Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
De nieuwe 1000 dps Illidan. (en de haat van 10.000 jaar natuurlijk)

De pijn genaamd mind control.

[ Voor 22% gewijzigd door Furinax op 30-03-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:29

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Epic plays #64:

En voor de liefhebber nog #63, zeker gezien de Artanis video aan het einde (rond 2:50) het kijken waard :*) :

[ Voor 0% gewijzigd door hifigamefreak op 30-03-2016 10:28 . Reden: smiley ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Furinax schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:45:
De nieuwe 1000 dps Illidan. (en de haat van 10.000 jaar natuurlijk)

De pijn genaamd mind control.
[video]
Wel opvallend dat de deze effectieve MC's enkel boven de level 20 zijn waarbij de talent voor de verhoogde movement speed is gekozen.

Thanks trouwens voor het delen van de 1000 dps Illidan. Ik ga die build zeker eens proberen om te zien hoe snel die squishies dood gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:49
Remmetje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Wel opvallend dat de deze effectieve MC's enkel boven de level 20 zijn waarbij de talent voor de verhoogde movement speed is gekozen.
Klopt, tijdens de PTR heb ik het ook wat geprobeerd en het is lastig om iemand te kunnen isoleren voor lvl 20. Daarnaast is het ook slechter als je team niet samen werkt. Ik heb een paar keer gehad dat ik iemand pakte en de rest van mijn team rende verder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 3h 3 hours ago

Work on maintenance continues. We'll keep you updated on developments. Sorry for the inconvenience. #BlizzCS

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 4h 4 hours ago

Maintenance has been extended; we do not have an estimated time just yet. Sorry for the disruption. #maint

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 9h 9 hours ago

Maintenance has been extended; we do not have an estimated time just yet. Sorry for the disruption. #maint #BlizzCS

Gaat lekker met die nieuwe patch :(

Edit: probleem is net verholpen, kom er net in :). Alleen geen nieuwe daily quest gekregen :'(...

Edit2: kreeg net de daily wel alleen staan alle hero's op 0XP terwijl de hero levels wel kloppen :P. Het zal wel druk zijn atm, kom later wel weer terug online.

[ Voor 19% gewijzigd door hifigamefreak op 30-03-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
is er een doss attack gaande ze zijn wel heel lang bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:41
Bij mij doet ie het nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Heerlijk om te lezen dat er mensen zijn die een dag vrij hebben genomen voor deze patch, terwijl er altijd problemen zijn na het uitrollen van (grote) patches :)
Zit met volle overgave te genieten van de rage op Reddit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoozer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:41
Ik heb 2 weken vrij, en nee, dat heeft niks met de patch te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Waarschuwing voor de Dehaka spelers, hij's bugged
DEHAKA - "BRUSHSTALKER" BUG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Furinax schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:50:
Waarschuwing voor de Dehaka spelers, hij's bugged
DEHAKA - "BRUSHSTALKER" BUG
Als ik de reports zo lees lijkt het vooral te buggen wanneer de plek waar jenaartoe wilt bezet is op het moment van het einde van je channel

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Complimenten trouwens aan blizzard voor het nieuwe Home menu met Dehaka, erg vet!

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 15:44
Ik mag Dehaka erg, erg lekkere hero, en met die permanente agility ook een ideale body blocker. hele leuke warrior tot zover, met Isolation als ontzettend sterke lockdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
We're always looking at characters that haven't seen any love in a while and providing attention when necessary. A few of our specific criteria for finding Heroes we think are in need of updates (big or small) are:
  • Talent tiers that are dominated by a Talent (pick or win rate)
  • Particularly low or high play rates
  • Particularly low or high win rates
  • Heroes that have a playstyle that isn't fun to play with or against
Arthas and Anub'arak have updates coming soon™. These won't be as large as the recent updates to Heroes like Kael'thas or Illidan, but should help make them feel fresh and give them more distinctive roles. Artanis is going to have part of Zealot Charge be made baseline in the same release. Rexxar does have changes on the horizon, but it's a little farther out and we haven't decided the scope needed for him yet. We have no active plans to make any large changes to Leoric right now, but we're watching him and will always make number adjustments as necessary.
Concerning Supports, we do have a small update coming out in a few weeks that should help low pick rate Heroics on them (as well as a few other roles).
https://www.reddit.com/r/...velopers_are_back/d1jh0s0

Artanis zealot charge baseline, fuck yeah!

[ Voor 84% gewijzigd door Furinax op 31-03-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Een buf voor Anub zie ik wel zitten. Vond het altijd een leuke hero om te spelen maar kon vaak gewoon net niet goed genoeg meekomen in vergelijking met andere warriors.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Thompson schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Een buf voor Anub zie ik wel zitten. Vond het altijd een leuke hero om te spelen maar kon vaak gewoon net niet goed genoeg meekomen in vergelijking met andere warriors.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel een beetje van sta te kijken. Heb nooit problemen gehad met Anub en is ook een van mijn heroes met de hoogste winrate... Ook een van mijn favoriete heroes, dus een buff is altijd welkom!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
adamvansanten schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel een beetje van sta te kijken. Heb nooit problemen gehad met Anub en is ook een van mijn heroes met de hoogste winrate... Ook een van mijn favoriete heroes, dus een buff is altijd welkom!
Anub heeft er last van dat hij op veel punten net niet is, hij heeft net wat weinig damage, wat weinig levens. Het is niet slecht maar hij komt steeds net te kort om goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

separhim schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:41:
[...]

Anub heeft er last van dat hij op veel punten net niet is, hij heeft net wat weinig damage, wat weinig levens. Het is niet slecht maar hij komt steeds net te kort om goed te zijn.
Ik begrijp het argument, maar ben het er nog steeds niet mee eens. Nou moet ik zeggen dat ik niet echt op hoog niveau speel (MMR rond de 1500), dus op hoog niveau zal het ongetwijfeld heel anders zijn. ;) Ik zit zelf op een winrate van 75% met Anub, volgens Hotslogs... Is mijn hoogste winrate, als ik 5 potjes Cho'Gall niet mee tel.

[ Voor 5% gewijzigd door adamvansanten op 31-03-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
adamvansanten schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Ik begrijp het argument, maar ben het er nog steeds niet mee eens. Nou moet ik zeggen dat ik niet echt op hoog niveau speel (MMR rond de 1500), dus op hoog niveau zal het ongetwijfeld heel anders zijn. ;) Ik zit zelf op een winrate van 75% met Anub, volgens Hotslogs... Is mijn hoogste winrate, als ik 5 potjes Cho'Gall niet mee tel.
Tja iedereen heeft zijn voorkeur, het nadeel van anub is dat hij te weinig health heeft om een effectieve tank te zijn, hoewel hij er wel de kit voor en ook weer te weinig damage heeft om een effectieve bruiser te zijn waardoor hij niet echt gebruikt wordt op hogere niveau's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

separhim schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:06:
[...]

Tja iedereen heeft zijn voorkeur, het nadeel van anub is dat hij te weinig health heeft om een effectieve tank te zijn, hoewel hij er wel de kit voor en ook weer te weinig damage heeft om een effectieve bruiser te zijn waardoor hij niet echt gebruikt wordt op hogere niveau's.
Dat inderdaad, valt er een beetje tussenin. Vind zijn kit hartstikke leuk, lekker veel CC en met de healing beetles ook veel sustain. Maar een net wat grotere healthpool bijvoorbeeld zou al veel verschil kunnen maken.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

We gaan het zien, toch fijn dat ze een hero die ik leuk vind buffen. Zal dan ook verder niet meer klagen en mijn mond houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Nieuwe hero confirmed!

V-07-TR-0N

Wel op de koreaanse website, dus denk dat het daar al 1 april is, maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Furinax schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:15:
Nieuwe hero confirmed!

V-07-TR-0N

Wel op de koreaanse website, dus denk dat het daar al 1 april is, maar toch :D
Haha de laatste plaatje ook echt met een regenboog straal uit z'n lichaam

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Tis dat het 1 april is, maar het zo wel een coole hero zijn XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
Wie zegt dat Artanis niet kan tanken?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gGuwhhUl.jpg

Helaas viel het muntje hun kant op, maar dit zijn toch serieuze nummers. Aardige game met mede-tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04-2021
Ouch 40 min game, dat is wel een behoorlijke lange zit.
Maar je had zeker de laatste 3 shield talents genomen? Dan wordt hij inderdaad best tanky van.

Discord: HotS Pals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Heroes of the Storm Spring Championship is begonnen om 4 uur vannacht.

Stream 1: https://www.twitch.tv/blizzheroes
Stream 2: https://www.twitch.tv/blizzard

Bracket: http://wiki.teamliquid.ne...lobal_Championship/Spring
Portrait dat je krijgt als je kijkt: http://us.battle.net/hero...o-new-portraits-2-24-2016 (Even goed doorlezen. Je moet je Battle.net account aan je Twitch profiel koppelen, anders ontvang je niets)

De bracket link bevat ook de uitslagen van reeds gespeelde games, dus niet klikken als je de VODS / replay stream wilt kijken en nog geen resultaten wilt weten!

Ik kijk op t werk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Furinax op 01-04-2016 08:26 . Reden: spoiler alert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 08:53
Dank voor de herinnering, ook maar even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Furinax schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:16:
Heroes of the Storm Spring Championship is begonnen om 4 uur vannacht.

Stream 1: https://www.twitch.tv/blizzheroes
Stream 2: https://www.twitch.tv/blizzard

Bracket: http://wiki.teamliquid.ne...lobal_Championship/Spring
Portrait dat je krijgt als je kijkt: http://us.battle.net/hero...o-new-portraits-2-24-2016 (Even goed doorlezen. Je moet je Battle.net account aan je Twitch profiel koppelen, anders ontvang je niets)

De bracket link bevat ook de uitslagen van reeds gespeelde games, dus niet klikken als je de VODS / replay stream wilt kijken en nog geen resultaten wilt weten!

Ik kijk op t werk :)
Moest je nou echt daadwerkelijk een match kijken, of is de stream een tijdje open hebben staan voldoende? Ik heb hem net aangeklikt (background tab op werk) en zie de casters nu praten, er wordt dus wel uitgezonden (geen placeholder image). Is dit een half uurtje open laten staan voldoende, of moet er echt een match gekeken worden? Enig idee?

EDIT: Nu is er wel een match gaande. Komt dus wel goed met dat portrait. :)

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 01-04-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 13:22
Ik heb de afgelopen 2 weken vrij vaak met Artanis gespeeld, en ik moet zeggen dat ie nu ook zeker niet tegenvalt, vooral als je voor een paar shield talents gaat (vooral de reduction op ability dmg ipv triple strike helpt erg). Ik denk dat Zealot Charge als baseline wel erg sterk wordt; ik verwacht dat ze dan zijn dmg gaan nerfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Viccers schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:42:
[...]

Ik heb de afgelopen 2 weken vrij vaak met Artanis gespeeld, en ik moet zeggen dat ie nu ook zeker niet tegenvalt, vooral als je voor een paar shield talents gaat (vooral de reduction op ability dmg ipv triple strike helpt erg). Ik denk dat Zealot Charge als baseline wel erg sterk wordt; ik verwacht dat ze dan zijn dmg gaan nerfen...
Ze waren wel van plan om de range van Charge te verminderen als het baseline wordt, dus ik denk dat ze dan ook nog zijn damage nerfen. Hij is ook niet met baseline Charge in staat om te tanken dus zijn damage nerfen zou hem weer terug naar de bottom-tier sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hoe staat het eigenlijk met Illidan? Ik heb vanavond pas tijd om te spelen (en ga hem dan zeker even proberen). Anderen die al met de reworked Illidan hebben gespeeld? Hoorde dat zowel damage als sustain een stuk beter is nu?

Ik doel voornamelijk op de Illidan 1000 DPS build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:29

The Chosen One

Zie signature!

Ik vind Artanis een leuke hero maar er is als je echt wilt winnen geen reden om hem te kiezen. Hij is geweldig in kleine fights maar grote teamfights en stuns en z'n hele trait is bijna nutteloos.
Damage is ook vrij bagger, ook vergeleken met andere tanks die betrouwbaarder kunnen tanken.
Benieuwd naar de buffs.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
The Chosen One schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:31:
Ik vind Artanis een leuke hero maar er is als je echt wilt winnen geen reden om hem te kiezen. Hij is geweldig in kleine fights maar grote teamfights en stuns en z'n hele trait is bijna nutteloos.
Damage is ook vrij bagger, ook vergeleken met andere tanks die betrouwbaarder kunnen tanken.
Benieuwd naar de buffs.
Klopt met zealots charge is hij zowat de beste 1v1 hero die er is, maar in team fights is hij toch een stuk minder nuttig dan andere warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
The Chosen One schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:31:
Benieuwd naar de buffs.
Damage vrij bagger?
Kijk even naar de hero damage in deze post: Furinax in "[PC / MAC] Heroes of the Storm"
Is volledig tank/shield spec. Damage is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1 game betekent niet veel... Er is een reden waarom hij niet veel gespeeld wordt. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
de reden dat hij niet veel gespeeld wordt, is dat hij pas leuk wordt zodra je zealot charge hebt. Je team moet constant bij je blijven en hij werkt dus alleen goed in pre-made teams. Damage heeft er niets mee te te maken, want van alle warrior/bruisers doet alleen Sonya doet meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat zijn een paar van de redenen ja, dus redenen genoeg dat andere heroes een betere keuze als je wilt winnen. Precies wat ik zeg.
Plus hij is een slechte solo tank, gefoccused worden is wat je wilt als een tank maar als enige tank red je dat ook meestal niet. En als je alle tank/shield talents neemt is je damage gewoon flut. Kan hij damage doen? Ofc, spec een bepaalde manier, heb een 40 minuten game, heb geluk met lineup etc, slechte focus van tegenstander (low mmr of zo) etc. Over het algemeen meh.
En premade teams tja, zo werkt het grootste gedeelte van de game natuurlijk niet.

En als je meer damage doet met Artanis dan met Leoric etc doe je wat fout met die heroes. ;p

[ Voor 15% gewijzigd door The Chosen One op 01-04-2016 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zodra die gameplay beelden er zijn let me know, krijg haar bij Overwatch dus ben benieuwd. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
The Chosen One schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:41:
Zodra die gameplay beelden er zijn let me know, krijg haar bij Overwatch dus ben benieuwd. ;p
Als goed is gaan we morgen de eerste beelden zien. Zelf ben ik ook erg benieuwd hoe haar gameplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sylvanas is heel haar corruption talent kwijt? Hebben eindelijk besloten dat die talent toch te imba was?

Ik zat gisteren haar even voor een daily te spelen en toen kwam ik er achter dat ze heel anders in elkaar zit tegenwoordig.

Hoe vaak gaan die iconen nog veranderen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

adamvansanten schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:07:
Hoe staat het eigenlijk met Illidan? Ik heb vanavond pas tijd om te spelen (en ga hem dan zeker even proberen). Anderen die al met de reworked Illidan hebben gespeeld? Hoorde dat zowel damage als sustain een stuk beter is nu?

Ik doel voornamelijk op de Illidan 1000 DPS build.
gisteren veel met illidan gespeeld en wat een killing machine is dat geworden ! speelt erg fijn, maar nog steeds kwetsbaar als je gestunned wordt.

ik vind de wijzigingen zeer prettig in ieder geval!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt een beetje als een 1 april grap gepresenteerd. Ze doen altijd veel aan April's Fool Day bij Blizzard.
Een ultra-engine die werkt op je mobiel.. Jaja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Te nep, te overdreven. Net als googles zelfrijdende fiets. Als je het doet doe het dan goed zoals;

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jnIm8DCJ-HE]

[ Voor 47% gewijzigd door The Chosen One op 01-04-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Vanmiddag gaat Flaminglion op twitch HotS Livestreamen

YouTube: Heroes of the Storm - live stream op twitch.tv

het is op www.twitch.tv/mikesgameworld

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Inmiddels wat potjes met de nieuwe Illidan gespeeld. Nog steeds squishy, maar damn wat een damage (en sustain, zolang je slaat). Echt een heel goede rework, hopelijk gaan ze dit ook met een aantal andere "oude" heroes doen! Hoe zijn de reworked Kael'thas en Tychus builds?

En is er al wat bekend over wanneer Gazlowe een rework krijgt? Daar kijk ik ook wel naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

adamvansanten schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:00:
Inmiddels wat potjes met de nieuwe Illidan gespeeld. Nog steeds squishy, maar damn wat een damage (en sustain, zolang je slaat). Echt een heel goede rework, hopelijk gaan ze dit ook met een aantal andere "oude" heroes doen! Hoe zijn de reworked Kael'thas en Tychus builds?

En is er al wat bekend over wanneer Gazlowe een rework krijgt? Daar kijk ik ook wel naar uit!
Gazlowe heeft al een rework gehad!

Heb nog niet heel veel gespeeld met hem maar hij schijnt vooral wat meer build diversiteit te hebben gekregen.

Lazor en turrets zijn beide viable maar ik vind de Xplodium build erg leuk, zeker met al die nieuwe talents daarvoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax
TRACER ZIPS INTO THE NEXUS LATER THIS MONTH

[ Voor 3% gewijzigd door Furinax op 03-04-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

hifigamefreak schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:04:
[...]

Gazlowe heeft al een rework gehad!

Heb nog niet heel veel gespeeld met hem maar hij schijnt vooral wat meer build diversiteit te hebben gekregen.

Lazor en turrets zijn beide viable maar ik vind de Xplodium build erg leuk, zeker met al die nieuwe talents daarvoor :)
Oh damn, dat heb ik helemaal gemist dan! Ook maar weer eens proberen...

En Tracer ziet er echt tof uit! Lekker snelle gameplay, houd ik wel van. Die ga ik sowieso kopen! Alleen jammer dat de Master Skin zo saai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
Tracer ziet er idd lekker snel uit, die ga ik na Dehaka ook zeker aanschaffen :)
nog 1 weekje wachten dan is Dehaka alweer 10k gold :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Free Hero Rotation : 05 - 12 April self.heroesofthestorm
  • Malfurion
  • Valla
  • Artanis
  • Gazlowe
  • Illidan
  • Tyrande
  • Stitches (Slot unlocked at Player Level 5)
  • Butcher (Slot unlocked at Player Level 7)
  • Lt. Morales (Slot unlocked at Player Level 12)
  • Xul (Slot unlocked at Player Level 15)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.stormkings.de/wp-content/uploads/2016/04/infographic_heroes_of_the_storm_korea_global_spring_championship_0016.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door Furinax op 04-04-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Kol Nedra schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:34:
Tracer ziet er idd lekker snel uit, die ga ik na Dehaka ook zeker aanschaffen :)
nog 1 weekje wachten dan is Dehaka alweer 10k gold :)
Tracer ziet er inderdaad wel leuk uit. Dehaka vind ik ook zeer leuk, hij heeft mij verrast met zijn mogelijkheid om damage te doen, maar hij is wel lastig te spelen omdat zijn ulti en Q een flinke delay hebben. Daarnaast zijn veel van zijn talents best wel slecht.

[ Voor 82% gewijzigd door separhim op 04-04-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

separhim schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:09:
[...]

Tracer ziet er inderdaad wel leuk uit. Dehaka vind ik ook zeer leuk, hij heeft mij verrast met zijn mogelijkheid om damage te doen, maar hij is wel lastig te spelen omdat zijn ulti en Q een flinke delay hebben. Daarnaast zijn veel van zijn talents best wel slecht.
Dehaka valt me inderdaad ook wel mee (in positieve zin). Ben al een aantal keer op venijnige manier door hem geganked met zijn irritante W en R skills. Over de talents weet ik niets te zeggen aangezien ik de hero zelf niet heb gekocht (heb al genoeg tanks die ik leuk vind om te spelen).

Grappig overigens om te zien dat 2x support best performing is. Ik kom dit de laatste tijd ook steeds vaker tegen in QM potjes en het team met 2x support wint meestal wel.

Overigens iets anders wat ik laatst tegen kwam in QM: een full party met 5x specialist. Echt heel lastig om daar van te winnen (was ook wel een pushmap waar we op speelden). Moest wel twee keer kijken in het loading screen, bizarre compo...

[ Voor 23% gewijzigd door adamvansanten op 04-04-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
adamvansanten schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:40:
[...]

Dehaka valt me inderdaad ook wel mee (in positieve zin). Ben al een aantal keer op venijnige manier door hem geganked met zijn irritante W en R skills. Over de talents weet ik niets te zeggen aangezien ik de hero zelf niet heb gekocht (heb al genoeg tanks die ik leuk vind om te spelen).
Zij gank potential is natuurlijk hoog maar zo is hij ook gebouwd, maar veel talents zijn gewoon zeer meh over het algemeen, veel healing talents zijn gewoon eigenlijk overbodig met zijn trait, zijn talents rondom zijn burrow zijn ronduit nutteloos en je hebt weinig mogelijkheden om zijn damage te buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

separhim schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:47:
[...]

Zij gank potential is natuurlijk hoog maar zo is hij ook gebouwd, maar veel talents zijn gewoon zeer meh over het algemeen, veel healing talents zijn gewoon eigenlijk overbodig met zijn trait, zijn talents rondom zijn burrow zijn ronduit nutteloos en je hebt weinig mogelijkheden om zijn damage te buffen.
Was dus een goed idee om hem niet aan te schaffen (in ieder geval op dit moment). ;)

Illidan is nog steeds een beest, lovin' it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
separhim schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:47:
[...]

Maar dat hoef ook helemaal niet.
Dehaka is vooral irritant en doet voldoende damage imo, zeker als je dark swarm cooldown kunt verlagen met hero hits.

Mijn Build:

Increased Agility
One that collects
Symbiosis
Isolation
Dark dwarm cc reduction
Burrow healer
Brushstalker cd

Zo kun je nog wat makkelijker catchup spelen. Dehaka is wel een hero die je vooral in teamverband moet gebruiken, dan kun je tenminste wat controle hebben op wie je ganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Akaendra schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:37:
[...]

Maar dat hoef ook helemaal niet.
Dehaka is vooral irritant en doet voldoende damage imo, zeker als je dark swarm cooldown kunt verlagen met hero hits.

Mijn Build:

Increased Agility
One that collects
Symbiosis
Isolation
Dark dwarm cc reduction
Burrow healer
Brushstalker cd

Zo kun je nog wat makkelijker catchup spelen. Dehaka is wel een hero die je vooral in teamverband moet gebruiken, dan kun je tenminste wat controle hebben op wie je ganked.
Ja klopt op solo queue is hij niet te gebruiken vind ik, te vaak begrijpt je team je niet of kan je niet blijven soaken tot de objective.
Ik gebruik bijna dezelfde build als jij alleen op lvl 4 pak ik herostalker, want die vind ik fijner met ganking, en op 16 zit ik nog te switchen tussen de extra range en jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Heroes of the Dorm XP en Free Hero Roster Weekend

http://us.battle.net/heroes/en/blog/20079817/

dat betekent dus voor een weekend alle heroes en 50% extra XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dehaka lijkt imo wat op Diablo. Om hem te laten werken moet je of heel goed weten wat je aan het doen bent, of hem pakken als second tank.

Wat is jullie mening btw over de nieuwe Block?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 08:53
Akaendra schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:06:
Heroes of the Dorm XP en Free Hero Roster Weekend

http://us.battle.net/heroes/en/blog/20079817/

dat betekent dus voor een weekend alle heroes en 50% extra XP
50% extra xp is zelfs 10 dagen :)

50% Bonus XP Event

April 8, 10:00 a.m. PDT (All Regions) - April 18, 10:00 a.m. PDT (All Regions)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Sweet!
Kan ik eindelijk zonder al te veel potjes kerrigan en Morales naar 10 brengen :-)

De nieuwe block vind ik prima. Speel zelf weing tank characters en kies eigenlijk nooit block. Heb er geen last van om tegenstander tanks/block specced heroes plat te krijgen.

Alle Tracer info met talents/abilities en achtergrond verhaal:
http://www.rgj.com/story/...rm-technobubble/82617200/

[ Voor 25% gewijzigd door Furinax op 05-04-2016 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Wauw alle heroes unlocked, dat is best nice!
Jammer dat mijn free stimpack alweer op is.

Verder heb ik van de nieuwe block nog weinig gemerkt. De enige heroes waar ik vaak block op neem is Lt. Morales en Murky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh mooi! kan ik mooi Dehaka uittesten hoef ik hem niet eens 10k voor uit te geven om te kijken of het wat voor mij is :) en ook Xul even naar lvl 5 brengen :)

en ook dikke xp bonus, heb nog steeds 0 lvl 10 heroes, misschien krijg ik het voor elkaar om Sylvanas en Thrall naar lvl 10 te brengen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2016 09:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Kol Nedra schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:29:
oh mooi! kan ik mooi Dehaka uittesten hoef ik hem niet eens 10k voor uit te geven om te kijken of het wat voor mij is :) en ook Xul even naar lvl 5 brengen :)
Je kan toch ook langer wachten? Nieuwe heroes worden vanzelf F2P. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
klopt, maar wat moet ik anders met mijn gold doen, heb alle heroes al die ik wil :P
en een masterskin is misschien een optie, maar dat is alleen maar een skin, liever een hero unlocken voor hetzelfde bedrag

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2016 09:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Kol Nedra schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:32:
klopt, maar wat moet ik anders met mijn gold doen, heb alle heroes al die ik wil :P
en een masterskin is misschien een optie, maar dat is alleen maar een skin, liever een hero unlocken voor hetzelfde bedrag
Mounts kopen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de reacties m.b.t. block. De mensen die ik tegenkom op HL zijn vrijwel altijd dezelfde mensen, zij zeiden dat Block OP is geworden. Zelf merkte ik er ook niks van namelijk :p

Ik heb in de got channel weinig geluk gehad met mensen die mee wilde spelen, zijn er hier mensen geïnteresseerd om in TL of toernooien deel te nemen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
TL, sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

TL/toernooien lijkt mij ook gaaf, heb alleen waarschijnlijk nog wel wat goede coaching nodig om met jullie niveau mee te kunnen. Speel eigenlijk al maanden alleen maar QM.

Net mijn 1e rondje als Xul gespeeld, wat een heerlijke hero om te spelen :)

Even iets om te zeuren, in QM lijkt Tyrande me echt heel zwak? Tuurlijk ze kan veel vision geven en die stun die vulnarable maakt, maar teamwork in QM is vaak veelste slecht om van die 2 talenten (imo de enige 2 sterke punten van Tyrande) goed gebruik te maken.
Bijna altijd als ik een Tyrande in mijn team heb en de tegenstander een andere healer (Morales, Lili, Malfurion, Kharazim, maakt niet zoveel uit) dan verlies ik :/
Andersom overigens ook, tegen Tyrande weet ik meestal wel te winnen als wij een andere healer hebben.

/edit: Over block, met name voor squishie heroes is de nieuwe block een stuk fijner (Lt Morales pak ik het eigenlijk altijd op). Voor de warriors, tja, een degelijke healer helpt je meer dan die extra block.

[ Voor 11% gewijzigd door Thompson op 05-04-2016 12:47 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat tyrande een bepaalde comp nodig heeft die je in HL wel kunt maken. De random chaos van QM is nooit echt een basis om een hero te kunnen beoordelen lijkt me. Voor haar nerf was ze wel goed in QM, maar dat kwam puur door dr stun :p

M.b.t. coaching van het team, als jullie er voor open staan kan ik wat tips geven :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:13:
Ik heb in de got channel weinig geluk gehad met mensen die mee wilde spelen, zijn er hier mensen geïnteresseerd om in TL of toernooien deel te nemen? :o
Lijkt mij ook erg leuk! Alleen zit ik ook nog niet echt bepaald op topniveau (speel bijna alleen maar QM, MMR rond de 1550 geloof ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Laatst online: 02-08 09:26
Log into Heroes during the following time frames to take part in these events:

Unlocked Heroes Event

April 8, 10:00 a.m. PDT (All Regions) - April 11, 10:00 a.m. PDT (All Regions)

50% Bonus XP Event

April 8, 10:00 a.m. PDT (All Regions) - April 18, 10:00 a.m. PDT (All Regions)

Don't forget to make the most of the event by inviting a friend and you'll both gain a 50% friend bonus on top of the event XP for every game played in a party together!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amplus

En als bonus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Laatst online: 21:23

basdej

OutSystems Consultant

Members only: Diablo + Diablo Kaijo + 7 Day Stimpack
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

veel plezier voor de eerste persoon die ze redeemt.

Diablo + Diablo Kaijo + 7 Day Stimpack

Geen idee wat het inhoudt maar succes ermee :P :z

Hoi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Heb enkel de eerste genomen. Zo kan iemand anders de stimpack gebruiken. Thanks! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ik wilde net typen dat ik de stimpack code had gebruikt en de skin code voor iemand anders liet, want ik heb al een Diablo skin (lurkablo). :P

Diablo is een character in het spel (kost normaal relatief weinig goud om te unlocken).
Kaijo Diablo is een alternatief uiterlijk (of skin) voor Diablo.
En een stim pack geeft je extra xp en gold voor in dit geval 7 dagen.

En uiteraard bedankt ^.^

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 06-04-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Laatst online: 21:23

basdej

OutSystems Consultant

tovade schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:20:
Heb enkel de eerste genomen. Zo kan iemand anders de stimpack gebruiken. Thanks! :D
Thormodo schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:22:
Ik wilde net typen dat ik de stimpack code had gebruikt en de skin code voor iemand anders liet, want ik heb al een Diablo skin (lurkablo). :P

Diablo is een character in het spel (kost normaal relatief weinig goud om te unlocken).
Diablo Kaijo is een alternatief uiterlijk (of skin) voor Diablo.
En een stim pack geeft je extra xp en gold voor in dit geval 7 dagen.

En uiteraard bedankt ^.^
Veel plezier ermee ;)

Hoi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
WAT EEN PLAY IS DIT! WHAT THE HELL.

Hoe ongelofelijk lucky is dit wel niet. Geniaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Dat is ook het 1ste wat ik dacht :D
Epic, dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Haha wel een van de vetste boss steals ever.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Het ziet er wel uit als of het afgesproken is tussen Tyrande en Thrall. Omdat je haar ziet wachten tot Thrall spawned. Verder waren ze natuurlijk onwijs lucky met de timing dat het andere team de boss net dood had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Echt heel bizar die play! Denk de meeste extreme boss steal die ik ooit heb gezien.

Heb zelf laatst ook een entry ingezonden bij WTF Moments. Ben heel benieuwd of ik hem binnenkort terug zie... Vond hem zelf wel goed in de serie passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Zorgt er alleen maar voor dat ik nog steeds een Starcraft themed map iwl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplus
Ik vind de video een beetje vaag… En Stitches moet die leuk maken ofzo. Maar misschien mis ik het punt wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Zijn er meer mensen die sinds de laatste patch veel meer last van lag hebben? Het lijkt bij mij ineens op m'n pc het niet meer aan kan :/

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Thompson schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:57:
Zijn er meer mensen die sinds de laatste patch veel meer last van lag hebben? Het lijkt bij mij ineens op m'n pc het niet meer aan kan :/
Nee, eigenlijk geen last van. Vond het vorige patch erger. Denk dan ook niet dat het aan de patch ligt, maar gewoon aan netwerkcongestie en een paar spelers met een slechte ping in je game. Soms heb je van die potjes die bijna onspeelbaar zijn en dan daarna weer een aantal potjes die vlekkeloos draaien. Kan ook best zijn dat iemand anders gewoon een retetrage computer heeft, bij de loading times vraag ik mij af en toe ook af of mensen op een aardappel spelen of daadwerkelijk op een computer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je veel lag ondervind, controleer of je onder Sound, Enable Reverb al hebt uitgevinkt, de Reverb zorgt voor een extreme drop in je Frame Rate. Uitzetten dus

Wat ook wel wilt helpen is het proces HOTS een hogere prioriteit geven in Windows.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Alle instellingen (ook geluid) al uit/op laag gezet, helpt niet :(

Net wel tegen alle verwachtingen in een game gewonnen, stonden heel de game dik achter.
Denk dat ik nog nooit zoveel XP heb gehad in 1 game.

358k siege, 69k hero en 42k XP in 36:44. Leverde me (met stimpack bonus) 480,992 XP op. Xul is nu dus lvl 5 hehe.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 18:13
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:06:
Als je veel lag ondervind, controleer of je onder Sound, Enable Reverb al hebt uitgevinkt, de Reverb zorgt voor een extreme drop in je Frame Rate. Uitzetten dus

Wat ook wel wilt helpen is het proces HOTS een hogere prioriteit geven in Windows.

:+
Je naam veranderd haha? Ga je vanavond weer een custom game organiseren?
Heb wel zin in een custom game 5vs5 met tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Ben gister overstag gegaan en heb Abathur gekocht. Zijn hier Aba pro's met goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Furinax schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:14:
Ben gister overstag gegaan en heb Abathur gekocht. Zijn hier Aba pro's met goede tips?
Aba AFK gg typen natuurlijk, nou je moet een aantal dingen goed kunnen als je abathur speelt.
Je moet ten eerste altijd body soaken met abathur als je de kans hebt, dus als je er objective is ga naar de overkant van het veld en dan body soaken, ten tweede dien je meer op de minion map te letten dan normaal, en je dient je mines te gebruiken om vision over de hele map te krijgen en mines kunnen rotations verstoren waardoor je kan waarschuwen voor ganks.

Als ulti is evolution beter, als je die gebruikt hoef je niet bang te zijn om damage te soaken voor je team, jij bent toch weg na een tijdje en je levert minder experience op dan je team.
Daarbij wil ik zelf zeggen dat mijn abathur skills nogal matig zijn dus ik kan je alleen deze tips doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ulti evolution is perse niet beter, ligt ook aan welke map je speelt. Als je een heavy teambased map speelt is clonen een veel betere optie, maar lvl zoals cursed hollow is evolution de beste keuze.
Welkom bij de Aba club btw, Aba is de leukste hero ingame :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Hij staat ook op mijn lijstje om uit te proberen dit weekend als alle heroes gratis zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Aba is top! Zorg dat je vooral erg goed let op je map awareness, houdt overzicht wat waar gebeurt en blijft niet te lang op één hero hangen. Switchen naar heroes die je hulp nodig hebben is cruciaal. Als je veel auto-attack heroes in je team hebt, zorg dan dat je in ieder geval de attack speed boost talent op level 4 pakt (de onderste geloof ik). Qua heroic skills vind ik de clone het beste, al is de monstrosity op push maps ook een erg goede optie (mits je je timing en positionering ermee goed pakt). Spawn de monstrosity altijd zo ver mogelijk naar achteren (richting je eigen core), want voor elke minion die hij onderweg killt, krijgt hij bonus health.

Aba is ook een van mijn favoriete heroes, maar wel lastig om mee te spelen. Je moet ook een beetje mazzel hebben met je team en de teamplay. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
Gebruiken jullie nog specifieke builds voor de verschillende mappen? Kan me voorstellen dat build X beter werkt op Dragonshire en build Y weer top is voor Battlefield of Eternity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Kol Nedra schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:33:
ulti evolution is perse niet beter, ligt ook aan welke map je speelt. Als je een heavy teambased map speelt is clonen een veel betere optie, maar lvl zoals cursed hollow is evolution de beste keuze.
Welkom bij de Aba club btw, Aba is de leukste hero ingame :)
Bedoel je monstrosity op cursed hollow? Daarnaast ben ik het daar niet mee eens wat de ultimate evolution is zo goed op zo veel heroes. Daarnaast is monstrosity te immobiel voor mijn smaak en leidt het abathur af tijdens skirmishes.
Pagina: 1 ... 42 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.