Voor mij niet.De "lol" van het spel zit in het uitbouwen van je stad binnen de doelen die je zelf stelt (en de milestones van de game). Die powerlines zitten in de weg voor het behalen van je doel. Ik laat gewoon de dingen zien die ik fout heb gedaan.
De "lol" van het spel zit in het zelf leren hoe het uitbouwen van je stad binnen de doelen die je zelf stelt werkt.
Spreekt niet tegen dat het mooi is dat je een tutorial voor behoevenden samenstelt.
Inderdaad wordt er uiteindelijk vast even op gekeken/gecheckt.
[ Voor 15% gewijzigd door HMC op 10-03-2015 14:10 ]
Eat the bugs, live in a pod
PC World: 4/5
http://www.pcworld.com/ar...you-were-looking-for.html
PC Gamer: 86/100
http://www.pcgamer.com/cities-skylines-review/
Escapist mag: 5/5
http://www.escapistmagazi...n-City-Building-Made-Easy
GameWatcher: 8,5
http://www.gamewatcher.co...ies-skylines-review/12175
Zal hem er met name in zitten dat niet iedereen even veel geduld heeft. Als je er langer op vast zit dan wordt het na x tijd irritant. Ik denk dat ik er circa 5 minuten door verward raakte en toen vond ik het eigenlijk al lichtelijk frustrerendHMC schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:09:
[...]
Voor mij niet.
De "lol" van het spel zit in het zelf leren hoe het uitbouwen van je stad binnen de doelen die je zelf stelt werkt.
Spreekt niet tegen dat het mooi is dat je een tutorial voor behoevenden samenstelt.
Inderdaad wordt er uiteindelijk vast even op gekeken/gecheckt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
tot nu toe sterke cijfers dus.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:13:
Zo te zien is het hek van de dam.
PC World: 4/5
http://www.pcworld.com/ar...you-were-looking-for.html
PC Gamer: 86/100
http://www.pcgamer.com/cities-skylines-review/
Escapist mag: 5/5
http://www.escapistmagazi...n-City-Building-Made-Easy
GameWatcher: 8,5
http://www.gamewatcher.co...ies-skylines-review/12175
Vooral Colossal Order, dat is het bedrijfje dat met ~10 man/vrouw dit in elkaar heeft gezet. Paradox is slechts de publisher.Luukwa schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:14:
Prima review scores dacht ik zo, mag Paradox trots op zijn!
|| Vierkant voor Wiskunde ||
My mistake, Mag Colossal Order trots op zijn*!Rannasha schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:15:
[...]
Vooral Colossal Order, dat is het bedrijfje dat met ~10 man/vrouw dit in elkaar heeft gezet. Paradox is slechts de publisher.
[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 10-03-2015 14:17 ]
https://cms-images.idgesg..._00005-100572518-orig.jpg
Lijkt mij een rijtje van gelijke gebouwen. Niet één gebouw toch?
Zo deed ik dat ook in SC vroeger, met die brownstones. Die kon je historical maken en voor je het wist had je een wijk met allemaal "rijtjeshuizen".
Haha inderdaad ja, dat was een mooie functionaliteitHMC schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:18:
Ik vind dit tof.
Zo deed ik dat ook in SC vroeger, met die brownstones. Die kon je historical maken en voor je het wist had je een wijk met allemaal "rijtjeshuizen".
Zijn inderdaad allemaal aparte gebouwen.HMC schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:18:
Ik vind dit tof.
(en damn, kijk ik toch weer op T.net...)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
http://www.dadsgamingaddiction.com/cities-skylines/
GameGrin: 8,5
http://www.gamegrin.com/reviews/cities-skylines-review/
Verwijderd

Nu alleen hopen dat het ook echt goed is
Wachten tot de prijzen gezakt zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:21:
Ik ben toch maar overstag gegaan, hoewel ik nu absoluut geen tijd heb en normaal wacht tot de prijzen wat gezakt zijn. Het signaal dat goede citybuilders meer dan welkom zijn mag afgegeven worden
Nu alleen hopen dat het ook echt goed isHet zou zomaar mijn duurste Steam-spel ooit kunnen zijn.
Er moet toch ooit een tijd komen dat je tevreden moet zijn met een game die pre-release al voor 21 euro te krijgen is.
Vroegah, toen je nog voor elke game 60 euro betaalde in de winkel../
Je kan gerust enkele daagjes wachten tot zowat heel de wereld het van een deftige playthrough heeft voorzien. Om het dan vrijdag avond te kopen en als een zombie een héél weekend aan je pc te zitten.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:24:
Hmm. Mijn interesse heeft dit spel wel. Maar na simcity ben ik wel een beetje bang voor een nieuwe miskoop. Aan de andere kant is de prijs niet heel hoog en krijg je meer ruimte om iets van de stad te maken. Maja als ik tegen teveel problemen aan loop en het niet opgelost krijg... simcity was echt zonde van mn geld
Steam: Grim
Dat Simcity zonde van je geld was had je kunnen lezen in het tweakers topic tijdens het beta weekendLekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:24:
Hmm. Mijn interesse heeft dit spel wel. Maar na simcity ben ik wel een beetje bang voor een nieuwe miskoop. Aan de andere kant is de prijs niet heel hoog en krijg je meer ruimte om iets van de stad te maken. Maja als ik tegen teveel problemen aan loop en het niet opgelost krijg... simcity was echt zonde van mn geld
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 10-03-2015 14:27 ]
Geen Disasters - Zo goed als nooit gedaan.
Manueel waterpijpen aanleggen - Ze zegen dat dat saai wordt. Hoort als in SC2013. NO WAY!
Ik vernam net in de IGN-review dat er van criminaliteit niet echt sprake was. Hoe ervaar jij dit? De reviewer vond het een beetje een ''dode'' stad, in de zin van dat er weinig gebeurt waar je als speler echt adequaat op moet reageren.sdk1985 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:26:
[...]
Dat Simcity zonde van je geld was had je kunnen lezen in het tweakers topic tijdens het beta weekend. Tijdens dat weekend had ik in 3-4 uur de hele map vol. Qua gameplay en uiterlijk lijkt deze game erop maar hij is vele malen uitdagender. Er is gewoon meer te doen en je kunt langer door bouwen.
Benieuwd of dat wellicht inmiddels al anders is..
Tesla M3LR '21
En dan morgen als een zombie op school zitten
Aan het werk joh! Jouw tijd komt echt wel. Eerst orde op zaken stellen.kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:29:
Heb alvast wat zakken snoep/chips ingeslagen en natuurlijk ook nog wat te drinken, alhoewel ik het denk ik op een volle pot koffie ga houden.
En dan morgen als een zombie op school zitten
Aan de studie jij!
Ja dat spreekt me erg aan. Simcity is trouwens ook erg uitdagendsdk1985 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:26:
[...]
Dat Simcity zonde van je geld was had je kunnen lezen in het tweakers topic tijdens het beta weekend. Tijdens dat weekend had ik in 3-4 uur de hele map vol. Qua gameplay en uiterlijk lijkt deze game erop maar hij is vele malen uitdagender. Er is gewoon meer te doen en je kunt langer door bouwen.
Heb even gekeken naar de pre-order bonussen. Daar ben ik normaal wel gevoelig voor, maar een basketbal veldje enzo trekt me nog niet helemaal over de streep. Een tweakers review zou trouwens wel leuk zijn!
Ik huur je in als motivatorHMC schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:31:
[...]
Aan het werk joh! Jouw tijd komt echt wel. Eerst orde op zaken stellen.
Aan de studie jij!
Maar het klopt, PC gaat nu uit...
OMG! Wat we gewooon allemaal wilden! Streams en eerder uitgekomen reviews allemaal wow! Wat we al wisten van de streams!
Zoiets.
http://www.gameinformer.c...game-informer-review.aspx
Gaming Nexus: 9,5
http://www.gamingnexus.com/Article/4721/Cities-Skylines/
Verwijderd
Zelden betaal ik meer dan 15 euro voor een spel. Het meeste komt van kleine ontwikkelaars die simpelweg niet zoveel vragen en de rest is simpelweg in prijs gezakt. Ik ga domweg geen 30 euro of meer aan een spel uitgeven, te meer omdat het spul doorgaans razendsnel in prijs zakt. Ik zie weinig reden alles gelijk bij release te willen spelen.kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:26:
Wachten tot de prijzen gezakt zijn?
Er moet toch ooit een tijd komen dat je tevreden moet zijn met een game die pre-release al voor 21 euro te krijgen is.
Dit is vanwege de lage prijs en gebrek aan citybuilders voor mij een uitzondering - als dit een enorm succes wordt en het ook nog eens een fijn spel blijkt gaan misschien meer ontwikkelaars kijken naar het genre. Per spel geef ik niet zoveel geld uit, maar ben dan wel weer voor het supporten van ontwikkelaars die de moeite waard zijn
Je hebt gelijk dat het hek van de dam is. Wat een snoeperds. Hoop dat er geen sancties op staan. Misschien heeft CO zelfs de go ahead gegeven.
[ Voor 37% gewijzigd door Mmore op 10-03-2015 14:37 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Waarom zouden ze dat willen? Wat maakt het uit wanneer reviews uitkomen?Snoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:38:
Een afgesproken datum/tijdstip tussen uitgever en reviewers. Vanaf 14:00 mogen reviews gepubliceerd worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 10-03-2015 14:39 ]
Zodat reviewers niet zo snel mogelijk een review uit brengen (om als eerste te zijn en dus meer hype/hits krijgen) maar in plaats daarvan hun tijd nemen om het spel goed door te spelen voordat ze een mening vormen.Gamebuster schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:39:
[...]
Waarom zouden ze dat willen? Wat maakt het uit wanneer reviews uitkomen?
Zodat jij te laat bent om je preorder te annulerenGamebuster schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:39:
[...]
En kan me voorstellen dat de race tot de snelste review zo gelimiteerd wordt en alle reviewers een fatsoenlijke tijd krijgen om te spelen. En door reviews tijdens je release vrij te geven komt er direct een hoop aandacht voor het spel en kan je de hype vergroten.
Wat is er nu betere marketing dan je game als frontpage nieuws op elke gamesite krijgen op releasedag?
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 10-03-2015 14:41 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat klinkt goed, maar is dat ook echt de rede van zo'n studio?Mmore schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:40:
[...]
Zodat reviewers niet zo snel mogelijk een review uit brengen (om als eerste te zijn en dus meer hype/hits krijgen) maar in plaats daarvan hun tijd nemen om het spel goed door te spelen voordat ze een mening vormen.
Als je kijkt naar de verhouding tussen wat men aan hardware uitgeeft en wat men voor software bereid is te betalen gaat dat af en toe een beetje scheef denk ik. Ik koop en speel sowieso zelden een spel. Sim City heb ik wel gekocht omdat ik er leuke herinneringen aan had, helaas bleek dat tevergeefs. Dit spel lijkt aanzienlijk leuker te zijn. Dan is een prijs van <€50 prima redelijk lijkt me.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:33:
[...]
Zelden betaal ik meer dan 15 euro voor een spel. Het meeste komt van kleine ontwikkelaars die simpelweg niet zoveel vragen en de rest is simpelweg in prijs gezakt. Ik ga domweg geen 30 euro of meer aan een spel uitgeven, te meer omdat het spul doorgaans razendsnel in prijs zakt. Ik zie weinig reden alles gelijk bij release te willen spelen.
Dit is vanwege de lage prijs en gebrek aan citybuilders voor mij een uitzondering - als dit een enorm succes wordt en het ook nog eens een fijn spel blijkt gaan misschien meer ontwikkelaars kijken naar het genre. Per spel geef ik niet zoveel geld uit, maar ben dan wel weer voor het supporten van ontwikkelaars die de moeite waard zijn
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat doen uitgevers vaak. Volgens mij bestaat het om te voorkomen dat reviewers proberen zo snel mogelijk een review eruit te sturen wat de kwaliteit niet ten goede komt. Wanneer je een datum/tijd afspreekt is die tijdsdruk er niet/minder en krijg je over het algemeen betere reviews.Gamebuster schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:39:
[...]
Kom op, doe 'ff wat zoek werkGamebuster schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:40:
[...]
Dat klinkt goed, maar is dat ook echt de rede van zo'n studio?
Hier wordt het van verschillende kanten belicht; YouTube: The Big Bad Embargo: Just what is it anyway?
Have fun
Mooi gezegd. Ik heb er 36 euro voor betaald, en als ik dit allemaal zie heb ik er (nog) geen spijt van.fsfikke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:40:
[...]
Als je kijkt naar de verhouding tussen wat men aan hardware uitgeeft en wat men voor software bereid is te betalen gaat dat af en toe een beetje scheef denk ik. Ik koop en speel sowieso zelden een spel. Sim City heb ik wel gekocht omdat ik er leuke herinneringen aan had, helaas bleek dat tevergeefs. Dit spel lijkt aanzienlijk leuker te zijn. Dan is een prijs van <€50 prima redelijk lijkt me.
Ik ben juist blij dat ik toen met SC2013 gewacht heb, terwijl No.1 fan was van de serie en echt onder de indruk was van de dev filmpjes.
Phew..Dit wordt echt tof!
hoef ik straks niet zo te zoeken naar de juiste knoppen
Verwijderd
Het verschil bij mij is dat ik die hardware ook echt nodig heb voor wat ik doe en deze software leuk voor erbij is. Als software kritischer nodig is mag de prijs ook omhoog. Dan verwacht ik uiteraard ook meer qua betrouwbaarheid en support.fsfikke schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:40:
Als je kijkt naar de verhouding tussen wat men aan hardware uitgeeft en wat men voor software bereid is te betalen gaat dat af en toe een beetje scheef denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 14:51 ]
Die uitspraak klopt inderdaad niet. Ik heb een crime rate van 7% (best laag) maar mijn Police HQ heeft momenteel 25 van de 25 politie wagens op pad. Ik heb tevens nog 2 lokale afdelingen met elk ook 10/10. Totaal rijden er dus 45 politie wagens door mijn stad. Dat is best veel. Eigenlijk heb ik er nog meer nodig!Las Vegas schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:28:
[...]
Ik vernam net in de IGN-review dat er van criminaliteit niet echt sprake was. Hoe ervaar jij dit? De reviewer vond het een beetje een ''dode'' stad, in de zin van dat er weinig gebeurt waar je als speler echt adequaat op moet reageren.
Benieuwd of dat wellicht inmiddels al anders is..
De reviewer is waarschijnlijk gewend aan Simicty waarbij je op de crime map diverse "incidenten" kunt zien. Dat is bij deze game totaal NIET zo. Je kunt alleen zien of een gebouw veel crime heeft (of niet).
Enige wat hier op de map verschijnt in icoontjes zijn:
-Tekorten aan water/stroom/garbage/sewer
-Fire
-Afgebrand huis
-Abandoned Gebouw
-Te weinig klanten bij industrie/commerce (klein icoon)
-Dode persoon die niet wordt opgehaald
YouTube: quill18
Verwijderd
Nou ja nog een paar uurtjes, maar door de ervaringen die ik hier lees wordt ik steeds enthousiaster. Het wordt weer een lange nacht
Wen je wel aan na een paar filmpjesVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:01:
[...]
Die kerel praat zo snel dat ik er zelf nerveus van wordt
Overigens is Cities Skylines voor 23 euro te koop bij g2play
save games delen (bij cim2 vaak op saves gezocht maar er zijn maar een paar inclusief transport)
mods!!!!!
map editor!
hmartino schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:05:
Op dit ogenblik ben ik zeer onder de indruk van de mogelijkheden die je hebt als user:
save games delen (bij cim2 vaak op saves gezocht maar er zijn maar een paar inclusief transport)
mods!!!!!
map editor!

Steam profiel UPlay JirnsumNL
Leuk om de dev even te spreken. Hij is nog druk met de wiki en de 256MB assets
Wat is er nu veranderd dan dat het ineens zo klein is?sdk1985 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:21:
Zo probleem van de asset mod is opgelost. Mijn 3way roundabout is nu 0.4MB in plaats van 256 MB!
Leuk om de dev even te spreken. Hij is nog druk met de wiki en de 256MB assets.
Verwijderd
Ik gok dat hij altijd al zo klein was, maar er ergens iets mis ging waardoor de boel opeens enorm groot leek.Lennardnl schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:22:
Wat is er nu veranderd dan dat het ineens zo klein is?
De game nam texture data mee in de asset. Met patch 1.0.5 is dat verbeterd maar mijn nieuwe versie had weer hetzelfde "probleem". Die extra 256 mb per asset zorgt voor langere laadtijden in je game. Moest een 10 stappen plan doorlopen en nu is het wel lukt. De mod api wordt overigens nog aan gesleuteld.Lennardnl schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:22:
[...]
Wat is er nu veranderd dan dat het ineens zo klein is?
Mocht iemand dit nog niet weten;
Resource type | Renewable | Tax income | Pollution rate | Requirements |
---|---|---|---|---|
Oil | No | +35% | +30% | Requires 15% more electricity |
Ore | No | +20% | +20% | Requires 10% more electricity |
Forest | Yes | +10% | +7% | Requires 7% more electricity |
Fertile land | Yes | +10% | Doesn't pollute ground |
[ Voor 62% gewijzigd door sdk1985 op 10-03-2015 16:37 . Reden: dankumuddy micheal ]
sdk1985 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:23:
[...]
De game nam texture data mee in de asset. Met patch 1.0.5 is dat verbeterd maar mijn nieuwe versie had weer hetzelfde "probleem". Die extra 256 mb per asset zorgt voor langere laadtijden in je game. Moest een 10 stappen plan doorlopen en nu is het wel lukt. De mod api wordt overigens nog aan gesleuteld.
Mocht iemand dit nog niet weten;
Resource type Renewable Tax income Pollution rate Requirements
Oil No +35% +30% Requires 15% more electricity
Ore No +20% +20% Requires 10% more electricity
Forest Yes +10% +7% Requires 7% more electricity
Fertile land Yes +10% Doesn't pollute ground,
turns all fresh water used into waste water Requires 25% more water
Resource type | Renewable | Tax income | Pollution rate | Requirements |
---|---|---|---|---|
Oil | No | +35% | +30% | Requires 15% more electricity |
Ore | No | +20% | +20% | Requires 10% more electricity |
Forest | Yes | +10% | +7% | Requires 7% more electricity |
Fertile land | Yes | +10% | Doesn't pollute ground |
VS is al over op zomertijd en wij nog niet. Dus het tijdsverschil is eventjes een uurtje minder dan gebruikelijk.Nefiorim schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:55:
[...]
Oooooh ben van Steam altijd gewend dat dingen gebeuren om 1900... Hah bonustijd!
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Steam/XBL: Avioto
Hij mist een control + z optie zegt 'ie, en dat klinkt inderdaad wel erg handig.
Krijgen we dat weerSteam is having trouble connecting to the steam servers

Smiling as the shit comes down...
mmmm hier nergens last van ! sofarScrooLoose schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:34:
[...]
Krijgen we dat weer, op de site inloggen lukt wel weer
ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT
"Did you try turning it off and on again ?"
That did the trick
Dan kun je zo'n optie nog wel missenHMC schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:37:
Ik heb nog NOOIT een ctrl-z optie in een SC gezien.
Dat je het kan missen, ok, maar dan mod je dat maar.
Succes daarmee.
Vind het wel geweldig dat je een service kan verplaatsen. Als je net ff 1 blokje meer ruimte nodig hebt kost je dat niet zo veel.HMC schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:49:
Een city builder met een undo. Nee, dat kan gewoon niet. Je bouwt iets en het werkt of het werkt niet. Dan, als het niet werkt, afbreken en opnieuw beginnen. Centuh pleituh.
Dat je het kan missen, ok, maar dan mod je dat maar.
Succes daarmee.
Dat is echt zoiets wat door de gekozen moeilijkheidsgraad besloten wordt, als die optie er is natuurlijk.JustFogMaxi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:57:
Geloof niet dat je al het geld kwijt bent als je het snel weer verwijderd. Je krijg dan bijn alles terug, meen ik in een stream te hebben gezien.
Refund is procentueel. Je krijgt 75% terug.JustFogMaxi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:57:
Geloof niet dat je al het geld kwijt bent als je het snel weer verwijderd. Je krijg dan bijn alles terug, meen ik in een stream te hebben gezien.
Er is geen moeilijkheid. De moeilijkheid zit in verder komen. Des te meer milestones des te meer opties (micromanagement) en gebouwen.Soldaatje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:59:
[...]
Dat is echt zoiets wat door de gekozen moeilijkheidsgraad besloten wordt, als die optie er is natuurlijk.
[ Voor 37% gewijzigd door sdk1985 op 10-03-2015 17:00 ]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Half Life 3 Cities Skylines confirmed!Las Vegas schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:01:
Hij is downloadbaar op Steam nu!
[ Voor 8% gewijzigd door n41r0j op 10-03-2015 17:04 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
1,9 GB, zegt mijn Steam. Ik heb wel de Deluxe-versie, ik ben een sucker die daarvoor gegaan is.
Standaard versie is 1,6GBVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:05:
[...]
1,9 GB, zegt mijn Steam. Ik heb wel de Deluxe-versie, ik ben een sucker die daarvoor gegaan is.
Jij hebt de lossless versieVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:05:
[...]
Steam rebooten hielp bij mij.
Die Twitch-stream chats ontploffen zo'n beetje
Je bent niet de enige hoorVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:05:
[...]
Ik zie het extra geld als een aanmoedigingsprijs
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Thanks en hij is binnen!Jorian29 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:06:
[...]
Steam rebooten hielp bij mij.
Die Twitch-stream chats ontploffen zo'n beetje
Something under the bed is drooling
Scheelt toch weer 300MB en dat is veel op een 2Mbit verbinding!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.
Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game
Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.