Vandaag mijn op 11/11 bestelde Teclast X80h binnen gekregen! Ik ben aardig onder de indruk van het apparaat. Windows 8.1 draait lekker vloeiend. Heb wat vergelijkingen gedaan met mijn Nexus 7 2012. WiFi valt tegen, voor de rest performt de Teclast beter dan de Nexus.

De Teclast is niet veel groter dan de Nexus 7 2012

Via de micro HDMI aansluiting verbonden met een monitor. PowerPoint werkt mooi soepel.

WiFi is niet geweldig. Niet heel storend bij browsen, maar wel goed merkbaar bij downloaden. Op dezelfde plek trok de Nexus 2,2 MB/s en mijn laptop 3,3 MB/s (ongeveer de max van de internetverbinding). Vlakbij de router loopt de snelheid op tot een karige 730 KB/s.
edit: Lijkt bij mij gedeeltelijk een probleem te zijn van mijn access point. Op kantoor haal ik 1,7 MB/s met de Teclast. Intern netwerk zelfs rond de 3 MB/s (~24mbps).. Zal het vanavond thuis even proberen met een andere router.

Externe usb-sticks aansluiten werkt goed. Harddisks zonder eigen stroomvoorziening krijgen niet genoeg stroom om op te spinnen. Bekijken van foto's rechtstreeks uit de camera (5-10 MB/stuk) van de USB stik op de tablet werkt erg goed en soepel.
Volledige fotoserie op Flickr. Videos (o.a. browser vs Nexus, boot, USB OTG, PowerPoint):
https://www.youtube.com/w...k0cwWkkr4dGiiF3bOhr68SYFX
[
Voor 11% gewijzigd door
Jorik90 op 27-11-2014 21:27
]