I am the great Cornholio!
[ Voor 60% gewijzigd door _David_ op 29-08-2014 23:59 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 29-08-2014 22:15 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
I am the great Cornholio!
Omdat ik tweakers.net graag steun heb ik een abonnement genomen, ik krijg echter wel steeds het bericht dat er een adblocker is geinstalleerd en dat dat jammer is vanwege gemiste inkomsten. Dat lijkt me toch het hele eieren eten van de abonnementen; ik compenseer het gemis van inkomsten door een abonnement af te sluiten. Waarom dan toch de melding?
Learn something new every day.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Zodra je abo-status hebt, zou je een optie 'Banners uitschakelen' moeten hebben in je https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences (geen idee of die standaard aan, of uit staat gevinkt voor abo's. Ik heb ondanks 'crew-abo' het vinkje altijd uitgevinkt staan).
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2014 12:23 . Reden: eenduidige boodschap :+ ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zie ook helemaal geen transactie voor een abonnement op jouw naam. Neem anders even contact op met onze support via gathering[at]tweakers.netBal0n schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:
Deze vraag is ongetwijfeld ergens anders ook voorbij gekomen, maar ik kon zo even gauw het antwoord niet vinden, bovendien is het topic met de algemene discussie gesloten.
Omdat ik tweakers.net graag steun heb ik een abonnement genomen, ik krijg echter wel steeds het bericht dat er een adblocker is geinstalleerd en dat dat jammer is vanwege gemiste inkomsten. Dat lijkt me toch het hele eieren eten van de abonnementen; ik compenseer het gemis van inkomsten door een abonnement af te sluiten. Waarom dan toch de melding?
Intentionally left blank
wordt inmiddels aan gewerkt.Bal0n schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:
Deze vraag is ongetwijfeld ergens anders ook voorbij gekomen, maar ik kon zo even gauw het antwoord niet vinden, bovendien is het topic met de algemene discussie gesloten.
- Ikea 3dviewer
- Flash and video download
Ik wil best wat reclames van jullie bekijken, maar ik kan ze niet meer bekijken...
Welke browser gebruik je? En weet je zeker dat je niet nog iets extra's draait? Wellicht een virusscanner die zich ermee bemoeit?trabbit schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:52:
Zelfs als ik al mijn add-ons uitschakel krijg ik de melding. Daarnaast waren de add-ons die ik gebruikte:
- Ikea 3dviewer
- Flash and video download
Ik wil best wat reclames van jullie bekijken, maar ik kan ze niet meer bekijken...
Ik heb het nu ruim een week.
[ Voor 10% gewijzigd door trabbit op 18-09-2014 01:43 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Frontpage toch wel? Dat is waar ik op doel..._David_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:23:
IIRC wordt niet op alle pagina's altijd ads weergeven.
Niet elke pageview heeft altijd even veel reclame. Het zou best eens kunnen dat je even niks ziet.MicGlou schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:31:
[...]
Frontpage toch wel? Dat is waar ik op doel...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Tweakers heeft sowieso weinig reclame. Op dit moment draait er ook niet veel. De frontpage is dan ook redelijk schoon. Af en toe is er een wat meer opzichtige campagne maar over het algemeen valt het mee. Zo nu ook op de frontpage.MicGlou schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:31:
[...]
Frontpage toch wel? Dat is waar ik op doel...
https://secure.tweakers.net/aboshop/
^^ als hij niet bewust ads/tracking blokkeert of dat wel doet maar die blokkering best uit wil zetten zijn er misschien ook nog gratis oplossingen.Misha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:54:
Een abo'tje nemen voor nog geen luxe belegde pizza die je via thuisbezorgd besteld per jaar lost alles voor je op
Draai je enige addon of extensie die advertenties zou kunnen blokkeren? Ghostery, Adblock etc?N1ckk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:32:
Geen zin om vijf pagina's door te lezen. Ik waardeer Tweakers.net en krijg sinds kort in Safari 7.0.6 deze melding en het is niet mijn bedoeling om iets te ontduiken. Ik snap, waardeer en accepteer jullie businessmodel. Hoe los ik dit op?
Nee, geen.Inspector schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:55:
[...]
Draai je enige addon of extensie die advertenties zou kunnen blokkeren? Ghostery, Adblock etc?
Dat snap ik, maar dat vroeg ik niet.Misha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:54:
Een abo'tje nemen voor nog geen luxe belegde pizza die je via thuisbezorgd besteld per jaar lost alles voor je op
Zit je dan wellicht achter een proxy (werk situatie) die wellicht e.e.a. filtered? Blokkeer je cookies? Zie je uberhaupt adds op Tweakers of dat ook niet?N1ckk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:02:
[...]
Nee, geen.
[...]
Dat snap ik, maar dat vroeg ik niet.
Indien je het als hinderlijk ervaart en je blokkeert echt geen adds kun je natuurlijk de melding ook simpelweg weg klikken, deze zou dan voorlopig niet meer omhoog moeten komen.
Dat begrijp ik, maar als je zelf niet bereid bent om ook maar enige moeite te doen, waarom zou ik dat dan wel doen?N1ckk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:02:
[...]
Nee, geen.
[...]
Dat snap ik, maar dat vroeg ik niet.
Ik ben ondanks dat ik niet betaal nog steeds een soort klant van Tweakers door regelmatig de website te bezoeken. Ik heb daarnaast de moeite genomen een bug te melden en na te gaan of er niks raars aan staat. Jij komt met een brutale suggestie als je het me eerlijk vraagt. Maargoed, no offence taken verder, maar ik ga er nou niet op door.Misha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:50:
[...]
Dat begrijp ik, maar als je zelf niet bereid bent om ook maar enige moeite te doen, waarom zou ik dat dan wel doen?
Ik vind het niet zozeer hinderlijk, maar ik wilde eigenlijk jullie hiermee helpen. Ik snap heel goed dat jullie geld moeten verdienen middels advertenties en ik stoor me daar ook totaal niet aan. Overigens geen proxy, geen cookie blokkade en ik zie wel de Google Ads sowieso in de berichten.Inspector schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:06:
[...]
Zit je dan wellicht achter een proxy (werk situatie) die wellicht e.e.a. filtered? Blokkeer je cookies? Zie je uberhaupt adds op Tweakers of dat ook niet?
Indien je het als hinderlijk ervaart en je blokkeert echt geen adds kun je natuurlijk de melding ook simpelweg weg klikken, deze zou dan voorlopig niet meer omhoog moeten komen.
170074
Afgezien van dat kan het alsnog niet de bedoeling zijn dat dit topic gekaapt wordt door die discussie, dus laten we dat vooral niet doen.
Deze bug blijft wel steeds terugkomen zeg....
EDIT: En ja, ik heb een vinkje bij Banners uitschakelen.
[ Voor 9% gewijzigd door diabolofan op 23-09-2014 08:40 ]
Dat is uiteraard niet de bedoeling en is wel degelijk iets dat we moeten oplossen. Ik maak er gelijk een ticket voor aan zodat deze check ook met abbo houders werkt.diabolofan schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:40:
Melding dat er een adblocker gedetecteerd is op plan: Testpanel Knab - Ontdek zelf hoe sociaal mobiel betalen is, terwijl ik een abonnement heb.
Deze bug blijft wel steeds terugkomen zeg....
EDIT: En ja, ik heb een vinkje bij Banners uitschakelen.
Ik heb het vermoeden dat het is op momenten dat de verbinding hier zwaar belast wordt. Kan dat inderdaad een reden zijn? (bijv dat het dan te lang duurt voordat ze geladen kunnen worden oid?)
Zo ja, dan weet ik waar het aan ligt. Zo nee, moet ik dan behalve Tweakers.net nog meer whitelisten?
PS: overigens vind ik die melding geen ramp hoor, vraag me meer af waar het dan aan zou liggen
[ Voor 10% gewijzigd door Tjolk op 22-10-2014 09:42 . Reden: PS ]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Browser en ingeschakelde addons:
Firefox 35.0
Ghostery
Https-Everywhere
BetterPrivacy
Met Ghostery kun je ook ads blocken, dus vermoedelijk ligt het daar aan. Ook daarin ons (en vooral de banner netwerken) whistelisten zou het moeten fixen.tweakev schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 06:45:
AdBlock Edge uitgeschakeld op tweakers.net, toch krijg ik de melding 'je blokkeert onze banners'
Browser en ingeschakelde addons:
Firefox 35.0
Ghostery
Https-Everywhere
BetterPrivacy
Never underestimate the power of stupid people in large groups
DoubleClick aangezet in Ghostery, krijg nu geen melding meer, thanks!rob_erwt schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 07:53:
[...]
Met Ghostery kun je ook ads blocken, dus vermoedelijk ligt het daar aan. Ook daarin ons (en vooral de banner netwerken) whistelisten zou het moeten fixen.
Enig idee wat dit nog meer zou kunnen veroorzaken?
Dit is mijn werk PC, dus heb verder geen invloed op firewall etc. Zal het vanavond thuis eens proberen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Nee, maar onze detectie is wel vrij conservatief waardoor het kan zijn dat soms net wel, soms net niet de melding getriggered wordt. De hamvraag is: zie je wel advertenties? Zo niet, dan is er blijkbaar toch nog sprake van een blokkade ergens...Hebben jullie een addblocker-warning-message-randomizer ontwikkeld?
Intentionally left blank
Edit: Ik zie dus nu pas

[ Voor 13% gewijzigd door Kid_Stevie op 05-12-2017 16:27 ]
Hier alleen TECHNISCHE vragen of opmerkingen. Algemene discussie hier: Adblockers & Tweakers