[ Voor 6% gewijzigd door bones op 09-09-2014 20:32 ]
[ Voor 6% gewijzigd door bones op 09-09-2014 20:32 ]
De UI voor het app deel vind ik niet echt wat moet ik eerlijk zeggen. Alles komt erg rommelig over, terwijl iOS over het algemeen juist erg rustig probeert te zijn. De methode van haptic feedback en notification (verschillende taps richting je pols) vind ik dan wel weer leuk.HEY_DUDE schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:30:
De UI is best indrukwekkend. De feedback voor de navigatie is een zeer goede vondst.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Moet je voorstellen dat je straks een berichtje krijgt van je vriendin/vrouw.Oscar the Grouch schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:30:
je hartslag doorgeven, ja dat wil ik echt
Het was mooi aan het stijgen, maar het gelul zal wel te lang duren?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ieder jaarRickvN schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:30:
Haha, laatste 5 min en het aandeel van apple keldert omlaag.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
En muziek luisteren dan? waar moet dat nu mee?hyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:32:
Dus vanaf nu gebruiken we een horloge om mee te bellen en een telefoon om te kijken hoe laat het is.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat betekent, stam + t .
Je pinpas!@r!k schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:32:
[...]
En muziek luisteren dan? waar moet dat nu mee?
Mijn punt is, dat gebeurt elke keer en bij elke presentatie.RickvN schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:32:
[...]
Het was mooi aan het stijgen, maar het gelul zal wel te lang duren?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Wel draadloos?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik moest deze zin echt 40x lezen voordat ik snapte wat je nu eigenlijk zegt.Felyrion schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:32:
[...]
De UI voor het app deel vind ik niet echt wat moet ik eerlijk zeggen.
Geen gps dacht ik.Apache4u schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:33:
Als ik nou ook muziek kan luisteren vanaf het horloge met bluetooth oordoppen ofzo (en runkeeper komt op dat ding terecht) dan hoef ik m'n iphone niet mee te slepen als ik ga hardlopen of in de sportschool.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
hij gaf aan, gps via telefoon
Ik zou het doen!
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
THE_BASE schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:35:
Ik vind dat UI echt niet om aan te zien. Wordt er autistisch van.
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Een smartwatch maakt verbinding met de buitenwereld via een telefoon. Dus GPS en internet gaat via de iPhone.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik zou het doen!
So true!jip_86 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:38:
@xplodwild (android developer) vind het ook maar niets
[afbeelding]
Verwijderd
Elke serie moet eens overnieuw beginnen. Alleen maar optellende cijfers is niet. Kijk bijvoorbeeld naar de Colin Mcrae serie; toen daar deeltje zes kwam maakten ze er Dirt van.rammes schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
is dit een start om van het woord "I" af te komen. volgend jaar ApplePhone?
En de Apple TV dan?rammes schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
is dit een start om van het woord "I" af te komen. volgend jaar ApplePhone?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Denk dat de Apple watch achteraf gemonteerd isEnes_81 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
Waar hebben ze al die kut filmpjes genomen zeg, dat niemand het heeft uitgelekt.
Ik rij in een auto van 60.000 euroPWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
Ik betaal nu 3000 euro voor een mooie klok. Echter, deze gaat altijd mee, houdt waarde, en kan overgedragen worden. Bij dit ding, of hij nu 300 of 600 kost heb ik echt het idee dat hij over een jaar hopeloos achterhaalt is.
Dat betekent, stam + t .
Zelfde zat ik ook aan te denken, ik heb nu een paar "premium" klokken en vind een anologe klok wel erg chique. De skins en de banden voor de Apple Watch vind ik persoonlijk niet lelijk maar ben benieuwd of er genoeg mensen er gebruik van gaan maken.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
Ik betaal nu 3000 euro voor een mooie klok. Echter, deze gaat altijd mee, houdt waarde, en kan overgedragen worden. Bij dit ding, of hij nu 300 of 600 kost heb ik echt het idee dat hij over een jaar hopeloos achterhaalt is.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Klopt. Ze lopen met Swatch of iets en tegen de modellen wordt dat ook gezegd dat ze voor een merk figureren.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
[...]
Denk dat de Apple watch achteraf gemonteerd is
Haha dat viel mij ook al oproodhoedje schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Wel mooi dat de dames hardlopen met watch, maar zonder zichtbare iphone
Waar denk je zelf?Apache4u schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Vraag me af waar die rennende vrouwtjes hun iphone verstopt hebben. Dat horloge "weet" immers hoe ver ze hebben gelopen...
Ik geef shit om tijd, en hoef nergens heen, beat mijn luxe
Exact wat mijn vrouw zei; waar zit die phablet.roodhoedje schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Wel mooi dat de dames hardlopen met watch, maar zonder zichtbare iphone
Ik denk dat de bandjes wel eens heel duur kunnen worden, zo kun je goedkoop de watch jaar op jaar uitwisselen en je bling behouden.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
Jep, ik. Had vooraf zoiets van 'ik ga nevernooitniet mrt een apple horloge lopen', maar ik vind dit echt een mooi klokkie!Executor16 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Mijn eerste indruk bij deze AppleWatch intro is toch "Mehh". Iemand hier die er wel "blown away" van is?
Apple watch is volgens mij dan ook niet iets wat het horloge van een horlogeliefhebber gaat vervangen...meer een device dat gedragen gaat worden door die volkstammen die zeggen dat ze voor de tijd wel op hun telefoon kijken.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:37:
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
dat zijn er 300 teveelhyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:41:
$349? HOLY MOTHERFUCKIN' DUCKFACE!
Troost je, een Garmin kost meer...hyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:41:
Whut???hyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:41:
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Tesla M3LR '21
[ Voor 50% gewijzigd door Frozen op 09-09-2014 20:43 ]
De rest boeit backward compatibility niet want ze gaan toch voor de nieuwe iPhone 6
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 09-09-2014 20:43 ]
Zspirit schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
350 euro vind ik toch wel veel voor een masturbatiemeter.
Dan koop je er toch 2 als je toch al 350 euro kunt uitgeven voor een horloge.Enes_81 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:42:
En wat als ik nou een 18 karaat gouden wil en vervolgens zin heb om te gaan hardlopen?
Vind het een mooier prijs eerlijk gezegd. Alles onder de 499 euro had voor mij al een instant buy geweest.hyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:41:
Inderdaad, valt nog reuze mee..Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Mensen die 350 dollar duur vinden hebben nooit eerder een horloge gekocht of alleen een Casio van een paar tientjes?
PSN: djmurcielago
PSN: Finally_Chris
Mensen die meer dan 350 dollar betalen voor een horloge krijgen dan ook meerjarig garantie en een klokje dat je niet iedere dag moet opladen.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Mensen die 350 dollar duur vinden hebben nooit eerder een horloge gekocht of alleen een Casio van een paar tientjes?
Verwijderd
Dat zijn puur de bashers die niks beters te doen hebben en geen leven hebben.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Sommige mensen zijn ook tevreden met een horloge van rond de 100 euroTom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Die kekke metalen bandjes zullen ongetwijfeld duurder zijn. Bij de concurrentie is dat zo 50 euro meer.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
Vanaf 349 usd is wel apart. Wat kan je nog meer krijgen?
hahaa exact. Een beetje low budget horloge begint pas bij 1000 euro. Alles daaronder is meestal gewoon troep ala Casio.Tom schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:43:
#team_UTC+1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq