Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Aantal producten inventaris en wenslijsten klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
Ik zag het laatst al een paar keer en had wel verwacht dat iemand anders het zou melden of dat het inmiddels al was opgelost.

Wat is het probleem? Bij de inventaris en wenslijsten zie je altijd bij het dichtklappen de aantal producten van de betreffende lijst en het bedrag. Blijkbaar gaat daar iets fout, want ik denk sinds iteratie 52 of ergens in die buurt was het daarna opeens dat de producten en prijzen verdubbeld zijn. Niet extreem erg, wel foutief.

Haha elke keer als ik een systeem bekijk dan denk je weer: wow 24 producten en 2000 euro, wat had ik in vredesnaam daar dan uitgezocht. Maar bij het openklappen veranderen de waarden naar 12 en 1000 euro. Klap je het vervolgens weer dicht en klik je op de volgende foutieve, dan springen de waarden van de gene die je net had weer naar de verdubbeling. 8)7

Voorbeeldjes uit mijn wenslijstenoverzicht:

1 het overzicht: alles is verdubbeld, je schrikt je te pletter :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o9zIvPz.png

2 klikt er eentje aan, waarden verspringen... de rest van de dichtgeklapte blijven foutief
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3EZX7mC.png

3 je klikt de laatste weer dicht en opent een andere... de andere veranderd naar goed, de vorige verspringt weer naar foutief
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pO9Zjtq.png

Ook bovenin bij het overzicht veranderen de waarden dus zelfs. Zo heb ik volgens voorbeeld 1 maar liefst 387 producten, in voorbeeld 2 is dat opeens 378 producten en in voorbeeld 3 weer 386 producten. Wel bijzonder, ondanks ik niets aan de totalen heb veranderd. :P

Overigens bij de inventarislijst veranderen de getallen niet exact met een verdubbelaar. Er gebeuren daar nog gekkere dingen. Zo maakt hij van 6 zogenaamd 13 producten, van 19 maakt hij 24 producten. Echter van 6 maakt hij ook 9 producten en niet perse altijd 13. Er zelfs een productlijst met 4 producten waar hij zegt: 4 producten!!! wauw, hij snapt het?!?! Hier lijkt de fout dus random oid te zijn. Heel raar.

Ook bij andermans lijsten heb ik dit gezien. Ik kan het verder niet plaatsen, maar jullie vast wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Aardwolf op 16-08-2014 06:44 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dit topic is ook dubbel ;)

[bug] Wenslijsten geven te veel producten aan (<-- ook)
[bug]Dubbele prijzen wenslijst

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 16-08-2014 10:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
Oh ik had nog even oppervlakkig gekeken, ik kon het recentelijk niet vinden. Maar ja dat kan dan ook wel kloppen als het alweer van een tijdje terug is. Apart dat het nog niet is opgepakt dan.

Overigens gaat dat dan ook specifiek over de wenslijsten, maar het probleem is misschien nog wel erger in de inventarislijsten. Ik bedoel als je op voorhand weet dat de wenslijst gewoon dubbel staat dan weet je dat dus. Maar bij die inventarislijst is het probleem geheel random en totaal onvoorspelbaar.

Ik zie in de andere topics niet gemeld dat het probleem ook in de inventarislijst te vinden is. Misschien aan te raden dat mensen bij zichzelf ook even controleren of zij hetzelfde (random)probleem ervaren zoals ik. Het lijkt me namelijk zeer sterk dat ik daar dan de enige in ben. Ik zal in dat grotere topic even vragen of anderen dat kunnen bevestigen.

[ Voor 8% gewijzigd door Aardwolf op 16-08-2014 13:51 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit topic is gesloten.