Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
De tijd vloog voorbij bij het kijken van Scorpion pilot, erg leuk. Blijf ik zeker volgen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 23-09-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ik hoop alleen dat het niet een one hit wonder is. Ik heb te vaak erg leuke pilots gezien en dat het daarna enorm inkakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
Ik heb scorpion ook net gezien, super tof! nu inderdaad rest vh seizoen afwachten..

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar Scorpion. Misschien morgen maar eens lekker voor gaan zitten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:33
arsimo schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:17:
Scorpion is wel leuk. Pure onzin kwa realisme, maar pilot was lekker wegkijken.

Opvallend: het heeft vrijwel dezefde bezetting als The Big Bang Theory maar dan in actie-drama: 4 nerds & 1 waitress (oh, ja en een jongetje en wat FBI/CIA-lui dan)
Heeft het ook niet veel raakvlakken met Eureka en Warehouse 13 ?

let the past be the past.

Anoniem: 16328

Wat slecht dat Scorpion :'). Allemaal stereotypetjes. Gemaakte actie. Niet realistisch. Gelijk al een vervelende serveerster erbij waarvan haar zoontje toevallig ook een genie is. Nu moet ik helemaal lachen. Ze gaan vanuit een vliegend vliegtuig een netwerkkabel in een laptop stoppen die in een rijdende Ferrari ligt. Een van de piloten klimt met de netwerkkabel vanuit het vliegtuig langs het landingsgestel naar benden.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 24-09-2014 02:00 ]

Het is een popcorn serie :9

En je bent vast zuur omdat er geen Porsche in die epic scene zat :P :+

Wat een rotzooi deze gaat gelijk weer weg.

Haha nee niet eens vind die Ferrari ook prima :).

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo, de hele boel komt weer op gang.

Even een paar nieuwe pilots doorgenomen:
* Gotham; bijzonder matig acteerwerk, weinig originaliteit in verhaal (kan ook DC moeheid zijn). Wordt 'm niet voor mij.
* Madam Secretary: behoorlijk verhaal met potentie, acteerwerk ook vrij aardig. Stem hoofdrolspeelster irriteert me alleen wel. Voorlopig lekker opsparen en eens zien wat het wordt.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vond Gotham behoorlijk boeiend. Die wil ik wel blijven zien.

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Scorpion heb ik na 20 min uitgezet...gecanceld.
Marvels Agents of SHIELD S02 is gestart maar had ik destijds al gecanceld.

Person of Interest S04 is gestart. Benieuwd of ze verder gaan met het verhaal van S03 dat suspense had.

iRacing Profiel

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jij cancelt geen series, dat doen de netwerkbazen ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Ja mowa, ik schrok al :X

Anoniem: 295814

Had jij toevallig Dexter ook gecanceld? Rotstreek hoor...

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 295814 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:38:
Ja want die laatste 2 a 3 seizoenen waren zo goed 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik cancel Scorpion ook. Nou nog een paar stemmen en het is definitief :+.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik vind scorpion toch wel goed ze, een beetje te veel fantasie er in verwerkt maar het is wel nog tof, ik begrijp niet dat jullie het zo slecht vinden.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Anoniem: 295814 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:38:
Zit hij dan ook achter Stargate Universe, Las Vegas en Firefly?

Dan heeft 'ie heel wat uit te leggen :(

:P

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

:+ :+
Voor straf mogen jullie niet naar Person of Interest S0401 kijken. Dan missen jullie lekker Sarah Shahi, Amy Acker en een nieuwe milf Cara Buono (Mad Men) in hun superstrakke jurkjes. 8) 8)

iRacing Profiel

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net Scorpion gezien: Totally Ninja! :)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:33:
Ik kijk het meest uit naar Agent Carter, ...
Je kunt alvast kijken naar de Marvel One Shot : Agent Carter (en de eerste aflevering van Agents of S.H.I.E.L.D. seizoen 2)
Die One Shots staan blijkbaar op blurays, maar zijn op internet ook wel te vinden :
A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (2011)
The Consultant (2011)
Item 47 (2012)
Agent Carter (2013)
All Hail the King (2014)

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 25-09-2014 16:42 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die heb ik allemaal gezien inderdaad. De meeste zijn erg leuk.
Ik heb Agents of Shield aflevering 1 van seizoen 2 nog niet gezien. Ik probeer ze te sparen (maar of dat me lukt...)
Precies

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 25-09-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Donstil schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:55:
[...]

Ja want die laatste 2 a 3 seizoenen waren zo goed 8)7
Ja natuurlijk moet alles wat een mooie afsluiting krijgt en niet word gecanceld met de grond gelijk worden gemaakt :) 8) :z

Ik vond het prima te doen. En waarom geven we af op iets waar Yvonne Strahovski aan meedoet? Dat is haast onmogelijk. Iedereen weet hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chuck was haar beste tijd, voor de rest, meh. Helemaal in die 24 reboot, wat zonde zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

24 was anders een prima reboot van 24 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:31:
[...]
Ik vond het prima te doen. En waarom geven we af op iets waar Yvonne Strahovski aan meedoet? Dat is haast onmogelijk. Iedereen weet hiervan.
Precies.

* Anthirian wijst naar zijn avatar

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wtf @ Haven :')

Een vrouw die laserstralen schiet vanuit haar buik ;(
Eerste gedachte is dat ze iets hoger zaten ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de 1e ep van How to get away with murder gezien, geen slecht begin moet ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die season opener van Bones :'(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

noooooooo :'( :'( :'(

Anthirian schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:00:
[...]

Precies.

* Anthirian wijst naar zijn avatar
* Anoniem: 16328 checkt ondertitel knikt instemmend, checkt avatar idem. Even de muziek bekijken. Hehe dat is een tijd geleden dat ik die heb geluisterd gelijk weer even opgezocht op YouTube.
Fragma – Toca Me

Celebrity Name Game is best geinig, alleen waar zijn Michael, Geoff, Sandra en Secretariat? :P

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Anoniem: 16328 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:05:
[...]

* Anoniem: 16328 checkt ondertitel knikt instemmend, checkt avatar idem. Even de muziek bekijken. Hehe dat is een tijd geleden dat ik die heb geluisterd gelijk weer even opgezocht op YouTube.
offtopic:
Toevallig kwam hij laatst weer eens voorbij tijdens een podcast :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 14:06

Caveman

whahoehaha

Ik weet niet of ik de enige ben maar ik heb een paar openings afleveringen gekeken (Bones, Haven, Sleepy Hollow) en de overgang van de ene naar de andere scene gaat zo abrupt. Zo van "ow we moeten die helpen" en vervolgens zijn ze er gelijk....
Bones vond ik helemaal een ramp, het einde van het vorige seizoen moet even vlug teruggedraaid worden en er gebeuren zoveel onlogisch stappen dat ik niet eens begrijp wat er met sweets gebeurt is. Het leek wel of er iemand met een blinddoek de scenes heeft zitten knippen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Anoniem: 32279

NCIS New Orleans gisteren gezien, bevalt erg goed. Leuk om de producer aan het einde te zien zeg! Erg leuk voor die man. En de Star Trek kapitein in de hoofdrol. Ook leuke rollen voor de rest van het team.

Vond in aflevering 1 wel opeens een heel grote versnelling zitten met het oplossen en het verkrijgen van de alibi, maar heb me er prima mee vermaakt en erg leuke setting.

Het hoofdbureau waar ze werken met die hoge ramen komt me wel heel bekend voor. Weet iemand waar dat is? Dat bureau waar de hoofdpersoon slaapt.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 17:00
Ben The 100 aan het kijken. Gezien de reviews valt deze me 100% mee. Enige wat ik me afvraag is waarom ze de 100 niet al eerder uit een airlock gegooid hebben :D.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 18:19

Martinspire

Awesomeness

ijdod schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:30:
Ben The 100 aan het kijken. Gezien de reviews valt deze me 100% mee. Enige wat ik me afvraag is waarom ze de 100 niet al eerder uit een airlock gegooid hebben :D.
Mja ook nooit begrepen. Mij lijkt het dat als je met beperkte resources zit, dat je dan sneller zult kiezen voor de doodstraf. "Kielhalen" zou ook nog kunnen :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het zijn kinderen/jongvolwassenen en ik begreep dat in elk geval voor sommigen hun status gereviewed zou worden wanneer ze 18 worden. Bovendien heb je jonge mensen nodig om je populatie in stand te houden.

[ Voor 21% gewijzigd door Jorgen op 28-09-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jorgen schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:16:
Het zijn kinderen/jongvolwassenen en ik begreep dat in elk geval voor sommigen hun status gereviewed zou worden wanneer ze 18 worden. Bovendien heb je jonge mensen nodig om je populatie in stand te houden.
Klopt, maar niet als je al te maken hebt met overpopulatie (gezien de problemen) en een deel zonder twijfel de doodstraf zou krijgen indien 18+. Het is op zo'n schip geen mogelijkheid om soft te zijn.

Wat ik verder dom vindt is dat ze mensen dan de airlock uit sturen. Lijkt me niet zo handig, want de moleculen waar iemand uit bestaat, kunnen prima herbruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 17:00
Ze leken weinig te doen aan rehabilitatie. Dan ga je een groot deel na hun 18e alsnog overboord zetten, De keiharde lijn vergrijp=doodstraf matcht niet met het idee mensen tot hun 18e vast te houden.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:32:
Net de 1e ep van How to get away with murder gezien, geen slecht begin moet ik zeggen :9
Inderdaad een sterke pilot, zit intelligent in elkaar. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
nzbdrone kon bij mij al de eerste aflevering van survivor remorse vinden, just sayin, is er iets fout of heeft iemand de episode geleaked?

Maar ik vond het niet zo een slechte serie, zeker niet zo goed als how to get away with murder, maar het toont nog niet zo veel over hoe het seizoen gaat gaan.

Edit: en nu ook episode twee heb ik kunnen bemachtigen.

[ Voor 8% gewijzigd door thibautb op 28-09-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt de eerste twee zijn uit. SickBeard heeft ze hier ook binnen gehaald.

Het lijkt me een serie waarvan je er een aantal achterelkaar moet kijken. Ik weet niet precies waarom maar ik verwacht een soort Entourage. Iets wat ik goed zou kunnen waarderen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Net tweede aflevering gezien, was wel tof toch zeker naar het einde toe en het einde was gewoon echt grappig, niet echte goede serie maar wel vaak tof, en grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Woh, de nieuwste ep van Intruders was best luguber zeg...

Ik vraag me alleen af hoe ver ze dit willen gaan rekken. Aan de ene kant is het heel tof om weer eens een serie te zien waarin vooral het verhaal centraal staat ipv een freak van de week, maar ik wil eigenlijk wel eens meer zien van die ghost machine :P

En op een of andere manier blijf ik John Simm zien als The Master. Toch een beetje toepasselijk :+

[ Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 29-09-2014 01:00 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-07 19:21

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben gestopt met Intruders, het is mooi gemaakt, maar ik vond het net wat te vaag en misschien wat te langzaam of wat te weinig actie. Plus, er beginnen nu weer zoveel series dat ik het eigenlijk net niet bij kan houden.

Sleepy hollow, is bijvoorbeeld weer begonnen, gelijk weer heel wat spanning en gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik dacht dat Resurrection gecancelled was? :S Nieuwe seizoen is vannacht begonnen, evenals nieuwe ep's van CSI en The Simpsons.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ijdod en martinspire: ik heb net ep05 van seizoen 1 gezien van The 100. Het moment dat er zich vrijwilligers aanmelden om te sterven ten behoeve van de overleving van de rest, vond ik wel 1 van de meest aangrijpende/verdrietige momenten uit de series en films die ik de laatste tijd heb gezien. Vooral die "opstandige" vader die het voor zijn dochter deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Oh het is ook zeker geen slechte serie, maar ik vind het altijd irritant als het begint met een uitgangspunt waar nogal wat dingen niet in de haak zijn :+
Zoals: waarom wachten tot iemand 18 is? Zeker met een dergelijke nood lijkt me 12 jaar ook wel voldoende 8)

Trouwens, van de nieuwe series zitten er best leuke nieuwe dingen tussen. Vraag me af welke weg gaan vallen, maar ben zelf vrij content met wat erbij is gekomen. Gister ook How To Get Away With Murder gekeken en die blijf ik ook wel kijken denk ik. Al is het wel weer balen dat mn ouders waarschijnlijk ook wat series willen zien, dus ik de meesten niet echt in mn eentje kan gaan kijken :+ (duurt bij hun allemaal zo lang enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Voor liefhebbers van Britse series zijn o.m. deze 2 mooie series gestart;
The Driver IMDB: The Driver (TV Mini-Series 2014) een mini-serie van de BBC met David Morrissey en Our Zoo IMDB: Our Zoo (TV Series 2014– ) ook van de BBC wat een prachtige serie is.
Ik zou nog een lijstje met Brits en Scandinavisch aanleveren maar dat komt nog.

Madam Secretary S01E02 heeft mij wedereom overtuigd, wellicht een blijvertje.

Voor de liefhebbers zijn o.a; Once Upon a Time S04 en Revenge S04 gestart, kijkt mijn vrouw naar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NCIS LA:

Hetty: We need to get back, immediately.
Chauffeur: You'll miss your flight.
Hetty: To hell with my flight, turn around!
Chauffeur: I have strict orders to accompany you all the way to the gate miss Lange.
Hetty: And I have a lipstickgun in my purse and I am not afraid to use it.
Chauffeur: Shoot me and the car will crash.
Hetty: That's precisely why I am wearing my seatbelt.
Chauffeur: :| ....

_/-\o_

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2e ep van Scorpion was weer fijn, minder spectaculair dan de 1e ep (en minder overdreven nep :P), en Piper uit Las Vegas :D *O* zag vandaag nog de allerlaatste ep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:42:
2e ep van Scorpion was weer fijn, minder spectaculair dan de 1e ep (en minder overdreven nep :P), en Piper uit Las Vegas :D *O* zag vandaag nog de allerlaatste ep :(
haha, idd, was wel een fijne aflevering maar er gebeurde nu wel niet zo veel en ze hebben het meisje niet kunnen redden en de andere drie. :/

Eeeeeeen, morgen person of interest, jeeueeueueueeueueuj!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 16% gewijzigd door thibautb op 30-09-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NCIS L.A. was best spannend, maar die headbutt, epic :D :P

Op naar Castle :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

You're The Worst krijgt een seizoen 2 *O* *O* *O* *O* *O*

Leukste nieuwe comedy en verrassend hoeveel je om de karakters geeft ondanks dat ze zo vreselijk zijn.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:25:
NCIS L.A. was best spannend, maar die headbutt, epic :D :P

Op naar Castle :X
Ik vond castle niet zo een goed begin van de serie, niet dat het zo slecht was maar het ging redelijk snel en het was van de hak op de tak ineens twee maanden weg en dan weer terug gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Serie] Castle (2009) - deel 2 was meer frustrerend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NCIS _O-

Dat zal Tony afleveren andermans telefoon op te nemen :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

IJzerlijm schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:38:
You're The Worst krijgt een seizoen 2 *O* *O* *O* *O* *O*

Leukste nieuwe comedy en verrassend hoeveel je om de karakters geeft ondanks dat ze zo vreselijk zijn.
*O*

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:44:
Zag ook dat Our Girl was gestart, heeft iemand dat al gezien en is het wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:00

Nitai

Live the life you love.

mowa schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:44:
The Driver IMDB: The Driver (TV Mini-Series 2014) een mini-serie van de BBC met David Morrissey en Our Zoo IMDB: Our Zoo (TV Series 2014– ) ook van de BBC wat een prachtige serie is.
Ik zou nog een lijstje met Brits en Scandinavisch aanleveren maar dat komt nog.

Madam Secretary S01E02 heeft mij wedereom overtuigd, wellicht een blijvertje.

Voor de liefhebbers zijn o.a; Once Upon a Time S04 en Revenge S04 gestart, kijkt mijn vrouw naar.
The Driver vond ik niet zo, Our Zoo wel! Hele leuke serie over een dierentuin in 1930. Nog maar twee afleveringen dan is die helaas afgelopen.

Zelf ben ik wel benieuwd naar Fortitude met Sofie Gråbøl (wat een naam om te tikken zeg :+ ). Komt begin 2015 uit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MMI2fvc9FwA]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Goner schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:00:
[...]

Nog niet langs zien komen maar ben benieuwd.
Nitai schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:36:

The Driver vond ik niet zo, Our Zoo wel! Hele leuke serie over een dierentuin in 1930. Nog maar twee afleveringen dan is die helaas afgelopen.

Zelf ben ik wel benieuwd naar Fortitude met Sofie Gråbøl (wat een naam om te tikken zeg :+ ). Komt begin 2015 uit:
The Driver heeft meer dan Our Zoo dat typische Engelse tempo dat ver van de gelikte Hollywood producties staat.
Ow, ik dacht dat Fortitude dit jaar nog zou komen maar zie dat ie idd in januari komt. Kijk ik ook naar uit.

Over gelikt gesproken;
De 2e afl van Gotham heeft mij zeer overtuigd. Het heeft eigenlijk alles van wat we al van de doorsnee detectives kennen maar wel met een schitterend sausje. Die uitgesproken over the top characters vind ik leuk met hun lekkere zwarte humor, ik hou van die druilerige, duistere sfeer en het is prachtig in beeld gebracht. Zou ik graag op blu-ray willen zien. Ik ben hooked.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:24:
NCIS _O-

Dat zal Tony afleveren andermans telefoon op te nemen :+
Hoezo? De eerste keer heeft hij de President aan de lijn, de tweede keer tieten... Ik zou voortaan elke overgaande telefoon opnemen, of de eigenaar nu in de buurt is of niet :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alleen bij de twins (of wat er ook in beeld was) reageerde hij totaal anders :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Manhatten Love Story was best leuk :$ :$

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:15:
Alleen bij de twins (of wat er ook in beeld was) reageerde hij totaal anders :P
Ja, hij was een beetje out of character bezig deze aflevering.

Selfie was wel grappig maar niet bepaald een hoogstandje :P Dit concept had beter uitgevoerd kunnen worden als een simpele film van anderhalf uur ofzo, of ze moeten verder nog een andere kant opgaan, maar dat lijkt me enigszins sterk.
Karen deed het wel aardig en naar haar kijken is natuurlijk nooit een straf, maar het niveau mag wel een stuk omhoog, anders heb ik hier geen tijd voor :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 23:44

Sméagol

Master of Mayhem

Ik lees dat er een HBO remake komt van die Utopia serie waar jullie ´t wel eens over hebben. Met David Fincher als director. Is dat al ergens in Nederland te zien trouwens?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit je op je gemak NCIS New Orleans te kijken met koptelefoon op, gaat er een alarm af, schrok me rot man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:00:
[...]

daar gaat een film uit 2013 aan vooraf, leek me niet heel veel.
Meisje gaat het leger in etc.

The Driver lijkt mij best leuk, taxichauffeur wordt misdaadchauffeur. 3 afleveringen dus ook alweer bijna klaar.
Our Zoo zit in het verlengde van Mr. Selfridge (vernieuwd voor s3) en The Paradise (gecancelled na s2) maar dan met een dierentuin. Vast niet verkeerd en zal best lekker weg kijken, maar weinig vernieuwend.

[ Voor 40% gewijzigd door sambalbaj op 02-10-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:18:
Zit je op je gemak NCIS New Orleans te kijken met koptelefoon op, gaat er een alarm af, schrok me rot man :P
Is New Orleans leuk genoeg om op te pakken, of valt het tegen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:55:
[...]

Is New Orleans leuk genoeg om op te pakken, of valt het tegen?
Veel bekende gezichten (o.a. CCH Pounder uit Warehouse 13), fijne muziek, maar voor de rest is het redelijk meh. Ep 2 had wel een soort van crossover van de normale NCIS, althans DiNozzo en Abby kwamen o.a. even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ze zitten nu op 2? Nouja, geef het even een kans. De sfeer leek leuk uit te kunnen pakken in de NCIS introductie.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NCIS NO ( no pun intended ) is tot heden wel aardig te noemen, ga het zeker een kans geven aangezien ik de andere tenslotte ook kijk, die zijn ook niet altijd even fantastisch te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Veel bekende gezichten (o.a. CCH Pounder uit Warehouse 13), fijne muziek, maar voor de rest is het redelijk meh. Ep 2 had wel een soort van crossover van de normale NCIS, althans DiNozzo en Abby kwamen o.a. even langs.
Mrs F. is denk ik een bekendere naam voor de WH13 kijkers :P

De intro is wel leuk :) , geloof dat ie gebaseerd is op een nr van John Lee Hooker:

die ik ken van

de Blues Brothers *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 02-10-2014 15:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jennifer Love Hewitt is nu vast bij Criminal Minds??? *O*

Tijd geleden dat ik haar gezien heb, ze ziet er goed uit :Y Niet meer zo mager oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb Criminal Minds na de 3e reeks gecanceld maar ik denk dat ik die nu weer ga oppakken :P :9 :Y

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
mowa schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:06:
Ik heb Criminal Minds na de 3e reeks gecanceld maar ik denk dat ik die nu weer ga oppakken :P :9 :Y
Breng firefly eens terug en cancel niet zoveel. :+

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
A to Z, Gracepoint, Bad Judge, Red Band society en Forever zijn ongeveer DOA inmiddels. Waarvan de eerste drie gisteravond zijn uitgezonden en de kijkcijfers een ramp zijn.

Mysteries of Laura en Madam Secretary zijn twijfelgevallen inmiddels qua kijkcijfers.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Cancellation Bear heeft het er maar druk mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
jep . Bearchow :P

Ook Manhatten Love Story en Selfie zijn DOA qua kijkcijfer. Gaat al snel op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zit daar ook niet een serie bij waarvan het mij wat toe lijkt. Alleen de omschrijving doet mij al helemaal afhaken.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel jammer van Selfie, geen Karen meer om naar te staren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Nu moet ik zeggen dat er dit jaar ook wel echt heel veel troep tussen de nieuwe series zitten.
Alsof ze echt niks nieuws meer kunnen bedenken.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel van hetzelfde inderdaad. Enige vernieuwende is volgens mij How to Get Away With Murder, maar ik heb niet het idee dat deze serie het ook gaat halen. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Gracepoint was anders nog best leuk en goed. Is wel een driekwart remake van de engelse versie, maar toch nog steeds goed.

En how to get away with murder doet het juist goed nog in de ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan mag ik hopen dat het zo blijft, maar het Amerikaanse publiek kan zo omdraaien als een blad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

David Tennant met een Amerikaans accent, WTF :o (Gracepoint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
net person of interest gezien en how to get away with murder, ook southpark maar daar praten we heier niet zo over, maar dus how to get away with murder was wel weer goed, maar niet zo goed als de eerste, maar dus zeker niet slecht, dan person of interest was ook niet zo goed als de openings knaller, maar wel beter dan anders, en ook tof dat hij nu in de metro werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:12
Gracepoint? Klinkt als een remake van Broadchurch?

(na het lezen van IMDB), inderdaad...

@Phyxion, had alleen de beschrijving gelezen, zonder de acteurs en andere info toe ik reageerde, never mind dus, typ kanske

[ Voor 70% gewijzigd door durian op 03-10-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

durian schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:20:
Welcome to GRACEPOINT, a new 10-episode mystery event series based on 'Broadchurch,' the U.K.'s critically acclaimed hit crime drama. GRACEPOINT is an expansion of the original series, introducing new characters, identifying new suspects and threading new storylines through the gripping narrative.
You don't say :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:05

jmk

Van Forever is nog niet eens een heel seizoen besteld. We lopen dus kans op een incompleet seizoen. Zeer de vraag of die gerenewed wordt. Ik vond de laatste episode(no 3) lang niet zo leuk als de eerste 2.
Wel interessant genoeg.

Met Agents of Shield is het ook niet bepaald goed gesteld met de ratings. Wel jammer want ik hou wel van het sub-genre dat Marvel heeft neergezet. De ratings zijn niet gevaarlijk laag heb ik gelezen. Ook een groot voordeel voor de fans: er komen 22 afleveringen en in de seasonbreak begint Agent Carter - spinoff.

Scorpions aflevering 2 vond ik heel leuk. De hoofdrolspeler is wel wat zielig en te serieus maar de rest van de spelers maken veel goed. Het verhaal zit best goed in elkaar.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:37:
...

Scorpions aflevering 2 vond ik heel leuk. De hoofdrolspeler is wel wat zielig en te serieus maar de rest van de spelers maken veel goed. Het verhaal zit best goed in elkaar.
Ik kan mij identificeren aan een aantal van de karakters in die serie, veel beter dan die rotzooi die The Big Bang Theory is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
durian schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:20:

(na het lezen van IMDB), inderdaad...

@Phyxion, had alleen de beschrijving gelezen, zonder de acteurs en andere info toe ik reageerde, never mind dus, typ kanske
triest, ze verzinnen steeds minder zelf in de VS. Zoveel series zijn remakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Denk wel dat Gracepoint het beter gedaan zou hebben op HBO/AMC/FX of een kanaal zoals die. Remake's en series met een langer verhaal dan één ep doen het over het algemeen niet zo goed op kanalen als FOX/ABC/CBS/CW/NBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:41:
[...]

Ik kan mij identificeren aan een aantal van de karakters in die serie, veel beter dan die rotzooi die The Big Bang Theory is geworden.
Ah, echt Autistisch dus? :+
In TBBT zijn het vooral nerds, geen Autisten

Disclaimer, ik moet ep2 nog kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dammit. Nou is Dalles ook nog gecancelled

* wontcachme zwaait naar wederom een guilty pleasure die verdwijnt...

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 04-10-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
wat gebruiken jullie eigenlijk als tv show program dat alles gecancelled wordt?

[ Voor 14% gewijzigd door thibautb op 04-10-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:35:
[...]

Ah, echt Autistisch dus? :+
In TBBT zijn het vooral nerds, geen Autisten

Disclaimer, ik moet ep2 nog kijken
Sheldon is een zware autist.

En nee, ik heb veel gemeen met Toby & Sylvester - minus de angsten (smetvrees) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
thibautb schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 00:42:
wat gebruiken jullie eigenlijk als tv show program dat alles gecancelled wordt?
Je bedoelt hoe we weten wanneer iets gecancelled is? Ik volg verschillende twitters daarvoor (tvline, tv by the numbers, spoilertv). En er staat ook een lijst in de TS die automatisch geupdate wordt.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.