Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:43:
Tsja, en die Rudy Huyn update aan de lopende band. Toch vreemd dan ....
Updaten gaat prima, in het geval van hardware is het gewoon super k*t. Ook geen logische manier van escaleren.

En wat betreft het certificeren, ook Rudy heeft er problemen mee (hij kan er nog om lachen), zoals gisteren:

https://twitter.com/RudyHuyn/status/610783914920181760

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sneak peak van Regenmeter voor Windows 10 :).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/WP_20150621_001%20(1).jpg

[ Voor 97% gewijzigd door Niels9001 op 22-06-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Plaatje doet het niet :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Duurt heul lang maar ik kan het plaatje zien.
Ziet er goed uit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mooi Niels!

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Mooie stappen gezet met Regenmeter 5. Alles schaalt mooi mee (al blijf ik op mobiel wel bij een pivot). Ben aan het denken om qua kleurgebruik wat donkerder gaan.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Screenshot%202015-06-28%2019.42.04.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Screenshot%202015-06-28%2019.38.43.png

Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de donkere variant. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:13
Kan je niet een dark en light theme optie toevoegen? Kunnen mensen zelf kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Donker en ik denk dat de pivots op de phone een goede keus blijven...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Terpstars schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:51:
Optie, maar daar wil ik een beetje bij wegblijven. Maar stel dat - welke zou default moeten zijn, licht of donker :-)?
Terpstars schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:51:
Thanks! Ja.. Ik maak een losse UI pagina voor phones denk ik. Als je op PC's resized dan komen alle 3 de 'items' onder elkaar te staan. Zou op telefoon ook kunnen, maar minder makkelijk denk ik.

Bovendien houd ik van pivots :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Niels9001 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:55:
Optie, maar daar wil ik een beetje bij wegblijven. Maar stel dat - welke zou default moeten zijn, licht of donker :-)?
Sowieso die donkere!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22
Niels9001 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:55:
[...]

Optie, maar daar wil ik een beetje bij wegblijven. Maar stel dat - welke zou default moeten zijn, licht of donker?
Thema keuze met als default donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:04
Die lichte is wat mij betreft niet licht genoeg. Als je de donkere achtergrondkleur daar vervang door iets lichters zou die zeker mijn voorkeur hebben. Wel met nog een kanttekening dat de icoontjes op de 'lichte' variant wegvallen in het stuk over weer. Je zou eventueel die nog wit kunnen maken.
Donkere variant is voor mij een nogo btw. Die leest een stuk lastiger voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haphius
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 20:18
Als ik deze twee screenshots moet beoordelen, vind ik de donkere versie mooier. De neerslaggrafiek doet mij in de donkere versie wel onduidelijker aan. Ik weet niet waar dat precies aan ligt, maar hij heeft in ieder geval minder contrast dan in de lichte versie. Voor mijn gevoel zijn in de lichte versie de verschillende kleuren blauw naar gelang de hoeveelheid regen heel intuïtief, en die missen in de donkere versie. Dit laatste zou ook kunnen zijn omdat ik gewend ben aan de lichte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Voor mij de lichte. Maar hou het aub sowieso als optie zodat mensen nog kunnen kiezen. De donkere is echt niet duidelijk leesbaar qua neerslag.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:13
Vandaag weer een onverklaarbare balance drop in de payment overview...
Onbetrouwbaar geheel is het.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels, ook mijn vader had klachten over de WIDE live tile. Niet genoeg updates. Soms duurt het echt uren eer dit update.
Hij heeft je app verwijderd :(
Heb je dit al eerder gemeld, wou maar even melden dat ik niet alleen ben. Ik L830, mijn vader L640. Beide GDR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
daffie82 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:40:
Niels, ook mijn vader had klachten over de WIDE live tile. Niet genoeg updates. Soms duurt het echt uren eer dit update.
Hij heeft je app verwijderd :(
Heb je dit al eerder gemeld, wou maar even melden dat ik niet alleen ben. Ik L830, mijn vader L640. Beide GDR2
En nogmaals, back-end werkt - front-end code ook: elk uur wordt deze code 26.000+ keer uitgevoerd, en gaat alles goed.

Vooral als het NIET werkt heb je meer aanknopingspunten dan 'af en toe'. Enige reden die ik kan bedenken is het OS die roet in het eten gooit (en dus de achtergrondtaak stopt):
- Battery Saver mode
- Teveel achtergrondprocessen (= te veel live tiles)
- Slechte internetverbinding
- Als GPS staat ingesteld als locatiebepaling, wordt hier niet goed verbinding mee gemaakt.

De enige keren dat ik zie bij mij zelf dat een tile niet geupdate wordt is door Battery Saver of slechte internet verbinding (bijv. als ik over de grens ga en niet roam). Ik hoop met de release van Regenmeter 5.0 (op Windows 10) ook de achtergrondtaak iets te verbeteren, al zal dit voor 90% dezelfde code zijn als nu.

==============

Over Regenmeter 5.0 gesproken. Het mechanisme om tussen 'licht' en 'donker' te switchen is ingebouwd. Nog het e.e.a. aan UI fine tunen en dan zal ik wat screenshots posten. Donker is zoals hierboven gepost - de lichte variant krijgt ook een lichte achtergrond etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels9001 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:23:

En nogmaals, back-end werkt - front-end code ook: elk uur wordt deze code 26.000+ keer uitgevoerd, en gaat alles goed.

Vooral als het NIET werkt heb je meer aanknopingspunten dan 'af en toe'. Enige reden die ik kan bedenken is het OS die roet in het eten gooit (en dus de achtergrondtaak stopt):
- Battery Saver mode
- Teveel achtergrondprocessen (= te veel live tiles)
- Slechte internetverbinding
- Als GPS staat ingesteld als locatiebepaling, wordt hier niet goed verbinding mee gemaakt.

De enige keren dat ik zie bij mij zelf dat een tile niet geupdate wordt is door Battery Saver of slechte internet verbinding (bijv. als ik over de grens ga en niet roam). Ik hoop met de release van Regenmeter 5.0 (op Windows 10) ook de achtergrondtaak iets te verbeteren, al zal dit voor 90% dezelfde code zijn als nu.
Kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken (wat mijn vader precies doet kan ik niet zeggen) :
- Battery Saver mode gebruik ik NOOIT.
- achtergrondprocessen? : ik gebruik nog 1 WIDE live tile voor weer (Appyweather), 2 tiles (1 WIDE en 1 medium) voor mailboxen (standaard WP mail), Data sense medium live tile, batterij niveau small live tile, nextgen reader small live tile en health & ftiness small live tile. Geen idee of dit veel is, maar lijkt me wel mee te vallen...
- internetverbinding is altijd goed - wifi op werk of wifi thuis. Soms zit ik 5 uur thuis op stabiele WIFI en is er nog geen update geweest.
- GPS staat inderdaad ingesteld - misschien heeft het inderdaad daar mee te maken. Ik zal dit eens handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Wietsee. schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:32:
Vandaag weer een onverklaarbare balance drop in de payment overview...
Onbetrouwbaar geheel is het.
Hier ook :( echt heel frustrerend!

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Instatic schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:58:
[...]

Ook hier :(. Ik wil ook gewoon kunnen zien hoeveel ik PER DAG omzet per IAP. Snap niet dat dat niet al is toegevoegd.

==============

Theme selection werkt nu binnen heel Regenmeter 5.0 (dus ook settings etc.). Ik hoop de aankomende week te beginnen aan zaken als IAP, about pagina en achtergrondtaak voor notificaties en tiles - schiet al aardig op! Daarna de kunst om het naar de telefoon te vertalen :-).

Wat vinden jullie?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter.Dark.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter.Light.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:19
Ziet er goed uit! Wat is eigenlijk de reden dat er achter de hele lange grafiekbalk geen cijfer getoond wordt? Viel me gisteravond ook op toen ik op mijn mobiel de app bekeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:40
Niels9001 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:05:
Daarnaast komt dat de data in de Windows Dev Center TOTAAL niet up te date is. IAP data is langzaam (3 dagen later :S), download data ook en van de financials klopt geen zak. Daarnaast is de Dev Center app ook waardeloos geworden.
Niels9001 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:40:
Ook hier :(. Ik wil ook gewoon kunnen zien hoeveel ik PER DAG omzet per IAP. Snap niet dat dat niet al is toegevoegd.
Bij mij ook inderdaad. De vorige keer dat dit het geval was kwam het 'missende bedrag' een paar dagen later als 'aankomende betaling'.

In de huidige Dev Center app kun je ook niet eens meer je omzet ('pending proceeds') zien: er staat altijd 0.00 bij mij. Daarom heb ik nu een eigen app:
  • Per IAP hoeveel € er bij is gekomen ten opzichte van de vorige keer (en totaal) (als ik dit dus elke dag even check zie ik daar de omzet per IAP per dag)
  • Reageren op reviews (ook een gemis in de officiële app)
  • Grafieken over de downloads (zowel apps als IAPs)
  • Alles voor zowel Windows Phone als Windows apps!
Misschien is er wel interesse van andere developers hier in deze app? Ik zal binnnenkort even kijken of ik er een login scherm voor kan zetten (en wat foutafhandeling voor de stabiliteit) zodat ik hem in de Store kan plaatsen. Ik wil er echter niet te veel tijd insteken, want ik neem toch aan dat Microsoft binnenkort (Windows 10) een update van de officiële app uitbrengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Robsta86 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:56:
Ziet er goed uit! Wat is eigenlijk de reden dat er achter de hele lange grafiekbalk geen cijfer getoond wordt? Viel me gisteravond ook op toen ik op mijn mobiel de app bekeek.
Klopt, bug die ik moet fixen.
Koode schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:41:
[...]

[...]

Bij mij ook inderdaad. De vorige keer dat dit het geval was kwam het 'missende bedrag' een paar dagen later als 'aankomende betaling'.

In de huidige Dev Center app kun je ook niet eens meer je omzet ('pending proceeds') zien: er staat altijd 0.00 bij mij. Daarom heb ik nu een eigen app:
  • Per IAP hoeveel € er bij is gekomen ten opzichte van de vorige keer (en totaal) (als ik dit dus elke dag even check zie ik daar de omzet per IAP per dag)
  • Reageren op reviews (ook een gemis in de officiële app)
  • Grafieken over de downloads (zowel apps als IAPs)
  • Alles voor zowel Windows Phone als Windows apps!
Misschien is er wel interesse van andere developers hier in deze app? Ik zal binnnenkort even kijken of ik er een login scherm voor kan zetten (en wat foutafhandeling voor de stabiliteit) zodat ik hem in de Store kan plaatsen. Ik wil er echter niet te veel tijd insteken, want ik neem toch aan dat Microsoft binnenkort (Windows 10) een update van de officiële app uitbrengt..
Ik heb zeker interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Instatic schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:58:
[...]

Bij mij is het volgens mij nog steeds te weinig wat in de Financial Summary onder 'Reserved' - bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Klopt geen bal van. Misselijkmakend, ik heb gestuurd dat een fluctuerende balance naar beneden onacceptabel is.
Begint op diefstal te lijken. Als laatste reactie van Microsoft kreeg ik dat ze er nog mee bezig waren...

[ Voor 21% gewijzigd door Wietsee. op 07-07-2015 23:07 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Niels9001 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:09:
[...]

Bij mij is het volgens mij nog steeds te weinig wat in de Financial Summary onder 'Reserved' - bij jullie?
Hier hetzelfde. Het bedrag dat er begin vorige week afgegaan is, is nog nergens opgedoken (ook niet op m'n bankrekening :p).
Mijn Dev Center app probeer ik eind deze week in de Store te hebben. Afgelopen week(end) was het te mooi weer.. ;)

EDIT: de Dev Center app staat inmiddels in de store. Omdat het geen Universele app is (maar je ziet wel informatie van je Windows en Windows Phone apps in de app) heb ik hem niet in dit topic geplaatst maar hier.

[ Voor 19% gewijzigd door Koode op 09-07-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Regenmeter 4.0.3.2 is uit. Fixt een kritische bug waardoor radarbeelden niet konden worden opgehaald, daarnaast worden uurvoorspellingen nu beter verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels9001 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:32:
Regenmeter 4.0.3.2 is uit. Fixt een kritische bug waardoor radarbeelden niet konden worden opgehaald, daarnaast worden uurvoorspellingen nu beter verwerkt.
Had ik net gemerkt die bug :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Werkt nu inderdaad beter op de lumia 925 WP 8.1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels, vraagje over de werking van de notificatie in regenmeter. Deze staat nu bij mij ingesteld op : Vanaf 1mm gemiddeld per uur.
Hoe moet ik dit nu interpreteren? Als er het komende uur slechts 1 balkje (5minuten) is met 1,1mm neerslag en voor de rest van het uur blanco (geen regen dus), krijg ik dan een notificatie?

[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 27-07-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
daffie82 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:18:
Niels, vraagje over de werking van de notificatie in regenmeter. Deze staat nu bij mij ingesteld op : Vanaf 1mm gemiddeld per uur.
Hoe moet ik dit nu interpreteren? Als er het komende uur slechts 1 balkje (5minuten) is met 1,1mm neerslag en voor de rest van het uur blanco (geen regen dus), krijg ik dan een notificatie?
Het aantal mm per 5 minuten wordt opgeteld, en dan / 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Payment summary ligt alweer in storing, volgens mij een permanent iets daar 8)7 .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb je toevallig in de afgelopen dagen wat verandert aan het live tile genereren? Voorheen deed de livetile het maar zeer sporadisch op mijn L920 met Win 10. Als in maar eens per dag updaten en zo'n ~20 uur per dag was het gewoon een leeg vlak. Nu doet de livetile het ineens weer en is die ook niet meer blurry. Heb zowaar een grafiekje die ik ook al eeuwen niet meer heb gezien. Erg fijn iig :)

Edit:
Ik zie inderdaad dat je wat dingen hebt verbeterd voor Windows 10 Mobile. Kudos daarvoor want het werkt echt super nu. (overigens erg vervelend dat je niet kan zien dat een app is geüpdatet in Win 10 mobile)

[ Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 29-07-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Caelorum schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:29:
[...]

Heb je toevallig in de afgelopen dagen wat verandert aan het live tile genereren? Voorheen deed de livetile het maar zeer sporadisch op mijn L920 met Win 10. Als in maar eens per dag updaten en zo'n ~20 uur per dag was het gewoon een leeg vlak. Nu doet de livetile het ineens weer en is die ook niet meer blurry. Heb zowaar een grafiekje die ik ook al eeuwen niet meer heb gezien. Erg fijn iig :)

Edit:
Ik zie inderdaad dat je wat dingen hebt verbeterd voor Windows 10 Mobile. Kudos daarvoor want het werkt echt super nu. (overigens erg vervelend dat je niet kan zien dat een app is geüpdatet in Win 10 mobile)
Zover ik weet heb ik geen specifieke voor Windows 10 mobile aangepast :-)... Desalniettemin goed om te horen dat alles naar behoren draait!

Ik hoop in de aankomende week de laatste hand te leggen aan Regenmeter 5.0. Compleet nieuwe app voor Windows 10. Voor volgende week ligt de focus vooral op desktop/tablets UI, voor mobile moet nog verder geoptimaliseerd worden - dus liever nog niet je huidige Regenmeter updaten op telefoons :).

Zal wat screenshots posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:15:
[...]
Zover ik weet heb ik geen specifieke voor Windows 10 mobile aangepast :-)... Desalniettemin goed om te horen dat alles naar behoren draait![...]
Ja, ok. Er stonden wat dingen voor Windows 10, maar die hebben uiteraard ook effect op Windows 10 mobile
[...] Ik hoop in de aankomende week de laatste hand te leggen aan Regenmeter 5.0. Compleet nieuwe app voor Windows 10. Voor volgende week ligt de focus vooral op desktop/tablets UI, voor mobile moet nog verder geoptimaliseerd worden - dus liever nog niet je huidige Regenmeter updaten op telefoons :).[...]
Aangezien bij mij alles automatisch update gaat dat hem niet worden. Maar zal iig niet klagen tot de versie daarna ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Caelorum schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Ja, ok. Er stonden wat dingen voor Windows 10, maar die hebben uiteraard ook effect op Windows 10 mobile

[...]

Aangezien bij mij alles automatisch update gaat dat hem niet worden. Maar zal iig niet klagen tot de versie daarna ok?
Grotendeels zal alles ook werken hoor. Zullen alleen nog wat UI bugs in zitten verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Grotendeels zal alles ook werken hoor. Zullen alleen nog wat UI bugs in zitten verwacht ik.
Zou je dan wel de update uitbrengen? Je hebt 1000-en downloads en als al die mensen een update kijgen die 'minder' is, gaan ze allemaal klagen en je app de rug toe keren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Swerfer schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:36:
[...]

Zou je dan wel de update uitbrengen? Je hebt 1000-en downloads en als al die mensen een update kijgen die 'minder' is, gaan ze allemaal klagen en je app de rug toe keren...
De Windows 8.1 versie heeft een grote bug waardoor de weer info niet wordt opgehaald - geen update uitbrengen is geen keuze aangezien er veel mensen naar Windows 10 upgraden. Veranderen is te veel werk (de onderliggende structuur is totaal anders door nieuwe data bron). De nieuwe versie, zal voor desktops, laptops en tablets prima draaien (wellicht hier en daar een bug, maar niks major). Ook zal deze werken in Ierland, UK, Benelux, Denemarken en heel Duitsland (ipv. Benelux en west-Duitsland nu). Grote uitbreiding qua markt dus!

De W10 Mobile versie is minder goed getest, maar goed - die gebruikers gebruiken een alpha OS, dus die kijken er wellicht overheen - desalniettemin hoop ik bugs binnen 1 a 2 dagen op te lossen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:26:

De Windows 8.1 versie heeft een grote bug waardoor de weer info niet wordt opgehaald -
Heeft dit te maken met het soms lang uitblijven van een update van de live tile?
Of heeft dat er niks mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
daffie82 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:38:
[...]

Heeft dit te maken met het soms lang uitblijven van een update van de live tile?
Of heeft dat er niks mee te maken?
Op Windows 8.1 / Windows 10 zou dat inderdaad kunnen. Op Windows Phone 8.1 / Windows 10 Mobile werkt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ok, duidelijk Niels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:26:
[...]
De W10 Mobile versie is minder goed getest, maar goed - die gebruikers gebruiken een alpha OS, dus die kijken er wellicht overheen - desalniettemin hoop ik bugs binnen 1 a 2 dagen op te lossen :-).
Ah, op zo'n manier. Ik dacht dat je ook een versie 5 voor WP8.1 had klaarstaan die dus bugs bevatten. Voor W10 mobile maakt dat natuurlijk niet zoveel uit. Heb je in je Package.appxmanifest dezelfde appid opgegeven van je WP8.1 app? Anders krijg je straks 2 versies voor W10 mobile gebruikers. Namelijk de 8.1 en de 10 versie en volgens mij kan je dat later niet meer wijzigen...

O ja,

Wel ook even hier posten he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Swerfer op 31-07-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Swerfer schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:40:
[...]

Ah, op zo'n manier. Ik dacht dat je ook een versie 5 voor WP8.1 had klaarstaan die dus bugs bevatten. Voor W10 mobile maakt dat natuurlijk niet zoveel uit. Heb je in je Package.appxmanifest dezelfde appid opgegeven van je WP8.1 app? Anders krijg je straks 2 versies voor W10 mobile gebruikers. Namelijk de 8.1 en de 10 versie en volgens mij kan je dat later niet meer wijzigen...

O ja,

Wel ook even hier posten he ;)
Als je 'm via Visual Studio associate met de Store zou dit automagisch moeten gaan toch?

Uiteraard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Niels9001 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:06:
[...]
Als je 'm via Visual Studio associate met de Store zou dit automagisch moeten gaan toch?
Hoeft niet volgens onderstaande pagina, maar gaat waarschijnlijk wel automatisch:

MSDN: pm:PhoneIdentity - Windows app development

Ik zou het voor de zekerheid maar checken als ik jou was door de Package.appxmanifest te openen als code ipv designer...

[ Voor 17% gewijzigd door Swerfer op 01-08-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Swerfer schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:15:
[...]

Hoeft niet volgens onderstaande pagina, maar gaat waarschijnlijk wel automatisch:

MSDN: pm:PhoneIdentity - Windows app development

Ik zou het voor de zekerheid maar checken als ik jou was door de Package.appxmanifest te openen als code ipv designer...
Top! Bedankt voor de tip. Goed opgeschoten. In de aankomende dagen het e.e.a. try { } catchen, testen en dan begint het leed-dat-Store-vullen-heet: app beschrijvingen, promo materials maken, screenshots etc.

Zodra ik screenshots heb zal ik deze delen!

Slighty offtopic: iemand enig idee wanneer Build 10250 voor Mobile uitkomt? Ik kan mijn huidige versie niet testen op een mobiel, aangezien deze nog op 10166 zit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Regenmeter lijkt stuk te zijn?

Windows 10 geïnstalleerd en zojuist ook Regenmeter. De app opent en sluit meteen weer. Wanneer de app daadwerkelijk opent zie je alleen het radar scherm. Je ziet wel dat de slider werkt in het eerste scherm, maar je ziet niks? Locatie wordt wel opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Freakster86 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:18:
Regenmeter lijkt stuk te zijn?

Windows 10 geïnstalleerd en zojuist ook Regenmeter. De app opent en sluit meteen weer. Wanneer de app daadwerkelijk opent zie je alleen het radar scherm. Je ziet wel dat de slider werkt in het eerste scherm, maar je ziet niks? Locatie wordt wel opgehaald.
Kan kloppen, vandaar dat update 5.0 er zo snel mogelijk aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:43:
[...]

Kan kloppen, vandaar dat update 5.0 er zo snel mogelijk aan komt.
Oké, dan weet ik dat het niet aan mij ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Iemand een suggestie voor de verschuiving van de pivot header op het Windows 10 Mobile platform? Ook de Mijn Bestellingen app van Koode heeft dit. Is het tevens mogelijk om voor Windows 10 een andere appx file aan te bieden?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CLZrcdqUAAAPtah.png

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:26

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Eehhh, persoonlijk snap ik niet waarom developers nog tijd steken in een weer-app. Ik gebruikte altijd Regenmeter maar die doet het vaker niet dan wel. Nu gebruik ik Buienradar. Uitstekende app en maakt de rest aan weer-apps overbodig.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

GerCor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:25:
Eehhh, persoonlijk snap ik niet waarom developers nog tijd steken in een weer-app. Ik gebruikte altijd Regenmeter maar die doet het vaker niet dan wel. Nu gebruik ik Buienradar. Uitstekende app en maakt de rest aan weer-apps overbodig.
Onmdat iedereen eigen noden en behoeftes heeft qua weer-app.
Ik vind buienradar app niet accuraat genoeg.
Appy weather vind ik zelf fantastisch. Tja, ieder zijn meug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Gelukkig delen duizenden andere gebruikers jouw mening niet :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Echt opbouwende kritiek heb je nooit he :-). Denk dat je blij moet zijn dat er nog indie devs tijd in dingen als weer apps steken. En gelukkig zijn meer dan 15.000 recensies + 80.000 downloads van gebruikers die een andere mening hebben.

Wat werkt er verder niet aan Regenmeter als ik vragen mag? Versie 5.0 komt, afhankelijk van Microsoft, ergens dit weekend of begin volgende week. Wellicht dat je het dan weer wilt proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ik vind dat we blij mogen zijn met een ieder die hier tijd en aandacht in steekt.
Niet vergeten dat er ook nog heel veel zijn die het puur als hobby hebben.
Zeker als het ook nog eens van nederlandse bodem afkomt.
Ik doe het ze niet na ondanks dat ik het wel eens geprobeerd heb kwam ik niet echt verder dan "hello world", gelukkig heb ik nog wel andere vaardigheden.

Het enige wat ik op regenmeter tegen heb is dat hij alleen maar regen aangeeft op de dagen dat ik vrij ben.....
Maar dat is met al die andere weer apps idem dito.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik gebruik zowel buienradar als regenmeter. Regenmeter is handig voor de notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Enige wat bij regenmeter een probleem blijft is de Live tile die niet vaak genoeg update. En ook de notificatie werkt niet altijd... Komende uur bv. is er meer dan 2 mm volgens de Live tile maar ik heb nog geen notificatie gehad (ingesteld vanaf 0,8 mm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Niels9001 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:28:
[...]

Echt opbouwende kritiek heb je nooit he :-). Denk dat je blij moet zijn dat er nog indie devs tijd in dingen als weer apps steken. En gelukkig zijn meer dan 15.000 recensies + 80.000 downloads van gebruikers die een andere mening hebben.

Wat werkt er verder niet aan Regenmeter als ik vragen mag? Versie 5.0 komt, afhankelijk van Microsoft, ergens dit weekend of begin volgende week. Wellicht dat je het dan weer wilt proberen!
Vreemde conclusie. Ik heb ook een recensie geschreven en jouw apps gedownload, en ben dus 1 van die meer dan resp. 15.000 en 80.000.

Op mijn Surface 2 werkt Regenmeter al maanden niet. Het enige wat werkt is de weerkaart.

Goed, maakt verder ook niet uit. Ik ben jou uiteraard dankbaar voor Regenmeter maar het heeft zijn tijd, wat mij betreft, gehad. Ingehaald door Buienradar. Ik denk dat versie 5.0 waarschijnlijk precies hetzelfde doet als alle voorgaande versies. Er zit niks vernieuwends in.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22
Amadeus1966 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:06:

Het enige wat ik op regenmeter tegen heb is dat hij alleen maar regen aangeeft op de dagen dat ik vrij ben.....
Maar dat is met al die andere weer apps idem dito.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:43:
[...]

Vreemde conclusie. Ik heb ook een recensie geschreven en jouw apps gedownload, en ben dus 1 van die meer dan resp. 15.000 en 80.000.

Op mijn Surface 2 werkt Regenmeter al maanden niet. Het enige wat werkt is de weerkaart.

Goed, maakt verder ook niet uit. Ik ben jou uiteraard dankbaar voor Regenmeter maar het heeft zijn tijd, wat mij betreft, gehad. Ingehaald door Buienradar. Ik denk dat versie 5.0 waarschijnlijk precies hetzelfde doet als alle voorgaande versies. Er zit niks vernieuwends in.
Uiteraard, je bent vrij om te kiezen.. Gebruik de apps die je wilt, maar kom dan niet met opmerkingen als 'ik snap niet dat mensen daar nog tijd in steken', daar heeft helemaal niemand iets aan - helemaal niet in een topic als deze.
daffie82 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:25:
Enige wat bij regenmeter een probleem blijft is de Live tile die niet vaak genoeg update. En ook de notificatie werkt niet altijd... Komende uur bv. is er meer dan 2 mm volgens de Live tile maar ik heb nog geen notificatie gehad (ingesteld vanaf 0,8 mm).
Ga ik voor je checken, klopt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Niels, je bent zo'n beetje de enige developer die hier nog post hoor. Misschien is je dat niet opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wietsee. en Swerfer ontwikkelen zover ik weet ook apps hoor. Daarnaast is Niels inderdaad de enige die regelmatig updates van zijn app hier post, maar dat betekent verder niets IMO. Er zijn namelijk nog wat ontwikkelaars hier aanwezig die zelden tot geen updates aangeven van apps waar zij aan werken. Dan is er nog een Tweakers die, zo lijkt het wel, wekelijks een nieuwe Windows Phone app uitpoept ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Ook ik update nog regelmatig mijn apps, vooral naar aanleiding van bugs gemeld door gebruikers. Maar gelukkig zijn mijn apps stabiel nu dus zijn het erg kleine bug fixes, niet heel spannend dus om daar iets over te posten.
Wietsee. schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:04:
Iemand een suggestie voor de verschuiving van de pivot header op het Windows 10 Mobile platform? Ook de Mijn Bestellingen app van Koode heeft dit. Is het tevens mogelijk om voor Windows 10 een andere appx file aan te bieden?

[afbeelding]
Ik heb mijn apps helaas nog niet op Windows 10 kunnen testen maar bedankt voor het melden. Als ik binnenkort tijd heb ga ik m'n apps updaten voor Windows 10, dus als je een oplossing vindt hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
GerCor schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 02:07:
Niels, je bent zo'n beetje de enige developer die hier nog post hoor. Misschien is je dat niet opgevallen?
Caelorum schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 07:38:
Wietsee. en Swerfer ontwikkelen zover ik weet ook apps hoor. Daarnaast is Niels inderdaad de enige die regelmatig updates van zijn app hier post, maar dat betekent verder niets IMO. Er zijn namelijk nog wat ontwikkelaars hier aanwezig die zelden tot geen updates aangeven van apps waar zij aan werken. Dan is er nog een Tweakers die, zo lijkt het wel, wekelijks een nieuwe Windows Phone app uitpoept ^^
Koode schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 08:34:
Ook ik update nog regelmatig mijn apps, vooral naar aanleiding van bugs gemeld door gebruikers. Maar gelukkig zijn mijn apps stabiel nu dus zijn het erg kleine bug fixes, niet heel spannend dus om daar iets over te posten.

[...]

Ik heb mijn apps helaas nog niet op Windows 10 kunnen testen maar bedankt voor het melden. Als ik binnenkort tijd heb ga ik m'n apps updaten voor Windows 10, dus als je een oplossing vindt hoor ik het graag!
Ik ben inderdaad ook bezig met mijn app Questie om deze om te bouwen voor Windows 10 en vooral de UI wordt compleet anders en attractiever. Als het zover is post ik deze app in het nieuwe topic voor Windows 10:

[W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)

Mijn recepten app is ook stabiel genoeg waardoor hij al maanden dezelfde versie heeft en deze hier niet opnieuw hoef te posten, en ik heb hem toen al aangepast aan Windows 10 voor de PC (hij is nog niet W10 universeel, maar wel beschikbaar voor WP8.1). De aanpassing voor W10 is dat hij keurig mee schaalt als het venster vergroot/verkleint wordt...

[ Voor 24% gewijzigd door Swerfer op 08-08-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Regenmeter voor Windows 10 is uit, en ook een update voor WP8.1. Installeer die laatste NIET!

Na 2 uur nodig gehad om alles te submitten (de f, alle screenshots 1-voor-1 :(), is er een slechte package geupload. Deze is nu beschikbaar als update, maar ik kan geen nieuwe fix indienen aangezien Dev Center aangeeft dat deze nog aan het publishen is (stap 4/4). Dit is al 8u nu en er is gewoon niks dat ik kan doen. Submission kan niet gedelete worden, kan geen nieuwe update indienen.

Weer een typische MS screw-up. Ik laat het weten als er een fix beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hè, bah Niels. Maar eh ..... komen er ook W10 versies van Trein en Huetro? #dtv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:59:
Hè, bah Niels. Maar eh ..... komen er ook W10 versies van Trein en Huetro? #dtv
Yup, is wel de bedoeling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jammer genoeg ging die update automatisch hier en idd werkt het nu niet meer op 8.1

Nu hopen dat je snel die fix erdoor kan krijgen

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Over de W10 Regenmeter app:

Het lettertype is te klein/vaag van de voorkant van de livetile.
De achterkant is prima leesbaar.

Ik zou het ook handig vinden als er een grote livetile beschikbaar komt.

Verder doet ie het goed volgens mij!
Lekker bezig Niels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Regenmeter opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu wel. Toch een paar opmerkingen:
  • Scrollen werkt niet over het 'weer' gedeelte.
  • Fullscreen moet je alsnog een heel klein beetje scrollen om alles te kunnen zien. Het zou fijner zijn (imo) als je in fullscreen niet hoefde te scrollen, dus pagina vullend.
  • In het kleine venster zou ik liever de radar naast de rest willen zien ipv eronder. Kost erg veel scrollen en dat werkt dus niet over het 'weer' gedeelte (dus 1/2e van het venster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Fix voor Regenmeter 4.x op Windows Phone is nu beschikbaar. Zou het crashen moeten oplossen! Installeren kan hier: http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c
Stravincy schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 14:06:
Over de W10 Regenmeter app:

Het lettertype is te klein/vaag van de voorkant van de livetile.
De achterkant is prima leesbaar.

Ik zou het ook handig vinden als er een grote livetile beschikbaar komt.

Verder doet ie het goed volgens mij!
Lekker bezig Niels. :)
Klopt, rare rendering van afbeeldingen op Windows 10 live tiles en op telefoon - toch niet zo Universal als gehoopt :(.
Freakster86 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:45:
Regenmeter opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu wel. Toch een paar opmerkingen:
  • Scrollen werkt niet over het 'weer' gedeelte.
  • Fullscreen moet je alsnog een heel klein beetje scrollen om alles te kunnen zien. Het zou fijner zijn (imo) als je in fullscreen niet hoefde te scrollen, dus pagina vullend.
  • In het kleine venster zou ik liever de radar naast de rest willen zien ipv eronder. Kost erg veel scrollen en dat werkt dus niet over het 'weer' gedeelte (dus 1/2e van het venster).
Hmm, dat moet een resolutie dingetje zijn - goed idee van de radar op smaller beeld. Ik ga er naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05
Jammer, dat ik de 3 uurs voorspelling opnieuw moet kopen bij de herinstallatie. Is hier niks op te verzinnen?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Telfordia schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 20:56:
Jammer, dat ik de 3 uurs voorspelling opnieuw moet kopen bij de herinstallatie. Is hier niks op te verzinnen?
Hoeft niet - kies dezelfde die je al had, en je kunt 'm weer kostenloos installeren.

Dit gebeurd automagisch in de Windows 10 versie, komt volgende update ook naar de WP8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05
Top!!!

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Graag alle vragen, feedback of ander spul over Regenmeter hier stellen:

Niels9001 in "[W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:17
Goed bezig Niels

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste