Ja maar omdat je rond 10 gamse nog gematched wordt met spelers die nog niet aan 5 games zitten, zit je dus constant op cursed hollow. Beetje vreemde keuze en niet goed over nagedacht. Een van de grootste pluspunten van Hots tov zijn tegenstanders is net de grote verscheidenheid aan mappen.Ho0f schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:32:
Kon me niet meer precies herinneren hoe het nou zat met de maps, dus even opgezocht:
New Player Battleground Progression
New Heroes of the Storm players who enter matchmaking modes will initially only be matched for games on certain Battlegrounds. As they complete more games, new players will unlock additional Battlegrounds as follows:
0-5 games played: Players will only receive matches on Cursed Hollow.
5-15 games played: Players receive games on the first four Battlegrounds listed in the reduced pool mentioned above.
15+ games played: Players can now be matched on any of the Battlegrounds listed in the reduced pool mentioned above.
Het is toch net handig om van in het begin al feeling te krijgen met ze allemaal...
Goed om te zien dat je het naar je zin hebt. Wacht maar tot je Junkyard kan spelen. Persoonlijk vind ik die map heel leuk.ShittyNL schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:08:
Gisteren weer gespeeld en geen 1 x cursed hollow gespeeld. Achja het zit mee of tegen. Nu is het spel helemaal perfect. De map met zorg waves is best wel vet.
[ Voor 188% gewijzigd door Amplus op 07-10-2016 13:08 ]
Discord: HotS Pals
Of Warhead Junction. Met Nova. As it should be playedAmplus schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:05:
[...]
Goed om te zien dat je het naar je zin hebt. Wacht maar tot je Junkyard kan spelen. Persoonlijk vind ik die map heel leuk.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Haha ja die map bedoel ik. Nova is idd sterk op die map. Al hoe wel ik zelf er graag met Chen en Zagara op die map speel. Malfurion is ook verrassend goed in dueling geworden met een paar kleine aanpassingen aan z'n build.mindcrash schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:15:
[...]
Of Warhead Junction. Met Nova. As it should be played
http://www.hotslogs.com/Sitewide/HeroAndMapStatistics
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Je kunt je gevoel ook gewoon bevestigen door patchnotes te lezen natuurlijkglashio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
Hmmm... me gevoel wordt bevestigd.., ik mis ruim een week Blackheart's Bay & Sky Temple in QM
Deze map lijkt echt een battle of the globals te worden. Dehaka, Falstad, Illidan (The Hunt), ETC (Stage Dive), Brightwing etc. zijn op deze map veel sterker dan conventionele comps. Een keep backdooren met je global is echt te sterk. Of gewoon nuke pakken en meteen de duel winnen bij een andere nuke.Amplus schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:17:
[...]
Haha ja die map bedoel ik. Nova is idd sterk op die map. Al hoe wel ik zelf er graag met Chen en Zagara op die map speel. Malfurion is ook verrassend goed in dueling geworden met een paar kleine aanpassingen aan z'n build.
[ Voor 48% gewijzigd door PatrickH89 op 10-10-2016 13:57 ]
Hoe kun je nou blackhearts bay missen?glashio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
Hmmm... me gevoel wordt bevestigd.., ik mis ruim een week Blackheart's Bay & Sky Temple in QM
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Zelfde geld voor Garden of Terror, die map mis ik ook als kiespijn.
Precies, heroes met globals en die goed kunnen duelen zijn erg goed op die map vooral omdat er niet heel veel 5v5 team fights zijn. En map control dus heel belangrijk is.PatrickH89 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
Deze map lijkt echt een battle of the globals te worden. Dehaka, Falstad, Illidan (The Hunt), ETC (Stage Dive), Brightwing etc. zijn op deze map veel sterker dan conventionele comps. Een keep backdooren met je global is echt te sterk. Of gewoon nuke pakken en meteen de duel winnen bij een andere nuke.
Zijn "E" is ook een erg goede escape; instant close, eerste seconde wordt je er ook niet uitgehaald door schade en meteen movement speed bonus. En dat 8 seconden!
Ook gelijk de Brawl uitgeprobeerd, dat was een ERG leuke afwisseling!
"One-trick-pony"?! Ik denk dat hij best wel crazy is en dat Samuro je helemaal gek kan juke-en met zijn images. Nova en Zeratul lijken wel de "one-trick-ponies" vergeleken deze hero. Je kan hem op verschillende manieren bouwen. Zoals een melee assassin, met hoge brust of een ambusher met z'n images. Of je bouwt hem met z'n wind walk talents en dan heeft hij permanent stealth op level 20 met dikke movement speed.Shmoozer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:49:
Gisteren even Samuro geprobeerd, beetje een "one-trick-pony" gevoel kreeg ik erbij --> eerst je "E" om bij je target te sluipen, dan je "W" voor je crit-strike te activeren en daarna je "Q" activeren om op je opponent in te hakken. Kwam redelijk wat schade vanaf. Hoop dat hij niet te beefy is zodat er wat te counteren valt.
Zijn "E" is ook een erg goede escape; instant close, eerste seconde wordt je er ook niet uitgehaald door schade en meteen movement speed bonus. En dat 8 seconden!
Ook gelijk de Brawl uitgeprobeerd, dat was een ERG leuke afwisseling!
Ik zou zeggen; probeer hem maar eens uit, ik had meteen dit gevoel waar ik dit bij andere helden niet of veel minder heb. Denk dat het komt omdat je steeds de zelfde reeks talents achter elkaar doet. (bij welke andere held doe je altijd de zelfde 3-combo-toesten-reeks achter elkaar?) Ook omdat hij melee is, dus meer dedicated aan een specifieke target, waar Nova nog sneller kan wisselen, ook Zera heeft een blink waarbij hij meer veelzijdigheid creeert. Het heeft ook geen zin om maar een gedeelte van de combo te doen, want je staat bovenop je target en als je een deel niet doet is het zonde van het gebrek aan schade.Amplus schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:59:
[...]
"One-trick-pony"?! Ik denk dat hij best wel crazy is en dat Samuro je helemaal gek kan juke-en met zijn images. Nova en Zeratul lijken wel de "one-trick-ponies" vergeleken deze hero. Je kan hem op verschillende manieren bouwen. Zoals een melee assassin, met hoge brust of een ambusher met z'n images. Of je bouwt hem met z'n wind walk talents en dan heeft hij permanent stealth op level 20 met dikke movement speed.
Los van bovenstaande ben ik het zeker met je eens dat je met hem kan "juken"
Ik heb hem even probeert op de test realm maar nog niet in QM omdat zijn Queue's een uur duren. Maar wat jij zegt over 3 combo toetsen vind ik persoonlijk helemaal niet (als ik goed begrijp wat je daar mee bedoelt?). Want het is niet als of dat je die 3 knoppen elke keer gebruikt als een soort dmg rotation die je standaard in elke situatie doet. Zoals Zera Cleave + Spike standaard doet met heel vaak gelijk z'n blink om weg te komen. Bij Nova Snipe + Slow. Kan je mij Samuro zijn wild walk als engage gebruiken of als escape en dat geld hetzelfde voor z'n images. Misschien speel je hem te veel als Illidan. En ik denk dat zijn speelstijl er totaal niet op lijkt, maar de tijd zal het leren. Ik denk persoonlijk dat hij waardevoller is dan een Zeratul of een Nova en dat hij onwijs OP is in het begin zodra mensen door krijgen hoe je hem moet spelen.Shmoozer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Ik zou zeggen; probeer hem maar eens uit, ik had meteen dit gevoel waar ik dit bij andere helden niet of veel minder heb. Denk dat het komt omdat je steeds de zelfde reeks talents achter elkaar doet. (bij welke andere held doe je altijd de zelfde 3-combo-toesten-reeks achter elkaar?) Ook omdat hij melee is, dus meer dedicated aan een specifieke target, waar Nova nog sneller kan wisselen, ook Zera heeft een blink waarbij hij meer veelzijdigheid creeert. Het heeft ook geen zin om maar een gedeelte van de combo te doen, want je staat bovenop je target en als je een deel niet doet is het zonde van het gebrek aan schade.
Los van bovenstaande ben ik het zeker met je eens dat je met hem kan "juken"
Naar mijn idee zijn de servers nogal brak. Want het lukt mij ook al niet om gewoon HL games te vinden. Krijg ook regelmatig een error.Ho0f schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:41:
Blizzard heeft het moeilijk met de interesse voor de brawl volgens mij, gaat allemaal nogal moeizaam met games vinden...
Ik had trouwens in mijn solo matches geen last van de servers, toen ik daarna nog 4 potjes met iemand anders samen speelde leek het constant fout te gaan met matches te vinden en fout meldingen.
Ik vond deze Brawl ook niet zoveel aan. Soms brakke team comps, en de actie vind ik toch niet super. Ik had verwacht dat bijv. de ultimates op een kortere CD zouden zitten. Ook merk je het gemis van sommige talents die je in deze modus niet hebt, waar je normaal heel veel van merkt in normale games.Shmoozer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:28:
Ik vind de Brawl nu al saai/niet interessant geworden... eerste potje was nog nieuw en geinig, dat was er na het 2de potje al vanaf. Het potje daarna alleen nog gespeeld voor de portrait en het goud. Volgens mij is er over 7 dagen de volgende Brawl? dan nog maar eens proberen of die variant dan leuker gaat zijn/blijven.
Ik had trouwens in mijn solo matches geen last van de servers, toen ik daarna nog 4 potjes met iemand anders samen speelde leek het constant fout te gaan met matches te vinden en fout meldingen.
De xp zou je gewoon kunnen verdelen over de heroes waarmee je de verschillende hoeveelheden xp gehaald hebt en 10 gold per game ofzo lijkt me ook niet onredelijk. De hero select met drie keuzes vind ik dan wel weer leuk bedacht. Zo had ik gisteravond een potje met 2x Morales in mijn team, dat was toch wel een grappige verandering in speelstijl. Verder werd het inderdaad wel snel eentonig, ik kijk dan ook meer uit naar de reguliere potjes met mutators.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Dit vond ik ook al zo'n gemiste kans, vind Brawl wel een leuke afwisseling maar op deze manier is het totaal nutteloos als je de weekly hebt gedaan. Meer een manier om men een extra impuls te geven om in te blijven loggen en een extra weekly te doen boven op de daily's die al bestaan. Denk dat er genoeg zijn die elke dag/3 dagen inloggen om even de daily's te doen en voor de rest niet zoveel spelen.adamvansanten schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:57:
Gisteravond ook een paar potjes Brawl gespeeld. Op zich een leuke afwisseling, al vind ik het wel heel jammer dat je geen xp/gold voor de games krijgt (ja, profile xp, maar iedereen zit toch allang op level 40). Dit zal er wel voor zorgen dat ik het veel minder vaak ga spelen dan ik anders zou doen.
Je krijgt wel XP en gold voor Brawl games, alleen geen Hero XP. Dus helemaal nutteloos is het niet, maar het is wel jammer dat je je heroes niet kunt levelen inderdaad.adamvansanten schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:57:
Gisteravond ook een paar potjes Brawl gespeeld. Op zich een leuke afwisseling, al vind ik het wel heel jammer dat je geen xp/gold voor de games krijgt (ja, profile xp, maar iedereen zit toch allang op level 40). Dit zal er wel voor zorgen dat ik het veel minder vaak ga spelen dan ik anders zou doen.
De xp zou je gewoon kunnen verdelen over de heroes waarmee je de verschillende hoeveelheden xp gehaald hebt en 10 gold per game ofzo lijkt me ook niet onredelijk. De hero select met drie keuzes vind ik dan wel weer leuk bedacht. Zo had ik gisteravond een potje met 2x Morales in mijn team, dat was toch wel een grappige verandering in speelstijl. Verder werd het inderdaad wel snel eentonig, ik kijk dan ook meer uit naar de reguliere potjes met mutators.
Hoeveel gold krijg je dan? Ik heb op het score screen alleen XP en weekly reward progress gezien...PatrickH89 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:53:
[...]
Je krijgt wel XP en gold voor Brawl games, alleen geen Hero XP. Dus helemaal nutteloos is het niet, maar het is wel jammer dat je je heroes niet kunt levelen inderdaad.
Na 3 potjes krijg je 1000 gold en een portrait.adamvansanten schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:41:
[...]
Hoeveel gold krijg je dan? Ik heb op het score screen alleen XP en weekly reward progress gezien...
Bij de volgende Brawl (over 7 dagen?) kan je dan weer 1000 gold krijgen, en ook een nieuw portrait mits je die nog niet hebt (voor de verschillende brawls zijn verschillende portraits te "winnen")
Ja oké, dat gaf ik zelf ook al aan. Ik bedoelde meer gewoon gold per match, zoals normaal. Nu levert het na die drie potjes per week niets meer op...Shmoozer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:24:
[...]
Na 3 potjes krijg je 1000 gold en een portrait.
Bij de volgende Brawl (over 7 dagen?) kan je dan weer 1000 gold krijgen, en ook een nieuw portrait mits je die nog niet hebt (voor de verschillende brawls zijn verschillende portraits te "winnen")
Oh dat wist ik niet. Vanavond nog even kijken dan maar!Furinax schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:23:
je krijgt 25 gold voor een win. 20 voor een loss?
[ Voor 17% gewijzigd door adamvansanten op 20-10-2016 15:51 ]
Je krijgt gewoon een endgame scherm (alleen geen status en talents tab) waarop dat staat. Ik weet even niet meer wat de getallen waren (had ook een stim pack).adamvansanten schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:51:
[...]
Ja oké, dat gaf ik zelf ook al aan. Ik bedoelde meer gewoon gold per match, zoals normaal. Nu levert het na die drie potjes per week niets meer op...
[...]
Oh dat wist ik niet. Vanavond nog even kijken dan maar!
10 gold voor een loss
20 gold voor een win
geen hero xp
wel account xp
Ah ok, dan valt het wel mee. In feite niet heel anders dan reguliere matches qua gold (dat is 25/10), alleen geen hero xp. Thanks voor het uitzoeken!Furinax schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:58:
Gechecked.
10 gold voor een loss
20 gold voor een win
geen hero xp
wel account xp
Verwijderd
Tegenwoordig helemaal verlief op Li Ming en Samuro, helaas is Nazeebo gereworked vlak voordat ik hem op level 9 had. Samuro's windwalk kan je op level 13 veranderen in een blink a-la Zeratul. Samuro's en ook Li-Ming hun zwakheden zijn dat ze helemaal geen sustain hebben. Li-Ming's mana raakt op en Samuro's health komt ook niet terug.
Verwijderd
Als je focus damage doet op de juiste Samuro, kan hij eigenlijk niet zo veel hebben, maar zijn burst damage is inderdaad vrij hoog. Zeker met die upgegrade bladestorm.
Ik ben ook wel benieuwd. Hij is nu echt veel te sterk. Kan aan mij liggen, maar vind het ook erg lastig om te zien welke de echte Samuro is... Gruwelijk irritant om tegen te spelen! Ga hem volgende week wel kopen, de speelstijl lijkt me wel leuk. Hopelijk wordt hij ook weer niet kapot generfd, want het concept is wel leuk!Ho0f schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:35:
Ben benieuwd hoe en hoe hard ze Samuro gaan nerfen (dat hij generfd wordt lijkt me wel duidelijk). Denk voornamelijk zijn survivability. Gecombineerd met z'n damage is die echt veel te hoog.
Li-Ming is redelijk uitgebalanceerd nu. In staat tot zeer hoge damage, maar ze heeft ook haar zwakheden. Ik vind het in ieder geval een heel fijne hero om mee te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:41:
Heeft Li-Ming eigenlijk al nerfs gehad? Ik vind haar nog steeds lekker spelen.
Als je focus damage doet op de juiste Samuro, kan hij eigenlijk niet zo veel hebben, maar zijn burst damage is inderdaad vrij hoog. Zeker met die upgegrade bladestorm.
http://us.battle.net/hero...ctober-25-2016-10-25-2016
Samuro een beetje generfed (en een bugfix), maar of dit een groot verschil gaat maken betwijfel ik. Ben wel voorstander van wat kleinere fixes dan grote aanpassingen die alles weer op z'n kop gooien.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoof op 26-10-2016 10:10 ]
Bedoel je dan reworks zoals Valla heeft gekregen met grote aanpassingen?Ho0f schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:07:
Samuro een beetje generfed (en een bugfix), maar of dit een groot verschil gaat maken betwijfel ik. Ben wel voorstander van wat kleinere fixes dan grote aanpassingen die alles weer op z'n kop gooien.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
oh cool wist niet eens dat het was. EnjoyVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:10:
Gaan er nog mensen naar BlizzCon Barcarft in Utrecht? Ze hebben daar ook een scherm met Heroes of the Storm https://www.facebook.com/events/844851985652433/?ti=cl
[ Voor 34% gewijzigd door Furinax op 04-11-2016 20:57 ]
@BlizzHeroes
Coming Soon™: Uncapped account progression, Haunted Mines, Hero Swaps, Voice Chat, Party Finder Improvements, Clans, and more!
Bron: https://twitter.com/BlizzHeroes/status/794683815696285696
Thanks to separhim voor de link
Is die Little Ragnaros nou een aparte skin? Wel heel origineel bedacht en komisch effect.
Mijn hype gaat ook naar Ragnaros.adamvansanten schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:04:
Ragnaros ziet er wel heel tof en apart uit! Ben benieuwd wat voor speelstijl dat wordt. Varian voelt een beetje 13-in-een-dozijn aan...
Is die Little Ragnaros nou een aparte skin? Wel heel origineel bedacht en komisch effect.
Little Ragnaros is inderdaad een aparte skin, komt in zijn bundel met zijn release.
Moeilijk te zeggen, Hij heeft een soort defensive stace en een soort battle stance.Furinax schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:52:
Varian is wel main tank waardig toch? zie geen stun maar wel een charge en slow.
Maar ik denk dat hij een bruiser wordt zo als Sonya.
Denk het niet, de andere main of solo tanks: johanna, etc en muradin, brengen veel meer peel, self heal en/of escapes mee.Furinax schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:52:
Varian is wel main tank waardig toch? zie geen stun maar wel een charge en slow.
Zijn engage is wel op hetzelfde niveau.
[ Voor 8% gewijzigd door separhim op 06-11-2016 12:36 ]
Al hun games waren behoorlijk spannend en gaaf om te kijken. Vooral het potje waarbij beide cores ongeveer gelijk naar beneden tiktenhifigamefreak schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:50:
Wtf de eerste game van MVP vs Fnatic super spannend. Wel jammer van de twee pauzes en enorme reclame breaks...
Daarna twee potjes Ballistix vs Dignitas gekeken, maar daar was weinig aan helaas..
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 06-11-2016 12:49 ]
Haha ja klopt ik heb de rest vandaag pas kunnen zien maar je had gelijk. Khaldor werd volgens mij een beetje schor van al dat geschreeuw en had parels op zijn hoofd staan achterafMorrar schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:48:
[...]
Al hun games waren behoorlijk spannend en gaaf om te kijken. Vooral het potje waarbij beide cores ongeveer gelijk naar beneden tiktenZelfs de casters (Khaldor) werden er een beetje oververhit van
Daarna twee potjes Ballistix vs Dignitas gekeken, maar daar was weinig aan helaas..
Dat wil niet zeggen dat ze nog steeds erg sterk speelden maar Ballistix was echt een maat te groot voor ze.
Nog steeds erg genoten van de plays die zijn gemaakt door beide teams.
PTR Patch notes: http://us.battle.net/hero...november-7-2016-11-7-2016
Er komt nog een losse Samuro nerf patch aan.
[ Voor 44% gewijzigd door Furinax op 08-11-2016 10:26 ]
De reden waarom ze tegen Ballistix onder de maat speelde: https://www.reddit.com/r/...blhm6/fnatic_ama/d9pefm2/crazyguy schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:33:
Gisteravond ook de finale gezien en ik moet zeggen dat Fnatic niet zo goed meer uit de verf kwam tegen Ballistix als tegen MVP Black. Ik had het idee dat ze een beetje moe gestreden waren na de halve finale en vooral tijdens draft wat steekjes lieten vallen.
Dat wil niet zeggen dat ze nog steeds erg sterk speelden maar Ballistix was echt een maat te groot voor ze.
Nog steeds erg genoten van de plays die zijn gemaakt door beide teams.
Wow dit is best wel insane… Meer OP dan dit kan niet.Furinax schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:25:
Ik ben bij deze Kharazim main!
Tijd om Kharazim weer uit de motten ballen te halenFurinax schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:25:
Ik ben bij deze Kharazim main!
[video]
PTR Patch notes: http://us.battle.net/hero...november-7-2016-11-7-2016
Er komt nog een losse Samuro nerf patch aan.
SAMURO
Stats
Basic Attack Damage decreased from 93 to 88
Abilities
Mirror Images (Q)
Damage dealt reduced from 30 to 25% of Samuro’s damage
Illusion Master (R)
Damage increase reduced from 15 to 10%
Talents
Level 13
Shukuchi (E)
Teleport range decreased by 20%
Developer Comments: While there are a lot of knobs for us to turn in order to help bring Samuro’s win rate more in line, we felt that his damage output (especially burst) was where we wanted to start first. We are happy with his survivability options and feel his fantasy should cater towards being elusive. We also realize that damage and confusion are really all he brings to a team, so we wanted to be careful with the changes. We feel that these small tweaks to his damage (and the fact that they compound on each other) will cause a reasonable drop in his win rate and will continue to closely monitor him.
Ginderbread Nazeebo is creepy
Cyber ram ziet er ook cool uit. Weer eens wat anders als een paard :-)
nothing stops this train
Fantastisch! Diablo is één van mijn favoriete heroes om mee te spelen, zoveel stuns. Plus met de juiste build een enorme sustain. Ben dan ook erg benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Van Varian weet ik nog niet zo goed wat ik moet denken. Het dual-class concept is vernieuwend, maar ik vind de speelstijl er niet heel spectaculair uitzien in de spotlight video.
Nieuwe marketing voor Heroes of the Storm.
Vanaf morgen kan je een aantal heroes gratis vrijspelen als je met je met een vriend speelt.
Klik hier voor de rewards.
[ Voor 15% gewijzigd door Amplus op 16-11-2016 00:04 ]
Dehaka, had ik niet verwacht. vind z'n kit nog steeds prima om mee te spelen het de hero zelf voelt balanced aan. Ik hoop niet dat ze hem helemaal overhoop gaan gooien. Artanis blijft een bijzonder verhaal, ik blijf het een vervelende hero vinden. Je hebt zo weinig aan hem, het is all-in of niets. Ik hoop dat hij interessante talents krijgt, maar ik denk dat hij gewoon waardeloos blijft door z'n kit imo.
Ben benieuwd wat ze met Diablo gaan doen, ik hoop dat ze hem meer tanky gaan maken zodat hij ook als solo warrior werkt.
Verwijderd
Je zou gisteren maar alvast begonnen zijn met de Genji skin grind...Amplus schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:32:
[video]
[video]
Vanaf morgen kan je een aantal heroes gratis vrijspelen als je met je met een vriend speelt.

Eergister/gister wat mensen even geholpen met met Hots voor als ze toch eventueel QM/Ranked wouden doen. Waar ik ook wel Overwatch mee speel.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 07:47:
[...]
Je zou gisteren maar alvast begonnen zijn met de Genji skin grind...
Gewoon als introdutie naar het spel met wat hows and what not.
General chat ging wild. iedereen was Pissed dat het gister niet begon.
Voor zover ik weet zijn we altijd een dag later dan US so whats the point.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Welkom bij de club.Jurjen08 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:40:
Echt dom, vorige week Zarya net gekocht.. Was deze actie helemaal vergeten
Soms kan je om een refund vragen.
En nog even schaamteloze reclame. Voor de mensen die net nieuw zijn in hots. Hier is mijn RAV link, dan krijg je een extra xp boost en nog 2 extra heroes in het spel.
[ Voor 30% gewijzigd door Amplus op 16-11-2016 11:00 ]
Ja jammer idd, als je de heroes al hebt, je krijgt dit keer geen gold als compensatie.Furinax schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:58:
ik wil 5 andere heroes vrijspelen. heb deze 5 al
Het Cho'gall event komt helaas niet meer terug. Hij is nu buy only, maar als je koopt er ze allebei voor de prijs van 1.Psyonara schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:31:
Komt het Cho'gall event ooit nog terug of is het nu echt een buy only geworden.
Waar ben je bang voor dat er niet genoeg spelers zijn? Als ik vragen mag?champion16 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:49:
Zijn er nog genoeg spelers actief in hots? Wil het graag weer oppakken, maar ben bang dat er niet genoeg spelers zullen zijn.
Ranked kan ik je niet zeggen, daar speel ik niet in momenteel
Varian guide
[ Voor 43% gewijzigd door Furinax op 17-11-2016 19:13 ]
De verleiding niet kunnen weerstaan een Varian aangeschaft, de eerste rondes verschillende build geprobeerd.Furinax schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:18:
Game groeit alleen maar. Verre van aflopende zaak
Varian guide
Zover heeft de fury build de voorkeur, de overeenkomsten met Sonya zijn er zeker.
Beide heroes hebben zelf healing en een stun, alleen komt Varian iets squishy over tegen over Sonya.
Varian is een side warrior en kan niet gebruikt worden als maintank, hiervoor komt hij te kort net als Arthas.
De twee handed build is goed voor het ganken waarbij je de tegenstanders kwetsbaar kan maken.
Zijn er ook spelers hier actief op US of Asia voor de Nexus Challange?Amplus schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:32:
[video]
[video]
Ik wil ook wel je RAV code gebruiken
[ Voor 0% gewijzigd door 1lau op 29-11-2016 20:31 . Reden: klaar ]
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
http://us.battle.net/hero...y-2016-details-11-22-2016
Valt helaas wel een beetje tegen
Weet even niet meer dat alles met 50% korting vorig jaar ook met black friday was of dat dat met het kerst event of iets deregelijks was.
Hoop daar maar weer op dat zoiets ook nog gaat komen. Anders voorlopig toch niks nieuws voor mij
Ik zie een aantal extra bundles. Niets bijzonders aan
V96J-RGX3-NP46B-BLX5-SVNV
Edit:
Weg
[ Voor 3% gewijzigd door levik7 op 29-11-2016 20:20 ]
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.