“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Ik vind de batterij wel lang meegaan, maar het is moeilijk te vergelijken want het hangt zo ontzettend af van wat je ermee doet. Bij het kijken van youtube filmpjes gaat het bij mij b.v. wèl verrekte snel omlaag.krissie100 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:14:
[...]
Batterij gaat overigens hier erg snel leeg
Heb nu nog 60% met 3 uur aan waarvan het scherm 45 minuutjes aan stond...
meer mensen hier last van?
Maar er zijn eerst altijd een paar laadcycli nodig om een li-ion batterij op sterkte te krijgen. Dat kan echt veel uitmaken.
Ik internet gewoon over wifi en 3g uitCletje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 22:54:
[...]
Ik vind de batterij wel lang meegaan, maar het is moeilijk te vergelijken want het hangt zo ontzettend af van wat je ermee doet. Bij het kijken van youtube filmpjes gaat het bij mij b.v. wèl verrekte snel omlaag.
Maar er zijn eerst altijd een paar laadcycli nodig om een li-ion batterij op sterkte te krijgen. Dat kan echt veel uitmaken.
Hoop dat et beter wordt, iig is de calibratie dramatisch.. Staat nu al een uur op 58% met scherm aan
Eigenlijk pas vandaag voor het eerst mee gebeld. En daar loop ik toch tegen wat dingen aan. Het volume aan mijn oor is gewoon zacht. En ook niet echt te regelen. Vraag me af of dit wel zo hoort. Met de helder is het goed, maar ook daar volume niet echt regelbaar. Hoe is het volume bij jullie?
Ik heb er nog niet heel veel mee gebeld (in afwachting van een stevige hoes waarin ie mee kan naar m'n werk; het originele mapje werkt prima maar biedt niet de optimale bescherming), maar vond het geluid ook aan de zachte kant. Ik zal er nog eens extra op letten en ook aan de andere kant vragen hoe het klinkt. Het kan ook te maken hebben dat je even moet wennen aan het grote formaat. Houd de luidspreker bovenaan goed tegen je oor, de microfoon is minder kritisch.ManiacsHouse schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:38:
Sinds 4 dagen ook de lead 1. Fijn ding voor het geld. Wel even wennen aan het grote scherm
Eigenlijk pas vandaag voor het eerst mee gebeld. En daar loop ik toch tegen wat dingen aan. Het volume aan mijn oor is gewoon zacht. En ook niet echt te regelen. Vraag me af of dit wel zo hoort. Met de helder is het goed, maar ook daar volume niet echt regelbaar. Hoe is het volume bij jullie?
In dat geval moet ie gemakkelijk twee dagen mee kunnen (mits ingewerkt). Calibratie wordt soms ook op termijn nog beter.krissie100 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:20:
[...]
Ik internet gewoon over wifi en 3g uit
Hoop dat et beter wordt, iig is de calibratie dramatisch.. Staat nu al een uur op 58% met scherm aan
Ik ben inmiddels overigens al toe aan mijn tweede update OTA (deze twee staan nog niet op de website). Het lijkt erop dat Leagoo behoorlijk actief is.
Er is inmiddels wel meer voor te krijgen, hoor, maar niet van Leagoo zelf. Dat hoesje is inderdaad zwart (inclusief de achterwand die daar aan vast zit). Losse achterwanden zij er wel in vier kleuren, mja, dat biedt geen extra bescherming.Aggressor schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:18:
wel jammer dat ze altijd zo weinig hoesjes worden uitgebracht.
als ze nou meteen een paar verschillende kleuren, mooie hoesjes enz uitbrengen ...
dan had ik wel interesse.
Zoek b.v. maar eens op Aliexpress.
Wi-Fi probleem is opgelost met een andere router....
Nu eentje van Asus en niet die van ziggo.
Vastlopers heb ik nog steeds maar die heb ik alleen in bepaalde applicaties, in de ING app als het scherm op zwart gaat vanwege time out, hij komt dan niet meer goed terug.
Even onduidelijk of het aan de applicatie ligt of aan de firmware
1080P mkv van 8Gb over wifi wordt probleemloos afgespeeld met Archos videoplayer, GPS getest op mijn fiets met Google My Track, werkt perfect, verschil tussen linke en rechte weghelf, fietspad en voetpad zijn alle goed te zien achteraf.
gelukkig ben ik al eigenaar van veel andere phones geweest dus heb er wel wat verstand van, eerst even zin maken om te flashen
Bedoel je dat er teveel software standaard meeloopt (automatisch opgestart wordt; meuk die je eigenlijk niet nodig hebt) of dat bepaalde software/drivers onzuinig met de batterij omgaan? B.v de aansturing van het scherm?krissie100 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:08:
Nog steeds dramatische batterijduur + calibratie hier, heb gelezen dat het aan de software ligt, dus ik ga maar eens nieuwe software helemaal opnieuw installeren, want in één nacht van 90 naar 67% is wel erg veel van het goede, en ook met scherm aan is het een drama. helaas
gelukkig ben ik al eigenaar van veel andere phones geweest dus heb er wel wat verstand van, eerst even zin maken om te flashen
Ga je het hele custom-leagoo-android door een andere versie vervangen? Door CM b.v.?
Overigens is een originele nieuwe batterij niet duur bij Aliexpress: zo'n 8 dollar zag ik. Mja, als het daar niet aan ligt, heeft dat natuurlijk geen zin.
Ik kijk bij het batterijverbruik en daar staat er wifi 31%Cletje schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:11:
[...]
Bedoel je dat er teveel software standaard meeloopt (automatisch opgestart wordt; meuk die je eigenlijk niet nodig hebt) of dat bepaalde software/drivers onzuinig met de batterij omgaan? B.v de aansturing van het scherm?
Ga je het hele custom-leagoo-android door een andere versie vervangen? Door CM b.v.?
Overigens is een originele nieuwe batterij niet duur bij Aliexpress: zo'n 8 dollar zag ik. Mja, als het daar niet aan ligt, heeft dat natuurlijk geen zin.
nee, ga gewoon opnieuw leagoo rom flashen, dat schijnt bij de meesten te werken
deze bijvoorbeeld: http://www.needrom.com/download/leagoo-lead-1-2/
(Can fix if the phone gets warm on the back, if you have bad battery time, or if the 'back' or 'menu' button starts the flashlight for a few seconds) dit staat erbij dus altijd het proberen waard
[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 17-09-2014 22:15 ]
Iemand interesse in een 2 dagen oude Leagoo Lead 2, gekocht bij DX.com, met originele case, screen protector en SanDisk 8Gb micro sd card voor 88 euro incl verzenden.
Ik ga toch voor de Xiaomi Note, lekker snel 4G en groot scherm, ideaal voor Clash of Clan.
Bij interesse svp DM.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42642731rob2011 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:51:
iemand ervaring met een lead 3s ? met name hoe is de battery, en is het een beetje een degelijk toestel.
Heb idd alweer een ota gehad, batterij lijkt beterCletje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:53:
Leagoo is lekker actief! Zojuist alweer de derde of vierde update binnen. Works like a charme. Krissie, benieuwd of je deze ROMupdate ook geïnstalleerd hebt en de batterijduur nu beter wordt.
Tot nu toe erg tevreden over de support van Leagoo
ik heb de lead 3 gehad, praktisch hetzelfde als de 3s, was er erg blij mee, maar had hem gekocht om er mee te spelen, dus heeft inmiddels nieuwe eigenaar, zie mijn site in de signature voor de review!kees4 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:34:
Ik heb de Leagoo Lead 3S besteld en hij is onderweg. Zodra hij binnen is geef ik wel door hoe hij bevalt. Zijn er al die hem in huis hebben ?
Ik had mijn Leagoo Lead 1 teruggestuurd naar Leagoo en krijg een nieuwe opgestuurd. Erg goede ervaring met de klantenservice daar. Altijd zeer snelle reacties binnen een dag en zeer behulpzaam.
Heb de Lead 1 nu week of 3 in huis, besteld via DX voor rond de 92 euro. geen problemen met inklaren etc. wel ingecalculeert dus viel mee.
Na wat zoeken ook de originele fabrikant gevonden. vanaf 100 stuks al te koop met je eigen logo en betere camera ;-)
Dit is mijn 2e android toestel, eerste was een Vroege Samsung galaxy die heb ik na 2 weken kapot gegooid tegen de muur want niet mee te werken voor een apple/iphone man zoals ik.
Wilde nu een 5,5" android dingetje om een beetje mee te spelen, met name home screens customizen (ik ben ontwerper en mn iphones hebben (nog) geen jailbreak).
Lead ziet er mooi uit zeker voor het geld idd wel kwetsbaar. Leagoo hoesje bij gekocht maar dat geeft geen bescherming en flapt opzij open dat werkt niet bij mij. is helaas niets anders te vinden op het moment volgens mij. merk is zelfs bij de meeste chinezen totaal onbekend.
Ik begin geen IOS/android verhaal want dat is ander topic. het is wel wennen om om te gaan met de omslachtigheid en onnozele kinderbugs in sommige routines en apps. GPS werkt. WIFI is drama. knalt er om de paar minuten uit. moet em sowieso handmatig reset bij elke scheet. lees wel her en der dat die problemen veel voorkomen bij deze android versie. 2x gemaild naar leagoo of zij iets weten maar tot op heden 0 reactie. Mocht het zo zijn dat het een android probleem is wat al langer bekend is dan is dat behoorlijk schandalig dat dat nog niet gefixt is. iemand hier ervaring mee?
Vooralsnog gebruik ik em als speelgoed en zit te pielen met launchers en bijbehorende widgets. manier van werken op dat gebied is voor mij echt dramatisch en amateuristisch opgezet 9 van de 10 keer maar dat zal wel aan mij liggen. ik heb zelf ervaring met UX en UI ontwerpen dus de logica is voor mij vaak er ver te zoeken. ik dwaal af:
helderheid scherm: matig
geluid speakers: erbarmelijk en vervormd
headset: casio 1979 geluid
camera: matig/standaard
het is een mooi uitziende telefoon met specs horend bij de prijs. niets meer en niet minder.
volgende zal een er 1 tussen de 5" en 6" worden met hogere resolutie scherm, dikker batterij en snellere chip nog steeds in de tot 250 euro range en wellicht zie ik daarna wel verder of niet..... Jiayu G6 Advanced/voto X6/Kingzone K1 Turbo/iOcean X8min pro zoiets...
Tja, ligt blijkbaar toch ergens aan? Soort router, miscchieb mist ie ondersteuning voor een bepaald type, op school doet de wifi het ook gewoonrevolt001 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:58:
ik heb er 2 liggen/draaien: zon standaard krijg je bij je abbonement ding van UPC en een airport extreme. op beide doen al onze spullen (3x macbook pro/3x iphones/2x samsung smart TV/1x PSP/1x canon printer) het al jaren prima zonder hickups....
---RAWE CEEK!!!---
Is in de buurt van Wageningen/Ede een optie voor je? Ik heb een Lead 1 en naar volle tevredenheid.NoFearCreations schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:36:
Iemand in de buurt van Nijmegen die deze telefoon heeft, ben zeer geïnteresseerd, maar wil hem eerst in het echt zien?
---RAWE CEEK!!!---
CooliCool is ie 92 euroNoFearCreations schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:08:
Goedkoopste die ik nu heb gevonden, bij een betrouwbare shop, is net geen €98 bij Pandawill.
Had je mijn review over de lead 1 al gelezen?
Ik heb de mijne via aliexpress, daar vind je ze vanaf 97 euro.NoFearCreations schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 00:08:
Goedkoopste die ik nu heb gevonden, bij een betrouwbare shop, is net geen €98 bij Pandawill.
Daar is hij ook gewoon $124, wat uit komt op net geen €98. Maar is CooliCool niet dezelfde shop as eFoxShop? Want daar heb ik slechte ervaringen mee.krissie100 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 06:19:
[...]
CooliCool is ie 92 euro
Had je mijn review over de lead 1 al gelezen?
[ Voor 20% gewijzigd door NoFearCreations op 03-10-2014 12:00 ]
---RAWE CEEK!!!---
Kijk anders gewoon bij dealextreme, 126 dollar.NoFearCreations schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Daar is hij ook gewoon $124, wat uit komt op net geen €98. Maar is CooliCool niet dezelfde shop as eFoxShop? Want daar heb ik slechte ervaringen mee.
kees4 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:34:
Ik heb de Leagoo Lead 3S besteld en hij is onderweg. Zodra hij binnen is geef ik wel door hoe hij bevalt. Zijn er al die hem in huis hebben ?
Verwijderd
Heb vorige week de telefoon binnen gekregen en onwijs tevreden... tot 10 minuten geleden. Ik wil em aanzetten en hij blijft hangen op de helft van de achtergrondfoto.
ik krijgt dus niet de mogelijkheid om te unlocken
Enig idee hoe de Leagoo Lead 1 gereset kan worden?
Grtz Iwan
Hangt hij helemaal of kan je nog wel swipen? Al geprobeerd om de accu er uit te halen en opnieuw op te starten?Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:25:
Goedenavond
Heb vorige week de telefoon binnen gekregen en onwijs tevreden... tot 10 minuten geleden. Ik wil em aanzetten en hij blijft hangen op de helft van de achtergrondfoto.
Grtz Iwan
Aan/uitknop ingedrukt houden...Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:25:
Goedenavond
Grtz Iwan
Ik heb precies hetzelfde probleem.krissie100 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:00:
[...]
Tja, ligt blijkbaar toch ergens aan? Soort router, miscchieb mist ie ondersteuning voor een bepaald type, op school doet de wifi het ook gewoon
Op de tplink met dd-wrt geen probleem.
Beneden op zowel de ziggo router als de nieuwe Asus router wel. Soms doet de Wi-Fi het 5 min, maar soms ook uren.lijkt iets met het slaap beleid zijn.
Het gekke is mijn vrouw heeft met haar doogee dg350 het probleem wel op de ziggo router maar niet op de andere 2.
Dacht namelijk dat het misschien met de chipset te maken had.
Volgende probeersel is dd-wrt op die Asus router gooien en eens zien of dat helpt.
Gelukt? Loopt ie weer als een zonnetje?Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:25:
Goedenavond
Grtz Iwan
De speaker gaat nog wel, maar de oortjes (met microfoon) zijn denk ik vooral bedoeld om handsfree te telefoneren; ze zijn inderdaad verschrikkelijk met muziek. De eenvoudigste Sony's zijn al een verademing, het geluid dat uit de Lead 1 zèlf komt is dus zo slecht nog niet. Iemand een tip voor een goede set oortjes, zo mogelijk met microfoon? Bijvoorbeeld de Xiaomi Piston Earphone 2 (niet de namaak versie)? Iemand ervaring daarmee in de Lead 1?revolt001 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:34:
geluid speakers: erbarmelijk en vervormd
headset: casio 1979 geluid
Ik heb de volgende hoes aangeschaft. Goede kwaliteit en stevig. Biedt geweldige bescherming, maar is daardoor wel aan de dikke kant.revolt001 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:34:
Lead ziet er mooi uit zeker voor het geld idd wel kwetsbaar. Leagoo hoesje bij gekocht maar dat geeft geen bescherming en flapt opzij open dat werkt niet bij mij. is helaas niets anders te vinden op het moment volgens mij. merk is zelfs bij de meeste chinezen totaal onbekend.

Blijkbaar is het pakket dus al afgeleverd op 13 oktober, maar niet bij mij. Helaas kan je via de postnl international site niet zien naar welk adres het gegaan is. Nu een klantenservice bericht bij PostNL achtergelaten (binnen 2 dagen reactie beloven ze) en Leagoo nogmaals gemaild of ze kunnen bevestigen dat het inderdaad naar mijn adres gegaan is.
http://parcels-uk.tntpost.com/
Op deze sites kun je gewoon de Chinese trackingcodes invoeren (met jouw land en postcode).
PostNL antwoordt in het algemeen redelijk snel, is mijn ervaring.
Komt vaker voor
Nu weer Leagoo gemaild met de stand van zaken. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
Om alles samen te vatten: Leagoo geeft inderdaad garantie zoals ze beloven, altijd binnen een dag reactie op mijn emails, goede communicatie. Ook is er een toestel mijn kant op gestuurd, helaas alleen niet aangekomen. Ik vermoed zelf dat Leagoo wellicht niet heel bekend is met het versturen van pakketten richting Europa. Nogmaals dat weet ik dus niet zeker maar het zou een verklaring kunnen zijn. Wellicht zijn er nog legio redenen waarom een pakje terug gaat waarvan ik niet op de hoogte ben.
[ Voor 4% gewijzigd door John Rambo op 29-10-2014 08:26 ]
Ik ben nu 1 maand in het bezit van een Lead 2. Ongelofelijk zo'n toestel maken onder de 100 euro.
Ben er zeer blij mee. Wel heeft het mij moeite gekost om hem te rooten. Vandaar dat ik dat maar even in het forum gooi.
YouTube: How to Root every MTK China Phone - Readback With SP-Flash - Root + CWM on INEW V8 [HD]
---RAWE CEEK!!!---
Towelroot werkt ook niet op mediateks toch? In ieder geval doet ie et niet op de Lead 1dutchgio schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:55:
Towelroot is veel makkelijker, moet toch ook gewoon werken?!
Overigens is 100 Euro ook een prachtprijs voor dit geweldige toestel. Het is dan wellicht niet de hoogste vlieger, maar het doet alles wat het moet doen: lekker vlot, fijne UI, degelijk, goede batterijduur en een juweeltje!NoFearCreations schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:58:
Ik wil nog steeds erg graag een Lead 1, maar zit nog steeds op een goede aanbieding te wachten. Las dat sommige de telefoon voor onder de €70 hebben kunnen kopen, dus daar aas ik op.
Heeft iemand ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt?
EDIT 2: Zojuist met PostNL gebeld, nu weer iemand aan de lijn die beweerd dat het mogelijk niet terug is naar China maar nog gewoon in NL is
Edit: ik post dit ook even in het levertijden topic omdat daar wat meer mensen in kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door John Rambo op 06-11-2014 11:25 ]
Ikzelf inmiddels! Ik heb twee paar Xiaomi Piston II aangeschaft. Een goudkleurig en een zilverkleurig paar, de laatste (een update) nog iets gevoeliger. Het is verbazingwekkend hoe goed geluid er uit de Lead 1 komt met deze oortjes. Het komt echt héél dicht in de buurt van mijn Iaudio mp3 speler.Cletje schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:26:
[...]
Iemand een tip voor een goede set oortjes, zo mogelijk met microfoon? Bijvoorbeeld de Xiaomi Piston Earphone 2 (niet de namaak versie)? Iemand ervaring daarmee in de Lead 1?
Die oortjes zijn echt fraai. Mooi gemaakt, prachtig verpakt, zeer verzorgd. Zorg wel voor originele; er is veel namaak.
Is dit niet een kwestie van aangifte doen van verduistering? Er is een pakket aan jouw geadresseerd verdwenen. Moet maar eens afgelopen zijn met pakjes die verdwijnen en postnl en douane geven je eigenlijk gewoon een dikke vinger.John Rambo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:15:
Even weer een update over mijn garantie ervaringen met Leagoo. Zoals hierboven al vermeld had Leagoo eind September een vervangende Lead 1 mijn kant op gestuurd. Deze was op 10 oktober in Nederland en is op 13 oktober volgens PostNL teruggestuurd naar China. Op de PostNL site staat dat het op 13 oktober is "afgeleverd" maar na bellen en mailen bleek dus dat het retour was. Inmiddels heen en weer gemaild met PostNL en Leagoo. Leagoo beweert dat ze nog geen retourzending hebben ontvangen en uit hun laatste mail bleek min of meer dat ze mij niet echt geloven. Iets wat ik ook helemaal begrijp omdat die handige PostNL track&trace aangeeft dat het pakket "afgeleverd" is. Leagoo kan mijn beweringen ook verder niet verifieren natuurlijk omdat ze geen bericht hebben gehad van douane of PostNL over de retourzending. PostNL zegt dat ze alleen kunnen zien dat het retour gegaan is, volgens iemand die ik aan de telefoon had heeft de douane dat gedaan om onbekende redenen die alleen op het pakket vermeld staan. Ik heb nu de vraag open staan bij PostNL of ze mij aan een tracking code kunnen helpen. Uit een latere email van PostNL begreep ik wel dat het pakket ook een PostNL code (3Sxxx) heeft gekregen, hierdoor is het mij ook niet duidelijke of de douane het nu heeft geretourneerd of PostNL. Ook deze vraag staat nog open.
Heeft iemand ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt?
EDIT 2: Zojuist met PostNL gebeld, nu weer iemand aan de lijn die beweerd dat het mogelijk niet terug is naar China maar nog gewoon in NL isMijn eerste PostNL contact (telefonisch en mail) beweerde dat het retour was maar dit is dus niet zeker. Omdat het een 3S code heeft gekregen is het waarschijnlijk in handen van PostNL en niet de douane.. grrrrr. De enige mogelijkheid om hier achter te komen is door de verzender een onderzoek te laten starten bij het postbedrijf.
Edit: ik post dit ook even in het levertijden topic omdat daar wat meer mensen in kijken.
Sowieso is de service pet. Alleen contact via een duur nummer en reacties op het contactformulier kun je niet op reply-en.
Edit: Ik kon overigens wel reageren op het klachtenformulier, er staat in de mail die je dan krijgt als reactie een linkje waarmee je doorgelinkt wordt naar een website waar je dan je vervolgvraag kunt stellen. Wel altijd binnen een dag een reactie, dat moet ik ze wel nageven. En laatst ook een hele aardige mevrouw aan de lijn, alleen je schiet er niks mee op.
[ Voor 28% gewijzigd door John Rambo op 08-11-2014 21:18 ]
volgens mij wachtte er hier iemand op een top aanbieding: voila zou ik zeggen
edit: en sold out...
[ Voor 28% gewijzigd door nizzuts op 12-11-2014 00:00 ]
Vóór of nadat je 'm kocht? Ik kan 'm gewoon nog bestellen. Ik kan het iedereen aanraden: prima toestel voor een pracht-prijs!
Hij stond er wel ja, maar als je het in je mandje wilde doen bleef hij leeg, dus geen mogelijkheid om te bestellen/betalen. misschien was het 1 per persoon en kon het vandaar niet, anyway ik heb er dus wel een besteld/betaald voor deze mooie prijs.Cletje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:21:
[...]
Vóór of nadat je 'm kocht? Ik kan 'm gewoon nog bestellen. Ik kan het iedereen aanraden: prima toestel voor een pracht-prijs!
En ik ook nog om 3 uur 's nachts.... Ik kon het niet laten, ga 'm iemand cadeau doen denk ik, het is zo'n fijn toestel! Dank je Krissie, wederom!!nizzuts schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:14:
[...]
Hij stond er wel ja, maar als je het in je mandje wilde doen bleef hij leeg, dus geen mogelijkheid om te bestellen/betalen. misschien was het 1 per persoon en kon het vandaar niet, anyway ik heb er dus wel een besteld/betaald voor deze mooie prijs.
Mooi ding die nr 1 zeg... Als je niemand hebt om cadeau te doen, hou ik me aanbevolen.Cletje schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:10:
[...]
En ik ook nog om 3 uur 's nachts.... Ik kon het niet laten, ga 'm iemand cadeau doen denk ik, het is zo'n fijn toestel! Dank je Krissie, wederom!!
Ed
eddie02 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:55:
[...]
Mooi ding die nr 1 zeg... Als je niemand hebt om cadeau te doen, hou ik me aanbevolen.
Ed
Niet te geloven zeg en dat voor die prijs....
Had ik t geweten, konden we een bestelling van 2 doen.
Ed
[ Voor 3% gewijzigd door eddie02 op 14-11-2014 17:10 ]
Er komt vast ergens weer zo'n kans. We houden met elkaar onze oren en ogen open.eddie02 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:07:
[...]
Niet te geloven zeg en dat voor die prijs....
Had ik t geweten, konden we een bestelling van 2 doen.![]()
Ed
Als er iemand mee uitgespeeld is neem ik m graag overVlizzjeffrey schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:38:
ik heb er ook 1 besteld voor 80 dollar wat een prijs ongelooflijk, is gisteren verstuurd volgens geekbuying.
V&A aangeboden: Leagoo Lead 1 Zwart
Nee, dan wacht ik wel weer een aanbieding af nu ik weet tegen welke prijs ze soms gaannizzuts schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:07:
Op V&A is er iemand mee uitgespeeld maar vraagt er wel 120 euo voor
V&A aangeboden: Leagoo Lead 1 Zwart
Verwijderd
Kan jij die nog fixen voor 80 dollar ?Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:38:
ik heb er ook 1 besteld voor 80 dollar wat een prijs ongelooflijk, is gisteren verstuurd volgens geekbuying.
Zal mooi zijn count me inVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:43:
[...]
Kan jij die nog fixen voor 80 dollar ?
Small sheep 3d?Pedro6 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:51:
Iemand een idee hoe die weather widget heet die standaard meegeleverd wordt. Die met dat schaap in de wei ;-)
Die heet "3D-live weer"Pedro6 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:51:
Iemand een idee hoe die weather widget heet die standaard meegeleverd wordt. Die met dat schaap in de wei ;-)
Je hebt een DM!krissie100 schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:14:
Heb mijn lead 1 in de verkoop gezet, moet juist zeggen dat ik die flipcase wel erg mooi vind, maar ook handig door de magneet in de flipcase, hij bied vooral bescherming voor het scherm, voor de rest niet idd.
Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu
Kan zijn dat de accu nog moet "wennen". Had ik ook bii mijn Zopo.eelkek123 schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:12:
Via geekbuying een lead 1 gekocht voor 80 dollar. Verzonden met Ups en na 4 dagen in huis! Zeer tevreden over het toestel tot dusver. Enige minpuntje is misschien de batterijduur. Bij gemiddeld gebruik haal ik net het einde van de dag.
Ik bestel er mooi een morgen!
-
Niet te geloven zeg. Iemand douane ervaring met deze site?xheroxkefx schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:12:
Morgen is dit toestel te koop bij dx.com voor slechts 68$
Ik bestel er mooi een morgen!
Die dogee ook die ernaast staat...
Wordt ik wakker staat ie op 125 dollar.....
[ Voor 7% gewijzigd door eddie02 op 28-11-2014 06:37 ]
Ik neem aan dat je de kleine knop aan de rechter zijkant even iets langer ingedrukt houdt om te starten? ;-)
Deze hardcase vandaag ontvangen, is erg goed en origineel.
De telefoon heb ik nu een paar dagen en bevalt me goed, ik heb hem ook meteen geroot en kwam al met de laatste ROM. De batterij tijd kan je verbeteren met greenify maar een reserve batterij kost nog geen 5 euro.
Kwa prijs op een paar dollar na gelijk aan de 1(zonder i). Enige verschil is volgens mij dat de i een accu heeft van 2500mAh i.p.v. 2200mAh.
lead 1 aan broer gedoneerd en een iphone 6 plus gehaald ;-)
week later bartste het scherm van de lead terwijl hij op tafel lag exact in het midden horizontaal door. viel niet echt op maar toch.
2 weken later heeft broeder em uit zn handen laten stuiteren en is hij helemaal kaduuk ;-(