Dat is juist erg volledig.

Wel erg jammer dat ze de V3 niet eerder hadden aangekondigd. Ik vind groter ook beter.
Je komt vaak pas achter meer ervaringen na hem even te hebben gebruikt. Maar alvast een paar eerste ervaringen.
De handleiding erbij is niet erg nuttig.(zoals de meeste handleidingen) Maar er zitten mooie pareltjes in zoals "When you found your super pad touch be suck", "When your super pad showing the warming tone and the battery icon was shaking" en "NOW.THIS TIME WE DO NOT FORGOT TO TAKE CARE YOU AND YOUR HABIT."
Bijzonder genoeg voel ik me serieuzer genomen dan bij menig ander handleiding.
Microsoft moet trouwens de taalinstellingen ook eens generieker maken, heb nu op 2 plekken de taal van Chinees naar Engels gezet. En het was al deels Engels, en nu is er nog een deel Chinees over.
Al een paar vage bugs tegengekomen, zomaar het halve scherm in IE niet zichtbaar. Helderheid blijft hangen op dezelfde stand na aansluiten op tv. Na een reboot dit niet meer weten te reproducren, misschien waren het updates die het hebben opgelost.
Er zit een scheur in de behuizing achter het scherm, dat is wat minder. (gebeurd tijdens transport?). Voelt verder nog wel stevig aan.
Scherm kwaliteit is goed, touch ook. Keyboard is stevig en tiept goed. Touchpad is simpel, geen multitouch(voor de duidelijkheid scherm zelf wel)
Al weet ik niet of het de bedoeling is, maar als bonus staan er nog een aantal testprogramma's op. Camera's en sensoren kan je dus ook nog zelf testen. Inclusief PDF's met testprocedures, een aantal testprogramma's en PDF's zijn alleen wel in het chinees.
Nog geen last gehad van throlling, al is het zwaarste wat ik heb geprobeerd FIFA UT. Wordt wel een beetje warm, niet iets waar ik echt last van had. In tablet stand is er zelfs helemaal geen warmte(omdat die dan tussen de achterkant van het scherm en achterkant van het toetsenbord zit. Afgezien van de eerdere bugs die verdwenen na een reboot werkt alles goed.
Wifi werkt mooi. In elk geval haalt het makkelijk de cap snelheid die ik heb bij ziggo, (40Mb down, 4Mb up, met mooie ping van 12, nu ~5 meter van de modem)
Voelt verder gewoon snel aan. Als tablet werkt het erg goed. Binnenkort eens kijken hoe goed hij omgaat met spellen in mijn steam library.