Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maevian
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 14:06
Ik zal het dan nog maar is proberen, al is de interesse hier blijkbaar groter in de ultra cheapo categorie
Overlaatst zag ik deze tablet
http://www.banggood.com/V...Win8-Tablet-p-962349.html

600 euro voor een tablet met I5; 4GB ram en 128GB SSD lijkt mij echt een koopje (zeker omdat de toetsenbord cover is inbegrepen)
maar ik kan nergens op internet meer informatie vinden, heeft iemand hier ervaring met deze tablet?
Of ervaring met het merk VOYO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
maevian schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:08:
Ik zal het dan nog maar is proberen, al is de interesse hier blijkbaar groter in de ultra cheapo categorie
Overlaatst zag ik deze tablet
http://www.banggood.com/V...Win8-Tablet-p-962349.html

600 euro voor een tablet met I5; 4GB ram en 128GB SSD lijkt mij echt een koopje (zeker omdat de toetsenbord cover is inbegrepen)
maar ik kan nergens op internet meer informatie vinden, heeft iemand hier ervaring met deze tablet?
Of ervaring met het merk VOYO?
Hmmm, jammer van de slechte resolutie van 1366 x 768 pixels. Dat maakt het voor mij al niet meer interessant.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maevian
Jumpman schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Hmmm, jammer van de slechte resolutie van 1366 x 768 pixels. Dat maakt het voor mij al niet meer interessant.
Is wel een IPS display, voor 11 inch vind ik 768p genoeg zeker als het over een IPS scherm gaat, die i5 is belangrijker voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Jumpman schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Slechte resolutie? Dat is een veel voorkomende resolutie in zelfs nog grotere laptops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MartijnAbel schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:09:
[...]

Slechte resolutie? Dat is een veel voorkomende resolutie in zelfs nog grotere laptops...
Dat klopt, maar je ziet nu 1920 x 1080 pixels, heel er snel de standaard worden. De lagere resolutie zie je nu veelaal gedumpt worden. Ook in tablets, het is dus slim om nu vast een resolutie te kopen die in de toekomst ook nog goed ondersteund blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
In de kruidvat folder: http://folder.kruidvat.nl...25-januari-preview/page/1

Archos 8" Win8.1 tabletje voor 130€.

Met dit soort prijzen (en de prijzen die ik in dit topic voorbij heb zien komen) baal ik er erg van dat ik een jaar geleden een Asus Vivotab Smart heb gekocht voor 350€ (welke alleen Windows kan draaien omdat Intel voor die chipset geen linux drivers uitbracht :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:54
brick5492 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:34:
In de kruidvat folder: http://folder.kruidvat.nl...25-januari-preview/page/1

Archos 8" Win8.1 tabletje voor 130€.

Met dit soort prijzen (en de prijzen die ik in dit topic voorbij heb zien komen) baal ik er erg van dat ik een jaar geleden een Asus Vivotab Smart heb gekocht voor 350€ (welke alleen Windows kan draaien omdat Intel voor die chipset geen linux drivers uitbracht :( )
Heeft tov bv de X80H maar 1GB geheugen.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

WiLLoW_TieN schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:51:
[...]

Ja in Browser wel maar met bv Fifa15 wens ik je succes tov 1280*800 ;)
Ik heb net een spelletje fifa15 ut gespeeld op de onda v102w op 1920x1200, dat gaat vloeiend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:00
http://www.banggood.com/C...-8_1-Tablet-p-963896.html
ook een leuk ding, helaas een core-m en geen i7 zoals je laat denken aan het begin ;)
Cube I7 met een m |:(

[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 11-01-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 06:44
ik heb net de Teclast X98 air 2 dualboot besteld bij banggood. ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maevian
krissie100 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:24:
ook een leuk ding, helaas een core-m en geen i7 zoals je laat denken aan het begin ;)
lol vind ook die foto's van de tablet met daarop destiny gameplay geweldig, als je daarop destiny met acceptabele framerates kan spelen, eet ik mijn hoed op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Voor 600 euro of misschien 100 euro meer heb je met enig zoeken ook een Surface Pro 2 met een i5, 4 GB en 128 gig SSD. Die zou ik dan eerder kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Iemand oplossing: Als ik een headset gebruik met ingebouwde microfoon (zoals voor je iPhone of andere smartphone) en deze gebruik in de X80H dan is het geluid heel slecht. Dit komt wrs door de microfoon aangezien het geluid gewoon normaal is als ik een headset gebruik zonder microfoon. Enig idee of ik een setting aan moet passen in Win8.1?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Chief-XL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:15:
Iemand oplossing: Als ik een headset gebruik met ingebouwde microfoon (zoals voor je iPhone of andere smartphone) en deze gebruik in de X80H dan is het geluid heel slecht. Dit komt wrs door de microfoon aangezien het geluid gewoon normaal is als ik een headset gebruik zonder microfoon. Enig idee of ik een setting aan moet passen in Win8.1?
Apple gebruikt andere connectors dan alle andere fabrikanten voor headsets. Je hebt daar verloopkabeltjes voor.

Zie:

Afbeeldingslocatie: http://technosyndicate.files.wordpress.com/2012/12/122312_0549_common35mm11.png

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
krissie100 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:24:
Veel te duur natuurlijk, dat koop je hier vergelijkbaar voor hetzelfde bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
f.v.b schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:26:
[...]

Apple gebruikt andere connectors dan alle andere fabrikanten voor headsets. Je hebt daar verloopkabeltjes voor.

Zie:

[afbeelding]
Dank je maar ik heb het ook met de headsets die bij Samsung zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Chief-XL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:48:
[...]

Dank je maar ik heb het ook met de headsets die bij Samsung zitten.
Excuses. Even Googlen op "Samsung headset pinout" maakt duidelijk dat ook Samsung dezelfde pinout als Apple gebruikt.

Het blijft een feit dat er twee incompatible headset pinnen zijn. Jouw vraag zag ik op XDA ook voorbij komen.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ah, dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de Teclast X98 Air 3G Windows 8.1 & Android 4.4 besteld bij ... ainol-novo. Ik ben heel benieuwd. Weet iemand trouwens wat de maximale grootte is van extra Micro SD kaart is wat werkt. Ik zie nl. verschillende waarden (32Gb en 64Gb) op diverse sites. Zou 128Gb ook kunnen?

Mvg,

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:12
Ik heb net een Onda V102W ontvangen, en die heeft een behoorlijke vlek op het scherm. Ik dacht eerst de screenprotector, maar die heb ik verwijderd en het zit er nog. Als ik op het scherm druk lichten de randen van de vlek iets op, zie de foto's: https://www.dropbox.com/s...52%20%28Large%29.jpg?dl=0 (de stukjes zand zitten op het dakraam, het gaat om de grote zwarte vlek in het midden) en https://www.dropbox.com/s...32%20%28Large%29.jpg?dl=0

Het lijkt me dat dit gevalletje scherm of tablet vervangen is, of is hier misschien een simpele(re) oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
williamvdh schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:31:
Ik heb net een Onda V102W ontvangen, en die heeft een behoorlijke vlek op het scherm. Ik dacht eerst de screenprotector, maar die heb ik verwijderd en het zit er nog. Als ik op het scherm druk lichten de randen van de vlek iets op, zie de foto's: https://www.dropbox.com/s...52%20%28Large%29.jpg?dl=0 (de stukjes zand zitten op het dakraam, het gaat om de grote zwarte vlek in het midden) en https://www.dropbox.com/s...32%20%28Large%29.jpg?dl=0

Het lijkt me dat dit gevalletje scherm of tablet vervangen is, of is hier misschien een simpele(re) oplossing voor?
Wow, dat is behoorlijk duidelijk, ik heb eigenlijk hetzelfde met een telefoon, alleen dan in kleine rondjes, heb er geen last van, maar volgens mij is het zo dat het scherm "loslaat" en het dus eigenlijk één grote luchtbel onder het scherm is, vervelend probleem dus, maar wel erg duidelijke foto's voor de garantie afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Vandaag geen tablet maar mini pc besteld uit China de Wintel 80 euro met 32gb geheugen en 2gb ram hier zit Windows 8.1 with bing op. Ben benieuw de cpu is een Intel atom z3735f. Wou hem gebruiken als Xbmc systeempje en de Sims 2 voor de leuk.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 14:49

Duidelijk geval van lcd-digitizer delaminatie. Direct rma claim indienen. Had nooit zo verstuurd mogen worden (welke shop?), maar kan ook door grote temperatuursverschillen onderweg zijn ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Inderdaad delaminatie. Wat vervelend!
Denk dat je 25 euro retourkosten mag betalen en 1-2 maanden op een nieuwe mag wachten (of refund als ze hem terug hebben ontvangen).

[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind op 13-01-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 21:09
Pukson schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:50:
Vandaag geen tablet maar mini pc besteld uit China de Wintel 80 euro met 32gb geheugen en 2gb ram hier zit Windows 8.1 with bing op. Ben benieuw de cpu is een Intel atom z3735f. Wou hem gebruiken als Xbmc systeempje en de Sims 2 voor de leuk.
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 14:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:26
Never mind....

[ Voor 95% gewijzigd door mad-dog op 13-01-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Na dit topic een tijdje gevolgd te hebben twijfel ik er over om een volledige windows tablet te kopen ipv mijn huidige Surface RT, prima tablet, zeker icm met de type cover. Maar mis de volledige Windows.

Wat ik met de tablet zou willen doen: Steam in home streaming vanaf mn PC, geen zware games. Films kijken, surfen, tekstverwerken. Zag dat Far Cry prima te streamen was naar een Teclast X98 Air II. :)

Eisen:
Compitabel met extern toetsenbord
Minsten 8 inch, liever meer (10 o.i.d)
Mogelijkheid voor SD uitbreiding (minimaal 32 GB)

De vragen die ik heb:
-Is tekst verwerken aan te raden op de volledige 8.1 versie, i.c.m een extern toetsenbord, of zijn deze chinese keyboards van een niet al te goede kwaliteit? (als er een USB/Micro USB aansluiting aanwezig is, kan je op deze tablets ook een externe harde schijf/tobo aansluiten? Of is de output daarvoor te laag? Kan dat nergens vinden...)
- Welke tablet raden jullie aan? Budget heb ik niet precies, maar het liefst zo goedkoop mogelijk ;)

Kwam zelf uit op:
PIPO W2F
TECLAST X80h
ONDA V891w

Dit zit laag in het budget. Loont het om bijvoorbeeld zo'n 50 tot 70 meer uit te geven voor een tablet met betere specs zoals de TECLAST X98 Air . Of is dat niet nodig?

Zijn er zaken die ik over het hoofd zie? Als er tips of aanmerkingen zijn, laat het maar horen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Als 8 inch optie zou je ook kunnen kijken naar de Chuwi vi8, 10 inch is al snel een stuk duurder door microsoft, groter is dus niet beter, maar meestal alleen groter, of zeg ik nu iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zelf ook al enige maanden aan het kijken naar een Chinese tablet. Wat je je vooral moet realiseren is: Het is goedkoop, maar daar staat ook wat tegenover. De tablet worden minimaal of niet getest. Issues worden traag of niet gefixed. Het is voor deze bedrijven makkelijker om dan een nieuwe versie uit te brengen. Het is dus slim om een tablet te kopen die veel verkocht is, zodat er een grote gebruikersgroep is en er uit die hoek nog oplossingen of een work around kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
krissie100 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:41:
Als 8 inch optie zou je ook kunnen kijken naar de Chuwi vi8, 10 inch is al snel een stuk duurder door microsoft, groter is dus niet beter, maar meestal alleen groter, of zeg ik nu iets verkeerd?
Ben ik het zeker mee eens, heb sinds een paar maanden m'n N7 (2012) ingeruild voor de RT, mede voor het grotere scherm. Prettiger met films kijken/tekst verwerking. Twijfel daarom of ik wel terug wil naar een scherm van 7 a 8 inch..
Jumpman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:42:
Zelf ook al enige maanden aan het kijken naar een Chinese tablet. Wat je je vooral moet realiseren is: Het is goedkoop, maar daar staat ook wat tegenover. De tablet worden minimaal of niet getest. Issues worden traag of niet gefixed. Het is voor deze bedrijven makkelijker om dan een nieuwe versie uit te brengen. Het is dus slim om een tablet te kopen die veel verkocht is, zodat er een grote gebruikersgroep is en er uit die hoek nog oplossingen of een work around kan komen.
Klopt, garantie etc is altijd een punt. Koop weinig uit China, dus zal wel een tablet kopen die meerdere mensen ook hebben zodat ik wel weet wat ik ongeveer koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
DesertRose schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:35:
[...]

Heb zelf net deze gekocht voor mijn Teclast Air II. Volgens een filmpje dat ik heb gezien past het goed, en daarnaast is het behoorlijk stevig, zodat ik niet bang hoef te zijn iets te beschadigen wanneer ik op de fiets zit. Laat het weten wanneer ik hem ontvangen heb.
Dat keyboard heb ik ook besteld voor mijn X98 air II en vandaag ontvangen. Eerste indruk is dat het, voor het bedrag, een prima toetsenbordje is. Oke, je wil er geen heel epistel op typen want daar is het te klein voor maar verder is het zeker prima.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5yBTUMw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c0sTQyG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ya1HsCy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
intraxi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 00:58:
[...]

Duidelijk geval van lcd-digitizer delaminatie. Direct rma claim indienen. Had nooit zo verstuurd mogen worden (welke shop?), maar kan ook door grote temperatuursverschillen onderweg zijn ontstaan.
Gearbest. Ik heb ze al een ticket met foto's gestuurd. Uiteraard een automatisch antwoord terug doordat ze mijn bericht niet gelezen hebben, zucht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveGold
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:23
Wie helpt mij uit de brand?

Ik heb op de Teclast X80h, windows 8.1 pro geinstalleerd.
Alleen kan ik niet echt alle drivers vinden. (Ik gebruik die van een gelijkwaardige tablet)

Is er iemand die het volgende kan doen? Op de originele installatie het programma Driver Genius Professional (gratis trial) een kopie van de drivers laten maken, en dit ergens op internet delen.

Alvast erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DaveGold schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:31:

Alleen kan ik niet echt alle drivers vinden. (Ik gebruik die van een gelijkwaardige tablet)

Is er iemand die het volgende kan doen? Op de originele installatie het programma Driver Genius Professional (gratis trial) een kopie van de drivers laten maken, en dit ergens op internet delen.

Alvast erg bedankt.
Loopt hier geen topic over de Teclast X80H? Hier is van de meest gekochte Chinese tablets wel een topic te vinden (waar ook vaak de drivers staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003

Had dit probleem ook, leverancier adviseerde een zuignap te gebruiken. Dus goed vastzuigen en dan stevig trekken. Tijdje laat liggen als de vlek weg is.

Bij mij is de vlek niet meer teruggekomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
powerboat schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:37:
[...]

Had dit probleem ook, leverancier adviseerde een zuignap te gebruiken. Dus goed vastzuigen en dan stevig trekken. Tijdje laat liggen als de vlek weg is.

Bij mij is de vlek niet meer teruggekomen _/-\o_
Ah, bedankt! Dat zal ik dan eens proberen, maakt het nog uit dat de nap kleiner is dan de vlek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
williamvdh schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:44:
[...]

Ah, bedankt! Dat zal ik dan eens proberen, maakt het nog uit dat de nap kleiner is dan de vlek?
Nope had eerst een kleintje en door mijn gepruts werd die groter. Mijn zuignap was 2 a 3 keer zo klein als de vlek.

Volgens de leverancier had er druk op een bepaald punt gestaan waardoor de 2 lagen zich vacuum zouden zuigen. Zelf dacht ik het tegenovergestelde en dat de lagen loslieten.

Anyway that did the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Super! Lijkt gewerkt te hebben, even een paar dagen afwachten voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
williamvdh schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:56:
[...]

Super! Lijkt gewerkt te hebben, even een paar dagen afwachten voor de zekerheid :)
Fijn om te horen, ik was ongeduldig en heb um na een uurtje of 2 weer gewoon gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha mooi man, hoe simpel kan de oplossing zijn, en iedereen interessant doen over delaminatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
De Onda V891W kost momenteel hier http://www.onda-tablet.co...64-bit-win8-1-tablet.html maar €110,-. De specs zien er goed uit. Is er iemand met ervaring met deze tablet en/of deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Op dit moment de w2f een paar weken in huis, en ik moet zeggen hij bevalt prima! Zeker de kijkhoek is ongelofelijk. Ik heb eens gezegd dat de gevoeligheid van het touchscreen tegen viel, maar nu ik er een beetje aan gewend ben valt het reuze mee.

Bij popcorntime heb ik alleen het probleem gehad dat het programma niet goed wilde schalen, dit was snel opgelost door de minimale grote aan te passen in de src files.

Nu nog op zoek naar een leuk toetsenbordje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeWee63
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:18
Koennnnnn schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:16:
De Onda V891W kost momenteel hier http://www.onda-tablet.co...64-bit-win8-1-tablet.html maar €110,-. De specs zien er goed uit. Is er iemand met ervaring met deze tablet en/of deze shop?
Ik heb daar de onda v820w besteld. na 2,5 week ontvangen. Zat in de originele doos en dan verpakt in een soort opblaasbare zak met daarom heen nog een grijze zak. Er was een waarde van 25 dollar op gezet met als inhoud digital photo frame. Keuze gemaakt voor eu plug maar er zat alleen een eu adapter bij en helemaal geen oplader .Wel een usb kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Aangezien de Onda v102w op dit moment niet leverbaar is zal ik een andere moeten kiezen.
Het zal dan de FNF iFive MX2 worden.
Mijn vraag is kan ik met het volgende kabeltje tegelijk OTG gebruiken en opladen?

Afbeeldingslocatie: http://pic.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/dc70b68f3f2445bbb49643fa71955826/s/k/sku49272_9.jpg

Als iemand snapt waar het anders voor is, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveGold
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:23
Jumpman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:51:
[...]

Loopt hier geen topic over de Teclast X80H? Hier is van de meest gekochte Chinese tablets wel een topic te vinden (waar ook vaak de drivers staan).
Ja, daar heb ik al flink gezocht en uiteraard ook in google. Mogelijk dat ergens iets op een Russisch of Chinees forum te vinden is.

Driver Genius Professional (gratis trial) lijkt de beste methode, wie heeft er een Teclast X80h en wil dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 16:20
Met dank aan het zwarte gat Urumqi in China heb ik nu een 2e Voyo a1 mini ontvangen.
Mijn eerste werkt prima en het vandaag ontvangen exemplaar mag dus in de verkoop.
Knip, V&A is niet toegestaan op het forum

[ Voor 24% gewijzigd door The Wizard op 15-01-2015 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
Soldaatje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:58:
Aangezien de Onda v102w op dit moment niet leverbaar is zal ik een andere moeten kiezen.
Het zal dan de FNF iFive MX2 worden.
Mijn vraag is kan ik met het volgende kabeltje tegelijk OTG gebruiken en opladen?

[afbeelding]

Als iemand snapt waar het anders voor is, alvast bedankt!
Hier is ie op voorraad met keyboard dock :)

http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:23
Eerder was ik nog wel blij met m'n teclast x80h. Helaas is de WiFi zo verschrikkelijk slecht dat ik het ding niet tot nauwelijks meer gebruik. Zit eraan te denken om een er een usb wlan bij te kopen, maar ik weet niet of ik zin heb om van alles mee te slepen als ik de tablet wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:20
PeeWee63 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:08:
[...]

Ik heb daar de onda v820w besteld. na 2,5 week ontvangen. Zat in de originele doos en dan verpakt in een soort opblaasbare zak met daarom heen nog een grijze zak. Er was een waarde van 25 dollar op gezet met als inhoud digital photo frame. Keuze gemaakt voor eu plug maar er zat alleen een eu adapter bij en helemaal geen oplader .Wel een usb kabeltje.
Kijk ondanks deze positive ervaring goed uit:
http://tabletrepublic.com...eriences-seller-1628.html
http://www.resellerratings.com/store/Onda_Tblet_1

Alarmbel 1: (te) goedkoop? Zie ook de andere tablets op die site
Alarmbel 2: slechte reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
FitTiv schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:17:
[...]

Kijk ondanks deze positive ervaring goed uit:
http://tabletrepublic.com...eriences-seller-1628.html
http://www.resellerratings.com/store/Onda_Tblet_1

Alarmbel 1: (te) goedkoop? Zie ook de andere tablets op die site
Alarmbel 2: slechte reviews.
De lagere prijs is deels te verklaren dat er geen gratis verzending wordt gehanteerd. Was op een aantal sites ook al verschillende reacties tegen gekomen en vroeg me af of wat voor ervaring andere Tweakers hebben. Ik kijk denk ik nog even verder ;)

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 12:17

PolarWolf

Debian, of course.

Ik heb net bij tinydeal.com een CUBE iWork 8 besteld voor gebruik in de auto. Als ik het wel heb wordt deze tablet met een externe voeding voorzien van stroom, en dat is ideaal voor in de voiture. Dat houdt de USB poort vrij voor de 4 poorts powered USB hub die ik heb.

Nu is de informatie over het al of niet beschikbaar zijn van een interne GPS ontvanger conflicterend. Ik heb wel een USB GPS ontvanger, dus een heel groot probleem is het gemis ook niet, maar wat is nu de waarheid omtrent dit ding qua GPS?

Het idee is om het ding te gaan gebruiken als GPS kaartplotter voor offroading ;)

Undernet #linux, Undernet #ipsec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-09 00:16
PolarWolf schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:04:
Nu is de informatie over het al of niet beschikbaar zijn van een interne GPS ontvanger conflicterend.
Waar haal je dat? Ik vind zo direct niet ergens waar beweerd wordt dat er GPS zou inzitten.
Daarnaast heb ik in andere Windows tablets al gezien dat GPS en 3G vaak samengaan, en 3G zit er toch zeker ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk een dualboot tablet als de x98 Air 2. Helaas is deze alleen in het wit verkrijgbaar volgens mij? Nou vind ik wit geen mooie kleur voor een tablet en zoek ik een soortgelijke tablet in het zwart. Iemand een tip of idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 19:39
Mevius schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:07:
[...]
Dankzij dit topic (en jouw post )) ook de knoop doorgehakt en de PiPo W2F besteld als cadeautje voor m'n vriendin. Ben benieuwd!
En na 29 dagen is 'ie binnen! Op zich niet slecht met kerst en de jaarwisseling ertussen. Dit weekend maar even prutsen om alle instellingen goed te krijgen. Tablet zat uitstekend verpakt (bubbeltjesplastic er 10 keer omheen gewikkeld) en zelfs de tabeldoos is onbeschadigd :Y) .

Geen inklaringskosten hoeven betalen, GearBest heeft een waarde van $30 op de voorzijde vermeldt d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Mevius op 16-01-2015 12:02 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:09:
Ik zoek eigenlijk een dualboot tablet als de x98 Air 2. Helaas is deze alleen in het wit verkrijgbaar volgens mij? Nou vind ik wit geen mooie kleur voor een tablet en zoek ik een soortgelijke tablet in het zwart. Iemand een tip of idee?
Teclast X10HD of Teclast X16HD

Beiden als dual boot verkrijgbaar;)

Zelfinstallatie warmtepomp Omnia M3.2 10, Warmtemeter Sensostar + ESP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
verkeerslicht schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:00:
[...]

Teclast X10HD of Teclast X16HD

Beiden als dual boot verkrijgbaar;)
of deze http://www.banggood.com/T...-8_1-Tablet-p-963974.html

is ook de teclast X80H maar nu met dualboot

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de X16HD vind ik de resolutie wat te laag, dus toch maar voor de X10HD gaan denk ik. Ziet er wel gelikt uit :) Zijn alle webwinkels met een levertijd van ~3 weken? Of zit er ook nog wel verschil in qua snelheid van levering? Zit nu te denken aan banggood. Heb verder 0,0 ervaring met chineesjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Wat denken jullie van zo iets:
http://www.banggood.com/U...ows-Android-p-955494.html

Heeft iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Is gewoon een regelrechte kopie van deze lijkt mij

http://www.bol.com/nl/p/r...TWE0020211003004012210314

[ Voor 24% gewijzigd door Pukson op 16-01-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 16:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:23
DaveGold schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:31:

Alvast erg bedankt.
Ik heb een zip bestand van de originele drivers. Mocht er nog iemand interesse in hebben hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Mijn teclast x98 air ii is binnen van geekbuying.
De seal was gebroken(controle tablet denk ik), verpakking was een megadikke zak met lucht er in, uiterst goed ingepakt.
Hij is net iets dikker dan de ipad air, maar past netjes in de orginele cover.
Weet iemand een mooie ipad air hoes met de juiste uitsparingen die niet te dik is?

De kwaliteit van de tablet is tot nu toe boven verwachting, fantastisch scherm en de tablet zelf voelt ook goed aan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
f.v.b schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt. Deze keyboard dock kun je erbij bestellen maar je ziet al dat het toetsenbord voor een breedbeeld tablet bedoelt is. Vooral als je de afbeeldingen bekijkt van het dichtgevouwen toetsenbord. Daar gaat nooit een Teclast X98 in passen.

Hendrickson, een actieve reviewer op het Teclast X98 XDA topic, adviseert een Logitech keyboard op YouTube. Dat is een toetsenbord en tablet steun in één. Voor de bescherming van je tablet moet je dan een andere oplossing zoeken.
Heb zelf die keyboard voor super weinig kunnen scoren en werkt perfect zowel op Android als Windows. Zelf doe ik dit icm met een pouch vanwege geen bescherming maar je kan het direct dan ook gebruiken voor andere dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door GSOD op 17-01-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_147
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 15:43
Hey,

ben zelf op zoek naar een Android of Windows tablet ter vervangen van mijn Visture V97HD.
Deze is niet slecht: zeer goed scherm, batterijduur is OK, maar lagt toch wel redelijk en onvoorspelbaar.
SW ondersteuning is er niet meer, geen updates, maar ook geen custom roms...

Even gekeken bij www.smartphonetablet.be. Lijkt me serieuze winkel met goede prijzen.
Zoek een zo groot mogelijke tablet, 4x3 lijkt me beter dan 16x9; ik lees vooral boeken en tijdschriften.
Games interesseren me niet echt, GPS en 3G kan leuk zijn, maar wil ik niet echt voor bijbetalen.

Deze staan op mijn lijstje
- Teclast X98 Air II Dual OS (met Intel Atom CPU, 260€) (http://shop50453.shopunit...eclast-x98-air-ii-dual-os)
Hoeveel ruimte is er nog vrij met Android en Windows er op?
- Onda V989 (met Allwinner A50 Octocore, 240€) (http://shop50453.shopunit.net/tablets/onda-v989)
- Pipo P1 (met Rockchip RK3288, 270€) (http://shop50453.shopunit.net/tablets/pipo-p1)

Welke van deze CPU's is aan te raden?
Momenteel heb ik een RK3188, niet slecht, maar SW is dus wat laggy.
Iemand ervaring met de A50?
Is Android een beetje goed op de Atom?

De Teclast lijkt me de meeste bang-for-buck te geven en lijkt vrij goed ondersteunt.
Onda heeft dan weer echter net update naar Lollipop gekregen.
Pipo is in ieder geval een naam die vorig jaar ook al bestond, dus dat weer iets meer vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Het is toch niet normaal meer hoe snel de tablets elkaar opvolgen.
Nu de Onda v919 dual-boot tablet voor maar $234.

http://www.aliexpress.com...2GB-64GB/32272626267.html

7,9mm dik, Atom Bay Trail-T Z3736F @ 2,1GHz, 64GB opslag, GPS, 3G. En past denk ik in originele iPad Air hoesjes (dat doet mijn v975w niet, die is te dik met zijn 9mm).

Kan zowel Win8.1 als Android 4.4 booten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Said Ben Salah schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:21:
[...]

Heb zelf die keyboard voor super weinig kunnen scoren en werkt perfect zowel op Android als Windows. Zelf doe ik dit icm met een pouch vanwege geen bescherming maar je kan het direct dan ook gebruiken voor andere dingen.
Bedoel je de logitech? Zo ja, weet je dan waar/of die nog steeds goedkoop te scoren zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Mastermind schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:35:
Het is toch niet normaal meer hoe snel de tablets elkaar opvolgen.
Nu de Onda v919 dual-boot tablet voor maar $234.

http://www.aliexpress.com...2GB-64GB/32272626267.html

7,9mm dik, Atom Bay Trail-T Z3736F @ 2,1GHz, 64GB opslag, GPS, 3G. En past denk ik in originele iPad Air hoesjes (dat doet mijn v975w niet, die is te dik met zijn 9mm).

Kan zowel Win8.1 als Android 4.4 booten. :/
Ik lees zojuist op XDA dat ze nog nauwelijks (niet ?) geleverd worden. Eerst maar eens afwachten wat de ervaringen zijn met deze tablet.

Dit model heeft geen HDMI uitgang wat voor mij toch wel een vereiste is.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik heb in het exotische Android tablet topic mijn eerste bevindingen van de Teclast x98 Air II (dual boot) gepost. Zaterdag ontvangen via PostNL, geen extra kosten aan de deur (jippie).

Wat een mooi ding man. 1 klein minpuntje is de 3D-gaming bug. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit, maar kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een dealbreaker is. Ik hoop maar dat daar een kernel-fix voor komt.

Verder voor € 160,- eigenlijk gewoon een lachwekkend mooie deal. Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die € 400,- betalen voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:00
Op xda staat al een fix voor die 3d bug, is volgens mij een aanpassing van de GPU Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Ik heb een Teclast X98 Air II besteld.
Nu kreeg ik net te horden dat de Windows versie niet meer op voorraad is en de verkoper een dual boot met Android wil sturen. Ik wil geen Android gaan gebruiken, moet ik dit accepteren?
Kan ik hem flashen naar Windows only met behoud van een geldige licentie?

Verder las ik nog wat over verschillende versies die in omloop zijn, HG5N, HG6M, HG6N.

Zit hier nog veel verschil tussen, er was geloof ik een versie met een mindere Digitizer waardoor Windows minder soepel liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Voeg daar de HG7N ook maar aan toe, die heb ik eergister gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Barcafan schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:16:
Op xda staat al een fix voor die 3d bug, is volgens mij een aanpassing van de GPU Mhz.
Klopt, maar die is voor de 3G versie en alleen voor Android. Althans, laatste x dat ik checkte daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Hoppa! schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:41:
Voeg daar de HG7N ook maar aan toe, die heb ik eergister gekregen.
Dual boot?

Draaid Windows gewoon op 60hz?

Tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Dax schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:47:
[...]

Dual boot?

Draaid Windows gewoon op 60hz?

Tevreden?
Ja

Ja

Ja

Zie mijn korte review in het Android tablet topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax

Dax

Hoppa! schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Ja

Ja

Ja

Zie mijn korte review in het Android tablet topic.
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
chuwi vi8 is binnen, vooralsnog erruuug tevreden, prima snelheid, goed touchscreen, compact. top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gn0ver
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-08 14:02
Voor iedereen die nog een hoesje zoekt voor de Teclast X98 Air II ...

Na lang zoeken ben ik voor de Griffin Journal Folio iPad Air gegaan. Fantastisch hoesje met maar heel weinig randen, dus je kan overal nog redelijk bij. Helaas zit de sparing voor de camera wel aan de andere kant op de iPad, dus die kan je niet zo maar gebruiken, maar voor de rest zit het perfect. Je kan ook gewoon bij je USB-poort zonder te zagen of moeilijk te doen.

Meer info:
http://store.griffintechnology.com/journal-for-ipad-air

Ik heb er € 25,- voor betaald bij ipad-center.nl

Afbeeldingslocatie: http://store.griffintechnology.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/b/gb37779_journal_ipadair_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://store.griffintechnology.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/b/gb37779_journal_ipadair_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Eerst was ik niet zo geïnteresseerd in een Chinese tablet. Maar nu zie ik dat er steeds meer dualboot tablets uitkomen. Ik wilde al een jaren een mooie, lichte(voor lengte) tablet met android en windows en die zijn er nu :) Als ik het goed begrijp zijn dit op het moment alle Chinese dualboot tablets die in een dualboot variant geleverd worden:

Chuwi Vi8
Onda V891w
Onda V919w
Teclast x98 air II dualboot
Teclast x80 h dualboot
teclast x10 hd dualboot
teclast x16 hd dualboot(Springt er uit vanwege 10,6'' scherm)
teclast x89hd dualboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Willian40 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:34:
Eerst was ik niet zo geïnteresseerd in een Chinese tablet. Maar nu zie ik dat er steeds meer dualboot tablets uitkomen. Ik wilde al een jaren een mooie, lichte(voor lengte) tablet met android en windows en die zijn er nu :) Als ik het goed begrijp zijn dit op het moment alle Chinese dualboot tablets die in een dualboot variant geleverd worden:

Chuwi Vi8
Onda V891w
Onda V919w
Teclast x98 air II dualboot
Teclast x80 h dualboot
teclast x10 hd dualboot
teclast x16 hd dualboot(Springt er uit vanwege 10,6'' scherm)
teclast x89hd dualboot
Kan je nou ook nog zelf op de x80h teclast een dualboot maken ik heb nog de versie waar dat niet zo
edit het is me al gelukt

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
robinjoo1 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:14:
[...]

Kan je nou ook nog zelf op de x80h teclast een dualboot maken ik heb nog de versie waar dat niet zo was
De fabrikant Teclast is aardig behulpzaam, ik heb de originele teclast gehad en daar kreeg ik ook de drivers, software et cetera van. Dus als je de fabrikant er om vraagt weet ik zeker dat ze je de software wel willen sturen. Op de officiële site kan je contactgegevens vinden. Teclast.com/en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb net mijn Onda V102 binnen. Via DHL en dus taxen betaald. Doos was geopend en ook de houderdoos was geopend. Tablet op zich ziet er goed uit. Enkel linksboveninis een kleine bubbel waarneembaar op het scherm. Niet storend, maar als iemand advies heeft over hoe ik em zou kunnen wegkrijgen, het is zeker welkom.
Nu probeer ik de taal op Nederlands België in te stellen (naar de aanwijzingen van hier in het topic). Maar hij blijft hangen in "checking availability" op het Windows display language scherm. Met andere woorden hij geeft de knop downloaden niet weer. Is dit zo een gevalletje "Single language"? zoals hiervoor besproken denken jullie? Er zijn hier nog mensen met een Onda V102 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Joindry schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:51:
Ik heb net mijn Onda V102 binnen. Via DHL en dus taxen betaald. Doos was geopend en ook de houderdoos was geopend. Tablet op zich ziet er goed uit. Enkel linksboveninis een kleine bubbel waarneembaar op het scherm. Niet storend, maar als iemand advies heeft over hoe ik em zou kunnen wegkrijgen, het is zeker welkom.
Nu probeer ik de taal op Nederlands België in te stellen (naar de aanwijzingen van hier in het topic). Maar hij blijft hangen in "checking availability" op het Windows display language scherm. Met andere woorden hij geeft de knop downloaden niet weer. Is dit zo een gevalletje "Single language"? zoals hiervoor besproken denken jullie? Er zijn hier nog mensen met een Onda V102 dacht ik?
Wifi al aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Niet online

rty

De onda v102w die ik heb, is in elk geval niet 1 talig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wifi staat aan, heb andere account toegevoegd met wel admin rights, dan wou hij iig al downloaden. Alleen liep hij lekker vast na de download en wou en niet installeren. Tot overmaat van ramp ben ik nu ook mijn engels kwijt en zit ik compleet te sukkelen in het chinees. Daar snap ik al zeker geen reet meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Niet online

rty

Alles in het chinees heb ik ook gehad. Blijkbaar was er iets tijdens het updates misgegaan waardoor hij niet meer normaal wou opstarten, toen moest er een factory reset worden gedaan. Dan ga je door een chinees installatiemenu, waardoor je een Chinese installatie overhoud. :+
Ik leef met je mee, met alles in het chinees is redelijk irritant om alles goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dat zal het dus wel geweest zijn. Nu heb ik wel ene probleem dat dit mijn absoluut eerste win 8 is en dus helemaal niet weet waar de factory reset zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boess
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 16:54
Hier ook een tevreden PIPO W2F gebruiker,via de link en code in deze discussie besteld voor 100 EUR bij gearbest. Werd volledig gebruiksklaar in het engels geleverd.

Erg leuk speelgoed, voornamelijk aangeschaft om Heartstone op te spelen wat prima gaat. Net alles geüpdatet en de Realtek WLAN adapter deed het niet meer. Die handmatig geüpdatet naar versie 3007.9.1015.2014 en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mogelijkheid om een eigen Windows versie op de tablets te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ok, na een factory reset en véél geklungel om ingelogd te raken, opnieuw een taalpakket te proberen en veel geduld te oefenen, heb ik nu een nederlandse layout. Er staan nog chinese iconen tussen en mijn tobo staat nu ook plots in azerty(wat ook leuk was om mijn gekozen paswoord in te geven). ik moet zelfs nog ontdekken wat voor soort qwerty layout ik heb. Blijkbaar is het geen Nederlandse versie... Dat wordt ook even zoeken.
Maar dat zijn allemaal zorgen voor morgen. ;w

[ Voor 0% gewijzigd door Joindry op 21-01-2015 09:17 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 19:32
vandaag na 2 maanden wachten eindelijk mijn v102w binnen. Wat een domper!

Niet alleen kostte het met alsnog 18 euro, het scherm is gewoon kapot.

Er zit een grote vlek op het scherm die groter wordt als je erop drukt... Ik dacht eerste dat het de screenprotector was. Niet dus!

Ook erg karig verpakt!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2QbVpth.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Aniki op 21-01-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Aniki schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:23:

[afbeelding]
Zoek even op "zuignap" in dit topic. :) Je bent niet de eerste met dit probleem.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Aniki schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:23:

Er zit een grote vlek op het scherm die groter wordt als je erop drukt... Ik dacht eerste dat het de screenprotector was. Niet dus!

Ook erg karig verpakt!

[afbeelding]
succes met zuignappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 19:32
hahaha ongelooflijk. Mn vrouw staat me vierkant uit te lachen hier...

sta ik dan met mn go pro zuignap |:(

De vlek is weg, maar kwam weer terug dat ik hem weer aanraakte. Nu weer genapt en weer weg. nu maar even een tijdje laten staan en het beste hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Aniki schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:43:
[...]

hahaha ongelooflijk. Mn vrouw staat me vierkant uit te lachen hier...

sta ik dan met mn go pro zuignap |:(

De vlek is weg, maar kwam weer terug dat ik hem weer aanraakte. Nu weer genapt en weer weg. nu maar even een tijdje laten staan en het beste hopen!
Mijn vader lachte me inderdaad ook uit ^^
Ik heb denk ik hetzelfde probeem met mijn Elephone G4
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T8T0U8nby1ccy7Kxunnjxswr/medium.jpg
maar zuignappen werkt niet echt helaas...
dus ik heb denk ik een ander probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door krissie100 op 21-01-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Weet iemand waar ik de g sensor kan calibreren? Want hij is niet helemaal lekker gecalibreerd, hou de tablet recht maar toch gaat mijn autootje naar links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Joindry schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:51:
1. Ik denk dat er nog een screenprotector op zit. Check dit met je nagel bij de randen.
2. Je kunt ook handmatig MUI language packs installeren
Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor winkels, prijzen, levertijden en alle andere niet-technische zaken.