ondersteuning voor apps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Tweakers.net en GoT worden op dit moment niet ondersteund voor het gebruik in of via apps. De gebrekkige tweakers app daargelaten. De meest gebruikte forum app, Tapatalk, zal zo maak ik uit eerdere posts op, waarschijnlijk nooit komen. Kan er wel een mooie ondersteuning voor het nieuws komen via Google Currents?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
Ik heb liever dat je de content bij ons komt lezen, dan dat je het elders doet :)

Daarnaast zijn we gestart met een project waarbij we de toegankelijkheid van Tweakers op allerlei soorten apparaten willen verbeteren, waardoor o.a. het forum een stuk beter benaderbaar wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
En ik lees mijn content liever centraal. Mobiele ondersteuning is met name op het forum ver benedenmaats als je het vergelijkt met het gemak van bijvoorbeeld tapatalk. En Currents ziet er eerlijk gezegd ook beter uit dan de meeste websites. Behalve de AD en Telegraaf die in-app hun websites tonen. Maar zoals nu.nl en nos het doen is het prachtig. En het grote voordeel is dat het reclamevrij is, en er dus ook geen adblockers nodig zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-03-2013 13:30 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 16:38
Ik zie door de spelvauten de tekst niet meer.

Maar als ik een beetje moeite neem om het te decoderen, probeer je het volgende aan te kaarten:
• Joh, doe normaal en support een andere manier van publishen, dat is tegenwoordig heel hip en handig voor met name mobieltjes en tablets. (heb je mij in mee)
• Ik snap niet waarom je het niet zou doen. (heb je me niet in mee, er is een reden waarom ze bezoekers liever op eigen manier de sites willen voorschotelen)
• Ad blockers ... (serieus: dat zou precies aansluiten bij het vorige punt waarom ze bezoekers liever in eigen hand willen houden misschien?)

Misschien even terug naar de tekentafel met je idee, om het hier wel aan de Devvers verkoopbaar te maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:46:
En ik lees mijn content liever centraal. Mobiele ondersteuning is met name op het forum ver benedenmaats als je het vergelijkt met het gemak van bijvoorbeeld tapatalk. En ik Currents ziet er eerlijk gezegd ook beter uit dan de meeste websites. Behalve de ad en telegraaf die hun website tonen. Maar zoals nu.nl en nos het doen is het prachtig. En het grote voordeel van reclamevrij, dus ook geen adblockers nodig!
En hoe precies gaat Tweakers de investering van het geschikt maken van de site voor die diensten terugverdienen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Hoe verdient een Nu.nl dat terug? Of een RTL? Of een Lifehacker? Of een NOS? Het gaat toch om exposure? Als men mobiel jouw content via de populaire apps op een overzichtelijke en mooie manier terug zien, zijn ze eerder geneigd om als ze achter een pc / laptop zitten, naar de volledige website te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RTL en NOS hoeven geen winst te maken op hun website, die vinden kiet spelen ook goed. Lifehacker en nu.nl wel en guess what: die tonen gewoon reclames, ook in hun apps.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 29-03-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Reclames daargelaten (ik zie ze niet in Currents, maar goed), ze zijn er wel! Zo ook een Autoweek, bijvoorbeeld. Hell, hun berichten zijn nog beter leesbaar in Currents dan in hun eigen app of op hun mobiele website!

[ Voor 45% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-03-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:37

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een verbeterde app zou ik ook al blij mee zijn.

- De huidige app heeft twee functies: Nieuws en Pricewatch. Ik zou GoT daar graag bij zien.
- Je kunt nieuws lezen, en de reacties daarop ook, maar je kan niet de beoordeling van de reacties zien, en je kunt ook niet zelf modden
- In de Pricewatch kun je geen filters instellen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:31

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Ik zie weinig in native apps, nooit gedaan ook. Voor het lezen van content op een website heb je veel meer aan een goed functionerende website.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:54

Fiber

Beaches are for storming.

MueR schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:50:
Ik zie weinig in native apps, nooit gedaan ook. Voor het lezen van content op een website heb je veel meer aan een goed functionerende website.
Steve Jobs, may he rest in peace, zag ooit ook niks in apps... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Daar is dan precies de motivatie om ondersteuning aan bijvoorbeeld Currents te bieden: Daar kunnen de artikelen gelezen worden, maar wil men modereren of reageren, dan moet je naar de website. Zo haal je de gebruikers naar je toe.

Een tweakers specifieke app is m.i. niet per definitie nodig, er zijn meer dan voldoende alternatieven die nieuws van verschillende aanbieders kunnen bundelen. Alles op 1 plaats. Zelfde geldt, zoals meermaals aangegeven, voor het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Maar veel verder dan argumenten in de strekking van "IK wil het en ik wil het nu" kom je niet.

Dat er voor jou toegevoegde waarde in zit is helder, maar de toegevoegde waarde voor Tweakers.net heb je nog niet (voldoende) aangegeven. En wie mag het maken? Die zal je dus ook moeten zien te overtuigen.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
aZuL2001 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:12:
Maar veel verder dan argumenten in de strekking van "IK wil het en ik wil het nu" kom je niet.

Dat er voor jou toegevoegde waarde in zit is helder, maar de toegevoegde waarde voor Tweakers.net heb je nog niet (voldoende) aangegeven. En wie mag het maken? Die zal je dus ook moeten zien te overtuigen.
Ik ben geen devver. Overigens is de ontwikkeling als ik de website van Currents mag geloven, niet zo moeilijk.

De toegevoegde waarde voor Tweakers is exposure. Een groter publiek bereiken. En wellicht daardoor ook een groter publiek naar de website halen om te reageren en te modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:07:
Daar is dan precies de motivatie om ondersteuning aan bijvoorbeeld Currents te bieden: Daar kunnen de artikelen gelezen worden, maar wil men modereren of reageren, dan moet je naar de website. Zo haal je de gebruikers naar je toe.
Ja, of je garandeert juist dat steeds meer mensen het reageren of modden maar achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
NMe schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:17:
[...]

Ja, of je garandeert juist dat steeds meer mensen het reageren of modden maar achterwege laten.
Dat is mobiel sowieso een crime, dus mobiele gebruikers verlies je er niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar dan win je ze er dus ook niet mee. Dus waarom zou je hier ondersteuning voor gaan bieden als het niets oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Tuurlijk wel. Als je iets interessants ziet, kan je naar een vaste pc / laptop. Moet je nu ook al. Alleen met de mobiele nieuws apps bereik je een groter publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch ook op je smartphone gewoon een webbrowser openen en in tikken www.tweakers.net en dan gewoon naar GoT navigeren, ik vind juist dat het uitstekend werkt, daar is een webbrowser ja immers voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 20:36
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:24:
Je kunt toch ook op je smartphone gewoon een webbrowser openen en in tikken www.tweakers.net en dan gewoon naar GoT navigeren, ik vind juist dat het uitstekend werkt, daar is een webbrowser ja immers voor bedoeld.
Ik vind GOT echt verschrikkelijk mobiel... Klik vaak mis moeilijk om te reageren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:19:
Tuurlijk wel. Als je iets interessants ziet, kan je naar een vaste pc / laptop. Moet je nu ook al. Alleen met de mobiele nieuws apps bereik je een groter publiek.
Ok, dus met het complete gebrek aan een goeie mobiele website of -app trek je gebruikers niet op de computer naar je toe, maar met een brakke mobiele implementatie waarin de helft van de site niet werkt wel? Wat is dát voor redenatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
NMe schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:48:
[...]

Ok, dus met het complete gebrek aan een goeie mobiele website of -app trek je gebruikers niet op de computer naar je toe, maar met een brakke mobiele implementatie waarin de helft van de site niet werkt wel? Wat is dát voor redenatie?
Waar zeg ik dat?

Nu is het zo dat in een mobiele browser de website bijzonder onoverzichtelijk is en moeilijk te bedienen. Dus voor meer dan lezen moet je naar een pc/laptop.
Er is nu niets dat specifiek op mobiel gebruik toegespitst is. Dat kan relatief eenvoudig met Currents. En voor het 'meer' moet je sowieso naar pc/laptop. Dus bereik je een groter publiek, namelijk ook de mobiele gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 14:16
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:46:
[...]

Nu is het zo dat in een mobiele browser de website bijzonder onoverzichtelijk is en moeilijk te bedienen.
En hier zijn we dus mee bezig :). Mocht uiteindelijk onze marketingafdeling het nodig vinden om Tweakers meer exposure te geven, dan zullen ze daar zelf met een plan voor komen en wat voor dingen er nodig voor zijn om het doel te bewerkstelligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Mijn grootste issue met got op mijn mobiel (android 4.1) is dat ik met geen mogelijkheid bij mijn DM's kan komen. Erg vervelend.

Is er een tijdspad voor mobiele ondersteuning? Ik vind het vreemd eerlijk gezegd dat in 2013 de voornaamste technologiesite in Nederland een vrijwel non-existente ondersteuning heeft voor mobiele apparaten, en dat zelfs na een major redesign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:31

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Ik denk dat Misha me niet afmaakt als ik zeg dat er vooruitgang is geboekt op dat gebied, maar dat het nog niet af is en nog allemaal goed getest moet worden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mace schreef op donderdag 04 april 2013 @ 01:21:
Mijn grootste issue met got op mijn mobiel (android 4.1) is dat ik met geen mogelijkheid bij mijn DM's kan komen. Erg vervelend.

Is er een tijdspad voor mobiele ondersteuning? Ik vind het vreemd eerlijk gezegd dat in 2013 de voornaamste technologiesite in Nederland een vrijwel non-existente ondersteuning heeft voor mobiele apparaten, en dat zelfs na een major redesign.
achja dat is een discussie die om de zoveel tijd weer oplaait, gelukkig lijkt het besef en de prioriteit er bij tweakers ook eindelijk een beetje in gekomen te zijn. Het is deels geprobeerd met de switch naar Tweakers v7 (7 is 't toch?) door de idioot grote regel afstanden en het verwijderen van de drop-down menu's geloof ik. Maar om dat nu op een telefoon een succes te noemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

MueR schreef op donderdag 04 april 2013 @ 01:26:
Ik denk dat Misha me niet afmaakt als ik zeg dat er vooruitgang is geboekt op dat gebied, maar dat het nog niet af is en nog allemaal goed getest moet worden.
offtopic:
Zet 'ie zelfs op twitter dacht ik

Tapatalk is (vrijwel) onmogelijk omdat het (volgens mij) enkel samenwerkt met bestaande Forum software, en Tweakers heeft die nogal... ehm... aangepast :)

Verder, als tnet een goede mobiele website heeft (coming up, as said) zet ik die op homescreen en werkt dat gewoon als een 'app'. Met alle functionaliteit.

Ik snap niet waarom het dan ook nog in Currents erbij moet. Allemaal werk voor de devvers om het te integreren voor weinig resultaat. Tweakers op zich heeft er niets aan

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1