Zijn jullie nog van plan de API te implementeren? Het is zo ontzettend handig en brengt iedere forum naar de moderne (app) tijd.
Voor zover ik weet zijn er geen plannen in die richting, maar wie weet dat een van de productmanagers er wel wat in ziet.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Het forum is nu prima te browsen met je mobiel, waarom zou tweakers tijd en moeite steken in tapatalk?
[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 01-08-2014 12:45 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Oudere discussies hierover:
Tapatalk mogelijkheid
ondersteuning voor apps
Fermion in "GoT op je mobiel"
Tapatalk mogelijkheid
ondersteuning voor apps
Fermion in "GoT op je mobiel"
[ Voor 20% gewijzigd door Dirk op 01-08-2014 12:46 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Lang niet zo handig als de app. Ik merk dat ik zelf actiever ben op fora die het hebben geïmplementeerd. Waarom zou Tweakers dit niet doen? Alleen maar een toevoeging voor gebruikers._David_ schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:45:
Het forum is nu prima te browsen met je mobiel, waarom zou tweakers tijd en moeite steken in tapatalk?
Omdat het niet standaard kan (zie de eerdere discussies) en het dan de vraag is of de (waarschijnlijk aanzienlijke) hoeveelheid werk die nodig zal zijn voor de implementatie wel te verantwoorden is.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
De implementatie kost geld en tijd.
Daarnaast krijg je minder inkomsten, want geen advertenties mogelijk.
Ik zie hier vooral een hele slechte business case.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ok. Maar streeft Tweakers er niet naar om de beste gebruikservaring te brengen naar hun gebruikers? En ook keuze. Verlies in inkomsten wordt misschien gecompenseerd door goodwill en hogere engagement.Hooglander1 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:04:
Ja, maar het is niet automatisch zo dat Tapatalk de beste integratie biedt. Zoals gezegd is mobiele navigatie al enige tijd prima mogelijk met het responsive design, en de vraag is hoeveel mensen daadwerkelijk meerwaarde zien in Tapatalk. Ik vermoed weinig.GeforceAA schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:07:
[...]
Ok. Maar streeft Tweakers er niet naar om de beste gebruikservaring te brengen naar hun gebruikers?
Misschien, maar ik denk het niet. Hoeveel mensen gebruiken nu daadwerkelijk Tapatalk? Het is af en toe voorbijgekomen, maar ik zie geen overweldigende hoeveelheid gebruikers die Tapatalk zouden preferen boven het huidige responsive design.En ook keuze. Verlies in inkomsten wordt misschien gecompenseerd door goodwill en hogere engagement.
Als er nog functies zijn die in Tapatalk zitten en een duidelijke meerwaarde bieden, dan is het misschien beter om ervoor te kiezen om die juist in het responsive design in te bouwen.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 01-08-2014 13:12 ]
Hebben jullie tests gedaan om dat te bewijzen? Vinden jullie gebruikers de RD op de forum echt zo "prima"? Ik vind het persoonlijk niet geschikt voor een forum.RoD schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:10:
[...]
Ja, maar het is niet automatisch zo dat Tapatalk de beste integratie biedt. Zoals gezegd is mobiele navigatie al enige tijd prima mogelijk met het responsive design, en de vraag is hoeveel mensen daadwerkelijk meerwaarde zien in Tapatalk. Ik vermoed weinig.
[...]
Misschien, maar ik denk het niet. Hoeveel mensen gebruiken nu daadwerkelijk Tapatalk? Het is af en toe voorbijgekomen, maar ik zie geen overweldigende hoeveelheid gebruikers die Tapatalk zouden preferen boven het huidige responsive design.
Als er nog functies zijn die in Tapatalk zitten en een duidelijke meerwaarde bieden, dan is het misschien beter om ervoor te kiezen om die juist in het responsive design in te bouwen.
Kan je ook aangeven wat je niet geschikt vind aan onze huidige RWD implementatie? En hoe Tapatalk dat beter oplost? Wellicht kunnen we daar in de toekomst naar kijken als meer mensen dezelfde problemen hebben.GeforceAA schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:14:
Hebben jullie tests gedaan om dat te bewijzen? Vinden jullie gebruikers de RD echt zo "prima"? Ik vind het persoonlijk niet geschikt voor een forum.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
De eigenaar van Tweakers is gewoon een commerciele partij.GeforceAA schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:07:
[...]
Ok. Maar streeft Tweakers er niet naar om de beste gebruikservaring te brengen naar hun gebruikers? En ook keuze. Verlies in inkomsten wordt misschien gecompenseerd door goodwill en hogere engagement.
Dus gebruikservaring, goodwill en engagement zijn leuk zolang het geld oplevert. Anders toch echt niet...
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik denk dat de staff van Tweakers er daar anders over denkt. En commercieel voordeel niet boven zijn gebruikers plaatst.Hooglander1 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:19:
[...]
De eigenaar van Tweakers is gewoon een commerciele partij.
Dus gebruikservaring, goodwill en engagement zijn leuk zolang het geld oplevert. Anders toch echt niet...
Mooi om te horen dat jullie daar open voor staan. Ben zelf usability engineer en kan wel iets opsturen.rob_erwt schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:18:
[...]
Kan je ook aangeven wat je niet geschikt vind aan onze huidige RWD implementatie? En hoe Tapatalk dat beter oplost? Wellicht kunnen we daar in de toekomst naar kijken als meer mensen dezelfde problemen hebben.
Ik gebruik het forum met RD al sinds de private beta en ik vind het prima werken, en het is hardstikke snel op wifi en 3GGeforceAA schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:14:
[...]
Hebben jullie tests gedaan om dat te bewijzen? Vinden jullie gebruikers de RD op de forum echt zo "prima"? Ik vind het persoonlijk niet geschikt voor een forum.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
We (iig de developers en productmensen) proberen de gebruiker voorop te stellen. Maar we zijn uiteraard wel afhankelijk van de inkomsten en hebben bovendien eindige mankracht.GeforceAA schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:31:
Ik denk dat de staff van Tweakers er daar anders over denkt. En commercieel voordeel niet boven zijn gebruikers plaatst.
Om beide redenen zullen we taken en projecten moeten prioriteren. En onder taken valt natuurlijk ook het onderzoeken of tapatalk het forum aanzienlijk beter toegankelijk zou maken. Ik weet overigens niet of dat onderzoek nu uberhaupt op de takenlijst staat.
Dat gezegd hebbende; als we in onze site zelf 'iets' kunnen verbeteren voor mobiele gebruikers, dan heeft dat sowieso de voorkeur. Want daar profiteren alle bezoekers van, niet alleen degenen die tapatalk gebruiken.
Dat is helemaal niet waar, tapatalk ondersteunt 3 manieren van advertising, net als hier op de site zelfHooglander1 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:04:
En tapatalk is een stuk fijner dan via je mobiele browser door het forum bladeren, plus de auto push notificaties daarvan zijn zeer handig bij een reply bijv. maar goed meningen verschillen.
[ Voor 7% gewijzigd door tcviper op 14-08-2014 11:54 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Pagina: 1