Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gebruikersreview ineens "verdwenen"

Pagina: 1
Acties:

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik ben bezig met een gebruikersreview van de AOC q2770Pqu (review ID: 100792) die nog in Preview modus staat. Maar als ik nu op review aanpassen klik kom ik in een leeg reviewscherm terecht. De preview bekijken kan nog wel en de review staat ook nog in Reviewbeheer. Maar de review verwijderen kan niet van uit reviewbeheer ("Userreview kon niet worden gevonden") en ik kan hem ook niet opnieuw plaatsen ("Database exception occured: Duplicate entry '378055-157660' for key 'ProduktID_UserID' "). Oftewel, de ene helft van de site ziet de review niet en de andere helft wel...

Uitloggen, browser afsluiten, CCleaner draaien, browser weer opstarten en opnieuw inloggen doet in ieder geval niks aan dit probleem.

Als jullie de review zouden kunnen verwijderen, dan plaats ik hem wel opnieuw, want hij heeft nu toch de verkeerde datum (zie ook Datum gebruikersreview gelijk aan datum online zetten) en ik wil wel graag kans maken op gebruikersreview van maand worden.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 07:17
Die zal ergens zijn blijven steken bij de uitrol van de iteratie #55. Ik laat er even naar kijken.

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 05-08-2014 14:36 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31

crisp

Devver

Pixelated

Klinkt als Bug bij bewerken review waarvoor reeds een ticket gemaakt is :)

Intentionally left blank

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Is dan ook zelfde probleem, maar ik was toch echt eerder met melden. Kunnen jullie een indicatie geven van wanneer dit is opgelost?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Het maakt toch niet uit wie er eerder was? Als het maar opgelost wordt.

Overigens is hij als blocker ingeschoten dus vandaag of uiterlijk morgen zal de fix online komen.

Ik zet deze in het archief, updates komen in dat andere topic.

Never underestimate the power of stupid people in large groups