Ik ben bezig met een gebruikersreview van de AOC q2770Pqu (review ID: 100792) die nog in Preview modus staat. Maar als ik nu op review aanpassen klik kom ik in een leeg reviewscherm terecht. De preview bekijken kan nog wel en de review staat ook nog in Reviewbeheer. Maar de review verwijderen kan niet van uit reviewbeheer ("Userreview kon niet worden gevonden") en ik kan hem ook niet opnieuw plaatsen ("Database exception occured: Duplicate entry '378055-157660' for key 'ProduktID_UserID' "). Oftewel, de ene helft van de site ziet de review niet en de andere helft wel...
Uitloggen, browser afsluiten, CCleaner draaien, browser weer opstarten en opnieuw inloggen doet in ieder geval niks aan dit probleem.
Als jullie de review zouden kunnen verwijderen, dan plaats ik hem wel opnieuw, want hij heeft nu toch de verkeerde datum (zie ook Datum gebruikersreview gelijk aan datum online zetten) en ik wil wel graag kans maken op gebruikersreview van maand worden.
Uitloggen, browser afsluiten, CCleaner draaien, browser weer opstarten en opnieuw inloggen doet in ieder geval niks aan dit probleem.
Als jullie de review zouden kunnen verwijderen, dan plaats ik hem wel opnieuw, want hij heeft nu toch de verkeerde datum (zie ook Datum gebruikersreview gelijk aan datum online zetten) en ik wil wel graag kans maken op gebruikersreview van maand worden.