Arniebomba schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:06:
1.8m!? Ik wilde eerst 50cm zeggen haha
En vwb je reactie mbt het type paneel, dat klopt. Dat de kleuren minder zouden zijn, wist ik inderdaad al. Echter merk ik persoonlijk dat ik de toegevoegde waarde, wat dit scherm tot een ultieme gaming monitor zou moeten maken, minimaal vind. Maar dat is uiteraard persoonlijk. Misschien ben ik daar ook niet fanatiek/veeleisend gamer genoeg voor.
Ik begrijp je punt denk ik wel, zeker als je het al kan vergelijken met een wat snellere monitor.
Ook ik vind tearing vrij irritant en speel veel shooters waarbij een uitmuntend reactievermogen nodig is, als ik dan zoveel mogelijk kan beperken bij mijn monitor dan is het al een goede investering (dan ligt het alleen nog maar aan mijn eigen onkunde

).
Bovendien, als je al een goede pc hebt dan zullen de games al wel wat vloeiender lopen denk ik, zie het eventueel ook als een investering in de toekomst, als je hardware wat verouderd is en de games veeleisender, dan zul je bij wisselende frames tussen 30-60 daar echt wel baat bij hebben.
Het is ook zo dat als je in bepaalde situaties geen haperingen of tearing ervaarde bij een bepaald spel, dat je dan ook niet veel zal merken, omdat deze monitor dat juist moet voorkomen. Als je dat eerder wel had dan kom je hiermee al een heel eind.
Persoonlijk vind ik het ook fijn om een 3D capable monitor te hebben, en dat er ULMB functionaliteit in zit. Gepaard met de resolutie vind ik mezelf geschikt voor de komende PC game generatie
Edit: even voor de duidelijkheid, ik heb em nu net een weekje of zo

Ik ging van een traag IPS paneel met 6+ ms response time naar deze, dat was wel ff een wow-factor, ik gebruik ze naast elkaar en als ik een windows venster versleep van de een naar de ander merk je meteen dat je iets door dikke drap aan het slepen bent zodra het op de 2e monitor verschijnt
[
Voor 10% gewijzigd door
Micha89 op 19-08-2014 22:41
]