Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Furinax
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 08:57
Alle lootboxen geopend

1 hero (cassia)
84 skins (inclusief evil clown Gazlowe skin :D :D :D)
9 banners
19 sprays
5 announcers
54 voicelines
35 emoijs
12 portraits
4 stimpacks

• Morrar
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:56
Weet niet of dit al genoemd is, maar als je nu gems koopt (vanaf 2.50 euro), dan krijg je er een celestial steed mount bij. Best een mooi beestje :)

• Shmoozer
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-11 12:17
quote:
Chrosser schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:35:
Heb me vanochtend ook even onnozel geklikt met al die chests
1 woord: Spatiebalk ;)

• Amplus
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 12:13
Ik had iets van 70 kisten te openen, heb helaas niet bijgehouden hoeveel ik van ieder gekregen heb.
Het viel mij op dat ze een hoop logo's en plaatjes gerecycled hebben uit andere blizzard games. Zelf vind ik het de banners wel een beetje tegenvallen en zijn ze niet zo cool als bij voorbeeld in D3.

Wel heb ik een hoop legendary skins kunnen openen, zoals die van Muradin en Leoric toevallig heb ik die Clown skin van Gazlowe ook gescoord :)

Discord: HotS Pals

• Thobias92
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
5 Loot chests, 5 Veteran chests en 54 epic chests, eens kijken wat het op gaat leveren. Hoop dat ik de laatste drie heroes die ik mis unlock.

Edit:

85 skins (pajamathur, mecha tass, lil' rag :D)
8 mounts
6 banners
13 sprays
4 announcers
62 voicelines
29 emojis
en 9 portraits

Geen nieuwe heroes helaas.. Maar wel weer reden om wat heroes op te pakken ivm nieuwe skins.

Thobias92 wijzigde deze reactie 27-04-2017 14:35 (46%)

• Furinax
Ik heb mn veteran chests een aantal keer moeten rerollen, omdat ik constant heroes als legendary bleef krijgen. Mijn enige legendary skin was de Dehaka gele cyber skin en die kwam uit een epic chest.

• Morrar
quote:
Furinax schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 07:34:
Ik heb mn veteran chests een aantal keer moeten rerollen, omdat ik constant heroes als legendary bleef krijgen. Mijn enige legendary skin was de Dehaka gele cyber skin en die kwam uit een epic chest.
Ja precies dit probleem had ik ook. Omdat heroes relatief weinig shards geven (100 ofzo) is je veteran chest dan niet echt waardevol. Verder had ik ook weinig rares in de veteran kistjes naast de legendaries, maar dat kan natuurlijk toeval zijn.

• Shmoozer
quote:
Morrar schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 07:45:
[...]

Verder had ik ook weinig rares in de veteran kistjes naast de legendaries, maar dat kan natuurlijk toeval zijn.
Dat viel me bij mij ook al op...

Ik heb inmiddels 2 normale lootboxes vrijgespeeld met heroes levelen en in de 2de zat al een legendary, dat was onverwacht snel!

Ik moet trouwens ook zeggen dat het, hoewel ik het niet had verwacht, toch wel een stukje leuker was om met nieuwe vette/legendary skins te spelen. Verhoogde toch het speelplezier!

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:51
Als er nog mensen samen willen spelen voor de weekly's: Robsos1812#2729
Gezien een SC2 medespeler vond dat ik echt weer HotS moest spelen maar weer eens geinstalleerd en gedaan. Na eerst de 500 loot boxes en andere rewards van een jaar niet spelen te skippen kon ik weer lekker Brightwing spelen, die zijn werk weer goed deed.

Maar wat ik me afvroeg: Ik herinner me dat vroegah, de QM queue zo'n 20 seconde was typical. Ik had redelijk hoge rank dus daar duurde het wat langer. Maar nu gewoon met een mixed groep QM spelen had een estimated wachttijd van 3 minuten. En laatste potje had tot 2x een speler die het potje verliet zodra hij gereed was, en we dus opnieuw in de wachtrij konden gaan staan. En zo waren we 10 minuten aan het wachten voor een potje van 10 minuten.

Oftewel de vraag: is HotS nou zoveel minder populair geworden dat de queue op zaterdagavond al zo lang is? Of doet iedereen ranked? Of is er een andere reden dat het zo lang duurt tov vroeger om een potje te vinden.

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:32
quote:
Sissors schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:23:
Gezien een SC2 medespeler vond dat ik echt weer HotS moest spelen maar weer eens geinstalleerd en gedaan. Na eerst de 500 loot boxes en andere rewards van een jaar niet spelen te skippen kon ik weer lekker Brightwing spelen, die zijn werk weer goed deed.

Maar wat ik me afvroeg: Ik herinner me dat vroegah, de QM queue zo'n 20 seconde was typical. Ik had redelijk hoge rank dus daar duurde het wat langer. Maar nu gewoon met een mixed groep QM spelen had een estimated wachttijd van 3 minuten. En laatste potje had tot 2x een speler die het potje verliet zodra hij gereed was, en we dus opnieuw in de wachtrij konden gaan staan. En zo waren we 10 minuten aan het wachten voor een potje van 10 minuten.

Oftewel de vraag: is HotS nou zoveel minder populair geworden dat de queue op zaterdagavond al zo lang is? Of doet iedereen ranked? Of is er een andere reden dat het zo lang duurt tov vroeger om een potje te vinden.
Het issue is voornamelijk dat Blizzard er nogal wat voorwaarden tegenaan heeft gegooid om matchmaking in QM enigzins dragelijk te maken. Dit resulteert in een vrij lange queue waarbij die eerst zoekt naar een perfecte match en dat steeds verder afbouwt tot een minder perfecte match. De filosofie van Blizzard is geloof ik (keer op forum post gezien), liever een iets langere queue voor een goede matchup dan een snelle queue voor een slechte matchup.

• Tektoon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12:56

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Heeft er hier iemand een linkje naar wat harde info over de Hearthstone cardback? Ik tik net lvl 12 aan maar geen reward. -O-

Ik hoorde dat dat lvl misschien veranderd zou zijn in 2.0 maar daar kan ik niks over terugvinden...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Morrar
Net een level 10 hero lootbox opengehaald; alleen een rare skin erin voor de hero. Da's toch wel bar matig; uit de gewone loot boxes krijg je doorgaans beter...

Verder wel blij met 2.0. Heb een stuk meer skins om uit te kiezen en je kunt een paar erg toffe skins kopen voor maar 100 shards (collection => zoek op spatie => sort price ascending). Vind het leuker om m'n hero's uit te kitten dan ik had verwacht :) Ergens ook wel goed dat de master skins nu gewone skins zijn geworden. Zit je niet meer vast aan een bepaalde look om te laten zien dat je veel ervaring hebt met een hero.

Kan me wel voorstellen dat de boxes op termijn gaan frustreren; je krijgt dan steeds meer duplicates en bent afhankelijk van de RNG voor een bepaalde skin. Natuurlijk is er het crafting systeem, maar dan moet je wel flink sparen voor je en skin kan kopen.

Morrar wijzigde deze reactie 30-04-2017 15:15 (28%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 20-11 22:32
quote:
Morrar schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:13:
Net een level 10 hero lootbox opengehaald; alleen een rare skin erin voor de hero. Da's toch wel bar matig; uit de gewone loot boxes krijg je doorgaans beter...

Verder wel blij met 2.0. Heb een stuk meer skins om uit te kiezen en je kunt een paar erg toffe skins kopen voor maar 100 shards (collection => zoek op spatie => sort price ascending). Vind het leuker om m'n hero's uit te kitten dan ik had verwacht :) Ergens ook wel goed dat de master skins nu gewone skins zijn geworden. Zit je niet meer vast aan een bepaalde look om te laten zien dat je veel ervaring hebt met een hero.

Kan me wel voorstellen dat de boxes op termijn gaan frustreren; je krijgt dan steeds meer duplicates en bent afhankelijk van de RNG voor een bepaalde skin. Natuurlijk is er het crafting systeem, maar dan moet je wel flink sparen voor je en skin kan kopen.
In Overwatch zit ik over lvl 200 en kun je eens per week door 9 matches in arcade mode te winnen 3 extra boxen krijgen naast die je krijgt bij het levelen. Desondanks zit ik hooguit op de helft van wat er te halen is. Gevolg is wel dat ik ondertussen een flinke berg goud heb verzameld en mochten er skins komen die ik graag wil dan kan ik makkelijk kopen. Echt geld geef ik er niet zolang ik regelmatig 3 van de 4 items als doublures heb. Frustreren doet het mij nog steeds niet.
Overigens heb je door het eerste persoons zicht in Overwatch niets aan de skins, het is meer showen naar een ander terwijl het in HotS wel wat toevoegd.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• tupu1302
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-11 04:25
quote:
Tektoon schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:27:
Heeft er hier iemand een linkje naar wat harde info over de Hearthstone cardback? Ik tik net lvl 12 aan maar geen reward. -O-

Ik hoorde dat dat lvl misschien veranderd zou zijn in 2.0 maar daar kan ik niks over terugvinden...
open een ticket naar blizz. naar mij weten was het ook level 12.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shmoozer
quote:
Morrar schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:13:
Net een level 10 hero lootbox opengehaald; alleen een rare skin erin voor de hero. Da's toch wel bar matig
ALLEEN een rare skin? een hero specific lootbox is (volgens mij) het zelfde als een normale lootbox (dus alleen common items) maar dan 1 van die commons is voor die specifieke held. Je mag dus met alles meer dan dat; rare of hoger, je gelukkig prijzen. Los van het feit dat je kan re-rollen.
ik heb al 2 keer gezien dat ik een emoij-pack of voiceline kreeg voor de held, dan mag je blijer zijn met een skin imho.

Ik heb nog zo'n 80k over na alle rerolls van de start van 2.0 en denk dat het goud voornamelijk voor die rerolls gebruikt blijft worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12:56

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

quote:
tupu1302 schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:06:
[...]

open een ticket naar blizz. naar mij weten was het ook level 12.
Just did. Is nu level 15, confirmed. Wel suf want in Hearthstone staat nog steeds 12. Ach ja, ben al 13, komt goed. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Planespotter
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12:19

Planespotter

Bnet: Mercy#21728

Speel deze game nu ook regelmatig en heb mij ook al schuldig gemaakt aan het kopen van lootboxes :X :D

Ben altijd wel een sucker voor dit soort loot systemen en er zijn genoeg toffe heroes/skins/mounts om te verzamelen zo te zien.

Enige probleem is dat ik een compleet groentje ben in de Moba scene. Ik speel nu dus ieder potje met een andere hero om zo een beetje een beeld te krijgen van de heroes. Speel met echte mensen tegen de AI. Misschien niet de bedoeling maar zo krijg ik een beetje een idee van de maps en welke heroes mij liggen. Wil als ik de basics iets beter onder de knie heb wellicht wel wat vaker QM gaan doen (want altijd maar winnen tegen de AI is ook niet heel leuk ;) ).

M'n favo heroes tot nu toe: Auriel, Nazeebo, Jaina, Lucio, Zarya, Sylvanas, Ragnaros & Kaelthas. Heb eigenlijk nog niet echt 1 favoriet kunnen vinden. Is dat wel verstandig als je beter wilt worden? Heel veel 1 hero spelen? Lijkt mij van wel maar goed ik heb er zoals al gezegd geen verstand van.

Denk dat als ik 1 hero zou moeten kiezen als ''main'' dat het dan Sylvanas zou worden.

Planespotter wijzigde deze reactie 01-05-2017 22:19 (4%)

''Are ya sweet talkin' me? All that chit chat is gonna get ya hurt''

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-11 08:30
quote:
Planespotter schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:19:
M'n favo heroes tot nu toe: Auriel, Nazeebo, Jaina, Lucio, Zarya, Sylvanas, Ragnaros & Kaelthas. Heb eigenlijk nog niet echt 1 favoriet kunnen vinden. Is dat wel verstandig als je beter wilt worden? Heel veel 1 hero spelen? Lijkt mij van wel maar goed ik heb er zoals al gezegd geen verstand van.

Denk dat als ik 1 hero zou moeten kiezen als ''main'' dat het dan Sylvanas zou worden.
Het is juist erg goed als je met meerdere heroes om kunt gaan en daardoor flexibel bent. Op een gegeven moment kan je in een team dus elke rol vervullen die vereist wordt (als je een beetje ok party members hebt die ook normaal spelen). Dus goed bezig. En zou op een gegeven moment ook lekker de QM induiken, daar leer je immers het meeste van :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 15:39
Weet niet of het al gemeld is hier maar als je de veteran challenge doet (options en dan challenges) dan krijg je nog een extra "starter box". Hierin zit volgens mij altijd een hero en een 7day stimpack.
Er zijn mensen die zeggen dat ze niks hebben gekregen en mensen die hem wel hebben gehad. Kost je 5 minuten om uit te zoeken. Ik had er in elk geval wel een met Thrall er in en een 7day stimpack.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 11:57
Sowieso slimmer om met alle heroes wat te spelen, zeker in het begin. Je leert de heroes wat kennen, je brengt alle heroes naar lvl 2-3 wat je ontzettend veel lootboxes geeft. AI speelt wel ietsje anders dan vs players, maar het is zeker een goed begin tot je het spel wat doorhebt. Bots op moeilijkste graad zijn trouwens ook soms al een challenge. Beetje afhankelijk van je teammates en team composition uiteraard.

Ik moet zeggen dat de skins me ook meer aanspreken dan ik dacht. Tot nu toe geen geld erin gestoken, idem voor andere moba's. Maar het is eigenlijk wel leuk om zo eens met een rare skin rond te lopen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Furinax
quote:
Klitse schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:13:
Weet niet of het al gemeld is hier maar als je de veteran challenge doet (options en dan challenges) dan krijg je nog een extra "starter box". Hierin zit volgens mij altijd een hero en een 7day stimpack.
Er zijn mensen die zeggen dat ze niks hebben gekregen en mensen die hem wel hebben gehad. Kost je 5 minuten om uit te zoeken. Ik had er in elk geval wel een met Thrall er in en een 7day stimpack.
Je krijgt niets als je het als eens gedaan hebt. In het verleden kreeg je 1000 gold om de veteran challenge te voltooien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:13
quote:
Klitse schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:13:
Waar kan ik die veteran challenge vinden?? onder opties? (bij mij niet)

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Furinax
1) Start the game.
2) Go to Menu > Challenges.
3) Observe the popup UI for Veteran Introduction.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amplus
quote:
Furinax schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:12:
1) Start the game.
2) Go to Menu > Challenges.
3) Observe the popup UI for Veteran Introduction.
Is dit iets nieuws? Want het klinkt als de intro die je krijgt als je voor het eerst inlogt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Furinax
Challenges != tutorial

Zit erin sinds 10-2016 geloof ik.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Klitse
Zit er al een tijdje in inderdaad maar zit wat verstopt. Vandaar dat ik het post. Is toch snel een hero en 7day stimpack vrijspelen op die manier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 31-10 16:18
Gisteren ook wat shards gekocht om de celestial steed te krijgen wat een mooi beestje is het. Leuk detail is dat als je inzoomt op de mount het heelal in de mount beweegt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 23:36
Ben nu ondertussen een weekje aan het spelen en heb voor 100 gems de flex bundle maar aangeschaft op advies van anderen hier. Heb nu nog vnl. met Raynor en Jaina zitten stoeien en heb door te questen en vs A.I te spelen wat kunnen levelen.

Door de rewards heb ik inmiddels iets van 7k gold en 1000 gems. Wat kan ik daar het beste mee doen, gewoon Heros unlocken lijkt me? En pak ik dan de goedkoopste zodat ik er meer kan unlocken, of zijn er ook nieuwere en dus duurdere heros die zeker de moeite waard zijn? En doe ik er beter aan om eerst maar de 'Easy' heroes te pakken als newbie, of zijn er ook 'Medium'/'Hard' difficulty heroes waar het misschien even wennen/wat anders is maar waar prima mee te spelen valt?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Furinax
Bewaar je gold. Elke week worden er 10 heroes vrijgegeven waarmee je 7 dagen mee mag spelen. Probeer ze uit en als er een hero tussen zit waar je enthousiast van wordt, dan geef je daar je gold aan uit.

Dat easy/medium/hard moet je negeren. Dit is naar mijn idee meer een persoonlijk iets. Als een hero je ligt is deze automatisch easy, ligt deze je niet valt deze onder de hard categorie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ninjaman
quote:
The_Big_Easy schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:48:
Ben nu ondertussen een weekje aan het spelen en heb voor 100 gems de flex bundle maar aangeschaft op advies van anderen hier. Heb nu nog vnl. met Raynor en Jaina zitten stoeien en heb door te questen en vs A.I te spelen wat kunnen levelen.
quote:
Furinax schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:09:
Bewaar je gold. Elke week worden er 10 heroes vrijgegeven waarmee je 7 dagen mee mag spelen. Probeer ze uit en als er een hero tussen zit waar je enthousiast van wordt, dan geef je daar je gold aan uit.

Dat easy/medium/hard moet je negeren. Dit is naar mijn idee meer een persoonlijk iets. Als een hero je ligt is deze automatisch easy, ligt deze je niet valt deze onder de hard categorie.
Ter aanvulling je kunt ook elke hero in "try mode" proberen ongeacht of je die al hebt of niet.
Je speelt deze mode op een speciale map waarbij je de mogelijkheid krijgt om alle talents te unlocken, talents te resetten, cooldowns aanzienlijk te versnellen en nog veel meer.

Ninjaman wijzigde deze reactie 03-05-2017 15:50 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amplus
Wauw dit is lame, ik krijg "play 3 games vs AI" als daily quest. Ik hoop dat ze ooit een systeem introduceren om dailies te kunnen rerollen zoals bij Hearthstone.

• Klitse
quote:
Amplus schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:32:
Wauw dit is lame, ik krijg "play 3 games vs AI" als daily quest. Ik hoop dat ze ooit een systeem introduceren om dailies te kunnen rerollen zoals bij Hearthstone.
Schijnt een bug te zijn dat veel mensen die krijgen. Deze is alleen bedoeld voor nieuwe spelers lijkt het.
Die gamemode zit je als veteraan natuurlijk niet op te wachten. Ik had hem zelf ook. 8)7

• Shmoozer
quote:
Klitse schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 00:28:
[...]

Schijnt een bug te zijn dat veel mensen die krijgen. Deze is alleen bedoeld voor nieuwe spelers lijkt het.
Die gamemode zit je als veteraan natuurlijk niet op te wachten. Ik had hem zelf ook. 8)7
Ik had hem ook (en anderen die ik gisteren sprak).
Gelukkig heb je er alleen last van als je alleen maar QM speelt. bij AI, Unranked en Ranked tellen alle games gewoon mee voor je quests.

• Klitse
quote:
Shmoozer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:10:
[...]

Ik had hem ook (en anderen die ik gisteren sprak).
Gelukkig heb je er alleen last van als je alleen maar QM speelt. bij AI, Unranked en Ranked tellen alle games gewoon mee voor je quests.
Ik kon hem anders niet halen met unranked games? Misschien met ranked wel?

• Shmoozer
quote:
Klitse schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:12:
[...]

Ik kon hem anders niet halen met unranked games? Misschien met ranked wel?
hmmm, zou het voor deze quest dan niet gelden omdat het niet een "class/world-specific" quest is zoals bijv. Specialist of Warcraft quests? ik meende dat ik hem gisteren wel gehaald had... :/

• The_Big_Easy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 23:36
quote:
Klitse schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 00:28:
[...]
Ik ben een newbie en heb in de afgelopen week al 3x deze quest gehad. Vond het prima, beetje heroes leren kennen en sparren tegen de A.I. en ook nog gold krijgen :)

Is er een overzicht met welke Quests er zoal zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ninjaman
quote:
The_Big_Easy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:04:
[...]

Ik ben een newbie en heb in de afgelopen week al 3x deze quest gehad. Vond het prima, beetje heroes leren kennen en sparren tegen de A.I. en ook nog gold krijgen :)

Is er een overzicht met welke Quests er zoal zijn?
Een linkje voor u :

http://heroesofthestorm.wikia.com/wiki/Quest

• EdwardK123
Is er ergens een lijst met heroes waar Blizzard nu aan werkt o.i.d.? D.va komt er aan, en je hebt wel een 'proposed' sectie heroes op de Wiki, maar verder is er niet echt veel.

Een Draenei hero zou ook eens leuk zijn :). En ik ben benieuwd naar meer Multiclass heroes uiteraard!

• Amplus
quote:
EdwardK123 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:35:
Is er ergens een lijst met heroes waar Blizzard nu aan werkt o.i.d.? D.va komt er aan, en je hebt wel een 'proposed' sectie heroes op de Wiki, maar verder is er niet echt veel.

Een Draenei hero zou ook eens leuk zijn :). En ik ben benieuwd naar meer Multiclass heroes uiteraard!
Nee z'n lijst hebben ze niet, ze willen het natuurlijk wel spannend houden. En iedereen kan nu lekker gissen over wat de volgende hero gaat worden en lekker hype opbouwen.

Voor een Draenei hero zou ik graag Maraad of Prophet Vellen zien. Maar volgens mij had Furinax het een keer over een Druid als multiclass en denk ik dat ook een hele goed optie is.

Verder kon ik de AI quest niet in andere game modes completen, kan alleen ranked nog proberen. Maar het zou best kunnen dat het een bugje was dat je als ervaren speler die quest krijgt.

Over bugjes gesproken, hebben jullie ook dat notifications voor nieuwe loot blijft staan zodat je ze bekeken hebt? Ik heb nu al iets van 3 items waarvan de notification niet weg gaat.

Amplus wijzigde deze reactie 04-05-2017 09:44 (20%)

• Lointje
Zijn er een aantal maps uit de running gehaald misschien? Ik heb nu een 30tal potjes gespeeld samen met een kameraad die net nieuw begonnen is dus vs ai. En het zijn altijd dezelfde 6 maps die terugkomen. De andere 6-7 komen gewoon niet meer aan bod. (Heb de 2 maand voor v2.0 niet meer gespeeld dus wel wat gemist). Of is het echt gewoon puur pech?

• EdwardK123
quote:
Amplus schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:41:
[...]
Voor een Draenei hero zou ik graag Maraad of Prophet Vellen zien. Maar volgens mij had Furinax het een keer over een Druid als multiclass en denk ik dat ook een hele goed optie is.
Maraad als Protection Paladin en Uther als Restoration Paladin zou natuurlijk wel baas zijn _/-\o_

En met een Druid als Multiclass, zou het dan de Diablo of de WoW variant van de Druid worden? Genoeg stealth heroes al toch :o
quote:
Over bugjes gesproken, hebben jullie ook dat notifications voor nieuwe loot blijft staan zodat je ze bekeken hebt? Ik heb nu al iets van 3 items waarvan de notification niet weg gaat.
Same. Wordt waarschijnlijk vast in de nieuwe patch gefixt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:38

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
Lointje schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:48:
Zijn er een aantal maps uit de running gehaald misschien? Ik heb nu een 30tal potjes gespeeld samen met een kameraad die net nieuw begonnen is dus vs ai. En het zijn altijd dezelfde 6 maps die terugkomen. De andere 6-7 komen gewoon niet meer aan bod. (Heb de 2 maand voor v2.0 niet meer gespeeld dus wel wat gemist). Of is het echt gewoon puur pech?
Er zijn nu tijdelijk maar 6 maps in de rotation van de 13. Dit om het gemakkelijker te maken voor nieuwe spelers om eraan te wennen. Later zullen ze gefaseerd weer toegevoegd worden.

bron: http://us.battle.net/hero...-25-2017#New_Battleground

D3 Battlelog Hotslogs

• Lointje
Bedankt, had ik inderdaad over het hoofd gezien. Wel bizar dat ze dan bv een towers of doom er wel inlaten terwijl ze met de nieuwe payload map al iets gelijkaardig hebben, waardoor 1/3e van de maps al "uitzonderlijk" is en dan een aantal betere maps er uit halen waar beginners veel meer leren hoe Hots normaal speelt maar goed. Elk zijn ding zeker :-)
Dat worden nog lange weken ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:13
quote:
EdwardK123 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:49:
[...]

Maraad als Protection Paladin en Uther als Restoration Paladin zou natuurlijk wel baas zijn _/-\o_

En met een Druid als Multiclass, zou het dan de Diablo of de WoW variant van de Druid worden? Genoeg stealth heroes al toch :o

[...]

Same. Wordt waarschijnlijk vast in de nieuwe patch gefixt.
een druid class uit WoW zou echt geweldig zijn, dit wordt dan de 2de multiclass :)
je kiest op lvl 10 welke richting je gaat: (Bear; Tank) (Cat: stealth melee assassin) (Moonkin: Ranged assassin) of (Resto tree support)

make it happen blizz! :D

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-11 21:47
Ik mis dit spel nadat mijn GPU besloot dood te gaan. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-11 19:44
quote:
Foxhound83 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:01:
Ik mis dit spel nadat mijn GPU besloot dood te gaan. :D
Je kan een nieuwe proberen te winnen met de huidige nvidia actie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-11 21:47
quote:
separhim schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:16:
[...]

Nog even en ik heb een nieuwe PC staan. Mijn huidige build was alweer zeven jaar oud. :) Ik win toch nooit. :P

Foxhound83 wijzigde deze reactie 08-05-2017 15:25 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EdwardK123
quote:
Mooyal schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:19:
[...]

een druid class uit WoW zou echt geweldig zijn, dit wordt dan de 2de multiclass :)
je kiest op lvl 10 welke richting je gaat: (Bear; Tank) (Cat: stealth melee assassin) (Moonkin: Ranged assassin) of (Resto tree support)

make it happen blizz! :D
Dan heeft Malfurion toch wel een beetje een rework nodig ben ik bang 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ho0f
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07:55
Spotlight van D.Va:
https://www.facebook.com/.../videos/1331950583569960/

En de PTR patch notes:
http://us.battle.net/heroes/en/blog/20766460

D.Va lijkt zo op het eerste gezicht wel leuk en iets nieuws te brengen.

Ho0f#2815

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shmoozer
quote:
Ho0f schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:29:
Spotlight van D.Va:
https://www.facebook.com/.../videos/1331950583569960/

En de PTR patch notes:
http://us.battle.net/heroes/en/blog/20766460

D.Va lijkt zo op het eerste gezicht wel leuk en iets nieuws te brengen.
Facebook krijg ik niet op mijn werk...

YouTube: D.Va Spotlight – Heroes of the Storm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Furinax
Nasty D.VA bug (vanaf 0:10)

Furinax wijzigde deze reactie 10-05-2017 08:31 (9%)

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:32
Ik weet trouwens echt niet wat ik van D.VA moet vinden. Ze lijkt mij enorm saai om te spelen. Ze heeft het voordeel dat ze bijna niet dood te krijgen is, en dat ze continu kan harassen, maar er zit wel heel weinig variatie in hetgeen wat ze kan doen. Zo wat ik heb gezien de afgelopen dagen via Twitch streams.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, van een GTX 560 ti naar een GTX 1060 zou een leuke upgrade zijn :D. Alle heroes unlocked of een laptop met een 1060/1080 is ook prima natuurlijk ;)

D3 Battlelog Hotslogs

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:56
quote:
hifigamefreak schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:47:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, van een GTX 560 ti naar een GTX 1060 zou een leuke upgrade zijn :D. Alle heroes unlocked of een laptop met een 1060/1080 is ook prima natuurlijk ;)
Heb me ook ingeschreven indd. Krijg je via mail een bevestiging daarna? Heb die in ieder geval niet gekregen.Wel aan de voorwaarden voldaan om na registratie minstens een pot te spelen (ruimschoots haha)

Laaaam!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
Chrosser schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:07:
[...]

Heb me ook ingeschreven indd. Krijg je via mail een bevestiging daarna? Heb die in ieder geval niet gekregen.Wel aan de voorwaarden voldaan om na registratie minstens een pot te spelen (ruimschoots haha)
Nee stond alleen iets idd over minimaal n game spelen na registratie en dat je na 24 mei bericht zou krijgen staat mij bij.

D3 Battlelog Hotslogs

• separhim
quote:
hifigamefreak schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:14:
[...]

Nee stond alleen iets idd over minimaal n game spelen na registratie en dat je na 24 mei bericht zou krijgen staat mij bij.
In de actie voorwaarden staat dat je kan meedoen t/m 31 mei dus ik denk dat je daarna pas bericht krijgt.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
separhim schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:27:
[...]

In de actie voorwaarden staat dat je kan meedoen t/m 31 mei dus ik denk dat je daarna pas bericht krijgt.
I stand corrected. Waarschijnlijk telt die 24 mei als deadline voor de game die je moet hebben gespeeld.

hifigamefreak wijzigde deze reactie 10-05-2017 12:36 (1%)
Reden: gespeeld 2x in 1 zin

D3 Battlelog Hotslogs

• Furinax
quote:
[...]

Kap is met dit rond te bazuinen. Zo verminder je mijn winkans aanzienlijk. :-(

• separhim
quote:
Furinax schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Kap is met dit rond te bazuinen. Zo verminder je mijn winkans aanzienlijk. :-(
Sorry furi maar ik heb toch al gezegd dat ik ga winnen dus dat maakt niet uit.
quote:
hifigamefreak schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:31:
[...]

I stand corrected. Waarschijnlijk telt die 24 mei als deadline voor de game die je moet hebben gespeeld.
De deadline voor de game is 31 mei. Sorry dat ik je zo verbeter maar het kan handig zijn voor de mensen die nog mee willen doen.

Ik wil niet arrogant doen maar duidelijk ben ik de beste guldan van EU als ik die great job stat zie. 8)

• Klitse
quote:
separhim schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Sorry furi maar ik heb toch al gezegd dat ik ga winnen dus dat maakt niet uit.

[...]

De deadline voor de game is 31 mei. Sorry dat ik je zo verbeter maar het kan handig zijn voor de mensen die nog mee willen doen.

[afbeelding]

Ik wil niet arrogant doen maar duidelijk ben ik de beste guldan van EU als ik die great job stat zie. 8)
Had je "Towers of Doom" er ff af moeten knippen.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
separhim schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:12:

Geen probleem, ik had 24 mei in mijn hoofd en had de actie pagina niet voor mij dus wilde die datum toch vermelden. ;)

D3 Battlelog Hotslogs

• Klitse
Gisteren een paar potjes gespeeld met D.Va.
Erg veel survivability doordat je effectief vaak met 4 healthbars rondloopt (mech, pilot, weer mech, weer pilot).
De Mech vorm is erg traag en je moet je boosters op het juiste moment gebruiken en zeker zorgen dat je niet op de verkeerde plek eindigt nadat je boosters gebruikt hebt.
Ik was onder de indruk van de waveclear van D.Va, had minder verwacht.

Paar builds geprobeerd en ik vond de pilot build toch het beste werken. Zeker met de Dash op 16 zodat je een escape hebt. Ook vond ik Big Shot beter dan Bunny hop (die laatste doet naar mijn idee iets te weinig dmg). Met Pew! Pew! Pew! op lvl 20 zit je ook zo weer in je Mech waardoor compleet doodgaan steeds lastiger wordt.

Voorlopig vind ik het een leuke hero om mee te spelen,

• EdwardK123
En sowieso voor de diversiteit is het een erg fijne hero. Ranged warrior nog maar weinig (Rexxar enigzins). Ben benieuwd of de volgende hero eindelijk weer eens een support wordt *;

We zitten volgens mij nu op 66 heroes. DotA 2 heeft er 113, en LoL heeft er nu zelfs 136. Denken jullie dat wij ooit aan dit aantal gaan komen?

• adamvansanten
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13-11 12:29
quote:
EdwardK123 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:05:
En sowieso voor de diversiteit is het een erg fijne hero. Ranged warrior nog maar weinig (Rexxar enigzins). Ben benieuwd of de volgende hero eindelijk weer eens een support wordt *;

We zitten volgens mij nu op 66 heroes. DotA 2 heeft er 113, en LoL heeft er nu zelfs 136. Denken jullie dat wij ooit aan dit aantal gaan komen?
Als ze elke drie-vier weken een hero blijven uitbrengen, zal dat nog wel een aantal jaar duren. Blizzard heeft echter een keer aangegeven dat ze nog een lijst hebben met zeker 200 heroes die ze graag willen implementeren, dus in theorie moet HotS ooit wel op dat niveau komen (alleen zijn die games dan waarschijnlijk alweer een stuk verder wat aantal heroes betreft).

Ben ook wel benieuwd naar D.Va. Vanochtend een paar AI potjes (dailies) met haar in ons team gespeeld, het ziet er wel uit als een sterke hero met veel survivability. De damage van de selfdestruct is ook echt immens. Gaan we wel weer kopen over twee weken. ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Vandaag eindelijk een (nutteloze) mijlpaal bereikt waar ik toch wel trots op ben :+

Desktop/Server/Notebook | Steam | Diablo 3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-11 17:58
Zo na bijna een jaar geen HotS te hebben gespeeld toch maar weer eens opgestart.
Wat is er veel veranderd zeg!

Heb vandaag de tijd genomen om alle hero spotlights te bekijken, alles na Medivh was voor mij nieuw.
Goed om te zien dat een aantal van mijn oude favorieten nog in de A+/S/S+ categorie vallen;
http://www.tentonhammer.c...es-of-the-storm-tier-list

Nu nog eens goed naar al de nieuwe maps gaan kijken want daar is ook een boel in veranderd en bij gekomen. Als er mensen zijn die af en toe samen willen spelen en me misschien snel weer wat op de hoogte willen brengen graag :)

Thompson#2265

Acties:
  • +4Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ondanks dat ik geen Zeratul main ben, kon ik mij toch erg vinden in deze clip:

D3 Battlelog Hotslogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adamvansanten
Gisteravond nog maar snel even de 2.0 challenge afgemaakt, 10 loot crates is toch best een klap loot in n keer. Twee legendaries eruit gekregen (een mount en Lil' Ragnaros), dus ik ben blij! Nu weer back to normal qua speelstijl, hopelijk komt er snel weer een nieuw evenement (voegt toch altijd wat extra incentive toe om door te spelen).

• Thompson
wow gister een heerlijke comeback game gehad. Ik weet weer waarom HotS zo heerlijk is :D
Cursed hollow, 2 curses en een keep achterstand, wij hadden nog niet eens een 1e lijn torens gesloopt.

Wij spawnden net na een verloren teamfight, ik pingde onze boss, daar was de tegenstander met 4 man (1 dood door teamfight) bezig. 4 man gesloopt zonder zelf iets te verliezen + boss. Met boss meegepushed en nog eens 3 mensen gesloopt, daarna camps afgepakt en door al die chaos wisten we de volgende curse te pakken. Meteen aansluitend weer hetzelfde trucje geflikt bij de boss van de tegenstander, daarna nog 1 curse er overheen en bam.
Vanaf 14-17 in levels en een core op 50% ging het dus eigenlijk perfect

• EdwardK123
quote:
Thompson schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:16:
wow gister een heerlijke comeback game gehad. Ik weet weer waarom HotS zo heerlijk is :D
Cursed hollow, 2 curses en een keep achterstand, wij hadden nog niet eens een 1e lijn torens gesloopt.

Wij spawnden net na een verloren teamfight, ik pingde onze boss, daar was de tegenstander met 4 man (1 dood door teamfight) bezig. 4 man gesloopt zonder zelf iets te verliezen + boss. Met boss meegepushed en nog eens 3 mensen gesloopt, daarna camps afgepakt en door al die chaos wisten we de volgende curse te pakken. Meteen aansluitend weer hetzelfde trucje geflikt bij de boss van de tegenstander, daarna nog 1 curse er overheen en bam.
Vanaf 14-17 in levels en een core op 50% ging het dus eigenlijk perfect
Dat is genieten he. Ik snap dan ook niet dat mensen voor lvl 10 al GG roepen, het kan ltijd (tenzij het echt gruwelijke overmacht is) alle kanten op.

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 12:59

Darkfreak

Everybody wears a mask

quote:
adamvansanten schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:01:
Gisteravond nog maar snel even de 2.0 challenge afgemaakt, 10 loot crates is toch best een klap loot in n keer. Twee legendaries eruit gekregen (een mount en Lil' Ragnaros), dus ik ben blij! Nu weer back to normal qua speelstijl, hopelijk komt er snel weer een nieuw evenement (voegt toch altijd wat extra incentive toe om door te spelen).
Ik heb deze ook voltooid, maar geen loot chests gekregen :( ..
Forum staat er ook vol mee, allemaal mensen die ook de 5 games gespeeld hebben, en geen crates ..
Nog geen reactie van Blizzard :(

(>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯□)╯︵ ┻━┻

• adamvansanten
quote:
Darkfreak schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:10:
[...]

Ik heb deze ook voltooid, maar geen loot chests gekregen :( ..
Forum staat er ook vol mee, allemaal mensen die ook de 5 games gespeeld hebben, en geen crates ..
Nog geen reactie van Blizzard :(
Dat is vreemd? Ik en een paar vrienden hebben ze gewoon gekregen. Vanochtend in de sale ook Overwatch gekocht, daar kreeg ik ze ook netjes toen ik inlogde... Hoop dat het snel wordt opgelost!

• Thompson
Hmm net een ronde gedaan op die map met paylaods... Dat vond ik dus echt 3x niks. Beetje hetzelfde idee als Towers of Doom, dat vond ik ook altijd zo'n ruk map.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klitse
quote:
Waarom zou dat Zenyatta confirmen? Dat is toch gewoon een minion op Hanamura?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Gisterenavond kwamen we toch wel een interessante comp tegen:

Zeker die Vikings waren erg handig voor mijn resets :)

Stealthies waren minder een probleem dan ik aanvankelijk dacht, ben in de gehele game volgens mij maar 1x dood gegaan :P. En dat voor iemand die eigenlijk nooit squishy assassins speelt viel dat mij erg mee ;)

TL;DR: We hebben ze aardig gestompt :D

D3 Battlelog Hotslogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Furinax
Jullie hadden een Varian. Dus is het zoiezo al een cheat comp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:36
quote:
Furinax schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:19:
Why?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are." || Barb || Witch Doctor Oetker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klitse
quote:
Omdat Varian in QM gewoon als Tank gespeeld wordt en het andere team geen tank heeft.
Daar lopen nogal wat mensen over te klagen.

• Sypheron
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20-11 14:28
Ik meld mij ook even! Speel al geruime tijd Hearthstone en heb mij sinds kort ook wat meer verdiept in HotS.
Moet nog wel alles onder de knie krijgen, maar mochten er mensen zijn die af en toe een fun game willen spelen op vooral wat lager niveau nog, staat mijn friendslist open: Sypheron#1587 :)

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
Furinax schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:19:
Dat zegt niet altijd alles. De game hiervoor hadden we verloren door een slechte Varian en deze zat ook meestal solo lane te soaken.

Dat gezegd hebbende is Varian vaak wel een oneerlijk voordeel als de andere kant geen tank heeft. Toch zijn er altijd die dan alsnog Twin Blades gaan...

D3 Battlelog Hotslogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Misschien heb ik mijn roeping gemist en moet ik vaker Li-Ming spelen :*)

D3 Battlelog Hotslogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ho0f
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07:55
Niet gek ;) Welke build?

Ho0f#2815

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shmoozer
Wat een feedfest was dat zeg!

Kijkende naar hun tanks/damage taken heb je daar flink wat aandacht aan besteed ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:56
quote:
Thompson schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:58:
Hmm net een ronde gedaan op die map met paylaods... Dat vond ik dus echt 3x niks. Beetje hetzelfde idee als Towers of Doom, dat vond ik ook altijd zo'n ruk map.
Ben ik gelukkig niet de enige die Hanamura een klote map vind. In tegenstelling tot bijv. Towers of Doom weet ik totaal nooit waarop ik moet focussen, ik lijk er ook maar geen logica in te vinden.

Laaaam!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:33
quote:
Gezien de Siege Dmg zou ik zeggen Missles of Orb build. Moet zelf nog eens de Teleportation build onder de knie krijgen.

Li Ming vind ik persoonlijk een van de makkelijkste heroes. Beetje achter in staan en of aan de zijkant en flanken. Tegen Xul/Cloakers is het wel een uphill battle.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lointje
quote:
Chrosser schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:54:
[...]

Ben ik gelukkig niet de enige die Hanamura een klote map vind. In tegenstelling tot bijv. Towers of Doom weet ik totaal nooit waarop ik moet focussen, ik lijk er ook maar geen logica in te vinden.
Ja ik moet er ook wel nog wat aan wennen, maar focus ligt natuurlijk op de payloads brengen en tegenhouden. De lanes zijn iets minder belangrijk al zijn ze wel nodig voor xp en als je genoeg pusht en een fort haalt, is je volgende payload natuurlijk 2 waard wat een enorm voordeel geeft.
Ik probeer altijd een 3 push - 2 stop strategy in onze groep, al hangt het serieus af van de situatie. Soms ook 1 stop, 1 lanepush. 3 is max speed voor een payload dus een 4e geeft geen extra snelheid en is enkel gewenst als ze goed zijn in jouw payload tegenhouden. De andere twee proberen dan gewoon de andere af te remmen. Uiteindelijk moet je proberen altijd als 1e de payload binnen te krijgen, gezien de volgende dan sneller spawnt dan bij de tegenstander.
Ook de merc camps zijn vrij sterk, dat turretje of support doen toch veel op het goede moment.
En vergeet niet dat je niet naast een enemy payload moet staan om hem terug te duwen. Al kan het wel goed zijn in de buurt te blijven voor als hij weer geduwd wordt.

Na een paar keer loop ik al wat minder verloren, maar het is ook een van mijn minder favoriete mappen. Zeker met hun 6 map rotation waarvan towers of doom en hanamura had me wat van het spel weggejaagd. Nu er weer iets meer maps zijn, doe ik al liever weer een potje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klitse
quote:
Psyonara schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:06:
[...]

Gezien de Siege Dmg zou ik zeggen Missles of Orb build. Moet zelf nog eens de Teleportation build onder de knie krijgen.

Li Ming vind ik persoonlijk een van de makkelijkste heroes. Beetje achter in staan en of aan de zijkant en flanken. Tegen Xul/Cloakers is het wel een uphill battle.
Ik heb de calamity build aardig onder de knie en daarmee kun je echt een bak dmg doen. Regelmatig meer dan 10 kills zonder zelf dood tegaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

quote:
Beetje een mix qua skills dacht ik. Sowieso Calamity en Fireflies. Daarnaast Glass Cannon en upgrade op Disintegrate voor de slows. Dat laatste hielp onze Butcher met chasen en aan de nummers kan je zien dat hij het ook aardig deed.

Muradin zat steeds in mijn nek te hijgen dus die kreeg wel wat dmg te verduren ja, ook Diablo zat vele orbs te tanken.

D3 Battlelog Hotslogs

• MssR1
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10-11 11:06
Dag mede tweakers/hots-spelers,

Kleine uitnodiging voor wie mogelijk wat competitie zou willen proberen in hots, die verder gaat dan TL.

Er is al een tijdje een Europese amateur competitie gaande, genaamd Heroes Lounge (https://www.heroeslounge.gg/). Er doen inmiddels zo'n 85 teams mee, van bronze tot GM spelers, verdeeld over 5 divisies gebaseerd op MMR, met een Swiss matchmaking systeem erachter. Ik ben zelf redelijk actief in de competitie en bijbehorende discord(https://discord.gg/CEUmGjN) en heb meegespeeld in seizoen 2 en 3. Erg gezellig en toch competitief!

Het verbaasde me dat er nog niets over in dit forum staat, gezien seizoen 4 binnenkort (week of 2 na DreamHack) zal starten, is het nu een goed moment om aan te haken met een team of als free agent. Wie nog geen of een gedeeltelijk team heeft kan in de discord lft/lfp proberen een vol team te maken. Free agents die dan 'overblijven' worden gematched op basis van MMR.

Daarnaast is er nog een kleinere Discord (https://discord.gg/tbWmbvv) met NL/BE spelers, merendeel vanuit de Heroes Lounge. Daar zitten spelers die interesse hebben om samen potjes te spelen (TL/UD/QM enz..) Dat biedt wellicht wat meer interactie dan de channels in game voor wie het leuk vind :)

Groeten!
TinyOwl

• Furinax
Hoeveel tijd gaat er in Heroes Lounge zitten? Een baan + relatie = weinig tijd voor scrims.

• MssR1
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10-11 11:06
quote:
Furinax schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:34:
Hoeveel tijd gaat er in Heroes Lounge zitten? Een baan + relatie = weinig tijd voor scrims.
Je moet in elk geval rekening houden met 1 wedstrijd per week, over 9 weken (elke week 1 ronde). Teams stemmen onderling af wanneer ze hun match spelen.

Hoeveel extra je daarnaast wilt spelen is afhankelijk van hoe try-hard je wilt zijn... Het gaat van Div 1 teams een paar keer per week trainen en scrimmen tot teams die alleen de wedstrijden doen. En eigenlijk alles daartussen.

Zelf combineer ik het ook met baan + relatie :) Het 'trainen' wat ik met mijn team doe is wat potjes TL/UD die ik anders ook wel gespeeld had, voor mij meestal is dat ook 1 avond in de week. Soms een keer een scrim als er extra tijd is.

Misschien nog iets om je over te halen: een groep casters doen hun best om alle teams per seizoen een keer te casten via het Twitch kanaal, elke avond zijn er dus wel potjes van de league om te kijken. Ook erg leuk om terug te kijken na een spannende pot waar je zelf in gespeeld hebt.

• EdwardK123
quote:
hifigamefreak schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 11:55:
[...]

Dat zegt niet altijd alles. De game hiervoor hadden we verloren door een slechte Varian en deze zat ook meestal solo lane te soaken.

Dat gezegd hebbende is Varian vaak wel een oneerlijk voordeel als de andere kant geen tank heeft. Toch zijn er altijd die dan alsnog Twin Blades gaan...
Ik vind me, aangezien ik vaak Varian speel, toch wel een beetje verplicht om hierop te reageren.

Als je de juiste talents pakt, dan is Twin Blades zwaar OP. Met bijvoorbeeld de extra healing + High King's Quest met extra attack damage, heb je hele teams z neer. Ik snap dan ook niet zo goed waarom er zo gehaat wordt op het pakken van Twin Blades, want die extra damage doet zoveel goeds.

• Lointje
Het is ook mijn favoriete build, maar ik kan wel snappen dat in sommige situaties je meer bent met een tank. Dat healen is fijn maar als je geslowed en dood bent voor je aan de eerste enemy komt, heb je er ook niets aan natuurlijk. Als je dan echter de eerste burst kan opvangen van hun team en afleiding spelen terwijl de rest van jouw team opkuist, kan het de juiste keuze zijn. Dus het is volledig afhankelijk van de team setups. En als je al een warrior hebt met enig incasseringsvermogen zou ik ook twin blades gaan persoonlijk.

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12:08
Hmm, nieuwe hero geteased, wat kaarsen die uitgaan :P
nu is dat ook omdat Hots bijna aan de anniversary is, maar mensen gokken Cain/Leah/Aiden als mogelijk nieuwe hero.

• Furinax
quote:
Akaendra schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:37:
Hmm, nieuwe hero geteased, wat kaarsen die uitgaan :P
nu is dat ook omdat Hots bijna aan de anniversary is, maar mensen gokken Cain/Leah/Aiden als mogelijk nieuwe hero.
Ik hoop geen Cain. Hij's een denker, geen held. Snap de hype om hem niet zo, net als de hype om Lerooy Jenkins. :O

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:33
quote:
Furinax schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Ik hoop geen Cain. Hij's een denker, geen held. Snap de hype om hem niet zo, net als de hype om Lerooy Jenkins. :O
Omdat Hots dat wel goed gebruiken kan. Daarnaast denk ik dat je de game in dat opzicht wat te serieus neemt.

Ook omdat de game al andere Vage heroes heeft Ala Murky/Chromie/ Cho'gall e.d.
Pagina: 1 ... 54 55 56 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*