Hallo iedereen.
ik ben Bram en mijn vader wil voor mijn verjaardag onderdelen voor een game pc kopen die ik zelf in elkaar ga zetten. ik ben een console gamer maar heb besloten om naar pc gaming over te stappen. ik heb een game pc build gezien op youtube. zouden jullie me kunnen vertellen of dit een goede build is voor mij?
moet ik hem nog wat aanpassen?
Alvast bedankt!
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games,skype en office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nog niet maar mijn vader heeft een standaard muis en toetsenbord die hij niet meer nodig heeft en ik heb nog een samsung flatscreen TV
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik weet zelf niks van pc gaming zouden jullie me hiervoor advies kunnen geven?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.
Ga je overklokken?
ik vindt overklokken overbodig
P.S sorry als ik dom overkom. Ik weet zelf nog niet veel van pc gaming.
ik ben Bram en mijn vader wil voor mijn verjaardag onderdelen voor een game pc kopen die ik zelf in elkaar ga zetten. ik ben een console gamer maar heb besloten om naar pc gaming over te stappen. ik heb een game pc build gezien op youtube. zouden jullie me kunnen vertellen of dit een goede build is voor mij?
moet ik hem nog wat aanpassen?
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | MSI A78M-E35 | € 41,04 | € 41,04 |
| 1 | Sapphire R7 260X 2GB GDDR5 | € 109,- | € 109,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 64,85 | € 64,85 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 41,04 | € 41,04 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 117,99 | € 117,99 |
| 1 | Corsair CX430M | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 484,82 | |
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games,skype en office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nog niet maar mijn vader heeft een standaard muis en toetsenbord die hij niet meer nodig heeft en ik heb nog een samsung flatscreen TV
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik weet zelf niks van pc gaming zouden jullie me hiervoor advies kunnen geven?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt.
Ga je overklokken?
ik vindt overklokken overbodig
P.S sorry als ik dom overkom. Ik weet zelf nog niet veel van pc gaming.