Op zondag 20 juli heeft op Bol.com een tijdje de Tom Tom Go 400 EU 45 pricewatch: TomTom GO 400 (2013) (Europa) gestaan voor de aantrekkelijke prijs van 99,99. Deze is op maandag geannuleerd omdat het zou gaan om een kennelijke vergissing.
Momenteel wordt hij weer op Bol.com aangeboden voor 104,95, via een externe verkoper.
Ik heb bezwaar ingediend middels de volgende mail:
Momenteel wordt hij weer op Bol.com aangeboden voor 104,95, via een externe verkoper.
Ik heb bezwaar ingediend middels de volgende mail:
Leek me handig een apart topic te beginnen voordat de mods in het Centraal aanbiedingen topic met de snoeischaar aan de slag moeten.Geachte heer, mevrouw,
Ik maak ernstig bezwaar tegen deze annulering. U claimt dat het hier om een kennelijke vergissing gaat, maar ten onrechte. Het product is bij concurrenten voor ongeveer 60 euro meer te koop, en is in januari van dit jaar al voor 150 euro te koop geweest (bron: Tweakers Pricewatch). Dan is 100 euro ruim een half jaar later bij een navigatiesysteem (waarvan prijzen zoals bij veel electronica relatief snel zakken) niet een dusdanig lage prijs dat ik als consument had kunnen weten dat het hier om een fout ging.
Wat het verhaal wat mij betreft afmaakt is dat uw site exact hetzelfde product op dit moment (screenshot beschikbaar indien gewenst) aanbiedt voor 104,95. Weliswaar via een andere aanbieder, maar dit staaft wel mijn stelling dat de prijs zeker niet onrealistisch laag was.
Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de nieuwe prijs. Hierbij ben ik er dus 7,46 bij ingeschoten (kortingscode van 2,50 werkte niet meer). Ik verwacht van u dat u dit corrigeert middels een terugboeking van dat bedrag (en niet via een cadeaubon).
Vriendelijke groet,
Bieuwe Geertsema