"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
I am the great Cornholio!
Het forum van Steam wordt op dit moment ook overladen met mensen die de releasetijd niet snappen. Al is dit wel een punt van discussie bij Steam eigenlijk. Gast uit Nieuw Zeeland geeft aan dat het bij hem ondertussen de 11e is en hij nog geen release heeft. Ergens ook wel weer begrijpelijk.
Die snapt 't niet helemaal geloof iksorted.bits schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:21:
Gast uit Nieuw Zeeland geeft aan dat het bij hem ondertussen de 11e is en hij nog geen release heeft. Ergens ook wel weer begrijpelijk.
Officiële releasetijd is 18:00 uur in Nederland.
Steam released 'm om 10:00 PDT.
https://www.reddit.com/r/...ve_1000_pdt_and_1800_cet/
Ach ja, straks gewoon werken en dan nog even wachten maar ik heb er zin in!
Dat klopt, als je reddit leest, weet je dat dit het antwoord is. Maar er is binnen Steam en op hun website geen teller naar de release toe. Aangezien je bij elke game release niet zo naar een moment 'toe leeft' is het natuurlijk logisch dat een groot deel van de kopers dit niet leest.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:25:
[...]
Die snapt 't niet helemaal geloof ik
Officiële releasetijd is 18:00 uur in Nederland.
Steam released 'm om 10:00 PDT.
https://www.reddit.com/r/...ve_1000_pdt_and_1800_cet/
Daarnaast is Steam toch een degelijk groot distributienetwerk. Je zou verwachten dat ze gewoon kunnen zeggen "release deze game om 00:00", niet om 10:00 s'ochtends. Normaal gesproken koop ik geen games voor releasedate op steam, maar gaat dit bij grote titels ook zo?
PS. Daarnaast is er ook hier verwarring. Is het nu 19:00 of 18:00
Je werkgeheugen is wel aan de krappe kant. Ik denk dat dit een probleem gaat worden.Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:39:
Zal het spel ene beetje kunnen lopen op mijn lappie met 6 gb ram, i7 @ 2.30 Ghz, GeForce GT 630M 2 GB?
*sowieso
Minimum en recommended geheugen is 4GB dus zie niet waarom het aan de krappe kant zou zijn. (Tenzij je de 25 tiles mod wil gaan gebruiken.)DonJunior schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:44:
[...]
Je werkgeheugen is wel aan de krappe kant. Ik denk dat dit een probleem gaat worden.
* ShitHappens aait 12GB
Om 00:00 zijn er geen grote support teams aanwezig om de onvermijdelijke launch problemen op te vangen. Om 10:00 zijn die er wel en hebben ze hun koffie op.sorted.bits schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:31:
[...]
Daarnaast is Steam toch een degelijk groot distributienetwerk. Je zou verwachten dat ze gewoon kunnen zeggen "release deze game om 00:00", niet om 10:00 s'ochtends.
6GB recommended: Game-Debate & Steam
4GB recommended: Officiële site
* Snoz Lombardo heeft ook 12 GB
Het is toch een fins bedrijf?anboni schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:03:
[...]
Om 00:00 zijn er geen grote support teams aanwezig om de onvermijdelijke launch problemen op te vangen. Om 10:00 zijn die er wel en hebben ze hun koffie op.
Ik vind het vooral belangrijk dat de game niet traag loopt op het moment dat je staat heel erg gaat groeien.
Zal ik van 8 naar 16 gig updaten?
Heb i7 2600k icm 8 gig en een 970gtx OC.
Steam released de game, niet CO. En het is wel iets eerlijker om iedereen de game op hetzelfde moment beschikbaar te stellen (ook al is dat een andere tijd afhankelijk van waar je woont).j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:06:
[...]
Het is toch een fins bedrijf?Het zou juist handig zjin om nu te launchen. Dan kunnen ze eerst europa ondersteunen terwijl de USA nog ligt te slapen.
Ik vind het vooral belangrijk dat de game niet traag loopt op het moment dat je staat heel erg gaat groeien.
Denk dat je met die combinatie niet hoeft te upgraden.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:06:
[...]
Het is toch een fins bedrijf?Het zou juist handig zjin om nu te launchen. Dan kunnen ze eerst europa ondersteunen terwijl de USA nog ligt te slapen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee hoeft niet.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:15:
Ik heb nu maar 1 970 in mijn pc. Denken jullie dat ik naar 980SLI moet upgraden voor deze game? Want met zo'n grote stad zal het allemaal erg zwaar worden....
De 1ste wolfen zijn zelfs al in Nederland gesignaleerd!!!
[ Voor 12% gewijzigd door j0ppie op 10-03-2015 08:20 ]
De game word gedistribueerd via steam, hier heeft Paradox niets mee te maken.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:19:
Ik vertrouw absoluut niet op een goede launch zonder problemen! Dit omdat de game zo goedkoop is. Want in Finland is he leven absoluut niet goedkoop. Volgensmij zijn ze van plan husky honden in te zetten als er een tekort aan servers ontstaat.....
De 1ste wolfen zijn zelfs al in Nederland gesignaleerd!!!
En de game is offline te spelen en heeft dus geen online-services nodig.
Lees je aub beter in voor te posten.
i5-2410M CPU @ 2.30GHz
GeForce GT 520M
4GB RAM
Nu is dus mijn vraag of ik überhaupt skylines kan spelen? Lage settings is geen probleem.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Sorry ik zit te wachten tot het 6 uur is.
Shit sorry.. Het was nog vroeg. Ik zag 2GB staan. Maar zie nu pas dat dit voor de videokaart is (had nog geen koffie op jongens.. vergeef me)Snoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:45:
[...]
Minimum en recommended geheugen is 4GB dus zie niet waarom het aan de krappe kant zou zijn. (Tenzij je de 25 tiles mod wil gaan gebruiken.)

*sowieso
www.Canirunit.comRubman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:25:
Ik ben aangewezen op een laptop met de volgende specs
i5-2410M CPU @ 2.30GHz
GeForce GT 520M
4GB RAM
Nu is dus mijn vraag of ik überhaupt skylines kan spelen? Lage settings is geen probleem.
Niemand hier heeft meer informatie dan de specs die door CO zijn opgegeven.
Je kan wel lachen maar 18 of 19 uur op 10 maart is 11 maart in Japan. Wellicht even nalezen hoe het met tijdzones en dagen werkt.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:10:
haha de game komt in japan dan pas om 11 maart uit:P achja zo gaat het altijd. Iedereen wil de game NU NU NU NU NU. En als die uit is heeft niemand het er meer over:P Maar gaan we klagen over bugs:P Ik pre order eigenlijk geen games meer. Zeker niet van ubisoft/EA. Maar een kleinere studio wil ik nog wel eens een kans geven. Weet iemand of PRE loaden al wel eerder mogenlijk is? Ik heb de game net via steam gekocht maar kan nog niet preloaden.
Ontopic: Ik kan niet wachten om te spelen. Cim 1 en 2 heb ik ook al helemaal gek gespeeld.
Ik heb toch maar de pre release deluxe gekocht om zoveel mogelijk extras te kunnen bouwen. De land marks in cim2 creeerden een hoop verkeer en ov rijzigers!
De game gaat sowieso wel opstarten en werken. Maar hoe soepe alles loopt is simpelweg onbekent. Er zijn geen benchmarks bekent. Het is neit bekent hoe slecht het spel geoptimaliseerd is wanneer steden groter worden. Ik zou het gewoon proberen.Rubman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:25:
Ik ben aangewezen op een laptop met de volgende specs
i5-2410M CPU @ 2.30GHz
GeForce GT 520M
4GB RAM
Dat is toch precies wat ik zeg?hmartino schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:27:
[...]
Je kan wel lachen maar 18 of 19 uur op 10 maart is 11 maart in Japan. Wellicht even nalezen hoe het met tijdzones en dagen werkt.
Vanavond word hij gedistribueerd door Steam en zal je hoogstwaarschijnlijk nergens last van hebben.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:25:
De game word niet gedistribueerd. Tenminste bij mij nog niet..... De game zal misschien wel door steam gedistribueerd worden in de toekomst. Maar dit lijtk me een paradox!
Sorry ik zit te wachten tot het 6 uur is.
Snap niet helemaal waarom ze preloading niet aanzetten. Game alvast downloaden en gewoon spelen knopje locked laten tot 18 uur, lijkt mij niet zo moeilijk? Nu moet de hele wereld massaal het spel gaan downloaden om 18 uur....Luukwa schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:34:
[...]
Vanavond word hij gedistribueerd door Steam en zal je hoogstwaarschijnlijk nergens last van hebben.
Ben je wel eens op steam geweest tijdens een steamsale?tuinïnen schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:39:
Zo groot is het spel niet en Steam moet dat normaliter makkelijk aankunnen.
Ja, niet zo'n probleem mee gehad met het downloaden. (wel met de site ansich)Krukar schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:41:
[...]
Ben je wel eens op steam geweest tijdens een steamsale?
Maar ik denk dat KO zich in de handen mag knijpen als ze ook maar 1/10 van die drukte genereren
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Steam heeft ruim 144 servers waarvan 12 in Nederland en 38 in de rest van Europa. Zo ontzettend populair is S:C ook weer niet.Krukar schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:41:
[...]
Ben je wel eens op steam geweest tijdens een steamsale?
Wat zouden jullie doen? (27" iMac met i5 - 3,1ghz / 12 gig / SSD / HD6970M 1gb)
Green Man Gaming heeft iig nog geen keys vrij gegeven zodat je die alvast heb.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja er loopt ook een forum topic over op GMG waarbij bascially staat dat er geen garanties zijn of het vóór de launch beschikbaar wordt.. leuk is dat.RoyK schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:08:
Ik zit te dubben waar ik de game zal installeren. In OSX of in Windows 8.1
Wat zouden jullie doen? (27" iMac met i5 - 3,1ghz / 12 gig / SSD / HD6970M 1gb)
Green Man Gaming heeft iig nog geen keys vrij gegeven zodat je die alvast heb.
https://forums.playfire.com/gmg/thread/123440
150Mbit. Moet snel binnen zijnspokje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:53:
Nu wordt het weer een strijd van wie heeft de snelste internetverbinding
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Jah, die afleiding is misschien ook wel iets wat teveel kan zijn. Dat ik lekker zit te tekenen maar de game steeds roept: "Joooeeeehooee.. start me nou even ooooohhoooopp.. heeeeel eventjes maar.. gebouwtje hier gebouwtje daar en dan ga je weer lekker verder werken"Tsurany schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:10:
De Windows versie zal beter presteren vermoed ik. Echter als je vaker in OSX werkt is dat natuurlijk praktischer als je ondertussen even wilt alt-tabben of even tussen het tekenen door wat wilt bouwen als afleiding.
Ik ben er al uit. Windows it will be. Anders ga ik failliet haha
Ja, tot vanavond 18:00.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:21:
Is er zoiets als een review embargo op deze game? Ik zie nog nergens reviews?
Er zijn twee reviews bekend maar die overtreden het embargo. Eén is Italiaans en de ander is al offline gehaald maar staat nog in Google cache.j0ppie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:21:
Is er zoiets als een review embargo op deze game? Ik zie nog nergens reviews?
90/100 http://www.everyeye.it/pc...skylines_recensione_25209
8.5/10 http://webcache.googleuse...client=ms-android-verizon
Dat haal ik er niet uit.
Je hebt wel gelijk met dat we allemaal nu nu nu willen spelen. Ik kan niet wachten maar moet toch nog even werken.
Alvast veel plezier allemaal vanavond.
ook hier key binnenLuukwa schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:52:
Key van DLGamer binnen en geactiveerd!
in workshop al veel intersections en al aardig wat gebouwen en al aantal mappen beschikbaar
Echt een te irritante popiejopie houding heeft die gast...Beavbusi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:
Wie is er goed/leuk op twitch om even te kijken? Zat net naar een Nederlandse gast Wolfsgoroar te kijken, maar dat vind ik echt een pannekoek.
Hier staan de video's van paradox zelf erg leuke gedaan met een normale streamer van Paradox mocht je die nog niet gezien hebben.
http://www.twitch.tv/para...e/profile/past_broadcasts
Niet enorm veel keuze op het moment. BurkeBlack is wel redelijk geloof ik.Beavbusi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:
Wie is er goed/leuk op twitch om even te kijken? Zat net naar een Nederlandse gast Wolfsgoroar te kijken, maar dat vind ik echt een pannekoek.
Verschrikkelijk irritant al die 'streams' die sinds gisteravond al 'live' zijn met slechts een countdown timer en plaatje van Cities: Skylines.
Steam ||
Die heb ik laatst ook een tijdje zitten kijken. Die gast voerde random acties uit om te kijken wat wel werkt en wat niet.. Beetje vaagBeavbusi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:
http://hawvie.deviantart.com/
Vanavond ga ik hem meteen streamen op twitch. Naam op twitch is hetzelfde als op Tweakers.
Smiling as the shit comes down...
Heb zelf al heightmaps van een paar plekken in Nederland, Schotland, en Nieuw Zeeland, plus Budapest, Honolulu, en Lanzarote. Wie heeft er nog een idee voor een mooie locatie?
Als mensen interesse hebben kan ik m'n heightmaps delen
Steam ||
moet je eigenlijk inloggen bij het spel zoals met de laatste simcity ?
Sinds SimCity volg ik ook HypnotoadProductions. Een Duitse gast, erg vermakelijk om te kijken. Verder is KingKongor wel leuk maar heb nog niet zoveel van hem gezien.
Niet voor het spel zelf, maar je moet wel inloggen in Steamfuqua schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:18:
[...]
moet je eigenlijk inloggen bij het spel zoals met de laatste simcity ?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik wil eerst het in-game resultaat afwachten,. Volgens mij zijn de maps uit Nederland namelijk niet van de beste resolutie. (Max 30m waar 10m recommended is.)Lau1187 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:18:
Iemand al leuke heightmaps gemaakt met terrain.party?
Heb zelf al heightmaps van een paar plekken in Nederland, Schotland, en Nieuw Zeeland, plus Budapest, Honolulu, en Lanzarote. Wie heeft er nog een idee voor een mooie locatie?
Als mensen interesse hebben kan ik m'n heightmaps delen
Delen is altijd lief
En nog een kleine tip die waarschijnlijk iedereen al weet: als de Steam servers overbeladen zijn (of in ieder geval die van bijvoorbeeld NL waar je standaard op zit) dan ga je in opties en zet je de server naar bijvoorbeeld Luxemburg, dit zou al veel moeten schelen.
En geloof me, die servers gaan stomen...
Ik hoop dat GMG niets verpest zodat ik mijn key gewoon @ release heb.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Lots of enquiries re. Cities Skylines. There's no preload on the game, but pre-purchasers will have keys by unlock time (UTC) today
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Die wolf is inderdaad een irritante kleuter. Quill18 gaat straks weer streamen, die is niet bijster goed in het spel maar z'n stream is altijd wel leuk (ook met andere spellen).Beavbusi schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:
Geen idee of/hoe goed ze werken in-game. De resolutie van maps uit plaatsen buiten de US is inderdaad niet ideaalSnoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:21:
[...]
Ik wil eerst het in-game resultaat afwachten,. Volgens mij zijn de maps uit Nederland namelijk niet van de beste resolutie. (Max 30m waar 10m recommended is.)
Delen is altijd lief
Hier iig een linkje naar een dropbox map. Weet niet of downloaden daaruit mogelijk is, zo niet, dan kun je altijd de readme van een heightmap bekijken waar een link instaat om de map te herdownloaden
Steam ||
Die had wel één van de beste steden op Twitch, vond z'n stream nog wel leuk om te kijken eigenlijk.
Kan niet ontkennen dat ik dezelfde mening als jou heb over hem, kan daar echt nog geen 5 minuten naar kijken. Ook geweldig hoe hij elk liedje probeert mee te zingen, zijn zangtalenten zijn nog minder aanwezig dan die van mij (alhoewel ik daar misschien een leugen heb verteld...)Krukar schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:27:
[...]
Die wolf is inderdaad een irritante kleuter. Quill18 gaat straks weer streamen, die is niet bijster goed in het spel maar z'n stream is altijd wel leuk (ook met andere spellen).
KingKongor is dan al iets beter maar das ook van dat laam (kennen hollanders het woord "laam" wel?) geneuzel en meer onzin dan daadwerkelijk spelen.
Die Paradox gast was toch ook een Nederlander of niet? Vond zijn uitspraak best goed
Quil18 kan ik uren achter elkaar naar kijken zonder het moe te worden, weet niet waarom, maar hij "doet" ten iets....
[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 10-03-2015 10:40 ]
Hopelijk eindelijk weer eens een normale citybuilder die werkt en waar de mod community groot zal zijn.
https://www.reddit.com/r/...om_paradox_stores/cpa359b
[ Voor 3% gewijzigd door JustFogMaxi op 10-03-2015 10:48 ]
Ja das niet heel erg slimSnoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:42:
Klein blundertje bij Paradox. In de e-mail die ze naar mensen hebben gestuurd met keys staan alle ontvangers in het TO veld i.p.v. BCC. Alle mailadressen dus zichtbaar voor iedereen.
https://www.reddit.com/r/...om_paradox_stores/cpa359b
Omg. Dat is wel heel amateuristisch haha
-
Begint hij ook nog wat zielig tegen me te doen, mijn bericht: please sing properly or don't.
Voordat ik hier ook bestookt word: hij was "Diggy diggy hole" aan het "zingen" maar het was zo mompelen zodat je de muziek niet meer hoorde, als hij gewoon wat duidelijker zingt is er toch niks aan de hand?
Werd blijkbaar niet in dank afgenomen
Too bad...
Nu ga ik wel weer iets offtopic, maar we moeten ons toch bezig houden tot 7 uur...
[ Voor 43% gewijzigd door Kuusj op 10-03-2015 10:51 ]
Mja, aan de andere kant, als het je niet bevalt hoe hij streamt moet je misschien niet kijken. Ik ga ook niet tegen Quill zeggen dat ie een paar lesjes civil engineering moet nemen omdat z'n kruispunten om te huilen zijn.kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
Trolololo http://prntscr.com/6eze96
Begint hij ook nog wat zielig tegen me te doen, mijn bericht: please sing properly or don't.
Werd blijkbaar niet in dank afgenomen![]()
Too bad...
Ach, er zijn maar een paar streamers die niet arrogant doen tegen hun kijkers of het voor het geld doen.kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
Trolololo http://prntscr.com/6eze96
Voordat ik hier ook bestookt word: hij was "Diggy diggy hole" aan het "zingen" maar het was zo mompelen zodat je de muziek niet meer hoorde, als hij gewoon wat duidelijker zingt is er toch niks aan de hand?
Werd blijkbaar niet in dank afgenomen![]()
Too bad...
Nu ga ik wel weer iets offtopic, maar we moeten ons toch bezig houden tot 7 uur...
Ik hoop echt dat DansGaming een stream gaat houden, die man is geweldig.
Veel intersection's en gebouwen, zitten wel leuke dingen tussenanandus schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:54:
Zijn er al wat interessante dingen in de Workshop, trouwens?
Is dat gratis ook?Luukwa schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:54:
[...]
Veel intersection's en gebouwen, zitten wel leuke dingen tussen
http://signup.citiesskylines.com/
als je je inschrijft ontvang je 2 items voor in de asset editor (zo te zien)
Puntje van kritiek, de diversiteit in vervoer had wel iets hoger gekund. Je ziet tientallen donut auto's in secondes voorbij rijden, en dezelfde andere auto's. Brommers, fietsers, trekker, trekker met oplegger, vuilniswagen, taxi's, ik zeg maar wat.
Als ik ga zingen heb ik ook iedereen tegen me schreeuwen of ik alsjeblieft wil stoppenSnoz Lombardo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:51:
[...]
Mja, aan de andere kant, als het je niet bevalt hoe hij streamt moet je misschien niet kijken. Ik ga ook niet tegen Quill zeggen dat ie een paar lesjes civil engineering moet nemen omdat z'n kruispunten om te huilen zijn.
Klopt helemaal, Streamers die een pre-release key hebben gekregen hebben deze week echt grote kans gehad om zich populair te maken. Streamers die normaal nog geen 50 viewers hebben, hebben er nu 500.Luukwa schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:52:
[...]
Ach, er zijn maar een paar streamers die niet arrogant doen tegen hun kijkers of het voor het geld doen.
Ik hoop echt dat DansGaming een stream gaat houden, die man is geweldig.
DansGaming ken ik nog niet, dat zal ik in de gaten gaan houden
Ja, alles uit de (of van een andere game) Steam Workshop is gratis.
Vind ik ook, alhoewel de modellen zelf best aardig zijn.RoyK schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:56:
Wat gaaf om te zien. Ik zit hier al 10 minuten naar te staren. http://www.twitch.tv/paradoxinteractive/b/632977674
Puntje van kritiek, de diversiteit in vervoer had wel iets hoger gekund. Je ziet tientallen donut auto's in secondes voorbij rijden, en dezelfde andere auto's. Brommers, fietsers, trekker, trekker met oplegger, vuilniswagen, taxi's, ik zeg maar wat.
Dit soort dingen zullen we als het goed is heel snel zien in mods, juist vanwege die goede mod-support en goede stabiliteit @ release denk ik dat het spel een grote kans heeft zich te ontwikkelen in een game waar over 10 jaar nog steeds mods voor worden gemaakt.
[ Voor 24% gewijzigd door Kuusj op 10-03-2015 10:58 ]
Ja inderdaad, dat is nou typisch iets wat ze wat mij betreft in een gratis update/DLC mogen kunnen fixenRoyK schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:56:
Wat gaaf om te zien. Ik zit hier al 10 minuten naar te staren. http://www.twitch.tv/paradoxinteractive/b/632977674
Gebouw diversiteit vind ik ook tegenvallen. Maargoed content can gemod worden, dus geen fundamenteel probleem.DennusB schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:58:
[...]
Ja inderdaad, dat is nou typisch iets wat ze wat mij betreft in een gratis update/DLC mogen kunnen fixen
Laat dat juist lekker aan modders over. Zorg er voor dat modders content kunnen maken die in het normale roster opgenomen kunnen worden en laat hen lekker de diversiteit in voertuigen en gebouwen opschroeven. Juist dit soort zaken kan je lekker sourcen naar de community zodat de devs zich kunnen focussen op punten die modders niet op kunnen pakken.DennusB schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:58:
[...]
Ja inderdaad, dat is nou typisch iets wat ze wat mij betreft in een gratis update/DLC mogen kunnen fixen
Eens, alleen hoe zorg je er voor dat iedereen dezelfde mods/content krijgt dan?Tsurany schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:07:
[...]
Laat dat juist lekker aan modders over. Zorg er voor dat modders content kunnen maken die in het normale roster opgenomen kunnen worden en laat hen lekker de diversiteit in voertuigen en gebouwen opschroeven. Juist dit soort zaken kan je lekker sourcen naar de community zodat de devs zich kunnen focussen op punten die modders niet op kunnen pakken.
Dat is toch aan de gebruiker, die bepaald wat hij wel en niet wil.DennusB schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
[...]
Eens, alleen hoe zorg je er voor dat iedereen dezelfde mods/content krijgt dan?
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Niet? Maakt dat uit dan?DennusB schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
[...]
[ Voor 36% gewijzigd door Renzzie op 10-03-2015 11:10 ]
Niet.DennusB schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
[...]
6 uurkuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:49:
Het is toch 19:00?
19:00 is bij mij 7 uur?
Mocht het toch 6 uur zijn is dat natuurlijk van harte meegenomen
18 uur, Amerika is al in DST waardoor het tijdsverschil voor even een uur kleiner is. Staat eerder in het topic ook al een keer uitgelegd.kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:17:
[...]
Volgens sommigen hebben Paradox/CO niet meegenomen dat de US net daylight saving time is ingegaan afgelopen weekend. Dan zou het spel om 18:00 CET gereleased worden.kuusj98 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:17:
[...]
Steam ||
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld om het over het spel te hebben, niet om te vergelijken waar hij het goedkoopste is of om te melden dat je je key binnen hebt.
Deze post legt uit hoe je je eigen regio kan importeren in de game
Er zijn nog genoeg gebruikers die een datalimiet hebben (omdat ze de site via mobiel checken) of een relatief lage internet snelheid hebben. Overweeg dus om een linkje naar het album te plaatsen in plaats van alles te embedden.