Dat zeker, maar wat mij betreft mag de OPO ook best op Android 8 blijven hangen. Android 9 heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde, dus zolang er elke maand patches blijven uitkomen ben ik tevreden.
offtopic:
Zelf ook met een half oog naar de Poco zitten kijken, maar dat toestel is prima voor zijn prijs, maar voor mij is het het 'net niet', vooral door MIUI. Wellicht als LOS officieel verschijnt voor het toestel dat is alsnog overstag ga.
daar mijn OPO net een nieuwe accu heeft welke weer makkelijk de dag doorkomt met circa 2 uur SOT.
Een nieuwe accu en dan nog steeds maar 2uur SOT? Ik haal met een originele accu, van februari 2017, dat ook met gemak. Het toestel is vooral in standby niet heel zuinig.
offtopic:
Hoort daar eigenlijk ook niet echt thuis en gezien het daar helemaal dood is, laat het maar hier staan.

Ik woon in een buitengebied en ik merk dat ik nu veeeeeel vaker bereik heb dan met de OPO. Band 20 is voor mij dus wel een groot gemis geweest. De laatste jaren is natuurlijk heel veel gedaan aan zuinigheid van de toestellen, dat heeft flinke impact en de N7+ heeft een 3800mAh batterij, wat toch ook wel flink groter is.
Ik zit bij T-Mobile, dus aan band 20 heb ik zelf helemaal niks. Over het bereik heb ik dan ook niks te klagen, ofja ik heb een hoop te klagen, maar dat ligt niet aan de OPO maar aan T-Mobile.
Raznov schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:06:
Heb zelf zojuist ook de r57 kernel er op gezet. Merkte dat de afgelopen weken ik toch wat meer random reboots kreeg met de stock LOS kernel. Voornamelijk trad dit op zodra ik mijn auto af zette en de telefoon geen bluetooth meer ontving of juist overging naar een wifi signaal.
Dat had ik dus ook bij de stock kernel, niet heel vaak of storend maar het gebeurde wel.
Vreemd gedrag in ieder geval. Hoop wel dat de OPO nog even mee kan, maar moet eerlijk bekennen dat ik wel overstag ben gegaan naar een Poco 128gb, deze zal eerdaags binnen komen en een uitgebreide "flagship killer test' krijgen met een intensieve OPO vergelijking. Als hij het gaat redden, vrees ik toch dat mijn OPO meer in de kast gaat liggen en dat hij na bijna 3 jaar toch echt een plaatsje gaat krijgen in de hall of fame (op eenzame hoogte, dat wel).
Na 3 jaar al? Mijn OPO wordt in februari alweer 4. Maar ik kijk uit naar je review!
Heb wel gemerkt dat hij ondertussen ook wat gek wordt als ik meerdere roms na elkaar flash, kan hij blijkbaar niet helemaal meer tegen. Waar dit in het verleden geen probleem was, merk ik dat hij nu na een clean flash ineens wel random crashes van apps ondervind (in het geval van meerdere ROMS clean flashen op de zelfde dag). De OPO gebruiken als ROM test Flasher zit er bij mij dus niet helemaal meer in.
Dat is ook best vreemd gedrag. Lijkt net alsof TWRP geen volledige reset doet o.i.d.