Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een Samsung Galaxy Young pro in mijn bezit (met toetsen dus). Maar deze is dringend aan vernieuwing toe.. Nu is het zo dat ik het in de eerste plaats al moeilijk had om een smartphone met toetsen en QWERTY te vinden. Laat staan dat ik in het 2014 nog 1 kan vinden :/. Weten jullie een goeie gsm en eventueel waar ik deze gemakkelijk kan kopen (ben geen voorstander van importeren, maar als het echt moet)

alvast bedankt!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

In pricewatch met fysiek toetsenbord filter :

https://tweakers.net/cate...6SoZGhOaq4sZIOiDICStfWAgA

Bijna alles is touchscreen tegenwoordig :l

EDIT: Wil je persee Android? Anders zou je ook een kunnen kijken naar een (oudere) BlackBerry

[ Voor 14% gewijzigd door thorgal21 op 23-07-2014 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gekeken maar ik vind nergens die samsung galaxy captive glide, zelfde geldt voor de sony. Dit zijn ook al oudere modellen als je het mij vraagt. Zou graag op zen minst toch meezijn met android 4.0 versies en hoger.

En touchscreen met toetsen is voor mij de hoofdprioriteit! Android of windows maakt nie uit maar geen blackberry. Hoewel touch zeer vernuffend is en dergelijk, ik kan het gewoon niet gewend raken

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 13:11
Qwerty Androids

De enige source. Veel nieuws is er niet. LG, Relay, Photon of Droid 4 is het eigenlijk.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt een Desire Z nog met een custom ROM uitrusten, maar het blijft weinig tot niets in het Android-land. De toetsenborden van deze Androids zijn imo een stuk mnder bruikbaar.

De Blackberry Q10 kan ook Android apps runnen, maar het schermpje is wel onhandig. Je zult moeten beslissen wat belangrijker is: QWERTY of groot touchscreen, en of het Android moet zijn. Ik wilde perse een qwerty, en Blackberry maakt met afstand de beste toetsenbordjes.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Die Bruine: Ja heb die al allemaal afgewogen maar het vinden (nieuw) is nog moeilijk hé..

Gambieter: Het hoeft geen groot scherm zijn, maar vind de Qwerty toch super belangrijk! Het merk blackberry zegt me gewoon niets <_<

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:39:
Die Bruine: Ja heb die al allemaal afgewogen maar het vinden (nieuw) is nog moeilijk hé..

Gambieter: Het hoeft geen groot scherm zijn, maar vind de Qwerty toch super belangrijk! Het merk blackberry zegt me gewoon niets <_<
Dan is dit misschien een goed moment om naar BB te kijken: [Actie] 50euro cashback op de BlackBerry Q5, Q10, Z10 of Z30, [BlackBerry Q10] Ervaringen en Discussie en Blackberry 10 APK/BAR apps.

Het Q10 scherm is 720 x 720, niet vreselijk groot maar zeer bruikbaar. Het toetsenbordje is imo het beste dat je kunt krijgen. Geen perfecte telefoon, maar zeer nuttig :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al vermeld dat mijn budget dit niet echt toestaat! :o, ziet er wel nog geweldig uit! Hoe is de OS van blackberry momenteel? want vroeger vond ik dat toch bluuh!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 10:46
je hebt het helaas nooit over je budget gehad, so don't blame us for that... wat is je budget?

[ Voor 17% gewijzigd door CappieL op 23-07-2014 12:00 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier is dus de Pricewatch voor. We verwachten wel wat meer initiatief dan dit. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.