Leagoo Lead 1.
Hierbij een topic over de Leagoo Lead 1. Leagoo is nog niet een bekend merk. De leagoo lead 1 lijkt als twee druppels water op de DG2014.Ook al lijkt deze telefoon erg veel op de Doogee DG2014 er zijn kleine verschillen waar te nemen. Zo heeft het toestel een ander formaat. De leagoo is wat groter. 5.5 inch ipv 5 inch. Ook is de usb poort op een ietwat ander plek te vinden en is de accu wat groter.
Specs
- MTK6582 processor.
- 1GB ram
- 8GB rom
- 1280x720 OGS scherm.
- 13MP back camera.
- 5MP front camera.
Gimmicks.
- Waking up with double click
- gestures
Garantie.
leagoo claimt garantie te bieden op haar toestellen. Op hung website kun je de garantie afhandeling lezen. Ze zijn telefonisch en per mail bereikbaar. Wanneer je met hen contact opneemt bepalen ze of je aanspraak kunt maken op de regelen. Zie onderstaande quote over de garantie afhandeling van leagoo. Het toestel van medetweaker John Rambo is inmiddels onderweg naar zijn adres.John Rambo schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:46:
Mijn Lead 1 is overleden na een kleine val. Ik liet hem uit mijn handen glippen en hij viel op de grond waarna het scherm heel even raar deed en de telefoon vervolgens compleet dood was. Reageert nergens meer op, wil niet opstarten, geen lampje bij opladen enz. De val was niet heel erg, niet van grote hoogte en aan de buitenkant was helemaal niks te zien, geen krassen, deukjes, barsten oid.
Ik heb mijn Lead 1 nu teruggestuurd naar Leagoo na contact met de klantenservice en mogelijk krijg ik een nieuw exemplaar. Fingers crossed.
Reviews
Links.
YouTube: Leagoo Lead 1, OGS HD 5.5" [MEGA REVIEW] Wake Gesture, KitKat 4.4.2, MTK6582 1.3GhzOfficiele leagoo website.
Webshops.
Nog uit te voeren om forum topic af te maken.
- Afbeeldingen plaatsen.
- Reviews en ervaringen van medetweakers.
- Medetweakers welke het forumtopic een boost kunnen geven als zijnde medeauteur altijd welkom!
[ Voor 92% gewijzigd door jhhest op 04-02-2015 05:23 ]
Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu