Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een game pc van rond de 600 euro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee ik heb 0,00 verstand van computers....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang hij heel blijft en ik er op kan game zit het goed
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus het is allemaal even zoeken. Ik heb wat vragen ingevuld maar mijn eigen verhaal is misschien makkelijker.
Zoals je uit de vragen kan halen ben ik echt #1 noob op computer gebied. Ik wil een game PC laten maken (mijn oom kan dit in elkaar zetten) van rond de 600 euro. Ik weet dat er meerdere topic's hieover zijn maar die zijn misschien al wat ouder en volgens mij gaat de vernieuwing in computers zo snel dat er elke maand wel weer wat beters is.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Roel
EDIT: Ik heb een goed beeldscherm en muis etc dus dat is niet nodig!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een game pc van rond de 600 euro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee ik heb 0,00 verstand van computers....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang hij heel blijft en ik er op kan game zit het goed
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus het is allemaal even zoeken. Ik heb wat vragen ingevuld maar mijn eigen verhaal is misschien makkelijker.
Zoals je uit de vragen kan halen ben ik echt #1 noob op computer gebied. Ik wil een game PC laten maken (mijn oom kan dit in elkaar zetten) van rond de 600 euro. Ik weet dat er meerdere topic's hieover zijn maar die zijn misschien al wat ouder en volgens mij gaat de vernieuwing in computers zo snel dat er elke maand wel weer wat beters is.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Roel
EDIT: Ik heb een goed beeldscherm en muis etc dus dat is niet nodig!