Anoniem: 615745

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik heb een macbook pro met mac. Maar nu wil ik graag op mijn desktop ook mac via hackintosh. Mijn vraag is ofdat het mogelijk is met mijn desktop. Het gaat om het type HP COMPAQ CQ2700EDM. Met dit moederbord http://h10025.www1.hp.com...nl&docname=c03036757#N291 .Mocht dit kunnen heeft dan iemand het dsdt file voor mij!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je wil Mac OS X, of, OS X, op je Desktop PC installeren waar een IPXSB-DM moederbord in zit.

Er is iemand die dat gedaan heeft op insanelymac. Dus ja, dat kan. Gebruik een gepatchte installer DVD. Dat is illegaal en mag je hier niet bespreken dacht ik, om dat je die moet downloaden en er copyright op zit.

Op insanelymac mag het wel.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Misschien moet je hier eens kijken.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Welkom op GoT :w

Dit pas beter in [OSx86] Installatie ervaringen & discussie. Verder verwachten we altijd wat eigen inzet. Dus als je daar post, vertel dan ook wat heb je zelf al gevonden (over of het kan)?

Succes :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2014 15:17 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.