Na wat speuren in dit topic, wat youtube-filmpjes en techtablets.com eindelijk m'n keuze gemaakt voor de Teclast X98 Pro. Vooral vanwege de 4GB en de hoge resolutie. Ik zie eigenlijk geen echt alternatief voor deze tablet. Uiteindelijk heb ik het geval niet besteld, omdat ik 'm nergens vanuit Europa verscheept zag worden. Ik ga dus toch maar eens wat langer de kat uit de boom kijken in de hoop dat ofwel de LTE verschijnt, of dat er een model verschijnt dat beter uit de bus komt.
Tenzij iemand me kan wijzen op een tablet die ook ongeveer hetzelfde biedt als deze tablet. Er zijn een paar risico's die kleven aan de x98pro voor mij:
- ik zie maar weinig reviews/ervaringen met android. Dat zal m'n main gebruik zijn. Ik vind windows erbij wel geinig.
- emmc problemen
- hitte/batterijproblemen
Dus... tips over andere tablets, graag! Pointer naar een EU-warehouse, ook graag.
Tenzij iemand me kan wijzen op een tablet die ook ongeveer hetzelfde biedt als deze tablet. Er zijn een paar risico's die kleven aan de x98pro voor mij:
- ik zie maar weinig reviews/ervaringen met android. Dat zal m'n main gebruik zijn. Ik vind windows erbij wel geinig.
- emmc problemen
- hitte/batterijproblemen
Dus... tips over andere tablets, graag! Pointer naar een EU-warehouse, ook graag.