Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem wat ik wil aanschaffen moet een beetje alles kunner zijn. Te denken valt aan Photoshop, gaming en wellicht dat ik op termijn de software van Hauptwerk (www.hauptwerk.com) wil aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De richtprijs is 1500 Euro, maar daar mag wat mij betreft vanaf geweken worden. Deze prijs zie ik overigens als exclusief de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf zat ik te denken aan de onderstaande configuratie:
De assemblage hoop ik bij Alternate uit te laten voeren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Echte merkvoorkeuren heb ik niet. Als het product maar betrouwbaar is. Ben zelf niet zo van de hardware dus alle adviezen neem ik graag in ontvangst. Het enige merk wat erbij mij niet inkomt is Trust.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau mag niet te hoog zijn. In ieder geval niet storend aanwezig zijn. Mijn geluidssysteem staat aan de andere kant van de woonkamer. Ergens in het midden ervan komt de pc te staan met een HDMI kabel naar m'n eetkamer tafel. Reden van deze constructie is, omdat ik klein behuisd ben (appartement) en nergens anders ruimte heb. Laptop is echter geen alternatief voor mij (daar wil ik juist vanaf).
Het energieverbruik moet uiteraard niet al te hoog worden. Als de voeding in het voorbeeld hierboven teveel van het goede is, hoor ik het graag.
Ga je overklokken?
Overklokken is aan mij niet besteed (vooralsnog). Zoals ik al eerder aangaf is hardware niet mijn sterkste kant. Door de bomen zie je het bos vaak niet meer en de specificaties ontlopen elkaar vaak niet zoveel.
Het nieuwe systeem wat ik wil aanschaffen moet een beetje alles kunner zijn. Te denken valt aan Photoshop, gaming en wellicht dat ik op termijn de software van Hauptwerk (www.hauptwerk.com) wil aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De richtprijs is 1500 Euro, maar daar mag wat mij betreft vanaf geweken worden. Deze prijs zie ik overigens als exclusief de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- LG Performance MX
- LG Draadloos toetsenbord
- Bluetooth USB zender/ontvanger (ICIDU)
Zelf zat ik te denken aan de onderstaande configuratie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3820 Boxed | € 253,- | € 253,- |
| 1 | Asus Sabertooth X79 | € 275,- | € 275,- |
| 1 | Asus GTX750TI-OC-2GD5 | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 50,60 | € 50,60 |
| 1 | Cisco Linksys AE2500 | € 19,92 | € 19,92 |
| 1 | Philips 278C4QHSN Zwart | € 229,- | € 229,- |
| 1 | be quiet! Shadow Rock Top Flow SR1 | € 40,55 | € 40,55 |
| 1 | be quiet! Silent Wings 2 120mm, 120mm | € 18,- | € 18,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT4CP4G3D1608DT1TX0BEU | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Asus BC-12D2HT Retail Zwart | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550 Watt | € 83,65 | € 83,65 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 104,99 | € 104,99 |
| 1 | Delock USB 2.0 CardReader 3.5" 34 in 1 | € 23,31 | € 23,31 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.524,77 | |
De assemblage hoop ik bij Alternate uit te laten voeren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Echte merkvoorkeuren heb ik niet. Als het product maar betrouwbaar is. Ben zelf niet zo van de hardware dus alle adviezen neem ik graag in ontvangst. Het enige merk wat erbij mij niet inkomt is Trust.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau mag niet te hoog zijn. In ieder geval niet storend aanwezig zijn. Mijn geluidssysteem staat aan de andere kant van de woonkamer. Ergens in het midden ervan komt de pc te staan met een HDMI kabel naar m'n eetkamer tafel. Reden van deze constructie is, omdat ik klein behuisd ben (appartement) en nergens anders ruimte heb. Laptop is echter geen alternatief voor mij (daar wil ik juist vanaf).
Het energieverbruik moet uiteraard niet al te hoog worden. Als de voeding in het voorbeeld hierboven teveel van het goede is, hoor ik het graag.
Ga je overklokken?
Overklokken is aan mij niet besteed (vooralsnog). Zoals ik al eerder aangaf is hardware niet mijn sterkste kant. Door de bomen zie je het bos vaak niet meer en de specificaties ontlopen elkaar vaak niet zoveel.
[ Voor 56% gewijzigd door JKP op 21-08-2014 22:58 . Reden: Normale BB-list vervangen door Pricewatch weergave ]