Betrouwbaarheid Productkey.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

• ropstah
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik twijfel heel erg of ik dit nu kan bestellen: http://www.productkey.nl/...rosoft-Windows-8.1-pro-NL

Hier komt ook niet veel uit: Product Key Windows 8.1

De prijs lijkt 'te mooi om waar te zijn' maar ik zie verder geen rode vlaggetjes. Heeft iemand hier wel eens besteld of zie ik iets over het hoofd wellicht?

[ Voor 11% gewijzigd door ropstah op 28-08-2014 16:49 ]

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:38
Ik weet het je ook niet zo te zeggen.

Productkey.nl wordt niet als een merk- of handelsnaam gevonden op KvK.nl. Wel heeft de website een KvK nummer opgegeven van ExquICT, welke wel voorkomt in het KvK. Echter kan ik niet veel vinden over dit bedrijf.

Wanneer ik de domeinnaam opzoek op sidn.nl dan zie ik dat de domeinnaam al meer dan een jaar is geregistreerd. Zegt natuurlijk niets.. Wat me wel opvalt is dat er wat rare gegevens staan bij het administratief en technisch contactpersoon.

Nog een No-Go is dat ze ook nog Windows XP / Windows Server 2003 licenties verkopen.

Persoonlijk vind ik dit een totale no-go en zou hier echt NOOIT iets kopen. Loop gewoon even binnen bij een bekende computerboer en koop daar een diskje.. Dan weet je zeker dat je goed zit.

• ropstah
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb geen DVD speler.... :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Je zult zelf moeten beslissen of je het risico wilt nemen. If it looks too good to be true.... :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.