Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
True, maar Chromie is een draak, Murky is een raging murloc en cho'gall is gewoon een badass.

Cain leest boeken. Zijn ulti zou dan zoiets zijn als "stay a while, and listen" 10 second sleep.
Leeroy is niets meer dan een meme.

We gaan t wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Furinax schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:25:
True, maar Chromie is een draak, Murky is een raging murloc en cho'gall is gewoon een badass.

Cain leest boeken. Zijn ulti zou dan zoiets zijn als "stay a while, and listen" 10 second sleep.

https://www.heroesofnewer.../view/115/Vindicator#hero

Dat zou in een vorm nog wel redelijk op (een jonge) caine gedaan kunnen worden ^^

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:32
MssR1 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 00:10:
Dag mede tweakers/hots-spelers,

Kleine uitnodiging voor wie mogelijk wat competitie zou willen proberen in hots, die verder gaat dan TL.

Er is al een tijdje een Europese amateur competitie gaande, genaamd Heroes Lounge (https://www.heroeslounge.gg/). Er doen inmiddels zo'n 85 teams mee, van bronze tot GM spelers, verdeeld over 5 divisies gebaseerd op MMR, met een Swiss matchmaking systeem erachter. Ik ben zelf redelijk actief in de competitie en bijbehorende discord(https://discord.gg/CEUmGjN) en heb meegespeeld in seizoen 2 en 3. Erg gezellig en toch competitief!

Het verbaasde me dat er nog niets over in dit forum staat, gezien seizoen 4 binnenkort (week of 2 na DreamHack) zal starten, is het nu een goed moment om aan te haken met een team of als free agent. Wie nog geen of een gedeeltelijk team heeft kan in de discord lft/lfp proberen een vol team te maken. Free agents die dan 'overblijven' worden gematched op basis van MMR.

Daarnaast is er nog een kleinere Discord (https://discord.gg/tbWmbvv) met NL/BE spelers, merendeel vanuit de Heroes Lounge. Daar zitten spelers die interesse hebben om samen potjes te spelen (TL/UD/QM enz..) Dat biedt wellicht wat meer interactie dan de channels in game voor wie het leuk vind :)

Groeten!
TinyOwl
Bedankt zal eens een kijkje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

EdwardK123 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:12:
[...]

Ik vind me, aangezien ik vaak Varian speel, toch wel een beetje verplicht om hierop te reageren.

Als je de juiste talents pakt, dan is Twin Blades zwaar OP. Met bijvoorbeeld de extra healing + High King's Quest met extra attack damage, heb je hele teams zó neer. Ik snap dan ook niet zo goed waarom er zo gehaat wordt op het pakken van Twin Blades, want die extra damage doet zoveel goeds.
Prima reactie en bedoel ook zeker niet dat het een slechte keuze is. Maar wat je vaak ziet in QM is dat het ene team geen tank heeft en veel burst (melee) heroes waarbij onze Varian doodleuk dmg build gaat.

Ben zeker met je eens dat de dmg build goed is, zeker met een tweede tank en als je de extra dmg nodig hebt ipv een lockdown. Ben zo zelf ook begonnen met de Hero alhoewel hij toen nog een point-and-click stun had wat hem nogal OP maakte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:31
Furinax schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:25:

voila, Cain uitgewerkt als HoTS held -->

YouTube: IdBeCoolif: Deckard Cain was in Heroes of the Storm

De nieuwe held is Malthael:

http://eu.battle.net/heroes/en/heroes/malthael/

[ Voor 42% gewijzigd door Shmoozer op 01-06-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Eindelijk weer een badass in hots. werd tijd :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Cain zou een perfecte announcer zijn. Als hero zie ik m ook niet zo gauw verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:28
Hebben we al niet genoeg Assassins?

Zou graag een nieuwe support hero zien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
EdwardK123 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:28:
[...]

Hebben we al niet genoeg Assassins?

Zou graag een nieuwe support hero zien O+
Ik vind een extra melee assassin wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:38
Had ook liever een support gezien... Lijkt me best een sterke hero zo; basic attack die mark achterlaat die 10% van max HP damage doet over 4 seconden (+ reveal). Vooral sterk tegen hoge HP targets zoals tanks lijkt me. Neem wel aan dat (spell) armor daar nog vanaf gaat.

Ultimate Last Rites lijkt me ook vrij stevig; max 33% van target HP als damage en maakt target dan ook meteen af (helft van 67% ~ 33% = 0%). Dat uiteindelijk met een CD van slechts 15 sec als je het slim speelt...

Kennelijk was Blizz de 3 tank meta zat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 02-06-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Morrar schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:23:
Neem wel aan dat (spell) armor daar nog vanaf gaat.
Zou me heel erg verbazen, percentage damage negeert doorgaans armor/vulnerability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Morrar schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:23:

Kennelijk was Blizz de 3 tank meta zat :P
Ik snap deze even niet :X , kan je dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:48

Thompson

Beeromaniac

Eigenlijk nog helemaal niet goed genoeg terug in het spel gekomen, maar toch maar begonnen aan Hero League :)
1 verloren, team zat elkaar eigenlijk continu alleen maar af te zeiken, we maakten ook veelste veel stomme keuzes.
1 gewonnen waarbij ik een flink aandeel heb kunnen leveren. Nazeebo op cursed hold is toch echt wel heerlijk. We hadden toen ook een erg goede Auriel als healer.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04-2021

Discord: HotS Pals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
PTR patchnotes.
Malfurion mega nerf :(
Thrall rework

http://us.battle.net/hero...otes-june-5-2017-6-5-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hmm.. Thrall rework is ook nog maar afwachten.. Een van mijn favo hero's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
Gisteren even op de PTR Malthael getest, tegen Arthas en Muradin. Tegen tanks voelt hij enorm sterk, zeker met heals (helemaal als hij ook nog tussen minions staat). Hij heeft echter geen fatsoenlijke escape, dus zal hiermee voorzichtig om mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Shmoozer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:31:
Gisteren even op de PTR Malthael getest, tegen Arthas en Muradin. Tegen tanks voelt hij enorm sterk, zeker met heals (helemaal als hij ook nog tussen minions staat). Hij heeft echter geen fatsoenlijke escape, dus zal hiermee voorzichtig om mee moeten gaan.
Dan moet je dus echt een counter a la Valeera / Zeratul / Nova hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
EdwardK123 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Murky! MGRLRLRRGGRL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
[...]

Dat, of een ranged assassin. Malthael heeft een soort van blink, maar kan dat alleen doen naar een target die hij gemarkeerd heeft met zijn E of basic attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
Mja, dat Malthael een tankkiller is was uit die video wel duidelijk, jammer dat je alleen je mark up moet hebben om een kleine vorm van escape te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Akaendra schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:07:
Mja, dat Malthael een tankkiller is was uit die video wel duidelijk, jammer dat je alleen je mark up moet hebben om een kleine vorm van escape te hebben.
Shmoozer schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:00:
[...]

Dat, of een ranged assassin. Malthael heeft een soort van blink, maar kan dat alleen doen naar een target die hij gemarkeerd heeft met zijn E of basic attack.
Misschien heb ik het verkeerd, maar die Mark blijft sowieso 4 seconden plakken (met extra talent zelfs 6) en dat is misschien wel OP. Met een Twin Blades Varian tegenover hem heeft hij misschien niet zoveel healing, of zie een Valla / Raynor / Alarak die wel burst damage hebben.

Daarbij hoop ik stiekem ook wel dat Malthael niet een mega grote healthpool heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
Dat de mark 4 (of inderdaad 6 seconden met een talent) blijft plakken lijkt mij niet OP. De gehele hero draait om deze mark. Als je niemand "gemarked" hebt kan je niet eens je Q of W gebruiken.
Wat meer OP zou kunnen zijn is dat je tijdens die 4 seconden 10% schade doet. Maar ook dat vind ik relatief aangezien dit alleen significante schade doet tegen een tank/grote health pool hero. Een squishy held die over 4 seconden 10% health verliest is natuurlijk peanuts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

De thrall rework lijkt mee te vallen wat ik zo op het eerste oog heb gezien. had een game van Nubkeks (weet niet of jullie die kennen) bekeken en opzich ziet het er best aardig uit. Met de juiste teamcomp is de Feral spirit volgens mij een behoorlijk bruikbare talent (beter dan huidig bedoel ik)

[ Voor 5% gewijzigd door Chrosser op 06-06-2017 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Had ook een game met Nubkeks waar ik zelf in schitterde, weliswaar regelmatig door afwezigheid gezien hij er zelf vaker niet dan wel bij was.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wcAmk/1165404c0a.jpg

Dit was de beste combo waarbij nubkeks zelf ook bij zat:

https://clips.twitch.tv/R...redulousRaccoonTBTacoLeft

Vond Thrall z'n quests een beetje rommelig, vooral die eerste quest met minion kills lukt makkelijker dan de andere quest waarbij je steeds 2 of meer heroes moet raken.

Zeker i.c.m. Follow Through is twee keer Chain Lightning best nice, vroeger kreeg je die optie veel later pas (lvl16 als ik mij goed herinner).

Malthael nog niet geprobeerd maar de waveclear in die game zag er wel awesome uit van hem :9~

[ Voor 14% gewijzigd door hifigamefreak op 06-06-2017 16:56 . Reden: Zinsopbouw + plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:48

Thompson

Beeromaniac

[...]

Tanks met veel CC (AnubArak, Diablo) zal hij het ook al moeilijker tegen hebben lijkt me. Als je dan als tank een damage dealer in de buurt hebt kun je hem genoeg CC'en om hem eerder dood te hebben.

Beeromaniac

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

RIP old skool Worldbreaker:

Btw Malthael ziet er zo gruwelijk uit op zijn eigen Horse mount _/-\o_ :

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/wdrKp/2aa96ea56a.jpg

Hij speelt ook nog eens leuk, wel moet zijn team een beetje ondersteuning geven want hij is geen burst assassin alhoewel de Heroic Last Rites daarop een uitzondering is.

Verder Malfurion nog geprobeerd, de healing die ik eruit kreeg was ronduit slecht alhoewel dat ook kan komen door mijn eigen plays ;) Furinax kennde zal hij ranten op deze nerf net als die van Rehgar, misschien is die wel meer viable hierna dan Malf als solo support.

[ Voor 81% gewijzigd door hifigamefreak op 07-06-2017 16:59 . Reden: PTR ervaringen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 20-09 11:28
From now until June 12, earn 1 Common Loot Chest per day by completing a game in Versus A.I, Quick Match, Unranked, or Ranked. Complete this challenge 3 times to earn the Anniversary Portrait, Anniversary Spray, and Anniversary Banner.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Vergeet trouwens niet om voor volgende week woensdag je 10 placement matches in hero league of team league te doen, dan loopt namelijk het huidige seizoen af. Dit levert, mits je het goed doet, onder andere gold en een mount op.

[ Voor 10% gewijzigd door Kupauw op 08-06-2017 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:03
Kupauw schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 07:51:
Vergeet trouwens niet om voor volgende week woensdag je 10 placement matches in hero league of team league te doen, dan loopt namelijk het huidige seizoen af. Dit levert, mits je het goed doet, onder andere gold en een mount op.
Dat gaat mij helaas niet lukken. Ben nog bezig om genoeg hero's op level 5 te krijgen :o Pas recentelijk begonnen met spelen, had gehoopt dat het wat sneller ging.

De brawl van deze week is trouwens rage worthy. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Sypheron schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Dat gaat mij helaas niet lukken. Ben nog bezig om genoeg hero's op level 5 te krijgen :o Pas recentelijk begonnen met spelen, had gehoopt dat het wat sneller ging.

De brawl van deze week is trouwens rage worthy. :+
Ja ik speel die brawls ook altijd met een half oog, ik vind het bijna nutteloos om te spelen aangezien je er 1 kistje voor krijgt. Voorheen (pre-heroes 2.0) kreeg je 1000gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Leuke video over E-sports in het algemeen. Vond het vooral leuk dat ze aan het begin de top drie behandelen en vervolgens een shot van Heroes laten zien (die daar niet tot behoord).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
hifigamefreak schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:05:
[video]

Leuke video over E-sports in het algemeen. Vond het vooral leuk dat ze aan het begin de top drie behandelen en vervolgens een shot van Heroes laten zien (die daar niet tot behoord).
Interessant stuk inderdaad.

Zelf heb ik in totaal ongeveer 250 uur in DotA2 gestoken, en was ik er naar mijn idee ook 'oké' in. Met degelijke kennis van mechanics, helden, abilities, en items, kom je namelijk al een heel eind. Daar ligt tegelijkertijd ook de moeilijkheidsgraad, zelfde als met LoL. HotS is daarin als game ook wel een stuk meer vergevender. Misschien minder hardcore, doch best knap lastig om het te masteren.

HotS is daarom in eerste instantie misschien minder 'speciaal' om als e-sport te behandelen, al vind ik wel dat Blizzard echt ontzettend haar best doet met toernooien. Granted, DotA2 is (volgens mij) al 4 jaar officieel uit, en kijkend naar wat HotS2.0 (met haar 2-jarig bestaan) nu al neergezet heeft, dan wordt het volgens mij alleen maar beter.

Het feit al dat HotS meerdere maps heeft, en Heroes die ook écht andere mechanics (Abathur en Cho'Gall zijn echt uniek) hebben (niet zozeer om elke skin een andere Hero te maken, want dat gebeurt ook nog wel eens), maakt dat ik denk dat HotS de komende 5-6 jaar er echt nog wel zal blijven, misschien wel meer dan DotA2.

[ Voor 5% gewijzigd door EdwardK123 op 09-06-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
vind het wel ruk dat je in HL plat moet zijn om een raptor te krijgen en in TL krijg je er al een als je bronze bent. Ik moet nog al men placements doen in TL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Valdourian schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 08:22:
vind het wel ruk dat je in HL plat moet zijn om een raptor te krijgen en in TL krijg je er al een als je bronze bent. Ik moet nog al men placements doen in TL..
/join teamleague
/join team league

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Varian wordt als tank gezien na de Malthael patch:

https://us.battle.net/for.../topic/20755636856#post-2

Voor de QM spelers een flinke opsteker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amplus
hifigamefreak schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:03:
Varian wordt als tank gezien na de Malthael patch:

https://us.battle.net/for.../topic/20755636856#post-2

Voor de QM spelers een flinke opsteker.
Goed nieuws dat ze dit eindelijk fixen. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij een "multi class" is. Die hele class voegt toch niets toe dan problemen in matching making systemen voor QM.
Had hem gewoon een warrior gemaakt zoals Sonya dat ook is.

De enige hero die ik op het moment een "multi class" vind, is Kharazim en die hebben ze gewoon support gehouden na de introductie van die class.

[ Voor 12% gewijzigd door Amplus op 15-06-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Na een tijd toch weer HOTS geinstalleerd. Nu heb ik alleen weinig mensen die HOTS spelen in mijn lijst. Al diverse mensen uit de excel sheet toegevoegd, maar mijn ingame tag is klablabla#2228.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:41
Ah, dus jij had mij ineens toegevoegd. Ik dacht al, weer zo'n random persoon die mensen zit te spammen. Heb je geaccepteerd. Speel normaal bijna elke avond, alleen deze week even niet ivm werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Mathael is echt OP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Ik vind het nog redelijk meevallen, ik had hem veel erger verwacht. Hij heeft wel veel meer mobility dan ik in eerste instantie verwachten met z'n teleport. Maar als je een goede CC hebt dan gaat hij best snel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Tegen een team met meerdere tanks is ie erg sterk inderdaad. Hij heeft wel moeite met ranged hero's zoals Li-ming, Valla, Lunara enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:16
Amplus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Ik vind het nog redelijk meevallen, ik had hem veel erger verwacht. Hij heeft wel veel meer mobility dan ik in eerste instantie verwachten met z'n teleport. Maar als je een goede CC hebt dan gaat hij best snel neer.
Ik vind eerlijk gezegd dat hij alleen gecountered kan worden door abilities based heroes zeer slecht. Ik hoop dat ze daar wat aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
separhim schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Ik vind eerlijk gezegd dat hij alleen gecountered kan worden door abilities based heroes zeer slecht. Ik hoop dat ze daar wat aan doen.
Zegt de mathael MVP met goud randje....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furinax
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/19238200_10211514092502201_6834529791605696090_o.jpg?oh=e887d59c88eabc922e2cc4c162905383&oe=59DCE985

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• separhim
Furinax schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:56:
[...]

Zegt de mathael MVP met goud randje....
je bent gewoon jaloers

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hA0aznM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
kijk, daar wordt tenminste nog ge-vote... Bij mij lijkt het er op dat er buiten mijn vote vaak maximaal nog 1 of 2 keer gevote wordt en de rest zonder te voten weg gaat :|

Als ze er nu eens een kleine reward aan hingen, bijvoorbeeld 1 common reward (dus 1/4de common lootbox) als je meer dan 6 votes oid krijgt (iig meer dan het aantal van je eigen team alleen). Dan voelde het voten nog net iets nuttiger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Volgens Grubby is hij 'balanced':
https://clips.twitch.tv/DeafCrazyDragonfruitDatSheffy

Seems about right.... NOT!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:53
Vanaf vandaag: http://us.battle.net/hero...out-sweepstakes-6-27-2017

Gisteravond gekeken, maar toen was het nog niet actief bij ons. Elke dag een potje winnen en daardoor kans op mooie prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
Als een compleet team zo dom is in zijn range te gaan staan... zo zijn er nog wel een paar helden die goed kunnen feeden / killen als alle helden in de buurt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:17
Ho0f schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:06:
Vanaf vandaag: http://us.battle.net/hero...out-sweepstakes-6-27-2017

Gisteravond gekeken, maar toen was het nog niet actief bij ons. Elke dag een potje winnen en daardoor kans op mooie prijzen.
Cool bedankt! Altijd vlug een potje spelen als ik thuiskom de komende weken indien mogelijk :-)
De prijzen zijn wel heel mooi, maar gezien het aantal deelnemers moeten we ook wel realistisch zijn. 5 common loot boxes zou al leuk zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53
Shmoozer schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:25:
[...]

Als een compleet team zo dom is in zijn range te gaan staan... zo zijn er nog wel een paar helden die goed kunnen feeden / killen als alle helden in de buurt blijven.
Echt he... daarnaast miste anub zijn stun en chromie al haar damage.....

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Shmoozer schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:25:
[...]

Klopt, dat werd ook meteen gezegd in de comments en in de game volgens mij.

Alsnog is zijn sustain gewoon erg sterk met zijn heroic mits hij inderdaad niet gestund dan wel opgeblazen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ook al maakten ze gigantische misplays tegen Grubby, het is een feit dat Malthael compleet overtuned is en zo snel mogelijk moet worden generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Patch notes:

http://us.battle.net/hero...es-june-28-2017-6-28-2017

TL;DR: Malthael/Genji/Uther nerf, Brightwing/Lucio/Thrall buff and many more.

[ Voor 12% gewijzigd door hifigamefreak op 28-06-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Volgens reddit:
N-05-98-30
November/1998/30
It's when sc:bw released.

Maar vorige keer dat reddit zeker wist dat het een bepaalde hero was, zat iedereen er ook naast (D.VA :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• separhim
Het is stukov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 20-09 11:28
Battlecruiser als mount zou cool zijn

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amplus

Ziet er uit als een originele toffe hero, vind z'n silence abillity erg interessant.
Ook zijn pirate skin ziet er erg nice uit.

[ Voor 52% gewijzigd door Amplus op 30-06-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Amplus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:15:
[video]
Ziet er uit als een originele toffe hero, vind z'n silence abillity erg interessant.
Hoi nieuwe main!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Amplus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:15:
[video]
Zeker, eindelijk een interessante support erbij. It's about damn time :-) Hopelijk verleid het meer mensen om eens support te proberen...

Die extreme knock-back kan nog wel voor interessante game play en wtf momenten gaan zorgen denk ik. Wel is het z'n enige escape vermoedelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 02-07-2017 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Morrar schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:41:
[...]

Zeker, eindelijk een interessante support erbij. It's about damn time :-) Hopelijk verleid het meer mensen om eens support te proberen...

Die extreme knock-back kan nog wel voor interessante game play en wtf momenten gaan zorgen denk ik. Wel is het z'n enige escape vermoedelijk.
Bedoel je die ultimate die zijn arm zo extreem verlengt? Want dat is zo ongeveer het tegenovergestelde van een escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Voor het eerst Ranked kunnen doen en na de 10 potjes zit ik nu in...
Bronze 2. Volgens mij is het bar slecht, maar je moet toch ergens beginnen. Het hangt er wel vanaf of je team goed samenwerkt of je wint of niet.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
separhim schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:39:
[...]

Bedoel je die ultimate die zijn arm zo extreem verlengt? Want dat is zo ongeveer het tegenovergestelde van een escape.
Bedoelde meer de andere waarmee je meerdere mensen een tijdje van je weg kunt duwen. Maar met die lange arm kun je ook iemand wegkrijgen natuurlijk. Kan net genoeg zijn om een benarde situatie te overleven. In die zin kun je wegkomen / escapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Morrar schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:52:
[...]

Bedoelde meer de andere waarmee je meerdere mensen een tijdje van je weg kunt duwen. Maar met die lange arm kun je ook iemand wegkrijgen natuurlijk. Kan net genoeg zijn om een benarde situatie te overleven. In die zin kun je wegkomen / escapen :)
Of natuurlijk vol je base in pushen tussen de keeps, kan inderdaad interessante gameplay opleveren! Lijkt me een zeer toffe hero, inderdaad mede omdat het weer eens een verfrissende support is (speel best graag support, maar vind de supports met redelijk standaard speelwijze vaak een beetje saai).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
ShittyNL schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:49:
Voor het eerst Ranked kunnen doen en na de 10 potjes zit ik nu in...
Bronze 2. Volgens mij is het bar slecht, maar je moet toch ergens beginnen. Het hangt er wel vanaf of je team goed samenwerkt of je wint of niet.
het kan altijd erger.. Brons 3 tot 5 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Furinax schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:52:
[...]

het kan altijd erger.. Brons 3 tot 5 :-)
Haha dat klopt. Ander vraagje.

Is bronze 2 voor de eerste keer nog niet zo heel slecht of zuig ik gewoon keihard?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
ShittyNL schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:38:
[...]

Haha dat klopt. Ander vraagje.

Is bronze 2 voor de eerste keer nog niet zo heel slecht of zuig ik gewoon keihard?
Als beginner moet je ergens beginnen. Maar je kan natuurlijk ook veel pech gehad hebben in je eerste paar placements matches.
En much love voor Stukov's Kraken skin. Stiekem hoop ik dat die andere sprays ook echte skins worden. Pirate Probius! <3

[ Voor 32% gewijzigd door Amplus op 03-07-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
ShittyNL schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:38:
[...]

Het hangt er wat vanaf hoe je je placement matches hebt gedaan. Je kan daar pech hebben, het zijn uiteindelijk maar 10 games.
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar misschien mis je gewoon nog wat de finesses van in groep te spelen. Veel mensen kennen hun hero, maar staan vaak op de slechte plaats op het slechte moment. (Mezelf inclusief trouwens).
Bronze 2 is niet superhoog, maar wordt wel vaker behaald als allereerste ranked placement. Als je mensen hier ziet posten dat ze in gold of dergelijk worden geplaatst is dat eerder vanwege nieuw seizoen, terwijl ze al 3 seizoenen meedraaien. Of ze komen van LoL of Dota en hebben een grote basis.
De grootste groep spelers in Hots zat in zilver dacht ik. Dus als je daar geraakt ben je wel "gemiddeld". Uiteindelijk draait het er ook om hoeveel je speelt, bijleert, ... Zolang je maar plezier hebt, maakt dat rankje eigenlijk niet zoveel uit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Stukov is <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik heb gisteren ook wat potjes gekeken van Mewn waar hij Xul speelde en zijn teammaat Stukov. Ik verbaasde mij wel over de healing output die Stukov kan doen, zeker wanneer je een paar targets hebt infected en dan op D drukt. Verder heeft Stukov wel echt enorm veel CC. Het lijkt mij wel in ieder geval wel een leuke support om te spelen, al verwacht ik nog wel dat hij een klein beetje generfed gaat worden voordat ie live op gaat. Hij lijkt nu ook echt teveel impact te hebben op de uitkomst van groepsgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:32
Niet echt onder de indruk van de trailer.
Veel bestaande skins met een nieuwe kleurtje.
Laat ze de heroes eerst eens gaan aanpakken die nog geen speciale skin hebben....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

https://clips.twitch.tv/GorgeousPlainClintmullinsCclamChamp

_/-\o_ :9~ >:)

Afgezien van dit soort dingen is hij gewoon erg sterk als solo healer en zal waarschijnlijk nog een beetje getuned worden.
Remmetje schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:37:
[...]

Ik heb gisteren ook wat potjes gekeken van Mewn waar hij Xul speelde en zijn teammaat Stukov. Ik verbaasde mij wel over de healing output die Stukov kan doen, zeker wanneer je een paar targets hebt infected en dan op D drukt. Verder heeft Stukov wel echt enorm veel CC. Het lijkt mij wel in ieder geval wel een leuke support om te spelen, al verwacht ik nog wel dat hij een klein beetje generfed gaat worden voordat ie live op gaat. Hij lijkt nu ook echt teveel impact te hebben op de uitkomst van groepsgevechten.
Over Xul gesproken, ik heb hem gisteren ook even geprobeerd terwijl Furinax zich vergaapte aan Stukov en die is ook erg sterk geworden. Zijn laneclear was altijd al sterk maar zijn trait talent op 4 en de focus van de Skeletal Warriors op de Bone Prison leveren wel aardig wat meer Teamfight dmg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Remmetje schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:37:
[...]

Stukov zijn healing is bugged.
Stukov Bio-kill switch heals by an extra 50% at lvl 1. He has the lvl 4 vigorous reuptake baseline completed. D is supposed to heal for 520 and it heals for 780 at lvl 1.
I tested it out and when I take the lvl 4 talent vigorous reuptake and complete it, you don't get an extra 50% on top of it. So basically right now, stukov has 50% too much burst healing which can throw away the balance of him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Furinax schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:59:
[...]

Stukov zijn healing is bugged.

[...]
Als ik het goed begrijp heb je nu early game meer healing door een bugged talent. Late game moet dat als goed is geen verschil maken?

Hoe is zijn silence in combinatie met die root van Xul? Volgens mij heb je best wat power met die combo…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Klopt inderdaad. Je krijgt vanaf level 1 al de 50% extra healing buf. Hoop dat ze t snel verhelpen want ben benieuwd hoe hij echt speelt. Nu is het gewoon OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Als het goed is zijn de ingame prijzen voor deze week verstuurd. Iemand iets gewonnen? Ik niet ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Hoof op 08-07-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Ho0f schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:56:
Als het goed is zijn de ingame prijzen voor deze week verstuurd. Iemand iets gewonnen? Ik niet ;(
Helaas ik heb ook niets gewonnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Helaas hier ook niets... Volgende week weer eens kans. ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Anub changes incoming:

https://us.battle.net/for...0757626387?page=2#post-32

Ben het op zich wel eens met deze nerf, zoals ze in de comments al zeggen is de range wel erg groot en meestal combineer je het toch wel met een Burrow.

Hopelijk niet teveel andere nerfs, begon hem net een beetje door te krijgen. Ben al op zoek naar een leuke main tank sinds the fall of ETC dus hopelijk blijft Anub viable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ingame prizes zijn al vergeven maar op reddit zei een blizzard medewerker dat de e-mails voor de winnaars van de fysieke prijzen mogelijk later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:17
Ik heb 5 loot kisten gewonnen, maar heb ze ingame nog niet ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amplus
Voor de mensen die lui zijn.

Voor Anub gaan ze de Cocoon range en de missle speed nerven. Wat opzicht wel redelijk is omdat je nu best makkelijk de healer in de backline kon pakken.
Hey all,

Just wanted to give you a heads up that we do have a few changes to Anub'arak coming in with our next patch that didn't make it to PTR, including some tweaks to Cocoon:
Range reduced from 9 to 6
Missile Speed reduced by 33%

Keep an eye on the patch notes for the full changelog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Amplus schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:51:
Voor de mensen die lui zijn.

Voor Anub gaan ze de Cocoon range en de missle speed nerven. Wat opzicht wel redelijk is omdat je nu best makkelijk de healer in de backline kon pakken.

[...]
Staat twee posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Ho0f schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:21:
[...]

Staat twee posts boven je ;)
Was daar ook een reactie op, omdat je dan eerst op de link moet klikken en dan post met info op moet zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Ah OK, dan snap ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ik verwacht wel een kleine Stukov nerf. Hij's echt nooit door zijn mana heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Furinax schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:56:
Ik verwacht wel een kleine Stukov nerf. Hij's echt nooit door zijn mana heen.
Ik heb gisteren helaas geen kans gehad om even te kunnen spelen. Maar ik las dat is best OP is in sustain fights. Heb jij hem al kunnen spelen op live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Amplus schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:32:
[...]

Ik heb gisteren helaas geen kans gehad om even te kunnen spelen. Maar ik las dat is best OP is in sustain fights. Heb jij hem al kunnen spelen op live?
4 potjes QM gespeeld waarvan 3 gewonnen. Zeker na lvl 16 wordt hij OP met de 'Healing Pathogen' die constant verspreid bljift worden. De kunst is om 'Lurking arm' zo te plaatsen, dat je de tegenstander vast zet. Vind het een zeer vermakelijke hero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:43
Eerste indruk van Stukov is goed. Leuke combo van support (healing / slow / silence) en toch een bak damage. Die lurking arm is inderdaad handig om een choke dicht te zetten

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Joarie schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:44:
Eerste indruk van Stukov is goed. Leuke combo van support (healing / slow / silence) en toch een bak damage. Die lurking arm is inderdaad handig om een choke dicht te zetten
Furinax schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:44:
[...]

4 potjes QM gespeeld waarvan 3 gewonnen. Zeker na lvl 16 wordt hij OP met de 'Healing Pathogen' die constant verspreid bljift worden. De kunst is om 'Lurking arm' zo te plaatsen, dat je de tegenstander vast zet. Vind het een zeer vermakelijke hero :)
Klinkt goed, ik denk dat ik dan ook maar die 15k moet neer leggen om met hem alvast te kunnen spelen. Ben wel toe om weer even en nieuwe frisse support te spelen, Auriel, Malf, BW en Uther ken ik nu al wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

de prijzen al binnen?
You've won 5 Sun's Out, Guns Out Loot Chests from the big Summer Giveaway!
en had ze ook gelijk in game, (echter niet veel bijzonders)

en had ze ook al direct ingame:
had gehoopt op een stukov, maar kreeg een Artanis (heb alle heroes al dus geshard helaas)
ik reroll persoonlijk altijd maar max 1x (wil stukov als ie 10k word en zit nu op 9.8k ofzo)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Gohan-san schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:41:
de prijzen al binnen?
You've won 5 Sun's Out, Guns Out Loot Chests from the big Summer Giveaway!
en had ze ook gelijk in game, (echter niet veel bijzonders)

en had ze ook al direct ingame:
had gehoopt op een stukov, maar kreeg een Artanis (heb alle heroes al dus geshard helaas)
ik reroll persoonlijk altijd maar max 1x (wil stukov als ie 10k word en zit nu op 9.8k ofzo)
niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Ik had uiteindelijk 5 loos chests gewonnen. Ik had een beetje het idee dat iedereen die gekregen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Amplus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:41:
Ik had uiteindelijk 5 loos chests gewonnen. Ik had een beetje het idee dat iedereen die gekregen had.
Ik niet hoor maar had ook niet elke dag een potje gespeeld, denk één à twee dagen gemist.

Sowieso ook veel berichten op reddit gelezen over EU spelers die hun lootboxes op US kregen terwijl ze daar nog nooit hadden ingelogd. Dus je moet maar blij zijn met die free lootboxes ook al zijn het er maar 5 ;)

[ Voor 26% gewijzigd door hifigamefreak op 17-07-2017 13:05 . Reden: region problemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
Ik ook niks, vorige week ook niet :'( Nog één kans dacht ik?

Edit: nog twee: On July 7th, 14th, 21st, and 28th, 2017, Blizzard shall randomly select the
following winners from all qualified entrants who have registered entries for the Contest:

[ Voor 60% gewijzigd door Hoof op 17-07-2017 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
Hier ook nog niets, en op 1 dag na elke dag wel een potje gespeeld. Nu ja, zolang ik de blizzcon tickets of de pc maar krijg hé :D :D
Pagina: 1 ... 55 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.