Verwijderd

HMC schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:08:
Oud hebben ze hier wel, maar dan geen garantie vanuit de zaak...
Ik bedoel meer - waarom koop je niet één van de populaire opties die je vaak voorbij ziet komen? De Mugen was (en volgens mij is) altijd een redelijk ding. Ik geloof dat ze inmiddels bij versie 4 zijn, al zijn er meer koelers die je steeds terugziet.

Verwijderd

HMC schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:10:
Eeeeeeniewee, tunnels. We hebben al een tijdje niets meer gehoord over wat voor update dan ook.
Da's wel vreemd.
Mid-mei, dus één dezer dagen moet het raak zijn.
Dat is te "exotisch" voor dit exotische land. Voornamelijk Corsair, etc.

Hmm, afwachten dus. Zoals iemand eerder al zei, ik blijf wel lekker asset download rondjes houden, maar heb het nog niet kunnen spelen, want geen tijd, en geen zin in herrie dus . ;)

[ Voor 56% gewijzigd door HMC op 12-05-2015 17:13 ]

Eat the bugs, live in a pod

Ja maar ook al een tijdje geen berichten erover, terwijl ze in het begin zo goed communiceerden
staat een bequiet in de huidige best buy guide, kan je dat wel daar krijgen ? nee zeker ?
Ennuh watvoor proc probeer je er mee te koelen en moet ie wel niet geclocked worden ?

edit:
oeps had andere bericht wel ff aan kunnen passen, sorrie.

[ Voor 16% gewijzigd door TeK op 12-05-2015 17:14 ]

Simpele AMD socket AM3+ FX-4130, standaard speeds, 125W CPU. Boxed koeler brult full speed.

Anyway, niet jullie probleem, thanks voor de input. Ik ga BeQuiet en Mugen proberen te scoren na wat onderzoek over modellen.

@Camacha hieronder. Psies!
Ga ik doen. :D

[ Voor 50% gewijzigd door HMC op 12-05-2015 17:17 ]

Verwijderd

HMC schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:15:
Simpele AMD socket AM3+ FX-4130, standaard speeds, 125W CPU. Boxed koeler brult full speed.
Misschien moet je even een topic aanmaken, dan zoeken we een fraaie koeler voor je uit :)
vergeet in topic dan niet te melden dat je daar niet alle merken kan krijgen en noem een paar merken die wel te krijgen zijn, misschien kent iemand ze.

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:56
Over de update (hier de aankondiging: https://forum.paradoxplaz...progress-update.851539%2F) ze hebben geroepen dat het nog minimaal een maand zou duren voor deze klaar is. Uit hetzelfde topic door een van de werknemers van Paradox:
No public date yet, but last we spoke about it we said mid-May, so expect something like that
Zelf hoop ik dat ze tunnels op de sjieke manier erin hebben gestopt, dus niet de Wile E Coyote variant :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Verwijderd

HMC schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:49:
... en het gebouw met de rooftop garden zou ik ook wel van willen weten welke dat is. :)
Dat is zo'n meer futuristisch gebouw van "Quad": "Serenity" >> http://steamcommunity.com...filedetails/?id=421624535

Als je een Star Trek stad zou maken, passen ze er wel mooi bij.

Ik heb al zijn assets binnengehaald. Qua ploppables heb ik momenteel enkel het ziekenhuis in m'n stad. Er is ook een universteits- of researchgebouw, maar dat zet ik pas wanneer mijn standaard unief uit haar voegen barst.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het Skylines team er werkelijk iets moois van zal maken. Ze hebben goud in hun handen en ik zie ze dat niet zo snel verbrassen à la EA. Dus als tunnels wat later komen, dan komt het wat later. Tot nu valt me eigenlijk niks tegen in dit spel op het verkeer na: dat mag wel stoppen met voorsorteren in Timbuktu voor iets dat slechts een 5 minuten tripje zou moeten zijn.

Trouwens, over Star Trek gesproken... ben ik de enige die denk dat Skylines het perfecte spel is voor DLC om op Mars of de Maan te bouwen? Of gewoon een stad van de toekomst: 22ste of 23ste eeuw. We hebben de No Pillars Mod, dus er zou in principe "straat" in de lucht kunnen hangen met vliegende wagentjes, zoals in The Fifth Element. Aaargh >_< Mijn fantasie slaat weer op hol.

Maar eerlijk gezegd, dit zou wel eens iets kunnen worden indien ze er net zoveel zorg aan besteden.
Ik ga niet quoten en reageren per punt (teveel werk), maar:

-Thanks. :D
-zeker inderdaad, ja.
-Ga ik checken.
-Ik hoop het ook. Ze hebben de tijd, maar ze hebben het goud al binnen.
-Nee, je bent niet de enige, heb al; enige malen TNG flashbacks gehad. Die city scenes (welke altijd hetzelfde waren :P ) lijken te maken (met assets) in dit spel.
-Ja, je fantasie slaat op hol, maar dat is een goed iets. In tijden niet gebeurd met een spel (voor mij, op mijn PC)
-Dat hopen we allen ja. :)

Edit: Hmmm, Quad's Serenity vind ik wel mooi gemaakt, maar niet mooi voor in mijn huidige eerste stad. Inderdaad wel mooie set gebouwen die hij gemaakt heeft.

Edit2: Ik had er al een zooi merkte ik nu net, en nu ook hele set. Wordt voor tweede stad, a la ST TNG plaatjes van steden voor politieke zooi en rechtszaken en zo. :D Kijk er nu al naar uit.

[ Voor 25% gewijzigd door HMC op 12-05-2015 19:03 . Reden: Quad's Serenity ]

Verkeer vind ik persoonlijk zeker niet tegenvallen, eigenlijk de enige echte uitdaging.
Helemaal in vergelijk met de onmogelijke puzzel die simcity5 was.
Als ik al een minpuntje zou moeten noemen is het de schaal van de gebouwen en daarmee samenhangend de 4x4 limitatie van plots.

Overigens een leuke kijkers tip, Fluxburgh.

Die gast kan best strak bouwen en heeft erg leuke ideeën/oplossingen wbt verkeer.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:55:
Verkeer vind ik persoonlijk zeker niet tegenvallen, eigenlijk de enige echte uitdaging.
Als ik al een minpuntje zou moeten noemen is het de schaal van de gebouwen en daarmee samenhangend de 4x4 limitatie van plots.

Die gast kan best strak bouwen en heeft erg leuke ideeën/oplossingen wbt verkeer.
Is het niet groter dan 4x4? Menig unique building heeft een grotere oppervlakte dacht ik?

Bedankt voor de Youtube tip. Daar ga ik zeker eens naar kijken. Zelf kijk ik naar Keralis' Waterpoo. Sommige mensen zullen hem wel kennen van Minecraft.

Hij heeft niet zozeer een geweldige stad is qua efficiëntie, maar die gast heeft een leuk accent en kan het op een aangename manier vertellen. Hij gebruikt ook een massa aan mods en assets. Als je niet 100% zeker bent om het los te laten op je eigen stad, Waterpoo test het alvast eens uit. 37 afleveringen van 35-40 minuten en vorig weekend was er een live stream op Twitch. Die heb ik niet kunnen zien, maar ik hoop dat iemand of Keralis zelf het wel zal uploaden binnenkort.
Pfff, YouTube overload..heb net één van Fluxburgh gekeken. Nice. Wil ze allemaal bekijken. En dan ook nog eens Waterpoo. :P

Ga het proberen, want kan voorlopig niet spelen (stiekem hoor ik allang te slapen, al weer 2 uur 's ochtends hier maar zo interessant. :S )

Ik ga jullie versteld doen staan met met mijn steden!! :)
Just gimme some time yea....

• PB-powell
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:49:
[...]

Is het niet groter dan 4x4? Menig unique building heeft een grotere oppervlakte dacht ik?

Bedankt voor de Youtube tip. Daar ga ik zeker eens naar kijken. Zelf kijk ik naar Keralis' Waterpoo. Sommige mensen zullen hem wel kennen van Minecraft.

Hij heeft niet zozeer een geweldige stad is qua efficiëntie, maar die gast heeft een leuk accent en kan het op een aangename manier vertellen. Hij gebruikt ook een massa aan mods en assets. Als je niet 100% zeker bent om het los te laten op je eigen stad, Waterpoo test het alvast eens uit. 37 afleveringen van 35-40 minuten en vorig weekend was er een live stream op Twitch. Die heb ik niet kunnen zien, maar ik hoop dat iemand of Keralis zelf het wel zal uploaden binnenkort.
Hij bedoelt de 4x4 van growables, vind die zelf ook vrij klein. Ik heb daarom een grote set van hoge gebouwen uit de workshop gehaald om wat meer variatie te creëren.
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/wy47iokqb/2015_05_12_00001.jpg
Mijn collectie (bijna compleet) van growables http://steamcommunity.com...filedetails/?id=441727344

Zelf heb ik Skye Storme gekeken. Ook leuke enthousiaste kerel, maar soms wat chaotisch :+

[ Voor 4% gewijzigd door PB-powell op 12-05-2015 21:12 ]

Verwijderd

Oh, je gebruikt die gebouwen van Visu? Ik dacht altijd dat die overdreven hoog waren en heb ze nooit toegevoegd. Als ik dat in jouw stad zie, vallen ze goed mee.
Er staat er eentje in de fik trouwens ;-)

Sipsco Coast is ook nog zo'n Youtube journal. Die kerel heeft zelfs een reeks custom made parkjes en beeldjes gekregen van zijn fans: Donutsville, Satansville, Shopposaurus Rex, Bagelsville, ...
Hij geeft wel de vreemdste namen aan zijn districts: Downtown Clowntown, Pretzelballs Junction, Edumacation Station etc. Soms vraag je je af hoe hij erbij komt.

Ik vind dat mijn eigen stad al een gekke naam heeft: Blueberry Coast. Er is maar een district met een niet default naam: Pokéball... Het is rond, met erin nog een cirkeltje en twee boogjes van binnen naar buiten xD

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/vgttrrdaj/2015_04_29_00013.jpg
Oude screenshot by the way

Helaas geen Skylines voor mij de voorbije dagen. PC is druk in de weer met VMs ivm Mineralscoin: wallet aanpassen, nieuwe block explorer testen, testnet, checkpoints, etc. Nu is 'm nog steeds bezig met een bootstrap :x (al 12 uur aan het loaden, 700.000/1.500.000 blocks)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 21:55 ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:56

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb het spel ook gekocht, de uurtjes gaan behoorlijk snel hehe. Jammer dat alleen niet alle mods goed samenwerken, of helemaal niet werken.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:38

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

LoneRanger schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:55:

Verkeer lijkt zelfs nog iets beter te zijn geworden, ik had een maand geleden nog regelmatig lockups in mijn verkeer en die lijken nu zo goed als opgelost. Ze sorteren nu iets beter voor :P

Spel dus weer eens opgestart, maar na een crash had ik er al geen zin meer in (wat ben ik toch een verwend kreng ;( ) Tijd om weer te spelen dus :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• PB-powell
@Hoshimaru
Tsja wat is hoog:
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/oc4spkznz/2015_05_12_00004.jpg
Vergeleken met assets zijn ze nog 'klein' maar vergeleken met de grotere van Colossal zelf zijn ze vrij groot.

En zowaar zijn mijn toeristen terug!
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/80hebtrhd/2015_05_12_00002.jpg
Geen idee wat ik heb gedaan om ze terug te krijgen, maar ze zijn er haha

• Johan81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
nog een leuke kijkers tip:

Beam

met mooie strakke wegen en mods

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Klein vraagje tussendoor :)

Ben nog maar net begonnen met t spel. Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n pleintje/rotonde die je met name in van die stereotype Amerikaanse suburban wijken ziet aan het einde van een straat waar dan de huizen in een cirkeltje om heen staan. Zit dit ingame toevallig of is hier een prop oid van?

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-12 15:05
marijnvtg schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:31:
Klein vraagje tussendoor :)

Ben nog maar net begonnen met t spel. Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n pleintje/rotonde die je met name in van die stereotype Amerikaanse suburban wijken ziet aan het einde van een straat waar dan de huizen in een cirkeltje om heen staan. Zit dit ingame toevallig of is hier een prop oid van?
Een cul de sac bedoel je, zit er niet standaard in, vandaar de link.

Al heeft HMC gelijk, zelf bouwen geeft meer voldoening.

[ Voor 7% gewijzigd door Flex0r op 13-05-2015 14:10 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Zelf bouwen. Half uur mee stoeie om het perfect te krijgen is juist leuk...

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-12 18:22
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/Suburbia_by_David_Shankbone.jpg
Ik denk dat hij dit soort ronde pleinen bedoeld. :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Rhain
Juist! zat zelf al te zoeken! Maar kan dat speltechnisch wel/niet.. Heeft dit nog een speciale naam? was al aan t googlen op roundabouts surrounded by houses :P

[ Voor 40% gewijzigd door Rhain op 13-05-2015 14:36 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 16:56

Koppensneller

winterrrrrr

Volgens mij wordt zoiets in de VS een cul-de-sac genoemd.

• Rhain
Koppensneller schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:48:
Volgens mij wordt zoiets in de VS een cul-de-sac genoemd.
Wanneer ik bij Google images inderdaad zoek op cul-de-sac kom ik veel van die gesloten pleintjes tegen. Flex0r stuurde al een deeplink naar de workshop, maar daar zat helaas geen gesloten bij. Oh well, we zoeken verder :)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit niet iets in het spel om zo'n pleintje te kunnen maken helaas.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:39
Het is wel mogelijk om een "plein" te maken: http://imgur.com/gallery/mFFRO/

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bedoel je dat kruispunt uit je link?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:12
Is er iemand die het leuk vindt een top 5 of 10 van must have mods te schrijven voor GameplayInside? Stuur maar even een dm in dat geval :D .

[ Voor 143% gewijzigd door BM op 14-05-2015 10:28 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 12:58
marijnvtg schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:51:
[...]

Wanneer ik bij Google images inderdaad zoek op cul-de-sac kom ik veel van die gesloten pleintjes tegen. Flex0r stuurde al een deeplink naar de workshop, maar daar zat helaas geen gesloten bij. Oh well, we zoeken verder :)
Heb je misschien wat aan deze?

http://steamcommunity.com...h&section=readytouseitems

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 21:43
Voor de mensen die nog een leuke map zoeken om een leuke zonnige stad in te maken heb ik een nieuwe kaart gemaakt :)

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=438815792

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Rhain
thanks, ik ga er vanavond een paar proberen

• Lof102
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01 15:51
Leuk om te zien dat het toch weer dezelfde mensen zijn die bezig zijn met deze game als bij SimCity.

Ben inmiddels al een tijdje aan het rommelen qua efficiency, opzet, mods en uitstraling die ik voor m'n stad kan hanteren.
Op basis daarvan ben ik een nieuwe regio begonnen en richt me in eerste instantie op de inrichting alvorens het plaatsen van de bekende RCI.

De waterzuivering en het recylce-centurm:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R5PmIB6.jpg

Het centrum van de stad, een groot park:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e4wZ5Xd.jpg

Het centrale busstation met aangrenzend een basisschool:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ca9I4Op.jpg

De meest efficiëntste kruising van snelwegen die ik kon bedenken, er wordt zowel aan de linkerkant als aan de rechterkant ingevoegd:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OpOkojy.jpg

Een totaaloverzicht van de beginselen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W1iBpLj.jpg

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 19:13

amas

Law of Nature: Chaos

Zie ik dat nou goed? Zijn die rode lanen busbanen?! Waar heb je die vandaan?

Erg mooi park trouwens! Hoe ga je het elektriciteitsprobleem oplossen?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Die snelweg ziet er mooi uit maar moeten ze niet een hele scherpe bocht nemen, bijna 180 graden of zie ik dat verkeerd?

eerst maar even een kop koffie. Gelukkig was ik zelf nog niet in de auto gestapt :)

[ Voor 28% gewijzigd door emnich op 14-05-2015 08:21 ]

Verwijderd

emnich schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:10:
Die snelweg ziet er mooi uit maar moeten ze niet een hele scherpe bocht nemen, bijna 180 graden of zie ik dat verkeerd?
Ziet er in mijn ogen goed uit :Y

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
De meest efficiëntste kruising van snelwegen die ik kon bedenken, er wordt zowel aan de linkerkant als aan de rechterkant ingevoegd:
Aan 2 kanten invoegen is in het echt vragen om files en ongelukken. Gaat dat goed in dit spel (moet hem nig halen maar ben zeer geinteresseerd)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

[Roland] schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:22:
[...]

Aan 2 kanten invoegen is in het echt vragen om files en ongelukken. Gaat dat goed in dit spel (moet hem nig halen maar ben zeer geinteresseerd)
Dat gaat prima

Hoi!

Verwijderd

@lof102; Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om al die gebouwen al te kunnen plaatsen? Is dat een mod o.i.d.?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja, er is een mod dat je alle gebouwen gelijk unlocked hebt. Zit standaard in de game. Net als een infinite money mod.

Verwijderd

Reality Check modpack... Ik ga het zelf niet eens proberen op m'n stad :D
Die loopt in fantasy world soms al vast: http://simnation.tv/citie...-mod-pack-true-hard-mode/

• Lof102
amas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:56:
Zie ik dat nou goed? Zijn die rode lanen busbanen?! Waar heb je die vandaan?

Erg mooi park trouwens! Hoe ga je het elektriciteitsprobleem oplossen?
Dat zijn inderdaad busbanen, deze komen mee met de Trafic++ mod in de Steam workshop. Je moet ze nog wel aanzetten voordat je ermee aan de slag gaat!

Wat betreft de elektra, daar ga ik nog achter komen!
emnich schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:10:

eerst maar even een kop koffie. Gelukkig was ik zelf nog niet in de auto gestapt :)
Proost! :Y)
A.L.F. schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:03:
@lof102; Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om al die gebouwen al te kunnen plaatsen? Is dat een mod o.i.d.?
Dat is inderdaad een standaard mod die al in de game zit, ik ga graag voor het gemak. :)
Hmm ik gebruik al een heletijd traffic++ maar toch heb ik die busbanen niet, denk dat ik hem maar even opnieuw moet adden, want dat staat toch wel stukje mooier dan gewone pedestrian roads ervoor gebruiken.

En stomme ik ben idd per ongeluk ook in gta terecht gekomen en mis een hoop cities tijd nu !!
Toch jammer dat er nog geen coop mod is voor cities (of ik heb hem iig niet gevonden nog).
Daarmee bedoel ik dus samen werken aan 1 stad.

• Lof102
TeK schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:33:
Hmm ik gebruik al een heletijd traffic++ maar toch heb ik die busbanen niet, denk dat ik hem maar even opnieuw moet adden, want dat staat toch wel stukje mooier dan gewone pedestrian roads ervoor gebruiken.

En stomme ik ben idd per ongeluk ook in gta terecht gekomen en mis een hoop cities tijd nu !!
Toch jammer dat er nog geen coop mod is voor cities (of ik heb hem iig niet gevonden nog).
Daarmee bedoel ik dus samen werken aan 1 stad.
Je dient de busbanen aan te zetten bij de opties van de mod, dit kan je doen in de Contentmanager.
Lof102 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:44:
[...]

Je dient de busbanen aan te zetten bij de opties van de mod, dit kan je doen in de Contentmanager.
Ohh thnx, vnaaf ff proberen.

Verwijderd

Het is dat ik echt nog wil wachten op de tunnels, want die gaan een nodige grote verbouwing van mijn stad hopelijk een stuk makkelijker maken, maar die busbanen lijken me echt een uitkomst.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-12 18:22
Ik heb gisteren en vandaag besteed aan het in mijn stad een gescheiden spoorwegnetwerk aanleggen. Mijn stad heeft nu 250+ inwoners en met al het grens(spoor)verkeer liep al het lokale verkeer ook in de soep. De lokale treinen hebben nu een eigen netwerk. Vracht en toeristen vanuit andere steden worden nu via het andere netwerk afgehandeld en kunnen de stad nog steeds prima (en beter/sneller) vinden.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 11:56

fynrd1

Fooled by Randomness

Lof102 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:44:
[...]

Bij mij werken die busbanen niet, het normale verkeer gebruikt ze ook, en vuilniswagens zijn eigenlijk als enige excluded. Doe ik iets verkeerd, of heb ik dan toch en mod draaien die in conflict is met deze mod?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:52:
Reality Check modpack... Ik ga het zelf niet eens proberen op m'n stad :D
Die loopt in fantasy world soms al vast: http://simnation.tv/citie...-mod-pack-true-hard-mode/
Top dat je die link gepost hebt, was al even opzoek naar de/een mod waarbij de teleport van verkeer was uitgeschakeld.
De moeilijkheidsgraad interesseert me niet echt maar meer realisme en natuurlijk of m'n infrastructuur ook daadwerkelijk werkt.
Best leuk want ik kwam er achter dat bepaalde punten toch niet zo sterk waren als ik dacht.
Inmiddels stroomt alles weer door als een dolle.

Wat betreft traffic++, voorlopig heb ik liever traffic manager en die 2 zijn niet compatible.
Ik kan echt niet meer zonder het zelf bepalen van de voorsorteervlakken en zelf bepalen wie voorang heeft.
Timed stoplichten doe ik verder niets mee, stoplichten zijn sowieso schaars aan het worden bij mij.

@Lof102, long time no see. :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lof102 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:37:
[...]

Dat zijn inderdaad busbanen, deze komen mee met de Trafic++ mod in de Steam workshop. Je moet ze nog wel aanzetten voordat je ermee aan de slag gaat!
Ik twijfel zo tussen Traffic++ en Traffic Manager.

De laatste heeft voorrangswegen en lane changing, wat ik echt heel fijn vind, maar de eerste heeft busbanen (plus emergency services) en ped roads.

Eigenlijk kan ik niet zonder beiden, maar ik heb een vermoeden dat ze incompatible zijn met elkaar :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Johan81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
anandus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:29:
[...]

De laatste heeft voorrangswegen en lane changing, wat ik echt heel fijn vind, maar de eerste heeft busbanen (plus emergency services) en ped roads.

Eigenlijk kan ik niet zonder beiden, maar ik heb een vermoeden dat ze incompatible zijn met elkaar :/
werken idd niet goed samen zie T++ Mod compatibility list
anandus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:29:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel alleen weet ik 100% zeker dat ze incompatble zijn, ik ben ooit begonnen met traffic++ en wil hem echt niet weg doen.
Ik zag nu wel dit http://steamcommunity.com...84143/613956964594991573/ dus hij is wel bezig iets in die richting erin te bouwen, maar heel duidelijk vind ik het nog niet, heb het ook nog niet getest.

• anandus
  • Niet online
TeK schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:11:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel alleen weet ik 100% zeker dat ze incompatble zijn, ik ben ooit begonnen met traffic++ en wil hem echt niet weg doen.
Ik zag nu wel dit http://steamcommunity.com...84143/613956964594991573/ dus hij is wel bezig iets in die richting erin te bouwen, maar heel duidelijk vind ik het nog niet, heb het ook nog niet getest.
Oh, maar dat ziet er interessant uit, zal het even uitproberen :)

anandus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:21:
[...]

Oh, maar dat ziet er interessant uit, zal het even uitproberen :)
Nou als je het onder de knie hebt, laat het even weten. Ben benieuwd hoe bruikbaar het is.
Vond 1 filpje op youtube van een roundabout ermee maar die liep toch niet echt zoals het hoort.

• anandus
  • Niet online
TeK schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:26:
[...]

Nou als je het onder de knie hebt, laat het even weten. Ben benieuwd hoe bruikbaar het is.
Vond 1 filpje op youtube van een roundabout ermee maar die liep toch niet echt zoals het hoort.
Nee, zo te zien zou een voorrangssysteem een stuk beter werken, maar ik denk dat het al scheelt als je lanen kan aanpassen, zoals in die tutorial.

Ga even aan de slag, wish me luck :P

anandus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:31:
[...]

Nee, zo te zien zou een voorrangssysteem een stuk beter werken, maar ik denk dat het al scheelt als je lanen kan aanpassen, zoals in die tutorial.

Ga even aan de slag, wish me luck :P
Good luck mate :P

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik gebruik nu Traffic Manager, vooral de opties om de stoplichten aan te kunnen passen zijn erg uitgebreid. Maar het blijft lastig het verkeer goed te regelen. Ook gaat er een hoop werk in zitten in het instellen van stoplicht-patronen en jammergenoeg moet je het allemaal opnieuw doen als je een weg van een kruispunt upgrade.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

fsfikke schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:25:
Ik gebruik nu Traffic Manager, vooral de opties om de stoplichten aan te kunnen passen zijn erg uitgebreid. Maar het blijft lastig het verkeer goed te regelen. Ook gaat er een hoop werk in zitten in het instellen van stoplicht-patronen en jammergenoeg moet je het allemaal opnieuw doen als je een weg van een kruispunt upgrade.
Ik vind dat erg meevallen, die stoplichtpatronen gebruik ik sowieso niet, niet nodig als je bijna geen stoplichten gebruikt. :P
Slim invoegen en banen vrijlaten voor invoegend verkeer scheelt al een hoop en al helemaal als je voorrang op de juiste manier gebruikt.
Op belangrijke gelijkwaardige kruispunten kan dat soms een bitch zijn maar na wat gepuzzel kom je daar vaak ook wel uit en anders een van de stromen via een andere route reguleren zodat je makkelijker prioriteit kunt geven op die kruising.
Busbanen zijn wat mij betreft niet veel meer dan eye candy want ook een busbaan moet over een kruising dus zo moeilijk is die keuze tussen ++ en traffic manager niet wat mij betreft.
Ik ben inmiddels wel trots dat er geen opstoppingen meer zijn in mijn vrij compacte stad met 130K inwoners die vrijwel allemaal dezelfde kant op moeten via een snelweg door het hart van de stad.
De snelweg is druk, de grote knoopunten richting de 3 industrieterreinen nog drukker maar het loopt prima. :)
Het is alleen wel ontzettend veel werk om alle kruisingen en splitsingen aan te passen maar dan heb je ook wat.

Overigens mag ik m'n buslijnen opnieuw gaan aanleggen wat dat is inmiddels wel een zooitje dankzij wat verleggen van wegen, heb daar al tijden niet naar omgekeken en sommige lijnen maken enorme detours zonder een halte aan te doen.
De treinlijn pakt inmiddels 300 cims per dag en dat is zonder toeristen gerekend, een verdrievoudiging dankzij de plaatsing van 1 station.

• SMD007
Dit is mijn laatste creatie :)

110k inwoners

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/32ZBsSV.jpg park

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/svMUjl8.jpg laag en hoogbouw mooi op elkaar aangesloten :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kRF5vVG.jpg overzicht van mijn volledige stad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hNMeZ9H.jpg de echte wolkenkrabbers

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d0PWGWE.jpg mooie sfeer shot

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

SMD007 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:02:

110k inwoners

[afbeelding] park

[afbeelding] laag en hoogbouw mooi op elkaar aangesloten :)

[afbeelding] overzicht van mijn volledige stad.

[afbeelding] de echte wolkenkrabbers

[afbeelding] mooie sfeer shot
Doet me Dubai-achtig aan.
Erg mooi, maar had misschien tof geweest in de woestijn.
Meteen weer inspiratie.

• SMD007
Ja denk dat mijn volgende map die ik ga bouwen ook een echte woestijn map wordt. Zat bij het maken van deze map er al aan te denken om hem om te toveren tot een woestijn map. Wie weet doe ik het alsnog wel. Paar dingen veranderen die me niet aan staan. en ik heb zo weer een nieuwe map om op te spelen! :)

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12 12:43
ook weer eens even ingelogd en wat gespeeld. Maar helaas is dit nog steeds een verkeersregelaar sim :( Ze mogen daar wat meer afkijken en simcity als voorbeeld nemen.
Wat dat betreft ziet simcity er beter uit, maar heeft cities het grote voordeel van een gigantische map en daardoor meer vrijheid om unieke steden te maken.
Helaas blijven er genoeg flaws en bijft de handschoen liggen voor een studio die een echte en waardige opvolger van de simcity legacy kan oppakken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Ik moet bekennen dat ik al dik drie weken niet meer gespeeld heb. Zonde, maar ik had het erg druk. Vanavond ga ik een leuke map opzoeken en begin ik een nieuwe stad. Ik wil eigenlijk en soort lintdorpachtig iets maken. Een brede weg welke als een slang door je gebied heenloopt. Aan de en kant industrie, aan de andere kant woningen en flats.

• Lof102
@LoneRanger, indeed it is! Huisje boompje beesie, dan blijft er weinig tijd over voor games.. Al heb ik in de tussentijd nog ruimschoots RCT2 kunnen doen.

Heb inmiddels vele afleveringen van Flux gezien met Fluxburgh (kende hem al van RCT2) en hij legt in aflevering 17 goed uit hoe je met Traffic Manager verkeer kan regelen. Dit heeft mij toch wel getriggered om ook hier nog even mee te gaan experimenteren. Gezien de door mij gekozen map geen haven connecties heeft was ik toch al van plan opnieuw te beginnen..
SMD007 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:02:

110k inwoners

[afbeelding] park

[afbeelding] laag en hoogbouw mooi op elkaar aangesloten :)

[afbeelding] overzicht van mijn volledige stad.

[afbeelding] de echte wolkenkrabbers

[afbeelding] mooie sfeer shot
Het Dubai gevoel dat kwam bij mij ook naar boven, ziet er goed uit. Heb je nog wat screenies van de skyline?
TeK schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:11:
[...]
Ik ben aan het duimen!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:01

JoepW

Home Assistant & LochemEnergie

Hier een impressie van mijn tweede dorpje en boeren gehuchtje in 'Scattered Cities'

Toegangsweg naar het tweede dorpje.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/1.png
De toegangsrotonde en het station er achter.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/2.png
Het ruim opgezette dorpje.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/3.png
Aan de kust liggen wat mooie huizen aan een rustige weg.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/4.png
Het eiland is privé bezit en daar staan enkele buitenhuizen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/5.png
Er is ook import nodig inmiddels... Per boot.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/6.png
Op de smalle toegangsweg naar het tweede dorpje is ook een mooi plekje gemaakt langs het water op de dijk.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/7.png
En dit is het gehuchtje met enkele boerenbedrijfjes.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/cities/dorp_2/thumbs/8.png

Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant

Mooi gedaan!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ziet er goed uit.

Ik ben ook weer eens een stad begonnen.

Alleen is mijn stad volgens mij zwaar gebugged, want ik heb constant problemen met m'n stroom.

Ik heb meer dan voldoende power, alleen lijkt die power mijn huizen niet te bereiken ofzo. Mijn stad is in ieder geval verdomde lelijk nu omdat ik alles heb volgebouwd met hoogspanningsmasten, en nog werkt het niet, zoals op deze screen te zien is: http://i.imgur.com/GJBXfNI.jpg

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Bij mijn vorige steden nooit ergens last van gehad. Normaal gesproken zet je 1 mast in een blauw blok en dan krijgen alle gebouwen in dat blok stroom, maar nu helpt het allemaal voor geen meter.

edit: Zucht. Blijkbaar moet je ook lijntjes trekken vanaf je windmolens op zee 8)7 Ik ben dom.

[ Voor 6% gewijzigd door London op 16-05-2015 21:12 ]

Niet dom. Die fout zal ik vast ook maken in mijn tweede stad. Daarom blijf ik ook mijn eerste stad maar tweaken. Alles zit snor :P

Deze week Noctua D15 hopelijk binnen! Help me hopen. :P

Verwijderd

HMC schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:54:
Deze week Noctua D15 hopelijk binnen! Help me hopen. :P
Dan heb je gelijk wel maximaal resultaat - als het in je kast past.
Yeeehaw! Past want kast is open, en ma city's gonna spread baby!

offtopic:
dus door dit soort posts ben ik keizer op dit topic. Yeehaw! Leve Tweakers! :S

Verwijderd

HMC schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:00:
offtopic:
dus door dit soort posts ben ik keizer op dit topic. Yeehaw! Leve Tweakers! :S
Dan moeten wij ook maar blijven spammen met posts die niet over Cities Skylines gaan :+
Heb je HK access? Dan is er een leuke never ending story waar je dat kan doen. Ik probeer het toch hier wel on te houden, en als iemand zich dom voelt zeg ik graag dat hij dat niet is. :P

Verwijderd

HMC schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:04:
Heb je HK access? Dan is er een leuke never ending story waar je dat kan doen. Ik probeer het toch hier wel on te houden, en als iemand zich dom voelt zeg ik graag dat hij dat niet is. :P
Daar zit dan vast weer niet de goede tag bij, of we moeten even alle tags op dat topic gooien :+
D'OH! I catch your drift. :S Uiteraard zit je daar. Tis al laat hier.

Note on going out: Fantastisch spel, en je zult binnenkort mijn creaties hier moeten aanschouwen.

• SMD007
Hier nog wat meer shots van stad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XyMSy9B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XJyJIVI.jpg Flinke skylines

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9QkGmFu.jpg Mijn Farmland.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vHxmiGI.jpg Steen/Erts industrie

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M2Shy44.jpg Aardoliewinning beschermt door een flinke dam. (vind persoonlijk leuke toevoeging aan mijn map dat een aantal resources "beschermt" worden door water)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hyiLuaz.jpg Mijn bos/houd gebied met ook een flink snelwegkruispunt waardoor ik totaal geen verkeersopstopping heb daar :) (en ik speel met de no despawn mod aan)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cteX6u6.jpg nog een mooie skyline shot.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p340r0C.jpg Vind persoonlijk het gebouw in aanbouw hier heel mooi naar voren komen :) (asset uit workshop)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vBI5Q54.jpg Mijn vliegveld die helaas niet meer zo druk is door de toeristen niet meer spawnen bug :'(

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:10
Erg leuke stad, mooi gebouwd hoor! :)

• anandus
  • Niet online
Potver :P

Ken je dat? Wil je beginnen met een neuwe stad, leuke layout, etc. Alles staat netjes waar het hoort, geld precies opgemaakt.

... Om er dan achter te komen dat er geen electriciteitslijn ligt van de energiecentrale (in het industriegebied) naar je residentialgebied. Dit is later natuurlijk niet nodig als er huizen staan, maar in het begin wel.

Zit je dan met je loze stad, kan je opnieuw beginnen :/

Even snel een leninkje afsluiten?

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

Jullie hebben allemaal bijzonder gave steden, maar er ontbreekt nog iets :P Daarom hier een sneak peak van mijn project: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2110302/Render1.png

Het is nog lang niet af en met mijn beperkte Blender-skills heb ik misschien teveel hooi op mijn vork genomen, maar het leek me leuk om zelf een keer een gebouw te proberen te maken. Het is gebaseerd op het wetenschapsmuseum in Valencia, en een gebouw in die stijl heb ik nog niet in het spel gezien.

Zijn er hier nog meer mensen die hun eigen assets proberen te klussen?

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

...
:o Wow! Ik dacht aan een terminal voor een vliegveld, maar een bestaand museum dus.
Gaat goed!

Ik heb hele zooi van mijn .skp's die in Google Earth staan klaarstaan, maar dat gaat minder makkelijk dan ik dacht.

Binnenkort vakantie (7 weken yeehaw!) en nieuwe CPU cooler en dan ga ik veel aan dit spel doen.
Stad uitbreiden en assets maken zijn voorbeelden.

Ik word gek van het feit dat ik niet kan spelen maar dit topic houdt me geinteresserd.

Edit: Als je hem verder "uitrekt" (ernaast dupliceert) zou het zomaar ook een hele mooie terminal kunnen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 17-05-2015 18:59 ]

• anandus
  • Niet online
HMC schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:28:
Even snel een leninkje afsluiten?
Dat kan niet als je net begonnen bent :(

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

anandus schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:29:
Potver :P
.

Zit je dan met je loze stad, kan je opnieuw beginnen :/
Even wat wegen verwijderen dan krijg je nog wat geld terug toch?

• anandus
  • Niet online
emnich schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:13:
[...]

Even wat wegen verwijderen dan krijg je nog wat geld terug toch?
Euhm... Hmmm.. Misschien wel, niet aan gedacht :P

anandus schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:15:
[...]
Euhm... Hmmm.. Misschien wel, niet aan gedacht :P
Oh ja, dat komt later pas.
Die van paar wegen verwijderen is dan wel weer briljant.

• Egocentrix

Egocentrix

Parttime zeurkous

HMC schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:55:
[...]
:o Wow! Ik dacht aan een terminal voor een vliegveld, maar een bestaand museum dus.
Gaat goed!
Er is daar een hele campus met fantastische gebouwen, deze dus: https://en.wikipedia.org/wiki/City_of_Arts_and_Sciences

Het operagebouw uit Skylines lijkt me trouwens wel geïnspireerd door het Palau de les Arts, met dat blad eroverheen.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• Egocentrix

Egocentrix

Parttime zeurkous

aiaiai, dubbelpost...

[ Voor 97% gewijzigd door Egocentrix op 17-05-2015 20:39 ]

Egocentrix1 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:35:
[...]
Er is daar een hele campus met fantastische gebouwen, deze dus: Wikipedia: City of Arts and Sciences

Het operagebouw uit Skylines lijkt me trouwens wel geïnspireerd door het Palau de les Arts, met dat blad eroverheen.
Klopt. Maar die jij aan het maken bent kan zomaar meerdere keren naast elkaar gezet worden, want rechte uiteinden.
Ik zou dat wel een mooie voor mijn stad vinden.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12 20:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Is het normaal dat elke keer nadat je het spel opstart het spel jouw key laat zien en wanneer je gaat spelen je de key moet invoeren (tenminste dat zegt ie)? Ik zit te streamen, kan iedereen dan mijn key zien? En nergens dat ik hem kan invoeren....

Ben ik nu gek..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

InF.Inc schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:10:
Is het normaal dat elke keer nadat je het spel opstart het spel jouw key laat zien en wanneer je gaat spelen je de key moet invoeren (tenminste dat zegt ie)? Ik zit te streamen, kan iedereen dan mijn key zien? En nergens dat ik hem kan invoeren....

Ben ik nu gek..
Alle keren dat ik dat gezien heb is er ook een checkbox te vinden waarmee je aangeeft die dialoog niet meer te willen zien. En inderdaad, je hoeft helemaal niets in te vullen, dus je hebt die dialoog ook helemaal niet nodig.

• anandus
  • Niet online
InF.Inc schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:10:

Ben ik nu gek..
Ja, is normaal, maar kan je niet iets aanvinken van "don't show again" ofzo?

Invoeren hoeft niet, nee.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 18-05-2015 00:20 ]

Verwijderd

anandus schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:29:
Ken je dat? Wil je beginnen met een neuwe stad, leuke layout, etc. Alles staat netjes waar het hoort, geld precies opgemaakt.
Ik was met mijn eerste stad binnen 5 minuten failliet om precies die reden _O- Ik heb dat maar gelijk opgegeven, ik ben nu nog steeds met mijn tweede eerste stad bezig :P

Verwijderd

Het wordt vandaag en eventueel morgen toch wel spannend. Volgens het forum zou de update er bijna zijn en mid mei duurt ook niet lang meer.

Ik hoop erop dat we vandaag wat gaan zien :)

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12 22:24
Zojuist op Twitter een bericht dat er later deze week 'nieuws' komt. Oftewel een update als je logisch nadenkt.

Link: https://twitter.com/Cities_PDX/status/600204783534919680

• anandus
  • Niet online
Volgens deze post op Rddit kunnen we zeer snel nieuwe informatie verwachten:
Like real soon.
starts up savefile to grab screenies
Real soon.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

Cyphax

Moderator LNX
HMC schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:22:
[...]

Oh ja, dat komt later pas.
Die van paar wegen verwijderen is dan wel weer briljant.
Maar dat is weer tijdelijk; volgens mij krijg je alleen geld terug als je snel (of in pauze) de wegen weer verwijdert, maar niet meer als ze al even liggen.
(Ik heb die fout ook al een paar keer gemaakt; denken dat je alles op orde hebt, blijkt dat je geen stroom richting je waterpomp ofzo hebt en dan maak je alleen maar verlies, en je kunt pas bij n inwoners een lening afsluiten.. maar dan hoeft het niet meer omdat je een financiële injectie krijgt als je zo'n mijlpaal bereikt dus dan je heb je alweer geld :P)

Saved by the buoyancy of citrus

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Moeten jullie vrachtwagens bij de haven ook even terug steken? Dit houdt enorm op en zorgt voor files.

Bij een station heb ik dat niet.

• PB-powell
emnich schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:25:
Moeten jullie vrachtwagens bij de haven ook even terug steken? Dit houdt enorm op en zorgt voor files.

Bij een station heb ik dat niet.
Geen last van dat ze moeten steken, wel dat het soms lang duurt voor ze de-spawnen. Dat zorgt uiteindelijk ook voor lange files. Tegenwoordig daarom maar een aparte extra lange weg voor de haven gemaakt zodat dat verkeer de rest niet blokkeert.

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Ik heb de aanrijd route verlengd en nu is het goed!
Pagina: 1 ... 57 ... 88 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.

Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game

Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.