Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoenez
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 12:13
Zo, na één week bij de douane gelegen te hebben toch eindelijk mijn W3F binnen. leuk apparaatje voor zijn prijs!

heb er meteen een andere windows install op geknald, er stonden nogal veel chinese tekens in de install die erop stond. Ook had ik niet heel veel aan dual boot aan gezien ik dit ding alleen voor zijn windows functies wil gebruiken.

Wel nu een probleem. nadat je met de aan en uit knop hem naar sleep mode laat gaan krijg ik alleen een zwart scherm. Dit gebeurd niet als ik niet de intel video driver installeer. Heeft iemand dit ook of heeft iemand een oplossing? :)

Edit: Opgelost door de W3 videodrivers te installeren!

[ Voor 4% gewijzigd door djoenez op 22-04-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Ik ga over 2 weken naar China en ik wilde wel een leuk souvenirtje mee nemen in de vorm van een tablet. Heeft het kopen van een tablet in China voordelen ten opzichte van het bestellen via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:45

Wallie

Herr

kokkie1 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:27:
Ik ga over 2 weken naar China en ik wilde wel een leuk souvenirtje mee nemen in de vorm van een tablet. Heeft het kopen van een tablet in China voordelen ten opzichte van het bestellen via internet?
Je hoeft geen verzendkosten te betalen :+

En misschien ontloop je de invoerbelasting als je er niet uitgepikt wordt op Schiphol. Garantie lijkt me echter wel weer lastig met een winkel in China.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Heb net een Teclast X80H gekocht voor €105,- met DHL shipping en insurance :) ben benieuwd zit er al een tijdje naar te kijken en deze prijs was toch wel heel mooi. Ben benieuwd of ie ook binnen 3-5 dagen binnen is. Hij heeft wel Dual Boot met Android en Windows maar die Android partitie kan er gelijk af die ga ik toch niet gebruiken. Gelijk de Windows 10 TP erop kijken hoe dat werkt op een Tablet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tripwire999 op 21-04-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
Annoying-Orange schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:32:
[...]

Ik zet hem s nachts altijd uit en aan de oplader. Ik de batterij duur nog wel redelijk kan hem de hele dag gebruiken. Onder Windows verbruikt ie volgens mij wel veel in stand by maar er staat uitleg in dit topic om hem in sluimerstand te zetten.
Ik kan die uitleg niet vinden? Kan iemand me er misschien naar linken?
Ik gebruik de tablet meer onder android, maar ook dan is die binnen een mum van tijd leeg. Zal het ff aankijken hoe lang ik dit kan volhouden, het is in ieder geval een prachttablet voor de prijs.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Nu ook een track en trace code gekregen van DHL.
Estimated Delivery: Friday, April 24, 2015 By End of Day
Het keyboard ga ik toch maar bestellen, nu €18 incl. Deze is wel wat langer onderweg, maar dat vind ik niet erg. Iemand ervaring met swedish post + tracking?

[ Voor 68% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-04-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33

thof

FP ProMod
Hoppa! schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:35:
[...]

Ik vind hem onder Android ook niet echt prettig werken. Ik krijg ook veel meldingen dat hij ivm hitte de helderheid van het scherm moet aanpassen. Gelukkig heb ik hem vooral voor Windows (zakelijk) in gebruik.

[...]
Ik had toevallig afgelopen avond last van hitte meldingen, maar dan onder Windows. Vreemd genoeg als ik een website (in Chrome) bezocht met daarop een video dan ging mijn tablet keurig de afsluit procedure van Windows starten en stond de laptop vervolgens uit.

Direct weer opstarten, weer proberen, zelfde resultaat. Vreemd. Nog een keer, nu krijg ik de batterij indicator te zien met ik meen POST code 9C. In het Windows logboek is een melding te vinden dat de afsluitprocedure gestart is vanwege een thermisch iets (exacte melding niet bij de hand).

Bleek veroorzaakt te worden doordat er op de achtergrond een Windows update aan het installeren was. De video was de druppel waardoor de temperatuur van de CPU over de 70 graden ging. Wel vervelend, het scherm stond niet eens op maximale helderheid.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de pipo w3f op android en popcorn time een film gestreamd zonder last van hitte

pipo w3f trouwens is nu bij dealsmachine voor 148.52 in de aanbieding

http://www.dealsmachine.com/best_241095.html

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

WhySoSerious? schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:48:Het keyboard ga ik toch maar bestellen, nu €18 incl. Deze is wel wat langer onderweg, maar dat vind ik niet erg. Iemand ervaring met swedish post + tracking?
Toetsenbord voldoet maar ik vind het niet om hele lappen tekst op te tikken. Zie mijn post elders.

Swedish post is prima. Ging vrij rap. Ik vermoed dat ze gewoon op Schiphol een filiaal hebben waar post wordt afgesplitst. Pakje kwam met mooie gele plakstroken aan. Die betekenen dat het pakje van buiten de EU komt en dat de douane afdeling van de lokale post er naar zou moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Bedankt Rud

Kak, ik krijg nu een sms van DHL:
DHL zending met AWB xxxxxx is onderweg en kan worden afgeleverd zodra u uw douanekosten betaald heeft via https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl met PIN xxxxx
Ik moet €40,87 extra betalen :o Geekbuying zei nog via mail dat ze er een bedrag van 40$ er op hebben gedaan, maar het heeft jammer genoeg niet geholpen :+

http://s23.postimg.org/5ytbgbnvf/Airwaybill.png

[ Voor 35% gewijzigd door WhySoSerious? op 21-04-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

@WhySoSerious: over welk aanschafbedrag ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
rud schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:54:
@WhySoSerious: over welk aanschafbedrag ging dat?
$184.85 (€176,85)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
WhySoSerious? schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:33:
Bedankt Rud

[...]

Ik moet €40,87 extra betalen :o Geekbuying zei nog via mail dat ze er een bedrag van 40$ er op hebben gedaan, maar het heeft jammer genoeg niet geholpen :+

wees blij, dan hebben ze het bedrag nog lager ingeschat dan wat die daadwerkelijk gekost heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Valt mij ook mee wat ze in rekening gebracht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ach ik heb er wel rekening mee gehouden :) maar hoeveel had het dan moeten zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmvt
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-09 22:48
Bij mijn teclast x98 air 3g 64GB van 229 euro moest ik 46 euro aan de douane aftikken.
Op de pakbon stond een bedrag van 60 dollar, gek zijn ze niet bij de douane maar precieze waarde weten ze ook niet (gelukkig) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Bedankt Rud

[...]

Ze vermelden geen verzendkosten, daarom rekent DHL die zelf vanaf het standaard tarief. Dus over de $40 rekent DHL in dit geval $65 verzendkosten.
____
OT:
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:56:
met de pipo w3f op android en popcorn time een film gestreamd zonder last van hitte

pipo w3f trouwens is nu bij dealsmachine voor 148.52 in de aanbieding

http://www.dealsmachine.com/best_241095.html
Ben benieuwd naar de W3, in vergelijking met de W6 in termen van kwaliteit van het scherm. Iemand die ze toevallig beiden heeft gezien?

[ Voor 30% gewijzigd door RobertowNL op 22-04-2015 08:18 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:17
8 inch met 64 GB Pipo w4S

voor mij te klein

[ Voor 31% gewijzigd door KLX16 op 22-04-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejbrul
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:00
Ik heb vanwege het uitblijven van een verzendbevestiging een mail gestuurd aan Geekbuying met de vraag waarom het zo lang duurt. Het antwoord is:
Thanks for your order and waiting .
Sorry for this delay that the item 341379 we are getting it from our factory ,it will be available within 2-3 days .
The rest of items we have prepared well .
After testing and packing ,we will send out soon .
You will get the tracking number .
If you have any problem ,we will try our best to help you .

have a nice day
best wishes
Tinier

Kortom, hoesje is daar niet voorradig ondanks andere berichtgevingen op de website zelf 8)7 Hou hier rekening mee als je van plan bent deze te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Bedankt Rud

[...]

Kut he, ik heb net 41,64 afgetikt voor een tablet van 80 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:30

ilm

Dat is wel veel veel. Dacht dat ik al in het zak gezet werd: 76.42 euro op 185 euro. Afzetters, meer admin. Kosten dan btw. Vind het persoonlijk niet meer de moeite zo, kan dan beter 50 euro bijleggen en een tabpro kopen.

Bijkomend had de verzender (aliexpress) er helemaal geen informatie opgezet en moest ik zelf als doorgeven (= week vertraging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
m4rtyr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 01:09:
[...]

Kut he, ik heb net 41,64 afgetikt voor een tablet van 80 euro..
Ook via DHL?

Mijn pipo w3f is nu in Amsterdam, bezorging is morgen. Best snel :)

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-04-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
DHL inderdaad. De laatste keer dat ik een tablet had besteld zat ik op een totale belasting van 32 euro..

Vind het nog net de moeite waard, aangezien de Windows tablets hier voor hetzelfde bedrag allemaal met 1Gb geleverd worden wat gewoonweg waardeloos is, en Android voor bepaalde apps erbij vind ik toch wel een hele grote bonus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heeft er iemand met een Pipo W4 de HDMI uitgang al eens gebruikt ?
Ik heb een Micro HDMI naar HDMI kabel gebruikt, maar als ik een HDMI scherm aansluit ziet de Pipo deze geheel niet. Ook Win+P desktop uitbreiden of clonen geeft geen beeld.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Nice, het komt vandaag al :D wel grappig om te zien waar het is geweest:

http://www.dhl.com/conten...?AWB=1157972535&brand=DHL

Met de extra kosten, mag ik dan niet mopperen als ik hier boven kijk.

[ Voor 20% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-04-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
9 van de 10x als je gewoon via china post je pakket laat versturen hoef je geen import kosten te betalen. Met DHL ben je er 100% zeker van dat je import kosten betaald. China post duurt alleen 3 weken of meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
nou nee hoor.. heb altijd mogen betalen met china post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
de laatste keer heb ik 2 maanden mogen wachten omdat het pakje nog wel vastzat bij de douane.. schandalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

Zijn er chinese versies van de surface 3 (non pro)?
Dus met kickstand?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
icecreamfarmer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:20:
Zijn er chinese versies van de surface 3 (non pro)?
Dus met kickstand?
Ik zou niet voor een tablet met Windows rt gaan (weet niet of daar Chinese varianten van zijn) , kan je veel minder mee en wordt ook niet geüpdatet naar Windows 10. Er is ook geen surface 3 met rt.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:37
Vandaag m'n Onda v891w binnen gekregen, wat een geweldig apparaat voor net iets meer dan 100 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Net mijn Vi8 binnen, 2 dode pixels en een vlekje van 1x1 mm op het scherm..

Wat te doen wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploeg_j
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-12-2024
WhySoSerious? schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:59:
Nice, het komt vandaag al :D wel grappig om te zien waar het is geweest:

http://www.dhl.com/conten...?AWB=1157972535&brand=DHL

Met de extra kosten, mag ik dan niet mopperen als ik hier boven kijk.
Ah, een rasechte Fries zie ik al :7

Mijn chuwi vi8 komt morgen binnen, volgens de postNL app moet ik 36 euro bijlappen. Eerste keer van mijn eindeloos vele bestellingen, no problemo dus ;)

Zin in, zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

Annoying-Orange schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:22:
[...]

Ik zou niet voor een tablet met Windows rt gaan (weet niet of daar Chinese varianten van zijn) , kan je veel minder mee en wordt ook niet geüpdatet naar Windows 10. Er is ook geen surface 3 met rt.
Ik wil ook geen rt :?
IK wil iets soortgelijks als de surface 3 en vroeg mij af of er chinese kloons zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
l0lownkill schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:02:
[...]

Mijn chuwi vi8 komt morgen binnen, volgens de postNL app moet ik 36 euro bijlappen. Eerste keer van mijn eindeloos vele bestellingen, no problemo dus ;)

Leeuwarden is anti-fries :+ ik zal straks met de W3f spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-04-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
icecreamfarmer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:06:
[...]

Ik wil ook geen rt :?
IK wil iets soortgelijks als de surface 3 en vroeg mij af of er chinese kloons zijn.
O, sorry ik dacht dat je met non pro de rt versie bedoelde. Ik ben nog geen tablet tegengekomen met een soort kickstand. Ik zou dan voor een hoesje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
l0lownkill schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:02:
[...]

Hoe kom je daar achter? Mijn vii8 is via singpost verstuurd, als ik mijn track & trace bij hun op de site invoer wordt er als laatste status weergegeven: arrived at overseas (countrycode: NL)

Hoe kom ik achter wanneer het pakket bij mij binnen komt?
Ik heb geen 3S code gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploeg_j
WhySoSerious? schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:34:
[...]

Leeuwarden is anti-fries :+ ik zal straks met de W3f spelen :)
Zeg dat niet nog eens tegen een rasechte wâldpyk })

Weet iemand trouwens of er nog aanbiedingen zijn qua microSD? Ik zal van de week even alles in de gaten houden. Inmiddels heeft die 88 euro tab me bijna het dubbele gekost met import, keyboard en dan ook nog eens sdtje erbij, ach geld moet rollen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Haha rasechte Leeuwarder hier :D

MicroSD kaartjes zijn vaak bij Amazon.de in de aanbieding.

[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-04-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Vraagje, hebben jullie ook dat het scrollen niet lekker werkt bij de china tabs?? Wanneer ik langzaam naar beneden wil scrollen op een website gaat dat gepaard met minischokjes wat heel erg irritant is, bij mijn vorige tablet dacht ik dat het aan de screenprotector lag die ik vervolgens af had gehaald, veranderde helaas niks en nu dit weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:30

ilm

Zojuist mijn pipo w3f aangekregen. 185 euro (incl. keyboard) + 77 euro (douane) = ~260 euro.

Voorlopig ziet het er goed uit, geen beschadigingen, snel genoeg (geen happeringen met scrollen nee), prima scherm. De echte test is natuurlijk hoelang het gaat meegaan :-)

Zou zeggen qua surface 4 kloon komt dit redelijk dicht in de buurt, toch met wat ik belangrijk vind (keyboard dock met cover, goed scherm, windows 8). Keyboard dock is wel geen echte type cover en ook geen pen of core-M. Je kan wss wel betere vinden (maar duurder) zoals de pipo w3, afhankelijk van wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
l0lownkill schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:11:
[...]

Zeg dat niet nog eens tegen een rasechte wâldpyk })

Weet iemand trouwens of er nog aanbiedingen zijn qua microSD? Ik zal van de week even alles in de gaten houden. Inmiddels heeft die 88 euro tab me bijna het dubbele gekost met import, keyboard en dan ook nog eens sdtje erbij, ach geld moet rollen :+
Deze is nu in de aanbieding bij Amazon.de voor €21,05 incl.

pricewatch: Samsung MicroSDHC Pro 32GB + SD-adapter

Ik ben erg blij met mijn w3f. Tot nu toe werkt alles goed. Toetsenbord heb ik toch maar besteld voor €17 incl. Ik kreeg nog een kortingscode voor 5% omdat er nog dingen in mijn winkelmandje stonden :)

[ Voor 26% gewijzigd door WhySoSerious? op 24-04-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben uiterst tevreden met het android gedeelte van de pipo w3f, het werkt uiterst soepel en is zelfs sneller als mijn Rockchip RK3066 tablet.
het lijkt mij wel een interessant om deze micro sd met de pipo w3f te testen.
aan de reverenties te zien werkt het bij sommigen wel, misschien is het wel een gokje waard... _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ja Android werkt prima, remote play app voor PS4 er op gezet en het werkt perfect. Kan ik toch een beetje gamen als de vrouw tv kijkt :D Die remote play app is er niet voor windows, dus echt handig zo'n dual boot tablet :P

Die sd kaart raadt ik af en voor een echt merkt gaan. Dit staat er ook onder bij:
Note: Cards will vary in capacity and speed asthey are factory formatted in bulk and so real capacity will vary from 16GB to 128GBpacitycould be lost or become corrupted.

[ Voor 31% gewijzigd door WhySoSerious? op 25-04-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploeg_j
Chuwi vi8 binnen sinds vrijdag :D
Tot nu toe echt een topding! Was er wel onnodig veel voor kwijt, tablet (88 euro) + keycase (30 euro) + douane (40 euro) = 158 euro. Achteraf had die keycase niet gehoeven, gebruik hem bijna niet.

Nu heb ik wel een vraagje aan andere vi8 bezitters: kan iemand mij het switch-programmatje die in de taakbalk staat sturen? Heb hem per ongeluk verwijderd ipv een andere snelkoppeling, kan nu dus niet meer switchen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Zijn er eigenlijk mensen die van een Dual boot tablet terug gegaan zijn naar een single boot configuratie?

Merk dat ik eigenlijk Android zelden gebruik. Kan ik dus net zo goed die ruimte gebruiken voor voor windows gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Heb een beetje gespeeld met mijn chuwi vi8, nu heb ik de power button gebind aan hibernate, en krijg ik het er niet meer vanaf, dus elke keer als ik op het knopje druk dan valt de tablet dus helemaal weg en mag ik er vervolgens 5 seconden op drukken om weer langs het startscherm terug te keren naar windows. Iemand een ideetje hoe ik dit kan herstellen? Tablet werkt overigens meer dan prima in windows, hij is helaas alleen schokkerig in Android en dat is wel jammer! Heb hem nu op "powersave" staan en merk dat hij er iets slomer van wordt, wbt. de batterijduur kan ik er nog weinig over zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door m4rtyr op 25-04-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
l0lownkill schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:22:
Nu heb ik wel een vraagje aan andere vi8 bezitters: kan iemand mij het switch-programmatje die in de taakbalk staat sturen? Heb hem per ongeluk verwijderd ipv een andere snelkoppeling, kan nu dus niet meer switchen :')
Volgens mij staat dat programma gewoon in je program files, maar ik zal even voor je kijken.
Staat bij mij in mijn program files onder het mapje "Insyde".
Voor als je die ook verwijderd hebt: http://1drv.ms/1z5yWo6 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Annoying-Orange op 25-04-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Klopt idd, ook bedankt, nu kan dat stomme icoontje uit mijn taakbalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploeg_j
Annoying-Orange schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 21:57:
[...]

Volgens mij staat dat programma gewoon in je program files, maar ik zal even voor je kijken.
Staat bij mij in mijn program files onder het mapje "Insyde".
Voor als je die ook verwijderd hebt: http://1drv.ms/1z5yWo6 :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Annoying-Orange schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:22:
[...]

7 mei komt de surface 3 uit. dit is een op Atom gebasseerde tablet met full windows 8.1 met gratis upgrade naar windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
m4rtyr schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:58:
Heb een beetje gespeeld met mijn chuwi vi8, nu heb ik de power button gebind aan hibernate, en krijg ik het er niet meer vanaf, dus elke keer als ik op het knopje druk dan valt de tablet dus helemaal weg en mag ik er vervolgens 5 seconden op drukken om weer langs het startscherm terug te keren naar windows. Iemand een ideetje hoe ik dit kan herstellen? Tablet werkt overigens meer dan prima in windows, hij is helaas alleen schokkerig in Android en dat is wel jammer! Heb hem nu op "powersave" staan en merk dat hij er iets slomer van wordt, wbt. de batterijduur kan ik er nog weinig over zeggen.
Niemand? Dit is echt super irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmvt
m4rtyr schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:12:
[...]

Ik had dit op mijn teclast x98 ook nadat ik een registrywijziging had toegepast om active standby uit te schakelen. Na het verwijderen van die wijziging was dit probleem weer verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4rtyr schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:12:
[...]

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Contro l\Power\CSEnabled

Hiervan moet je even de waarde veranderen, staat nu waarschijnlijk op 0 en voor standby moet je waarde 1 invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:30:
Zijn er eigenlijk mensen die van een Dual boot tablet terug gegaan zijn naar een single boot configuratie?

Merk dat ik eigenlijk Android zelden gebruik. Kan ik dus net zo goed die ruimte gebruiken voor voor windows gebruiken.
Ja, ik heb simpelweg de androidpartities verwijderd en er een nieuwe partitie van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Het heeft gewerkt, thanks! Ik heb er nu trouwens ook een "hibernate" optie bij gekregen in het power menu, nadat ik die registery regel heb verandert, kon ik uit meer opties kiezen, dat is nu weer verdwenen na het gerestored te hebben, maar de hibernate optie is blijven hangen, alleen maar mooi dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:15:
[...]

Ja, ik heb simpelweg de androidpartities verwijderd en er een nieuwe partitie van gemaakt.
Ik wil eigenlijk Windows 10 gaat testen op mijn Teclast X80H, is het verwijderen van de Android partitie zo simpel als Windows 10 installatie opstarten alle partities verwijderen en windows 10 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Kijk uit, ik las op XDA of zo dat iemand alle partities verwijderd had en toen startte de tablet niet meer op. Dat kwam omdat de bootloader die je de keus geeft tussen Android en W8 ook verwijderd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
rud schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:13:
Kijk uit, ik las op XDA of zo dat iemand alle partities verwijderd had en toen startte de tablet niet meer op. Dat kwam omdat de bootloader die je de keus geeft tussen Android en W8 ook verwijderd was.
Volgens deze tutorial op XDA-Developer moet het kunnen:
http://forum.xda-develope...?p=58936596&postcount=288

Iemand die dit getest heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Tripwire999 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:36:
[...]

Volgens deze tutorial op XDA-Developer moet het kunnen:
http://forum.xda-develope...?p=58936596&postcount=288

Iemand die dit getest heeft?
Heb je wel alle drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Staan daar ook bij (windows 8.1) met een beetje geluk werken die ook op Windows 10 TP ik ga het iig proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:40:
[...]

Ik wil eigenlijk Windows 10 gaat testen op mijn Teclast X80H, is het verwijderen van de Android partitie zo simpel als Windows 10 installatie opstarten alle partities verwijderen en windows 10 installeren?
Ik heb in windows zelf met een partitiemanager de partities van Android verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 01:06:
[...]

Ik heb in windows zelf met een partitiemanager de partities van Android verwijderd.
En dat leverde geen problemen op bij het restartten van de tablet?

EDIT:
Windows 10 TP net geinstalleerd, alle partities verwijderd en alleen Windows 10 staat er nu op. Was even geklooi met het installeren van de drivers (moest via Hardware_id zoeken welke het waren) maar alles is nu up and running :)

[ Voor 30% gewijzigd door Tripwire999 op 02-05-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:46:
[...]

En dat leverde geen problemen op bij het restartten van de tablet?

EDIT:
Windows 10 TP net geinstalleerd, alle partities verwijderd en alleen Windows 10 staat er nu op. Was even geklooi met het installeren van de drivers (moest via Hardware_id zoeken welke het waren) maar alles is nu up and running :)
Geen problemen, kreeg gewoon het standaard keuze menu Android/Windows en daar ingesteld automatisch naar Windows te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim521
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-05-2024
Hey allemaal!
Ik ben nieuw hierop en ik wil even zeggen dat ik zonet de Teclast X98 Air II 32gb met android heb besteld,
Iemand ervaring met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmvt
Poeh bad luck big time:

Gisteren een poging gedaan om een nieuwe (2.02) bios op mijn teclast x98air 3g 64gb te zetten, in de haast verkeerde tool gebruikt en ja hoor: bricked beyond normal repair. Geen button combo's, geen beeld, helemaal niets helaas.
Is hier toevallig iemand die ervaring heeft met in system flashen van de bios en daar ook de juiste tools voor in huis heeft? Heb alles wel besteld maar levertijden van 4 weken of meer zijn niet ongebruikelijk helaas. Oh en om het verhaal af te maken: tijdens het openen van de tablet (met guitar pick zoals in een YouTube video te zien is) brak ook mijn scherm :S

Nou ja eerst maar eens kijken of we hem weer tot leven kunnen wekken met een in system flash...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:00
Vandaag m'n Chuwi Vi8 ontvangen. Banggood had alles netjes verpakt en gelukkig zonder bijbetalen ontvangen. Ik ben onder de indruk, het is een leuk dingetje :9 . Maar nu zie ik verschillende info over de ondersteuning van de geheugenkaartjes, ik zie zowel max 32 als max 64 gig staan :? . Wat hebben jullie er in?

[ Voor 12% gewijzigd door Chedara op 10-05-2015 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Zit een beetje te kijken naar een dual boot tablet.

Werkt Window 8 gewoon vanuit de doos, of moet je eerst allerlei fratsen uithalen (regsitreren, licentie kopen?) voordat je Windows kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Chedara schreef op zondag 10 mei 2015 @ 01:10:
Vandaag m'n Chuwi Vi8 ontvangen. Banggood had alles netjes verpakt en gelukkig zonder bijbetalen ontvangen. Ik ben onder de indruk, het is een leuk dingetje :9 . Maar nu zie ik verschillende info over de ondersteuning van de geheugenkaartjes, ik zie zowel max 32 als max 64 gig staan :? . Wat hebben jullie er in?
Bij mij zit er een 64Gb kaartje in, dat is volgens mij de max.
Wiend schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:15:
Zit een beetje te kijken naar een dual boot tablet.

Werkt Window 8 gewoon vanuit de doos, of moet je eerst allerlei fratsen uithalen (registreren, licentie kopen?) voordat je Windows kan gebruiken?
Windows werkt gewoon uit de doos. Bij mijn chuwi vi8 zit Windows 8,1 with bing die werd geactiveerd nadat ik had ingelogd met mijn Microsoft account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Bestaan er eigenlijk ook Chineze tablets welke een docking mogelijkheid a la Asus Transformer bieden? Of zijn er nog steeds van de half bakken oplossingen? Ik zoek namelijk wel naar een compacte Windows tablet maar zou ivm ontspannen op de bank en op schoot kunnen leggen wel ideaal zijn als deze kan docken in een toetsenbord.

Tot dusver lijkt de Teclast oplossing het meest dichtbij te komen maar hoe stabiel is deze.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
@Annoying-Orange,

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Quad schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:48:
Bestaan er eigenlijk ook Chineze tablets welke een docking mogelijkheid a la Asus Transformer bieden? Of zijn er nog steeds van de half bakken oplossingen? Ik zoek namelijk wel naar een compacte Windows tablet maar zou ivm ontspannen op de bank en op schoot kunnen leggen wel ideaal zijn als deze kan docken in een toetsenbord.

Tot dusver lijkt de Teclast oplossing het meest dichtbij te komen maar hoe stabiel is deze.
Pipo kwam met de w9 dacht ik. Wellicht gaat dat wat worden als hij uit is.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Laatst online: 30-07 16:16
Chedara schreef op zondag 10 mei 2015 @ 01:10:
Ik zit ook naar de Vi8 te kijken. Ik zoek namelijk een 8 inch Windows tablet met Gps maar ik zie op verschillende site's steeds andere antwoorden dat het er wel en niet op zit. Heb ook al paar site's een email gestuurd maar ik krijg altijd vage antwoorden. Zou jij mij kunnen vertellen of er gps op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

RobertowNL schreef op zondag 10 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Pipo kwam met de w9 dacht ik. Wellicht gaat dat wat worden als hij uit is.
Gaat wel een aardig prijskaartje aan hangen vermoed ik. Maar er hoeft er maar een succesvol te zijn en de rest volgt dan snel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
nielsleeuw8 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:42:
[...]

Ik zit ook naar de Vi8 te kijken. Ik zoek namelijk een 8 inch Windows tablet met Gps maar ik zie op verschillende site's steeds andere antwoorden dat het er wel en niet op zit. Heb ook al paar site's een email gestuurd maar ik krijg altijd vage antwoorden. Zou jij mij kunnen vertellen of er gps op zit?
Nee zit er niet op: http://forum.banggood.com/forum-topic-54678.html?page=3#249269

Even naar pagina één klikken dan zie je dat het om de Chuwi Vi8 gaat.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
f.v.b schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:03:
[...]

Nee zit er niet op: http://forum.banggood.com/forum-topic-54678.html?page=3#249269

Even naar pagina één klikken dan zie je dat het om de Chuwi Vi8 gaat.
Oké dankjewel voor de link. Weet iemand anders wel een 7.9-8 inch Windows tablet met Gps. Heb zelf ook al veel zitten zoeken maar de gps word nooit echt goed beschreven. De teclast x80 staat via hun officiële site wel dat er gps op zit maar verschillende resellers weer van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:48:

Ik heb de teclast X98 met keyboard dock/case(van ebay).
Zolang je op een vaste ondergrond werkt, werkt het prima.
Maar op schoot ga je dit niet fijn vinden.
Die van mij staat nu op een mini dienbladje en dan is het goed te doen op schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
nielsleeuw8 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:56:
[...]

Oké dankjewel voor de link. Weet iemand anders wel een 7.9-8 inch Windows tablet met Gps. Heb zelf ook al veel zitten zoeken maar de gps word nooit echt goed beschreven. De teclast x80 staat via hun officiële site wel dat er gps op zit maar verschillende resellers weer van niet.
Bij wat ik tot nu toe gelezen heb, ik zoek voornamelijk naar dual OS tablets, werkt de GPS zelden onder Windows. Onder Android dan weer wel.

Welk programma wil je gaan draaien onder Windows dat een GPS ondersteunt? Navigatie software is niet of nauwelijks te vinden.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
f.v.b schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:13:
[...]

Bij wat ik tot nu toe gelezen heb, ik zoek voornamelijk naar dual OS tablets, werkt de GPS zelden onder Windows. Onder Android dan weer wel.

Welk programma wil je gaan draaien onder Windows dat een GPS ondersteunt? Navigatie software is niet of nauwelijks te vinden.
Ik ben van plan om een soort auto radio van een tablet te maken. Ik had al gezien dat nokia here maps voor Windows te downloaden is dus dat moet geen probleem zijn. En ik wil Windows omdat ik hem dan ook makkelijk voor administratie van mijn werk kan gebruiken.

Maar dit gaat dus niet lukken, 7.9/8 inch Windows of dual boot in combinatie met met een goede gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
nielsleeuw8 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:45:
[...]

Ik ben van plan om een soort auto radio van een tablet te maken. Ik had al gezien dat nokia here maps voor Windows te downloaden is dus dat moet geen probleem zijn. En ik wil Windows omdat ik hem dan ook makkelijk voor administratie van mijn werk kan gebruiken.

Maar dit gaat dus niet lukken, 7.9/8 inch Windows of dual boot in combinatie met met een goede gps?
Nokia Here Drive (niet Here Maps) is de navigatie software met turn-by-turn functionaliteit. Here Drive is niet beschikbaar op Windows desktop.

Ik heb een goed werkende Android telefoon met navigatie erop. GPS viel daardoor uiteindelijk in de categorie "nice to have" dus ik ben zelf gestopt met zoeken. Mijn Chuwi Vi8 is onderweg.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Zijn er toevallig mensen die deze een windows tablet in de auto gebruiken? Ik zou graag een 8 inch tablet in de auto willen gebruiken voor de volgende doeleiden:

Internetten
Spotify beluisteren via de boxen van de auto
Filmpjes voor onderweg voor de kleine.

Internetten zal gewoon via of een 3g kaartje gaan, of tetheren via mijn telefoon (hotspot)
Ik zit nog wel even met het spotify probleem: Is er een mogelijkheid om de 3,5 mm jack plug te verbinden met een aux aansluiting? Zo ja, wat zijn de ervaringen hierin ?

[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 11-05-2015 11:52 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Possible schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:50:
Zijn er toevallig mensen die deze een windows tablet in de auto gebruiken? Ik zou graag een 8 inch tablet in de auto willen gebruiken voor de volgende doeleiden:

Internetten

Internetten zal gewoon via of een 3g kaartje gaan, of tetheren via mijn telefoon (hotspot)
Ik zit nog wel even met het spotify probleem: Is er een mogelijkheid om de 3,5 mm jack plug te verbinden met een aux aansluiting? Zo ja, wat zijn de ervaringen hierin ?
Gewoon 3,5mm male naar male kabel kopen? Er zijn trouwens ook verschillende Windows 8.1 autoradio's te vinden op aliexpress. Wellicht is dat makkelijker? (Is wel 2-din allemaal, dus moet wel in je auto passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Ben op zoek naar een mogelijkheid om van de Teclast X98 Air II een laptop te maken (sort of cheap-ass Surface 3 met typecover).

Wat vinden jullie hiervan? http://www.aliexpress.com...al-os-64/32296051116.html

Het is een bluetooth keyboard case incl. touchpad. Lijkt veelbelovend. Zou het wat zijn? Iemand al ervaring mee?

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
f.v.b schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:57:
[...]

Nokia Here Drive (niet Here Maps) is de navigatie software met turn-by-turn functionaliteit. Here Drive is niet beschikbaar op Windows desktop.

Ik heb een goed werkende Android telefoon met navigatie erop. GPS viel daardoor uiteindelijk in de categorie "nice to have" dus ik ben zelf gestopt met zoeken. Mijn Chuwi Vi8 is onderweg.
Ow dan heb ik dit verkeerd gezien. Verder helemaal geen navigatie in de windows store? Misschien moet ik dan toch gaan denken aan een Dual boot en kan ik android gaan gebruiken voor de navigatie. Maar dan zoek ik nog steeds een 8 inch dual boot tablet. :P

Of misschien een paar maandjes wachten tot win10 goed uit is dan zullen er misschien wel veel tablets gaan volgen en zullen er ook wel navigatie apps komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Possible schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:50:

Internetten

Lees je goed in, in veel reviews lees ik dat de minijack uitgang niet zonder problemen is op deze tablets.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
nielsleeuw8 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:42:
[...]

Ow dan heb ik dit verkeerd gezien. Verder helemaal geen navigatie in de windows store? Misschien moet ik dan toch gaan denken aan een Dual boot en kan ik android gaan gebruiken voor de navigatie. Maar dan zoek ik nog steeds een 8 inch dual boot tablet. :P

Of misschien een paar maandjes wachten tot win10 goed uit is dan zullen er misschien wel veel tablets gaan volgen en zullen er ook wel navigatie apps komen.
Waarom niet Android-only dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen met Teclast X98 3G en Banggood en nog wat twiifels/vragen.

Besteld eind Maart, ontvangen eind April. Samen met wat accesories zoals Tf card, omslag en keyboard.
Duurde even omdat ik in de order een verkeerd nummer had opgeven.
Heel prettig alles opgelost met ca 10 heen-en-weer mails. Engels is niet altijd even duidelijk.
Alles bij elkaar 201 Euro, geen douane kosten.

Alles lijkt te functioneren, al heb ik meer tijd nodig om alles te leren gebruiken. Android nooit in mijn vingers gehad. Het wisselen tussen Android en Windows is meer een soort pokerspel : de 2 toetsen tegelijk indrukken is niet het probleem, wel de tijd daarvoor. De ene keer duurt het 10 keer voordat het overschakelt naar Windows, een andere keer soms in enkele seconden. Er tussen door nog beelden van een soort tussen info over battery level.Vaak komt het dan terug naar Android en niet naar Windows. Nog geen duidelijke weg gevonden.
Iemand wel ? Gelukkig wel nog steeds gelukt, in het begin dacht ik al aan bricks......
De meegeleverde TF card , 32G, word in Windows verkenner wel aangegeven (als Secure Digital Storage device D:) maar acces werkt niet. Windows zegt : eerst formateren, dat gedaan en dat proces stopt na enkele minuten, zonder verdere info. Slechte SD kaart? Wie weet meer ? Ook een ander formaat programma: geen resultaat.
Maar in het algemeen best tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:14:
Mijn ervaringen met Teclast X98 3G en Banggood en nog wat twiifels/vragen.

Besteld eind Maart, ontvangen eind April. Samen met wat accesories zoals Tf card, omslag en keyboard.
Duurde even omdat ik in de order een verkeerd nummer had opgeven.
Heel prettig alles opgelost met ca 10 heen-en-weer mails. Engels is niet altijd even duidelijk.
Alles bij elkaar 201 Euro, geen douane kosten.

Alles lijkt te functioneren, al heb ik meer tijd nodig om alles te leren gebruiken. Android nooit in mijn vingers gehad. Het wisselen tussen Android en Windows is meer een soort pokerspel : de 2 toetsen tegelijk indrukken is niet het probleem, wel de tijd daarvoor. De ene keer duurt het 10 keer voordat het overschakelt naar Windows, een andere keer soms in enkele seconden. Er tussen door nog beelden van een soort tussen info over battery level.Vaak komt het dan terug naar Android en niet naar Windows. Nog geen duidelijke weg gevonden.
Iemand wel ? Gelukkig wel nog steeds gelukt, in het begin dacht ik al aan bricks......
De meegeleverde TF card , 32G, word in Windows verkenner wel aangegeven (als Secure Digital Storage device D:) maar acces werkt niet. Windows zegt : eerst formateren, dat gedaan en dat proces stopt na enkele minuten, zonder verdere info. Slechte SD kaart? Wie weet meer ? Ook een ander formaat programma: geen resultaat.
1x kort indrukken van de powerknop zorgt er al voor dat de tablet opstart (tenminste, de x98 AIR II doet dit). Je moet dus eigenlijk die volume knop indrukken en daarna 1x op de aan/uit knop drukken. Volume ingedrukt houden. Je komt dan vanzelf in dat keuze menu terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:14:
SD kaarten direct uit China zijn vaak nep. Je kan formatteren tot je een ons weegt maar wat er niet in zit, zit er niet in.

De volgende keer iets meer reviews lezen voordat je iets koopt of vraagt. De informatie ligt voor het oprapen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:15
Zijn er mensen die een tablet hebben besteld met de Core M chip erin? Ik zie ze nu langzaam verschijnen en heeft wel mijn intresse. Zoals; Cube i7, Ramos M12, ONDA v116w, Pipo W8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Volg je TECHTablets?

Chris heeft de Onda v116w en de Cube i7 binnen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:15
Yep, site is bekend en de review van Cube i7 gelezen, indrukwekkende stats . De Onda is alleen een unboxing video, helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
TiSaE schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:48:
[...]

Yep, site is bekend en de review van Cube i7 gelezen, indrukwekkende stats . De Onda is alleen een unboxing video, helaas.....
Chris maakt gemiddeld ėėn video per dag, dus als je een paar dagen wacht komen de vergelijkingsvideo's vanzelf. Verder zeker interessante apparaten maar de prijzen liggen ook minimaal twee keer zo hoog als die van tablets met een Atom processor. Ik verwacht dat de onderkant van de markt nog wel even Atom only zal blijven. AnandTech noemt een prijs van $ 281 per CPU, dus onder de $ 400 zal er niets op de markt komen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
TiSaE schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:03:
Zijn er mensen die een tablet hebben besteld met de Core M chip erin? Ik zie ze nu langzaam verschijnen en heeft wel mijn intresse. Zoals; Cube i7, Ramos M12, ONDA v116w, Pipo W8.
Cube I7 gebruiker hier, heb de 399 dollar variant die beperkt beschikbaar was bij de introductie. Dat wil zeggen Windows 8.1 pro, 3g ipv 4g modem en 64GB SSD ipv 128.

Tablet bevalt super. Loopt alleen soms vast met video kijken, hele systeem is dan unresponsive tot aan restart. Wellicht komt er nog een driver update. Heb geen USB3 apparaten dus het issue met lees/schrijfsnelheid kan ik niet bevestigen.
Ben nog op zoek naar een keyboard. Het keyboard van cube zelf is niet verstelbaar dus ik kijk nog even rond. De case voor de Onda V116w past, maar niet alle buttons zijn bereikbaar. Ook daar nog even geduld nodig voor een versie die geschikt is voor de i7.

[ Voor 10% gewijzigd door Jerome! op 16-05-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
WhySoSerious? schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:48:
Nu ook een track en trace code gekregen van DHL.

[...]

Het keyboard ga ik toch maar bestellen, nu €18 incl. Deze is wel wat langer onderweg, maar dat vind ik niet erg. Iemand ervaring met swedish post + tracking?
Vandaag keyboard ontvangen, helaas lag het metalen onderkant los in de envelop. Het zit niet met schoeven vast, alleen lijm resten zie je zitten. Hij werkt veder wel goed, maar hoe kan ik zien of die officiële van Pipo is ? Nu maar een mailtje sturen naar hongkongeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een Windows tablet aan gaan schaffen, die ik met name wil gebruiken om te surfen, een simpel spelletje te spelen of te streamen.

Nu heb ik (na het lezen van dit topic) de twijfel tussen de Chuwi Vi8 en de Teclast X80H.
Zit hier nog veel verschil in? De Chuwi is iets goedkoper.

Verder wil ik alleen Windows gebruiken, Android hoeft denk ik niet zo nodig. Kun je dan ook alleen Windows installeren? En kan je dan later alsnog Android toevoegen?

En welke verzendmethode gebruiken jullie (Banggood):
- Air Parcel (gratis)
- Expedited Shipping Service (9,54 en 3-7 werkdagen)
- EMS Express Mail (20,07 en 7-15 dagen)
- Priority Mail (7,45 en 7-10 dagen)
Ik heb de tijd, en las hier dat het nogal scheelt welke methode je selecteerd of het pakketje door de douane komt, dus wat is dan het beste (maar wel veilig)?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:19:
Ik wil ook een Windows tablet aan gaan schaffen, die ik met name wil gebruiken om te surfen, een simpel spelletje te spelen of te streamen.

Nu heb ik (na het lezen van dit topic) de twijfel tussen de Chuwi Vi8 en de Teclast X80H.
Zit hier nog veel verschil in? De Chuwi is iets goedkoper.

Verder wil ik alleen Windows gebruiken, Android hoeft denk ik niet zo nodig. Kun je dan ook alleen Windows installeren? En kan je dan later alsnog Android toevoegen?

En welke verzendmethode gebruiken jullie (Banggood):
- Air Parcel (gratis)
- Expedited Shipping Service (9,54 en 3-7 werkdagen)
- EMS Express Mail (20,07 en 7-15 dagen)
- Priority Mail (7,45 en 7-10 dagen)
Ik heb de tijd, en las hier dat het nogal scheelt welke methode je selecteerd of het pakketje door de douane komt, dus wat is dan het beste (maar wel veilig)?
Ik heb ook zitten twijfelen tussen die twee en ben uiteindelijk voor de chuwi vi8 gegaan.
Ik vind de chuwi er wat mooier uitzien en die heeft een windows touch button ipv een normale button. Ook is de chuwi met max 64gb sd kaart uit te breiden en de teclast met maar 32gb. Voor de rest zijn ze wel gelijk.

Standaard staan windows en android geinstalleerd, je kan windows of android verwijderen. Ik weet niet of je android later weer kan installeren.

Ik zou voor de gratis verzending kiezen, kost geen extra geld en minder kans om er tussen uit gehaald te worden door de douane. Als je met paypal betaalt zit je kwa veiligheid wel goed, als je het niet krijgt kan je je geod terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:00
Hier nog steeds een enthousiaste Chuwi vi8 gebruiker. Ik moet eerlijk zeggen dat ik windows toch niet zo vaak gebruik als dat ik dacht dat ik het zou gebruiken, maar het blijft zo af en toe toch een handige toevoeging. Ik mis eigenlijk nog een goed bluetooth keyboard.
Ik had het Microsoft Universal Mobile Keyboard gevonden en het lijkt me wel een handig ding, maar alleen die prijs :'( Weet iemand een mooi cheap 'Chinees' alternatief (dus niet zo'n cover waar een keyboard aan vast zit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:50
Chedara schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:22:
Hier nog steeds een enthousiaste Chuwi vi8 gebruiker. Ik moet eerlijk zeggen dat ik windows toch niet zo vaak gebruik als dat ik dacht dat ik het zou gebruiken, maar het blijft zo af en toe toch een handige toevoeging. Ik mis eigenlijk nog een goed bluetooth keyboard.
Ik had het Microsoft Universal Mobile Keyboard gevonden en het lijkt me wel een handig ding, maar alleen die prijs :'( Weet iemand een mooi cheap 'Chinees' alternatief (dus niet zo'n cover waar een keyboard aan vast zit)?
Misschien zoiets? http://www.bartsmit.com/n...WiZNMhHC_mVMO4aAsNR8P8HAQ
Lijkt me een geinig ding voor niet te veel. Als je er eentje met touchpad wil vind ik de logitech k400 ook een top dingetje.

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik vind m'n Google Nexus II iets te oud geworden en denk aan iets nieuws. Mijn ogen zijn gevallen op de modellen;

Teclast X90HD 8.9" -> 170€
Teclast X98 Air II 9.7" -> 180€
Teclast X98 Air 3G 9.7" (3G) -> 200€
Teclast T98 4G 9.7" (4G) -> 270€

Mijn doel is Win10 er op zetten of alleszins verder te gaan met een windows distro. Veel zijn voor pipo en chuwi maar vergeleken met deze teclast vindt ik deze laatste toch iets beter (op papier).
Maar ik ken dan enkel android op tablet et weet niet of Windows genoeg resources heeft en na 1j al gaat 'hangen'.
Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor winkels, prijzen, levertijden en alle andere niet-technische zaken.