Snapdragon is geen MTK ,werkt zéér zeker die GPSAirjinx schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:33:
Ik kijk al uit naar de eerste ervaringen, ik zoek een opvolger voor mijn Jiayu G3 en deze is de moeite!
Zou de GPS prima werken op dit toestel zonder hem te rooten of een fix te gebruiken?
Ik heb de z7 max nu een paar dagen binnen nadat mijn Inew v3 aan glasbreuk is gesneuveld. Telefoon is excellent. Ben muziek van mijn PC netwerk via BT aan het streamen naar de versterker, tegelijk browsen enz. GPS is top, ik fix nu binnen met 16 van 27 (in zicht) satellieten, accuracy binnen 4m! Als ik met Google Maps fiets kan ik mezelf van de ene kant van de weg naar de andere zien gaan.
Verwijderd
Ik krijg de drivers voor mijn Z7 MAX niet geinstalleerd
Hij draait Nubia UI v2.5.0 build NX505J_CNCommon_V1.29
Zowel niet op Windows 8 of 7
Ik krijg hem ook niet geroot,geprobeerd met Towelroot,en RootGenius.
Krijg hem ook niet geupdatet via OTA,hij geeft aan dat er een update is naar 1.38 en download hem ,start weer op en blijft op 1.29 staan.
Help
Hij draait Nubia UI v2.5.0 build NX505J_CNCommon_V1.29
Zowel niet op Windows 8 of 7
Ik krijg hem ook niet geroot,geprobeerd met Towelroot,en RootGenius.
Krijg hem ook niet geupdatet via OTA,hij geeft aan dat er een update is naar 1.38 en download hem ,start weer op en blijft op 1.29 staan.
Help
Ik had hetzelfde, ben er toch een paar uur mee bezig geweest. De dealer is zo vriendelijk er een "international" firmware op te zetten waardoor je niet veel verder komt.
Uiteindelijk zo opgelost. Je kunt de firmware op een SD kaartje zetten door via de telefoon te downloaden of de SD kaart in je laptop te stoppen. Ik heb ook Towelroot via de telefoon gedownload.
- Official 1.41 on SD card flashed with stock launcher (2 wipes). Je komt in de launcher door Power on +Vol-up tegelijk te drukken. Firmware te vinden op Nubiaforums.
- Official 1.48 on SD card flashed with stock launcher.
- Rooted with Towelroot (newest version, it wouldn't download from Towelroot.com via stock browser, installed Chrome to browse and ES file explorer to download).
- Installed CWM with Flashify app (normal and fastboot procedure didn't work).
- Installed extended Google Apps (first option) from PA GAPPS. Reason: I prefer the Google launcher, app drawer, google now, voice, etcetera over the Nubia launcher and apps.
- Removed some bloatware with App Master
[ Voor 6% gewijzigd door Wortelstok op 29-11-2014 11:25 ]
Verwijderd
Bedankt,ik ga dit proberenWortelstok schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:23:
[...]
Ik had hetzelfde, ben er toch een paar uur mee bezig geweest. De dealer is zo vriendelijk er een "international" firmware op te zetten waardoor je niet veel verder komt.
Uiteindelijk zo opgelost. Je kunt de firmware op een SD kaartje zetten door via de telefoon te downloaden of de SD kaart in je laptop te stoppen. Ik heb ook Towelroot via de telefoon gedownload.
- Official 1.41 on SD card flashed with stock launcher (2 wipes). Je komt in de launcher door Power on +Vol-up tegelijk te drukken. Firmware te vinden op Nubiaforums.
- Official 1.48 on SD card flashed with stock launcher.
- Rooted with Towelroot (newest version, it wouldn't download from Towelroot.com via stock browser, installed Chrome to browse and ES file explorer to download).
- Installed CWM with Flashify app (normal and fastboot procedure didn't work).
- Installed extended Google Apps (first option) from PA GAPPS. Reason: I prefer the Google launcher, app drawer, google now, voice, etcetera over the Nubia launcher and apps.
- Removed some bloatware with App Master
Edit: Gelukt!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2014 14:33 ]
Verwijderd
Wil even mijn accuduur meegeven . Nubia Z7 Max
Draai op Cyanogen 11
2 d 19 u 36 min en 31% over bij normaal gebruik,als dat niet mooi is ?
Draai op Cyanogen 11
2 d 19 u 36 min en 31% over bij normaal gebruik,als dat niet mooi is ?
Verwijderd
Scherm aan: 2u 20 minMomus schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:19:
En dan heb je hem 2 dagen en 19 uur op je nachtkastje gehad, of?
Mobiel stand by:27%
Telefoon inactief: 26%
Scherm :24%
Android besturingssysteem:7%
Ik gebruik het toestel zoals al mijn vorige en dat zijn er wat!!
Nog niet meegemaakt dit.
Verwijderd
Ik heb mijn Z7 MAX ook binnen, na al de problemen met mijn OpO ben ik zeer te spreken over deze telefoon.
Rooten was lastig, wat voor velen werkte (Towelroot) wou bij mij niet, ook OTA updates kon hij niet installeren. Geleverde versie was 1.29.
Uiteindelijk met kingo root via de pc geroot. like a glove.
Daarna met cwm eerst de 1.48 geflashed maar uiteindelijk toch maar over op CM11. Draait lekker. Ben nog in gesprek met de webshop om de kernel code te krijgen (aangezien die schijnbaar nergens nog beschikbaar is) zodat de cm11/12 versie ook ondersteuning kan krijgen voor tap to wake ed. maar daar heb ik devs voor nodig want zo handig ben ik niet.
Rooten was lastig, wat voor velen werkte (Towelroot) wou bij mij niet, ook OTA updates kon hij niet installeren. Geleverde versie was 1.29.
Daarna met cwm eerst de 1.48 geflashed maar uiteindelijk toch maar over op CM11. Draait lekker. Ben nog in gesprek met de webshop om de kernel code te krijgen (aangezien die schijnbaar nergens nog beschikbaar is) zodat de cm11/12 versie ook ondersteuning kan krijgen voor tap to wake ed. maar daar heb ik devs voor nodig want zo handig ben ik niet.
Al wat verder?Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:54:
Ik heb mijn Z7 MAX ook binnen, na al de problemen met mijn OpO ben ik zeer te spreken over deze telefoon.
Ik wil m'n Oneplus eigenlijk alleen maar vervangen omdat ik dual sim wil hebben....
Maar ik ben wel heul erg gehecht aan CM.... en double tap vind ik ook wel heeeel tof
Cm11 voor de MINI heeft wel double tap to wake
Verwijderd
Mijn beeldscherm is kapot.
Weet iemand waar ik het kan repareren in de omgeving Den Haag.
Ik heb al de hele dag op google gekeken, zonder succes.
Ook een speciale ZTE site repareert de Nuba niet.
http://www.mytrendyphone.nl/shop/zte-reparatie-217895s1.html
Weet iemand waar ik het kan repareren in de omgeving Den Haag.
Ik heb al de hele dag op google gekeken, zonder succes.
Ook een speciale ZTE site repareert de Nuba niet.
http://www.mytrendyphone.nl/shop/zte-reparatie-217895s1.html