nothing stops this train
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 08-04-2016 10:29 ]
nothing stops this train
Het is nog niet optimaal maar de prioriteit hoger zetten lijkt een verschil te maken! ThanksVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:06:
Als je veel lag ondervind, controleer of je onder Sound, Enable Reverb al hebt uitgevinkt, de Reverb zorgt voor een extreme drop in je Frame Rate. Uitzetten dus
Wat ook wel wilt helpen is het proces HOTS een hogere prioriteit geven in Windows.
Beeromaniac
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:53:
oh hoe doe je dat in windows 10? priotrity instellen? Niet dat ik last heb maar soms krijg ik kramedrops onder de 60fps terwijl ik altijd een steady 80fps heb.
bedankt zal vanavond is aanpassen
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-04-2016 11:57 ]
nothing stops this train
Ik heb best veel Aba gespeeld, en het is inmiddels wel 1 van mijn favorite solo queue heroes.Furinax schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:14:
Ben gister overstag gegaan en heb Abathur gekocht. Zijn hier Aba pro's met goede tips?
Ik speel eigenlijk op elke map locust build. En probeer meestal 1 lane met mijn body to pushen/soaken en een andere lane met mijn hat te helpen. Verder neem ik eigenlijk altijd Ultimate Evolution. Hat build met Monstrosity is leuk als je een Illidan in je team hebt en een andere melee assassin. Verder gebruikt ik de mines eigenlijk alleen als wards zodat ik veilig lanes kan soaken. Dat is veel meer waard dan het beetje dmg bij een objective.
Zoals misschien al gezegd is, is het de minimap je speelveld en kijk je daar meer op dan wat er verder op je scherm gebeurd. Goed je mines/wards is de gaten houden en ondertussen zoveel mogelijk je hat up te houden.
Discord: HotS Pals
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
[ Voor 27% gewijzigd door Tr!gger op 09-04-2016 19:45 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Het is inderdaad goed te merken dat veel mensen nieuwe heroes aan het proberen zijn. Met name de "erg moeilijke" heroes zie je nu veel meer en vooral ook veel harder falen.Tr!gger schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:50:
Lekker xp bonus, nog geen potje gewonnen wat een slechte teamspelers hele tijd. Oh toch wel eentje lol. Xul valt wel tegen moet ik zeggen.
Beeromaniac
Zoals in de warning soort van staat ingame ff /join GOT typen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Iemand al tegen de kael'Thas bug aangelopen? Hij's ondertussen niet meer te spelen in HL en TL, maar in QM is hij nog wel beschikbaar

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bKcbY41ZgjQ]
Nee, dat heb ik nog niet gezien. Discutabel haha. Hoop dat het snel wordt opgelost!Furinax schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:51:
Eigenlijk niet gespeeld dit weekend. (2 potjes vs AI).
Iemand al tegen de kael'Thas bug aangelopen? Hij's ondertussen niet meer te spelen in HL en TL, maar in QM is hij nog wel beschikbaar![]()
[video]
Vanavond weer een beetje tijd om te spelen, in ieder geval even Morales naar level 5 halen (nu nog level 4). Later in de week weer verder met andere heroes, voorlopig druk bezig met Dying Light (vorige week gekocht, wat een vette game).
Bedoel je met die Kael bug, want Kael is nu disabled in ranked en ik weet niet of je hier mensen voor kan bannen omdat Blizzard hen zelf de mogelijkheid er toe geeft door deze bug per ongeluk in te bouwen.badboyqxy schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:36:
neem aan dat gebruikers hiervan zeker in ranked, agressief gebanned gaan worden ?
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/20742939675
Please see Thrall's developer comment above.Furinax schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:25:
Wat aanpassingen? 15 heroes worden aangepast. Is nogal wat
Dat is waar, maar meeste zijn kleine buffs (al dan niet samen met kleine nerfs). Anyway, lijkt me wel een verbetering. Ik klaag nietFurinax schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:25:
Wat aanpassingen? 15 heroes worden aangepast. Is nogal wat
Ik heb gister mijn 1e game met artanis gespeeld, wat een toffe hero
Beeromaniac
Ook wel benieuwd of ik gelijk nog unlocks heb gekregen omdat ik alle WoW collector editions heb en ook van diablo
Tip: Gebruik het "recruit a friend" gebeuren. Als je dan level 10 raakt, krijg je Raynor en Sylvanas gratis.
http://eu.battle.net/heroes/en/game/recruit-a-friend/
Ik heb zelf al 4 vrienden (eigenlijk 2 en zelf 2 fake accounts) naar 10 gebracht, maar er zijn hier op tweakers vast wel andere mensen die je kunnen helpen!
Als je account nog niet level 5 is, kan je deze link gebruiken. Krijg je een gratis heroes (Sylvanas en Raynor) als je level 10 wordt. En je krijgt een stimpack voor extra xp.Inhumanous schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:19:
Zo ik ben Heroes Of The Storm nu ook aan het installeren/downloaden ik hoop dat die beetje fatsoenlijk te spelen is op me crapy laptop (volgende week een nieuwe laptop kopen) maar heb er wel vertrouwen in dat ik alvast een beetje de feeling kan op pakken voor ik me nieuwe laptop heb, na mijn weten is HotS ook weer niet heel zwaar.
Ook wel benieuwd of ik gelijk nog unlocks heb gekregen omdat ik alle WoW collector editions heb en ook van diablo
Edit: link https://battle.net/recruit/5WHSF7D9TP
thx Furinax voor de opmerking.
[ Voor 5% gewijzigd door Amplus op 12-04-2016 12:54 ]
Check je link ff AmplusAmplus schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:42:
[...]
Als je account nog niet level 5 is, kan je deze link gebruiken. Krijg je een gratis hero (Sylvanas als je level 10 wordt. En je krijgt een stimpack voor extra xp.
Maak er even een EU link van, anders gaat het voor jullie beide niet werken.Amplus#2750 has invited you to play Heroes of the Storm in the Americas!
[ Voor 4% gewijzigd door Furinax op 12-04-2016 12:57 . Reden: Foutieve link weggehaald uit de quote om verwarring te voorkomen ]
Thanks, aangepast.Furinax schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:49:
Check je link ff Amplus
Officiele balance patchnotes voor 13-04-2016
[ Voor 65% gewijzigd door Furinax op 13-04-2016 08:12 ]
thx voor de tip. Ik ben van het weekend begonnen. Heb je linkje even gebruiktAmplus schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:42:
[...]
Als je account nog niet level 5 is, kan je deze link gebruiken. Krijg je een gratis heroes (Sylvanas en Raynor) als je level 10 wordt. En je krijgt een stimpack voor extra xp.
Edit: link https://battle.net/recruit/5WHSF7D9TP
thx Furinax voor de opmerking.
Maar goed dat ze dat nu aangepakt hebben deze patch.
Met de Li-Ming nerfs ben ik dan weer minder blij... Maar goed, ze is ook wel (nog steeds) erg sterk.
Ik denk dat dit ook na de update mogelijk is icm Abathur.Amplus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:45:
Wauw die laatste clip van illidan, die self sustain is echt OP met Abathur attack speed + 20lvl talent.
Maar goed dat ze dat nu aangepakt hebben deze patch.
Het zal ongetwijfeld nog steeds goed zijn. Maar in die clip was het wel heel erg. Je zag zijn HP omhoog gaan terwijl er 2 heroes op hem in stonden te hakken.PatrickH89 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:36:
[...]
Ik denk dat dit ook na de update mogelijk is icm Abathur.
Met Reflexive Block (1 charge minder), Evasion en resistant als je W doet denk ik nog steeds dat 2 heroes die 'inhakken' op een Illidan nog steeds niets gaat uithalen. Zeker als je increased attack speed van de heroic en van Abathur hat meeneemt (die healing blijft ook bizar icm Illidan). Het was gewoon dom om zo te spelen van het andere team. Illidan krijg je neer als je 1 keer een stun doet (hoewel die heroic ook een relentless doet geloof ik?) en stug blijven doorgaan onder een keep is gewoon niet echt de beste keuze in dit geval. Stun en retreat was nu gewoon de beste oplossing.Amplus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:46:
[...]
Het zal ongetwijfeld nog steeds goed zijn. Maar in die clip was het wel heel erg. Je zag zijn HP omhoog gaan terwijl er 2 heroes op hem in stonden te hakken.
nothing stops this train
Illidan heeft echt totaal geen last meer van Pyroblast als je de goede talents kiest in ieder gevalKol Nedra schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:49:
Kael'thas pyroblast is so fking sterk! die doet 75% hp van je af als je bv Lunara/Sylvanas speelt etc....
Makkelijk op te vangen als Lunara met een klein beetje hulp van brightwingKol Nedra schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:49:
Kael'thas pyroblast is so fking sterk! die doet 75% hp van je af als je bv Lunara/Sylvanas speelt etc....
for anyone interested a LvL 15 Pyroblast deals 1685 damage.
Greater Spellshield (-75%) = 420
and Shield Dust (-50%) applies after that and we end up with 210 dmg total.
Op het laatste, die van zera, wat een prachtige save!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dat ziet er uit als een leuke game mechanic! STRIKE! Lekker bowlen met je tegenstanders, zeker binnenkort een keer proberen.
twitch.tv/mikesgameworld
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Woensdag 19 april komt ze voor Overwatch pre-orders beschikbaar toch? Is er ook al meer bekend wanneer ze voor andere spelers komt? Voor 15k en 10k?
De week daarna (26ste): http://us.battle.net/hero...later-this-month-4-2-2016adamvansanten schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:32:
Tracer ziet er zo tof uit! De blink gameplay spreekt me erg aan. Ga deze hero sowieso kopen!
Woensdag 19 april komt ze voor Overwatch pre-orders beschikbaar toch? Is er ook al meer bekend wanneer ze voor andere spelers komt? Voor 15k en 10k?
Overigens alleen voor digitale pre-orders. Dus ik krijg Tracer pas 24 mei
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 17-04-2016 13:09 ]
Ah top, dankjewel. Dus rond 10 mei dan voor 10k I guess.Thormodo schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:08:
[...]
De week daarna (26ste): http://us.battle.net/hero...later-this-month-4-2-2016
Overigens alleen voor digitale pre-orders. Dus ik krijg Tracer pas 24 mei.
Die Artanis en Thrall gameplay:
En beide clips zorgt de muradin ervoor dat ze het voor elkaar krijgen.hifigamefreak schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:26:
De nieuwe WTF moments:
[video]
Die Artanis en Thrall gameplay:

Had het helemaal gemist bij Artanis maar hij loopt duidelijk weg ja.separhim schreef op maandag 18 april 2016 @ 08:42:
[...]
En beide clips zorgt de muradin ervoor dat ze het voor elkaar krijgen.

damn ik moet wel zeggen dat tracer er als een leuke hero uitziet.
van het weekend abathur weer even uit de kast gehaald in QM, en das toch wel erg leuk...
helemaal als je teammates mee werken en doelwitten naar je mijnenveld helpen.
Inmiddels ook meer ervaring met verschillende heroes waardoor het clonen van heroes ook een stuk nuttiger is.
gaat haunted mines eigenlijk ooit nog terug komen?
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 18-04-2016 10:24 ]
Bij Artanis was het gewoon echt slecht van de tegenstander, vooral Muradin. Bij Thrall was het niet veel beter, valla die het verstandig vindt om melee range te gaan een Thrall. Weer een Muradin die weg loopt terwijl de rest van de team tegen een duelist vecht.hifigamefreak schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:14:
[...]
Had het helemaal gemist bij Artanis maar hij loopt duidelijk weg ja.
Eens even kijken wat ze kan doen dan.
Beeromaniac
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat die gewoon locked blijven. Misschien bij de recall niet, maar bij de blink lijkt het me wel. Anders is het wel echt te OP inderdaad.Thompson schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:20:
Vraag me af hoe een living bomb of triple tap zullen reageren op tracer. Kan ze die dodgen? Dan is haar mobility wel té.
Als er nog geen is, heb ik er hier even eentje aangemaakt: https://discord.gg/0xT4b7AsKC2z0iLC
Zoals de spotlight zegt is blink vergelijkbaar met illadin's sweep, maar dan met charges en zonder damage.Thompson schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:20:
Vraag me af hoe een living bomb of triple tap zullen reageren op tracer. Kan ze die dodgen? Dan is haar mobility wel té.
recall zeggen ze letterlijk dat het alle negative effects verwijdert. Dus ook living bomb.
Triple tap denk ik niet. Maar alle damage die je al hebt gehad is wel weg. De truc is recall te gebruiken nadat je veel damage hebt gehad, maar voordat je dood gaat. Tracers grote counter gaat een stun of silence worden.
Vond de haunted mines ook altijd een toffe map hoop ook echt dat deze terug komt. Nu helaas alleen beschikbaar via custom games....Gohan-san schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:20:
[...]
damn ik moet wel zeggen dat tracer er als een leuke hero uitziet.
van het weekend abathur weer even uit de kast gehaald in QM, en das toch wel erg leuk...
helemaal als je teammates mee werken en doelwitten naar je mijnenveld helpen.
Inmiddels ook meer ervaring met verschillende heroes waardoor het clonen van heroes ook een stuk nuttiger is.
gaat haunted mines eigenlijk ooit nog terug komen?
Ik denk dat tracer best wel OP wordt zeker in QM.
Ja dat idee heb ik ook. Echter, waar Blizzard al zei dat Li-Ming echt een skill-based hero was, verwacht ik dat Tracer enkel goed zal zijn bij spelers die goed kunnen omgaan met deze hero. Waar een aantal heroes nog vergevingsgezind zijn als je minder goed bent denk ik dat je enorm zult falen als je niet goed met haar om kunt gaan. Maar in de spotlight werd haar sterke punten al duidelijk uitgelicht.Amplus schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:01:
Naar mijn idee wordt 3x blink best OP. Heroes met 1x blink zijn al moeilijk te pakken te krijgen laat staan 3x blinken met een rewind. Li-Ming is met haar korte blink CD onwijs mobile, en kan makkelijk ontsnappen door snel over een muurtje heen te blinken. Ben erg benieuwd hoe dat met Tracer gaat worden, maar mijn gevoel zegt dat ze behoorlijk vervelend gaat worden om tegen te spelen.
Ik ben overigens ook benieuwd of haar reload blijft werken als ze gesilenced is. In de huidige vormgeving lijkt het een ability te zijn (je reload met "D" geloof ik). Als een silence ervoor zorgt dat Tracer niet eens kan auto-attacken dan is silence dubbel pijnlijk voor haar.
Tracer kan alleen niet door muurtjes heen blinken zoals Li-Ming. Ze kan alleen super snel bewegen als het ware. Het kost bijvoorbeeld 3 charges om om Tassadars wall heen te komen.Amplus schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:01:
Naar mijn idee wordt 3x blink best OP. Heroes met 1x blink zijn al moeilijk te pakken te krijgen laat staan 3x blinken met een rewind. Li-Ming is met haar korte blink CD onwijs mobile, en kan makkelijk ontsnappen door snel over een muurtje heen te blinken. Ben erg benieuwd hoe dat met Tracer gaat worden, maar mijn gevoel zegt dat ze behoorlijk vervelend gaat worden om tegen te spelen.
Neem aan dat auto-reload sowieso blijft werken. Of de handmatige reload (D) werkt, geen idee, zou zeggen van niet.Remmetje schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:56:
[...]
Ik ben overigens ook benieuwd of haar reload blijft werken als ze gesilenced is. In de huidige vormgeving lijkt het een ability te zijn (je reload met "D" geloof ik). Als een silence ervoor zorgt dat Tracer niet eens kan auto-attacken dan is silence dubbel pijnlijk voor haar.
[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 19-04-2016 15:06 ]
Je kunt dus geen damage dodgen ermee. Tot je de late talent ervoor hebt.RocketKoen schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:36:
[...]
Zoals de spotlight zegt is blink vergelijkbaar met illadin's sweep, maar dan met charges en zonder damage.
recall zeggen ze letterlijk dat het alle negative effects verwijdert. Dus ook living bomb.
Triple tap denk ik niet. Maar alle damage die je al hebt gehad is wel weg. De truc is recall te gebruiken nadat je veel damage hebt gehad, maar voordat je dood gaat. Tracers grote counter gaat een stun of silence worden.
Dat is in Overwatch standaard.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Wel alle skill shots. Geen auto-attacks.The Chosen One schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:36:
[...]
Je kunt dus geen damage dodgen ermee. Tot je de late talent ervoor hebt.
Dat is in Overwatch standaard.
http://eu.battle.net/heroes/en/blog/20099322
SYSTEM CHANGES
Matchmaking
Quick Match
- The matchmaking system will now account for each player’s Hero level in order to better define match quality and calculate win probabilities more accurately when attempting to create Quick Match games.
- As a result, players should now be matched with and against players of slightly lower skill when playing a Hero for the first time, and slightly higher skill when playing Heroes with which they have extensive experience.
- This will result in a higher percentage of evenly-matched games, in which each team has a 45% - 55% probability of victory, and should encourage more players to try out a greater variety of Heroes in Quick Match games.
- Additionally, this change will have minimal impact on Quick Match queue times, except for those at the extreme ends of the MMR spectrum.
[ Voor 85% gewijzigd door Furinax op 19-04-2016 17:30 ]
EDIT: Nu kan ik helemaal geen games joinen. Zegt dat ik een out of date version heb... Heb al scan and repair en check for updates gedaan, mocht niet baten. Dan maar even een game reinstall doen...
Reinstall heeft geholpen, nu werkt alles weer. Heel vreemd...
[ Voor 63% gewijzigd door adamvansanten op 19-04-2016 18:08 ]
Haar level 20 talent Total Recall lijkt mij onwijs sterk. Helemaal als je op level 1 een extra seconde neemt en reduced cooldown.
Verder vind Leeching rounds + Locked and Loaded ook een leuke combo die ze heeft. Maar het Loaded en Loaded moet je wel goed haar reload bar in de gaten houden.
Tracer lijkt mij echt een geweldige hero om mee te spelen, doet mij qua speelstijl erg denken aan Weaver (Dota 2 hero die met tijd speelt). Jammer genoeg moet ik wachten tot Overwatch uit is, aangezien ik de Collectors Edition in preorder heb staan. Anders krijg ik Tracer niet gratis hehe.separhim schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:55:
Tracer heeft een hero trailer gekregen, de eerste sinds cho'gall
[video]
Het doet ook heel erg aan weaver denken, alleen restored recall je health niet (tot lvl 20 dan)Nostordici schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:29:
[...]
Tracer lijkt mij echt een geweldige hero om mee te spelen, doet mij qua speelstijl erg denken aan Weaver (Dota 2 hero die met tijd speelt). Jammer genoeg moet ik wachten tot Overwatch uit is, aangezien ik de Collectors Edition in preorder heb staan. Anders krijg ik Tracer niet gratis hehe.
Leuke autoattack build, Sowieso is die autoreload snelheid talent mijn keus, geen zin om echt op te letten om op D te drukken voor een 35% extra damage buff voor die ene clip. 50% reload is toch een 20% dps increase die constant is
Denk dat melee lvl 1 talent ook handiger is. CDR is leuk maar 3 sec i.p.v. 4 lijkt me juist handiger.
Dat is wel balen zeg. Ach ja ze is zeer leuk, hetzelfde als bij overwatch, agressief spelen met haar beloond zeker maar je moet niet roekeloos erin springen.Nostordici schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:29:
[...]
Tracer lijkt mij echt een geweldige hero om mee te spelen, doet mij qua speelstijl erg denken aan Weaver (Dota 2 hero die met tijd speelt). Jammer genoeg moet ik wachten tot Overwatch uit is, aangezien ik de Collectors Edition in preorder heb staan. Anders krijg ik Tracer niet gratis hehe.
Nee die recall talent is het beste waarschijnlijk, die melee charge is niet echt veel en daarnaast is het gebruik van melee toch wel lastig is. Je kan beter de cooldown reduction voor recall omdat je zo veel goede recall talents hebt.The Chosen One schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:42:
Ik denk dat tenzij je echt constant elke seconde van de game er boven op zit die toch overal meer DPS zal geven. Meer reliable.
Denk dat melee lvl 1 talent ook handiger is. CDR is leuk maar 3 sec i.p.v. 4 lijkt me juist handiger.
En goede recall talents... meh. Alleen de lvl 20 talent is dat. Ik ga liever voor stabiliteit en betrouwbaarheid.
http://www.heroesnexus.com/builds/11432-tracer-build
Had af en toe de neiging om recall in te drukken ipv blink waardoor ik mezelf kwijt raakte. Heb nog wel wat oefening nodig dus. Misschien is dit samen met Gall de enige hero waarbij camera lock een optie is.
En dit is de build die ik gebruik. Naja, zelf achter gekomen
http://www.heroesnexus.co...-tracer#cZbZfZjZkZdZUZNBA
Doordat je na recall nog twee keer kan blinken ben je echt ongrijpbaar. Tegen een andere tracer is Jumper ook wel handig (als die dat niet heeft dan
Vanavond nog eens wat meer expirimenteren, tot nu toe bevalt ze wel.
Die 50% increase is niet zoveel als het lijkt omdat jij volgens overschat hoe vaak je melee kan gebruiken, ik probeer het vaak te spammen maar je moet er zeer dicht op staan. Daarnaast snap ik niet hoe jij melee stabieler dan recall.The Chosen One schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:22:
50% increase is superveel voor iets wat je vaak gebruikt ook nog. En daarnaast ga ik liever voor iets waar ik zekerder van ben. En 3 sec i.p.v. 4 is ook handiger daarvoor.
En goede recall talents... meh. Alleen de lvl 20 talent is dat. Ik ga liever voor stabiliteit en betrouwbaarheid.
[ Voor 9% gewijzigd door Hoof op 20-04-2016 09:28 ]
Beste manier om haar tegen te houden is target stuns/polymorph, dus uther en brightwing zijn goed tegen haar. Daarnaast zijn de twee stealthies erg goed tegen haar, zat gister wat nova te spelen tegen Tracer, die kan bijna niks tegen jou doen tenzij ze haar ulti op jou probeert te gooien. Pinning shot build maakt gehakt van haar.adamvansanten schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:42:
Inmiddels ook een aantal potjes tegen Tracer gespeeld, wat is die hero lastig te vangen zeg! Damage output is gelukkig niet extreem hoog, maar enorme escape en poke mogelijkheden. Krijg er zin van om er zelf mee te spelen.
Helaas heet de ability blink, maar is het een dash. Dat zaait nogal wat verwarring.Thormodo schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:00:
[...]
Tracer kan alleen niet door muurtjes heen blinken zoals Li-Ming. Ze kan alleen super snel bewegen als het ware. Het kost bijvoorbeeld 3 charges om om Tassadars wall heen te komen.
[...]
Neem aan dat auto-reload sowieso blijft werken. Of de handmatige reload (D) werkt, geen idee, zou zeggen van niet.
hwbot; wiLLius
Ja, de conclusie stuns had ik ook getrokken. Een goede stun op Tracer en ze kan niets meer, zeker niet als je team een beetje adequaat reageert. Hoezo pinning shot dan? Pinning shot slowt toch alleen (en extra damage)?separhim schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:50:
[...]
Beste manier om haar tegen te houden is target stuns/polymorph, dus uther en brightwing zijn goed tegen haar. Daarnaast zijn de twee stealthies erg goed tegen haar, zat gister wat nova te spelen tegen Tracer, die kan bijna niks tegen jou doen tenzij ze haar ulti op jou probeert te gooien. Pinning shot build maakt gehakt van haar.
Pinningshot + autoattack met follow through is al gauw 30-40% van haar HP. Als je dan twee charges pakt voor pinningshot moet ze al direct terug. Als je dan ook nog snel genoeg bent voor snipe dan heb je een dode tracer.adamvansanten schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:04:
[...]
Ja, de conclusie stuns had ik ook getrokken. Een goede stun op Tracer en ze kan niets meer, zeker niet als je team een beetje adequaat reageert. Hoezo pinning shot dan? Pinning shot slowt toch alleen (en extra damage)?
[ Voor 7% gewijzigd door separhim op 20-04-2016 10:08 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ah op die manier, ja dat moet wel werken. Ga ik vanavond ook even proberen denk ik!separhim schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:07:
[...]
Pinningshot + autoattack met follow through is al gauw 30-40% van haar HP. Als je dan twee charges pakt voor pinningshot moet ze al direct terug. Als je dan ook nog snel genoeg bent voor snipe dan heb je een dode tracer.
Succes, tracer kan je niet revealen buiten haar ulti dus dat is geen probleem.adamvansanten schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:17:
[...]
Ah op die manier, ja dat moet wel werken. Ga ik vanavond ook even proberen denk ik!
Nova gaat Tracer alleen 1v1 verslaan als ze haar Snipe raakt, wat in mijn ogen erg lastig is. Nova heeft zelf geen escape, dus 2x een magazine en een melee en het is klaar met Nova.
Na level 20 als Tracer Total Recall heeft kunnen beide champs het wel vergeten.
En omdat de ult van Tracer zo snel weer up is, is er een grote kans dat je die ook beschikbaar hebt in een duel. Maarja, ben zever nog niet echte goede Nova spelers tegen gekomen, maar dit zijn mijn bevinden zover.
Mijn eigen bevindingen zijn eerder dat je met Nova Tracer goed kan wegjagen. Pinningshot + autoattack, als je de talents er voor kiest, zorgt ervoor dat tracer niet goed duelen met nova.Amplus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:09:
Ik ben niet erg overtuigd dat Zera en Nova gehakt van Tracer maken. Als Zera haar jumped blinked ze gewoon weg en als je er achter aan blinkt kan Tracer Zera gewoon kiten… Zodra Zera zijn spike gebruikt kan je recall gebruiken om de slow te dodgen en ga je verder met hem kiten totdat hij weer blinkt. Dan heb je weer genoeg blink charges om weer afstand te creëren.
Nova gaat Tracer alleen 1v1 verslaan als ze haar Snipe raakt, wat in mijn ogen erg lastig is. Nova heeft zelf geen escape, dus 2x een magazine en een melee en het is klaar met Nova.
Na level 20 als Tracer Total Recall heeft kunnen beide champs het wel vergeten.
En omdat de ult van Tracer zo snel weer up is, is er een grote kans dat je die ook beschikbaar hebt in een duel. Maarja, ben zever nog niet echte goede Nova spelers tegen gekomen, maar dit zijn mijn bevinden zover.
Tracer heeft als grootste probleem dat ze stealth niet goed kan revealen dus daarom werken zera en nova wel goed tegen haar, omdat die twee altijd op hun manier kunnen engagen en zich in een beter positie kunnen opstellen.
Dat je als Tracer geen stealth kan revealen wilt niet zeggen dat je ze niet kunt zien. Dus als je op dat moment niet met hun wilt dealen kan je altijd weg blinken. En kan je jezelf wel voorbereiden, door jezelf goed te positioneren.separhim schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:44:
[...]
Mijn eigen bevindingen zijn eerder dat je met Nova Tracer goed kan wegjagen. Pinningshot + autoattack, als je de talents er voor kiest, zorgt ervoor dat tracer niet goed duelen met nova.
Tracer heeft als grootste probleem dat ze stealth niet goed kan revealen dus daarom werken zera en nova wel goed tegen haar, omdat die twee altijd op hun manier kunnen engagen en zich in een beter positie kunnen opstellen.
Full pinningshot build voor Nova is het meest effectief, met als finish Triple Tap (maar wie neemt die ult nou?). Maar than again Recall. Niet vergeten dat de attack speed van Nova best langzaam is. Dus je krijgt 1 AA af die veel dmg doet en later 2, that's it.
Tracer heeft een lvl 1 talent dat je 4s niet kan restealthen maar ik denk dat Nova sowieso niet de kans krijgt als je de duel aangaat. Ik zie Nova gewoon niet als een counter voor Tracer. Want zo als is ik eerder schreef, als je op dat moment niet hem haar wilt dealen gebruik je gewoon je escape.
Heb je zelf al geprobeerd om nova tegen tracer te spelen? Toen ik het gisteravond deed had ik wel succes ermee, kan zijn dat de tracer niet goed waren maar dan nog. Als ik een volle rotation afkreeg uit mijn skills dan was het een goede tracer. Dan wachtte ik ook meestal met mijn aanval op Tracer nadat ze recall had gebruikt en met longshot kun je haar nog raken na haar eerste blink.Amplus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:04:
[...]
Dat je als Tracer geen stealth kan revealen wilt niet zeggen dat je ze niet kunt zien. Dus als je op dat moment niet met hun wilt dealen kan je altijd weg blinken. En kan je jezelf wel voorbereiden, door jezelf goed te positioneren.
Full pinningshot build voor Nova is het meest effectief, met als finish Triple Tap (maar wie neemt die ult nou?). Maar than again Recall. Niet vergeten dat de attack speed van Nova best langzaam is. Dus je krijgt 1 AA af die veel dmg doet en later 2, that's it.
Tracer heeft een lvl 1 talent dat je 4s niet kan restealthen maar ik denk dat Nova sowieso niet de kans krijgt als je de duel aangaat. Ik zie Nova gewoon niet als een counter voor Tracer. Want zo als is ik eerder schreef, als je op dat moment niet hem haar wilt dealen gebruik je gewoon je escape.
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.