Zou leuk zijn rond de 18e ken niet wachten.
Ik draai GTX770 in SLI zou genoeg moeten zijn voor de meeste games.
Ik draai GTX770 in SLI zou genoeg moeten zijn voor de meeste games.
2 x 780ti in SLI hier.Arniebomba schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:47:
Welke GPU hebben jullie om het schilderijtje aan te sturen?
Steam/XBL: Avioto
Hoeveel FPS draait WoW of BF4 ofzo op ultra?
Zou je mij kunnen uitleggen hoe dat werkt met SLI? Er zit toch maar 1 DP in de monitor? Hoe wordt je PC dan verbonden met de monitor? Of kan je gewoon de kaarten in SLI laten lopen en dan 1 kabel van 1 kaart naar de monitor?
WoW en BF4 zijn toch twee compleet verschillende spellen, waarbij BF4 veel meer vraagt van je videokaart. Ik neem aan dat je WoW hendig kan spelen op 144fps met een 780/780Ti, aangezien ik al 60 kreeg met mijn oude 7770ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:18:
[...]
Ik hoop dat je daar de 144 wel mee haalt...
Dit bevestigd mijn vermoeden, bedanktClini schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:36:
Zover ik ken lezen uit de FAQ geld dus alleen als je meerdere monitoren aansluit op een enkele kaart dat dat dus niet werkt wat dus ook klopt gezien elke kaart maar 1 DP output heeft en daisy chaining niet werkt.
Maar voor SLI heb je ook maar 1 uitgang nodig maakt ook niet uit uit welke video kaart je die haalt.
Wat er staat is dus dat meerdere monitoren niet zal werken in combinatie met g-sync ook niet als je SLI of Tri-SLI gebruikt en dus 1 monitor per kaart doet je surround zal wel werken prima zelfs maar de g-sync werkt dan niet.
Ik heb Wildstar gespeeld, lijkt er toch wel veel op neem ik aan. Het viel mij op dat er veel memory werd verbruikt door Addons. Misschien zelfs dat je cpu een bottleneck is. Ik zou je graag willen helpen maar ik ben bang dat ik niet de juiste persoon benImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:37:
Mijn GTX780 haalt 60 fps niet op ultra WoW (met de Swift)
Dat is heel vreemd dat zou betekenen dat die paar extra pixels je meer dan 50% extra kracht kost terwijl je niet 50% extra pixels heb op 1080p haal ik met een enkele gtx770 al zon 170 a 180 fps met alles op ultra in WoW jij zou dus op 1080p met een gtx780 nog meer moeten hebben en dus zelfs meer dan 50% kracht inleveren.ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:37:
Ik speel geen WoW, maar een 780 moet dat toch aankunnen lijkt me.ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:37:
Haha ja ik ben er erg gelukkig meeClini schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:47:
Trouwens Avioto GTX780ti in SLI the dream man the dream
BF4 haal ik rond de 155 trouwens. Als ik alles op ultra gooi dan zit het tussen de 110-140.ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:18:
[...]
Ik hoop dat je daar de 144 wel mee haalt...
Licht er natuurlijk aan waar je bent, als je alleen bent in de bergen dan haal ik ook wel meer dan 100 fps.Clini schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:43:
[...]
Dat is heel vreemd dat zou betekenen dat die paar extra pixels je meer dan 50% extra kracht kost terwijl je niet 50% extra pixels heb op 1080p haal ik met een enkele gtx770 al zon 170 a 180 fps met alles op ultra in WoW jij zou dus op 1080p met een gtx780 nog meer moeten hebben en dus zelfs meer dan 50% kracht inleveren.
Staat er niet iets verkeerd ingesteld ofzo?
Lijkt me niet dat dat een bottleneck is, je hebt hem wel overclocked toch?ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:15:
[...]
Licht er natuurlijk aan waar je bent, als je alleen bent in de bergen dan haal ik ook wel meer dan 100 fps.
Mijn CPU is wat ouder (bijna 3 jaar, 2600K) en ik heb natuurlijk een tweede scherm aan.
Neenee alles fabrieksinstellingen. Misschien ga ik dat doen als ik daar zin in hebManIkWeet schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:23:
[...]
Lijkt me niet dat dat een bottleneck is, je hebt hem wel overclocked toch?
[ Voor 29% gewijzigd door ImWicked op 05-08-2014 21:26 ]
Ik heb mijn Swift van Alternate. Gelukkig nog geen problemen.ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:25:
[...]
Iemand recentelijk een scherm van Alternate gekregen?
Das idd jammer om te horen maarja de risico is er altijd vooral met producten die net uitzijn ze kunnen nog wat kinder foutjes hebben.ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:25:
[...]
Neenee alles fabrieksinstellingen. Misschien ga ik dat doen als ik daar zin in heb
Helaas maakte mijn scherm een zoemend geluid en heb ik besloten terug te gaan naar Alternate.
Zij hebben gezegd dat ik een nieuwe ga krijgen, maar daar kan ik dus weer op wachten...
Iemand recentelijk een scherm van Alternate gekregen?
Een zoemend geluid kan in alles voorkomen (coil whine), vaak krijg je er geen eens garantie op...Clini schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:54:
[...]
Das idd jammer om te horen maarja de risico is er altijd vooral met producten die net uitzijn ze kunnen nog wat kinder foutjes hebben.
Dat ken best wezen maar als iets mij 750euro kost en het zoemed dan zorgen ze maar voor garantie anders blijft er weinig over van de winkel.ManIkWeet schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:54:
[...]
Een zoemend geluid kan in alles voorkomen (coil whine), vaak krijg je er geen eens garantie op...
Misschien, maar bij high-end videokaarten heb je meestal pech...Clini schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:57:
[...]
Dat ken best wezen maar als iets mij 750euro kost en het zoemed dan zorgen ze maar voor garantie anders blijft er weinig over van de winkel.
Ja kijk als ik een auto koop voor 750 is natuurlijk een heel ander verhaal dan een monitor voor 750 met die monitor moet het gewoon goed zijn want je betaald er goud geld voor. Dan mag je dus ook verwachten dat het goed werkt en geen gekke gezoom maakt of dergelijken. En het zal ook wel uitmaken waar je hem koopt natuurlijk de 1 doet er moeilijk over dan de ander.ManIkWeet schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:01:
[...]
Misschien, maar bij high-end videokaarten heb je meestal pech...
Ja klopt, de meeste winkels in Nederland zullen de monitor wel gewoon terug nemen maar als je bijvoorbeeld direct met Asus gaat rotzooien zou het nog wel eens moeilijk kunnen worden...Clini schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:06:
[...]
Ja kijk als ik een auto koop voor 750 is natuurlijk een heel ander verhaal dan een monitor voor 750 met die monitor moet het gewoon goed zijn want je betaald er goud geld voor. Dan mag je dus ook verwachten dat het goed werkt en geen gekke gezoom maakt of dergelijken. En het zal ook wel uitmaken waar je hem koopt natuurlijk de 1 doet er moeilijk over dan de ander.
Je hebt in iedergeval al een beetje kunnen proeven hahaha.ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:36:
Ik had Asus eerst zelf gebeld en die verwezen me gewoon door naar Alternate. Die constateerden inderdaad dat de coil whine aanwezig is. En volgens mij omdat ik binnen een week terug was hebben ze voor mij een nieuwe besteld. Helaas lijkt het erop alsof ik twee weken moet wachten net als jullie. Maar ik ben op de lange termijn waarschijnlijk beter af zonder dat mankement
Volgens mij maakt dat niet zo veel uit.ManIkWeet schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:20:
Toch raar dat er coil whine in zit, de power-supply is extern
Vervelend dat je daar last van hebt/had!ImWicked schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:36:
Ik had Asus eerst zelf gebeld en die verwezen me gewoon door naar Alternate. Die constateerden inderdaad dat de coil whine aanwezig is. En volgens mij omdat ik binnen een week terug was hebben ze voor mij een nieuwe besteld. Helaas lijkt het erop alsof ik twee weken moet wachten net als jullie. Maar ik ben op de lange termijn waarschijnlijk beter af zonder dat mankement
Precies. Die 500 euro was natuurlijk leuker geweest, maar goed, 699 zeker niet verkeerd! Aan de andere kant, Bol.com is in mijn opzicht een gigantische afzetter.Clini schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:33:
Ja als je de pricewatch bekijkt komen we met de 699 van Azerty toch helemaal niet verkeerd weg nee.
Heb je mijn verhaal hierboven gelezen?RoaDHouse schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:28:
Ik persoonlijk zou hem niet bij Alternate bestellen, ze zijn niet makkelijk met service dit heb ik uit ervaring mee mogen maken.
Vooral met beeldschermen doen ze erg moeilijk.
rkwinkel
Je zult nog even moeten wachten op andere ervaringen.Avioto schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:47:
Worden jullie bestellingen nou verzonden, of hoe zit het?
Ik wil wel eens wat meer ervaringen horen
Weet je, ik zou het heel graag willen maar ja, overmacht hèAvioto schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:47:
Worden jullie bestellingen nou verzonden, of hoe zit het?
Ik wil wel eens wat meer ervaringen horen
Mag ik je eraan herinneren dat ASUS de aller eerste is die een monitor van dit kaliber op de markt brengt? Ik zie namelijk nog niemand anders ook maar in de buurt komen van deze monitor met hun aanbod...Arniebomba schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:10:
Dit ligt aan Asus he jongens. Asus is koning in het maken van goed spul en het mooi ten toon stellen. Maar het daadwerkelijk releasen van een product, daar schiet Asus echt te kort in. Ze zijn daardoor afgelopen drie jaar een aardig markt aandeel van pc game liefhebbers verloren. Het duurt gewoon te lang voordat producten voor de consument beschikbaar zijn.
Ik begrijp waarom er maar 1 input in zit en waarom dit redelijk is/waarom dit geen probleem zou moeten zijn voor PC gamers. Nou ben ik 110% PC gamer (anders had ik niet gepre-ordered), maar ik had toch graag ook TV willen kijken op m'n monitor. Maar goed, daar heb ik al iets anders op bedacht dus komt wel goedManIkWeet schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:09:
Wat mij opvalt is dat de meeste "klachten" een niet perfecte kleurweergave en één input zijn...
Toevallig heeft mijn huidige scherm ook een TN-paneel EN slechts één VGA input... Dus ik denk dat ik wel blij zal zijn
[ Voor 34% gewijzigd door FramesPerSecond op 11-08-2014 16:28 ]
Naar verwachting ontvangen wij de monitor eind deze maand.
Wie zegt dat?
Maar de power ingang zit in het scherm, en de voet kan je eraf halen... Magie voor mijImWicked schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:02:
Alternate
De ring krijgt gewoon stroom via de power ingang. Je kan de ring uitzetten in het menu.
Haha ik snap het ook niet. De ring blijkt wel veel stroom te verbruiken en het lijkt mij nogal afleidend. Gelukkig kan je het uitzetten, maar ik ben blij dat ik de voet niet gebruik.ManIkWeet schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:07:
[...]
Maar de power ingang zit in het scherm, en de voet kan je eraf halen... Magie voor mij
De ondergrens van 30 fps is blijkbaar weg, mooi, er zijn toch wel een aantal spellen die af en toe onder de 30 fps gaan.Avioto schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:36:
Linus heeft eindelijk een review
En PC Perspective
Mechwarrior Online: Flapdrol
Wat ik heb begrepen is dat als hij onder de 30? 20? fps een "force refresh" moet doen en dat je daarbij tearing zou kunnen krijgen... Maar je moet goed je best doen om dat te zien denk ik... Hij refreshed namelijk zodra de GPU klaar is met het nieuwe frame gelijk weerhaarbal schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:56:
[...]
De ondergrens van 30 fps is blijkbaar weg, mooi, er zijn toch wel een aantal spellen die af en toe onder de 30 fps gaan.
De force refresh gaat zonder tearing, hij herhaalt dan het laatste volledig gerenderde frame, wat tot stotteren kan leiden, maar sowieso net zo goed als zonder v-sync en zonder de nadelen van met v-sync.ManIkWeet schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:26:
[...]
Wat ik heb begrepen is dat als hij onder de 30? 20? fps een "force refresh" moet doen en dat je daarbij tearing zou kunnen krijgen... Maar je moet goed je best doen om dat te zien denk ik... Hij refreshed namelijk zodra de GPU klaar is met het nieuwe frame gelijk weer
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Waar en wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag?Dorustr schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:55:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen dat mijn asus rog swift morgen wordt geleverd :):):) en dit is de tweede lading
Oh da's mooiKoldur schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:19:
[...]
De force refresh gaat zonder tearing, hij herhaalt dan het laatste volledig gerenderde frame, wat tot stotteren kan leiden, maar sowieso net zo goed als zonder v-sync en zonder de nadelen van met v-sync.
Leuk, zo'n veelbelovende email...Het artikel betreft de
721410 - ASUS RoG Swift PG278Q - LED-monitor - 27'' 2560 x 1440 - TN - 144 Hz - G-Sync - 350 cd/m2
- 1 ms - DisplayPort - USB-hub
Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
een helaas nog onbekende levertijd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 17:34 ]
Toch mooi dat deze webwinkel een set speakers aan het scherm schroeftjelnie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:46:
Hij is weer verkrijgbaar bij 4launch.nl voor 749 euro.
Er zijn nog maar 3 stuks beschikbaar. Dit schiet ook niet op.
Ik heb hem helaas besteld bij Azerty.nl![]()
![]()
https://www.4launch.nl/sh...27---dp--usb-hub/tweakers
jup, eerst waren het er 4 die vanuit de leverancier kwamen. Ik heb er al 1tje van af gesnoeptjelnie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:46:
![]()
Bedankt voor de tip, ook maar een bestelling geplaatst, ben erg benieuwd wanneer ze binnen zijn!jelnie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:46:
![]()
Zeer interessant. Houd ons op de hoogte!Dorustr schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:10:
Ik denk dat je de monitor deze week nog wel kan verwachten anders zal het wel begin volgende week zijn, ik kreeg te horen dat ze pas 19 augustus werden geleverd aan nederland maar ik heb het zojuist binnen gekregen toch een week eerder
[ Voor 14% gewijzigd door wootah op 13-08-2014 17:19 ]
Het is juist door die foute prijs van 500 euro dat we deze prijs hebben kunnen krijgen we hebben namelijk korting gekregen door hun foute prijs opgave.Dorustr schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:25:
Kan kloppen dat je het hebt bestelt voor 700 euro aangezien de prijs nu weer is verhoogd zouden ze een extra betaling kunnen vragen ik heb onlangs bij azerty bestelt en voordat ik het product had moest ik een extra betaling doen omdat de prijs was verhoogd.
dus het kan zo zijn dat je straks een betaling moet doen wat ze wss wel gaan vragen aangezien ze vorige week zelfs de asus swift monitor voor 500 euro aanboden
Verwijderd
mwah, hot pixel, die zijn ook een stuk vervelender.Ferluci92 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:53:
Een jaar om dode pixels uit te pluizen dus:P
Mechwarrior Online: Flapdrol
Je kan annuleren en bij een andere bestellen, of was je er een met 50€ korting?ManIkWeet schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:18:
Volgens mij is de garantie voor één "hot-pixel" en 3+ "dead pixels"... dus als je 2 dode pixels hebt heb je pech
Ennn... Nog steeds geen gehoor van een scherm hier
Ja ik had/heb kortingImWicked schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:22:
[...]
Je kan annuleren en bij een andere bestellen, of was je er een met 50€ korting?
Waarom zouden ze moeilijk doen? Elke consument heeft zelfs na levering nog 14 dagen retourrecht, mits het product nog intact is..othergamers schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:52:
Ik ga proberen mijn bestelling bij Alternate te annuleren omdat het te lang duurt.
En dan bij een andere winkel kopen waar hij nu nog op voorraad is.
Hopelijk doet Alternate er niet moeilijk over!
Het probleem is dat het een paar DAGEN duurt voordat ze dit hebben terug gestort dus ik weet niet of dat gaat want dadelijk is hij daar weer er niet...Micha89 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:06:
[...]
Waarom zouden ze moeilijk doen? Elke consument heeft zelfs na levering nog 14 dagen retourrecht, mits het product nog intact is..
Ik kon niet wachten helaas, dus ook maar bij desktopshop besteld, volgens mijn verzendbevestiging komt ie morgen binnen![]()
![]()
[ Voor 28% gewijzigd door ImWicked op 13-08-2014 22:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq