Product Key Windows 8.1

Pagina: 1
Acties:
  • 939 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:43
Ik ben op zoek naar Windows 8.1, maar zo goedkoop mogelijk.

Voor eur 54,95 kan ik bij productkey.nl Windows 8.1 Pro Upgrade NL bestellen. Dat vind ik erg goedkoop, in vergelijking met andere webshops. Ik ken dit bedrijf echter niet, en kan ook niets over vinden.

Heeft toevallig iemand ervaring met productkey,nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:07
Zoek je een key om te upgraden van Windows vista/7 naar 8.1? Indien ja, hoef je niet persee een 8.1 key te hebben, maar voldoet een windows 8 key ook (daar zit een update naar 8.1 gratis bij). Kijk anders is in de pricewatch hier op tweakers (http://tweakers.net/price...ord=Windows+8+Pro+upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:07

ManiacsHouse

Scheisse!

Zegt mij niets. Site komt alleen bij Google tevoorschijn als je volledig productkey.nl intypt. En dan maar 2 hits. Geen reviews etc. Niemand heeft blijkbaar ervaring met deze toko.
Heb je toegang tot slim.nl of surfspot.nl? Daar is een upgrade ook redelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Ik kan geen echt concrete reden geven om het niet te doen, maar persoonlijk zou ik het er niet op gokken. Al is het alleen maar omdat het ook een VLK kan zijn waardoor je er over een tijdje alsnog achter komt dat je geen valide licentie hebt. Wat ik wel gek vind is het aantal reviews van gebruikers op die site terwijl het een site is die ik niet zomaar boven tafel krijg via Google.

Je kan ook zelf wat onderzoeken natuurlijk, ik heb maar een paar muisklikken nodig om op de site van de eigenaar terecht te komen bijvoorbeeld.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:39

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wenzel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:55:
Heeft toevallig iemand ervaring met productkey,nl?
Aangezien dit je eigenlijke vraag is (en het geen echt OS gerelateerde vraag is) past dit beter in het Shopping Forum. Ik verplaats het topic dan ook even die kant op.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ManiacsHouse schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:06:
Zegt mij niets. Site komt alleen bij Google tevoorschijn als je volledig productkey.nl intypt. En dan maar 2 hits. Geen reviews etc. Niemand heeft blijkbaar ervaring met deze toko.
Heb je toegang tot slim.nl of surfspot.nl? Daar is een upgrade ook redelijk goedkoop.
^^
Normaal gesproken vind je betrouwbare shops wel in onze PW. Check http://tweakers.net/categ...TEFWWmAO0RMnM1MRCKba2thYA en selecteer een winkel die goede reviews krijgt. Bestellen bij een winkel waar je geen ervaringen over kunt vinden en die producten voor extreem lage prijzen aanbiedt, is bijna een garantie voor je geld kwijt raken.

Ik neem aan dat er tussen de winkels in de PW wel iets zit waar je een ok gevoel bij hebt. Ik doe dit topic voor je op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.