Postius schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:44:
[...]
Ik zie tot nu toe alleen maar mensen er echt ontzettend hard mee falen. Iedere game zit er wel weer een sylvanas in en 80% kans dat die speler volledig waardeloos is. Tis nu zelfs op het punt dat ik vrij zeker weet dat ik win als er in het andere team een sylvanas zit want de meerderheid heeft echt nog geen flauw idee wat ze er mee aanmoeten.
Je kan haar best als assassin spelen, eentje die wel ontzettend goed is in siegen. Haar Q is eigenlijk de bread en butter van haar hele damage dealen naast die black arrow explosive. (imo)
Mijn build is atm de volgende
1) Wither fire 25% range
2) Envenom (alhoewel die Auto wither fire op max ook zijn merit heeft imo)
3) Black arrow explosion (ideale waveclear icm Shadow Dagger en een lekkere bonus als heroes ertussen staan)
4) Wither Fire raakt 2 targets (voor mij een no brainer, aangezien wither fire priority geeft op heroes)
5) Shadow Dagger vulnerability (ook voor mij een no brainer)
6) Bolt of the Storm (als de match zo lang duurt tenminste, maar black arrow kunnen verspreiden over meerdere targets zonder shadow dagger is natuurlijk altijd een pre voor waveclears)
Vaak is de match al over voordat je level 20 bent, maar dit is mijn huidige build, wellicht dat ik het nog aanpas.
go to Heroic ability is voor mij altijd Arrow, maar dat komt omdat ik Possession ontzettend underwhelming vindt, tenminste tot aan level 20.