Dag Forum leden,
Ik werd door een kennis gevraagd na een geschikte telefoon voor haar. Dit omdat ik redelijk wat verstand er van heb. Maar nu loop ik al een paar dagen te kijken op internet en ik moet zeggen dat mijn kennis toch iets minder is dan ik had gedacht vandaar heb ik jullie hulp nodig heb
Wat zoek ik
-Toestel budget +/- 200 euro
-Toestel word gebruikt het meest voor Whatsapp Internet Bellen SMS'en. Goeie camera/video is wel handig voor het snel schieten van beelden.
-Software besturing systeem Androiddit bevalt haar nu uitstekend
- Toestel niet groter dan 4,7 inch
Ik heb de volgende toestellen als gevonden
-HTC Desire 516
-Huawei Ascend G6 (dan wel niet 4g versie iets boven de 200 euro maar dat moet ik dan nog voorstellen)
-LG L90
-Motorola Moto G
-JIAYU G4S (dan wel niet de G4 T versie)
Mijn eigen minpunten die ik zo snel zag:
-HTC Desire 516 geen Gorilla Glass minder video opname
-Ik neig na de Huawei maar heb ook ergens gelezen over slecht bel kwaliteit iemand ervaring mee?
-LG L90 geen Gorilla Glass
-Motorola Moto G Mindere video opname
-Jiayu hier zit ik met het feit qua garantie etc
Maar ja er komt bij kijken dat ze wel een hoesje gaat gebruiken dus of gorilla glass echt nodig is weet ik niet.
LG L90 heeft grotere accu of maakt dat niet zoveel uit qua duur omdat iets hij groter scherm heeft?
Deze telefoon heb ik gevonden. Jullie mogen altijd met goeie alternatieve komen. Graag zelfs
Alvast bedankt
Ik werd door een kennis gevraagd na een geschikte telefoon voor haar. Dit omdat ik redelijk wat verstand er van heb. Maar nu loop ik al een paar dagen te kijken op internet en ik moet zeggen dat mijn kennis toch iets minder is dan ik had gedacht vandaar heb ik jullie hulp nodig heb
Wat zoek ik
-Toestel budget +/- 200 euro
-Toestel word gebruikt het meest voor Whatsapp Internet Bellen SMS'en. Goeie camera/video is wel handig voor het snel schieten van beelden.
-Software besturing systeem Androiddit bevalt haar nu uitstekend
- Toestel niet groter dan 4,7 inch
Ik heb de volgende toestellen als gevonden
-HTC Desire 516
-Huawei Ascend G6 (dan wel niet 4g versie iets boven de 200 euro maar dat moet ik dan nog voorstellen)
-LG L90
-Motorola Moto G
-JIAYU G4S (dan wel niet de G4 T versie)
Mijn eigen minpunten die ik zo snel zag:
-HTC Desire 516 geen Gorilla Glass minder video opname
-Ik neig na de Huawei maar heb ook ergens gelezen over slecht bel kwaliteit iemand ervaring mee?
-LG L90 geen Gorilla Glass
-Motorola Moto G Mindere video opname
-Jiayu hier zit ik met het feit qua garantie etc
Maar ja er komt bij kijken dat ze wel een hoesje gaat gebruiken dus of gorilla glass echt nodig is weet ik niet.
LG L90 heeft grotere accu of maakt dat niet zoveel uit qua duur omdat iets hij groter scherm heeft?
Deze telefoon heb ik gevonden. Jullie mogen altijd met goeie alternatieve komen. Graag zelfs
Alvast bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door lutekes op 28-07-2014 21:36 ]