Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
fynrd1 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Ik had binnen een week al het vervangende exemplaar thuis.
Inmiddels mijn vervanger binnen, helemaal blij en gelukkig tot ik de monitor aanzet....
De nieuwe monitor die ik binnen krijg heeft 5 dode pixels, weer ingepakt en terug gestuurd dus. Weer opnieuw wachten op Asus technische dienst dus...

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 21:19
Na het lezen van vele problemen met ips glow en backlight bleed toch maar de Asus rog swift pg279q aangeschaft, nu een aantal dagen in huis en gelukkig minimale bleed links onder en rechts boven in de hoeken, maar dit valt eigenlijk alleen op in een compleet donkere kamer met een zwarte scherm.

Komende van 1080p op 60hz is 1440p op 144hz toch wel een verademing :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

MrDucky schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 18:56:
[...]

Inmiddels mijn vervanger binnen, helemaal blij en gelukkig tot ik de monitor aanzet....
De nieuwe monitor die ik binnen krijg heeft 5 dode pixels, weer ingepakt en terug gestuurd dus. Weer opnieuw wachten op Asus technische dienst dus...
Waarom wacht je niet eerst tot dat nieuwe binnen is?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Laatst online: 09-09 08:35
De nieuwe is binnen en is dus ook defect.....

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Heb kort geleden pg279 gekocht en weer terug gestuurd wegens zware backlight bleeding aan de linkerkant, rechterkant en rechtsboven. Ik waag mijn kans wel op deze perfecte monitor. Alleen heb een RMA gevraagd, ik vraag me af of dat de juiste keuze was. Ik kon ook retouren, was niet eens een week oud.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:37
Komt er nog een HDR opvolger van de pg348q? Voor de 27 inch versie wel zag ik, maar kan verder geen info vinden over de 34 inch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

jasper2603 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:50:
Komt er nog een HDR opvolger van de pg348q? Voor de 27 inch versie wel zag ik, maar kan verder geen info vinden over de 34 inch..
Daar is nog niets over bekend gemaakt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Blaat schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:30:
[...]

Daar is nog niets over bekend gemaakt.
Jammer, wacht nog 1 a 2 maandjes als er geen beter dan de huidige 34 inch is, ga ik toch daar maar voor, al had ik liever gelijk HDR gehad.. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Hey lads, leuk vanochtend opstaan en de pc opstarten, zie ik opeens een kras op me ASUS ROG SWIFT PG279Q. Hij is nog maar een paar maanden oud... Ik heb een mailtje naar AZERTY gestuurd maar die kunnen niks voor mij doen, valt buiten de garantie... Wat zijn mijn opties? Dit is echt zwaar klote!

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:36
WA verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
''WA verzekering staat voor Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering en is voor individuen die een motorrijtuig besturen dus wettelijk verplicht.'' Heeft dat toepassing op een beeldscherm krasje?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:36
Lol. Je hebt ze ook niet voor je auto. Als je broertje per ongeluk met zijn voetbal jouw scherm van tafel af torpedeerd bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Valt dat niet onder de inboedel verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Uberdude schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:28:
Valt dat niet onder de inboedel verzekering?
Hebben we helaas nog niet, ik stuur een mailtje naar ASUS, wellicht dat ze iets te bieden hebben. Volgens mij is alleen het beschermlaagje gekrast. Ik heb ook gezien dat Tandpasta of vaseline, zal het niet repareren maar wellicht bijna onzichtbaar maken, of, het word 10x erger :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Heeft er iemand toevallig recentelijk de pg279q gekocht?? Hoe is de QC vandaag de dag, zijn er nog steeds problemen met IPS glow en blacklight bleed. Ben aan het kijken naar een nieuw scherm om mijn hd ready tv te vervangen. Maar wil niet in het omruil circus terecht komen. Wanneer komt eigenlijk de 4k Swift met hdr?? Zal dat dit jaar nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
jasper2603 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Jammer, wacht nog 1 a 2 maandjes als er geen beter dan de huidige 34 inch is, ga ik toch daar maar voor, al had ik liever gelijk HDR gehad.. Bedankt!
Zou nog wel wachten idd, heb zelf nu mijn pg348q te koop staan vanwege een hopelijk komende HDR versie. Paar maanden terug een HDR tv gekocht 65inch samsung ks 9500 en HDR is zo'n grote stap vooruit.
Voor mij persoonlijk is HDR en grotere stap als 4k etc, wereld van verschil

Denk zelfs als er voorlopig geen ultrawide HDR scherm komt ik weer van ultrawide afstap tijdelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Rick-vvv op 29-03-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Rick-vvv schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:28:
[...]

Zou nog wel wachten idd, heb zelf nu mijn pg348q te koop staan vanwege een hopelijk komende HDR versie. Paar maanden terug een HDR tv gekocht 65inch samsung ks 9500 en HDR is zo'n grote stap vooruit.
Voor mij persoonlijk is HDR en grotere stap als 4k etc, wereld van verschil

Denk zelfs als er voorlopig geen ultrawide HDR scherm komt ik weer van ultrawide afstap tijdelijk.
Bedankt voor je info over HDR, heb zelf nog geen tv met HDR, kijk nog op een panasonic plasma.

Zover ik op internet heb kunnen vinden komt er voorlopig geen 34 inch HDR versie van de asus, wel een 27 en 32 inch dacht ik zo en binnenkort komt die 32 inch hdr van LG, misschien dat dat wat is dan. Had liever 34 inch gehad dat was voor mij echt een wow moment om voor de eerste keer op 34 inch te gamen, gewoon geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
jasper2603 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Bedankt voor je info over HDR, heb zelf nog geen tv met HDR, kijk nog op een panasonic plasma.

Zover ik op internet heb kunnen vinden komt er voorlopig geen 34 inch HDR versie van de asus, wel een 27 en 32 inch dacht ik zo en binnenkort komt die 32 inch hdr van LG, misschien dat dat wat is dan. Had liever 34 inch gehad dat was voor mij echt een wow moment om voor de eerste keer op 34 inch te gamen, gewoon geweldig!
Mmm jammer dat er nog geen 34 hdr aankomt, zelf ook echt onder de indruk van het 34 scherm hoorm maar HDR deed mij persoonlijk toch meer.
Voelde als de grootste grafische vooruitgang in een lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ik heb toch ook maar een RMA aangevraagd voor mijn PG279Q. Ik heb af en toe dat ik in het midden van het scherm een verticale strook pixels mis die vervolgens rechts wordt weergegeven. Overigens uitstekende service van Asus!! Je zit geen dag zonder je apparaat.

Heb wel benadrukt dat als de backlight bleed van de vervanger erger is dan bij m'n huidige het geval is ik de vervanger wil kunnen vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 30-03-2017 09:32 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:29
Niet van toepassing meer :)

[ Voor 98% gewijzigd door Dimentrix op 03-04-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Arrahant schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:32:
Ik heb toch ook maar een RMA aangevraagd voor mijn PG279Q. Ik heb af en toe dat ik in het midden van het scherm een verticale strook pixels mis die vervolgens rechts wordt weergegeven. Overigens uitstekende service van Asus!! Je zit geen dag zonder je apparaat.

Heb wel benadrukt dat als de backlight bleed van de vervanger erger is dan bij m'n huidige het geval is ik de vervanger wil kunnen vervangen.
Dit wordt opgelost middels een firmware update, ook bij die van mij laten doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
joon schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:43:
[...]

Dit wordt opgelost middels een firmware update, ook bij die van mij laten doen :Y)
De missende strook pixels bedoel je?

Ik heb vandaag mijn vervangende pg279q van Asus ontvangen en ik heb deze gekalibreerd en getest. En... ik ga morgen helaas om een tweede vervangend exemplaar vragen.

Twee main issues:
- Mijn vervangend exemplaar is niet nieuw. Op de doos zitten stickers die aanduiden dat hij in het verleden al eens voor een RMA is aangeboden. Het S/N op de doos matcht. Mijn vervanger is dus ingeruild en wellicht refurbished, en daarna naar mij gestuurd.
- Het vervangend exemplaar heeft last van meer backlight bleed dan mijn huidige pg279q; namelijk rechtsboven en linksonder. Bovendien zijn de verlichte zones groter en is de backlight bleed intenser. Mijn huidige heeft rechtsboven een zone met backlight bleed.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joon
Arrahant schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:47:
[...]

De missende strook pixels bedoel je?

Ik heb vandaag mijn vervangende pg279q van Asus ontvangen en ik heb deze gekalibreerd en getest. En... ik ga morgen helaas om een tweede vervangend exemplaar vragen.

Twee main issues:
- Mijn vervangend exemplaar is niet nieuw. Op de doos zitten stickers die aanduiden dat hij in het verleden al eens voor een RMA is aangeboden. Het S/N op de doos matcht. Mijn vervanger is dus ingeruild en wellicht refurbished, en daarna naar mij gestuurd.
- Het vervangend exemplaar heeft last van meer backlight bleed dan mijn huidige pg279q; namelijk rechtsboven en linksonder. Bovendien zijn de verlichte zones groter en is de backlight bleed intenser. Mijn huidige heeft rechtsboven een zone met backlight bleed.
Jup, de missende strook pixels wordt verholpen middels een firmware update, is een issue met het nvidia board dat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
joon schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:55:
[...]

Jup, de missende strook pixels wordt verholpen middels een firmware update, is een issue met het nvidia board dat er in zit.
Kan ik eisen dat mijn huidige exemplaar gerepareerd wordt en dat ik die daarna terugkrijg? Of: Ben ik in staat om zelf de firmware te updaten?

Ik was bang dat ik de dp port beschadigd heb of iets dergelijks. Pfew! Je maakt me hoopvol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joon
Arrahant schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:57:
[...]

Kan ik eisen dat mijn huidige exemplaar gerepareerd wordt en dat ik die daarna terugkrijg? Of: Ben ik in staat om zelf de firmware te updaten?

Ik was bang dat ik de dp port beschadigd heb of iets dergelijks. Pfew! Je maakt me hoopvol!
Als ze die van jou al hebben omgeruild dan denk ik dat je te laat bent.

De firmware update kan niet worden uitgevoerd door de consument, helaas.

Anyways, als je netjes aangeeft bij het aanmaken van je reparatie opdracht dat je de monitor opstuurt voor een firmware update waar je ook naar kan refereren als ze er niet van op de hoogte zijn dan denk ik dat het wel goed komt, eisen lijkt me een beetje extreem.

[ Voor 4% gewijzigd door joon op 04-04-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
joon schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:43:
[...]

Zo, Asus even gebeld.

Waar heb jij die firmware update laten uitvoeren? Asus NL claimt dat ze die niet kunnen verzorgen.

Het is daarnaast normaal dat je bij Asus na een week van gebruik een gebruikt of refurbished exemplaar als vervanger krijgt... Beetje jammer. Ik vraag me af hoe ik nu in mijn recht staat. Mag ik dit weigeren en de koopovereenkomst om die reden eventueel ontbinden (als het niet mogelijk is dat ik een nieuw exemplaar krijg)? Aangezien Asus NL de firmware update niet kan uitvoeren kan ik volgens mij spreken van een onherstelbaar defect?
Zie ook: nieuws: Nederlandse rechter veroordeelt Apple tot vergoeden compleet nieuwe i...

Edit: ik ga nu een tweede RMA indienen voor een tweede vervangend exemplaar. Eerste vervangend exemplaar gaat vanavond terug naar Asus.

[ Voor 29% gewijzigd door Arrahant op 05-04-2017 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Arrahant schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:32:

Had ik ook een paar keer last van, maar na een tijdje gebeurde dat niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joon
Arrahant schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:35:
[...]

Zo, Asus even gebeld.

Waar heb jij die firmware update laten uitvoeren? Asus NL claimt dat ze die niet kunnen verzorgen.

Het is daarnaast normaal dat je bij Asus na een week van gebruik een gebruikt of refurbished exemplaar als vervanger krijgt... Beetje jammer. Ik vraag me af hoe ik nu in mijn recht staat. Mag ik dit weigeren en de koopovereenkomst om die reden eventueel ontbinden (als het niet mogelijk is dat ik een nieuw exemplaar krijg)? Aangezien Asus NL de firmware update niet kan uitvoeren kan ik volgens mij spreken van een onherstelbaar defect?
Zie ook: nieuws: Nederlandse rechter veroordeelt Apple tot vergoeden compleet nieuwe i...

Edit: ik ga nu een tweede RMA indienen voor een tweede vervangend exemplaar. Eerste vervangend exemplaar gaat vanavond terug naar Asus.
Ik heb toen direct een technici gesproken van Asus Benelux Reparatie Service die bevestigde dat zij inderdaad die firmware update konden uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
joon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:31:
[...]

Ik heb toen direct een technici gesproken van Asus Benelux Reparatie Service die bevestigde dat zij inderdaad die firmware update konden uitvoeren.
De medewerker die ik aan de lijn had zei dat dat niet mogelijk is. Ook toen ik hem vroeg om uit leggen waarom ze dit niet kunnen doen; om uit te leggen wat de operatie moeilijk maakt. Ik heb ook aangegeven open te staan voor een doorverwijzing naar Franse of Duitse collega's. De link uit jouw post hebben we tijdens het gesprek besproken (nogmaals thanks!), maar we kwamen niet tot overeenstemming.
Overigens kon ik voor de ergere backlight bleed op de vervanger wel een tweede vervanger krijgen, maar dat zal waarschijnlijk wederom een ingeruild en/of refurbished exemplaar betreffen. Zou mooi zijn als mijn huidige exemplaar gewoon gerepareerd kan worden. Volgens mij het minste gedoe voor iedereen.

Azerty stelde voor dat zij eerst zelf ook even overleggen met Asus NL over de zaak en we daarna verder kijken.

[ Voor 28% gewijzigd door Arrahant op 05-04-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik krijg nu in een keer last van een verticale lijn in mijn scherm in het midden. Doorzichtbaar maar wel te zien bij filmpjes en series. en ik zie het nu ook met typen.

Begin mij werkelijk af te vragen of er een scherm is die echt foutloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Poedelini schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:40:
Ik krijg nu in een keer last van een verticale lijn in mijn scherm in het midden. Doorzichtbaar maar wel te zien bij filmpjes en series. en ik zie het nu ook met typen.

Begin mij werkelijk af te vragen of er een scherm is die echt foutloos is.
Er is geen scherm dat echt foutloos is. No worries!

Wat bedoel je met verticale strepen? Echt een tear met kolommen van pixels die weg zijn (en aan de zijkant van het scherm weergegeven worden), of simpelweg verkleurde pixels binnen de strook?

[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 12-04-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb een PG278Q en heb met m'n stomme kop een kras(je) veroorzaakt op de voet van de monitor, is er een maniertje om dit te maskeren? Ik stoor me er mateloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:56

Phntm

Tlingelingeling

Jackson6 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:50:
Ik heb een PG278Q en heb met m'n stomme kop een kras(je) veroorzaakt op de voet van de monitor, is er een maniertje om dit te maskeren? Ik stoor me er mateloos aan.
Stikker erop plakken? Bedekken lijkt me iig een goeie oplossing die niet te veel moeite kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Phntm schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:58:
[...]

Stikker erop plakken? Bedekken lijkt me iig een goeie oplossing die niet te veel moeite kost.
Mwa dat vind ik nou niet bepaald mooi, dacht meer aan een middeltje om in ieder geval het kleurverschil weg te werken, kras is wat lichter dan de voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Voor mijn Asus ROG Swift PG278Q ben ik opzoek naar een goede wandbeugel. Echter, door de vele bomen zie ik het bos niet meer en ik vraag mij af of er hier Tweakers zijn die een ROG Swift-monitor i.c.m. een wandbeugel gebruiken en mij kunnen vertellen wat een goede beugel is.

Dus, mijn vraag aan jullie: wat is een goede wandbeugel voor de Asus ROG Swift PG278Q? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Jackson6 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:50:
Zeker de monitor gedraaid zonder het paneel eerst helemaal naar boven te halen en schuin te zetten? Ik heb op een van de eerste dagen op die manier ook een fikse kras gemaakt op de voet van mijn pg279q.
Ik had tijdens de eerste week ook al dat de behuizing gedeeltelijk van de steun af kwam toen ik het paneel met een hand probeerde te draaien. Je moet dit met twee handen doen.
Echt raar dat je als klant niet gewaarschuwd wordt voor het bovenstaande. Het was voor mij in ieder geval niet vanzelfsprekend.

Google eens naar 'Plastic Scratch Remover'. Echter: let erop of dat het gerepareerde stuk niet een andere kleur krijgt als je dergelijk spul gebruikt!! Dat is in ieder geval de reden dat ik maar een Amiibo op de kras gezet heb. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Arrahant op 21-04-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Asus is wil niet of kan niet ervoor zorgen dat mijn monitor de waarschijnlijk benodigde firmware update ondergaat, waarna ik mijn eigen exemplaar weer terugkrijg. Azerty heeft het ook nog geprobeerd te regelen, maar dit leverde niets op.

De refurbished vervanger die ik in eerste instantie ontving was uit nov. 2015 en had de firmware update, dus die dingen kunnen toch echt ergens firmware updates ontvangen! En natuurlijk de post van Asus zelf hierover.

De enige optie bij Asus is een refurbish met de firmware update als vervanger, maar dat accepteer ik niet. Azerty heeft me hierop een refund aangeboden, welke ik denk ik maar ga accepteren.
Aan de ene kant jammer, want op het screen tear probleem na was ik tevreden over de pg279q. Aan de andere kant kan ik later dit jaar nu voor een 4K 144 hz hdr g-sync paneel gaan!! Geen Asus meer voor mij iig.

[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 25-05-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03:23
downing schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:51:
Heeft er iemand toevallig recentelijk de pg279q gekocht?? Hoe is de QC vandaag de dag, zijn er nog steeds problemen met IPS glow en blacklight bleed. Ben aan het kijken naar een nieuw scherm om mijn hd ready tv te vervangen. Maar wil niet in het omruil circus terecht komen. Wanneer komt eigenlijk de 4k Swift met hdr?? Zal dat dit jaar nog zijn.
Ik ben ook wel benieuwd of er mensen zijn die recentelijk een pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart hebben gekocht. Ik zit het namelijk ook te overwegen om er zo een aan te schaffen, maar als ik lees wat voor 'n gehannes het is om maar bij toeval een goed werkende te krijgen, dan wacht ik liever nog even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Daffie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd of er mensen zijn die recentelijk een pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart hebben gekocht. Ik zit het namelijk ook te overwegen om er zo een aan te schaffen, maar als ik lees wat voor 'n gehannes het is om maar bij toeval een goed werkende te krijgen, dan wacht ik liever nog even :P
Ik heb het risico niet genomen en ben voor de AOC AG352UCG Gegaan. De ultrawide bevalt me zeer super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Ik vind het alleen zo apart! Het scherm is er volgens de pricewatch al sinds eind oktober 2015 (!!) en er zijn schijnbaar nog steeds problemen? En wat ik ook zo vreemd vind is dat wanneer ik in de pricewatch kijk naar schermen die
- 27" of groter zijn
- 1440p zijn
- 120hz of hoger zijn
- G-sync hebben
- Een IPS paneel hebben

Dat er maar 4 hits zijn. Ik had gedacht/gehoopt dat er inmiddels wel meer keuze zou zijn op dat gebied. Dus ik weet niet of ik me nu aan een PG279Q wil branden of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Daffie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:57:
Ik vind het alleen zo apart! Het scherm is er volgens de pricewatch al sinds eind oktober 2015 (!!) en er zijn schijnbaar nog steeds problemen? En wat ik ook zo vreemd vind is dat wanneer ik in de pricewatch kijk naar schermen die
- 27" of groter zijn
- 1440p zijn
- 120hz of hoger zijn
- G-sync hebben
- Een IPS paneel hebben

Dat er maar 4 hits zijn. Ik had gedacht/gehoopt dat er inmiddels wel meer keuze zou zijn op dat gebied. Dus ik weet niet of ik me nu aan een PG279Q wil branden of niet...
Ik zit zelf momenteel de komst van de Predator X27 af te wachten. Asus zal ongetwijfeld een soortgelijk model op de markt brengen. Geen Asus meer voor mij though!

[ Voor 5% gewijzigd door Arrahant op 20-06-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Arrahant schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:45:
[...]

Ik zit zelf momenteel de komst van de Predator X27 af te wachten. Asus zal ongetwijfeld een soortgelijk model op de markt brengen. Geen Asus meer voor mij though!
Daar zal een behoorlijk prijskaartje aan gaan hangen denk ik zo :P
4K + HDR + G-sync + 144Hz :D
En ik denk dat je daar toch ook wel behoorlijke hardware voor nodig hebt? Ik heb nu zelf een 4K 60Hz scherm (waarbij ik nu dus wil switchen naar 1440p met veel Hertzjes), en met een 1080 Ti moet ik op 4K concessies doen qua graphics. Dat zal dan met een dubbele refreshrate al helemaal aantikken, lijkt me toch?

Anyway, dat scherm gaat hoogstwaarschijnlijk toch ver boven mijn budget zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Daffie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:58:
[...]

Daar zal een behoorlijk prijskaartje aan gaan hangen denk ik zo :P
4K + HDR + G-sync + 144Hz :D
En ik denk dat je daar toch ook wel behoorlijke hardware voor nodig hebt? Ik heb nu zelf een 4K 60Hz scherm (waarbij ik nu dus wil switchen naar 1440p met veel Hertzjes), en met een 1080 Ti moet ik op 4K concessies doen qua graphics. Dat zal dan met een dubbele refreshrate al helemaal aantikken, lijkt me toch?

Anyway, dat scherm gaat hoogstwaarschijnlijk toch ver boven mijn budget zitten :P
4k 60 hz hdr gsync zou voor mij ook genoeg zijn, maar dat scherm is niet op de markt. Dus dan moeten we maar voor die gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Zijn er hier toevallig nog mensen die in de markt zijn om een pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart te kopen? De Mediamarkt in Leeuwarden heeft morgen een aantrekkelijke actie, waar je 4 dezelfde producten kan halen en er maar 3 hoeft te betalen :)

Wil zelf erg graag zo'n scherm hebben voor m'n nieuwe systeem en dit maakt het natuurlijk een stuk aantrekkelijker. Alleen hoef ik er zelf niet 4 stuks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Daffie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:00:
[...]

Ik heb er nu 2 hier staan en ben niet erg tevreden over de bleed. Het is een algemeen probleem bij deze schermen het internet staat er vol mee. Op YouTube is ook een filmpje te vinden waar ze 20 schermen hebben getest. Voor 800 euro is veel geld en ik twijfel of ik ze beide retour stuur. Net even een paar uur met Metro Last Light getest en je ziet de bleed wel in de donkere scenes.
De beste van de 2 heeft 1 dode pixel rechts onderin en dat is van een normale kijkafstand bijna niet te zien. Die ander heeft er 2 en een witte plek van 2/3 mm.

Echter is er ook niet echt een alternatief als je 144hz wilt. De Acer heeft er net zoveel last van als ik dat zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
@Phasis : mja heb er nu al een besteld, we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
@Daffie Ok, laat me even weten hoe jou ervaring is ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Phasis schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:16:
[...]

Ik heb er nu 2 hier staan en ben niet erg tevreden over de bleed. Het is een algemeen probleem bij deze schermen het internet staat er vol mee. Op YouTube is ook een filmpje te vinden waar ze 20 schermen hebben getest. Voor 800 euro is veel geld en ik twijfel of ik ze beide retour stuur. Net even een paar uur met Metro Last Light getest en je ziet de bleed wel in de donkere scenes.
De beste van de 2 heeft 1 dode pixel rechts onderin en dat is van een normale kijkafstand bijna niet te zien. Die ander heeft er 2 en een witte plek van 2/3 mm.

Echter is er ook niet echt een alternatief als je 144hz wilt. De Acer heeft er net zoveel last van als ik dat zo lees.
Ik zit daarom dus te denken om de TN paneel aan te schaffen.
Scheelt 120 euro met IPS en ik lees niets over dode pixels of wat dan ook.
ja de kleuren van IPS zijn beter, maar ik heb afgelopen weekend achter een asus pg248q gestaan en de kleuren waren voldoende.

Of zeggen jullie toch, ga gewoon voor IPS ?
Dan zal ik waarschijlijk voor de Freesync versie gaan, zonder G-sync want die kost 600 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 28-06-2017 11:32 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
@Pykow Ik heb een 278q (de TN variant).
Ik heb totaal geen last van dode pixels, strepen o.i.d. Nu kan ik natuurlijk geluk hebben gehad he. Aangezien er ook genoeg mensen zijn met een 278q die wel dode pixels, stof o.i.d. hebben.
Ik baalde eerst wel dat ik de IPS versie niet had genomen, maar als ik zo lees wta heeeel veel mensen voor problemen hebben ben ik toch blij met mijn scherm.

ja IPS zal betere kleuren geven, maar ik ben hartstikke kleurenblind :) dus vraag me af of ik het verschil zal zien haha.

wat ik wel overal lees: IPS is wel veel mooier, dus in dat opzicht zou ik, denk ik, toch de loterij ingaan en op zoek naar een IPS.

maar 144hz, 1440P en 27" is absoluut een geweldige ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
@Pykow Ik weet het ook ff niet zo goed meer, zat daar ook aan te denken om de PG278QR te bestellen heb nog 1 PG279Q hier staan dan kan ik het ff vergelijken. Of de Acer XB271HU echter denk ik dat dit niet helpt.

Het is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Hi! Ik heb de PG278Q in combinatie met een GTX 1080 en een i5 2500k.

Ik heb echter ontzettende screen tearing bij Guild Wars 2 (met g-sync aan en uit). In League of Legends heb ik dit ook als ik G-sync aan heb staan, uit heb ik nergens last van.

Verder merkte ik dit ook met mijn 1070 in Battlefield 1, sinds ik een 1080 heb een stuk minder.

Hebben jullie enig idee waardoor dit kan komen? Is mijn scherm stuk, of ligt het eerder aan iets anders?

Ik vond het onnodig om hier een hele nieuwe topic voor te maken, aangezien ik denk dat het eerder te maken heeft met de monitor.

Alvast bedankt voor het meedenken!

[ Voor 8% gewijzigd door Ozbro89 op 28-06-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ozbro89 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:24:
Alvast bedankt voor het meedenken!
Is het lichtje op de monitor rood tijdens het gamen? En wat zijn je framerates? Als je framerate boven de refresh rate van de monitor komt, kan je alsnog last hebben van tearing. Dit kan je stoppen door V-Sync aan te zetten, of een framerate limiter te gebruiken.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Avioto schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:56:
[...]

Is het lichtje op de monitor rood tijdens het gamen? En wat zijn je framerates? Als je framerate boven de refresh rate van de monitor komt, kan je alsnog last hebben van tearing. Dit kan je stoppen door V-Sync aan te zetten, of een framerate limiter te gebruiken.
Thanks! Klinkt logisch, ik ga het proberen. Lampje is inderdaad rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Phasis schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:12:
@Pykow Ik weet het ook ff niet zo goed meer, zat daar ook aan te denken om de PG278QR te bestellen heb nog 1 PG279Q hier staan dan kan ik het ff vergelijken. Of de Acer XB271HU echter denk ik dat dit niet helpt.

Het is erg lastig.
Ik ben voor de Asus PG278QR gegaan.
Eerste ervaring is nog niet positief maar dat heeft verschillende oorzaken.

1. ik heb het scherm aangesloten op een Mini displayport > displayport 1.2 kabel . terwijl ze een 1.4 kabel meeleveren. (Dit omdat mijn werklaptop met een GTX960m alleen een HDMI en Mini displayport aansluiting heeft.

2. Nvidia configurator is leeg, ik kan allen kiezen voor 3d-instellingen, maar niet naar schermresolutie om hz aan te passen of G-sync aan of uit te zetten. Waarschijnlijk ondersteund GTX960m deze opties niet. Dus ik draai op 60hz

3. Bij dode pixel test kreeg ik links boven een arti-fact te zien. Geen dode pixel, maar puur een arti-fact.
Dit herken ik van vroeger, toen mijn videokaart kapot ging. Ik geef dus even de schuld aan de kabel 1.2 ipv 1.4 en dat mijn videokaart misschien niet krachtig genoeg is
Ik had het probleem 2 van de 6x dat ik een test heb gedaan op dodepixels.nl

Daarnaast moet ik wel even wennen aan de kleuren.
Ik heb hiervoor altijd een IPS paneel gehad en voornamelijk een Dell UH2515H 1440p.
Dat scherm heb ik nu aan mijn werklaptop aangesloten, zonder arti-fact.
Dus ben bang dat ik een kapotte TN paneel heb ontvangen.
Vanavond weet ik dit zeker.

Als het scherm kapot is gaat hij gelijk retour en vraag ik mijn geld terug en blijf ik op mijn dell gamen. tot dat IPS G-sync betaalbaar gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
@Pykow Ik hoop dat het meevalt. Heb even gekeken maar ik zie geen versie nummer op de displayport kabel staan van de 9q.
Heb me 4e binnen en het is weer waardeloos. Onderin midden in het scherm weer zo'n pixel groepje wat net een vuiltje op het scherm lijkt. Heb al even een half uurtje Pixelhealer geprobeerd. Backlight bleed is weer erg dramatisch. Ook de glow is meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Phasis op 29-06-2017 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Phasis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:47:
@Pykow Ik hoop dat het meevalt. Heb even gekeken maar ik zie geen versie nummer op de displayport kabel staan van de 9q.
Heb me 4e binnen en het is weer waardeloos. Onderin midden in het scherm weer zo'n pixel groepje wat net een vuiltje op het scherm lijkt. Heb al even een half uurtje Pixelhealer geprobeerd. Backlight bleed is weer erg dramatisch. Ook de glow is meer.
Ik heb het TN paneel en nu ik hem thuis heb aangesloten zie ik op dit moment geen fout in het paneel.
Het is nog wel even zoeken naar de juiste settings, want TN is wel erg licht.

Heb Brightness 55, Contrast 88, Red 97 , Green 93 ,Blue 100
Gamma 2.5

Vervolgens in NVIDIA-Configuratie Helderheid op 47% en Contrast op 55%
G-Sync aangezet.

Dit ziet er voor nu acceptabel uit ;)
Wil het zwart van grijs naar donker grijs krijgen (Wat normaal pik zwart is op IPS).

Maar damn wat is 144hz lekker vloeiend.
Borderlands 2 en Overwatch getest.

Ga nu even Fifa spelen (voor de kleuren) en daarna met vrienden PUBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:04
Daffie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:57:
- 27" of groter zijn
- 1440p zijn
- 120hz of hoger zijn
- G-sync hebben
- Een IPS paneel hebben

Jep, dan kijk maar niet naar 24", dan heb je geen enkele hit. Dat vind ik dus ook raar.
Ik zou graag een 24" willen met de specs wat je in het rijtje hebt staan, want 27" vind ik toch wat groot. Maar er zijn alleen maar 27" te krijgen...
Er is wel een 24" Dell (S2417DG) maar die is TN, voor de rest dezelfde specs als een ASUS PG279Q.

Hoor veel slechte dingen over die IPS monitor van Asus (PG279Q), en hij is toch al een paar jaar oud, maar denk ook dat het die 825 euro voor mij gewoon niet waard is. Die dell is 425 euro.
Ik heb een 27" IPS 60hz op zolder staan en ja de kleuren zijn ietsje beter dan mijn huidige TN monitor (VG248QE), maar ik merk echt niet veel verschil. Wat ze op internet zeggen dat een TN wat grijzere waas heeft kan handig zijn in shooters in donkere ruimtes toch nog wat te kunnen zien. Nogmaals de TN kan ook nog wat getweakt worden in de kleursettings en ik vind mijn huidige TN zeker niet slecht.

Ik zag dat Asus wat nieuwe schermen heeft aangekondigd voor dit jaar. Denken jullie dat de prijzen van huidige monitors dan wat gaan zakken? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe monitor met bovenstaande specs. Ik heb een GTX1080Ti en game nu nog op 1080p/144hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Pykow schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 19:12:
[...]

Ik heb het TN paneel en nu ik hem thuis heb aangesloten zie ik op dit moment geen fout in het paneel.
Het is nog wel even zoeken naar de juiste settings, want TN is wel erg licht.

Heb Brightness 55, Contrast 88, Red 97 , Green 93 ,Blue 100
Gamma 2.5

Vervolgens in NVIDIA-Configuratie Helderheid op 47% en Contrast op 55%
G-Sync aangezet.

Dit ziet er voor nu acceptabel uit ;)
Wil het zwart van grijs naar donker grijs krijgen (Wat normaal pik zwart is op IPS).

Maar damn wat is 144hz lekker vloeiend.
Borderlands 2 en Overwatch getest.

Ga nu even Fifa spelen (voor de kleuren) en daarna met vrienden PUBG
Goed om te horen :) Dan is de combinatie met je laptop het probleem denk, wel vreemd.
Ben benieuwd naar je ervaring met kleur. Zit zelf nu te twijfelen of ik nu een Acer XB271HU ga of de PG278QR.
Alexknl schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:24:
[...]

Ik zag dat Asus wat nieuwe schermen heeft aangekondigd voor dit jaar. Denken jullie dat de prijzen van huidige monitors dan wat gaan zakken? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe monitor met bovenstaande specs. Ik heb een GTX1080Ti en game nu nog op 1080p/144hz.
Als ik naar de PG278Q prijs history kijk is de prijs niet echt gedaald. De PG279Q gewoon iets duurder omdat het een IPS paneel heeft. Dat zal met de PG27UQ ook wel zo zijn verwacht ik. Het eerste 4K scherm op 144hz en HDR.

Ik heb nu mijn 4e 279q en het is gewoon drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Phasis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:37:
Als ik naar de PG278Q prijs history kijk is de prijs niet echt gedaald. De PG279Q gewoon iets duurder omdat het een IPS paneel heeft. Dat zal met de PG27UQ ook wel zo zijn verwacht ik. Het eerste 4K scherm op 144hz en HDR.

4e 279q al pffff.. Denk dat ik toch maar voor de Dell ga dan. Ben normaal van de Asus ROG series met pc componenten en asus monitoren, maar nu hebben ze gewoon geen goede optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
Hierbij wat foto's van de bleed/glow van de Asus PG279Q. Ik heb inmiddels de 4e binnen. Heb foto's van de laatste 3. 1/4 f3.6 iso 800

Tweede 2
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tadAyLw.jpg

Tweede (ingame)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JMrEpUt.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JMrEpUt.jpg

Derde
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/odozu2a.jpg

Vierde
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WSIlabQ.jpg

Edit:
Alle 4 zijn van Maart 2017

[ Voor 3% gewijzigd door Phasis op 29-06-2017 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Phasis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 21:37:
[...]

Goed om te horen :) Dan is de combinatie met je laptop het probleem denk, wel vreemd.
Ben benieuwd naar je ervaring met kleur. Zit zelf nu te twijfelen of ik nu een Acer XB271HU ga of de PG278QR.

[...]

Omdat ik dus slechte verhalen hoorde over IPS monitoren en vooral de Asus PG278Q en zelfs met XB271HU ben ik naar TN monitoren gaan kijken.
Dit scherm koste me 698.50 (2,50 verjaardag kado van bol.com haha)
Nadat ik de brightness naar beneden heb gezet etc. is het scherm goed.

Toch moet ik eerlijk bekennen dat IPS 100x mooier beeld geeft, maar daar betaal je dan 120 euro meer voor en grote kans op IPS problemen zoals hier ook wordt aangegeven.

Iedereen is enthousiast over 144hz en dit is mijn eerste ervaring.
Speel je Fifa (Wegen een bug of wat dan ook kan ik de game niet locken op 60FPS. Boven 60 FPS krijg je stutters (met dit scherm een stuk minder dan mijn vorige 60hz)) dan zie je eigenlijk vrijwel geen verschil.
Zelfs Dirt 4 gespeeld, waarbij je ingame mooi de brightness omlaag kan zetten.
Dit resulteerde in gewoon mooie beelden.
In shooters zoals Overwatch en Borderlands 2 merk ik gelijk een groot verschil.
Veel soepeler met 144hz.

Wilt iemand een mooie game ervaring en echt opgezogen worden in de actie en beelden.
Dan is een 1440p 60hz IPS monitor voldoende, zoals mijn vorige Dell UH2515H. (had geen last van IPS glow)
Wil je soepel shooters kunnen spelen, dan is 144hz wel een aanrader.

Kort samengevat.
Wil je geen problemen met IPS, maar wel genieten van 144HZ , G-sync 1440p, dan kan je zeker een kijkje nemen naar dit scherm. Dell heeft ook een mooi alternatief (weet even de naam niet) , maar ik prefereer de gamerlook of te wel de rode ring bij de voet ;) staat mooier bij mijn setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Pykow schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:33:
[...]

Omdat ik dus slechte verhalen hoorde over IPS monitoren en vooral de Asus PG278Q en zelfs met XB271HU ben ik naar TN monitoren gaan kijken.

Toch moet ik eerlijk bekennen dat IPS 100x mooier beeld geeft, maar daar betaal je dan 120 euro meer voor en grote kans op IPS problemen zoals hier ook wordt aangegeven.

Speel je Fifa (Wegen een bug of wat dan ook kan ik de game niet locken op 60FPS. Boven 60 FPS krijg je stutters (met dit scherm een stuk minder dan mijn vorige 60hz)) dan zie je eigenlijk vrijwel geen verschil.
Veel soepeler met 144hz.

Wilt iemand een mooie game ervaring en echt opgezogen worden in de actie en beelden.
Dan is een 1440p 60hz IPS monitor voldoende, zoals mijn vorige Dell UH2515H. (had geen last van IPS glow)

Kort samengevat.
Wil je geen problemen met IPS, maar wel genieten van 144HZ , G-sync 1440p, dan kan je zeker een kijkje nemen naar dit scherm. Dell heeft ook een mooi alternatief (weet even de naam niet) , maar ik prefereer de gamerlook of te wel de rode ring bij de voet ;) staat mooier bij mijn setup.
De Dell S2417DG, daar ben ik nu ook naar aan het kijken want ben zelf ook geïnteresseerd in deze specs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Veel soepeler met 144hz.

Kort samengevat.
Zo heel veel mooier is het beeld niet hoor van de PG279Q, moet wel zeggen dat het tweede exemplaar (uit RMA) dit wat beter deed, maar kan me prima voorstellen dat de Dell die je hebt staan het beter doet betreft kleuren weergave. Ik was in alle eerlijkheid best teleurgesteld, maar als je eenmaal aan het gamen bent, is g-sync, de vrijwel niet bestaand inputlag en 165Hz een genot.

[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 30-06-2017 00:02 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

fynrd1 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 00:00:
[...]

Zo heel veel mooier is het beeld niet hoor van de PG279Q, moet wel zeggen dat het tweede exemplaar (uit RMA) dit wat beter deed, maar kan me prima voorstellen dat de Dell die je hebt staan het beter doet betreft kleuren weergave. Ik was in alle eerlijkheid best teleurgesteld, maar als je eenmaal aan het gamen bent, is g-sync, de vrijwel niet bestaand inputlag en 165Hz een genot.
Afgelopen 2 dagen wat uurtjes kunnen gamen.
Csgo, paladins,fifa17,dirt4,pubg en moet zeggen dat ik me al minder stoor aan de kleuren.
Maar zoals je aangeeft is het een genot om shooters te spelen met deze ververssnelheid en g-sync. Heb het gevoel dat ik ook ietsjes beter ben gaan schieten. Minder last over over of under aim waardoor je net je target mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.w.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 10:10
Wat jammer dat jullie slechte ervaringen hebben met blb en IPS glow. Ik pas de helderheid van de monitor meerdere keren per dag aan aan de omstandigheden waarna ik eigenlijk geen last meer heb van de blb en glow. Ik verander de helderheid van mijn monitor iMac stijl zoals ik op reddit heb gepost: https://www.reddit.com/r/...nitor_brightness_through/
Ik heb ClickMonitorDDC zo ingesteld dat met 'Ctrl + =' de helderheid met 10% omhoog gaat en met 'Ctrl + -' de helderheid 10% omlaag gaat. Bij command line kies je dan voor b + 10 of b - 10.
De PG279Q heeft officieel geen ondersteuning voor DDC/CI maar het zit er dus wél in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Geen idee of dit al eerder gevraagd is maar ik probeer m'n ROG GL502VM (GTX 1060) aan te sluiten op een externe monitor, maar ik krijg de 2560x1440 resolutie niet werkend, welke kabelcombinatie ik ook probeer. Met een macbook werkt het direct.

Is het niet mogelijk?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
YoshiBignose schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:08:
Geen idee of dit al eerder gevraagd is maar ik probeer m'n ROG GL502VM (GTX 1060) aan te sluiten op een externe monitor, maar ik krijg de 2560x1440 resolutie niet werkend, welke kabelcombinatie ik ook probeer. Met een macbook werkt het direct.

Is het niet mogelijk?
Dit gaat over de Rog Swift monitoren he :)
Wat voor monitor probeer je hem aan te sluiten? Als deze full hd is dan wordt dat lastig denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Oeps verkeerde topic dan :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 17:15
Vandaag de PG279Q binnengekregen, toch wel één met ernstige blb (geen glow). Al zie ik het in-game niet echt veel terugkomen, ook in donkere scenes.

Productie: September 2017

Alle lampen uit met 100% brightness;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e6zvOUG.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon93 op 10-11-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:55
Dat heeft elk scherm bijna wel, die van mij ook. Als het je stoort terug sturen, maar heeft weinig nut om te ruilen, de kans dat je een exemplaar hebt die het niet heeft is uiterst gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 17:15
freaky35 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:36:
Dat heeft elk scherm bijna wel, die van mij ook. Als het je stoort terug sturen, maar heeft weinig nut om te ruilen, de kans dat je een exemplaar hebt die het niet heeft is uiterst gering.
Het valt me niet echt op in donkere content, moet ik er echt op letten. Het viel me ook helemaal niet op totdat ik zo’n test deed. Ik blijf hier wel bij, het constante omruilen heb ik ook geen zin in. Dan is de backlight bleed minder, heb ik straks dode pixels :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

razRDJ schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:40:
Vandaag de PG279Q binnengekregen, toch wel één met ernstige blb (geen glow). Al zie ik het in-game niet echt veel terugkomen, ook in donkere scenes.

Productie: September 2017

Alle lampen uit met 100% brightness;

[afbeelding]
Dit is vooral IPS glow.

Maak de foto eens op een afstand van minstens 3 meter, dan hebben we een goed beeld van hoe erg het is.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriticalHit_NL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 20:19
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Core i9 13900K @5.8Ghz: https://valid.x86.fr/16dnkm | Core i7 3930K @ 4.4Ghz: https://valid.x86.fr/div8y2 | Core 2 Quad Q9550 @2.91Ghz: https://valid.x86.fr/27vbj8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

CriticalHit_NL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:56:
Ben zelfs nu bijna 2 jaar in bezit van de PG279Q, bevalt me nog steeds erg goed en sinds kort met een 1080Ti ook toegang tot de 165Hz mode.
En de 165Hz mode heeft zeker een toegevoegde waarde bovenop de standaard 144Hz, wel in combinatie met 'Normal' overdrive.

Overdrive OFF = minder vloeiend.
Overdrive Normal = vloeiender dan OFF.
Overdrive Extreme = Ghosting van kleuren in bewegingen, dus niet aan te raden.

Het is wel het tweede model dat ik bezit, het eerste model was al binnen enkele dagen kuren gaan vertonen dat er verticale groene strepen door de rechterhelft van het paneel stonden, het aanraken van de bezels of achterkant lostte het tijdelijk op maar het kwam steeds vaker weer terug.
Tevens had het eerste model twee plekjes waar er oranje gloed vandaan kwam aan de zijkanten.

Met dank aan CD-ROM-LAND toen direct het showroom model mogen meenemen nadat ze zelf even een controle hadden uitgevoerd van de aangegeven symptomen.

Echter viel me iets later op dat er een paar pixels 'vast' zitten, dus niet veranderen van kleur, gelukkig vallen ze bijna niet op door de kleine grootte van de pixels, en de meeste zitten linksboven aan de buitenkant.
De pixel die wel iets meer in het midden zit heeft een donkerblauwe kleur, dus dat valt al minder op, en tijdens normaal gebruik zie je het eigenlijk ook niet en moet je echt gaan zoeken waar de pixel zit. (wel iets makkelijker met een zwart scherm maar ook dan kijk je er snel langs op.)

Verder geen problemen met het scherm, geen oranje gloeden, wel een klein beetje backlight glow (bijvoorbeeld zwart scherm en witte letters dat het iets oplicht) en IPS glow, maar met normaal gebruik en 1 meter afstand merk ik er eigenlijk niet echt wat van, dit is met 50% brightness en contrast.
Ieder scherm heeft toch wel dat soort puntjes in meer of mindere mate, ga me daar dan ook niet druk over maken, het heletijd terug sturen wordt op een gegeven moment prijsschieten mogelijk zonder einde.

Ook enkele foto's met aardappelkwaliteit:

50% brightness (~1 meter)
[afbeelding]
50% brightness (~2,5 meter)
[afbeelding]
0% brightness (~1 meter)
[afbeelding]
0% brightness (~2,5 meter)
[afbeelding]

Qua pixel kwaliteitscontrole kan het beter voor die prijs, maar voor gaming is het scherm, als je een goed exemplaar hebt, bellissimo.

Ben echter wel achter een probleem gekomen van Shadowplay, deze heeft schijnbaar problemen met 2K monitoren zoals 2560x1440 met de PG279Q, waarschijnlijk niet gelimiteerd tot Displayport.
Je krijgt dan in je opgeslagen video's problemen met chroma shifting, de kleuren worden niet geheel correct weergegeven op de plek waar ze thuishoren.

Voorbeeld: [afbeelding]
Workaround: https://www.youtube.com/watch?v=GSb4N0uQmwI

Dit lijkt niet te gebeuren bij 1920x1080 of 3840x2160 schermen, but correct me if I'm wrong.
Schijnbaar een issue die Nvidia niet wil/kan oplossen, wel jammer maar niet een probleem van het scherm zelf.
Qua bleeding heb je hier een redelijk perfect exemplaar te pakken. Dit is een keeper. :)

Stuck pixels krijg je vaak weg door ze te trainen en/of te masseren. Staat genoeg over op google. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriticalHit_NL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 20:19
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Core i9 13900K @5.8Ghz: https://valid.x86.fr/16dnkm | Core i7 3930K @ 4.4Ghz: https://valid.x86.fr/div8y2 | Core 2 Quad Q9550 @2.91Ghz: https://valid.x86.fr/27vbj8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Ik had ook een PG279Q met weinig back light bleed. Is een klein beetje back light bleed normaal met ips want Ik heb eigenlijk nog nooit een ips scherm gehad die een helemaal zwart beeld gaf?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Gekke Jantje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:35:
Ik had ook een PG279Q met weinig back light bleed. Is een klein beetje back light bleed normaal met ips want Ik heb eigenlijk nog nooit een ips scherm gehad die een helemaal zwart beeld gaf?
Hier gaan wat zaken door elkaar lopen.

Met bleeding in dit topic wordt hetzelfde bedoeld als de term "clouding" zoals je dat bij vroege led TV series nogal vaak zag. In andere woorden, bij zwart beeld is de uniformiteit slechter dan je zou willen. Bij IPS displays zie je dit vaak aan de randen, waarbij er met zwart beeld een soort oranje gloed onstaat. Deze gloed is onder elke inkijkhoek en kijkafstand zichtbaar en kan in ernstige situaties ook zichtbaar zijn bij normaal gebruik. Dat laatste geval is een goede reden om je exemplaar in te ruilen voor een andere. Bij de LED TV's uit die periode (VA panelen veelal) uitte zich dat in grijze wolken bij zwart beeld.

De oorzaak? Soms wordt het paneel te strak of niet strak genoeg ingespannen in het armatuur. Te veel of te weinig druk op het paneel zorgt voor contrastverschillen zichtbaar voor het blote oog. Bij IPS zijn die toleranties extreem nauw en je ziet dat maar weinig fabrikanten dat goed onder controle krijgen. Hoe groter het scherm, hoe moeilijker het wordt, daarom zie je het minder bij kleine schermpjes.

Waar jij het over hebt is "echte" backlight bleeding, waarbij het LCD paneel het niet voor elkaar krijgt het licht van het backlight volledig te blokkeren. Alle LCD panelen hebben dat (van TN tot IPS tot VA) in meer of mindere mate, daarom is de term contrastverhouding een goede graadmeter van de performance van het paneel. Dat geeft namelijk de verhouding aan tussen de lichtintensiteit tussen zwart en wit beeld. Hoe hoger de verhouding, hoe "echter" het zwart is en hoe minder sprake is van bleeding.

Backlight bleeding vanuit dat perspectief is dus een beetje een verwarrende term. In dit topic hebben we het over lokale beeldfouten waarin meer sprake is van bleeding dan je mag verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
[...]

Veel soepeler met 144hz.

Kort samengevat.
Dat is goed om te horen. Heb zelf ook een Dell UH2515H en het is echt een geweldig scherm, maar wil graag een Gsync monitor hebben icm mijn GTX 1080. Heb op dit moment oog op de PG27VQ(R) versie met Quantum Dot. De gene zonder "R" is al uit maar heeft geen QD display. Helaas heeft dit scherm ook geen HDR (wel de 4K versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Iemand ervaring met de Asus PG27VQ ? En is het bekend of er ook een soortgelijke IPS variant op de markt komt?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

dannbla schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:22:
Iemand ervaring met de Asus PG27VQ ? En is het bekend of er ook een soortgelijke IPS variant op de markt komt?
Een IPS variant hoef je niet op te rekenen. Ik ken op dit moment geen paneeltype van welke fabrikant ook wat ook maar in de buurt komt van 144Hz op UHD.

VA wel, maar ja daar moet je ook maar net zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Blaat schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:27:
[...]

Een IPS variant hoef je niet op te rekenen. Ik ken op dit moment geen paneeltype van welke fabrikant ook wat ook maar in de buurt komt van 144Hz op UHD.

VA wel, maar ja daar moet je ook maar net zin in hebben.
De VQ is 1440p, denk dat jij de UQ bedoeld. Heb geen ervaring met VA maar het lijkt wel alsof het de nieuwe standaard is bij de ROG Serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:56

The Chosen One

Zie signature!

Informatie is er niet echt maar zijn er uberhaupt geruchten of signalen (van panelen zelf) over wanneer er echte HDR schermen gaan komen?

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 23-01-2018 23:26 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Zojuist de 279Q ontvangen, redelijk wat blb (met name rechtsboven.)
Het lijkt op de foto wel vele malen erger dan in het echt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nR0mdO4.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door dannbla op 24-01-2018 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keescase
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-07 10:52
De Asus Rog Swift PG279Q bij bol.com besteld.

WAUW. Wat een monitor, dit is even een verschil met 1920x1080 op 21 inch _/-\o_ _/-\o_
Ik wist niet dat 144hz+ zo verschrikkelijk veel mooier is. Zelfs het bewegen van de muis/scrollen op webpagina's is een stuk soepeler. Ook de 27inch variant, met ips scherm geeft een PRACHTIG beeld!

Helaas last van backlight bleeding. Vooral rechts bovenin zit er een plek waar veel wit licht doorschijnt. Als ik zachtjes op de monitor druk lijkt het zich te verplaatsen/weg te gaan. Ik heb de retourneer procedure bij bol in gang gezet, ze kunnen de monitor niet omruilen. Ik moet hem eerst annuleren, om na +- 5 werkdagen mijn geld terug te krijgen en dan een nieuwe te bestellen. Na een e-mail wisseling van 4/5 mailtjes heb ik aangekondigd het een bizar slechte service te vinden en dat ik bij deze de monitor annuleer en hem ergens anders opnieuw ga bestellen. Plotseling was het wel mogelijk om de monitor om te ruilen. ;)

Ik ga deze dus terugsturen en een nieuwe proberen. Mocht het backlight bleed probleem aanhouden ga ik misschien toch de TN-variant overwegen... Jammer want ik vind IPS zo mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ik gebruik al jaren de TN variant (de IPS was er toen nog niet) en die bevalt me meer dan uitstekend!

144HZ en G-Sync is een geweldige ervaring.

ik hoop dat je nu een goed exemplaar krijgt. Wel apart dat ze nu ineens wel kunnen omruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

Vandaag mijn Asus PG348Q binnen gekregen. Wat een immens scherm! Ziet er allemaal zeer gelikt uit!

Vraagje? Ik kom van een BenQ XL2420Z af, wat ook een best schermpje is. Maar wat is nou het super hippe aan G-Sinc vergeleken aan 144 hertz wat mijn vorige scherm had?

G-Sinc loopt bij mijn PG348Q op 100hz. Maar verschil in fps of het smoothe wat G-Sinc hype mij allemaal verteld vind ik het niet..
Wat doet G-Sinc extra bedoel ik eigenlijk? Ik zie het niet echt...

Verder ben ik Zeeeer content met mijn nieuwe monitor!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beowulf65
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06-2023
Audione0 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:24:
Vandaag mijn Asus PG348Q binnen gekregen. Wat een immens scherm! Ziet er allemaal zeer gelikt uit!

Vraagje? Ik kom van een BenQ XL2420Z af, wat ook een best schermpje is. Maar wat is nou het super hippe aan G-Sinc vergeleken aan 144 hertz wat mijn vorige scherm had?

G-Sinc loopt bij mijn PG348Q op 100hz. Maar verschil in fps of het smoothe wat G-Sinc hype mij allemaal verteld vind ik het niet..

G-sync zorgt ervoor dat de verversingssnelheid van de monitor altijd gelijk is aan de behaald FPS, 80 FPS = 80 Hz en 67 FPS = 67 Hz. Het spel zal dus altijd vloeiend blijven ook bij wisselende FPS. Het voorkomt stutter en freeze tijdens het spelen en het voorkomt tearing bij hoge framerate en snel bewegen. Het scherm werkt dus dan volledig synchroon met de GPU wat framebuffer betreft en dat is merkbaar op langere duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Audione0 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 23:24:

Kijk hier maar eens op je gemak naar ,dan wordt het 1 en ander wel duidelijk.

YouTube: FreeSync vs. G-Sync Delay Analysis

YouTube: Nvidia Fast Sync Better Than G-Sync and V-Sync?

[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 09-05-2018 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12:23
ASUS PG27UQ
YouTube: Fortnite on the GOD of Monitors!

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 04-06-2018 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ik heb even een vraagje, ik heb 2x : pricewatch: Asus ROG Swift PG278Q Zwart

Altijd goed gewerkt, maar sinds vorige week een probleem. Tijdens het opstarten van PC gaat maar 1 scherm aan. Ik heb wat dingen geprobeerd en de oplossing is de voeding even 10 seconden los, weer aansluiten en scherm gaat weer aan. Maar de voeding ligt weggewerkt en allemaal niet zo handig. Wat zou dit kunnen zijn en hoe kan ik het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
rolandos582 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 00:25:
Ik heb even een vraagje, ik heb 2x : pricewatch: Asus ROG Swift PG278Q Zwart

Altijd goed gewerkt, maar sinds vorige week een probleem. Tijdens het opstarten van PC gaat maar 1 scherm aan. Ik heb wat dingen geprobeerd en de oplossing is de voeding even 10 seconden los, weer aansluiten en scherm gaat weer aan. Maar de voeding ligt weggewerkt en allemaal niet zo handig. Wat zou dit kunnen zijn en hoe kan ik het oplossen?
Ik zou de voedingen even uitwisselen kun je iets beter inschatten waar het probleem ligt. Ook kunnen kabels iets los gaan zitten power en video.
Normaal gesproken een eigen topic aan maken als je het niet simpel kan oplossen.

Hier iets van google:
https://rog.asus.com/foru...-GPU-drivers-(-solutions)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
EnderQ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 00:33:
[...]

Ik zou de voedingen even uitwisselen kun je iets beter inschatten waar het probleem ligt. Ook kunnen kabels iets los gaan zitten power en video.
Normaal gesproken een eigen topic aan maken als je het niet simpel kan oplossen.

Hier iets van google:
https://rog.asus.com/foru...-GPU-drivers-(-solutions)
Hmm ja, ik dacht daar ook aan. Maar als het iets kleins is, dan kan het handig zijn om het hier te hebben! :)
Zo te zien dus meer mensen met problemen, Ik zal inderdaad de voedingen eens omdraaien om te kijken of dat iets veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
Jongens heb pas mijn pg279q binnen met blb standaard links rechts en rechtboven. Oke even mijn ogen dicht gedaan voordat omdat het een algemeen probleem is. Maar onderkant van bezel word warm en niet zo warm dat ik het niet kan aanraken maar gwn warm je voelt die hitte best. Ook op scherm voel je die hitte en terwijl die niet eens een uur aanstaat maar blijft wel op de zelfde hitte voor lang niet te warm. Is dit een probleem, verkort dit het leven van mijn monitor? Ik weet dat het normaal is dat die warm word maar of iedereen dit heeft of sommige helemaal niet vraag ik me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:32
Mijn Asus ROGPG348Q had na 2 jaar een kleine donkere vlek gekregen.
Contact met Asus opgenomen en ik kreeg advies om een RMA aan te vragen.
Deze werd snel goedgekeurd en er werd via Duitsland een scherm opgestuurd.

Nu krijg ik zojuist een scherm binnen met dit probleem:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gr1KQLy/scherm.jpg

De kras zit intern in het scherm. Het lijkt me sterk dat dit tijdens transport gebeurd is.
Contact opgenomen en ik moet weer een RMA aanvragen.
Dat gaat me weer een vrije dag of middag kosten volgende week om het in ontvangst te kunnen nemen.
Gelukkig kan ik er in ieder geval nog mee gamen dit weekend.
To be continued...
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste