Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Hmm vandaag maar even tijd gemaakt om mijn opo te rooten. Heb zelf ooit Galaxy s2 gehad dus het was me niet compleet onbekend.

Na wat rondgeneuzel besloten dat de makkelijkste methode met de toolbox is.

Bootloader unlocked en daarna twrp er op. Hier begonnen de problemen.. Ik kwam maar niet de recovery in. Tel blijft hangen op het opstartscherm met het opo logo en verder niks. Toen cm geprobeerd en ook niks. Toen Philz maar ook die deed niks. Stock nog geprobeerd maar wederom niks.

Toen vond ik het een goed idee om m'n bootloader te locken en opnieuw te proberen. Dus dat gedaan en opnieuw alles geprobeerd. Alleen nu krijg ik m'n bootloader ook niet unlocked. Doet niks. Cmd prompt geeft aan finished in 0 sec en reboot de tel waar die weer blijft hangen op het opstartscherm. Alleen nu wordt het logo langzaam blauw en verdwijnt. Scherm is nog wel aan.

Nu heb ik werkelijk waar geen idee hoe ik dit kan oplossen. Zoektocht leverde niets op want meeste hadden nog wel een werkende recovery waarmee ze iets konden en ik niet.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Met fastboot een recovery booten / flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
Kom je in fastboot? Power + volume up.
Vandaar uit bootloader unlocken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ja ik kom wel in fastboot, maar kan dus niet unlocken. Fastboot oem unlock doet niks behalve de tel opnieuw opstarten. Recovery flashen vanuit daar lukt ook niet, want gelocked. Meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Probeer dit eens:
  1. Download at http://builds.cyngn.com/f...bacon-signed-fastboot.zip
    and unzip to /android-sdk/platform-tools folder (for easy access)
  2. Turn off device, then first press the power button and immediately hold the Volume Up button until the device shows the fastboot screen.
  3. Run the following in the command line (that means, windows+r, type cmd, press enter), in sequence:
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12

fastboot flash boot boot.img 
    fastboot flash userdata userdata_64g.img 
    fastboot flash system system.img 
    fastboot flash recovery recovery.img 
    fastboot flash cache cache.img 
    fastboot flash modem NON-HLOS.bin 
    fastboot flash sbl1 sbl1.mbn 
    fastboot flash dbi sdi.mbn 
    fastboot flash aboot emmc_appsboot.mbn 
    fastboot flash rpm rpm.mbn 
    fastboot flash tz tz.mbn 
    fastboot flash LOGO logo.bin
  4. 4) Still using the same command line, enter "fastboot reboot" to reboot your OnePlus One into CyanogenMod
Hope this helps.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Klinkt alsof de bootloader half unlockt is.

Bovenstaande beschrijving werkt alleen met een unlockte bootloader.

Snap nog steeds niet dat mensen die toolkits gebruiken.. Het zijn 2 simpele commando's om de telefoon te unlocken en vervolgens een custom recovery te flashen.

Die supersu zip flashen is helemaal simpel.

Je bent iig niet de enige:
https://forums.oneplus.ne...loader-after-lock.155704/

mogelijke oplossing:
http://forum.xda-develope...nlock-tamper-bit-t2820912

[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 17-11-2014 11:07 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
cypher21 schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:04:
Klinkt alsof de bootloader half unlockt is.

Bovenstaande beschrijving werkt alleen met een unlockte bootloader.

Snap nog steeds niet dat mensen die toolkits gebruiken.. Het zijn 2 simpele commando's om de telefoon te unlocken en vervolgens een custom recovery te flashen.

Die supersu zip flashen is helemaal simpel.

Je bent iig niet de enige:
https://forums.oneplus.ne...loader-after-lock.155704/

mogelijke oplossing:
http://forum.xda-develope...nlock-tamper-bit-t2820912
Ja ik weet ook niet waarom ik de toolkit gebruikt heb. Was gewoon lui om alles te lezen denk ik.

Die topics heb ik gister zelf ook voorbij zien komen. Ik was er alleen niet zeker van of dit zou lukken:
In case your device is locked and you want to install this script from custom recovery like TWRP/CWM,
it will be possible only if, you can boot temporarily using command -- fastboot boot <custom_recovery.img>.
If this command failed, you will not be able to run the unlocker script and hence device will not be unlocked without wiping data
En zo niet of ik verder in de shit zou komen. Maar volgens mij zit er geen andere optie op dan die methode te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ja volgens mij werk dit idd alleen met een unlockte bootloader. Kan nu namelijk niets flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Zorg iig dat je drivers correct geïnstalleerd zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dat kan ik checken toch door "adb devices" in te typen en in fastboot "fastboot devices"? En dan kijken of mijn device listed is. Of is dat nog geen zekerheid dat het juist is?

EDIT:

booting...
FAILED (remote: Device not unlocked cannot boot)

Dus die methode met dat script gaat ook helaas niet werken..FML

[ Voor 29% gewijzigd door gebruikershaes op 17-11-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat krijg je te zien als je in fastboot zit en de methode fastboot oem unlock?

Kopieer alles uit de commandline en zet het tussen [code] tags.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
gebruikershaes schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:25:
[...]

Ja ik weet ook niet waarom ik de toolkit gebruikt heb. Was gewoon lui om alles te lezen denk ik.

Die topics heb ik gister zelf ook voorbij zien komen. Ik was er alleen niet zeker van of dit zou lukken:
[...]

En zo niet of ik verder in de shit zou komen. Maar volgens mij zit er geen andere optie op dan die methode te testen.
Zou moeten werken
In principe kun je daar niets mee verknallen, want je start tijdelijk een recovery op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Quad schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:04:
Wat krijg je te zien als je in fastboot zit en de methode fastboot oem unlock?

Kopieer alles uit de commandline en zet het tussen [code] tags.
Dit is wat ik krijg:

code:
1
2
OKAY [  0.005s]
finished. total time: 0.005s

Het lijkt goed te gaan, maar er gebeurt werkelijk niets.
cypher21 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:57:
[...]

Zou moeten werken
In principe kun je daar niets mee verknallen, want je start tijdelijk een recovery op
Ja alleen kan ik geen tijdeleijke recovery opstarten, want bootloader is locked..

Enige uitweg wat ik nog zie is een vrij drastische methode, namelijk color os er op zetten en dan weer terug naar CM11.

https://forums.oneplus.ne...icked-oneplus-one.104943/

[ Voor 39% gewijzigd door gebruikershaes op 17-11-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
LOL! Opgelost.. Ik was vergeten dat ik mijn tel in ART had gezet. Bij het flashen van custom recovery zet die hem terug naar DAVLIK en dan gaat het een en ander blijbaar heel erg mis.

Terugzetten naar ART en alles werkte weer zoals het hoort.

Oh en vergeten er bij te vermelden dat ik de optie voor update recovery bij update software weer had aangezet. Want blijkbaar reset die door de switch de tel en zet die originele recovery terug.

Edit2:

Uh.. Niet opgelost. Tel ingesteld op davlik en twrp recovery er op gezet. Weer zelfde gezeik. Blijkbaar heb ik met die truuk alleen std recovery teruggekregen en bootloader geunlocked. Krijg dus geen custom recovery er op die werk bleh..

Edit 3: Alleen die recovery bijwerk optie en in recovery booten doet het hem blijkbaar om stock recovery terug te krijgen. Nog steeds geen custom. Geen een werkt. Nu naar bed..

Edit4: Philz touch werkt. En nu echt naar bed D:

[ Voor 63% gewijzigd door gebruikershaes op 18-11-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb mijn Opo vandaag gekregen en wil 'm rooten, echter zit ik vast. Hij ziet mijn Opo namelijk niet 'fastboot devices'.

Mijn drivers zijn dus niet goed geinstalleerd, maar ik heb gewoon de ADB drivers. Samsung drivers werkte ook niet, ik vond op het internet dat dit misschien werkte.

Mijn opo staat dus niet bij listed devices (ofzo). Weet iemand hier iets van af?

oh: na nader inzien ligt het eraan dat ik Windows 8.1 heb 8)7 Ik vond wel wat fixes maar ik denk dat ik Windows 7 maar even op een partitie gooi hier.

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 24-11-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:15
Ik zit nu op werk, dus kan niets nakijken...

Ik heb hetzelfde gekloot gehad met drivers. Uiteindelijk wel de juiste gevonden (ik denk uit de google SDK).
Wel heb ik eerst nog de oude drivers moeten deinstalleren/verwijderen. Ook daarvan weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb... Misschien helpt dit je wel wat verder zonder een hele windows 7 partitie aan te moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat krijg je wanneer je in fastboot boot?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:59:
Wat krijg je wanneer je in fastboot boot?
Dat Cyanogenmod kopje met Fastboot Mode eronder.

• nefertem
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nou, dit is in principe mijn eerste android phone en ik heb nu voor het eerst de phone geroot, custom recovery en bootloader geunlocked.

ik heb windows 8.1 x64 en heb dat door middel van deze twee paginas gedaan.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2788632
https://forums.oneplus.ne...indows-8-1-64-bits.51264/

de adb drivers moest ik wel een paar keer doen. Bij sommige reboots van de phone zag windows het weer niet meer goed dus moest ik weer de driver installeren via device manager.

Nu mijn phone is geunlocked , custom recovery en geroot wat nu? Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik nu kan doen maar had het maar alvast gedaan aangezien ik zag dat de telefoon helemaal wordt gewiped dan is het beter nu rooten dan over 3 maanden.

• 418O2
  • Laatst online: 20:47
En nu boeffla of Franco installeren :P gebruik zelf Franco naar tevredenheid

En met textdroider de dpi naar 420 zetten

[ Voor 52% gewijzigd door 418O2 op 27-11-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:35:
En nu boeffla of Franco installeren :P gebruik zelf Franco naar tevredenheid

En met textdroider de dpi naar 420 zetten
die textdroider ziet er nice uit. vind dat wel fijn veel spul op 1 pagina. franco werkt niet? zegt unsupported device en boeffla is iets met sound?

edit: ik snap het al dat is een kernel die ik of via de betaalde app installeer of via hier
http://forum.xda-develope...franco-kernel-r1-t2800871

[ Voor 19% gewijzigd door nefertem op 28-11-2014 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:18
Ik zou toch eens wat rondlezen mocht ik van jou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Niet online
superiscch schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 03:48:
Ik zou toch eens wat rondlezen mocht ik van jou zijn...
niet goed? ik heb het toch geinstalleerd gekregen en zie veel opties maar dat laat ik nog eventjes links liggen. volgens mij is het best een kractig programmatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Sinds 2 nightlies van Omnirom 'n probleem met m'n interne speaker (diegene waar je 't gesprek met de tegenpartij hoort). De speaker zelf werkt wel, maar dat is natuurlijk niet handig als je 'n privégesprek wil voeren.

Kan er verder niets van vinden, maar ik heb dit probleem eerder met m'n S3 ook gehad. Toen was 'n factory reset en weer opnieuw alles installeren de oplossing, maar nu dus niet :/

Ik zit te twijfelen of ik weer terug naar CM ga, Omni heeft voor mij meer dingen ingebouwd dan CM. Dat zou ik dus via Xposed of app moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik slechts wil rooten, wat is nu het verschil in:

1) TWRP flashen (met adb / fastboot) en dan SuperSU flashen.
2) TWRP booten (met adb / fastboot) en dan SuperSU flashen vanuit de TWRP.

Ik heb route 2 bewandeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de verhalen mag geloven op https://forums.oneplus.ne...ent-root-after-ota.49868/ dan lijkt het een persistent root op te leveren, dus ook na een OTA update. Ben benieuwd of mensen er hier ervaring mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 21:27:
Als ik de verhalen mag geloven op https://forums.oneplus.ne...ent-root-after-ota.49868/ dan lijkt het een persistent root op te leveren, dus ook na een OTA update. Ben benieuwd of mensen er hier ervaring mee hebben.
Dit zou echt perfect zijn.
Ik heb mijn OPO unlocked maar nog niet geroot ofzo.
Ik wacht op een manier om het zonder een custom recovery te hoeven doen.

Dus als ik het goed begrijp boot hij de custom recovery (ipv te flashen) en runt vervolgens de root.zip?

[ Voor 4% gewijzigd door Xmoo op 06-12-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Xmoo schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:15:
[...]

Dit zou echt perfect zijn.
Ik heb mijn OPO unlocked maar nog niet geroot ofzo.
Ik wacht op een manier om het zonder een custom recovery te hoeven doen.

Dus als ik het goed begrijp boot hij de custom recovery (ipv te flashen) en runt vervolgens de root.zip?
Ja dat doet die ook.

Je kan twee dingen doen zoals hierboven gepost werd:
1. Boot in cwm/twrp via cmd line en flash SuperSU oid. Dit zorgt ervoor dat je temporary recovery hebt, maar wel je root kan verschaffen. En in de link hierboven naar het OPO forum legt de persoon dit uit.
2. Begin met hetzelfde en flash de recovery naar smaak, boot dan via de telefoon zelf naar recovery en flash SuperSU. Dan heb je permanente recovery.

Ik heb versie twee, omdat ik back ups wil hebben indien nodig. En als ik ooit zou willen een custom ROM wil draaien. Maar het begin is altijd hetzelfde en t resultaat ook. Je flasht via command line tijdelijke recovery en daarna verschillen de stappen.

Ik draai momenteel nog stock ROM en kernel, custom kernels al geprobeerd maar het scheelt allemaal niet zoveel. Ik heb wel root rechten voor onder andere dpi settings en greenify.

Als je via settings > Developer settings > Update CM recovery uitzet dan wordt na een OTA geen recovery geflasht en kan je je custom recovery behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Salmon schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:56:
[...]

Ja dat doet die ook.

Je kan twee dingen doen zoals hierboven gepost werd:
1. Boot in cwm/twrp via cmd line en flash SuperSU oid. Dit zorgt ervoor dat je temporary recovery hebt, maar wel je root kan verschaffen. En in de link hierboven naar het OPO forum legt de persoon dit uit.
2. Begin met hetzelfde en flash de recovery naar smaak, boot dan via de telefoon zelf naar recovery en flash SuperSU. Dan heb je permanente recovery.

Ik heb versie twee, omdat ik back ups wil hebben indien nodig. En als ik ooit zou willen een custom ROM wil draaien. Maar het begin is altijd hetzelfde en t resultaat ook. Je flasht via command line tijdelijke recovery en daarna verschillen de stappen.

Ik draai momenteel nog stock ROM en kernel, custom kernels al geprobeerd maar het scheelt allemaal niet zoveel. Ik heb wel root rechten voor onder andere dpi settings en greenify.

Als je via settings > Developer settings > Update CM recovery uitzet dan wordt na een OTA geen recovery geflasht en kan je je custom recovery behouden.
Yes, duidelijk.
Echt jammer dat het allemaal zo moeilijk moet.

Op mijn Padfone2 was het Framaroot runnen en je was klaar, zonder bootloader te unlocken.
Zijn er mensen die oplossingen zoals Framaroot (one click root apps) geprobeerd hebben voor de OPO?

EDIT: Framaroot zelf werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Iemand Lollipop al op de OPO geflasht? Zojuist geprobeerd, maar hij is nu al minstens 10 minuten bezig met de eerste boot...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
barrymossel schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:34:
Iemand Lollipop al op de OPO geflasht? Zojuist geprobeerd, maar hij is nu al minstens 10 minuten bezig met de eerste boot...?
Yup, draait hier perfect.
(Blitz v9 F2FS)

XDA Thread: http://forum.xda-develope...-nameless-ext4-o-t2910465
V9 staat alleen nog op het Spaanse forum..

[ Voor 40% gewijzigd door Pistolebob op 08-12-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
gebruikershaes schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:37:
LOL! Opgelost.. Ik was vergeten dat ik mijn tel in ART had gezet. Bij het flashen van custom recovery zet die hem terug naar DAVLIK en dan gaat het een en ander blijbaar heel erg mis.

Terugzetten naar ART en alles werkte weer zoals het hoort.

Oh en vergeten er bij te vermelden dat ik de optie voor update recovery bij update software weer had aangezet. Want blijkbaar reset die door de switch de tel en zet die originele recovery terug.

Edit2:

Uh.. Niet opgelost. Tel ingesteld op davlik en twrp recovery er op gezet. Weer zelfde gezeik. Blijkbaar heb ik met die truuk alleen std recovery teruggekregen en bootloader geunlocked. Krijg dus geen custom recovery er op die werk bleh..

Edit 3: Alleen die recovery bijwerk optie en in recovery booten doet het hem blijkbaar om stock recovery terug te krijgen. Nog steeds geen custom. Geen een werkt. Nu naar bed..

Edit4: Philz touch werkt. En nu echt naar bed D:
Heb het al eens vaker voorbij zien komen Art en Davlik maar waar stel je dit in dan of hoe check je wat huidige status is?
Niet dat ik issues heb die aanduiden dat ik het daar moet zoeken maar was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn scherm is kapot en reageert niet meer op aanraking maar kan nog wel aan. Met welke tools kan ik mijn data van de telefoon afhalen en daarna wissen? De tools die ik ken vereisen dat je op t toestel zelf nog aangeeft dat je wil mounten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Heb je een custom recovery? Zo ja dan kun je die starten zonder input van je scherm. Daar is ADB actief en zou je met ADB pull data eraf kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
schumi2004 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:09:
[...]

Heb het al eens vaker voorbij zien komen Art en Davlik maar waar stel je dit in dan of hoe check je wat huidige status is?
Niet dat ik issues heb die aanduiden dat ik het daar moet zoeken maar was gewoon benieuwd.
Ooh, tijdje geleden alweer dat ik het heb gewisseld en heb nu 5.0 die std op ART draait geloof ik. Dus dat kan ik nu ook niet wijzigen (en dus ook niet zien waar het precies was), maar het was ergens bij "developer options".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
gebruikershaes schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:56:
[...]

Ooh, tijdje geleden alweer dat ik het heb gewisseld en heb nu 5.0 die std op ART draait geloof ik. Dus dat kan ik nu ook niet wijzigen (en dus ook niet zien waar het precies was), maar het was ergens bij "developer options".
Klopt, dan naar beneden bij runtime selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
cypher21 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:48:
Heb je een custom recovery? Zo ja dan kun je die starten zonder input van je scherm. Daar is ADB actief en zou je met ADB pull data eraf kunnen halen
Weet ik niet zeker, volgens mij had ik dat vinkje nog niet gefixt en is ie bij de laatste OTA update weer teruggezet naar standaard. Als ik gewoon boot, is ADB dan ook actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Cartman! schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:42:
[...]

Weet ik niet zeker, volgens mij had ik dat vinkje nog niet gefixt en is ie bij de laatste OTA update weer teruggezet naar standaard. Als ik gewoon boot, is ADB dan ook actief?
Ligt eraan of je dat aangezet hebt in de developer options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Salmon schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:56:
Waarom zou je DPI settings willen aanpassen?
Kan niks bedenken waarom ik dit zou willen namelijk.

Greenify kende ik nog niet, maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
schumi2004 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:11:
[...]

Waarom zou je DPI settings willen aanpassen?
Kan niks bedenken waarom ik dit zou willen namelijk.

Greenify kende ik nog niet, maar eens proberen.
Omdat alles dan wat kleiner is en je dus meer op je scherm ziet. Ik wil niet meer zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
418O2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:13:
[...]

Omdat alles dan wat kleiner is en je dus meer op je scherm ziet. Ik wil niet meer zonder
Heb je een voorbeeld voor me dan waar dit fijn/handig voor is?
En heb je dit dan system wide of app specifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Thanks voor de linkjes, de eerste was al overtuigend genoeg ;)
/edit: Ingesteld op 380

Ik zal Xposed weer eens installeren bedenk ik me net. Had ik ook een paar mooie modules voor in gebruik.
Jammer, (voorlopig) niet werkend op Lollipop

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 16-12-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

schumi2004 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:31:
[...]

Ik zal Xposed weer eens installeren bedenk ik me net. Had ik ook een paar mooie modules voor in gebruik.
Ja precies om bovenstaande redenen. Maar voor mij persoonlijk omdat Whatsapp chats veel te groot waren, alle tekstballonnetjes waren zó groot 8)7

Hoe draait Lollipop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Salmon schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:39:
[...]

Ja precies om bovenstaande redenen. Maar voor mij persoonlijk omdat Whatsapp chats veel te groot waren, alle tekstballonnetjes waren zó groot 8)7

Hoe draait Lollipop?
Tot op heden nog prima, zit nu met 19 uur en normaal gebruik op battery level van 71%, verder nog geen FC's of iets dergelijks tegen gekomen. Maak ook geen gebruik van bijzondere zaken met uitzondering van Tasker achtige dingen.
Wat me wel opviel met Pushbullet en Pushover is dat er meldingen verschenen van Google Play Service die niet installed zou zijn, als ik dan naar mobiel internet switchte waren die meldingen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Mijn OPO is onderweg, als die binnen is root ik hem, moet ik om de DPI settings aan te passen een app downloaden of is dat gewoon een instelling. Ha laat maar al gevonden

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 16-12-2014 16:04 . Reden: Beter zoeken volgende keer ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Pierre61 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:03:
Mijn OPO is onderweg, als die binnen is root ik hem, moet ik om de DPI settings aan te passen een app downloaden of is dat gewoon een instelling. Ha laat maar al gevonden
https://play.google.com/s...texdroider.texdroider_dpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

@schumi2004 ik had die app al gevonden inderdaad :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Pierre61 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:09:
@schumi2004 ik had die app al gevonden inderdaad :)
Was vergeten pagina te refreshen ;)

Went trouwens snel die dpi aanpassen. Heb nu het gevoel dat groot scherm pas tot z'n recht komt ipv die joekels van icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

schumi2004 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:24:
[...]

Was vergeten pagina te refreshen ;)

Went trouwens snel die dpi aanpassen. Heb nu het gevoel dat groot scherm pas tot z'n recht komt ipv die joekels van icons.
uit de app beschrijving:

!!! WARNING !!!
Texdroid DPI allows to easily change DPI settings on rooted devices.
This can cause your device to get in bootloop

Hoe voorkomen jullie dit?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
spartacusNLD schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:43:
[...]

uit de app beschrijving:

!!! WARNING !!!

De DPI niet veel te laag/hoog zetten :P
Met 420 gaat het sowieso goed met de 1+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:40

TommieW

Numa numa.

spartacusNLD schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:43:
[...]

uit de app beschrijving:

!!! WARNING !!!

Nandroid back-up maken voordat je zulke dingen doet. :Y)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Hoe zijn de ervaringen hier met het rooten via de Wugfresh toolkit, heb de zelf gebruikt om mijn Nexus 7 te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TommieW schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:03:
[...]

Nandroid back-up maken voordat je zulke dingen doet. :Y)
Had het niet eens gelezen en van 420 vrijwel direct naar 380 gegaan. had deze waarde al vaker voorbij zien komen dus zal wel goed zitten. Als deze waarde echt niet zo kunnen had ik wel wat paniek reacties gelezen.
/edit:
Net nog eens gechecked maar het lijkt alsof hij 380 niet geaccepteerd heeft, hoewel ik wel verschil zie/merk.
Als ik namelijk texdroider_dpi open staat current nog steeds op 420.

[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 17-12-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:18
schumi2004 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:31:
[...]

Zal ook nooit werken op L :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
superiscch schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:27:
[...]

Zal ook nooit werken op L :-)
Dat idee had ik ook maar blijven hopen erop mag wel toch ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mumaster
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-08 14:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Das al een begin ;)

Moet zeggen dat Lollipop toch beetje tegenvalt. Batterij gebruik is netjes maar kleine dingen zoals statusbar settings/apps aanpassen lukt niet. En zo zijn er nog meer kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
schumi2004 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:04:
[...]

Das al een begin ;)

Moet zeggen dat Lollipop toch beetje tegenvalt. Batterij gebruik is netjes maar kleine dingen zoals statusbar settings/apps aanpassen lukt niet. En zo zijn er nog meer kleine dingen.
Oh, ik vind het juist erg fijn en snel werken. Baal alleen enorm dat Spotify niet goed werkt. Heel irritant. Telkens skipt de muziek. Artifacts ofzo schijnen ze dat te noemen. Maar verder mis ik niks (dat ik voorheen wel gebruikte). Ben dus erg tevreden.

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
draai nu stockrom & euphoria via multirom, welke roms - die draaien op multirom - raden jullie aan?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

draai sinds gisteren [ROM][5.0.1][12/17] SlimSaber - bacon [SlimLP Unofficial Builds] dan wel de 4.4.4 editie.. in die 5.0 versie zitten wat meer bugs zover ik lees.

werkt perfect :) nog geen FC of bugs tegen gekomen..

nog een vraag.. waarom staat vrijwel in elke rom titel ''BACON'' ik weet dat t lekker is maar wat betekend het ? :P

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 18-12-2014 10:52 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• 418O2
spartacusNLD schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:49:
draai sinds gisteren [ROM][5.0.1][12/17] SlimSaber - bacon [SlimLP Unofficial Builds] dan wel de 4.4.4 editie.. in die 5.0 versie zitten wat meer bugs zover ik lees.

werkt perfect :) nog geen FC of bugs tegen gekomen..

nog een vraag.. waarom staat vrijwel in elke rom titel ''BACON'' ik weet dat t lekker is maar wat betekend het ? :P
dat is de Codename van de One Plus

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

gebruiken jullie ook andere kernels? zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zo vanmorgen mijn toestel voorzien van Root toegang ging wel erg soepel moet ik zeggen. Ik heb deze toolkit gebruikt klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
barrymossel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:23:
[...]

Oh, ik vind het juist erg fijn en snel werken. Baal alleen enorm dat Spotify niet goed werkt. Heel irritant. Telkens skipt de muziek. Artifacts ofzo schijnen ze dat te noemen. Maar verder mis ik niks (dat ik voorheen wel gebruikte). Ben dus erg tevreden.
Hij werkt op zich prima maar zoals ik al zei, kleine dingen.
- Quick volume settings bij gebruik van volume buttons.
- Quick settings vaniut statusbar en het aanpassen van deze indeling.
- Vreemde manier van auto-brightness (lijkt alsof jezelf een default moet aangeven en de auto brightness hierop aangepast wordt)
- Verplichting van Guest account, je kan het niet volledig uitschakelen.

Moeite om sommige instellingen terug te vinden maar dat is gewenning.
Zitten ook leuke dingen in/aan, zo vind ik estimated time voor dat je telefoon vol is met laden echt handig.

/edit
Weet iemand waar de originele asop mail exchange apk te downloaden?

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 22-12-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
spartacusNLD schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:57:
gebruiken jullie ook andere kernels? zo ja welke?
Jazeker, gebruik de AK kernel. Lange tijd Franco kernel gebruikt, maar nu overgestapt. Het zijn beiden zeer goede (imho de beste) kernels voor de OPO. Ik gebruik nu AK omdat ik meer aanpassingen zelf wil kunnen maken (is bij Franco iets beperkter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Bhai schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:14:
[...]

Jazeker, gebruik de AK kernel. Lange tijd Franco kernel gebruikt, maar nu overgestapt. Het zijn beiden zeer goede (imho de beste) kernels voor de OPO. Ik gebruik nu AK omdat ik meer aanpassingen zelf wil kunnen maken (is bij Franco iets beperkter)
gaat jou kernel werken met mijn android 4.4.4 versie van deze ROM?

mocht het niet werken, welke kernel raden jullie dan aan?

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 29-12-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
Ik gebruik m zelf met een 4.4.4 ROM (Mahdi), dus hij zou gewoon moeten werken.
Ze hebben sinds kort de titel veranderd in CM12, terwijl hij wel gwn met CM11 (en daarop gebaseerde ROMs of AOSP) werkt. Dat zouden ze wat mij betreft ook in de eerste post mogen vermelden...

Maar goed, je moet altijd een ROM/NANDROID backup maken voordat je met kernels speelt uiteraard. Bespaart je een hoop problemen...

Vergeet niet gelijk UKM_v3.6.1.1_Special_Ed.zip en Synapse (Google Store) te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Misschien ook maar eens een andere kernel proberen. Nog niet de behoefte gehad deze te vervangen maar gewoon omdat het kan eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
barrymossel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:23:
[...]

Je zou dit eens kunnen proberen:
WORK AROUNDS
Spotify Audio Stutter
@fjsferreira who posted this on Temasek's thread
Go to build.prop and change av.offload.enabled=true to false and reboot.
bron: http://forum.xda-develope...cial-cm12-builds-t2948099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Het is sowieso al stukken minder (bijna verwaarloosbaar), maar misschien toch eens proberen. Apart dat het niet opgepikt wordt door Cyanogen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Rooten zou ik lekker handmatig doen, die tool werkt erg lomp en instaleerd blind een verouderde twrp.

Ik draai sinds vanochtend op CM12 daily met nieuwste gapps. Werkt goed!

Paar kleine bugs maar voor de rest echt prima telefoon :-) happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
W.Zijlstra. schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:28:
Rooten zou ik lekker handmatig doen, die tool werkt erg lomp en instaleerd blind een verouderde twrp.
Welke tool? Er zijn toch meer dan genoeg tools die wél up-to-date zijn? Zeker voor mensen zonder ervaring zijn dat soort tools erg fijn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
barrymossel schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Welke tool? Er zijn toch meer dan genoeg tools die wél up-to-date zijn? Zeker voor mensen zonder ervaring zijn dat soort tools erg fijn... :/
Ik heb : http://inthiaano.com/oneplus-one-toolbox/ <- die geprobeerd.

Die ramde TWRP 2.7.0.3 op mijn One+1 zonder ook maar iets van bevestiging of informatie.

Dus nee, ik ben er geen fan van. Zeker als je geen ervaring hebt kun je hier gezeik mee krijgen.

Zeker voor CM12 is het verstandig om een actuele TWRP te hebben (http://techerrata.com/browse/twrp2/bacon).

Als je niet snap wat je aan het doen bent is het veel verstandiger om je even in te lezen dan te vertrouwen dat willekeurig tooltje het er even voor je opcheft.

Dit soort toolboxjes zijn niks anders dan scriptjes, ze kunnen je device dus ook naar de kloten helpen.

Hoe wil je dat mensen die geen verstand van zaken hebben het onderscheid gaan maken tussen een up-to-date tool en eentje die dat niet is? Deze tool kwam bijvoorbeeld rechtstreeks van het OPO forum af.

Ik vind het daarom om de bovenstaande redenen niet fijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
W.Zijlstra. schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:20:
[...]

Ik heb : http://inthiaano.com/oneplus-one-toolbox/ <- die geprobeerd.

Die ramde TWRP 2.7.0.3 op mijn One+1 zonder ook maar iets van bevestiging of informatie.

Dus nee, ik ben er geen fan van. Zeker als je geen ervaring hebt kun je hier gezeik mee krijgen.

Zeker voor CM12 is het verstandig om een actuele TWRP te hebben (http://techerrata.com/browse/twrp2/bacon).

Als je niet snap wat je aan het doen bent is het veel verstandiger om je even in te lezen dan te vertrouwen dat willekeurig tooltje het er even voor je opcheft.

Dit soort toolboxjes zijn niks anders dan scriptjes, ze kunnen je device dus ook naar de kloten helpen.

Hoe wil je dat mensen die geen verstand van zaken hebben het onderscheid gaan maken tussen een up-to-date tool en eentje die dat niet is? Deze tool kwam bijvoorbeeld rechtstreeks van het OPO forum af.

Ik vind het daarom om de bovenstaande redenen niet fijn. :/
Het gaat er meer om dat je "die tool" roept. In je laatste reactie noem je een specifieke tool. Dat is een stuk duidelijker.

En, als je je gewoon verdiept in welke tool je gaat gebruiken, kun je weinig fout doen met een dergelijke tool. Veel mensen vinden het gewoon eng om zelf iets fout te doen (en dat kan ik wel snappen).

Maar nu is het duidelijk dat jij die ene specifieke tool niet handig vindt. Waarvan akte! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
barrymossel schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:29:
[...]

Het gaat er meer om dat je "die tool" roept. In je laatste reactie noem je een specifieke tool. Dat is een stuk duidelijker.

En, als je je gewoon verdiept in welke tool je gaat gebruiken, kun je weinig fout doen met een dergelijke tool. Veel mensen vinden het gewoon eng om zelf iets fout te doen (en dat kan ik wel snappen).

Maar nu is het duidelijk dat jij die ene specifieke tool niet handig vindt. Waarvan akte! ;)
Akkoord!

Heb jij met CM12 daily ook last van de volgende bug: als je in een app een andere app opvraagt (bijvoorbeeld in de zoekbalk een youtube filmpje aanklikt) dat "Unfortunately Android System has stopped." verscheint? Filmpje binnen de youtube app aanklikken gaat dan weer wel prima.

Heeft echt te maken met het verwijzen van 1 app naar een andere app.

Volgens mij is er iets mis gegaan met mijn titanium backup en heeft hij android.system.ui meegenomen of iets dergelijk. gaat nog niet goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
W.Zijlstra. schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:33:
[...]

Akkoord!

Heb jij met CM12 daily ook last van de volgende bug: als je in een app een andere app opvraagt (bijvoorbeeld in de zoekbalk een youtube filmpje aanklikt) dat "Unfortunately Android System has stopped." verscheint? Filmpje binnen de youtube app aanklikken gaat dan weer wel prima.

Heeft echt te maken met het verwijzen van 1 app naar een andere app.

Volgens mij is er iets mis gegaan met mijn titanium backup en heeft hij android.system.ui meegenomen of iets dergelijk. gaat nog niet goed ;-)
Nope, geen problemen mee. Eigenlijk houdt CM12 er nooit mee op tot nu toe (staat er nu alweer bijna een maand op). Ik gebruik overigens ook geen titanium backup. Flashen van dezelfde ROM (upgraden) doe ik met een cache wipe. Naar een andere ROM doe ik altijd met volledige wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
barrymossel schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:39:
[...]

Nope, geen problemen mee. Eigenlijk houdt CM12 er nooit mee op tot nu toe (staat er nu alweer bijna een maand op). Ik gebruik overigens ook geen titanium backup. Flashen van dezelfde ROM (upgraden) doe ik met een cache wipe. Naar een andere ROM doe ik altijd met volledige wipe.
Had alleen de apps overgezet van Nexus 5 naar 1+1. Zal morgen met de nieuwe daily build wel automatisch rechtgezet worden.

EDIT: Ik heb het probleem gevonden, de Daily 1/1/2015 CM12 build heeft FC errors, blijf bij 31/12 voor nu dus.

[ Voor 10% gewijzigd door W.Zijlstra. op 01-01-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Draai nu ongeveer een ruime week 5.0.2 van Sabermod, om precies te zijn deze rom
Draait perfect, batterij is prima en geen fc of wat dan ook. Kan hem iedereen aanraden die opzoek is naar een stabiele update

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
Oxellaar schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:45:
Draai nu ongeveer een ruime week 5.0.2 van Sabermod, om precies te zijn deze rom
Draait perfect, batterij is prima en geen fc of wat dan ook. Kan hem iedereen aanraden die opzoek is naar een stabiele update
Wat voor Tweaks past Sabermod toe t.o.v CM12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met CM12, maar sabermod is volgens mij gebaseerd op CM12.
Staat vast meer over in het topic op XDA

Ja dus:Afbeeldingslocatie: http://i283.photobucket.com/albums/kk299/Oxellaar/Van%20Alles/Screenshot_2015-01-02-18-25-32_zpsfdkxmzfg.png

[ Voor 51% gewijzigd door Oxellaar op 02-01-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 11-09 16:09
Oxellaar schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:45:
Zojuist geïnstalleerd. Prachtig. Nog geen klachten. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ik ben even teruggegaan naar de voorlaatste Nightly.
Kreeg elke keer een reboot na het ontvangen van een whatsapp, wel icm Android Wear.
Waarschijnlijk dat het daar door kwam, want zonder verbinding met mijn horloge had ik het niet.
Als ik een bericht beantwoorde via mijn horloge was het direct een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Ik heb nog nooit iets veranderd aan de telefoon. Is dit de moeite waard? Wat zijn voordelen / nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Heb je de TS al eens goed doorgenomen? Daar staat veel info in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Snappen jullie iets van de stille modus in Lollipop / CM 12? Ik vind het maar vaag...

Edit: na het lezen van deze uitleg is het iets meer duidelijk...

[ Voor 50% gewijzigd door Pred op 04-01-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Pred schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:11:
Snappen jullie iets van de stille modus in Lollipop / CM 12? Ik vind het maar vaag...

Edit: na het lezen van deze uitleg is het iets meer duidelijk...
Belangrijke notificaties komen wel binnen, minder belangrijke niet. Waar die grens wordt getrokken is onnodig vaag: Facebook houdt zich er bijvoorbeeld niet aan, Whatsapp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
Oxellaar schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:23:
Ik heb geen ervaring met CM12, maar sabermod is volgens mij gebaseerd op CM12.
Staat vast meer over in het topic op XDA

Ja dus:[afbeelding]
Volgens mij is Sabermod gallieerd aan Slim-roms, en is dit dus een wat kalere versie van CM12 met een aantal specifieke Slim tweaks en cherry picking.

Hoe update Sabermod, incremental of handmatig? Vaak updates?

Ik kan het in het topic niet goed vinden :-)

Ik ga vandaag of morgen weer even een nieuwe daily CM12 build flashen, de commits die gedaan zijn zijn zeker de moeite waard. Die daily build is volledig stock zonder cherry picking.

[ Voor 4% gewijzigd door W.Zijlstra. op 05-01-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
barrymossel schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:24:
[...]

Belangrijke notificaties komen wel binnen, minder belangrijke niet. Waar die grens wordt getrokken is onnodig vaag: Facebook houdt zich er bijvoorbeeld niet aan, Whatsapp wel.
Dus een app bepaalt voor mij wat ik belangrijk vind? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Falastine schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:26:
Iemand al ziggo aan de praat gekregen met root. Heb rootcloack maar die omzeilt hem helaas niet.
Ja, hoe zit dat? Iemand al gelukt met ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Ja uiteindelijk met een aangepaste versie van de xda website. Hij doet het nu bij mij wel.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Pred schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:22:
[...]
Dus een app bepaalt voor mij wat ik belangrijk vind? :X
Yup. Zover ik kan zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het toch lekker bij de originele rom, sinds dat dit ook al een custom mod voor android is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
barrymossel schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:16:
[...]

Yup. Zover ik kan zien wel...
Bij geluid en meldingen kun je onder app meldingen toch de prioriteit per app instellen?
Staat Facebook daar niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik gebruik::) werkt perfect! veel beter dan de standaard rom. (sneller, net zo stabiel, accu gaat langer mee, meer ''screen real estate'' door betere dpi instellingen, enz enz)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dL61rEI.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 06-01-2015 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Oxellaar schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:49:
[...]

Bij geluid en meldingen kun je onder app meldingen toch de prioriteit per app instellen?
Staat Facebook daar niet tussen?
Ah, die kende ik nog niet. Maar zowel Facebook als Messenger staan niet op prioriteit. En toch krijg ik die meldingen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 21:34
Officiële nightlies van onze krokante bacon zijn uit :)

http://download.cyanogenmod.org/?device=bacon

http://download.cyanogenm...0150106-NIGHTLY-bacon.zip

Ik heb hem zonder een fabrieksreset uit te voeren over de laatste build van de onofficiële cm12 geïnstalleerd, geen enkel probleem. CM zelf zegt dat het ook zonder reset mogelijk is over cm11 heen, je kan alleen niet meer terug daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Falastine schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:56:
Ja uiteindelijk met een aangepaste versie van de xda website. Hij doet het nu bij mij wel.
Ah, had de 3.2.1 al gepbrobeerd maar die werkte niet. De 3.1.1 uit de startpost wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
MoiZie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:57:
Officiële nightlies van onze krokante bacon zijn uit :)

http://download.cyanogenmod.org/?device=bacon

http://download.cyanogenm...0150106-NIGHTLY-bacon.zip

Ik heb hem zonder een fabrieksreset uit te voeren over de laatste build van de onofficiële cm12 geïnstalleerd, geen enkel probleem. CM zelf zegt dat het ook zonder reset mogelijk is over cm11 heen, je kan alleen niet meer terug daarna.
Over de unofficial build geflashed en geen enkel probleem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hier ook vooralsnog geen problemen,
Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste