Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ricmaniac schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:24:
Ik vind Sylvanas echt top spelen zeg :) ik zie nog wel wat nerfs op haar Q komen.
weet niet hoe eigenlijk maar ik had 7 days stimpack .. dus de gold en xp komt best snel binnen nu . dus had maar gewoon 15k gold neergelegd voor die heroe
Ik zie tot nu toe alleen maar mensen er echt ontzettend hard mee falen. Iedere game zit er wel weer een sylvanas in en 80% kans dat die speler volledig waardeloos is. Tis nu zelfs op het punt dat ik vrij zeker weet dat ik win als er in het andere team een sylvanas zit want de meerderheid heeft echt nog geen flauw idee wat ze er mee aanmoeten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Postius schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Ik zie tot nu toe alleen maar mensen er echt ontzettend hard mee falen. Iedere game zit er wel weer een sylvanas in en 80% kans dat die speler volledig waardeloos is. Tis nu zelfs op het punt dat ik vrij zeker weet dat ik win als er in het andere team een sylvanas zit want de meerderheid heeft echt nog geen flauw idee wat ze er mee aanmoeten.
Je kan haar best als assassin spelen, eentje die wel ontzettend goed is in siegen. Haar Q is eigenlijk de bread en butter van haar hele damage dealen naast die black arrow explosive. (imo)

Mijn build is atm de volgende

1) Wither fire 25% range
2) Envenom (alhoewel die Auto wither fire op max ook zijn merit heeft imo)
3) Black arrow explosion (ideale waveclear icm Shadow Dagger en een lekkere bonus als heroes ertussen staan)
4) Wither Fire raakt 2 targets (voor mij een no brainer, aangezien wither fire priority geeft op heroes)
5) Shadow Dagger vulnerability (ook voor mij een no brainer)
6) Bolt of the Storm (als de match zo lang duurt tenminste, maar black arrow kunnen verspreiden over meerdere targets zonder shadow dagger is natuurlijk altijd een pre voor waveclears)

Vaak is de match al over voordat je level 20 bent, maar dit is mijn huidige build, wellicht dat ik het nog aanpas.
go to Heroic ability is voor mij altijd Arrow, maar dat komt omdat ik Possession ontzettend underwhelming vindt, tenminste tot aan level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-03-2022
http://www.heroesfire.com...-calculator/sylvanas#kCqH

Deze bouw gebruik ik zelf vanwege de verhoogde (crowd) control eigenschap.

1. Lost Soul voor de cooldown reductie van Shadow Dagger. Spammen op gebouwen/minions/heroes en laat het lekker als een virus alles in bereik infecteren ;)

2. Paralysis. De stun effect duration verdubbeld.

3. Unstable Poison. Minions go BOOM ;)

4. Wailing Arrow ultimate. Possession werkt enkel op minions, waardoor ik het niet zo interessant vindt. Daarnaast is de 2,5s silence effect op heroes een goede control mechanisme.

5. Overwhelming affliction. Black Arrow effect nu ook werkzaam op heroes. 5% slow en het stacked. Let op dat ik eerder de duur al verhoogd heb, dus 5-25% slow voor 2+ seconde.

6. Deafening blast. Extra dmg in het centrum van Wailing Arrow en de heroes die geraakt worden in het centrum voor silenced voor 5 sec. / Moet wel toegeven dat de meeste potjes al voor die tijd afgelopen zijn of hooguit 1 of 2 keer te gebruiken is voordat het afloopt.

[ Voor 79% gewijzigd door TranQuilNL op 31-03-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren zeratul es geprobeerd. eerste game lekker gewonnen. 2e game was een ramp. de eerste 10 minuten heb ik continu lanes geganked. stonden toch zeker 6 kills voor. maar we hadden een li li speler die super aggressief speelde, en continu 1 vs 3 ging. werden dan compleet weggepushed alhoewel we meer kills bleven halen, gewoon omdat er 0 teamplay was :@

ook tychus es geprobeerd, maar is totaal niet mijn hero. zo squishy. en ik heb al zoveel de neiging melee te gaan :|

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gisteren 4 of 5 potjes gespeeld, allemaal verloren :P. Hopelijk vandaag wat meer succes. Eén was bijvoorbeeld hero league, en dan met een ally die al begon te schelden bij het kiezen van heroes, voordat ook maar iemand een keuze had gemaakt. Niet geheel verrassend speelde diegene echt slecht.

Nu vanwege hero league speel ik wat meer variatie dan alleen BW, en dan heb ik probleem met hotkeys, en vooral welke ik gewend ben te gebruiken :P. Als je met tychus wegrent is odin kiezen een heel slecht idee (vroeger was het een goed idee voor de nerf, nu niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 13:19
Gisteren die Arbartur build eens geprobeerd.
En ik moet zeggen het is echt super. Heck je kunt er zelfs mee winnen als je achter staat.
Op het moment dat je lvl 20 bent begint de lol. Je spawn een mine in de basis van de vijand.
Kijkt of de heros van de vijand bezig zijn en je graaft je een weg naar hun basis, laat dan je minions los en zoon hive spawner en zie hun forts en core snel naar beneden gaan :P

En vaak hebben ze het niet eens door wat je aan het doen bent omdat ze gewoon niet opletten op de minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maar zelfs als ze wel opletten, wat doe je eraan? Als de abathur gewoon paar van die dingen spawned en ervandoor gaat, dan ben je nooit op tijd terug. Als hij lekker blijft zitten, dan gaat hij wel dood ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Sissors schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:30:
Maar zelfs als ze wel opletten, wat doe je eraan? Als de abathur gewoon paar van die dingen spawned en ervandoor gaat, dan ben je nooit op tijd terug. Als hij lekker blijft zitten, dan gaat hij wel dood ja.
klopt, zodra je geland bent hs je terug. Het mooiste van dit is dat ze het vaak niet eens door hebben zeker als ze aan winnen het zijn.
Ik heb op deze manier toch wat potjes gewonnen die om normale omstandigheden gewoon niet gewonnen konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik denk dat we er 99% zeker van kunnen zijn dat dit generfed gaat worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Sissors schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:59:
Ik denk dat we er 99% zeker van kunnen zijn dat dit generfed gaat worden ;).
Weet niet. het gekke is deze tactiek was altijd al mogelijk geweest.
Alleen niemand heeft hier ooit aan gedacht om het te doen.
En als ze het nerfen maken ze meteen de hero kapot dus ik weet niet wat ze er aan willen doen.

Bovendien is het makkelijk te verhelpen als je maar oplet.
Je kun bijvoorbeeld de talents in de gaten houden en als je ziet dat een abatur de bombarment en de mine talent heeft gekozen kun je al na gaan wat er gaat komen.
Ten miste als je oplet. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Thedark230 op 01-04-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
Gisteren eindelijk mijn nieuwe pc in gebruik genomen! echt heerlijk alle settings op zijn hoogst gezet en 120-80 fps de game kunnen spelen :D

echt een wereld van verschil als je van medium settings afkomt en de game met 30-50 fps speelt ^^

en ik ben van 20inch scherm naar 27 inch gegaan :D

genieten dus met mijn nieuwe speeltje :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 01-04-2015 11:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hoe hoger ik in de ranking hoe verrotter de mensen worden. Zelfs hots heeft hier last van. Heb het zelf al vaak ervaren dat hoe hoger je in een ranking komt hoe echt steeds gaarder en verotter mensen worden ingame, ook tijdens andere games. Maar het ligt hier gewoon op het niveau van dota2/lol, beetje jammer maar ik laat me er niet door afschrikken. Idioten heb je overal tenslotte, vond het alleen wel opvallend dat het in hots net zo gaar publiek is als in pakweg dota2. Mensen blijven mensen dan maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:14
Yes eindelijk Tyreal gekocht met gold natuurlijk.

Wat een heerlijke char, gisteren een mooi potje gewonnen met 29 kills en 1 keer dood.

I'm loving it ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Thedark230 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:01:
[...]

Weet niet. het gekke is deze tactiek was altijd al mogelijk geweest.
Alleen niemand heeft hier ooit aan gedacht om het te doen.
Ik heb mijn allied abathurs het al weken geleden zien doen. Echter niet op grote schaal: Dat was voornamelijk als ze zich verveelde ofzo dat ze het even deden, en dan werd er weleens een keep neergehaald, maar zeker niet de core.
En als ze het nerfen maken ze meteen de hero kapot dus ik weet niet wat ze er aan willen doen.
Als een hero kapot is wanneer hij niet nagenoeg risicoloos kan backdooren vanaf lvl 20 dan is het misschien beter dat hij gewoon verwijdert wordt.

Maar Abathur was ook redelijk genoeg voordat deze truk algemeen bekend werd, dus het lijkt me erg vreemd dat hij dan ineens kapot zou gaan zonder de truk.
Bovendien is het makkelijk te verhelpen als je maar oplet.
Je kun bijvoorbeeld de talents in de gaten houden en als je ziet dat een abatur de bombarment en de mine talent heeft gekozen kun je al na gaan wat er gaat komen.
Ten miste als je oplet. 8)7
Hoe dan? Weten wat hij doet is niet zo moeilijk. Je keep die wordt aangevallen geeft het redelijk weg al. Maar wat doe je ertegen? Enige optie die ik zie is mules hebben, maar die moet je al vantevoren hebben. Puur om zijn damage weer te kunnen repareren.

@Postius, inderdaad. Het helpt nog wel dat je geen gezeik als killsteals, gedoe om neutrals, etc hebt. Maar het blijft dat een zelfde soort spellen ook dezelfde problemen hebben met trieste mensen. De handel muten is maar mijn oplossing. Mijn block lijst groeit echter met HotS wel 10x zo snel als met SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmm ik moet kijken welke ik wil aanschaffen, net nu 19k gold, nog 1 weekje wachten en dan kan ik Sylvanas halen voor 10k dus ik hou 9 k op dit moment over voor......misschien haal ik Azmodan! of misschien Uther! keuzes.....keuzes :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Sissors schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:56:
Ik heb mijn allied abathurs het al weken geleden zien doen. Echter niet op grote schaal: Dat was voornamelijk als ze zich verveelde ofzo dat ze het even deden, en dan werd er weleens een keep neergehaald, maar zeker niet de core.
Ik zie het arbatur steeds vaker doen zelfs. Waarom het nu pas echt boven water komt om zo te spelen.
Dat weet ik niet. Nadeel van deze build is wel dat je team er vaak 4v5 voor staat omdat je niet de juiste talenten hebt om ze echt te helpen.
Als een hero kapot is wanneer hij niet nagenoeg risicoloos kan backdooren vanaf lvl 20 dan is het misschien beter dat hij gewoon verwijdert wordt.
En hier ben ik het niet mee eens. Reden is simple het is een bijzondere hero. Nog meer bijzonder is dat 99% van hots spelers dom weg niet weten wat hij kan of wat je er tegen kan doen.
Door zoon held kapot te maken met een nerf om een tactiek te verwijderen is gewoon zonde.
Maar Abathur was ook redelijk genoeg voordat deze truk algemeen bekend werd, dus het lijkt me erg vreemd dat hij dan ineens kapot zou gaan zonder de truk.
Omdat er meer soorte builds zijn die gebruik maken van die talents en als je die dus gaat nerfen gaat gewoon gameplay verloren, maar we zullen zien of blizzard er wat tegen gaat doen.
Hoe dan? Weten wat hij doet is niet zo moeilijk. Je keep die wordt aangevallen geeft het redelijk weg al. Maar wat doe je ertegen? Enige optie die ik zie is mules hebben, maar die moet je al vantevoren hebben. Puur om zijn damage weer te kunnen repareren.
Door gewoon wat alerter te zijn en te hsen als hij het doet. De core kan dan op deze manier nooit kapot gaan om dat de minions zo dood zijn. Of zorg er voor dat een stealth hero achter blijft op lvl 20.
Er zijn genoeg manieren om er wat tegen te doen als je maar op let.

Ik ben deze tactiek zelfs een paar keer tegen gekomen met de vijand en we konden het snel voor komen door hem op te wachten met een stealth hero en het was met hem gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan echter moeilijk permanent een hero achterlaten, dan is elk gevecht 4 tegen 5. En als hij dood gaat heb je dan een window van 1 minuut voordat hij gewoon weer respawned en hetzelfde trucje nog een keer kan doen. En waarschijnlijk deze keer wel even telt waar alle vijandelijke heroes zijn.

Ook dat door direct terug te teleporten je net aan kan voorkomen dat hij door de core shields heen komt is beter dan niks, maar niet echt geweldig als nog wel al je keeps down gaan.

Ik zou iig nog even afwachten zelf om te kijken hoeveel het daadwerkelijk gebruikt gaat worden, maar dat het uniek is, is geen reden om het erin te houden. Het moet wel interessante gameplay opleveren, en daar heb ik mijn ernstige twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
die abathur build en gameplay ga ik vanavond ook eens uittesten :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ik vermoed dat de sight van mines weggehaald zal worden dan is het probleem direct opgelost...

Maar is sowiso nuttig om de talents van de tegenstanders in de gaten te houden dan weet je waar hun sterke punten liggen

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Je moet natuurlijk wel kijken hoe vaak zoiets voorkomt. Denk dat Blizzard dat vast wel tracked en eventueel gaat nerfen als zodanig mocht het de spuigaten uitlopen.

Nu heb ik zelf nog niet al teveel tijd in Abathur gestoken (lvl 5) op het moment, maar dat doe ik nog wel eens nadat ik Sylvanas op level 10 heb ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha ik ging gister in game wel echt stuk om die grote hoofden met 1 april :D vooral characters als tyrande, valla en uther zagen er echt super grappig uit :p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-07 21:51

Dunnus

PSN: Dunnus

Mensen ik heb 4 beta-keys om weg te geven...First come first serve via DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:18:
Hahaha ik ging gister in game wel echt stuk om die grote hoofden met 1 april :D vooral characters als tyrande, valla en uther zagen er echt super grappig uit :p
muradin met groot hoofd is echt 90% baard. ook heel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:14

Shiro

Serenity

Is er een soort tweaker channel waar men zich ophoudt? Ik ben best wel opzoek naar wat mede-tweakers om wat games mee te doen :)

Als iemand geintereseerd is, add me: Sephi#2129

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Shiro schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:52:
Is er een soort tweaker channel waar men zich ophoudt? Ik ben best wel opzoek naar wat mede-tweakers om wat games mee te doen :)

Als iemand geintereseerd is, add me: Sephi#2129
/join got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Weer 4 nieuwe keys om uit te geven:

1) TNY7P9-WTRX-Z8VMBM-VFRT-2H6TMB
2) TTK6EB-N2PP-RFXF7T-E2YF-B4XHZY
3) 88DTTG-W6H4-848C7K-2X6Z-2MVBTW
4) NT2ZZB-NXHD-KNTBNK-YVYT-62PN27

veel plezier..... donaties zijn welkom ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:47
Vandaag toch echt online gespeeld en het is leuker dan verwacht.
Ik snap er nog niet alles van, van wat wat doet. En hoe elke map werkt met zijn eigen toevoeging maar ik begin het nu toch wel aardig leuk te vinden. Ben nu nog die boogschutter, maar zodra ik genoeg gold heb wil ik Tyreal proberen. Iemand nog tips of moet ik een andere proberen zodra ik genoeg gold heb?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
ShittyNL schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 00:44:
Vandaag toch echt online gespeeld en het is leuker dan verwacht.
Ik snap er nog niet alles van, van wat wat doet. En hoe elke map werkt met zijn eigen toevoeging maar ik begin het nu toch wel aardig leuk te vinden. Ben nu nog die boogschutter, maar zodra ik genoeg gold heb wil ik Tyreal proberen. Iemand nog tips of moet ik een andere proberen zodra ik genoeg gold heb?
Tyrial vind ik niet echt goed.
Ik zou als ik jou was gewoon elke week de gratis heroes spelen. Tot je ze allemaal lvl 5 hebt. Dan weet je een beetje hoe alles werkt, en je hebt een berg gold.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
4 keys nog.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten welk nummer je gebruikt hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Goemies op 08-04-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goemies schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:38:
4 keys nog.

thnx, heb nummer 4 gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
RocketKoen schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:03:
[...]

Tyrial vind ik niet echt goed.
Ik zou als ik jou was gewoon elke week de gratis heroes spelen. Tot je ze allemaal lvl 5 hebt. Dan weet je een beetje hoe alles werkt, en je hebt een berg gold.
Tyreal ben ik ook geen fan van. Helemaal na de nerfs. Hij is nog vrij duur ook (dacht 7k).
Voor een tank zou ik Muradin aanraden, die vind ik persoonlijk de leukste tank en hij kost maar 2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 11:56
Ik heb nog 2 keys over dus bij intresse graag een pm sturen. In het verleden vaak genoeg gepost en worden ze helaas weggekaapt zonder een bedankje dus vandaar deze route. Tevens mogen ze ook nergens gepost worden van Blizzard ;)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Wederom heb ook ik weer 4 Beta Keys om weg te geven.

Stuur mij even een PM om er 1 te krijgen!

Zodra ze allemaal weg zijn zal ik dit bericht aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Is de nieuwe rotation al bekend? en is Sylvanas vanaf vandaag 10k gold?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zie daarvoor: https://heroesofthestorm.github.io/free-hero-rotation

Oftewel ja die is bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oke thx :)

ik heb nu 20k gold, 10k is gereserveerd voor Sylvanas, welke Hero zal ik erbij halen?
Ik twijfel tussen Nazeebo en Azmodan.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
Kol Nedra schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:54:
oke thx :)

ik heb nu 20k gold, 10k is gereserveerd voor Sylvanas, welke Hero zal ik erbij halen?
Ik twijfel tussen Nazeebo en Azmodan.
Ik zou voor nazeebo gaan.
die is echt tof zeker met de vodoo talent.
Blijft je hp/mana steeds toe nemen na mate je minions aanvalt met je spreuken.
Verder is hij best lastig dood te krijgen ten op zichtte Azmodan.
En kan hij behoorlijk vervelend worden voor de tegen partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Hoe zit het nu met dit spel? Kan je het al spelen of moet je een invite hebben? Is er al een datum bekend dat Dit spel "gold" is en live gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jaydenjarno schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:04:
Hoe zit het nu met dit spel? Kan je het al spelen of moet je een invite hebben? Is er al een datum bekend dat Dit spel "gold" is en live gaat?
probeer deze codes maar, misschien is er 1 van deze nog niet gebruikt:

1) TNY7P9-WTRX-Z8VMBM-VFRT-2H6TMB
2) TTK6EB-N2PP-RFXF7T-E2YF-B4XHZY
3) 88DTTG-W6H4-848C7K-2X6Z-2MVBTW
4) NT2ZZB-NXHD-KNTBNK-YVYT-62PN27

of deze:
4 keys nog.
Members only:

De game zal waarschijnlijk pas in 2016-2017 live gaan

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2015 15:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb de bovenste (TNY7P9-WTRX-Z8VMBM-VFRT-2H6TMB) gebruikt, bedankt!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wow echt?? ik had ze 3 april al hierop gezet, dus de vraag naar keys is dus nu wel weg :)

btw: Sylvanas is 10k gold nu :D YAY eindelijk

nu Sylvanas tot lvl 4 gelvld; wat een leuke hero om te spelen, de dmg output met W is insane, vooral met die combo als ze exploderen, dit mogen ze wel nerfen het is net wat te hoog imo.

[ Voor 62% gewijzigd door Kol Nedra op 08-04-2015 07:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 17:43

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Ook ik heb vier keys gekregen en dit leek mij de beste plaats om ze weg te geven.

Members only:

Veel speelplezier!

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
En 4 van mij :)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Members only:

[ Voor 10% gewijzigd door DRaakje op 08-04-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu heeft iedereen de game al en er zijn keys over :P
leuk voor de mensen die ene founders pack gekocht hebben, blizzard was slim bezig :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:38:
leuk voor de mensen die ene founders pack gekocht hebben, blizzard was slim bezig :P
Was toch duidelijk dat het zo zou gaan.. Blizzard heeft gewoon lekker gecashed op de ongeduldigen onder ons. Dat Founders Pack was sowieso het geld niet waard imo.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:43
Members only:

have fun

[ Voor 3% gewijzigd door fuqua op 08-04-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djavidajvi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-09 08:40
heb ook 4 keys over veel plezier wie ze gebruikt.

1) 2HZ9YH-VBKT-2F2NV9-MVRM-F7G4HG
2) 6DRJCT-BK69-8M4F88-TW9X-TP6VPF
3) 82MMPM-6CEY-MCRMNB-J4H7-ER9MKV
4) CYHEWC-DHFD-M8NXWC-YBJF-926EJD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-09 18:44
Members only:

Hier van mij ook 4 keys. Op=op!

Members only:

En nog eens 3 keys!

[ Voor 28% gewijzigd door Warbringer op 08-04-2015 19:17 ]

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05-2024
voor de mensen die graag willen spelen:

1) HK6YC9-THRX-YN8WMX-WPRE-8G4VBY
2) BXK2EG-NGVK-F4DGCZ-ZTYW-XBNDNZ
3) R68T7Z-7XE8-N4R79W-9PVY-E9MMDE
4) D9Z622-VF8M-XZKYBM-2H24-TDH8PK

OP=OP

Text kan niet worden weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
4 keys nog.
Members only:

Dankjewel nr 2 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:22
Hier nog een paar beta key voor iemand die zou willen spelen:

Members only:

Ook bij mij graag laten weten welke zijn gebruikt.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Mochten nog mensen key nodig hebben:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Wat wel jammer is dat je mensen op een "niet-matchlijst" kan zetten zodat je nooit meer bij ze in een team komt.

Gisteren had ik weer zo'n droeftoeter die op me begon te schelden omdat ik gazlowe had gekozen op de map tomb of the spider queen.
In mijn ogen een hele valide optie omdat je als gazlowe in een mum van tijd de waves kan clearen die je uit de 50 gems krijgt, maar uiteraard kreeg ik de wind van voren voordat we begonnen waren.

Uiteindelijk geeindigd met 22-2 en ruim 1,5 keer de xp van deze droeftoeter maar helaas kom je ze genoeg tegen. (Hij was Valla en had op het end iets van 11-8...).

Het reporten geeft dan nog iets van een idee dat je ze nooit meer tegenkomt, maar het potje daarop zat ik weer met hem in een team.... volgende keer even wachten dus even wachten voordat ik een nieuw potje hero league ga doen :o

[ Voor 4% gewijzigd door Ikke_Niels op 09-04-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Grompie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:25:
Mochten nog mensen key nodig hebben:

Members only:
Bedankt! :*)
Heb de doorgestreepte code gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
Ik heb ook 4 codes gekregen nog.

PM maar als je der eentje wil.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Hier ook weer 4 codes, PM als je er een wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
1.) 9MD76W-9444-XHF7DW-FR92-YBXJY7
2.) MTBHBY-47R6-7NWECN-9K8G-9WF2C7
3.) CJ84ZJ-4KHP-EWJ6KH-FCRB-Y9NB2P
4.) CFG8YF-P9ZP-EXCDGW-H94Y-BEPMRB
5.) YPBRRP-EH6P-Y9BK7W-FBFM-2WG72R
6.) JRFJ66-4NHP-PX8PFX-PRYC-X9HX7H
7.) TF7RHG-V4B2-JJTR8Y-YCNC-89NN6H
8.) 2F44DR-HTTP-CHTR2Y-KZP8-E7MXRF

weg met die zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Hierbij nog wat keys die ik over heb.

1) YPDYR7-T4FM-B84Y4P-886E-E9NKPP
2) HKK8J2-HYWT-TKMBEM-HYHG-VTWJXN
3) 49Y2MV-HKX9-VC24C6-7CNX-ZP6HPY
4) CYJ6FG-FNTW-NGP49V-WVGX-N2B6HZ
5) DHCY6T-K9PB-8RYGFJ-7C76-T8PYTE
6) B48NRC-G49J-GXJT9M-NPGV-7MHTMZ
7) 79KYJ6-42MB-K8EF8J-GFR9-PC4F9W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissie666
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-07 21:36
Ikke_Niels schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:35:
Wat wel jammer is dat je mensen op een "niet-matchlijst" kan zetten zodat je nooit meer bij ze in een team komt.

Gisteren had ik weer zo'n droeftoeter die op me begon te schelden omdat ik gazlowe had gekozen op de map tomb of the spider queen.
In mijn ogen een hele valide optie omdat je als gazlowe in een mum van tijd de waves kan clearen die je uit de 50 gems krijgt, maar uiteraard kreeg ik de wind van voren voordat we begonnen waren.

Uiteindelijk geeindigd met 22-2 en ruim 1,5 keer de xp van deze droeftoeter maar helaas kom je ze genoeg tegen. (Hij was Valla en had op het end iets van 11-8...).

Het reporten geeft dan nog iets van een idee dat je ze nooit meer tegenkomt, maar het potje daarop zat ik weer met hem in een team.... volgende keer even wachten dus even wachten voordat ik een nieuw potje hero league ga doen :o
Advocaat van de duivel modus aan.

Mocht je als een van de eerste een hero kiezen? Dan is Gazlowe namelijk nooit een goeie keus. Als je een goed samengesteld team hebt waar een gazlowe als ~laatste keus goed bij zou passen, dan kan het een goeie optie zijn.

Verder zeggen die stats natuurlijk niets. Als je team non-stop 4v5 aan het vechten was omdat jij in je eentje een lane bleef pushen kan je, als het meezit, deze stats ook halen.

Advocaat van de duivel modus uit.

Als bovenstaande niet et geval is dan zijn dit soort mensen inderdaad erg irritant. Die kraken een hero alleen maar omdat het niet 'top tier' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb bij hero kiezen altijd hele makkelijke voorkeur als andere vragen wat de rest van het team het liefst heeft: Kies wat zelf je favoriet is. Ik heb liever iemand die lekker speelt met een hero die niet optimaal is, dan een optimale hero waar hij niet lekker mee speelt.

Binnen redelijkheid natuurlijk. Als we support + 3 damage hebben dan is het wel aardig als de laatste eentje kiest die redelijk tankie is. Maar als eerste Gazlowe kiest heb ik daar geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
trissie666 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:46:
[...]

Advocaat van de duivel modus aan.

Mocht je als een van de eerste een hero kiezen? Dan is Gazlowe namelijk nooit een goeie keus. Als je een goed samengesteld team hebt waar een gazlowe als ~laatste keus goed bij zou passen, dan kan het een goeie optie zijn.

Verder zeggen die stats natuurlijk niets. Als je team non-stop 4v5 aan het vechten was omdat jij in je eentje een lane bleef pushen kan je, als het meezit, deze stats ook halen.

Advocaat van de duivel modus uit.

Als bovenstaande niet et geval is dan zijn dit soort mensen inderdaad erg irritant. Die kraken een hero alleen maar omdat het niet 'top tier' is.
Als ik alleen lane aan het pushen was zou ik niet bij 22 van de kills aanwezig zijn toch? ;)
Ik mocht in de tweede set kiezen, en ja in principe heb je gelijk Gazlowe is geen toppick alleen bij de map tomb of the spider queen ben ik het *totaal* met je oneens, maar goed ieder zijn speelstijl :)

Echter zelfs als alles in het voor de casus van deze Valla zou spreken zou het hem nog geen legitimiteit geven om een random persoon voor vuil uit te gaan maken (zonder hier in te gaan op de precieze bewoordingen ;)), en helaas zie je dat toch teveel ingame :-/

Opbouwende kritiek prima, iemand verrot schelden en alleen maar als noob bestempelen is natuurlijk nutteloos. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Waar ik ook soms gek van word is als je bij dragonshrine in de bovenste lane bezig bent en iemand gaat als een gek meerdere keren de shrine pingen om te "hinten" dat je het moet pakken terwijl je met z'n tweetjes bezig bent om 3 heroes van de tegenpartij te hinderen het te pakken.

"Echt waar joh? Wist niet dat dat een objective was. Vind je het erg als ik eerst er voor zorg dat ik en mijn teamgenootje dit gevecht overleven en het dan pakken?"

Dat soort gedrag zie je wel vaker en zo hinderlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door TranQuilNL op 09-04-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Hier zijn ook vier beta keys beschikbaar. PM als je er eentje wilt!

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
TranQuilNL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:43:
Waar ik ook soms gek van word is als je bij dragonshrine in de bovenste lane bezig bent en iemand gaat als een gek meerdere keren de shrine pingen om te "hinten" dat je het moet pakken terwijl je met z'n tweetjes bezig bent om 3 heroes van de tegenpartij te hinderen het te pakken.

"Echt waar joh? Wist niet dat dat een objective was. Vind je het erg als ik eerst er voor zorg dat ik en mijn teamgenootje dit gevecht overleven en het dan pakken?"

Dat soort gedrag zie je wel vaker en zo hinderlijk.
Ik heb wel eens games gehad waar ik ook zat te pingen omdat het zeker wel mogelijk was om de shrine te pakken zolang je maar agressief genoeg van je af weet te bijten. Als je de shrine weet te capturen en er gaat er vervolgens 1 van de 2 dood maar je hebt de dragon wel dan dikke prima.

Werkt natuurlijk niet als de tegenpartij de overmacht heeft, maar just sayin' dat het wel afhankelijk is van de game.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
Ja, dat ben ik met je eens. Als het 3v2 in jouw voordeel is of je kan agressief genoeg van je afbijten dan is het snel pakken een optie, maar een blik op de minimap en hij had zo gezien dat zij de overmacht hadden. Dan leid 10x pingen af. Met Sonya had ik agressief genoeg er voor kunnen gaan en die kan wel wat hits incasseren, maar we waren beiden 2 squishies ;)

In mijn ervaring zijn het ook meestal de typetjes die ergens op de map rondlopen als de tegenpartij vol in de aanval zijn in een lane. Sta je daar met 3v5. Ergste was eentje die zelfs het lef had om te pingen dat ie hulp wilde bij het veroveren van mercs terwijl de rest druk aan het verdedigen was.

[ Voor 10% gewijzigd door TranQuilNL op 09-04-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
Had 8 keys, inmiddels 3 weggegeven aan mede-tweakers.

Als je nog een key wilt stuur maar een PM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skwzR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 16:10
2) MWXKCX-4BR8-GZF9MG-98HD-EPXPZC
2) FFT8FM-JYHD-P9G46W-FD9K-XDHVPR
3) G86EXK-CT2H-RMCNK2-7H9H-HB6N2J
4) 74HRKM-G9D7-VWWE49-2R9C-MRNNCT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 10:30

GforceNL

Out of memory....

Hier nog een paar voor de liefhebber:

Members only:

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:20
Speel dit spel zelf niet, maar kreeg wel enkele keys.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Blizzard is aan het strooien met keys dus hierbij nog een paar:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
8 EU Keys over, gooi maar een PM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 06:56

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb ook nog 3 keys, heb helaas geen tijd om ze te managen dus even zelf aangeven of je er een gebruikt hebt :P

Members only: Even Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
keys keys everywhere!!! }:O

Ik zoek trouwens nog actieve mensen die deze game dagelijks spelen van maandag-vrijdag zo rond 20.30?
stuur mij dan ff een DM met je bnet tag en ik voeg je toe :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 10-04-2015 15:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:38:
Vergeet niet dat die founders pack ook heroes en gold bevatte. Is uiteraard wel duurder dan geen geld uitgeven, maar het is ook niet zo dat die mensen genaaid zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:25:
[...]

Vergeet niet dat die founders pack ook heroes en gold bevatte. Is uiteraard wel duurder dan geen geld uitgeven, maar het is ook niet zo dat die mensen genaaid zijn. :)
En ik heb lang met heroes kunnen spelen die ik anders nog niet had kunnen spelen :)
Prima aankoop geweest dat Founders pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:25:
[...]

In plaats van het founders pack had je (ik) veel beter dan de Nexus Bundle kunnen kopen. Meer heroes, skins en mounts. Of je moet helemaal blij worden van de gouden cyberwolf.

Maar de founders pack was 20 januari al te koop, dus uiteindelijk betaal je voornamelijk om 2,5 maand eerder te kunnen spelen (wat je ook moet verwachten als je een founders pack koopt.)

(Heb zelf ook weer 4 keys gekregen, dus mochten alle overige keys hier al weg zijn, dan zou je mij een PM kunnen sturen :P.)

[ Voor 31% gewijzigd door Thormodo op 11-04-2015 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourette
  • Laatst online: 21-09 13:35
Hierbij een aantal keys voor wie wilt.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44

XallaX

Meow

Als we toch bezig zijn:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:19
Sinds vorige week ook redelijk druk met HoTS. Ben het Tweakers kanaal gejoind maar was behoorlijk stil :9 . Zitten de Tweakers niet veel in het kanaal? Want lijkt me leuk om is met wat tweakers te spelen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Gisteren nog maar een potje hero league gedaan.
Uiteindelijk is dat toch fijner aangezien je daarin niet zo afhankelijk bent van de random matchmaking.

Leuk potje als Diablo. Zit alleen nog te twijfelen over zijn Ultimate, maar dat komt meer omdat mensen I teamfights total niet kijken naar de grond als ik die rune ultimate gooi, alhoewel Lightning Breath ook zeker niet slecht is mits je positioning goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Sylvanas ;p laatste paar dagen alleen maar met haar gespeeld. Maar ik catogoriseer haar zeker wel als OverPowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Sylvanas is ja en nee OP: in laning is ze OP maar in teamfights is ze gewoon prima.

btw morgen reset: no more Nova :D
Nova komt mij echt de keel uit, gisteren voor het eerst 1 potje geen nova gehad in zowel in onze team als enemy team.....1 potje van de 30-40 die ik deze week gedaan heb.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Heb deze week vooral Muradin gespeeld en ook gelijk maar gekocht. Vind hem so far echt heel leuk om mee te spelen. Verder ook maar potjes met Valla en nog zo'n f2p support .. ben zijn naam even kwijt :9 .

Mensen die vanavond evt nog een paar potjes willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Sylvanas is echt niet zo bijzonder OP wat mij betreft. Goede waveclear (mits talent) en een leuke lanepusher maar in teamfights afgezien van haar ult en wat chase potentie niet echt over de top OP natuurlijk.

Wat mij betreft mag Possession ook wel gebuffed worden, zoals het nu staat is de enige geode Ult de Arrow en die is ook alleen gewild tijdens teamfights enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:09:
Sylvanas is echt niet zo bijzonder OP wat mij betreft. Goede waveclear (mits talent) en een leuke lanepusher maar in teamfights afgezien van haar ult en wat chase potentie niet echt over de top OP natuurlijk.

Wat mij betreft mag Possession ook wel gebuffed worden, zoals het nu staat is de enige geode Ult de Arrow en die is ook alleen gewild tijdens teamfights enzo :P
true .. aan possession heb je helemaal niks in team fights =p Maar die arrow is echt aanzienlijk goeie AOE damage. Sylvanas is naast Arthas ook de enige heroe die ik vaak achter elkaar kan spelen zonder dat ik hem zat wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Sylvanas is zwaar OP!! Als ze in het andere team zit, win ik altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Possesion is idd niet zo geweldig, als je bv ook de boss kon possessen was het misschien wel leuk geweest, op de garden terror overnemen, of de big spiders etc...... maar als je deze overneemt dan zijn ze wel 60% zwakker.

en de andere possesions (die nu wel werken) behouden de buff die nu van kracht is

of de possesions overnemen van Zagara, Abathur minions etc lijkt mij ook wel een leuke optie :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2015 13:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Voornamelijk afgelopen week met Muradin gespeeld. Erg fijne hero, en kan behoorlijk wat hebben. Benieuwd welke F2P hero's er deze week komen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 20:19
Chen, Malfurion, Sonya, Uther, Valla, Sgt. Hammer (lvl12), Falstad (lvl15) als het goed is voor morgen. Jammer weer geen Abathur die wil ik eerst een weekje proberen voordat ik die uberhaupt wil kopen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mij met Sylvanas en Hotslog op dat haar sterkste talenten het minste gebruikt worden.

Meeste spelers speccen haar als een assassin, terwijl ze een ranged specialist is. (In het straatje van Gazlowe, Azmodan, Sgt Hammer dus)

Als ze een echte siege/lane build heeft, kan ze behoorlijk OP zijn in een match.

Zeker met Corruption, Ranger Ambush, Life Drain, Wailing Arrow, Splinter Shot, Windrunner.. Laatste keuze krijg je meestal niet, dan is het al voorbij. Heel kwetsbaar voor Heroes, maar als er geen enemy heroes zijn of je krijgt dekking van een friendly hero, bizar sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Het ligt eraan hoe je haar wil gebruiken. Een lane pusher kan erg sterk zijn, maar het betekend wel dat je team effectief gezien altijd outnumbered vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:48:
Het ligt eraan hoe je haar wil gebruiken. Een lane pusher kan erg sterk zijn, maar het betekend wel dat je team effectief gezien altijd outnumbered vecht.
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Als je een specialist kiest, dan ga je meestal al niet voor de pure teamfights.

Die teamfights zijn sowieso wel interessant. Eentje rond een tribuut die nog gewoon te bemachtigen is, kan ik voorstellen, maar soms blijven mensen daar vechten ook al is de tribuut al gepakt door een van de twee.

Of soms heb je van die teams die denken dat je puur voor teamfights moet gaan en 24/7 bij elkaar willen plakken, want het is een teamgame en waar is je team spirit? :)

Aan de andere kant als je heel sterk een lane pusht, dan gaan gebouwen vroeg neer en die geven veel XP.
Een teamfight met 4 level 12 tegen 5 level 9s kan lekker zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Corruption (die 2 ammo waste shot) is ook totaal redundant op Sylvanas. Life drain is leuk, maar niet op shadow dagger. Blood for Blood is wat dat betreft beter.
Sylvanas is ook echt een randgeval mbt specialist/assassin. Juist daarom wordt ze ook veel als assassin gespeeld. Haar laning is sowieso al goed, alhoewel ze niet zo kan lanebullyen als bijvoorbeeld een Zagara.

Daarnaast is Sylvanas absoluut niet te vergelijken met andere specialists imo, maar dat ligt ook aan haar skillset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Snappie88 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:54:
Voornamelijk afgelopen week met Muradin gespeeld. Erg fijne hero, en kan behoorlijk wat hebben. Benieuwd welke F2P hero's er deze week komen :)
Speel atm ook veel Muradin, heb hem zelfs maar gekocht. Kan er hele leuke plays mee maken.

Gister 3 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen. Het potje dat we verloren was ik samen met nog iemand de enige die voor de tempels gingen, andere 2 games waren easy omdat enemy team echt geen idee had wat ze moesten doen geloof ik.

Bijna 10K gold nu, weet alleen nog niet welke Hero ik er mee ga kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:16:
Corruption (die 2 ammo waste shot) is ook totaal redundant op Sylvanas.
Dit is wat de meeste guides zeggen, maar dat is totaal onjuist. Op level 1 zitten 2 torens torens in een lane al zonder ammo, als je rushen kan. Je hoeft de torens en forten niet stuk te maken, de minions maken het werk wel af. Alleen zorgen dat alles zonder ammo zit, dmv haar trait kan ze dat al vanaf level 1 doen.

Combinaties met Azmodan/Zagara zorgen ervoor dat je door de lane heen vliegt. Als er te veel specialisten zijn in je team is het natuurlijk slimmer om voor de assassin build te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:38:
[...]

Dit is wat de meeste guides zeggen, maar dat is totaal onjuist. Op level 1 zitten 2 torens torens in een lane al zonder ammo, als je rushen kan. Je hoeft de torens en forten niet stuk te maken, de minions maken het werk wel af. Alleen zorgen dat alles zonder ammo zit, dmv haar trait kan ze dat al vanaf level 1 doen.

Combinaties met Azmodan/Zagara zorgen ervoor dat je door de lane heen vliegt. Als er te veel specialisten zijn in je team is het natuurlijk slimmer om voor de assassin build te gaan.
Om even een stukje uit je tekst aan te halen. Towers kunnen dus zonder ammo komen te zitten? Zie soms wel een tekentje boven een tower staan maar nu begrijp ik dus waarom.

Komen towers alleen zonder ammo te zitten door toe doen van spelers, of is de ammo na verloop van tijd gewoon echt op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:22:
[...]

Om even een stukje uit je tekst aan te halen. Towers kunnen dus zonder ammo komen te zitten? Zie soms wel een tekentje boven een tower staan maar nu begrijp ik dus waarom.

Komen towers alleen zonder ammo te zitten door toe doen van spelers, of is de ammo na verloop van tijd gewoon echt op?
De ammo raakt gewoon echt op en daarna regenereert het heel langzaam. 2 ammo per minion wave (zoiets, dit is unconfirmed, heel langzaam iig). Een fort heeft normaliter behoorlijk wat ammo, maar die kan je dus behoorlijk snel legen met het corruption talent van Sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:34:
[...]

De ammo raakt gewoon echt op en daarna regenereert het heel langzaam. 2 ammo per minion wave (zoiets, dit is unconfirmed, heel langzaam iig). Een fort heeft normaliter behoorlijk wat ammo, maar die kan je dus behoorlijk snel legen met het corruption talent van Sylvanas.
Dank voor de uitleg :) . Maakt eea weer stukje duidelijker.

Misshcien dat ik Sylvanas toch maar moet kopen als ik 10k heb. Lijkt me wel een leuke hero >:)

Pagina: 1 ... 12 ... 59 Laatste

Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got

Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.