Goeie prijs hoor, precies voor de doelgroep van Apple.
Wear kan zonder telefoon... Dit niet.CR1691 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:44:
Ik had gehoopt op een rond design maar afhankelijk van de band is hij echt niet lelijk. De software is ook veel uitgebreider dan Android Wear.
Hebben ze al wat gezegd over de batterij?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mijn voorouders betaalden met schelpen, geheel draadloos!T.E schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:44:
op sziget festival hadden ze al zo'n horloge betaalsysteem enkele jaren terug. Niks nieuws
350 euro heb ik wel over voor een mooie analoge Flieger van Stowa bijvoorbeeld. Ik heb het niet op met smartwatches.. je hebt toch altijd je smartphone nodig, dus tja.. geef mij maar een oldskool klokje die de tand des tijds voorgoed kan doorstaan zolang je hem maar handmatig opwindTom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Mensen die 350 dollar duur vinden hebben nooit eerder een horloge gekocht of alleen een Casio van een paar tientjes?
Geen OSX release date?
http://www.xbmcfreak.nl/
Batterijduur is wel van belang voor de watch! Ben ik benieuwd naar.
bones schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:45:
[...]
hahaa exact. Een beetje low budget horloge begint pas bij 1000 euro. Alles daaronder is meestal gewoon troep ala Casio.
Wat heb je eraan als de batterij van je iPhone leeg is..Ronin_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:45:
Batterijduur is wel van belang voor de watch! Ben ik benieuwd naar.
wss nu nog even een nieuwe beats variant ofzo
Hoeveel kost U2?
Het is bedoening, niet bedoeling
bones schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:45:
[...]
hahaa exact. Een beetje low budget horloge begint pas bij 1000 euro. Alles daaronder is meestal gewoon troep ala Casio.

Voor een kleine 400 euro heb je al een kwalitatief mechanisch duikhorloge hoor, 300m waterdicht.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Stream doet 't niet meer, maar ik zie U2 dus dat is misschien maar beter ook dan.
Heb wel genoeg gezien
Heb wel genoeg gezien
Tesla M3LR '21
Prijs valt relatief mee voor de techniek die je krijgt denk ik. Ik denk alleen dat de bandjes apart komen en dus een stuk duurder zijn, je zal ze er wel niet alle 6 bijkrijgen. Uiteindelijk zul je dus meer kwijt zijn. Verder vind ik het waardeloos dat er geen draadloos laden is en dat ik nog geen batterijtijd heb gehoord...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Anno 2014 wordt betalen weer "leuk".
Dus iOS 8 is pas 17/9, de nieuwe iPhones ergens in november, de nieuwe Watch ergens begin 2015. Waarvoor heb ik zitten kijken?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Tien jaar geleden betaalden ze in japan al met hun mobiel en een nfc achtig systeem.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Domotica..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ze noemen niks over de batterij..
Dat zal dus wel drama zijn
Dat zal dus wel drama zijn
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Klopt. Op een horloge van ~30 euro kun je ook de tijd goed lezen.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Mensen die 350 dollar duur vinden hebben nooit eerder een horloge gekocht of alleen een Casio van een paar tientjes?

Mee eens, ik draag alleen horloges uit het hogere segment.Joosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:45:
[...]
350 euro heb ik wel over voor een mooie analoge Flieger van Stowa bijvoorbeeld. Ik heb het niet op met smartwatches.. je hebt toch altijd je smartphone nodig, dus tja.. geef mij maar een oldskool klokje die de tand des tijds voorgoed kan doorstaan zolang je hem maar handmatig opwind
Maar 350 dollar voor de Apple Watch vind ik erg meevallen. Zelfs goedkoop voor iets wat (zo te zien) erg goed afgewerkt is. En het is Apple! Dat is nooit goedkoop.
350? Hmm, interessant, maar ik heb geen Apple Phone. Heb gister al een nieuwe bankpas gekocht ook nog eens.
U2 Gaat een nieuw album uitbrengen... En dit is de release...
Interpolis, glashelder!
iPad was ook extreem goedkoop ingezet.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:47:
[...]
Mee eens, ik draag alleen horloges uit het hogere segment.
Maar 350 dollar voor de Apple Watch vind ik erg meevallen. Zelfs goedkoop voor iets wat (zo te zien) erg goed afgewerkt is. En het is Apple! Dat is nooit goedkoop.
Apple watch, vanaf 2015 bij uw dichtstbijzijnde starbucks
Hahaha grappenmaker.. met crap chinees uurwerk zeker. Op de kermis kun je voor een paar tientjes ook een 300m waterdicht horloge "winnen" .Ethirty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:46:
[...]
Voor een kleine 400 euro heb je al een kwalitatief mechanisch duikhorloge hoor, 300m waterdicht.
Hoe dan ook, voor een smartwatch is deze Apple watch een mega koopje.
[ Voor 8% gewijzigd door bones op 09-09-2014 20:48 ]
waterdicht zou nog een mooie zijn! nu was jeje handen iets te ruw en is er 350 naar zn malle

Ik had gehoopt dat ze daar ook mee zouden beginnen; zag het wel in een preview van iOS8 toentertijd, maar dus nog geen device integratie.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Die apps gaan als een dolle komen nou he, geloof maar dat die integratie goed geregeld is zodra ie uitkomt.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:48:
[...]
Ik had gehoopt dat ze daar ook mee zouden beginnen; zag het wel in een preview van iOS8 toentertijd, maar dus nog geen device integratie.
Klopt, maar had niet verwacht dat ze hetzelfde bij de Watch zouden doen.SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:47:
[...]
iPad was ook extreem goedkoop ingezet.
Leip, lekker even van u2 genieten danmaar!
Njah, misschien deed ie met z'n horloge zo het licht uit en de kachel aan, dan was ik helemaal tevredenSidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:48:
[...]
Die apps gaan als een dolle komen nou he, geloof maar dat die integratie goed geregeld is zodra ie uitkomt.
Zag wel een foto van een man met een Apple Watch die zn handen uit het water haalde.bartkoper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:48:
waterdicht zou nog een mooie zijn! nu was jeje handen iets te ruw en is er 350 naar zn malle

$2.26 is genoeg! En free shippinghyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:46:
[...]
Klopt. Op een horloge van ~30 euro kun je ook de tijd goed lezen.

350 dollar is niet veel voor een mooi analoog horloge dat in de volgende eeuw nog loopt. Maar dat is de Apple Watch niet.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Voor dat geld koop ik liever een Garmin voor tijdens het sporten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Vanaf 350 euro... maar verwacht maar niet dat een RVS versie met mooi lederen bandje 350 euro gaat kosten. Aluminium versie met rubber bandje kost waarschijnlijk 350 euro.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Nope, swiss made met ETA uurwerk. Ik betaal alleen niet voor Omega/Breitling heritage.bones schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:47:
[...]
Hahaha grappenmaker.. met crap chinees uurwerk zeker. Op de kermis kun je voor een paar tientjes ook een 300m waterdicht horloge "winnen" .
Verdiep je eerst maar eens in boutique merken voor je alles chinese crap noemt.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Uiterlijk ziet die iphone6 er wel goed uit.
Apple pay is zeer mooi, maar is weer zo'n systeem dat volledig Amerikaans is, waar wij dus op korte termijn weinig van gaan hebben
Watch is niks, je hebt je gsm nodig voor een sporthorloge ? Kan je toch niet menen
Apple pay is zeer mooi, maar is weer zo'n systeem dat volledig Amerikaans is, waar wij dus op korte termijn weinig van gaan hebben
Watch is niks, je hebt je gsm nodig voor een sporthorloge ? Kan je toch niet menen
Weet het, cliche, maar had hier echt meer van verwacht. Valt me wel wat tegen allemaal.
Maar hoe zit het qua security? Je hebt immers geen TouchID op de watch...Murcielago schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:44:
Apple Pay works with Apple Watch!
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Plus das dus 349 dollar voor de Watch, maar over de Sport en Edition variant zeiden ze niks. En aparte bandjes zullen vast een flink prijskaartje krijgen naargelang het materiaal. Zie je OnePlus ook doen met hun cases
Hoeveel gig opslag zal die iWatch krijgen? 8GB zeker.
Hey, ga eens anders elitair doen! Hier mag alleen elitair gedaan worden over smartwatches en dure telefoons!Ethirty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:50:
[...]
Nope, swiss made met ETA uurwerk. Ik betaal alleen niet voor Omega/Breitling heritage.
Verdiep je eerst maar eens in boutique merken voor je alles chinese crap noemt.
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Awesome op 09-09-2014 20:51 ]
smartwatches vergelijken met horloges van 1000+ dollar.... dat is hetzelfde als een Tesla met een Rolls Royce vergelijken
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Jep, doet me denken aan toen ik een Macbook Pro van 2k+ aan het bestellen was. Bij aanbevelingen stond een Louis Vuiton tas van 7kZware Unit schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:50:
Vanaf 350 euro... maar verwacht maar niet dat een RVS versie met mooi lederen bandje 350 euro gaat kosten. Aluminium versie met rubber bandje kost waarschijnlijk 350 euro.
Maar het horloge ansich is niet heel duur voor de techniek die je terug krijgt. Helaas vertalen ze dollar naar eur vertalen. Is namelijk 270 euro (huidige koers) en dat is best wel op te hoesten
Maar dan vergelijken we wel 3 verschillende productcategorieën. Het is geen horloge, geen sporthorloge maar een smartwatch.Canaria schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:49:
[...]
350 dollar is niet veel voor een mooi analoog horloge dat in de volgende eeuw nog loopt. Maar dat is de Apple Watch niet.
Voor dat geld koop ik liever een Garmin voor tijdens het sporten.
Dan kies ik wel voor de Tesla...Rob schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:51:
smartwatches vergelijken met horloges van 1000+ dollar.... dat is hetzelfde als een Tesla met een Rolls Royce vergelijken
Ja nee, je moet swipen met je horloge, en dan met andere hand je 6+ uit je zak halen, en ondertussen TouchID gebruikenRam0n schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:51:
[...]
Maar hoe zit het qua security? Je hebt immers geen TouchID op de watch...
Ik ben niet teleurgesteld, maar het valt me wel tegen. Twee mooie iPhones waar aan de binnenkant té weinig veranderd is. Betalen is pas ingeburgerd over 2 of 3 jaar. Dat horloge komt over een half jaar als Samsung 3 generaties verder is.
Ik wacht wel op iOS 8. Vermaak me wel met mijn huidige 5S.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Goede set om ze niet tegelijk te lanceren, de iPhone en watch. Zo blijft het 'betaalbaar'
iPad in oktober pasoohh schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:52:
En geen nieuwe iPad Air...
Prijs van de iPhones zou ook prettig zijn...
Verwijderd
iPhone 6 4.7 inch 16 gb kost 599 euro
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 20:53 ]
Gaan ze optreden in die witte tent?
De vraag is hoe belangrijk dat is? Kan mij voorstellen dat er maar één versie is. Wat zou je erin opslaan? Volgens mij gaat alles naar/via de iPhone en iCloud.Splinter Cell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:51:
Hoeveel gig opslag zal die iWatch krijgen? 8GB zeker.
Bron>?Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:53:
apple 4.7 inch 16 gb kost 599 euro
BRON?
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:53:
iPhone 6 4.7 inch 16 gb kost 599 euro
Power to the beat.
Mooi!!! Zo wil ik 'm graag!SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:49:
[...]
Zag wel een foto van een man met een Apple Watch die zn handen uit het water haalde.
[afbeelding]
Horloge kregen we toch vooral te weinig info over.THE_BASE schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:52:
Ik ben niet teleurgesteld, maar het valt me wel tegen. Twee mooie iPhones waar aan de binnenkant té weinig veranderd is. Betalen is pas ingeburgerd over 2 of 3 jaar. Dat horloge komt over een half jaar als Samsung 3 generaties verder is.
Batterijduur is voor zo'n ding toch enorm belangrijk. Als die wat deftig was, pak je daar mee uit.
De 5S blijft ook in het assortiment. Benieuwd of ze alle opslag varianten behouden. Zou namelijk heel graag van mijn werk Samsung afwillen. Misschien toch maar kijken wat de 6 gaat doen qua losse prijs. Die phablet hoef ik niet.
#team_UTC+1
Toch wel mooi wat apps voor de apple watch.
I'll do what I can, but expect very little.
De haperende livestream
Ze gaan die troep van U2 gratis weggeven.
Ik opper ook maar wat.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:53:
[...]
De vraag is hoe belangrijk dat is? Kan mij voorstellen dat er maar één versie is. Wat zou je erin opslaan? Volgens mij gaat alles naar/via de iPhone en iCloud.
Dat is geen goede bron, enkel gokken op basis van dollar prijzen
In 5... 4....3...2...1.. DDOS op 13 oktober danZspirit schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:56:
en nu is de itunes store ook kapot haha
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 09-09-2014 20:57 ]
Daarom. Dollar prijs = euro prijs....keanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:56:
[...]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Haha die Bono met zijn geverfde haar en zonnebril. Wat een drol.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Op basis van verleden kan je het makkelijk voorspellenkeanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:56:
[...]
Waarom krijgt U2 nu zoveel aandacht eigenlijk?
Voor een paar tientjes heb je een uurwerk wat precies hetzelfde mechanisme kent als de AppleWatch, of nog exacter. Wanneer je de tijd precies wilt weten, is de prijs vrij triviaal: Je kan in iedere prijsklasse wat kopen. Vanuit die optiek heb je je ongenadig af laten zetten als je meer dan EUR 1000 voor je horloge hebt uitgegeven.bones schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:47:
[...]
Hahaha grappenmaker.. met crap chinees uurwerk zeker. Op de kermis kun je voor een paar tientjes ook een 300m waterdicht horloge "winnen" .
Of, anders gebracht: Dat jij horloges als liefhebberij hebt is prima (en kan ik, bezien de sierlijkheid van die mechanica prima begrijpen), maar misschien kan je proberen te accepteren dat niet iedereen die liefhebberij deelt, of (budgettair) kan delen. De patser-attitude die je tentoon spreidt (en de populariteit daarvan binnen de groep mensen met mechanische horloges) er is voor mij bijvoorbeeld de primaire reden om niet eens te overwegen mij hierin te verdiepen.
599 euro voor de iphone 6 zou het beste nieuws zijn in tijden. Over paar dagen weten we het, dan lekken de prijzen uit voor Apple Duitsland enz.
Dus hij wordt geen 599Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:58:
[...]
Op basis van verleden kan je het makkelijk voorspellen
Goede muziek?D-TECH schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:58:
Waarom krijgt U2 nu zoveel aandacht eigenlijk?
Nouja met die Apple Watch SDK kan je straks wel mooi een app maken waarmee je de voordeur open kunt doen zonder sleutel :-) ik zie wel hoe die watch kan helpen bij het domotica in je huis!
Nou die 250 MB kan ik wel beter besteden.Wognummer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:58:
hun nieuwe album is gratis?
Wat een negativiteit hier zeg pfff!!
It's All In The "Mix"
Haha Bono zegt Gratis. Maar hij bedoelt "al betaald door Apple"
Het nieuws viel gewoon tegen na al dat hypenMixpower schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:59:
#team_UTC+1
Heuj!! Ik was al heel positief aant bedenken wat je met de iwatch kan!!Mixpower schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:59:
Ga naar http://www.apple.com/ipod/ en zie hier, de vernieuwde layout.
Hahaha je moet het niet zo serieus opvatten man. Zit hier maar te dollen maar ben wel een echte horloge liefhebber en betaal daar graag voor. Zo heb je hier ook genoeg gebruikers die pc's bouwen van een paar duizend k. Ieder zijn hobby.onkl schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:58:
[...]
Voor een paar tientjes heb je een uurwerk wat precies hetzelfde mechanisme kent als de AppleWatch, of nog exacter. Wanneer je de tijd precies wilt weten, is de prijs vrij triviaal: Je kan in iedere prijsklasse wat kopen. Vanuit die optiek heb je je ongenadig af laten zetten als je meer dan EUR 1000 voor je horloge hebt uitgegeven.
Of, anders gebracht: Dat jij horloges als liefhebberij hebt is prima (en kan ik, bezien de sierlijkheid van die mechanica prima begrijpen), maar misschien kan je proberen te accepteren dat niet iedereen die liefhebberij deelt, of (budgettair) kan delen. De patser-attitude die je tentoon spreidt (en de populariteit daarvan binnen de groep mensen met mechanische horloges) er is voor mij bijvoorbeeld de primaire reden om niet eens te overwegen mij hierin te verdiepen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]