Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Cletje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12-2024
Het lijkt wel twee keer afgeleverd? Op 11 en 13 oktober? Krissie: waaruit concludeer je dat de telefoon teruggestuurd is?.En Rambo: heb je via deze links de tracecode al eens ingevoerd: https://www.internationalparceltracking.com/#/search of hier:
http://parcels-uk.tntpost.com/
Op deze sites kun je gewoon de Chinese trackingcodes invoeren (met jouw land en postcode).
PostNL antwoordt in het algemeen redelijk snel, is mijn ervaring.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:18
Ander topic had ik dat gelezen ;)
Komt vaker voor

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Ja ik had ook in een ander topic gepost. Ik zal hier ook nog even een update geven, dit kan van belang zijn voor mensen die ook een Leagoo hebben. Mijn pakketje met mijn vervangende Lead 1 verstuurd door Leagoo zelf is dus door de Nederlandse douane teruggestuurd naar China. De exacte reden is dus niet te achterhalen, het kan mogelijk zijn dat de douane geen afleveradres aan het pakje kon koppelen, maar dat weet ik dus niet.

Nu weer Leagoo gemaild met de stand van zaken. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.

Om alles samen te vatten: Leagoo geeft inderdaad garantie zoals ze beloven, altijd binnen een dag reactie op mijn emails, goede communicatie. Ook is er een toestel mijn kant op gestuurd, helaas alleen niet aangekomen. Ik vermoed zelf dat Leagoo wellicht niet heel bekend is met het versturen van pakketten richting Europa. Nogmaals dat weet ik dus niet zeker maar het zou een verklaring kunnen zijn. Wellicht zijn er nog legio redenen waarom een pakje terug gaat waarvan ik niet op de hoogte ben.

[ Voor 4% gewijzigd door John Rambo op 29-10-2014 08:26 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Pedro6
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-03-2023
Beste leagoo gebruikers.

Ik ben nu 1 maand in het bezit van een Lead 2. Ongelofelijk zo'n toestel maken onder de 100 euro.
Ben er zeer blij mee. Wel heeft het mij moeite gekost om hem te rooten. Vandaar dat ik dat maar even in het forum gooi.

YouTube: How to Root every MTK China Phone - Readback With SP-Flash - Root + CWM on INEW V8 [HD]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:25
Towelroot is veel makkelijker, moet toch ook gewoon werken?! ;)

• Pedro6
Towelroot, RootGenius,360root, vroot etc. Mischien wel werken op de Lead 1 maar niet op de lead 2.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik wil nog steeds erg graag een Lead 1, maar zit nog steeds op een goede aanbieding te wachten. Las dat sommige de telefoon voor onder de €70 hebben kunnen kopen, dus daar aas ik op.

---RAWE CEEK!!!---

• John Rambo
Mijn Lead 1 is dus teruggestuurd naar Leagoo. Mocht ik hem nog terugkrijgen dan mag je hem overnemen, ik heb inmiddels een Redmi Note besteld omdat ik niet langer wilde wachten op mn telefoon.

• krissie100
dutchgio schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:55:
Towelroot is veel makkelijker, moet toch ook gewoon werken?! ;)
Towelroot werkt ook niet op mediateks toch? In ieder geval doet ie et niet op de Lead 1

• Cletje
NoFearCreations schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:58:
Ik wil nog steeds erg graag een Lead 1, maar zit nog steeds op een goede aanbieding te wachten. Las dat sommige de telefoon voor onder de €70 hebben kunnen kopen, dus daar aas ik op.
Overigens is 100 Euro ook een prachtprijs voor dit geweldige toestel. Het is dan wellicht niet de hoogste vlieger, maar het doet alles wat het moet doen: lekker vlot, fijne UI, degelijk, goede batterijduur en een juweeltje!

• John Rambo
Even weer een update over mijn garantie ervaringen met Leagoo. Zoals hierboven al vermeld had Leagoo eind September een vervangende Lead 1 mijn kant op gestuurd. Deze was op 10 oktober in Nederland en is op 13 oktober volgens PostNL teruggestuurd naar China. Op de PostNL site staat dat het op 13 oktober is "afgeleverd" maar na bellen en mailen bleek dus dat het retour was. Inmiddels heen en weer gemaild met PostNL en Leagoo. Leagoo beweert dat ze nog geen retourzending hebben ontvangen en uit hun laatste mail bleek min of meer dat ze mij niet echt geloven. Iets wat ik ook helemaal begrijp omdat die handige PostNL track&trace aangeeft dat het pakket "afgeleverd" is. Leagoo kan mijn beweringen ook verder niet verifieren natuurlijk omdat ze geen bericht hebben gehad van douane of PostNL over de retourzending. PostNL zegt dat ze alleen kunnen zien dat het retour gegaan is, volgens iemand die ik aan de telefoon had heeft de douane dat gedaan om onbekende redenen die alleen op het pakket vermeld staan. Ik heb nu de vraag open staan bij PostNL of ze mij aan een tracking code kunnen helpen. Uit een latere email van PostNL begreep ik wel dat het pakket ook een PostNL code (3Sxxx) heeft gekregen, hierdoor is het mij ook niet duidelijke of de douane het nu heeft geretourneerd of PostNL. Ook deze vraag staat nog open.
Heeft iemand ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt?

EDIT 2: Zojuist met PostNL gebeld, nu weer iemand aan de lijn die beweerd dat het mogelijk niet terug is naar China maar nog gewoon in NL is :( Mijn eerste PostNL contact (telefonisch en mail) beweerde dat het retour was maar dit is dus niet zeker. Omdat het een 3S code heeft gekregen is het waarschijnlijk in handen van PostNL en niet de douane.. grrrrr. De enige mogelijkheid om hier achter te komen is door de verzender een onderzoek te laten starten bij het postbedrijf.

Edit: ik post dit ook even in het levertijden topic omdat daar wat meer mensen in kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door John Rambo op 06-11-2014 11:25 ]

• Cletje
Bij een ander bezorgd, misschien? Dat schijnt weer regelmatig voor te komen.

• Cletje
Cletje schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:26:
[...]
Iemand een tip voor een goede set oortjes, zo mogelijk met microfoon? Bijvoorbeeld de Xiaomi Piston Earphone 2 (niet de namaak versie)? Iemand ervaring daarmee in de Lead 1?
Ikzelf inmiddels! Ik heb twee paar Xiaomi Piston II aangeschaft. Een goudkleurig en een zilverkleurig paar, de laatste (een update) nog iets gevoeliger. Het is verbazingwekkend hoe goed geluid er uit de Lead 1 komt met deze oortjes. Het komt echt héél dicht in de buurt van mijn Iaudio mp3 speler.
Die oortjes zijn echt fraai. Mooi gemaakt, prachtig verpakt, zeer verzorgd. Zorg wel voor originele; er is veel namaak.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:22

ManiacsHouse

Scheisse!

John Rambo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:15:
Even weer een update over mijn garantie ervaringen met Leagoo. Zoals hierboven al vermeld had Leagoo eind September een vervangende Lead 1 mijn kant op gestuurd. Deze was op 10 oktober in Nederland en is op 13 oktober volgens PostNL teruggestuurd naar China. Op de PostNL site staat dat het op 13 oktober is "afgeleverd" maar na bellen en mailen bleek dus dat het retour was. Inmiddels heen en weer gemaild met PostNL en Leagoo. Leagoo beweert dat ze nog geen retourzending hebben ontvangen en uit hun laatste mail bleek min of meer dat ze mij niet echt geloven. Iets wat ik ook helemaal begrijp omdat die handige PostNL track&trace aangeeft dat het pakket "afgeleverd" is. Leagoo kan mijn beweringen ook verder niet verifieren natuurlijk omdat ze geen bericht hebben gehad van douane of PostNL over de retourzending. PostNL zegt dat ze alleen kunnen zien dat het retour gegaan is, volgens iemand die ik aan de telefoon had heeft de douane dat gedaan om onbekende redenen die alleen op het pakket vermeld staan. Ik heb nu de vraag open staan bij PostNL of ze mij aan een tracking code kunnen helpen. Uit een latere email van PostNL begreep ik wel dat het pakket ook een PostNL code (3Sxxx) heeft gekregen, hierdoor is het mij ook niet duidelijke of de douane het nu heeft geretourneerd of PostNL. Ook deze vraag staat nog open.
Heeft iemand ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt?

EDIT 2: Zojuist met PostNL gebeld, nu weer iemand aan de lijn die beweerd dat het mogelijk niet terug is naar China maar nog gewoon in NL is :( Mijn eerste PostNL contact (telefonisch en mail) beweerde dat het retour was maar dit is dus niet zeker. Omdat het een 3S code heeft gekregen is het waarschijnlijk in handen van PostNL en niet de douane.. grrrrr. De enige mogelijkheid om hier achter te komen is door de verzender een onderzoek te laten starten bij het postbedrijf.

Edit: ik post dit ook even in het levertijden topic omdat daar wat meer mensen in kijken.
Is dit niet een kwestie van aangifte doen van verduistering? Er is een pakket aan jouw geadresseerd verdwenen. Moet maar eens afgelopen zijn met pakjes die verdwijnen en postnl en douane geven je eigenlijk gewoon een dikke vinger.
Sowieso is de service pet. Alleen contact via een duur nummer en reacties op het contactformulier kun je niet op reply-en.

• John Rambo
Ik weet het niet. Ik kreeg hierna weer een mail dat het misschien toch weer retour was. Kortom, of ze weten het zelf ook niet of ze mogen het mij niet vertellen. In principe kan natuurlijk iedereen bellen over zo'n pakje en ik kreeg het idee dat ze alleen de opdrachtgever, dus de verzender, wat willen vertellen. Alleen die moet dan een officieel onderzoek laten starten via het postbedrijf in China dat het pakje overgedragen heeft aan PostNL. Erg bureacratisch allemaal.

Edit: Ik kon overigens wel reageren op het klachtenformulier, er staat in de mail die je dan krijgt als reactie een linkje waarmee je doorgelinkt wordt naar een website waar je dan je vervolgvraag kunt stellen. Wel altijd binnen een dag een reactie, dat moet ik ze wel nageven. En laatst ook een hele aardige mevrouw aan de lijn, alleen je schiet er niks mee op. :)

[ Voor 28% gewijzigd door John Rambo op 08-11-2014 21:18 ]

• krissie100
http://www.geekbuying.com...G-GPS---Black-329316.html
volgens mij wachtte er hier iemand op een top aanbieding: voila zou ik zeggen ;)

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
aangeschaft, voor €67,12 :)
edit: en sold out...

[ Voor 28% gewijzigd door nizzuts op 12-11-2014 00:00 ]

• Cletje
nizzuts schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:04:
aangeschaft, voor €67,12 :)
edit: en sold out...
Vóór of nadat je 'm kocht? Ik kan 'm gewoon nog bestellen. Ik kan het iedereen aanraden: prima toestel voor een pracht-prijs!

• nizzuts
Cletje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:21:
[...]

Vóór of nadat je 'm kocht? Ik kan 'm gewoon nog bestellen. Ik kan het iedereen aanraden: prima toestel voor een pracht-prijs!
Hij stond er wel ja, maar als je het in je mandje wilde doen bleef hij leeg, dus geen mogelijkheid om te bestellen/betalen. misschien was het 1 per persoon en kon het vandaar niet, anyway ik heb er dus wel een besteld/betaald voor deze mooie prijs.

• Cletje
nizzuts schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:14:
[...]
Hij stond er wel ja, maar als je het in je mandje wilde doen bleef hij leeg, dus geen mogelijkheid om te bestellen/betalen. misschien was het 1 per persoon en kon het vandaar niet, anyway ik heb er dus wel een besteld/betaald voor deze mooie prijs.
En ik ook nog om 3 uur 's nachts.... Ik kon het niet laten, ga 'm iemand cadeau doen denk ik, het is zo'n fijn toestel! Dank je Krissie, wederom!!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 19:20
Cletje schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:10:
[...]

En ik ook nog om 3 uur 's nachts.... Ik kon het niet laten, ga 'm iemand cadeau doen denk ik, het is zo'n fijn toestel! Dank je Krissie, wederom!!
Mooi ding die nr 1 zeg... Als je niemand hebt om cadeau te doen, hou ik me aanbevolen.

Ed

• Cletje
eddie02 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:55:
[...]

Mooi ding die nr 1 zeg... Als je niemand hebt om cadeau te doen, hou ik me aanbevolen.

Ed
;)

Verwijderd

Nog iemand idee waar je hem zo goedkoop kan spotten ?

• eddie02
Niet te geloven zeg en dat voor die prijs....
Had ik t geweten, konden we een bestelling van 2 doen. :*)

Ed

[ Voor 3% gewijzigd door eddie02 op 14-11-2014 17:10 ]

• Cletje
eddie02 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:07:
[...]

Niet te geloven zeg en dat voor die prijs....
Had ik t geweten, konden we een bestelling van 2 doen. :*)

Ed
Er komt vast ergens weer zo'n kans. We houden met elkaar onze oren en ogen open.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
ik heb er ook 1 besteld voor 80 dollar wat een prijs ongelooflijk, is gisteren verstuurd volgens geekbuying.

• eddie02
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:38:
ik heb er ook 1 besteld voor 80 dollar wat een prijs ongelooflijk, is gisteren verstuurd volgens geekbuying.
Als er iemand mee uitgespeeld is neem ik m graag over :P

• nizzuts
Op V&A is er iemand mee uitgespeeld maar vraagt er wel 120 euo voor :)
V&A aangeboden: Leagoo Lead 1 Zwart

• eddie02
nizzuts schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:07:
Op V&A is er iemand mee uitgespeeld maar vraagt er wel 120 euo voor :)
V&A aangeboden: Leagoo Lead 1 Zwart
Nee, dan wacht ik wel weer een aanbieding af nu ik weet tegen welke prijs ze soms gaan 8)

Verwijderd

Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:38:
Kan jij die nog fixen voor 80 dollar ?

• eddie02
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:43:
[...]

Kan jij die nog fixen voor 80 dollar ?
Zal mooi zijn count me in 8)

• Pedro6
Iemand een idee hoe die weather widget heet die standaard meegeleverd wordt. Die met dat schaap in de wei ;-)

• eddie02
Pedro6 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:51:
Iemand een idee hoe die weather widget heet die standaard meegeleverd wordt. Die met dat schaap in de wei ;-)
Small sheep 3d?

• Cletje
Pedro6 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:51:
Die heet "3D-live weer"

• nizzuts
De mijne is ook verzonden, heb ook meteen een harde case en screen protector gekocht, die lederen flipcover lijkt nauwelijks bescherming te geven en is ook niet mooi/handig imo, over de telefoon heb ik al veel gelezen en lijkt allemaal positief. we shall see :D

• krissie100
Heb mijn lead 1 in de verkoop gezet, moet juist zeggen dat ik die flipcase wel erg mooi vind, maar ook handig door de magneet in de flipcase, hij bied vooral bescherming voor het scherm, voor de rest niet idd.

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 22:01
krissie100 schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:14:
Heb mijn lead 1 in de verkoop gezet, moet juist zeggen dat ik die flipcase wel erg mooi vind, maar ook handig door de magneet in de flipcase, hij bied vooral bescherming voor het scherm, voor de rest niet idd.
Je hebt een DM! :o

• eelkek123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-02 11:48
Via geekbuying een lead 1 gekocht voor 80 dollar. Verzonden met Ups en na 4 dagen in huis! Zeer tevreden over het toestel tot dusver. Enige minpuntje is misschien de batterijduur. Bij gemiddeld gebruik haal ik net het einde van de dag.

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-11 15:29
$109,99 bij gearbest met couponcode Lead1CR ;). Voor de liefhebbers.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

• eddie02
eelkek123 schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:12:
Via geekbuying een lead 1 gekocht voor 80 dollar. Verzonden met Ups en na 4 dagen in huis! Zeer tevreden over het toestel tot dusver. Enige minpuntje is misschien de batterijduur. Bij gemiddeld gebruik haal ik net het einde van de dag.
Kan zijn dat de accu nog moet "wennen". Had ik ook bii mijn Zopo.

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Morgen is dit toestel te koop bij dx.com voor slechts 68$

Ik bestel er mooi een morgen! :)

-

• eddie02
xheroxkefx schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:12:
Morgen is dit toestel te koop bij dx.com voor slechts 68$

Ik bestel er mooi een morgen! :)
Niet te geloven zeg. Iemand douane ervaring met deze site?
Die dogee ook die ernaast staat...

Wordt ik wakker staat ie op 125 dollar.....

[ Voor 7% gewijzigd door eddie02 op 28-11-2014 06:37 ]

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:22

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik was heel tevreden over de Lead 1. Tot vandaag. Zit een simpel spel te spelen. Accu nog op 30%. Ineens scherm uit en telefoon doet helemaal niets meer. Wil niet meer opstarten. Opladen helpt niet. Helemaal niks. Iemand een suggestie?

• Cletje
Bij mij geeft ie bij een procent of 14 meestal de geest, maar nog nooit gehad dat hij daarna niet meer wilde opstarten. Je moet wel eerst een stukje laden voordat hij weer wil starten. Laat ie wel de batterij-animatie zien als je hem aan de lader hangt? En krijg je de batterij ook weer vol volgens het pictogram?
Ik neem aan dat je de kleine knop aan de rechter zijkant even iets langer ingedrukt houdt om te starten? ;-)

• nizzuts
http://www.chinabuye.com/...-leagoo-lead-1-smartphone

Deze hardcase vandaag ontvangen, is erg goed en origineel.
De telefoon heb ik nu een paar dagen en bevalt me goed, ik heb hem ook meteen geroot en kwam al met de laatste ROM. De batterij tijd kan je verbeteren met greenify maar een reserve batterij kost nog geen 5 euro.

• KlaasKlaas
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:00
Bij Geekbuying in de presale: Leagoo Lead 1i
Kwa prijs op een paar dollar na gelijk aan de 1(zonder i). Enige verschil is volgens mij dat de i een accu heeft van 2500mAh i.p.v. 2200mAh.

• John Rambo
Ik heb hier nog een Lead 1 accu, flip case en een hard case liggen te overname, mocht iemand interesse hebben. Allemaal ongebruikt.

• JBnl
  • Laatst online: 26-10 14:11
Ik zag dat de leagoo lead 7 in de presale is, ben benieuwd wat deze telefoon gaat doen zeker met de grote accu.

• revolt001
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-06-2015
laatste stand van zaken:
lead 1 aan broer gedoneerd en een iphone 6 plus gehaald ;-)
week later bartste het scherm van de lead terwijl hij op tafel lag exact in het midden horizontaal door. viel niet echt op maar toch.

2 weken later heeft broeder em uit zn handen laten stuiteren en is hij helemaal kaduuk ;-(

• eddie02
Zonde...

Kwam die barst spontaan erin?
Pagina: 1 2 Laatste