12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Never underestimate the power of stupid people in large groups
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Nu staat er een prijs van €214,36 boven en 6 producten, terwijl er op de foto in post 1 €431,77 staat en 12 producten (prijs is ongeveer x2). Hetzelfde verhaal is bij de andere lijstjes:
€202,37 --> €408,28, 6 producten word 12
€299,85 --> €604,70, 6 producten word 12
...
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik had je reactie net niet gezien!Dirk schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:24:
Geen idee of het een tijdelijke hickup was, maar als ik nu op gallery: MK1998NL kijk, zie ik dat bijvoorbeeld de eerste 3 wenslijsten 6 producten bevatten in plaats van 12 zoals in het screenshot en ook de meeste andere wenslijsten lijken precies verdubbeld te zijn.
Dus jij ziet wel gewoon de normale wenslijsten als je op mijj profiel kijkt? Raar, want bij mij staat alles nog steeds zoals de screenshot in post 1!
In- en uitloggen helpt ook niet
Zelf gebruik ik Windows 7 sp1 met firefox (addons: noscript, ghostery, self-destructing coockies).
Zowel in FF30 als in IE11 wordt deze bug weergegeven wanneer ik ingelogd ben. Als ik uitgelogd ben en één van mijn openbare wenslijst bekijk word alles wel correct weergegeven.
Gelukkig ben ik niet de enige met het probleem!Electric Brainz schreef op maandag 07 juli 2014 @ 01:03:
Ik ondervind exact hetzelfde probleem.
Zelf gebruik ik Windows 7 sp1 met firefox (addons: noscript, ghostery, self-destructing coockies).
Zowel in FF30 als in IE11 wordt deze bug weergegeven wanneer ik ingelogd ben. Als ik uitgelogd ben en één van mijn openbare wenslijst bekijk word alles wel correct weergegeven.
Dat het een tijdelijke hickup was denk ik niet, ik heb er namelijk nog steeds last van!
In heb het nu ook eens bekeken op de iMac:
OS X: 10.9.4
Safari: 7.0.5
Add-ons: geen
Klikken op foto's voor hogere resolutie!

En als ik een lijstje open:

Hier nog een lijstje:

Als ik een lijstje open is het weer normaal!
Ik heb het ook een keer gedaan uitgelogd, en dan zie ik het inderdaad zoals het moet zijn!
Ik had zelf ook een topic geopend over het probleem met de wenslijsten, omdat ik bovenstaand topic niet heb kunnen vinden zonder Raven.
Ik ervaar dus precies hetzelfde als jullie en heb dat a.h.v. verschillende voorbeelden beschreven/plaatjes erbij. Dat topic vind je hier: [bug] Aantal producten inventaris en wenslijsten klopt niet
Nu is het punt dat ik hier in dit topic niets zie staan over dezelfde problemen in de inventarislijsten. Bij mij doen de getallen daar heel vreemd, het verdubbelt niet gewoon, maar compleet random.
Zo heb ik een lijst met 6 artikelen en geeft ie 13 weer. Een andere lijst met ook 6 artikelen geeft ie 9 producten weer. Nog een andere zou in werkelijkheid 19 artikelen bevatten, maar zegt ie dichtgeklapt dat het 24 is. En zo verder. Zelfs eentje waar ik 4 producten heb en dichtgeklapt ook 4 zegt.
Kan iemand dat bevestigen dat je ook dezelfde problemen maar dan random ziet in de inventarislijsten?
Ingeklapt:
Uitgeklapt:

en dit natuurlijk bij alle wenslijstjes
Eigenlijk heb ik het met alle PC's, Tablets, smartphones enz. waar ik op ingelogd ben.
[ Voor 13% gewijzigd door Ultrapc op 17-08-2014 18:07 ]
Allround.
Allround.
Daarbij heeft niemand van de users hier in dit topic nog bevestigd of het ook bij hun inventarislijsten is, wat wel zou moeten zijn... het lijkt me sterk dat ik dat als enige heb omdat het andere ook overeenkomt.
Ik hoop dat iemand het dadelijk oppakt.
Zelf heb ik bij de inventarislijsten hier geen last van
Foto's zijn clicky
Ingeklapt:

Uitgeklapt:

Bij de Wenslijsten heb ik hier jammer genoeg nog steeds last van.
Ingeklapt:

Uitgeklapt:

Nu zijn we ondertussen bijna 2 maanden verder, en nog steeds geen oplossing
crisp schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:00:
Alle topics hier worden frequent bekeken door leden van ons technology-team. Topics 'kicken' is dus niet nodig; we proberen zo veel en snel mogelijk te reageren.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Niet gelezen
Ik snap dat dit een lagere prioriteit heeft, er zijn belangrijkere zaken in de wereldInspector schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:54:
En hij is gezien en genoteerdHet is vervelend maar met het oog op de refactoring van de gehele backend van de profielen en daarbij dus ook de wenslijsten en inventarissen, heeft dit op dit moment simpelweg een wat lagere prio. But it will be done!
Ben al blij dat het opgemerkt is
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde