Raar, hier werkte dat altijd :-)
In Exodus zit dit ingebakken dus doe het al even niet meer via die weg
In Exodus zit dit ingebakken dus doe het al even niet meer via die weg
O ik zie het. Wat ja dom ja weer jaDaimen schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:11:
Local.prop hoeft ook helemaal niet, de density aanpassen zit standaard in de CM nightlys! Wel eerst opties voor ontwikkelaars enablen
Het gekke is wel dat ik zelfs met de laagste density geen 5 icoontjes naast elkaar kan zetten op het homescreen.Daimen schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:11:
Local.prop hoeft ook helemaal niet, de density aanpassen zit standaard in de CM nightlys! Wel eerst opties voor ontwikkelaars enablen
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
[ Voor 16% gewijzigd door Zebby op 22-12-2015 07:56 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Sunrise op 23-12-2015 09:37 ]
Misschien heb ik iets gemist, maar ik heb de DPI ingesteld vanuit instellingen. Zo hoef ik geen local.prop meer te flashen.418O2 schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:49:
Ik flash via TWRP omdat ik dan extra zips kan meeflashen en dat is voor mij noodzakelijk, want de reguliere DPI is mij te groot.
[ Voor 13% gewijzigd door BooYooToo op 23-12-2015 10:09 ]
Daar had ik al op gereageerdBooYooToo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:07:
[...]
Misschien heb ik iets gemist, maar ik heb de DPI ingesteld vanuit instellingen. Zo hoef ik geen local.prop meer te flashen.
Instellingen -> display & lights -> LCD density
edit: Dit geld voor CM 13 nightlies
[ Voor 15% gewijzigd door Oxellaar op 24-12-2015 20:57 ]
Ook nergens last van met Sultan zijn versie van CM13. Misschien dat dit voor jou ook uitkomst biedt?Grimmie187 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:01:
Aaarrgh, nog steeds random reboots.. Dit gaat nu al ruim een week zo? Komop CM, 6.0 werkt verder wel als een trein.
[ Voor 85% gewijzigd door schumi2004 op 29-12-2015 10:20 ]
Ja, zeker als je je telefoon een tijdje kan laten liggen. Doze is dan echt magisch. SOT is ook iets beter.Jantje_ schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:11:
Accuduur van Sultan CM13 beter dan 5.1 versie?
Tadaaa
Nightly van 29-12 gisteren geinstalleerd, geen enkel probleem mbt de wifi. Filmen werkt echter nog steeds niet, en die reboots zijn ook niet bepaald fijn.schumi2004 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:48:
Iemand ook last van niet werkende WiFi met nightly van vandaag?
/edit:
Okay, het is gefixed.
Via reddit erachter gekomen de volgende file te verwijderen (of verplaatsen cq backup)
/data/misc/wifi/wpa_supplicant.conf
reboot en het werkt weer.
https://www.reddit.com/r/...i_network_in_marshmallow/
/edit2:
Werkt helaas maar voor even, een reboot en het probleem is weer terug
Maar weer downgraden naar de nightly van gisteren.
[ Voor 76% gewijzigd door 418O2 op 30-12-2015 12:23 ]
Vanmorgen de laatste geflashed en WiFi issues zijn weer weg, filmen is idd wel een ding daarom heb ik de OPPO Cam installed welke wel prima werkt.Daimen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:50:
[...]
Nightly van 29-12 gisteren geinstalleerd, geen enkel probleem mbt de wifi. Filmen werkt echter nog steeds niet, en die reboots zijn ook niet bepaald fijn.
Same here...terug naar 29-12. Hopelijk volgende nightly opgelost418O2 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:52:
INSTALLEER 30/12 NIET.
Nieuwe baseband werkt niet
Editie: wel met twrp 2.8.6.0. Met 2.8.7.1 had ik geen sim
Volgens mij is het meermaals genoemd in topic en verder op het WWW dat TWRP hoger dan 2.8.6.0 moeite heeft (of beter gezegd gewoon niet kan) met het flashen van de Radio image418O2 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:52:
INSTALLEER 30/12 NIET.
Nieuwe baseband werkt niet
Editie: wel met twrp .0. Met 2.8.7.1 had ik geen sim
[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 30-12-2015 14:08 ]
Kreeg later weer sim meldingen. Toch maar naar 29 nu.schumi2004 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:08:
[...]
Volgens mij is het meermaals genoemd in topic en verder op het WWW dat TWRP hoger dan 2.8.6.0 moeite heeft (of beter gezegd gewoon niet kan) met het flashen van de Radio image
Ik zit nog altijd op 2.8.6.0 en het werkt gewoon prima, zie geen redenen om 30/12 niet te flashen.
Zoals bovenstaand al genoemd moet je twrp2.8.6.0 (of lager) gebruiken of cyanogen recovery, of die onofficiële materialized twrp. Ook de volgende nightly zal namelijk niet werken als je geen recovery gebruikt die firmware/baseband fatsoenlijk kan flashen. (Tenzij cyanogen weer terug zou gaan naar de oude baseband, maar dat verwacht ik niet)vmb schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:39:
[...]
Same here...terug naar 29-12. Hopelijk volgende nightly opgelost
[ Voor 13% gewijzigd door Maarren op 01-01-2016 00:18 ]
31-12 starten bij nog niet eens op, en anders kreeg ik meteen een KP/force-reboot.Oxellaar schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:24:
Hier ook de melding van "geen sim" en later zelfs geen wifi meer....
Ook terug gegaan naar 29
[ Voor 4% gewijzigd door vmb op 01-01-2016 13:26 ]
Ik heb het inmiddels opgelost door CM13 clean install en andere GAPPS.Oxellaar schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:14:
Welke problemen heb je dan?
Hier werkt video opnemen zonder problemen, al vanaf mijn eerste nightly CM13.
Hoe bedoel je precies?Kimi-Alonso schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:22:
[...]
Ik heb het inmiddels opgelost door CM13 clean install en andere GAPPS.
Iets anders, mijn foto's worden niet getoond in de standaard gallery, wel in QuickPic. Waarom is dit?
Al mijn foto's staan in de DCIM folder. Na een clean install zie ik deze niet verschijnen in de gallery app. Als ik een nieuwe foto maak komt deze wél gewoon zichtbaar in de gallery (tussen de andere foto's). Ik zie dus alleen de nieuwe foto's terwijl alles wel in dezelfde folder staat.HollowGamer schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:24:
[...]
Hoe bedoel je precies?
Heb je deze gekoppeld aan je Google-account of staan ze wel lokaal in de DCIM folder?
If so, kan altijd zijn dat de permissies verkeerd staan.
Dacht btw. ook dat de Gallerij-app flink is uitgekleed.
Permissie issues? Ik zou even Googelen.Kimi-Alonso schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:36:
[...]
Al mijn foto's staan in de DCIM folder. Na een clean install zie ik deze niet verschijnen in de gallery app. Als ik een nieuwe foto maak komt deze wél gewoon zichtbaar in de gallery (tussen de andere foto's). Ik zie dus alleen de nieuwe foto's terwijl alles wel in dezelfde folder staat.
Zie reacties van andere in dit topic, de baseband wordt niet goed geupdate met TWRP.driesvho schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:23:
Heb net een clean install gedaan van Sultan's cm13 (6/1). Ik kwam van 5.1. Alles werkt goed buiten mobiel internet. Bellen en sms werkt ook. Heb de apn instellingen al nagekeken. Mijn provider is mobile vikings. Is er iemand met hetzelfde probleem of een oplossing? Ik heb twrp 2.8.5.4
gebruikt, moet ik dit updaten naar 2.8.6?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ook hier met de nightly van 15-01, ook de accuduur is bij mij prima.Daimen schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:37:
Ik draai de Nightly van 4-jan en die werkt perfect. Geen vastlopers, goede accuduur!
Hier ook nightly van vandaag (kwam overigens pas laat moet ik zeggen) en geen problemen ermee.HollowGamer schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:07:
[...]
Ook hier met de nightly van 15-01, ook de accuduur is bij mij prima.
Sommige melden een verminderde accuduur, maar daar heb ik geen last van gelukkig.
Denk ook dat het mede komt doordat de accu zelf achteruit gaat naar een jaar of meer (die is overigens wel moeilijk zelf te vervangen).
Dat is mooi om te horen, ik heb namelijk Xposed nog niet durven te flashen op CM13.schumi2004 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:58:
[...]
Hier ook nightly van vandaag (kwam overigens pas laat moet ik zeggen) en geen problemen ermee.
Ik flash elke dag de laatste nightly en dat gaat prima samen met Xposed.
Heb tussentijds ook SU mee geflashed maar vind de ingebouwde nu prima, niet alles werkt ermee maar dat was met SU ook niet.
Draait al weken prima. Okay er zijn modules die niet met Marshmallow werken maar verder niets op aan te merken. En Android M support voor verschillende modules wordt ook steeds groter/beter.HollowGamer schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:03:
[...]
Dat is mooi om te horen, ik heb namelijk Xposed nog niet durven te flashen op CM13.
Hoe bevalt dit framework? Ik heb er zelf geen ervaring mee, en ik lees mixed reviews.
Het installeren is volgensmij ook even zoeken?
[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 20-01-2016 13:59 ]
Thanks voor de info!schumi2004 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:34:
[...]
Draait al weken prima. Okay er zijn modules die niet met Marshmallow werken maar verder niets op aan te merken. En Android M support voor verschillende modules wordt ook steeds groter/beter.
Flashen is ook een eitje.
Deed met SU het handmatig maar met Cyandelta heb ik package als extra zip geselecteerd, direct flashen achter nightly en klaar.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3034811
xposed-v79-sdk23-arm.zip
Bij sommige modules waarbij niet in de beschrijving duidelijk is dat deze compatible is met Android M pak ik even het XDA topic erbij waar working modules in vermeld worden.HollowGamer schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:36:
[...]
Thanks voor de info!
De modules is trouwens iets wat mij afschrikken dit te gebruiken, wat ik namelijk begreep is dat bepaalde modules niet echt vlekkeloos werken (op nieuwere versies/apps) en daardoor het soms nogal een taak is alles goed te zetten of een module een probleem kan veroorzaken.
Dit is puur wat ik gelezen heb, geen eigen ervaring.
Klopt dit? Of is dit inmiddels verbeterd?
Welke modules gebruik jij op dit moment (zo ongeveer)?
[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 15-01-2016 14:49 ]
Nooit binnen gehad, zie andere topics hierover:schumi2004 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:34:
Krijgt er iemand trouwens de NL-Alert berichten binnen op hun CM nightlies, zoja wat heb je ervoor moeten doen?
Ik krijg al tijden geen NL Alert berichten terwijl ik volgens mij alles enabled heb wa er maar mee te maken kan hebben.
Heb je een linkje voor mij waar je Xposed hebt gedownload? Ik stuit alleen maar op een link waar een 'high risk of bugs' op zou zitten aangezien het een experimental release zou zijn.schumi2004 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:40:
[...]
Bij sommige modules waarbij niet in de beschrijving duidelijk is dat deze compatible is met Android M pak ik even het XDA topic erbij waar working modules in vermeld worden.
Heb mijn post bijgewerkt met welke ik gebruik.
/edit:
Lees vooral beschrijvingen want er zijn enkele waarbij expliciet staat deze niet op een CM ROM te gebruiken(vaak ook onzin omdat CM de genoemde mods vaak zelf al heeft)
Weet niet welke linkje je gebruikt heb maar het linkje naar Xposed (en welke versie je hebben moet) had ik al in eerder topic gegeven.Loekkiee schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:29:
[...]
Heb je een linkje voor mij waar je Xposed hebt gedownload? Ik stuit alleen maar op een link waar een 'high risk of bugs' op zou zitten aangezien het een experimental release zou zijn.
Ik had hetzelfde. Vanmorgen overgegaan naar de nightly van 21-1 en nu is alles weer terugGrimmie187 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:26:
Nog meer mensen last van een verdwenen notification menu met de nightly van 20-1?
Zie screenshot, heb alleen nog een brightness slider in het notification menu. Ook verder naar beneden slepen werkt niet om de overige tiles te voorschijn te krijgen?
http://i.imgur.com/RQGCcxs.png
Same, net maar even geflashed en alles werkt weer. Weird..Stubby schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:47:
[...]
Ik had hetzelfde. Vanmorgen overgegaan naar de nightly van 21-1 en nu is alles weer terug
Volgens mij is het gefixed met deze commit: http://review.cyanogenmod.org/#/c/129139/Grimmie187 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:06:
[...]
Same, net maar even geflashed en alles werkt weer. Weird..
[ Voor 4% gewijzigd door Oxellaar op 23-01-2016 21:27 ]
Confirmed, drama!Oxellaar schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:27:
Hoop idd op snelle oplossingen....
De nigthly van vandaag heeft een flinke battery drain.
Binnen 6 uur is hij leeg terwijl ik hem eigenlijk niet gebruikt heb vanmorgen.
Weer opgeladen en om 16:00 van de lader gepakt, van 100 naar 35% om 21:30
Want, die is beter? Op basis van wat?Kimi-Alonso schreef op zondag 24 januari 2016 @ 01:22:
Ik ga de nieuwe Oxygen 2.1.4 flashen, want ik word ook een beetje moe van die instabiele nightlies...
https://forums.oneplus.ne...r-the-oneplus-one.425544/
Of het beter is ga ik nu uitvinden. Heb voorheen het gevoel dat de nightlies stabieler waren. Een goed werkend signaal en dataverbinding is wel een vereiste toch?schumi2004 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 01:23:
[...]
Want, die is beter? Op basis van wat?
Persoonlijk vind ik dat je niet teveel moet zeuren op nightlies, zijn het ten slotte nightlies voor!
Nou ja, je gesuggereerd dat Oxygen 2.1.4 beter is en er niet last van heeft! (welke in mijn ogen op de nightlies gebaseerd is)Kimi-Alonso schreef op zondag 24 januari 2016 @ 01:48:
[...]
Of het beter is ga ik nu uitvinden. Heb voorheen het gevoel dat de nightlies stabieler waren. Een goed werkend signaal en dataverbinding is wel een vereiste toch?
Dat "vind ik" kun je wel weglaten, het is gewoon een feit dat nightlies unstable zijn.schumi2004 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 02:08:
[...]
Nou ja, je gesuggereerd dat Oxygen 2.1.4 beter is en er niet last van heeft! (welke in mijn ogen op de nightlies gebaseerd is)
Er is niet voor niets een waarschuwing dat de nightlies niet stabiel werken until they are officially released stable! Kort gezegd vind ik "dat je niet zo moet zeiken, je kan dit verschijnsel verwachten!"
[ Voor 28% gewijzigd door sdk1985 op 27-01-2016 16:34 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb inmiddels verschillende Lollipop gebaseerd roms gehad. Een van de eerste oxygen, cm nightlies, sultan en exodus.schumi2004 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 02:08:
[...]
Nou ja, je gesuggereerd dat Oxygen 2.1.4 beter is en er niet last van heeft! (welke in mijn ogen op de nightlies gebaseerd is)
Er is niet voor niets een waarschuwing dat de nightlies niet stabiel werken until they are officially released stable! Kort gezegd vind ik "dat je niet zo moet zeiken, je kan dit verschijnsel verwachten!"
Overal lees je dat cm13 weleens reboots heeft. Heb jij daar ook last van?schumi2004 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:28:
Oxygen zelf niet geprobeerd. Ik draai de meest recente cm13 nightlies en draait uitstekend, soms is er wel eens iets maar dat is zelden.
Ik zou niet voor Sultan gaan. Sinds hij weer is begonnen met school krijg je heel weinig updates voor de ROM. Exodus ROM is wel bijna af (android 6.0 natuurlijk), zit zelf hierop te wachten. In jou geval raad ik je aan om naar Oxygen of naar Exodus te kijken en sultan over te slaan.Bas. schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:56:
Klopt inderdaad. Ik twijfel nu nog tussen Oxygen en Sultan CAF. Ik ga eens even kijken wat de beste optie is.
Verwijderd
Verwijderd
Why?iTeV schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:08:
Iemand hier die multirom draait icm CM11 en CM12/13?
Niet veel apparaten kunnen tegen water, zeker niet telefoons.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:32:
Ongerelateerd wat advies aan Oneplus One eigenaren: laat je telefoon niet in het water terechtkomen.
Verwijderd
Als je kijkt op youtube naar van die testfilmpjes voor HTC, Samsung, LG etc. waarbij random makers hun toestel een uur of twee in het water leggen verbaasd het mij steeds dat de toestellen daar zonder problemen mee omgaan. Even afdrogen, voor de zekerheid nog in rijst bewaren, en door met fijn gebruik.HollowGamer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:37:
[...]
Why?
Gewoon CM13, die is voor mij stabiel genoeg.
[...]
Niet veel apparaten kunnen tegen water, zeker niet telefoons.
De enige die echt overal tegen kon was de 3310 van Nokia.
Vervelend dat het is gebeurd, had je iets met garantie/verzekering?
Hoe stond OPO er tegen over?
Ook bij mij werkte de rijs optie met een iPhone 3GS.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:44:
[...]
Als je kijkt op youtube naar van die testfilmpjes voor HTC, Samsung, LG etc. waarbij random makers hun toestel een uur of twee in het water leggen verbaasd het mij steeds dat de toestellen daar zonder problemen mee omgaan. Even afdrogen, voor de zekerheid nog in rijst bewaren, en door met fijn gebruik.
Helaas heb ik geen Allrisk verzekering dus dit werd niet gedekt.
Oneplus heb ik erover gemaild (toestel 6 maanden oud) waarbij ik ook aangaf dat ik al van plan was (voor het waterincident) om het toestel onder garantie terug te sturen omdat ik bereik, wi-fi, gps en scherm problemen had. Gingen ze echter niet op in. Begrijp ik. Ik vroeg ook wat het risico is op bereik etc. problemen bij de aankoop van de Oneplus Two, hier gaf men over aan dat er goede controle is na productie. Dat was bij mijn One dus niet helemaal het geval.
Toen maar bij MediaMarkt een LG G4 Brown Leather aangeschaft. Heerlijk toestel. Jammer van het geld.
Verwijderd
Het lijkt erop dat hardware nog wel redelijk werkt, maar het scherm is als een spons 'volgezogen' met water. Gelijk viel te zien dat het donker worden en uiteindelijk uitgaan van pixels zich van onder naar boven over het scherm verspreidde.HollowGamer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:47:
[...]
Ook bij mij werkte de rijs optie met een iPhone 3GS.
Heb je hem wel helemaal opengemaakt en de onderdelen goed laten drogen?
Maar weet inderdaad ook dat de OPO ook slecht te maken is, de batterij bijvoorbeeld.
Voorlopig doet 'ie het nog prima.
Ik heb deze post helemaal gemist, gebruik je dit nog steeds?418O2 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:38:
http://forum.xda-develope...p=64431504&postcount=1436
Sinds ik deze vanochtend heb geflashed heb ik geen reboot meer gehad.
Naja, aangezien CM11S een van mijn favoriete ROM blijft wil ik ook graag die rom behouden. Maar met multirom is het mogelijk om twee roms op 1 device te hebben. Vroeg me af of iemand hier heeft CM11 samen met CM12/CM13 heeft zodat ik diegene kan vragen of er stabiliteitsproblemen voortkomenHollowGamer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:37:
[...]
Why?
Gewoon CM13, die is voor mij stabiel genoeg.
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door iTeV op 03-02-2016 21:28 . Reden: Typo ]
Are you a one or a zero
Ik gebruikte een tijdje multirom in combinatie met cm11 en cm12. Dat werkte prima, had geen problemen. Het enige probleem was dat ik door multirom steeds de neiging kreeg om dingen uit te proberen, terwijl ik daar eigenlijk geen tijd voor had. Dus was voor mij de enige oplossing het te gaan verwijderen.iTeV schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:27:
[...]
Naja, aangezien CM11S een van mijn favoriete ROM blijft wil ik ook graag die rom behouden. Maar met multirom is het mogelijk om twee roms op 1 device te hebben. Vroeg me af of iemand hier heeft CM11 samen met CM12/CM13 heeft zodat ik diegene kan vragen of er stabiliteitsproblemen voortkomen
Heb hem al een tijdje niet meer, sorryschumi2004 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:57:
[...]
Ik heb deze post helemaal gemist, gebruik je dit nog steeds?
Hoewel ik er maar zelden last van heb was ik toch benieuwd of het nog steeds werkt?
[ Voor 6% gewijzigd door valermos op 08-02-2016 16:58 ]
Als ik het zo hoor is het verstandig om eerst eens een factory reset uit te voeren. De problemen die jij noemt heeft voor de rest niemand. Dus het lijkt er eerder op dat er specifiek op jou toestel iets mis gaat enerzijds de software of toch iets met de hardware.valermos schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:56:
echter nu heb ik steeds problemen met het opladen van de telefoon. (Lijkt of de kabel steeds erin en eruit geplugged wordt. Dit heb ik opgelost door hem in de vliegtuigmodus te zetten.
(Is dus geen hardware fout)
Ook heb ik problemen met mijn GPS hij vindt totaal geen verbinding en ook niet met hulp software zoals GPS fix of iets dergelijks.
Bedankt voor je reactie ik ga het vanavond even testen.rens-br schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:03:
[...]
Als ik het zo hoor is het verstandig om eerst eens een factory reset uit te voeren. De problemen die jij noemt heeft voor de rest niemand. Dus het lijkt er eerder op dat er specifiek op jou toestel iets mis gaat enerzijds de software of toch iets met de hardware.
Mocht een factory reset je probleem niet oplossen, zou je daarna inderdaad een custom rom kunnen proberen. Maar ik verwacht dat dat weinig verbetering zal opleveren, aangezien ik denk dat het dan toch een hardware probleem is.
Heel goed dat je het post. Niets is vervelender dat je je probleem tegenkomt en iemand alleen reageert met 'is opgelost gr gr'Tierelier schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:57:
Opgelost
morph mode:
CyanogenMod
Ik zei toch dat het wel iets kleins zou zijn dat ik over het hoofd had gezien?. Wellicht leest iemand anders dit dan weer... en heeft dan zijn/haar probleem opgelost..
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq