Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bug bij bewerken review

Pagina: 1
Acties:

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op dit moment wil ik voor de LG G3 een review aanpassen. Ik ben gisteren met deze review begonnen en deze stond nog niet gepubliceerd. Echter krijg ik op het moment dat ik wil editen niet mijn huidige tekst te zien.
Zodra ik de tekst overneem en deze alsnog op wil slaan krijg ik de foutmelding:
Database exception occured: Duplicate entry '384016-103493' for key 'ProduktID_UserID'

Zie bijgevoegde screenshots

Error message op website

Preview van beoordeling

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:22
Bij mij krijg ik als ik op 'Bewerk review' klik gewoon een leeg formulier, alsof ik een nieuwe review moet maken.

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het is uiteindelijk gelukt door de preview die er reeds stond live te zetten en deze vervolgens te bewerken. Vond ik zelf iets minder charmant. Nu ik de review volledig heb geplaatst is het ook mogelijk om deze volledig te bewerken.

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:22
Het lijkt me toch een foutje dat opgelost moet worden, want ik sla vaak op met de gedachte dat m'n pc maar eens moest uitvallen ofzo :p
Edit: jouw methode werkt inderdaad wel in nood :D

[ Voor 15% gewijzigd door runelaenen op 05-08-2014 23:07 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31

crisp

Devver

Pixelated

Ticket voor aangemaakt :)

Intentionally left blank

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 16:42

koku

Tnet Devver
De oplossing is inmiddels live gezet. Het wijzigen van gebruikersreviews onder embargo zou nu weer goed moeten werken.
Pagina: 1