"Adblocker gedetecteerd!" , die heb ik helemaal niet?!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07 13:01

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik mag deze melding elke dag op het werk (belastindienst/douane) wegklikken, behoorlijk iritant. Is dit op te lossen?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-07 19:07

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je cookies weggooien zorgt ervoor dat de melding steeds opnieuw komt.

[ Voor 60% gewijzigd door _David_ op 29-08-2014 23:59 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
"belastindienst/douane".... daar zal wel een proxy tussen zitten denk ik die dwars zit. Of automatische opschoonactie.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 29-08-2014 22:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 17-07 13:01

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik vermoed beide idd. Behoorlijk iritant maar ach we moeten het er maar mee doen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Deze vraag is ongetwijfeld ergens anders ook voorbij gekomen, maar ik kon zo even gauw het antwoord niet vinden, bovendien is het topic met de algemene discussie gesloten.

Omdat ik tweakers.net graag steun heb ik een abonnement genomen, ik krijg echter wel steeds het bericht dat er een adblocker is geinstalleerd en dat dat jammer is vanwege gemiste inkomsten. Dat lijkt me toch het hele eieren eten van de abonnementen; ik compenseer het gemis van inkomsten door een abonnement af te sluiten. Waarom dan toch de melding?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Volgens je profiel ben je geen abbonee...

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, zo te zien heb je nog geen abo-status. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan, kan je mailen naar gathering[at]tweakers.net

Zodra je abo-status hebt, zou je een optie 'Banners uitschakelen' moeten hebben in je https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences (geen idee of die standaard aan, of uit staat gevinkt voor abo's. Ik heb ondanks 'crew-abo' het vinkje altijd uitgevinkt staan).

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2014 12:23 . Reden: eenduidige boodschap :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bal0n schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:
Deze vraag is ongetwijfeld ergens anders ook voorbij gekomen, maar ik kon zo even gauw het antwoord niet vinden, bovendien is het topic met de algemene discussie gesloten.

Omdat ik tweakers.net graag steun heb ik een abonnement genomen, ik krijg echter wel steeds het bericht dat er een adblocker is geinstalleerd en dat dat jammer is vanwege gemiste inkomsten. Dat lijkt me toch het hele eieren eten van de abonnementen; ik compenseer het gemis van inkomsten door een abonnement af te sluiten. Waarom dan toch de melding?
Ik zie ook helemaal geen transactie voor een abonnement op jouw naam. Neem anders even contact op met onze support via gathering[at]tweakers.net :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:27
Bal0n schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:07:

wordt inmiddels aan gewerkt. :)

• trabbit
  • Laatst online: 16-06 21:50
Zelfs als ik al mijn add-ons uitschakel krijg ik de melding. Daarnaast waren de add-ons die ik gebruikte:
- Ikea 3dviewer
- Flash and video download

Ik wil best wat reclames van jullie bekijken, maar ik kan ze niet meer bekijken...

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:42
trabbit schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:52:
Zelfs als ik al mijn add-ons uitschakel krijg ik de melding. Daarnaast waren de add-ons die ik gebruikte:
- Ikea 3dviewer
- Flash and video download

Ik wil best wat reclames van jullie bekijken, maar ik kan ze niet meer bekijken...
Welke browser gebruik je? En weet je zeker dat je niet nog iets extra's draait? Wellicht een virusscanner die zich ermee bemoeit?

• trabbit
  • Laatst online: 16-06 21:50
Firefox beta (zit nu op mobiel, versienummer weet ik even niet) en F-secure hun add-on staat altijd al uit omdat ik die als irritant ervaar.

Ik heb het nu ruim een week.

[ Voor 10% gewijzigd door trabbit op 18-09-2014 01:43 ]

• Misha
Probeer het eens met een stable en niet met een bèta :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-07 19:07

zomertje

Barisax knorretje

Hier ook een adblock melding op mn werk. Ze zullen hier vast dingen blokkeren. Maar wilde het jullie toch laten weten, want ik kan er in ieder geval niks aan doen. IE8 (zucht...)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
Kan het ook andersom? Ik heb mijn adblockers e.d. voor Tweakers uitgeschakeld en krijg ook geen melding meer... maar ik zie alsnog zelden reclame? Laatst wel die borders van Destiny nog gezien, maar verder niets eigenlijk... op dit moment ook echt 0, ook als ik een aantal keren refresh.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

IIRC wordt niet op alle pagina's altijd ads weergeven.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08
_David_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:23:
IIRC wordt niet op alle pagina's altijd ads weergeven.
Frontpage toch wel? Dat is waar ik op doel...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MicGlou schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:31:
[...]

Niet elke pageview heeft altijd even veel reclame. Het zou best eens kunnen dat je even niks ziet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 11:41
MicGlou schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:31:
[...]

Tweakers heeft sowieso weinig reclame. Op dit moment draait er ook niet veel. De frontpage is dan ook redelijk schoon. Af en toe is er een wat meer opzichtige campagne maar over het algemeen valt het mee. Zo nu ook op de frontpage.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-07 16:07

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Geen zin om vijf pagina's door te lezen. Ik waardeer Tweakers.net en krijg sinds kort in Safari 7.0.6 deze melding en het is niet mijn bedoeling om iets te ontduiken. Ik snap, waardeer en accepteer jullie businessmodel. Hoe los ik dit op?

• Misha
Een abo'tje nemen voor nog geen luxe belegde pizza die je via thuisbezorgd besteld per jaar lost alles voor je op :)

https://secure.tweakers.net/aboshop/

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:54:
Een abo'tje nemen voor nog geen luxe belegde pizza die je via thuisbezorgd besteld per jaar lost alles voor je op :)

^^ als hij niet bewust ads/tracking blokkeert of dat wel doet maar die blokkering best uit wil zetten zijn er misschien ook nog gratis oplossingen. :P

• Inspector
N1ckk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:32:
Geen zin om vijf pagina's door te lezen. Ik waardeer Tweakers.net en krijg sinds kort in Safari 7.0.6 deze melding en het is niet mijn bedoeling om iets te ontduiken. Ik snap, waardeer en accepteer jullie businessmodel. Hoe los ik dit op?
Draai je enige addon of extensie die advertenties zou kunnen blokkeren? Ghostery, Adblock etc?

• N1ckk

N1ckk

Inspector schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:55:
[...]

Draai je enige addon of extensie die advertenties zou kunnen blokkeren? Ghostery, Adblock etc?
Nee, geen.
Misha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:54:

Dat snap ik, maar dat vroeg ik niet.

• Inspector
N1ckk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:02:
[...]

Nee, geen.

[...]

Zit je dan wellicht achter een proxy (werk situatie) die wellicht e.e.a. filtered? Blokkeer je cookies? Zie je uberhaupt adds op Tweakers of dat ook niet?

Indien je het als hinderlijk ervaart en je blokkeert echt geen adds kun je natuurlijk de melding ook simpelweg weg klikken, deze zou dan voorlopig niet meer omhoog moeten komen.

• Misha
N1ckk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:02:
[...]

Nee, geen.

[...]

Dat begrijp ik, maar als je zelf niet bereid bent om ook maar enige moeite te doen, waarom zou ik dat dan wel doen?

• N1ckk

N1ckk

Misha schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:50:
[...]

Dat begrijp ik, maar als je zelf niet bereid bent om ook maar enige moeite te doen, waarom zou ik dat dan wel doen?
Ik ben ondanks dat ik niet betaal nog steeds een soort klant van Tweakers door regelmatig de website te bezoeken. Ik heb daarnaast de moeite genomen een bug te melden en na te gaan of er niks raars aan staat. Jij komt met een brutale suggestie als je het me eerlijk vraagt. Maargoed, no offence taken verder, maar ik ga er nou niet op door.
Inspector schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:06:
[...]

Zit je dan wellicht achter een proxy (werk situatie) die wellicht e.e.a. filtered? Blokkeer je cookies? Zie je uberhaupt adds op Tweakers of dat ook niet?

Indien je het als hinderlijk ervaart en je blokkeert echt geen adds kun je natuurlijk de melding ook simpelweg weg klikken, deze zou dan voorlopig niet meer omhoog moeten komen.
Ik vind het niet zozeer hinderlijk, maar ik wilde eigenlijk jullie hiermee helpen. Ik snap heel goed dat jullie geld moeten verdienen middels advertenties en ik stoor me daar ook totaal niet aan. Overigens geen proxy, geen cookie blokkade en ik zie wel de Google Ads sowieso in de berichten.

170074

Jammer dat het topic voor algemene discussie nog steeds gesloten is. Ik snap dat het tracken van gebruikers (door derde partijen) een gevoelig onderwerp is en dat daarmee de gemoederen hoog kunnen oplopen. Maar nu hebben jullie de discussie monddood gemaakt, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De uitkomst van die discussie verandert niks aan het feit dat er geen keuze is. De enige manier om geld te verdienen aan banners is door een stukje tracking. Waarom de illusie van inspraak op dit vlak creëren als er toch niks mee gedaan kán worden?

Afgezien van dat kan het alsnog niet de bedoeling zijn dat dit topic gekaapt wordt door die discussie, dus laten we dat vooral niet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 21:37
Melding dat er een adblocker gedetecteerd is op plan: Testpanel Knab - Ontdek zelf hoe sociaal mobiel betalen is, terwijl ik een abonnement heb.

Deze bug blijft wel steeds terugkomen zeg....

EDIT: En ja, ik heb een vinkje bij Banners uitschakelen.

[ Voor 9% gewijzigd door diabolofan op 23-09-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat is geen bug, er wordt niet gecheck bij acties of je een abbo bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
diabolofan schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:40:
Melding dat er een adblocker gedetecteerd is op plan: Testpanel Knab - Ontdek zelf hoe sociaal mobiel betalen is, terwijl ik een abonnement heb.

Deze bug blijft wel steeds terugkomen zeg....

EDIT: En ja, ik heb een vinkje bij Banners uitschakelen.
Dat is uiteraard niet de bedoeling en is wel degelijk iets dat we moeten oplossen. Ik maak er gelijk een ticket voor aan zodat deze check ook met abbo houders werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:16
Zo nu en dan krijg ik ook die melding, terwijl ik Tweakers gewhitelist heb. 9 van de 10 keer krijg ik ook netjes de banners te zien.
Ik heb het vermoeden dat het is op momenten dat de verbinding hier zwaar belast wordt. Kan dat inderdaad een reden zijn? (bijv dat het dan te lang duurt voordat ze geladen kunnen worden oid?)
Zo ja, dan weet ik waar het aan ligt. Zo nee, moet ik dan behalve Tweakers.net nog meer whitelisten?

PS: overigens vind ik die melding geen ramp hoor, vraag me meer af waar het dan aan zou liggen

[ Voor 10% gewijzigd door Tjolk op 22-10-2014 09:42 . Reden: PS ]

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02-2023
AdBlock Edge uitgeschakeld op tweakers.net, toch krijg ik de melding 'je blokkeert onze banners'

Browser en ingeschakelde addons:
Firefox 35.0
Ghostery
Https-Everywhere
BetterPrivacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:59

rob_erwt

What does this button do?

tweakev schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 06:45:
AdBlock Edge uitgeschakeld op tweakers.net, toch krijg ik de melding 'je blokkeert onze banners'

Browser en ingeschakelde addons:
Firefox 35.0
Ghostery
Https-Everywhere
BetterPrivacy
Met Ghostery kun je ook ads blocken, dus vermoedelijk ligt het daar aan. Ook daarin ons (en vooral de banner netwerken) whistelisten zou het moeten fixen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02-2023
rob_erwt schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 07:53:
[...]

Met Ghostery kun je ook ads blocken, dus vermoedelijk ligt het daar aan. Ook daarin ons (en vooral de banner netwerken) whistelisten zou het moeten fixen.
DoubleClick aangezet in Ghostery, krijg nu geen melding meer, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fealine
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 08:45
Ik krijg sinds vandaag opeens de melding dat ik de ads blokkeer. Ik ben mij hiervan niet bewust, draai in firefox zonder enige extensions, dus kan niet verklaren waarom deze melding getoont wordt.

Enig idee wat dit nog meer zou kunnen veroorzaken?

Dit is mijn werk PC, dus heb verder geen invloed op firewall etc. Zal het vanavond thuis eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het kan inderdaad zo zijn dat de werkgever al bepaalde zaken blokkeert. Of dat je PC domeinen blokkeert obv. het hosts file. In beide gevallen zou je ook in bv. IE de melding moeten krijgen (als je Windows gebruikt).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:28

Frituurman

Mjam!

Naast wat simpele zaken als Google Spreadsheet is de enige add on die ik gebruik Adblock Pro. Ik heb hier tweakers.net gewhitelist, maar zowel mobiel, thuis als op het werk krijg ik de melding dat ik een add blocker gebruik. Soms is het na een paar refreshes weg, soms blijft het de hele browsersessie staan en soms wordt het ook niet getoond. Hebben jullie een addblocker-warning-message-randomizer ontwikkeld? :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hebben jullie een addblocker-warning-message-randomizer ontwikkeld?
Nee, maar onze detectie is wel vrij conservatief waardoor het kan zijn dat soms net wel, soms net niet de melding getriggered wordt. De hamvraag is: zie je wel advertenties? Zo niet, dan is er blijkbaar toch nog sprake van een blokkade ergens...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik krijg een melding bij de sint-actie. Zowel op mijn Android device in Chrome als op mijn laptop in Chrome, waar ik wel U block origin geïnstalleerd heb staan, maar die staat uitgeschakeld op Tweakers. Ik zie wel gewoon de ad's en kan ook gewoon de poll invullen.

Edit: Ik zie dus nu pas 8)7 dat dit echt een oud draadje is, dacht dat dit een algemeen meld topic was

[ Voor 13% gewijzigd door Kid_Stevie op 05-12-2017 16:27 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Hier alleen TECHNISCHE vragen of opmerkingen. Algemene discussie hier: Adblockers & Tweakers