• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

De poorten zijn usb 2.
edit: Verbetering! De linker is usb 2
De rechter heeft een identiteitscrisis. 2.0 en lager werkt, maar vanaf 3 werkt het niet. Ik vermoed een driver issue.

Er komt bij degene die ik nu heb inderdaad een coilwhine geluid vandaan als de vbook niet volledig wordt belast. Op volle helderheid is er niets, en bij 0% helderheid hoor ik ook niets. :x Bij de ultimate had ik hier geen last van.
Geen problemen verder.

[ Voor 22% gewijzigd door rty op 11-02-2016 19:56 ]

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
Yes!, met die wifi driver van de hierboven aangeleverde driver package, werkt alles wel!! (iig, drivers wilde ie niet installeren, maar hij kopiëerde het txt bestand via de setup wel en toen werkte alles :)

Op naar 't volgende issue...

Werkt bij jullie mede V3 users wel de SC-crd reader? Heb 2 sd-cards (met beetje pijn en moeite) geprobeerd, beide werken wel in me andere laptop, maar in deze (de Voyo V3) zie ik niet eens de drive allocation welke een card holder normaliter krijgt... (yup alle drivers installed, nu weer de ham vraag: Als hij het bij jullie wel doet, welke driver gebruikt ie volgens apparaatbeheer?

Ik kan nml kiezen tussen 2x "intel SD-hostcontroller" en 1 SD Standard COmpliant SD Host controller

Wie ook wie verbleid mij met een werkende SD-card holder zodat ik deze V3 kan acronis imagen zodat ik daarna geen jaren werk d'r aan heb mocht het (weer) mis gaan met een driver update oid... |:( O-) 8)

[ Voor 64% gewijzigd door Dutch2007 op 11-02-2016 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsvlad
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Voor mensen met een Teclast X98 Air III kijk hier voor de nieuwste X98 Air III Clean AOSP ROM :

prinsvlad in "[Teclast X98 Air] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:44

oNo

Ik snap trouwens niet dat mensen boos zijn omdat er "iets niet goed is gegaan" en je inklarings- en importkosten, belasting, moet betalen. Natuurlijk hoop je pakket er niet uit wordt gepikt en dat je niks hoeft te betalen, dan ben je blij.

Wees blij dat je zonder gezeur nog wat mag betalen na een poging tot fraude :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
rty schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:08:
De poorten zijn usb 2.
edit: Verbetering! De linker is usb 2
De rechter heeft een identiteitscrisis. 2.0 en lager werkt, maar vanaf 3 werkt het niet. Ik vermoed een driver issue.

Er komt bij degene die ik nu heb inderdaad een coilwhine geluid vandaan als de vbook niet volledig wordt belast. Op volle helderheid is er niets, en bij 0% helderheid hoor ik ook niets. :x Bij de ultimate had ik hier geen last van.
Geen problemen verder.
Bedankt.

Toch jammer, want dat zijn wel heel simpele fouten; USB-poort die niet/nauwelijks werkt, problemen met uit slaapstand komen en geluid bij elke helderheid behalve 0% en 100%.

Die eerste twee lijken dus redelijk eenvoudig op te lossen door de ODM/fabrikant maar dat laatste is wel een serieus probleem. Jammer, want voor de rest is het een prima ding; ik zou anders mogelijk de Core M-versie gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

oNo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:57:
Ik snap trouwens niet dat mensen boos zijn omdat er "iets niet goed is gegaan" en je inklarings- en importkosten, belasting, moet betalen. Natuurlijk hoop je pakket er niet uit wordt gepikt en dat je niks hoeft te betalen, dan ben je blij.

Wees blij dat je zonder gezeur nog wat mag betalen na een poging tot fraude :D
Ik verwachtte dus eerder dat het wél correct zou verlopen met alle documentatie. Ik heb het niet zo op die "gift 20$" beschrijvingen en anonieme "facturen". Zeker als ze er 10 werkdagen voor nodig hebben. Als ze hun werk niet correct doen heb je als koper achteraf altijd miserie. Voor spul uit Azië is er al strengere controle en betalen moet je toch. Nu kost het bovenop de invoerrechten ook gewoon tijd om alles zelf nog te moeten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 04:10
Uhm, what's wrong with this picture?
Afbeeldingslocatie: http://i275.photobucket.com/albums/jj290/dumbl3/FORUM/wrong_zpsqsillnju.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
hehe, zag ik gisteren of eergisteren inderdaad ook. :P
Ik dacht; hebben zij nu ook de Vbook met Core M in voorraad?
Maar toen las ik verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 20:08

Mikayu

.srt

Ik heb al een tijdje een Teclast x98 plus. Geen verkeerd ding voor 170 euro.

Nu nog even zoeken naar een hoesje met toetsenbord. Ik zag op banggood deze maar het plus model staat er niet bij en is het een losse toetsenbord

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-06 11:27
Mikayu schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:35:
Ik heb al een tijdje een Teclast x98 plus. Geen verkeerd ding voor 170 euro.

Nu nog even zoeken naar een hoesje met toetsenbord. Ik zag op banggood deze maar het plus model staat er niet bij en is het een losse toetsenbord
Ik heb vorige week ook een Teclast X98 plus besteld, maar dan bij Gearbest.com
Daar heb ik het volgende toetsenbord bij besteld
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_271208.html

@dumbledore: heeft het niet te maken met de -51%? Ik denk dat de bereking fout is net omwille van het negative getal. Elders is die discount gewoon een positief getal.

Ondertussen ligt m'n Voyo V3 als sinds 5 februari bij de douane, hebben ze alle papier op het in te klaren en blijft het maar duren (#-_-)p Straks gaan ze nog zeggen dat het counterfeit spul is en vernietigen ze m'n speeltje.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Olghur schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb vorige week ook een Teclast X98 plus besteld, maar dan bij Gearbest.com
Daar heb ik het volgende toetsenbord bij besteld
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_271208.html
Volgens mij is dat dezelfde, maar daar is ie goedkoper. Ik ga die ook bestellen. Thanks!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Iemand ervaring met Bluestacks of er andere android-emulator op een Windows tablet? Ik zou de MiPad 2 willen aanschaffen maar m'n zoontje is gek van de Lego games op mijn huidige iPad. En die games kan je enkel maar vinden in de Apple en Android stores... :(

[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 18-02-2016 14:06 ]

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
D-Three schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:06:
Iemand ervaring met Bluestacks of er andere android-emulator op een Windows tablet? Ik zou de MiPad 2 willen aanschaffen maar m'n zoontje is gek van de Lego games op mijn huidige iPad. En die games kan je enkel maar vinden in de Apple en Android stores... :(
Ik heb bluestacks wel eens gebruikt, maar geen goede ervaringen mee.
Bluestacks werkt meestal traag en je moest steeds apps installeren om het te gebruiken. Ik zie dat ze nu wel een nieuwe versie hebben. Ik zou dan een dual os tablet nemen, weet je zeker dat de meeste apps werken.

xbl: superlucky luke

Kon je niet via Google Chrome met een speciale extension die Android apps draaien?

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-06 20:11

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Weet iemand hoe je schermrotatie weer normaal kunt krijgen? ik heb mijn windows 10 opnieuw moeten instellen en daarbij zijn mn drivers verloren gegaan, die opnieuw gedownload en veel dingen werken, behalve de schermrotatie is volledig andersom. zet ik hem in horizontale stand gaat hij op z'n kop etc. heeft iemand hier de correcte binaire waardes om die aan te passen in Regedit? + waar kan ik de camera weer laten werken? ik heb een mapje met camera2 en daar zitten de zogenaamde drivers in die ik van Trekstor heb gedownload, alleen daar zit geen .exe bestand tussen?

[ Voor 21% gewijzigd door VAULT-TEC op 18-02-2016 19:22 ]

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:53
Iemand ervaring met Bluestacks of er andere android-emulator op een Windows tablet?...........
Ik heb voorheen goede ervaringen gehad met DuOs.
Werkt hetzelfde als Android, dus apps. via appstore, rooten enz.
Ik had echter geen zware spellen, maar wilde een aantal Android apps beschikbaar hebben op de tablet. mbt snelheid heb ik daarmee geen problemen ervaren.

[ Voor 28% gewijzigd door elinx op 19-02-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Dan koop je toch de Android-versie van de Mi Pad 2 of de dualboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo... M'n Voyo is door de douane gepasseerd. Maandag oppikken op het postkantoor mits betaling van afgerond 95 EUR. 60 EUR BTW/Invoer en 35 EUR adminstratie, waar ik dankzij Gearbest ook nog eens zelf voor heb moeten zorgen... Uiteindelijk kost de Voyo ~375 EUR. Dan kun je je afvragen of je niet beter voor een HP X2 210 gaat?

Dus... Ik moet nog een paar keer slapen alvorens ermee te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Hoe fijn apparaat ik de Voyo A1 Ultimate ook vind, ik heb de laatste dagen kuren die het plezier eruit trekken. Zoals het feit dat opeens mijn Wifi zomaar de raarste kuren vertoont. Het probleem dat mensen geen verbinding meer kunnen maken met hun router ( wel hele berg andere netwerken in beeld ) is iets dat ik geen een keer had, opeens vandaag wel. Maakt niet hoe vaak ik de drivers opnieuw installeer in een eerder vermelde driver package, of hoe vaak ik handmatig tekstbestanden in de system32 folder drop. Ik heb ook opeens weer bsod's die ik nooit eerder heb gezien, al met al ben ik er stiekem een beetje klaar mee.
Ik heb zelfs een Sitecom wifi usb adapter op de Voyo geinstalleerd en zelfs die ziet mijn router om een of andere reden niet... Elk ander apparaat in huis maakt prima verbinding met mijn router ( Macbook, Desktop, telefoons ). Enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
elinx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:40:
[...]
Ik heb voorheen goede ervaringen gehad met DuOs.
Werkt hetzelfde als Android, dus apps. via appstore, rooten enz.
Ik had echter geen zware spellen, maar wilde een aantal Android apps beschikbaar hebben op de tablet. mbt snelheid heb ik daarmee geen problemen ervaren.
Bedankt voor de reactie en games zijn inderdaad een stukje veeleisender. Zo merkte ik toch af en toe schokken bij het gebruik van BlueStacks op m'n laptop. Vandaar dat ik me afvraag hoe het presteert op tablets die een pak minder RAM heeft.
Piet91 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:08:
[...]

Dan koop je toch de Android-versie van de Mi Pad 2 of de dualboot?
Ik had graag eens een Windows tablet geprobeerd omdat ik best wel tevreden ben over m'n Windows Phone. Dualboot vind ik teveel gezeik en een verlies van opslagcapaciteit. Waarschijnlijk zal het dan toch een Android tablet worden, de iPad moet sowieso de deur uit, 3 ecosystemen is teveel :P Voor Windows heb ik dan nog m'n laptop en telefoon.
Anoniem: 125883 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:24:
Zo... M'n Voyo is door de douane gepasseerd. Maandag oppikken op het postkantoor mits betaling van afgerond 95 EUR. 60 EUR BTW/Invoer en 35 EUR adminstratie, waar ik dankzij Gearbest ook nog eens zelf voor heb moeten zorgen... Uiteindelijk kost de Voyo ~375 EUR. Dan kun je je afvragen of je niet beter voor een HP X2 210 gaat?

Dus... Ik moet nog een paar keer slapen alvorens ermee te kunnen spelen.
Wow 35 euro administratie is best veel. Maar inderdaad, bij een aankoop kan er zo snel 25% bij komen. Het is altijd een beetje afwegen... Zo heb ik voor m'n ouders uiteindelijk toch beslist om een Lenovo tablet te kopen ipv een china-tab. En met een beetje rondkijken kan je daar ook op besparen, zo had de UK-versie het dubbele van de opslagcapaciteit voor 30 euro minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 09:15
D-Three schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:51:
[...]

Ik had graag eens een Windows tablet geprobeerd omdat ik best wel tevreden ben over m'n Windows Phone. Dualboot vind ik teveel gezeik en een verlies van opslagcapaciteit. Waarschijnlijk zal het dan toch een Android tablet worden, de iPad moet sowieso de deur uit, 3 ecosystemen is teveel :P Voor Windows heb ik dan nog m'n laptop en telefoon.

[...]
Zet eens Splashtop op je iPad en Windows laptop. Je hebt dan 99% van de Windows tablet ervaring zonder dat je nieuwe hardware hoeft aan te schaffen. Dan kan je meteen kijken of het wat voor je is.

Een andere optie is Remote Desktop. Ik gebruik het zelf in combinatie met Tablet Pro om custom gestures te kunnen definieren.

Splashtop heb je binnen no time aan de praat. De tweede oplossing geeft je veel meer opties en kost dus flink wat tijd om te fine tunen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-06 20:11

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Stimela schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:48:
Weet iemand hoe je schermrotatie weer normaal kunt krijgen? ik heb mijn windows 10 opnieuw moeten instellen en daarbij zijn mn drivers verloren gegaan, die opnieuw gedownload en veel dingen werken, behalve de schermrotatie is volledig andersom. zet ik hem in horizontale stand gaat hij op z'n kop etc. heeft iemand hier de correcte binaire waardes om die aan te passen in Regedit? + waar kan ik de camera weer laten werken? ik heb een mapje met camera2 en daar zitten de zogenaamde drivers in die ik van Trekstor heb gedownload, alleen daar zit geen .exe bestand tussen?
ander probleem.. tablet wil niet meer doorstarten, staat alleen nog maar Trekstor zonder windows laad balletje en daarna reset die weer en precies hetzelfde, ik kom de bios ook niet eens meer in.. zit vast in een bootloop, hoe kan ik dit fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziezo :)

Mijn Vbook V3 vandaag ook afgehaald bij de post. Accu was wel helemaal leeg en nogal wat vingers en zo op het display. Bubblefoam was er ook maar onzorgevuldig tussen gestoken. Aangezien de verpakking volledig geopend en daarna terug verzegeld is én er browser history in zit, heb ik zo'n héél sterk vermoeden dat de dame of heer van de doaune het alvast voor mij heeft uitgetest (>_>)p
Niet echt professioneel gedrag dus.

Maar goed, nu laten opladen, drivers extracten en een image maken. Misschien ook proberen te booten met een Linux livecd. Waarschijnlijk ga ik wel gewoon een clean install van W10 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Terugkomend op mijn WiFi probleem met mijn Voyo A1 Plus Ultimate...ik Windows 10 schoon geinstaleerd met de drivers die hier eerder waren geplaatat...Probleem nog steeds aanwezig, hele lijst met vage netwerken behalve mijn eigen router. Na talloze uren andere fora te hebben bezocht een ander driver pakket gevonden en hoera! WiFi werkte weer als vanouds en kan weer gewoon met mijn router verbinden en internetten. Maar, zodra ik de laptop uitzet / opnieuw opstart krijg ik de DRIVER POWER STATE FAILURE bsod.... Ik denk als ik nou weer die drivers installeer die ik eerder hier uit dit forum had gehaald installeer is dam die bsod weg? Ja, de bsod is weg en kan normaal heropstarten en afsluiten maar je raad het misschien al, kan weer geen verbinding maken met mijn router! Als ik dan weer de driver van het andere forum installeer heb ik wel weer normaal werkende WiFi maar krijg ik die bsod er gratis bij... Ik mag dus kiezen tussen goed werkende WiFi maar constante bsod bij afsluiten, of geen bsod kaar ook geen WiFi. De werkende driver ( met bsod maar ook werkende WiFi ) is trouwens een recenter stuurprogramma dan de hier eerder geposte driver die geen bsods opleverd maar waar dus ook mijn router niet in voor wilt komen.

Die driver die hiervandaan kwam werkte overigens prima ( dus mijn router kwam toen wel in de lijst met beschikbare netwerken voor ) tot een paar dagen terug waardoor ik alles maar ging herinstalleren. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Irritant is een understatement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit lijk me toch wel veelbelovend :D
ElementaryOS LiveCD op de Vbook V3. Trackpad werkt niet out of the box, maar voor de rest geen problemen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EKIQDGS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
pandit schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:10:
[...]

Ik kreeg vandaag een mailtje van mijn supplyer dat de TECLAST X98 pro slecht leverbaar is wegens het niet beschikbaar zijn bepaalde materialen, en ze me een Teclast X98 plus willen leveren, met terugbetaling van het prijsverschil. In de gauwigheid zie ik dat deze geen USB3 heeft (wel USB2) een tragere CPU, gelukkig wel 4GB ram. In een review lees ik dat deze een enorme goede accuduur heeft, wat ook weer aantrekkelijk is.
Vanavond even verder in verdiepen!

Iemand ervaring met de "plus"?
Na 41 dagen geduldig wachten heb ik de Teclast X98 pro uiteindelijk ontvangen met een productiedatum van januari 2016. Blijkbaar hadden ze productie problemen of hebben ze de (warmte en accuduur) problemen opgelost.

Zoals hier vaker genoemd ziet de tablet er netjes uit. Het formaat is identiek aan de Ipad Air2 en de degelijkheid ietsje minder. maar behoorlijk degelijk. Helaas zitten de knopjes en aansluitingen op andere plekken waardoor een Ipad Air 2 cover niet past zonder eerst te verbouwen. Momenteel heb ik hier een Teclast cover in bestelling.

Voor wat betreft Windows10. Ik kreeg de internationale Home versie build 1024 meegeïnstalleerd. Na een complete update ronde kwam ik op build 10586 die meteen veel prettiger werkt. Windows 10 is legaal en vanuit de bios geacteerd. Ik heb de scaling naar 120% gezet zodat er veel op het scherm past.

Over het scherm ben ik kort, Identiek aan het retina scherm van Apple (Made by LG), dus perfect met een enorme brightnes .

Over de Android was ik wat minder positief. Er zat geen playstore bij. Gelukkig binnen een half uur opgelost door deze instructies te volgen met als resultaat een vlotte, zuinige en stabiele Android 5.1.

De accuduur valt ook niet echt tegen, zeker 4 uur denk ik.

In eerste instantie wou ik deze als Windows only inzetten, maar puur als tablet dan wint Android het, ook appstore van Windows is kariger dan de playstore van Android. Even aanzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Nou mijn Chuwi vi8 is inmiddels "overleden" eerst vertoonde het scherm opeens strepen door het beeld, daarna bleef Windows in een bootloop hangen en toen ik dat weer aan de praat kreeg registreerde het touchscreen opeens meerdere aanrakingen per keer, waardoor het onbruikbaar is geworden.

Toch een beetje jammer, zoveel heb ik hem niet gebruikt. Ik wil opzich wel weer een kleine Windows-tablet, maar ik ben nu toch een beetje huivering om er weer 1 uit China te halen...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de installatie van een propere Windows 10 op de VBook V3 is het afgelopen met de WiFi en touchscreen.
De herinstallatie met Double Driver faalt voor veel van de hardware.

Ik probeer nu uit een diskimage te kijken wat ik kan recuperen.
Eerst eens proberen om files te laten installeren uit de System32 van de vorige installatie. Als dat niet lukt, kijken of er iets te recuperen valt in de Recovery partitie. Die disk image is >50GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 12:08

mux

99% efficient!

HeatWave schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:27:
Nou mijn Chuwi vi8 is inmiddels "overleden" eerst vertoonde het scherm opeens strepen door het beeld, daarna bleef Windows in een bootloop hangen en toen ik dat weer aan de praat kreeg registreerde het touchscreen opeens meerdere aanrakingen per keer, waardoor het onbruikbaar is geworden.

Toch een beetje jammer, zoveel heb ik hem niet gebruikt. Ik wil opzich wel weer een kleine Windows-tablet, maar ik ben nu toch een beetje huivering om er weer 1 uit China te halen...
Doe een teardown om te kijken wat er mis is gegaan :) Als hij toch al stuk is, kun je er niet veel meer stuk aan maken.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:20
Teclast komt vermoedelijk met een nieuwe tablet. Op hun Weibo wordt er gehint naar een lichte, dunne tablet. Aankondiging volgt op 29/2

Edit: zou blijkbaar over de Teclast TBook 11 gaan, al te vinden op aliexpress

Edit2: de Teclast X3 Pro zou ook op komst zijn. Meer info op techtablets

[ Voor 37% gewijzigd door modelstudent op 26-02-2016 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziezo :)
Alles werkt nu. Het was even zoeken. De drivers uit FileStore en System32 van de image die ik had gemaakt werken gewoon niet. Die van dezelfde mappen in de .WIM file van de recovery ook niet. Blijkbaar was er voor WiFi en touchscreen toch iets meer nodig. Via de website kun je dus de drivers gebruiken van de A1 Plus V3 of zoiets. Die werken feilloos.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 26-02-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 11:14

Voor mij ook niet meer, heb een aantal weken geleden een iwork 8 Ultimate gekocht, maar daar had ik al de nodige spontane reboots, uitval, slechte software support en imiddels wil hij niet meer verder dan 65 % opladen. Vanuit gearbest gaan ze een nieuwe accu sturen - zorg zelf maar dat ie vervangen wordt :? :X

Ook nog even Android erop gehad, want de dualboot was uitgekomen - nou dat draait al helemaal niet.

Het is goedkoop inderdaad, maar ik heb ook sterk mijn twijfels.

[ Voor 5% gewijzigd door Romius op 26-02-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
Ik kijk de komende maanden ook rustig uit naar een chinese Surface Pro lookalike van +/- 12 inch gezien mijn laptop ondertussen 5 jaar is en het wel eens zal gaan begeven. Dan kan die tablet overbruggen tot er een interessante laptop mijn pad kruist.

Zoals ik het nu zie zijn er momenteel 3 grote opties:
- Chuwi Hi12
- Cubi i9
- Teclast X3 Pro die er zit aan te komen.

Deze zijn allemaal nog vrij recent, en er is nog niet zoveel over te vinden. Voorlopig zijn deze ook nog allemaal vrij prijzig (rond de 500€ ), behalve de Chuwi Hi12.
Voorlopig vermoed ik dat er best nog wat afgewacht wordt tot er wat meer informatie bekend is over hoe de tablets het doen: build quality, battery life,... Cube heeft blijkbaar de beste reputatie, maar ook wel het stevigste prijskaartje. Prijzen zullen de komende maanden ongetwijfeld nog wel wat zakken, dus het wordt vooral een zaak van alles nauwlettend in het oog te houden. Zijn er hier die de Cube i9 al in pre-order hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkooistra
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik wil graag de Chuwi hi10 aanschaffen. Nu kom ik praktisch alleen chinese aanbieders tegen. Ik ben bang dat er nog een dikke rekening achteraan komt mbt invoerkosten. Vast iemand die hier reeds ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
hjkooistra schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:27:
Ik wil graag de Chuwi hi10 aanschaffen. Nu kom ik praktisch alleen chinese aanbieders tegen. Ik ben bang dat er nog een dikke rekening achteraan komt mbt invoerkosten. Vast iemand die hier reeds ervaring mee heeft.
Wachten tot hij in stock komt in een EU wharehouse op gearbest is een optie.
En op aliexpress zijn er soms bepaalde aanbieders die op 1 of andere manier de douane kunnen vermijden. Zelf al gehad met mijn Redmi Note, die dook dan opeens in Europa op en was zogezegd uit Londen verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-06 13:28
Kijk eens in het china shopping forum, daar kun je er meer over terugvinden. Dit topic is specifiek voor de tablets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 742367

Sinds afgelopen week mijn Teclast X98 Pro binnen en hij bevalt prima eigenlijk.
Windows 10 draait prima en Android nog weinig gebruikt, maar ook geen rare zaken tegen gekomen tot nu toe.

Wat alleen wel lastig is, is dat je moet opladen via de USB poort en daarvan heb je er maar één.
Als ik dus een muis met draadje aansluit, kan ik niet tegelijk opladen.

Nu kom ik wel USB hubs tegen met netstroom, maar mijn vraag is eigenlijk...
Laden die ook je tablet op of alleen de extra apparaten die je in de USB hub prikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In België komt er 21% BTW bij en 30 EUR adminstratie. Voor m'n V3 kwam er 94 EUR bovenop de 282 EUR die ik had betaald voor het toestel incl. transport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pandit
Anoniem: 742367 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:52:
Nu kom ik wel USB hubs tegen met netstroom, maar mijn vraag is eigenlijk...
Laden die ook je tablet op of alleen de extra apparaten die je in de USB hub prikt?
Ik heb mijn Teclast x98 pro toevallig ook pas binnen. Volgens http://techtablets.com/ werken niet alle OTG charge hubs goed met deze tablet. Ik zie ze bij Aliexpres staan voor een paar dollar. Toch deze besteld omdat deze in ieder geval werkt:

http://www.banggood.com/4...ablet-Phone-p-975460.html

Voor de rest ben ik erg tevreden over het scherm, identiek aan de ipad. (die mijn dochtertje heeft). alleen de performance en accuduur vallen een beetje tegen. Ik zoek nog tweaks voor Windows 10. Wel heb ik Mirek's Android rom erop geflashd en die werkt erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pandit schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Ik heb mijn Teclast x98 pro toevallig ook pas binnen. Volgens http://techtablets.com/ werken niet alle OTG charge hubs goed met deze tablet. Ik zie ze bij Aliexpres staan voor een paar dollar. Toch deze besteld omdat deze in ieder geval werkt:

Voor de rest ben ik erg tevreden over het scherm, identiek aan de ipad. (die mijn dochtertje heeft). alleen de performance en accuduur vallen een beetje tegen. Ik zoek nog tweaks voor Windows 10. Wel heb ik Mirek's Android rom erop geflashd en die werkt erg prettig.
Bedankt voor de link pandit d:)b

Heb de HUB ook meteen even besteld.

Het is me zelfs gelukt om Call of Duty 4 te installeren op deze tablet en het werkt ook nog. :)
Dan is het wel handig om een normale muis en toetsenbord aan te kunnen sluiten zonder dat de accu binnen de kortste keren leeg is.

Die Mirek's Rom zal ik ook even bekijken, al zal ik de Android op deze tablet waarschijnlijk weinig gebruiken.
Heb nog een Asus Nexus 7 liggen die prima voldoet hiervoor.
Daarnaast een Elephone P2000 die ook prima werkt.
Genoeg keus dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 742367 op 28-02-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 09:15
pandit schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Die OTG hub heeft de USB ingang van mijn Teclast X98 Air 3G opgeblazen. De tablet wil nu alleen nog maar opladen als deze uit staat. Ik ben niet de enige bij wie dat gebeurt is.

Gebruik die HUB dus alleen als je echt niet zonder kunt.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:45
Anoniem: 125883 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:53:
Dit lijk me toch wel veelbelovend :D
ElementaryOS LiveCD op de Vbook V3. Trackpad werkt niet out of the box, maar voor de rest geen problemen.

[afbeelding]
Zou je er in theorie niet gewoon direct een Linux distro op kunnen knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06 06:43

Tmr

Bij mij is de Teclast X98 Plus ook gearriveerd. 50€ extra kosten naar de douane, dus uiteindelijk 230€ kwijt.

Ik ben wel blij dat ik voor de dual boot versie gekozen heb, Android werkt in eerste instantie toch wel even prettiger op een tablet. Play store was al aanwezig dus na alle (stuk of 8 ) chinese apps er af gegooid te hebben en een knappe launcher (nova) is dit min of meer een stock Android tablet.

Het windows gedeelte heb ik nog niet heel erg veel naar gekeken, maar het is leuk dat de mogelijkheid er is. Het werk in eerste instantie in ieder geval allemaal erg soepel.

Ik heb er nog niet al te veel mee gedaan, maar voorlopig ben ik er in ieder geval al erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
  • Laatst online: 26-06 20:42
Gmorgen. Ik ben zeer geinteresseerd in de Teclast X98 dual boot tablet. Het is me alleen niet helemaal duidelijk welke ik moet nemen. De air 3, pro of plus. Is het verschil alleen de snelheid? En is dit merkbaar? En is het merk Teclast beter dan Cube?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-06 11:27
mark213 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:08:
Gmorgen. Ik ben zeer geinteresseerd in de Teclast X98 dual boot tablet. Het is me alleen niet helemaal duidelijk welke ik moet nemen. De air 3, pro of plus. Is het verschil alleen de snelheid? En is dit merkbaar? En is het merk Teclast beter dan Cube?
Ik heb na wat onderzoek de Teclast X98 Plus besteld en komt hopelijk deze week binnen.
kort door de bocht:
air 3: goedkoopste met 2 GB Geheugen
plus: zuinige processor en 4GB geheugen
pro: Snellere processor en 4GB geheugen

Voor meer info: http://techtablets.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Olghur op 01-03-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:16

Ik had in het begin ook veel problemen met mijn Vi8. Bij mij viel het scherm steeds uit, kort na het opstarten. Ik heb hem toen zelf geopereerd en (bij toeval) een kortsluiting ontdekt. Op de flatcable die het scherm met het mainbord verbindt zit ook nog wat elektronica en die veroorzaakte mijn probleem. Dat is nu opgelost en mijn tabletje werkt perfect nu. (alleen de aan/uit knop is verdwenen, dat dan wel weer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark213
  • Laatst online: 26-06 20:42
Olghur schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Ik heb na wat onderzoek de Teclast X98 Plus besteld en komt hopelijk deze week binnen.
kort door de bocht:

Dank voor de informatie. En een goede typecover, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

dennisfr schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Ik had in het begin ook veel problemen met mijn Vi8. Bij mij viel het scherm steeds uit, kort na het opstarten. Ik heb hem toen zelf geopereerd en (bij toeval) een kortsluiting ontdekt. Op de flatcable die het scherm met het mainbord verbindt zit ook nog wat elektronica en die veroorzaakte mijn probleem. Dat is nu opgelost en mijn tabletje werkt perfect nu. (alleen de aan/uit knop is verdwenen, dat dan wel weer...)
Hij doet het inmiddels weer :P. Geen idee waarom, niets gedaan alleen externe muis/kb aangesloten en update gedraaid. Heb niet het idee dat het echt "gefixed" is, maar voorlopig doet hij het weer.

Mocht het weer terugkomen sloop ik hem wel een keer open.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik mijn Teclast X98 Pro in Windows 10 in de Sleep mode zet en aan de oplader koppel, dan komt om de zoveel seconde het scherm aan om daarna weer uit te gaan.

Heeft een van jullie dit ook?

Ik wil dat het scherm uit blijft totdat ik zelf iets doe als muis of toetsenbord aanraken of power knop indrukken.

Het opladen in de sleep stand is nu erg vervelend en ik heb de indruk dat het opladen er ook langer door duurt al kan ik dat niet helemaal aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik zet alleen het scherm uit met de power knop. Geen idee of dat sleep is of niet. Als ik hem aan de lader hang gaat het scherm even 1 keer aan. Uurtje of 3 laden en hij kan weer een week standby blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-06 20:58
Nu de iwork 11 stylus (windows 10 tablet) redelijk goedkoop staat op gearbest ga ik deze waarschijnlijk aanschaffen (met toetsenbord, uit China komt dat neer op 266 euro)

Iemand ervaring mee? En met de atom x5 8300 in het algemeen? Heb nu een pipo p9 maar de software support is zeer brak en het scherm is aan het begeven. Android 6.0 hapert enz enz... Maar de rockchip 3288 cpu lijkt beter te scoren op benchmarks dan de atoms? Just wondering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Olghur schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:44:
[...]

kort door de bocht:

Ik had in januari de "PRO" besteld, maar was niet leverbaar en er werd me een plus aangeboden met een refund. Ik heb toen een klein onderzoekje gedaan:

De CPU is meer dan 25% langzamer
De helderheid van de plus is een stuk minder helder (terwijl er hetzelfde LG scherm in zit!)
Het RAM geheugen wordt single channel aangesproken.
The behuizing is lelijker (hoekig)

Ik heb dus uiteindelijk toch voor de PRO gekozen die uiteindelijk na bijna 1,5 maand werd geleverd, en heb er geen spijt van. De performance is goed, maar houd niet over. ik denk dat de plus me zou irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
De Cube I7 Stylus is in de aanbieding bij Gearbest.
Zie http://techtablets.com/2016/03/cube-i7-stylus-core-m-304/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 04:10
Heeft hier iemand al wat ervaringen met de Teclast X16 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06 06:43

Tmr

De Android installatie op de x98plus loopt nog wel eens vast. Vandaar de windows installatie maar eens geprobeerd. Ook die loopt nou niet helemaal geweldig, dus maar een soft reset van Windows gedaan. Via Windows een quick reset geprobeerd. Had gedacht dat dit zo voor elkaar zou zijn.

Helaas is de reset blijven hangen. Gevolg: Windows start niet op.

Android doet het nog wel, maar met al geen geweldig begin :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:57
Ik beschik over een Teclast x80h (al zo'n 1,5 jaar schat ik), maar sinds de update naar Windows 10 werkt mijn rotatie niet meer optimaal. Dit heb ik op de tablet zelf opgelost door nieuwe Kionix drivers te downloaden. Echter, gisteren probeerde ik mijn tablet aan te sluiten op mijn televisie, en bleek dat hier de rotatie ook niet optimaal was. Mijn scherm was namelijk een kwartslag naar rechts gedraaid (op de televisie), terwijl deze op de tablet wel goed was.

Ook na het verwijderen van de drivers was het beeld op de televisie nog steeds een kwartslag naar rechts gedraaid. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Bij de screen settings zou ik verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:57
D-Three schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:13:
Bij de screen settings zou ik verwachten?
Heeft echt volledig met de driver te maken, naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Zijn er toevallig nog chinese concurrenten van de Xiaomi Mi Pad 2? Dus ongeveer dezelfde specificaties? Ben op zoek naar een leuke tablet met (dualboot) WIndows of Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Na een Teclast x98 3G twee jaar geleden (dood stuk in het touchscreen) en een Onda V975W (scherm gesneuveld) ben ik nu op zoek naar een vervanger. Beste vervanger is volgens mij de Onda V919 Air CH.

Voor ik die bestel de vraag: is er al een iPad Pro kloon met Windows op de markt of bijna op de markt?

Reden: ik gebruik de tablet voornamelijk om strips te lezen. 9,7 inch met beeldverhouding 4:3 geeft bijna geen vergroting/verkleining als je op z'n kant leest en je hoeft maar 1 keer per pagina te scrollen. Alleen een 12,5 inch 4:3 scherm kan een strippagina 100% weergeven zonder veel ongebruikte schermruimte. De 12,9 inch 4:3 van de iPad zou daarom ideaal zijn. Hoewel ik echt weg ben van Apple hardware, ben ik absoluut niet kapot van hun software...

Een Chuwi Hi12 is te klein en heeft teveel ongebruikte schermruimte (grote zwarte balken onder en boven) bij het lezen van een volledige strippagina..

Dus: iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
chinco schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:04:
Na een Teclast x98 3G twee jaar geleden (dood stuk in het touchscreen) en een Onda V975W (scherm gesneuveld) ben ik nu op zoek naar een vervanger. Beste vervanger is volgens mij de Onda V919 Air CH.

Voor ik die bestel de vraag: is er al een iPad Pro kloon met Windows op de markt of bijna op de markt?
Hi Chinco

Ik heb een maand een Teclast X98 Pro in bezit die zowel Windows 10 als Android 5.1 draait. hierbij is jouw laatste vraag beantwoord. Je kan evt.. Adnroid er af gooien. Meer achtergrond informatie is hier te vinden (http://techtablets.com/teclast-x98-pro/forum/). Je zou ook kunnen kiezen voor de goedkopere Teclast X98 plus, nadelen is de slechtere helderheid en performance, maar wel een betere accuduur. Ik heb onlangs ook een Ipad air2 gekocht voor mijn dochter en ik deel jouw mening. Ondanks dat de Teclast en de Apple hetzelfde (LG retina) scherm gebruiken. Is de Ipad een stuk degelijker gebouwd en heeft een betere accuduur. alleen dat verschrikkelijke IOS kan ik niet aan wennen en is enorm beperkt.

Succes met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Dank voor je antwoord. Mooi om te zien dat er meer mensen dezelfde ervaring met Apple hebben! Een (RT?) Windows versie op een iPad lijkt me een droom. Onbereikbaar, weliswaar, maar toch.

Die genoemde Teclast heeft een 9,7" scherm, ik zoek een iPad Pro kloon met een 12,9" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
[b][message=46191465,noline]Die genoemde Teclast heeft een 9,7" scherm, ik zoek een iPad Pro kloon met een 12,9" scherm.
Oops Apple pro kloon Windows ben ik nog niet tegengekomen. Licentietechnisch ook ungunstig omdat de licentievoorwaarden van Microsoft m.b.t. Windows 10 gunstig zijn voor kleine schermmaten, waar de grens ligt weet ik niet. Voor het lezen van strips zonder te hoeven scrollen is 9.7"net ff te klein, inderdaad.

De Chuwi HI12 Windows 10 Tablet heeft niet het door jou gewenste beeldverhouding, maar is wel 12"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-06 20:58
Een week geleden m'n iwork11 in ontvangst mogen nemen, meteen mee aan de slag gegaan en toch de indruk dat alles zeer sloom is. De x8300 processor is geen hoogvlieger maar alles hapert echt. Misschien gewoon eens een reset geven aangezien er al een user acc was toen ik de tablet aanzette. Maar voorlopig zijn de verwachtingen toch nog niet ingelost.

Wel mooi scherm en ideaal voor film :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 12:53
Ik heb nu de Chuwi Vi8 tablet. Ontzettend leuk dingetje voor 80 euro. X5 CPU, Windows 10 en 2GB geheugen.

Ik heb de originele Chuwi vi8 hoes erbij gekocht, en een los bluetooth toetsenbordje met touchpad die daar ook in past.

Ik heb een videootje gemaakt:
YouTube: Chuwi Vi8 8 inch Windows 10 tablet

Enige brakke aan het ding is de WiFi; deze heeft bij mij een zeer lage doorvoer (slechts max. 4 Megabit). Het aantal "streepjes" voor de signaalsterkte heeft wel vol bereik.
Misschien de driver?

[ Voor 5% gewijzigd door Mastermind op 24-03-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:33
Sinds een tijdje heb ik een Cube I7 stylus. Leuk apparaat maar wat waardeloos is, is de lader die er bij kwam.

Sowieso vind ik het een nadeel dat je een aparte (12v) lader nodig hebt en niet kan laden via micro usb (als ik dat had geweten...) .

Maar de lader zelf is een non-EU uitvoering met een verloopblokje over de pinnetjes naar de EU stopcontact uitvoering. Deze blijft altijd steken in het stopcontact.

Aan het andere uiteinde zit de jackplug vrij los in de tablet.

Weet iemand hier misschien een betere oplossing voor?

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Ik heb de plug (die bij mij wel redelijk goed in de tablet zit) overgetransplanteerd (soldeer+krimpkous) naar een andere adapter. De adapter die erbij zit is inderdaad best crappy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 23:34

Eric_Cantona

"Au Revoir"

En 't verloopstukje voor stopcontact gewoon vastlijmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Redbull4u schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:35:
Sowieso vind ik het een nadeel dat je een aparte (12v) lader nodig hebt en niet kan laden via micro usb (als ik dat had geweten...) .
Dat is inderdaad een kwestie van wat je wil.
Simpel gezegd is het óf makkelijk opladen (5V, power banks etc.) óf (veel) betere prestaties.

Deze Aukey was overigens wel pas in de aanbieding voor £42,42 / €56,96 wat niet zo'n heel gekke prijs was voor een power bank die ook naast 5V ook 12V, 16V en 19V kan leveren.
Echter wel een zware jongen @ 561 gram. (de nieuwe Xiaomi 20.000mAh is bijvoorbeeld maar 338 gram)

Ondanks dat ik 'm niet meer wil hebben doet duurt het wel lang voordat de Voyo Vbook met Intel Core M3-6Y30 beschikbaar wordt. Op 30 januari ontdekte ik het apparaat al en we zijn nu bijna 2 maand verder:
Piet91 in "Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets"

De prijs is ondertussen ook flink omhoog gegaan; toen nog €391 op BG en nu hebben zij hem staan op €415.99. Gearbest/Geekbuying doen naar nog een schep bovenop met respectievelijk €509 en €518.
Dat wordt toch te gortig voor een China-ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de Voyo VBook V3 (met de 8300) zijn er blijkbaar verschillende versies in omloop. Een kennis heeft er vorige week eentje ontvangen en er zit al een andere Bosch accelerometer bij. De recovery partitie bevat nu ook een directory met alle losstaande drivers die je kunt installeren. De power management driver van de ene doet de andere ook volledig crashen.

Enkel voor wifi zit je nog met een vaag script ofzo, omdat er geen installer voor is, maar die wat je wel hier en daar kunt vinden werkt gewoon ook aangezien de file hashes dezelfde zijn.

Gewoon wat observaties bij het uitrollen van een propore Windows 10 Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Eric_Cantona schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:41:
En 't verloopstukje voor stopcontact gewoon vastlijmen?
Een adapter uitzoeken waar de stekker gewoon in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik ben wat aan het rondkijken om een tablet/netbook te bestellen uit China. Ik zou deze vooral meenemen op reis om wat filmpjes te bekijken en wat retro games te spelen.
Ik kwam ook uit op de Voyo VBook V3, of eventueel de TeClast TBook 11 met toetsenbord.
De Teclast is een tientje op 2 goedkoper maar is maar een 11.6" tov 13.6" voor de Voyo. Die Teclast is dan weer wel Dual Boot Android & Windows.

Voorlopig neig ik meer naar de Voyo vanwege het grote scherm en ik waarschijnlijk toch niet veel onder Android zal doen.
Hoe zit dat met Windows updates en zo? Mag je die gewoon installeren of doen die tablet daar mottig over? Ook over de algemene bouwkwaliteit zou ik graag meer weten.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Chindi schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:44:
Ik ben wat aan het rondkijken om een tablet/netbook te bestellen uit China. Ik zou deze vooral meenemen op reis om wat filmpjes te bekijken en wat retro games te spelen.
Ik kwam ook uit op de Voyo VBook V3, of eventueel de TeClast TBook 11 met toetsenbord.
De Teclast is een tientje op 2 goedkoper maar is maar een 11.6" tov 13.6" voor de Voyo. Die Teclast is dan weer wel Dual Boot Android & Windows.

Voorlopig neig ik meer naar de Voyo vanwege het grote scherm en ik waarschijnlijk toch niet veel onder Android zal doen.
Hoe zit dat met Windows updates en zo? Mag je die gewoon installeren of doen die tablet daar mottig over? Ook over de algemene bouwkwaliteit zou ik graag meer weten.

Alvast bedankt
De bouwkwaliteit van de Voyo schijnt wel redelijk goed te zijn. Maar ik lees veel problemen met half/niet werkende USB3.0 poort, matige touchpad, piepgeluid van voeding en slechte accuduur.
En ik las in dit topic ook problemen met Wifi.

Jammer, want het idee van zo'n flip-ding is erg mooi. Zeker in combinatie met de versie met Intel Core M3-6Y30. Maar met deze problemen, de steeds hoger wordende prijs van de Core M3-versie en het feit dat die nog steeds niet leverbaar is, wordt de Vbook niet de tablet voor mij. Helaas...

Ik zou zeggen, kijk eens rond op http://techtablets.com/; die heeft een hele boel tablets getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-06 10:26
Hmm die teclast tbook 11 2 steekt de ogen wat uit... 158€ bij gearbest momenteel. Nog niet erg veel over te vinden.

Lijkt me wel wat voor het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
DeChuwi Hi100 is nu maar 147€, nog net iets goedkoper en daar vind je wel meer over.

Ik heb nog een vraagje over de invoerrechten, als je zo'n tablet samen besteld met het keyboard, wordt dan de prijs van het totale pakket bekeken of van de stukken apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-06 10:26
Chindi schreef op zondag 27 maart 2016 @ 09:32:
DeChuwi Hi100 is nu maar 147€, nog net iets goedkoper en daar vind je wel meer over.

Ik heb nog een vraagje over de invoerrechten, als je zo'n tablet samen besteld met het keyboard, wordt dan de prijs van het totale pakket bekeken of van de stukken apart?
True, maar zo'n Hi10 is dan weer iets kleiner wat het werkcomfort niet ten goede komt. Zeker niet als ik het professioneel zou willen gebruiken. Voor die 10€ goedkoper maakt het verschil ook niet. :)

Als je het samen bestelt dan zal de totaalwaarde van je pakket normaal dienen voor berekening van de invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
De Hi10 heeft dan wel weer een resolutie van 1920*1200 tov 1920*1080 voor de Teclast. Ook heeft de Chuwi 2 volwaardige USB poorten waarvan 1 USB3.0. De Chuwi is wel geen dual boot, enkel Windows maar aan de andere kant spaart je dit wel een paar GB aan disk space.
Het hangt er een beetje vanaf wat je net wilt.

Mijn voorkeur gaat naar de Chuwi maar aangezien ik pas in oktober op reis ga, vrees ik een beetje dat die hier tot dan stof zal liggen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eiPionezero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-06 13:49
De Teclast X80 Pro, is dat een beetje een goede deal? Ik zit op Aliexpress de tablet section een beetje door te snuffelen, hopend op een leuke aanbieding ivm de Anniversary Sale, en kwam net de X80 Pro tegen voor 102 USD + 2.63 USD shipping:
- SoC: Intel x5 Z8300
- RAM: 2GB
- opslag: 32GB
- scherm: 8" 1920*1200
- wireless: BT 4.0, WiFi 802.11 b/g/n
- aansluitingen: microSD, microUSB, microHDMI, 3.5mm jack
- OTG: ja
- accu: 3800mAh
- afmetingen: 208.26mm(L) ×122.4mm(W) ×8.8mm(H)
- gewicht: 328g

Lijkt mij een goede deal, of zie ik iets over het hoofd? Reviews kan ik nog niet echt vinden, op Techtablets staan alleen twee artikeltjes over de aankondiging van de tablet, geen reviews.

Ik ben op zoek naar een goedkope tablet (~100) om eens te kijken hoe een tablet bevalt:
Eisen:
- budget van ~100
- minimaal 1080p scherm
- minimaal 2GB RAM
- minimaal 32GB opslag
- niet al te trage SoC
- ergens tussen de 8" en 12.5"
- USB OTG, liefst full size USB
- Windows 10 + Android 5.x of 6.x dual boot
Wensen:
- unlockte BIOS voor het dual boot installeren van Ubuntu :D
- micro HDMI
- stylus
- 4GB RAM
- 64GB opslag
- Micro SD
- USB 3.0

Afgezien van de full size USB lijkt de Teclast X80 Pro goed te voldoen aan mijn eisen/wensen. Kopen dus?

Momenteel heb ik 1 laptop (Dell E6420) waarop ik mobiel goed kan werken en thuis dock aan mijn 1440p scherm. Indien de tablet bevalt wil ik deze dan upgraden naar een sneller model (~300) zoals de Cube i7 Stylus inclusief toetsenbord, mijn laptop verkopen en een desktop kopen. Dan heb ik de voordelen van een lichte tablet voor mobiel werken en een krachtige desktop voor thuis werken :)

[ Voor 3% gewijzigd door eiPionezero op 29-03-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ik zat weer even rond te kijken op BG en zag dat de Voyo Vbook V3 met Intel Core M3-6Y30 eindelijk na 2 maand beschikbaar is.
(Tot zover het nut van alert me on arrival; ik kreeg geen email. :') )

Zoals verwacht erg stevig geprijsd (bij aankondiging €391 en iets gezakt naar €377.95, excl. invoerkosten).
Daarnaast dus de gebruikelijke problemen van deze serie laptops van Voyo/Onda.

Waren die problemen er niet en was het net wat schappelijker geprijsd (meer richting de €300) dan was het een leuk ding, maar nu dus geen aanrader.
Je zou bijna hopen dat ze bij de ODM die 2 maand hebben besteed aan het oplossen van die problemen. :P

Aan de andere kant; de nieuwe Cube I9 is nu in de sale op Aliexpress voor $399 en dan zit daar nog niet eens een keyboard bij.
Maar de algemene (bouw)kwaliteit van die Cube is waarschijnlijk ook een stuk beter dan de Voyo.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 29-03-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
  • Laatst online: 23-07-2024
Ben op zoek naar een een windows (evt dual os) tablet van minimaal 12 inch.
De Chuwi Hi12 lijkt er zo een beetje het beste uit de bus te komen, vooral met name door de prijs van rond de 230 euro. moet dan natuurlijk nog wel een toetsenbordje bij.

Hoewel ik daar het meeste interesse in heb zijn er ook een aantal chinese ultrabook achtige dingen die best goedkoop zijn. waaronder degene hieronder. Wat zijn daar nou de grotere voordelen van, behalve dat je daar al een toetsenbord bij hebt? Nu is onderstaande 370, maar ik heb ze ook goedkoper gezien.

http://techtablets.com/20...12-aliexpress-sale-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
smashmaster schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:56:
Hoewel ik daar het meeste interesse in heb zijn er ook een aantal chinese ultrabook achtige dingen die best goedkoop zijn. waaronder degene hieronder. Wat zijn daar nou de grotere voordelen van, behalve dat je daar al een toetsenbord bij hebt? Nu is onderstaande 370, maar ik heb ze ook goedkoper gezien.

http://techtablets.com/20...12-aliexpress-sale-today/
Zie mijn post voor die van jouw.

De Onda oBook 11, Voyo A1 Plus en Voyo Vbook (en nog een aantal merken/namen) worden door dezelfde ODM gemaakt en de respectievelijke fabrikanten willen er nog wel eens qua hardware iets anders inzetten.
Maar die hele reeks wordt geplaagd door problemen; geluid van de schermvoeding, USB-problemen, slechte accuduur, matige touchpad etc. etc.
Chris van Techtablets is zelf ook duidelijk geen fan van Onda.

Voordelen heeft dergelijk design zeker.
Een scherm dat in alle standen verstelbaar is (een tablet hooguit een paar standen).
Dit geeft voordelen; fijner op schoot en beter bruikbaar in verschillende situaties; denk aan vliegtuig, bed (door 'm in de presentatiestand te zetten).

Zelf lijkt mij een Windows tablet niets vanwege het losse toetsenbord/matige verstelbaarheid en irritant design van ondersteuning, maar een ultrabook-style lijkt me nog wel wat.
Helaas hebben de Chinezen nog niets goeds uitgebracht dat daar aan voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

Zou graag mijn domme TV slimmer willen maken en mijn thuis video's op de pc vanaf de bank willen afspelen op de TV.

Heb eens flink rondgekeken en dacht eerst aan Plex icm met een chromecast en een windows tablet. Maar dan moet je volgens mij geld betalen voor de tablet-app. Idem bij Android en iOS. Zou dat graag gratis willen en nu hoop ik dat dit werkt:

Chromecast icm met een android tablet, waarop ik deze app installeer: Videostream for Google Chromecast. (Bron)

Ben ik er dan of moet ik nog een gratis media server op de pc draaien bijv. ?
Denk dat ik geen dure tablet nodig heb, maar voorkeur gaat wel uit naar eentje met een goede accu.
Is dit een leuke tablet voor mijn doel ? http://www.banggood.com/C...-4_4-Tablet-p-938032.html

[ Voor 8% gewijzigd door Madrox op 04-04-2016 03:42 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-06 13:28
Madrox schreef op maandag 04 april 2016 @ 03:33:
Zou graag mijn domme TV slimmer willen maken en mijn thuis video's op de pc vanaf de bank willen afspelen op de TV.

Heb eens flink rondgekeken en dacht eerst aan Plex icm met een chromecast en een windows tablet. Maar dan moet je volgens mij geld betalen voor de tablet-app. Idem bij Android en iOS. Zou dat graag gratis willen en nu hoop ik dat dit werkt:

Chromecast icm met een android tablet, waarop ik deze app installeer: Videostream for Google Chromecast. (Bron)

Ben ik er dan of moet ik nog een gratis media server op de pc draaien bijv. ?
Denk dat ik geen dure tablet nodig heb, maar voorkeur gaat wel uit naar eentje met een goede accu.
Is dit een leuke tablet voor mijn doel ? http://www.banggood.com/C...-4_4-Tablet-p-938032.html
Je bent in het verkeerde topic, dit gaat over windows tablets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

*weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 05-04-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel 023
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-03 10:49
Voor mij is de Chuwi HiBook onderweg inclusief toetsenbord en muis: http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-HiBook.html Mooie specificaties, Windows 10 en Android 5.1. Gekocht voor €225,- Ben zeer benieuwd! Heb vrijwel niets over deze tablet kunnen vinden op internet.

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-06 14:07
Michel 023 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:40:
Voor mij is de Chuwi HiBook onderweg inclusief toetsenbord en muis: http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-HiBook.html Mooie specificaties, Windows 10 en Android 5.1. Gekocht voor €225,- Ben zeer benieuwd! Heb vrijwel niets over deze tablet kunnen vinden op internet.
Apparaat is volgens mij vrij nieuw in de markt gezet. Mocht je hem binnen hebben dan zou ik graag weten wat je er van vindt. Hij viel mij laatst ook al op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik gebruik nu al een tijdje mijn Surface Pro 3 zowel zakelijk als privé (filmpje kijken, beetje surfen, ...). Het privé is meestal liggend in de zetel wat natuurlijk zijn risico's met zich mee brengt. Omdat ik het 12inch scherm echt ideaal vind, op zoek naar een iets groter dan standaard tablet zodat mijn surface op mijn bureau kan blijven.
smashmaster schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:56:

De Chuwi Hi12 lijkt er zo een beetje het beste uit de bus te komen, vooral met name door de prijs van rond de 230 euro.
Met hetgeen ik nu al gevonden heb, lijkt het me ook één van de beste kopen die er zijn. Op banggood komt ie, met kortingscode op de productpagina op 210 euro.

Denk niet dat er zo'n tablet voor zo'n prijs elders te vinden is. De paar reviews die ik vind, zijn over het algemeen positief behalve als het aankomt op games. Maar aangezien games zich beperken tot de vriendin die eens candy crush speelt, speelt dat geen rol in de keuze

EDIT : als ik het goed heb, is de dual-boot versie van de Hi12 de oudere versie en is de windows10-only versie de nieuwere versie. Ik maak die veronderstelling omdat het enkel de windows-only versie is die op de site van chuwi staat.
Zie dat de Windows-only versie bij Banggood uitverkocht is zonder verwachte datum. Dan staat er nog wel een link naar "Original Box ..." maar dan kom je uit bij de dual-boot versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Kenhas op 06-04-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
Kenhas schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:22:

Met hetgeen ik nu al gevonden heb, lijkt het me ook één van de beste kopen die er zijn. Op banggood komt ie, met kortingscode op de productpagina op 210 euro.

Denk niet dat er zo'n tablet voor zo'n prijs elders te vinden is. De paar reviews die ik vind, zijn over het algemeen positief behalve als het aankomt op games. Maar aangezien games zich beperken tot de vriendin die eens candy crush speelt, speelt dat geen rol in de keuze

EDIT : als ik het goed heb, is de dual-boot versie van de Hi12 de oudere versie en is de windows10-only versie de nieuwere versie. Ik maak die veronderstelling omdat het enkel de windows-only versie is die op de site van chuwi staat.
Zie dat de Windows-only versie bij Banggood uitverkocht is zonder verwachte datum. Dan staat er nog wel een link naar "Original Box ..." maar dan kom je uit bij de dual-boot versie.
Lijkt er op dat de windows only versie al langer beschikbaar is en de dual os pas sinds een paar dagen.

zie hier

Overigens las ik ook ergens daar in de comments dat je de tablet niet kunt gebruiken terwijl je het oplaadt, ook volgens chuwi zelf. That'd would be kinda crap. Iemand anders elders hetzelfde gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

MartijnAbel schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:58:
[...]

Je bent in het verkeerde topic, dit gaat over windows tablets ;)
Ja en nee :o
Omdat ik niet echt weet wat ik wil, kies ik ervoor een tablet te kopen die beide platformen ondersteunt.
http://www.geekbuying.com...76.html?source=ShareAsale
Is dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Nee. Geen ja.
Omdat ik niet echt weet wat ik wil, kies ik ervoor een tablet te kopen die beide platformen ondersteunt.
http://www.geekbuying.com...76.html?source=ShareAsale
Is dit iets?
Heb je zelf uberhaupt al gezocht? Lijkt me niet want de hi8 pro staat bekend om zijn leveringproblemen.

Bedenk eerst eens wat je nou precies wilt. Doe dan zelf eerst onderzoek met wat er op de markt is en wat goed is of niet, en kom dan pas ervaringen vragen. Hier kunnen we gewoon niks mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 460511 op 07-04-2016 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Wat ik wil zie je toch? een dualboot voor rond de 100 euro. Onderzoek naar win tab en android tab wqrd lastig, heb beid nooit gehad en kan dus nooit weten wat mij beter bevalt en daaroom de keus voor de dualboot;
dan weet ik zeker dat ik altijd iets heb wat me bevalt.
Deze lijkt iets beter aangeschreven: https://www.geekbuying.com/shoppingcart

[ Voor 70% gewijzigd door Madrox op 07-04-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 16:35
smashmaster schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:13:
[...]

Lijkt er op dat de windows only versie al langer beschikbaar is en de dual os pas sinds een paar dagen.

zie hier

Overigens las ik ook ergens daar in de comments dat je de tablet niet kunt gebruiken terwijl je het oplaadt, ook volgens chuwi zelf. That'd would be kinda crap. Iemand anders elders hetzelfde gelezen?
Dan had ik het verkeerd voor. Bedankt voor de info.Was o.a. misleid door de site van chuwi zelf waar enkel de windows versie stond. De site van chuwi is dus zelf niet up to date :+

Heb ook ergens gelezen dat er een bug zou zijn wat betreft het opladen maar meer details vind ik er precies niet over. Op techtablets wordt het niet vermeld in de review (of ik moet er glad overgelezen hebben). Zou wel raar zijn dat je het toestel niet kan gebruiken als ie aan het laden is. Op deze foto zijn alle poorten toch in gebruik dus ook de micro usb die gebruikt wordt om te laden. Het is natuurlijk de vraag of het gewoon een usb kabeltje is dat aangesloten of een lader

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XbloyzL.jpg

Heb de comments op banggood eens overlopen maar vind niet direct een post over de bug. Heb je daar ergens een link van ? Heb de vraag ook gesteld aan klantendienst van Banggood. Ben eens benieuwd. Zou wel een dealbreaker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
Kenhas schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:17:
[...]

Dan had ik het verkeerd voor. Bedankt voor de info.Was o.a. misleid door de site van chuwi zelf waar enkel de windows versie stond. De site van chuwi is dus zelf niet up to date :+

Heb ook ergens gelezen dat er een bug zou zijn wat betreft het opladen maar meer details vind ik er precies niet over. Op techtablets wordt het niet vermeld in de review (of ik moet er glad overgelezen hebben). Zou wel raar zijn dat je het toestel niet kan gebruiken als ie aan het laden is. Op deze foto zijn alle poorten toch in gebruik dus ook de micro usb die gebruikt wordt om te laden. Het is natuurlijk de vraag of het gewoon een usb kabeltje is dat aangesloten of een lader

Heb de comments op banggood eens overlopen maar vind niet direct een post over de bug. Heb je daar ergens een link van ? Heb de vraag ook gesteld aan klantendienst van Banggood. Ben eens benieuwd. Zou wel een dealbreaker zijn
Ja, zou raar zijn inderdaad.
Ik las het in 1 van de comments in de link die ik gaf. Verder op het internet ook niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:12

xon

Potver..was ik er net uit dat ik een Cube Iwork10 Ultimate wilde...kan ik hem nergens meer vinden vanuit EU stock. Iemand nog stiekem ergens voorbij zien komen? (EU stock omdat ik hem binnen 2 weken moet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 757887

Hallo,

Ik ontving de Pipo w3f met windows in het Chinees. Bij het veranderen naar de engelse taal ging er iets fout.
Als ik nu opstart, kom ik in een scherm met een shell-command. (kan ik hier een bijlage posten?)
Hoe kan ik dit oplossen?

Bij een andere tablet ging het zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:09

Quad

Doof

Ik zit te overwegen om de Voyo A1 Plus Ultimate aan te schaffen, ik zoek dus een leuke ultrabook concept voor erbij. Ik lees her en der wel veel problemen over de Onda oBook 11 en er wordt ook nog wel eens gezegd dat de A1 Plus ultimate een goed alternatief is.

Heeft deze serie problemen waar je mee uit moet kijken? Of is het een betrekkelijk safe buy om te doen? Ik zie zo gauw geen andere notebooks/tablets wat in dezelfde categorie valt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Quad schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:56:
Ik zit te overwegen om de Voyo A1 Plus Ultimate aan te schaffen, ik zoek dus een leuke ultrabook concept voor erbij. Ik lees her en der wel veel problemen over de Onda oBook 11 en er wordt ook nog wel eens gezegd dat de A1 Plus ultimate een goed alternatief is.

Heeft deze serie problemen waar je mee uit moet kijken? Of is het een betrekkelijk safe buy om te doen? Ik zie zo gauw geen andere notebooks/tablets wat in dezelfde categorie valt.
Zoek maar eens op "Voyo A1" of "Vbook" en dergelijke.
Een aantal users hier hebben deze modellen en ik heb hier ook een aantal keer over gehad.

Hint; ik raad ze niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:09

Quad

Doof

Piet91 schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:06:
[...]

Zoek maar eens op "Voyo A1" of "Vbook" en dergelijke.
Een aantal users hier hebben deze modellen en ik heb hier ook een aantal keer over gehad.

Hint; ik raad ze niet aan.
Heb er indd naar gekeken, ook op diverse webpagina's, de Onda komt er minder goed vanaf dan de Voyo.
Wat zou een andere optie zijn denk je?

BLijven er niet veel over helaas..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Quad schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:29:
Heb er indd naar gekeken, ook op diverse webpagina's, de Onda komt er minder goed vanaf dan de Voyo.
Wat zou een andere optie zijn denk je?

BLijven er niet veel over helaas..
Ik ben ook al heel lang aan het uitkijken naar een notebook/ultrabook uit China, omdat mij een los toetsenbord niets lijkt. (en ook de daarbij behorende slecht verstelbare hoek van het scherm).

Eigenlijk zijn die Voyo/Onda reeks van A1 en Vbook de enige die ik ben tegengekomen en ze zijn waarschijnlijk van dezelfde OEM.

Ik geloof dat je nu nog beter af bent met een goede tablet met los toetsenbord.

Aan de andere kant; er zijn hier users met een Voyo en die lijken tevreden (?); je ziet ze hier in ieder geval niet constant klagen of problemen aankaarten.

[ Voor 10% gewijzigd door Piet91 op 11-04-2016 22:20 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor winkels, prijzen, levertijden en alle andere niet-technische zaken.