ik had in eerste instantie de pipo w3f met keyboard cover bij dealsprime besteld, maar na 14 dagen wachten zonder dat de ze tablet verzenden heb ik de bestelling geannuleerd bij paypal.
ik koop wel vaker bij nieuwe china internet winkels maar dus niet meer bij dealsprime, of deals crime!!!!!
dus uiteindelijk bij geekbuying besteld en na 5 dagen thuis met DHL, helaas wel 40 euro invoerrechten moeten betalen.
ik heb nu de nieuwe dual-boot pipo W3f met keyboard cover en de bouwkwaliteit van de pipo W3f is uitstekend en het scherm is erg goed en scherp.
de accu is goed voor 5 tot 7 uur surfen.
de voor/achter camera's zijn erg matig, ik kan mij haast niet voorstellen dat de achter camera een oplossing van 5 megapiksel heeft.
de full USB 2.0 aansluiting werkt perfect, en kan zelfs een externe harde schijf met spanning voorzien.
dit mis ik bij de meeste Chinese tablets die alleen een micro USB hebben.
ook heeft de pipo standaard een screenprotector op het scherm en ook aan de achterkant.
het optionele keyboard cover voor de pipo W3f werkt uitstekend en je kan er goed op typen.
ik vind deze oplossing erg handig en je hebt tegelijk en cover voor je tablet.
nadeel van de cover is het soort van suede achtige kunstleer wat wel stof doet aantrekken.
ik heb daarom de cover van de pipo w1 gekocht maar heb nu wel 3 keyboard covers.
de dual-boot functie werkt goed, al kun je niet vanuit windows direkt naar andriod gaan. (hotboot of hot swap)
bij het opstarten kom je in het boot menu daarna kun je naar windows of andriod gaan.
zover ik kan nagaan werken beide besturingssystemen goed.
ik ben volop tevreden met deze tablet
Popcorntime en chromecast werken bij mij trouwes wel
Best Regards / Bert PD3CT