De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 06:39:
[...]

Kan niet, mag niet, is racisme, discriminatie, schande, het moet eerlijker, etc, etc, etc.

[/linksmodus]

Zit hier in precies dezelfde situatie overigens. Woont heer-lijk, om niet meer tussen geteisem te wonen.
Nou die lui kunnen er ook wat van hoor. Allejezus wat een stelletje miereneukers. "Nee ik wil geen schommel in de gezamelijke binnentuin want ik wil niet in dat gepiep zitten". "Die bomen moeten lager, want ik heb een tuin op het noorden en dus al weinig zon, dus als die boom [die ten noorden ligt van de tuin en daardoor nooit schaduw kan werpen op de tuin 8)7 ] te hoog wordt heb ik helemaal geen zon meer". Het zal me benieuwen... Gelukkig leken onze toekomstige buren een stuk meer down-to-earth :)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 11-11-2014 10:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Avalaxy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:58:
[...]

Redt ik? Loopt ik? Fietst ik?

Volgende keer minder drinken 8)7
Misschien is het wel een Rotterdammer.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-08 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Nice! :o

https://blog.twitter.com/...witter-emoji-for-everyone

Niet verkeerd, als je ergens een lading emoticons nodig hebt 8). Vroeger was het altijd feest om zelf wat bij elkaar te rapen en om er passende bbcode voor te bedenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:03
@emojis van twitter:
Deze gebruik ik voor procjecten: https://github.com/github/gemoji.

En de reactie van I am developer: https://twitter.com/iamdevloper/status/530507027043594240

EDIT: die emojis van github zijn helemaal niet open-source...... https://github.com/github/gemoji/pull/61

EDIT2: https://github.com/Genshin/PhantomOpenEmoji deze is wel open-source.

[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 11-11-2014 11:55 . Reden: link klikbaar gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

F.West98 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:46:
Ik vond het ook al goedkoop.
Jammer dat dat in Groningen niet is :(
In (Wolff) Groningen kan je voor € 18,- per maand onbeperkt film kijken (msa card).

En dan nog zeggen mensen dat de bios te duur is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

GateKeaper schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:45:
[...]

Ik vind de bioscoop te duur omdat ik minimaal een uur (enkele reis) onderweg ben en dan nog niet rustig film kan kijken door dat het overige publiek zijn mond niet wil of kan houden (mijn ervaring van de afgelopen jaren).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 16:11
GateKeaper schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:45:
[...]

In (Wolff) Groningen kan je voor € 18,- per maand onbeperkt film kijken (msa card).

Jammer dat het alleen in Groningen geldig is, als het ook in Enschede zou zijn had ik er serieus over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Goeie ouwe tijd toen ik op 5 minuten fietsen van Pathé Buitenhof woonde. Met een PUC in vier jaar tijd zo'n 200 films gezien. En zeer zelden irritant publiek.

Ach, nu heb ik Netflix ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En nul content 8)7

Ik heb ook Netflix hoor, maar het aanbod vind ik behoorlijk bedroevend. Ik heb het vooral omdat er veel dingen op staan die mijn dochter leuk vindt. Maar jammer genoeg geen Buurman&Buurman (dat vindt ze dus echt fantastisch :D)

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 11-11-2014 11:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 21:59

Bosmonster

*zucht*

kenneth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:54:
Goeie ouwe tijd toen ik op 5 minuten fietsen van Pathé Buitenhof woonde. Met een PUC in vier jaar tijd zo'n 200 films gezien. En zeer zelden irritant publiek.
Ik woon op 20 seconden loopafstand... van de slechtste bioscoop van Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Helaas heeft Netflix op dit moment vrij weinig actuele content in NL inderdaad.
.
Maar jammer genoeg geen Buurman&Buurman (dat vindt ze dus echt fantastisch :D)
Buurman&Buurman IS fantastisch. :D _/-\o_

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-08 12:53
Vind het aanbod van Netflix wel meevallen; de laatste tijd is er zoveel content opgezet. We gaan nu alleen steeds meer richting het "Amerikaanse systeem"; Netflix maakt eigen series, docu's en straks ook films en toont die alleen bij Netflix, HBO doet hetzelfde. Het is wachten tot er meer van die diensten komen en dan ben je weer zakken vol geld kwijt om een beetje content te kijken :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 23:06

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

OkkE schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:02:
[...]

Buurman&Buurman IS fantastisch. :D _/-\o_
QFT (namens mij, en mijn kinderen)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

wackmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:06:
Vind het aanbod van Netflix wel meevallen; de laatste tijd is er zoveel content opgezet. We gaan nu alleen steeds meer richting het "Amerikaanse systeem"; Netflix maakt eigen series, docu's en straks ook films en toont die alleen bij Netflix, HBO doet hetzelfde. Het is wachten tot er meer van die diensten komen en dan ben je weer zakken vol geld kwijt om een beetje content te kijken :)
Time 4 popcorn op een android mediaplayer. O-)

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik Netflix wel zo'n beetje heb "uitgekeken". Uiteraard niet alles, maar wel alles wat mij de moeite waard lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb mijn eigen infrastructuurtje om usernet heen gebouwd. Ik tik iets aan op mijn telefoon of in spotnet of whatever en nzbget op mijn syno gaat 'm downloaden. Hoef alleen de categorie te selecteren of ie voor de mediaplayer is of muziek etc.

Zolang er geen echt fatsoenlijk alternatief is blijf ik het zo doen.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:11

Tribits

Onkruid vergaat niet

.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:56:
Ik heb ook Netflix hoor, maar het aanbod vind ik behoorlijk bedroevend. Ik heb het vooral omdat er veel dingen op staan die mijn dochter leuk vindt. Maar jammer genoeg geen Buurman&Buurman (dat vindt ze dus echt fantastisch :D)
Deze maand (?) 'Buurman en Buurman klussen er op los!' gratis bij Ziggo 8)7 |:( 7(8)7 _O-

"A je to!"

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat is dus wel echt fantastisch aan Netflix. Mijn TV heeft een Netflix app, en m'n tablets ook. Ik kan op m'n tablet door de content bladeren en naar m'n TV sturen, en die laat dat vervolgens zien, wat ie ook aan het doen was.
Tribits schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:12:
[...]

Deze maand (?) 'Buurman en Buurman klussen er op los!' gratis bij Ziggo 8)7 |:( 7(8)7 _O-
Die heb ik natuurlijk al 3x gezien ;). Ziggo is ook waardeloos. Ze hebben nog twee andere verzamelingen, de ene (nummer 7) is gratis en voor de andere (nummer 6) moet je betalen. En die "actie" is dus nummer 1, waar gewoon afleveringen tussen zitten die ook in 7 zitten :/

Dit weekens overigens nog wel €5,95 betaald voor een film bij Ziggo On Demand. Tja, meteen kijken is gewoon makkelijker dan eerst dat gezeik met downloaden (om er vervolgens achter te komen dat de versie die je gedownload hebt best crappy is of niet goed werkt ofzo)

Ziggo belde me net trouwens voor hun winteraanbieding. "Bel ik gelegen?" -"Nee, maar ik ben sowieso niet geïnteresseerd". "Oh, maar meneer, ik...". -"Dag hoor *klik*"

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 11-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:21
Creepy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:09:
[...]

QFT (namens mij, en mijn kinderen)
QFT (behalve dat gedeelte over kinderen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:58
.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:13:
Dat is dus wel echt fantastisch aan Netflix. Mijn TV heeft een Netflix app, en m'n tablets ook. Ik kan op m'n tablet door de content bladeren en naar m'n TV sturen, en die laat dat vervolgens zien, wat ie ook aan het doen was.
Netflix is ook heerlijk multiplatform (mits je een moderne browser hebt), en laat het dus ook heel makkelijk toe om overal te kijken. Hier staat Netflix elke avond ook een paar uurtjes aan, vooral het gemak waarmee je een film/serie bekijkt is zo heerlijk. Al moet ik wel toegeven dat het jammer is dat de nieuwste afleveringen (Doctor Who, Castle enz) niet meteen beschikbaar zijn, maar dat zal wel aan het businessmodel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:02

alienfruit

the alien you never expected

Ik gebruik zelf Amazon Instant Video :) Dat werkt ook redelijk. Maar ook qua content beetje teleurstellend. Volgens mij moet je dus eigenlijk Netflix, Amazon Instant Video, SKY, blinkbox etc. hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Het is toch echt belachelijk dat je in deze tijd nog steeds geen platform hebt waarbij je voor een beetje redelijke prijs ( 3 a 4 euro per film) alle recente releases kan kijken? Netflix content zuigt, Ziggo on-demand is belachelijk duur én de content zuigt, en al die andere platformen hebben geen app op mijn smart -tv/playstation/whatever.

En het aanbod zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Blijkbaar is dat hele wereldje ook corrupt en/of conservatief, aangezien niemand opstaat en de concurrentie aan gaat. Anders gezegd: Een technisch probleem is het in ieder geval niet.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik denk dat je het aanbod een beetje uitsluit met de hoeveelheid die je ervoor wenst te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:22
Het lastige is de contracten/deals voor rechten etc rond krijgen. Daar werken ze allemaal op tegen (volgens mij). Ze zijn zo gewend dat ze bakken met geld krijgen, dat als het wat minder is het niet genoeg is. Kijk bijvoorbeeld naar Taylor Swift die haar album van spotify af had laten halen.. Spotify betaald 71 (dollar)cent per afgespeelde track had ik begrepen. In het artikel stond het aantal keer dat haar nummer was afgespeeld.. Ik weet de details niet meer, maar volgens mij kwam het er op neer dat er 11 of 12 miljoen voor alleen die maand naar Taylor (en management/platenlabel) ging.. Dat lijkt mij toch niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 11:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mercatres schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:58:
[...]
Al moet ik wel toegeven dat het jammer is dat de nieuwste afleveringen (Doctor Who, Castle enz) niet meteen beschikbaar zijn, maar dat zal wel aan het businessmodel liggen.
Ligt vooral aan het businessmodel van de makers van die shows, niet zozeer aan dat van Netflix. Maar jammer is het wel :) Toch zijn er tegenwoordig al flink wat Netflix original shows waar ik me mee vermaak en ook oudere series wel. Vereiste is voor mij wel dat ze in HD te zien zijn, anders vind ik het niet goed genoeg. Sowieso gaat m'n Samsung tv niet helemaal goed om met niet-HD content uit de SmartHub apps, om een of andere reden wil ie dat niet automatisch breedbeeld maken (verhouding van niet-HD is anders) dus krijg ik zwarte balken aan weerszijden. Waarschijnlijk niet een reëel risico bij LED-tv's maar dat wil ik i.v.m. inbranding niet te lang kijken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Erwin537 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:37:
Het lastige is de contracten/deals voor rechten etc rond krijgen. Daar werken ze allemaal op tegen (volgens mij). Ze zijn zo gewend dat ze bakken met geld krijgen, dat als het wat minder is het niet genoeg is. Kijk bijvoorbeeld naar Taylor Swift die haar album van spotify af had laten halen.. Spotify betaald 71 (dollar)cent per afgespeelde track had ik begrepen. In het artikel stond het aantal keer dat haar nummer was afgespeeld.. Ik weet de details niet meer, maar volgens mij kwam het er op neer dat er 11 of 12 miljoen voor alleen die maand naar Taylor (en management/platenlabel) ging.. Dat lijkt mij toch niet verkeerd.
Dat zou dan speciaal voor haar zijn, Spotify betaalt zo'n 0.006 cent per play.
Late last year, Spotify revealed that rights holders get between $0.006 and $0.0084 per play, which is remarkably little compared to the cut they likely get from a single sale of any given song.
. bron

[ Voor 16% gewijzigd door wackmaniac op 11-11-2014 13:42 . Reden: Quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

71 cent is meer iTunes en dat soort services.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Heb het even opgezocht. Ik heb het inderdaad fout. Er stond:
Voor elk nummer dat via Spotify wordt gedraaid krijgt een artiest tussen de 0.6 en 0.84 dollarcent.
Ik had het gelezen als 6 - 84 dollarcent.. wel even iets heel anders dus. Maar alsnog best veel in één maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Het zijn voornamelijk de exclusiviteitsdeals die ons de das om doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hier een hele uitgebreide uitleg van spotify zelf over hoeveel ze betalen, http://www.spotifyartists...we-pay-royalties-overview.

Zelf zeggen ze, geef ons wat tijd zodat we genoeg mensen krijgen en een populair album kan dan 2.1 miljoen per maand verdienen. Momenteel ligt dat bedrag op 400K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

wackmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:25:
Ik denk dat je het aanbod een beetje uitsluit met de hoeveelheid die je ervoor wenst te betalen :)
3 a 4 euro per film is toch heel netjes als je daarmee meer legale content naar de huiskamer krijgt? Niemand koopt meer dvd's, en een Netflix abo is vele malen goedkoper. Ik wil gewoon op vrijdagavond zonder gedoe een film starten op het moment dat ik dat wil, zonder te downloaden, zonder abonnement. Net als dat ik vroeger naar de videotheek ging en 5 gulden voor een DVD betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
eekhoorn12 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:57:
Hier een hele uitgebreide uitleg van spotify zelf over hoeveel ze betalen, http://www.spotifyartists...we-pay-royalties-overview.

Zelf zeggen ze, geef ons wat tijd zodat we genoeg mensen krijgen en een populair album kan dan 2.1 miljoen per maand verdienen. Momenteel ligt dat bedrag op 400K.
Ja, maar dat is dus alleen nog maar uit spotify. Itunes, albumverkopen, concerten, merchandise en alle andere inkomsten zitten daar nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
EddoH schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:08:
[...]

3 a 4 euro per film is toch heel netjes als je daarmee meer legale content naar de huiskamer krijgt? Niemand koopt meer dvd's, en een Netflix abo is vele malen goedkoper. Ik wil gewoon op vrijdagavond zonder gedoe een film starten op het moment dat ik dat wil, zonder te downloaden, zonder abonnement. Net als dat ik vroeger naar de videotheek ging en 5 gulden voor een DVD betaalde.
Dat kan ik ook via mijn provider. Die biedt een koppeling met Videoland aan. Eerlijk gezegd geen idee over het aanbod, maar ik kan het gewoon via mijn tv doen.

Ik heb het idee dat veel mensen dit argument gebruiken om het illegaal downloaden maar goed te praten. En je kan de nieuwste releases eigenlijk ook altijd via iTunes kijken, maar daar "koop" je de film.

Als je alle nieuwste films wilt zien voor een vast bedrag moet je een Pathé Unlimited nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Erwin537 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:11:
[...]

Ja, maar dat is dus alleen nog maar uit spotify. Itunes, albumverkopen, concerten, merchandise en alle andere inkomsten zitten daar nog niet bij.
Dus met een groots album moet je alleen op spotify alleen al dus in de toekomst 24 miljoen kunnen verdienen per jaar. Moet toch genoeg zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Er zit iemand bij KLM te prutsen nu. Krijg een mailtje met 'Checklist voor uw vlucht naar Stockholm' met daarin dat ik mijn stoel kan upgraden etc. Het idiote is dat de vlucht al in juli dit jaar geweest was :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16:40

BM

Moderator Spielerij
Het is achteraf ook een stuk eenvoudiger te bepalen of iemand kon upgraden :p

dood, dood aan F-Lock :( Hoe vaak ik al vergeeft op m'n functietoetsen heb zitten rammen terwijl er niks gebeurd...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Wat voor laptop heb je dan? Zag laatst dat ze bij sommige Lenovo laptops zelfs de Fx keys hebben vervangen door media keys, waarbij je eerst op een fn-ish toets moet drukken voordat het gewoon werkt. Daarbij zijn het ook geen gewone toetsen meer, maar een aanraakstrip... Hallo Lenovo, ik heb gewoon die dingen nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16:40

BM

Moderator Spielerij
Nieteens een laptop, een MS Natural 4000 keyboard. Weet ook wel waardoor het komt, die FLock zit naar de F12, die ik nogal driftig gebruik (goto definition)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:52

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Man man nog steeds met Telemeter Indicator bezig, maar stoot tegen iets raars. In VS gaat alles goed, kan met 3 verschillende accounts (apart) inloggen en haalt de data op, maar zodra ik de release kopieer naar een andere map + open (als test) dan krijg ik niets anders dan timeouts :/
https://fasab.files.wordp...cartoon-puzzled.jpg?w=320
Heb juist de Bitdefender firewall na gekeken en programma staat er tussen met full acces

Edit: blijkbaar gaat er toch iets mis in Bitdefender, zet ik de firewall af dan gaat het wel ineens :/

[ Voor 12% gewijzigd door Damic op 11-11-2014 15:00 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

wackmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:19:
[...]

Dat kan ik ook via mijn provider. Die biedt een koppeling met Videoland aan. Eerlijk gezegd geen idee over het aanbod, maar ik kan het gewoon via mijn tv doen.

Ik heb het idee dat veel mensen dit argument gebruiken om het illegaal downloaden maar goed te praten. En je kan de nieuwste releases eigenlijk ook altijd via iTunes kijken, maar daar "koop" je de film.

Als je alle nieuwste films wilt zien voor een vast bedrag moet je een Pathé Unlimited nemen :)
Alledrie geen optie:
- Videoland: slecht aanbod, niet overal verkrijgbaar
- iTunes: ik wil eenmalig kijken: niet kopen
- pathe Unlimited: ik wil niet naar de bios, ik wil op mijn bank zitten

Ik wil juist het illegaal downloaden niet goedpraten want daar heb ik helemaal geen zin in en tijd voor. Ik wil een redelijk bedrag neerleggen om gewoon films te kunnen kijken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, maar ik ben bang dat jouw redelijk bedrag de kosten die services moeten maken niet dekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik zit te kijken naar OnLive. Iemand enig idee hoe de laatste Tomb Raider spel heet? Ik heb sinds Spore geen spelletje meer gespeeld. Het vast niet deze: http://www.onlive.co.uk/g...ider-anniversary-playpack ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-08 16:28

markvt

Peppi Cola

De laatste Tomb Raider heet Tomb Raider :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 01:33
Tomb Raider Anniversary is vrij oud, maar wel één van de beste Tomb Raider games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:52

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ja hoe origineel is me dat :p op Steam staat ze trouwens 19.99€

[ Voor 60% gewijzigd door Damic op 11-11-2014 15:15 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Lekker, Groupon hangt de klootviool uit: https://gnome.org/groupon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-08 23:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

alienfruit schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:11:
Ik zit te kijken naar OnLive. Iemand enig idee hoe de laatste Tomb Raider spel heet? Ik heb sinds Spore geen spelletje meer gespeeld. Het vast niet deze: http://www.onlive.co.uk/g...ider-anniversary-playpack ?
Nee, Aniversary is wel 1 van de betere, maar de laatste heet gewoon "Tomb Raider", of vaak ook wel Tomb Raider 2013 genoemd.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik vond het ook tegenvallen, wilde het na een maand alweer opzeggen (hoewel ik nog een stuk of vijf films op mijn lijst heb staan) maar mijn vriendin en vooral mijn dochter (13mnd) vinden het geweldig. Gelukkig(?) heb ik veel te weinig tijd om zoveel films als vroeger te kijken, anders zou ik me er ook aan storen ja :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

wackmaniac schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:03:
Ja, maar ik ben bang dat jouw redelijk bedrag de kosten die services moeten maken niet dekt :)
Als Netflix het voor minder kan zie ik niet in waarom dat zo zou zijn (en dan heb ik het over beheer- en infrastructuurkosten, de exorbitante winsten die de uitgevers willen maken is natuurlijk de kern van het probleem).
kenneth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:18:
[...].. maar mijn vriendin en vooral mijn dochter (13mnd) vinden het geweldig.
Je dochter van 13 maanden vind netflix geweldig? :P Ik denk dat die elk willekeurig tv programma waar felle kleuren in voorkomen geweldig vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
EddoH schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:21:
Als Netflix het voor minder kan zie ik niet in waarom dat zo zou zijn (en dan heb ik het over beheer- en infrastructuurkosten, de exorbitante winsten die de uitgevers willen maken is natuurlijk de kern van het probleem).
Klopt als een zwerende vinger :) Het leeuwendeel van de kosten zitten hem in licenties. Dat is ook de reden dat ze zelf content gaat produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Erwin537 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:47:
Ik had het gelezen als 6 - 84 dollarcent.. wel even iets heel anders dus. Maar alsnog best veel in één maand :)
Ah, Verizon math :P
Je dochter van 13 maanden vind netflix geweldig? :P Ik denk dat die elk willekeurig tv programma waar felle kleuren in voorkomen geweldig vindt ;)
Bij 1 jaar oud snappen ze al best veel hoor. De mijne keek toen ook gewoon naar Sesamstraat enzo. En dus Nijntje op Netflix :)

[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 11-11-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zodra het scherm rood wordt kijkt ze verwachtingsvol naar de tv. Ga ik een willekeurige animatiefilm kijken, dan loopt ze weg, zet ik Nijntje op, dan staat ze te springen van blijdschap. Ze snapt het al best goed. Dat blijkt al omdat ze zelf met de afstandsbediening richting de tv loopt te wijzen omdat er dan schijnbaar iets moet gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:32:
[...]

Ah, Verizon math :P

[...]

Bij 1 jaar oud snappen ze al best veel hoor. De mijne keek toen ook gewoon naar Sesamstraat enzo. En dus Nijntje op Netflix :)
Hmm, die van ons is al blij als de tv überhaupt aangaat, wat we vervolgens kijken maakt niet zoveel uit(17 maanden) :P Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Vooral per seconde wijzer, twee voor twaalf of met het mes op tafel.
Dat soort programma's :P

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Nee die niet, maar Jokertje's Jawoord, Geordie Shore en Bobbi Eden's realitysoap vind ze wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 11:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:32:
[...]

Cool wist niet dat Nijntje op Netflix staat, ook maar eens opzetten :) En inderdaad rond die leeftijd snappen ze nogal wat. Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en zit echt vol belangstelling naar Sesamstraat te kijken. Sterker nog, als ik de afstandsbediening pak en richt op de tv, gaat hij meteen naar de tv kijken om te zien wat er gebeurt :p

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook briljant op Netflix zijn twee seizoenen van Boes. Onze oudste (net drie) kan daar ook heerlijk van genieten. Net als Buurman & Buurman maar die hebben we DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:40:
Ook briljant op Netflix zijn twee seizoenen van Boes. Onze oudste (net drie) kan daar ook heerlijk van genieten. Net als Buurman & Buurman maar die hebben we DVD.
Damn it, ik heb alleen de USA Netflix, nou wil ik wel de Nederlandse zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Ik begrijp dat jullie je kinderen niet naar Pingu laten kijken? Wat een gemis... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:11
Megamind schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:56:
[...]

Damn it, ik heb alleen de USA Netflix, nou wil ik wel de Nederlandse zien :P
Heh, netflix heeft toch gewoon 1 account voor alle landen? Als ik een proxy of dns uit amerika gebruik, dan krijg ik de amerikaanse netflix met mijn account, en hier in nederland de nederlandse.

Hola is een oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

HMS schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:24:
Ik begrijp dat jullie je kinderen niet naar Pingu laten kijken? Wat een gemis... :N
Pinguuuuuu :D Zo zalig, thuis bij mijn ouders liggen er nog VHS cassettes van :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
ElkeBxl schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:14:
[...]

Pinguuuuuu :D Zo zalig, thuis bij mijn ouders liggen er nog VHS cassettes van :p
Oh my god pingu :D! Pingu en Calimero heb ik echt super veel gekeken vroeger :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Rutix schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:18:
[...]

Oh my god pingu :D! Pingu en Calimero heb ik echt super veel gekeken vroeger :+
Calimero heb ik nooit veel gezien vroeger. Al ken ik die kleine eierkop wel :p Hier in vlaanderen op ketnet (en daarvoor nog de BRT) was het een overdosis aan Samson&Gert, Rescue Rangers, Darkwing Duck, TikTak, oude cartoons van Goofy & Donald Duck, Beestenbos Is Boos, Er Was Eens..., De drukke wereld van Richard Scarry, Hey Arnold!, Postbus X en nog veel meer :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 06:55

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Happy tree friends doet het goed bij kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:15
Ben zelf ook wel blij met unblock-us op de xbox. Eindelijk een beetje fatsoenlijk content om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:48:
_O-

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 23:06

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Douweegbertje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:48:
:D

Een tijdje terug iemand daar redelijk mee weten te shokeren, cyanide and happiness ging nog, maar HTF werd ff teveel :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Overmorgen komt de eerste aflevering van de Cyanide & Happiness-show :D

[ Voor 41% gewijzigd door Alex) op 11-11-2014 20:48 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Robbiedobbie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:02:
[...]

Heh, netflix heeft toch gewoon 1 account voor alle landen? Als ik een proxy of dns uit amerika gebruik, dan krijg ik de amerikaanse netflix met mijn account, en hier in nederland de nederlandse.

Hola is een oplossing :D
UnblockUS is kapot voor de chromecast, Google heeft slim nu de DNS hardcoded in de app gezet, net als de Netflix app.

Heb een VPN naar Nederland, maar is baggertraag.
Caelorum schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:12:
[...]

Ben zelf ook wel blij met unblock-us op de xbox. Eindelijk een beetje fatsoenlijk content om te kijken :)
Wait, UnblockUS werkt nog op de Xbox? Gelijk eens proberen weer!

[ Voor 22% gewijzigd door Megamind op 11-11-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Wordt tijd voor iteratie++

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Heb familielid x maar even verteld dat ik het op zich prima vind dat hij/zij zich steeds bedenkt halverwege een website ontwerp maar dat het vanaf nu wel uurtje/factuurtje wordt om een beetje duidelijk te maken wat voor impact zo'n beslissing heeft.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Megamind schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:26:
[...] Wait, UnblockUS werkt nog op de Xbox? Gelijk eens proberen weer!
Op de Xbox360 iig wel en kan mij niet voorstellen dat ze de mogelijkheid om een dns server in te stellen er uit hebben gehaald. Dat is niet echt de MS way IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, fail2ban heeft een IP op m'n ignore-list toch gebant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

fail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Megamind schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:26:
[...]

UnblockUS is kapot voor de chromecast, Google heeft slim nu de DNS hardcoded in de app gezet, net als de Netflix app.

Heb een VPN naar Nederland, maar is baggertraag.
Daar moet toch wel een oplossing voor zijn buiten het apparaat om? In feite gewoon de DNS queries rerouten naar een ander ip-adres. Met een beetje router kun je wel static routes opzetten voor specifieke ip-adressen, dus die herleid je naar het interne netwerk ipv het internet. En dan een DNS server draaien met als static ip adres de DNS waar Netflix naar wil connecten.

Of misschien kun je aan je router gewoon een extra ip adres (het static internet-ip van de DNS) koppelen, en dan zet je daar de DNS entries in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nogal ja, er stond blijkbaar een extra spatie in de whitelist, waardoor het IP niet werd herkend als whitelisted.

Ah well, fixed, gelukkig kan ik server-hoppend altijd elke server alsnog bereiken :P Alle public keys van mij en m'n servers staan op de authorized-list van de servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Nog ff doorposten dan :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Firesphere schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:51:
[...]

:D
Die gaat in m'n volgende app meegenomen worden :D
Succes:

Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
/**
 * Used to determine whether the user making this call is subject to
 * teleportations.
 * @return whether the user making this call is a goat 
 */
public boolean isUserAGoat() {
    return false;
}

Kan je beter

http://developer.android....ager.html#isUserAMonkey() gebruiken
Returns "true" if the user interface is currently being messed with by a monkey.
Modbreak:Niet dubbelposten!!!!

[ Voor 22% gewijzigd door BtM909 op 11-11-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BtM909 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:16:
[...]

Succes:

Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
/**
 * Used to determine whether the user making this call is subject to
 * teleportations.
 * @return whether the user making this call is a goat 
 */
public boolean isUserAGoat() {
    return false;
}

Kan je beter

http://developer.android....ager.html#isUserAMonkey() gebruiken

[...]

[modbreak]Niet dubbelposten!!!![/]
Nee, isUserAMonkey() is voor testmodus toch? isUserAGoat() moet gewoon geimplementeerd worden.

En inderdaad niet dubbelposten. Spammert!

[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 11-11-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 06:55

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Hoe ranzig kan je code zijn voor zo'n klein stukje web...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

_o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:25:
[html]<video src="http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/are3GEd_460sv_v1.mp4" controls></video>[/html]

_o-
Die handen van degene achter het konijn, die in totale wanhoop het maar laten gaan! :D

En waarom trouwens html-tag gebruiken ipv normale embedding?

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 11-11-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Achja, ik zal er maar niet al te hard om zeuren omdat ik een wat oude browser gebruik, maar ik zie dus niet meer dan een afspeelbalk die niet functioneert omdat het een mp4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat is die "wat oude browser" dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Opera, en dan die ene met features (en Linux-versie)

[ Voor 21% gewijzigd door dcm360 op 11-11-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar dat is dan een versie van voor 25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:46:
[...]

Daar moet toch wel een oplossing voor zijn buiten het apparaat om? In feite gewoon de DNS queries rerouten naar een ander ip-adres. Met een beetje router kun je wel static routes opzetten voor specifieke ip-adressen, dus die herleid je naar het interne netwerk ipv het internet. En dan een DNS server draaien met als static ip adres de DNS waar Netflix naar wil connecten.

Of misschien kun je aan je router gewoon een extra ip adres (het static internet-ip van de DNS) koppelen, en dan zet je daar de DNS entries in.
Helaas kunnen veel consumenten routers niet zomaar externe IP's re-routen naar andere externe IP's.

Ik kan zien dat Chromecast, en de Android App, direct een call maken naar 8.8.8.8 zonder mijn eigen DNS te raadplegen. Helaas kent mijn router ook geen static routes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De laatste versie voor Linux (ik weet het, ninja-edit) is nog steeds een 12.x. En ook op mijn windows-desktop gebruik ik nog steeds 12 als primaire browser, aangezien ik daar wat aan vastgeroest ben. Websites die niet echt meer fatsoenlijk erin werken zijn of verhuisd naar een secundaire browser (Facebook, Twitter, NewRelic) of ben ik niet meer gaan gebruiken (Gmail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:42:
Maar dat is dan een versie van voor 25?
Ik denk dat ie Opera 12 bedoelt

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Lol opera 25 is ook nog niet eens gereleased. Ik haalde dat ook maar van w3schools :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Megamind schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:48:
[...]

Helaas kunnen veel consumenten routers niet zomaar externe IP's re-routen naar andere externe IP's.

Ik kan zien dat Chromecast, en de Android App, direct een call maken naar 8.8.8.8 zonder mijn eigen DNS te raadplegen. Helaas kent mijn router ook geen static routes. :(
Tijd voor een fatsoenlijke router dan ;)
dcm360 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:48:
De laatste versie voor Linux (ik weet het, ninja-edit) is nog steeds een 12.x. En ook op mijn windows-desktop gebruik ik nog steeds 12 als primaire browser, aangezien ik daar wat aan vastgeroest ben. Websites die niet echt meer fatsoenlijk erin werken zijn of verhuisd naar een secundaire browser (Facebook, Twitter, NewRelic) of ben ik niet meer gaan gebruiken (Gmail).
Tijd voor een fatsoenlijke browser dan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Oh? Volgens mijn secundaire browser, wat op Windows geheel toevallig de nieuwe Opera is, wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:35
Heerlijk, ons bedrijf heeft fijn vpn voor oa us, uk. Ideaal voor netflix ;) zit overigens nu in Washington voor de Lucene/Solr conference, dus geen vpn meer nodig voor de us netflix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

.oisyn schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:54:
[...]

Tijd voor een fatsoenlijke browser dan :7
Dat is een beetje het issue, een fatsoenlijke opvolger heb ik nog niet weten te vinden. Ik ben iets te gehecht geraakt aan sommige features van de oude Opera...
Coca-Cola schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:55:
[...]

Heerlijk, ons bedrijf heeft fijn vpn voor oa us, uk. Ideaal voor netflix ;) zit overigens nu in Washington voor de Lucene/Solr conference, dus geen vpn meer nodig voor de us netflix ;)
Zeker weten dat je de juiste gequote hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
De laatste versie voor Linux (ik weet het, ninja-edit) is nog steeds een 12.x. [...]
http://www.opera.com/down...product=Opera%20developer :P
Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.