Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG][PW] Aantal stuks+totaalprijs in wenslijst verkeerd.

Pagina: 1
Acties:

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:31

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ik heb een wenslijst waarin 2 raidkaarten zitten.
Echter, als ik naar mijn wenslijst ga en het overzicht zie dan staat er dat er 4 raidkaarten in staan met een compleet andere totaalprijs.
Als ik dan een paar keer heb geklikt om die lijst uit te klappen of op een andere lijst klik is terug zichtbaar dat er maar 2 raidkaarten in zitten met de juiste prijs.
Maar zodra ik dan weer weg klik staat er weer 4 en de hogere prijs.

Ik heb al geprobeerd mijn cache leeg te maken, de lijst te bewerken, terug op te slaan.
Niks werkt dus ik vermoed een bugje :+

Het gaat om deze lijst:
RaidCardOptions 4 producten, € 717,02

Zichtbaar in mijn wenslijst op mijn profiel.
#ProductPrijsSubtotaal
1IBM ServeRAID M1015 SAS/SATA Controller for System x€ 130,21€ 130,21
1IBM ServeRAID M5014€ 228,30€ 228,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 358,51

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[bug]Dubbele prijzen wenslijst

Dit is topic nr zoveel alweer :P
Inspector schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:54:
En hij is gezien en genoteerd :) Het is vervelend maar met het oog op de refactoring van de gehele backend van de profielen en daarbij dus ook de wenslijsten en inventarissen, heeft dit op dit moment simpelweg een wat lagere prio. But it will be done! :)

[ Voor 67% gewijzigd door Raven op 31-08-2014 11:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Mijn excuus, ik zocht op [bug], [pw], wenslijst, maar die heb ik gemist.
Ik kon de link tussen de topicnaam en mijn probleem niet tussen leggen toen ik de benaming van het topic zag.
Het moet vast zondag zijn :+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zoeken op "wenslijst dubbel" en recent (dit jaar) gemaakte topics had wel wat opgeleverd ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Raven schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:25:
Zoeken op "wenslijst dubbel" en recent (dit jaar) gemaakte topics had wel wat opgeleverd ;)
Ik denk dan aan een wenslijst die er 2X instaat, en niet prijs of aantal gericht. O-)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah :P

Oscar Wilde

Pagina: 1