Heb ook 4 keys om weg te geven. PM mij maar. ik reageer waarschijnlijk pas morgenavond.
Heb ook een paar keys gekregen van Blizz:
1) XXVNKDTX-EGRE-GCH2G7-6XBC-GGCZJHXX
2) XXF8864P-NYZK-WZ76WN-W9MT-8DXMW2XX
3) XXBFJN97-WJZP-4HN86C-6EH9-MH2N4FXX
4) XXXYFMMZ-MKRK-DEF8TK-JZXG-CGCWFCXX
Ik heb bij alle keys 2 keer een X voor en achter gezet. Hoop dat dat helpt tegen de bots
1) XXVNKDTX-EGRE-GCH2G7-6XBC-GGCZJHXX
2) XXF8864P-NYZK-WZ76WN-W9MT-8DXMW2XX
3) XXBFJN97-WJZP-4HN86C-6EH9-MH2N4FXX
4) XXXYFMMZ-MKRK-DEF8TK-JZXG-CGCWFCXX
Ik heb bij alle keys 2 keer een X voor en achter gezet. Hoop dat dat helpt tegen de bots
ook ik heb 4 keys gekregen van blizz, bij interesse pm me even.
gisteren voor de eerste maal gespeeld. eerst wat practice matches gedaan, maar die zijn pokkesimpel. enkel gedaan om valla naar lvl 3 te brengen zodat ik wat meer skills had. ook raynor op lvl 3, beiden leuke heroes.
3 potjes quick match gedaan, maar 1 gewonnen. eerste liep ik wat verloren, 2e potje hadden we ongelooflijk domme mensen (was met een vriend, maar de andere 3 heroes altijd overextenden en solo vs 5), en laatste potje schitterend gewonnen met een multishot build.
wel nog een leuke moba variant. veel toegankelijker en vergeeflijker dan bvb dota.
als er mensen zijn die willen spelen, kowlierr#2903 is mijn bnet.
3 potjes quick match gedaan, maar 1 gewonnen. eerste liep ik wat verloren, 2e potje hadden we ongelooflijk domme mensen (was met een vriend, maar de andere 3 heroes altijd overextenden en solo vs 5), en laatste potje schitterend gewonnen met een multishot build.
wel nog een leuke moba variant. veel toegankelijker en vergeeflijker dan bvb dota.
als er mensen zijn die willen spelen, kowlierr#2903 is mijn bnet.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Als iemand hier keys wil, PM me ik heb er 3 over.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Iemand Sylvanas al gespeeld? Ben wel benieuwd. Lijkt me wel leuk om te spelen nl maar om er nu 15k coins voor te betalen..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik heb ruim 10k gold gekregen na de patch, vanwege de gold die je nu tijdens het levelen krijgt.m0nk schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:32:
Iemand Sylvanas al gespeeld? Ben wel benieuwd. Lijkt me wel leuk om te spelen nl maar om er nu 15k coins voor te betalen..
Ik wacht wel een week dan kosten de nieuwe heroes nog maar 10k.
Weekje? Dacht dat de lost vikings 2 weken duurde. Ben niet iemand met zoveel geduld..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb 4 keys beschikbaar. Eerste 4 pm krijgen er een.
Wat ik wel interessant vindt om te weten is, hoe speelt de nieuwe map?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
4 keys beschikbaar! eerste 4 DMS van mensen met meer dan 1K karma en die daadwerkelijk moeite doen op hun DM krijgen een key!
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Ik heb ook 4 keys beschikbaar. PM me maar en je krijgt er een, ik zal ze eind van de middag versturen.
Anub'arak in de rotation én ook nog is afgeprijsd tot 4000 gold ipv 10000.
Gisteren gespeeld en zeker een blijvertje
dus die ik ga ik straks zeker aanschaffen 
Blij dat ik em gisteren niet gekocht heb xD
Gisteren gespeeld en zeker een blijvertje
Blij dat ik em gisteren niet gekocht heb xD
User Error -- Please Replace User
Was me nog niet opgevallen dat ie naar 4k is. Wel een leuke hero was ook altijd 1 van mijn favoriete heroes van WC3. Heel erg goede CC hero in teamfights met 2 stuns en nog eens 2 erbij met die Timewarp skill.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Nog 2 keys over. PM de eerstvolgende 2 hebben hem in de pocket.
Edit: nog één over
Edit: nog één over
[ Voor 14% gewijzigd door Bekse op 25-03-2015 16:06 ]
Vet, heb vorige week een beta key gekregen. Ik kan volgensmij ook nog weggeven. Heb al 3 potjes gespeeld. Dit spel trekt mij wel veel meer dan LoL. De setting ligt mij meer + de figuren en karakters ken ik. Heb heel even Word of Warcraft gespeeld en speel nu nog best wel veel Diablo en daarvan herken je ook figuren. Ben benieuwd wat de nieuwe patch met zich meebrengt.Slashdotter schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:04:
Als je door Stitches wordt geGorge'd
[afbeelding]
iemand al meer informatie hoe sylvanas speelt?
Erg goede update, menu's zijn ook een stuk beter en 10K goud erbij is altijd lekker
39
omg ik heb 19k gold na de update 
hmmm tempting om sylvanas te kopen nu ^^
ik heb trouwens 3 keys over, wie wilt er 1?
hmmm tempting om sylvanas te kopen nu ^^
ik heb trouwens 3 keys over, wie wilt er 1?
nothing stops this train
Verwijderd
Geen idee nog hoe sylvanas speel, weet wel dat ik geen potje heb gehad vandaag waar ze niet voorbij kwam.
Ik ben een hunter speler in alle games, maar probeer sylvanas nog wel een keer als de hype gezakt is.
Nieuwe map lijkt me variant van pirate map maar dit maal met gems ipv muntjes, maar nog maar 1 keer gespeeld dus nog even goed kijken.
Ik ben een hunter speler in alle games, maar probeer sylvanas nog wel een keer als de hype gezakt is.
Nieuwe map lijkt me variant van pirate map maar dit maal met gems ipv muntjes, maar nog maar 1 keer gespeeld dus nog even goed kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 16:42 ]
Staat bij jullie ook een stimpack aan?
Ik heb namelijk niets gekocht, ook niet terug te vinden in m;n battle.net aankoopgeschiedenis, maar ik kan geen Heroes kopen op het moment want er zou nog een betaling op pending staan.
Ik heb namelijk niets gekocht, ook niet terug te vinden in m;n battle.net aankoopgeschiedenis, maar ik kan geen Heroes kopen op het moment want er zou nog een betaling op pending staan.
39
heb ik ook, ik wacht gewoon 2 weken; dan zakt de prijs ook van 15k naar 10kVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:41:
Geen idee nog hoe sylvanas speel, weet wel dat ik geen potje heb gehad vandaag waar ze niet voorbij kwam.
kun je mooi voor die 5k die je niet uitgeeft 4k uitgeven aan Anub''Arak
nothing stops this train
Verwijderd
Yep ook stimpack hier, zal wel zijn om je te verleiden om de shop in te rennen als die eenmaal afgelopen is. 
@ mooyal: idd, en die master skins roepen me ook. ^^
@ mooyal: idd, en die master skins roepen me ook. ^^
Matchmaking zal dan wel iets langer duren nu als je voor Sylvanas kiest.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Zie de patchnotes:Fietsbel schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:42:
Staat bij jullie ook een stimpack aan?
New rewards have been added:
7 Day Stimpack at Player Level 10
2,000 Gold at Player Levels 20, 25, 30, 35, 40
Team League unlocked at Player Level 40
Players who had already reached or surpassed the level requirement for these rewards prior to today’s patch will also receive them upon logging in to Heroes of the Storm.
Tot nu toe 1 potje gewonnen van de 6 die ik gespeeld heb. Nazeebo generfed. Thrall talents verplaats dus ook generfed. Anub is geen melee warrior die gaat veel te snel dood nu. Te weinig HP. Diablo lijkt erg OP nu. Abathur voelt ook te veel te sterk aan als je er tegen speelt.. hp smelt gewoon weg.
Nieuwe map valt ook erg tegen moet ik zeggen. Tot nu toe geen leuke nieuwe patch buiten de nieuwe levels om te halen om.
Nieuwe map valt ook erg tegen moet ik zeggen. Tot nu toe geen leuke nieuwe patch buiten de nieuwe levels om te halen om.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Hopelijk komt er nog iets meer voor Hero's die je op level 15 en 20 zijn ipv alleen goud.
39
De nieuwe map vind ik wel grappig spelen, al zijn ze straks wel door de manieren heen waarop je voor de map effecten kan sparen. Echter de kleurstelling is verschrikkelijk imo.
Sylvanas speelt erg lekker. Alleen de specials vind ik niet zo. Zeker het turnen van minions vind ik een beetje nutteloos. Haar Q vind ik geweldig. Die blijf je spammen. Soort snelvuurkanon.
Net The Lost Vikings gekocht met in-game gold. Echt een vette hero, alleen moet het allemaal nog onder de knie krijgen.
3 Keys:
8YVZ24-KVTZ-FKBXG6-9N24-XNMCFV
2KFMMT-ZDPG-9FN9MB-G8YD-F6BWZ9
6WH92F-BGVJ-TEPW9H-DDCB-KR4H77
laat je weten voor andere welke je gebruikt hebt?
veel plezier met het spel
8YVZ24-KVTZ-FKBXG6-9N24-XNMCFV
2KFMMT-ZDPG-9FN9MB-G8YD-F6BWZ9
nothing stops this train
Al de water elemental van jaina geturned of de golem van nazeboo?sander_dr schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:35:
Sylvanas speelt erg lekker. Alleen de specials vind ik niet zo. Zeker het turnen van minions vind ik een beetje nutteloos. Haar Q vind ik geweldig. Die blijf je spammen. Soort snelvuurkanon.
gisteren wat quick matches met valla tot lvl 5, en dan eens abathur geprobeerd tot lvl 5.
alle matches gewonnen zelfs
met aba speel ik gewoon roaming. verbergen in het gras, dan wat hero's stunnenn en uit de lane pushen, wat towers pushen, en dan terug naar een andere lane. weet niet of dit een goeie speelstijl is, maar het is iets uit mijn dota gameplay
vanavond maar eens arthas proberen, maar die ziet er mij niet zo leuk uit.
alle matches gewonnen zelfs

met aba speel ik gewoon roaming. verbergen in het gras, dan wat hero's stunnenn en uit de lane pushen, wat towers pushen, en dan terug naar een andere lane. weet niet of dit een goeie speelstijl is, maar het is iets uit mijn dota gameplay
vanavond maar eens arthas proberen, maar die ziet er mij niet zo leuk uit.
In try mode Sylvanas geprobeerd. Kwam over als een bijna OP hero, maar in quick matches ben ik niet onder de indruk als ik haar tegen kom. Mogelijk spelen de mensen haar nog verkeerd, maar nu loop ik rustig naar haar toe drink rustig een biertje terwijl ze op autoattack wordt afgeslacht. no biggie
Is dat niet met veel heroes? Ik bedoel als je in random teams zit dan komt het geregeld voor dat assasins met rust gelaten worden en mensen eerst pogen een tank neer te halen...Furinax schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:14:
In try mode Sylvanas geprobeerd. Kwam over als een bijna OP hero, maar in quick matches ben ik niet onder de indruk als ik haar tegen kom. Mogelijk spelen de mensen haar nog verkeerd, maar nu loop ik rustig naar haar toe drink rustig een biertje terwijl ze op autoattack wordt afgeslacht. no biggie
Tbh eens in de zoveel tijd heb ik mijn team iemand die daarover gaat ragen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan vaak. Tuurlijk als je de mogelijkheid hebt eerst assassins. Maar als het zo triviaal was dan zouden tanks geen functie hebben, immers je negeert ze dan gewoon. Maar in de praktijk valt dat toch vies tegen vaak.Ikke_Niels schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:58:
[...]
Is dat niet met veel heroes? Ik bedoel als je in random teams zit dan komt het geregeld voor dat assasins met rust gelaten worden en mensen eerst pogen een tank neer te halen...
Dan moet dat wel een hele slechte speler zijn met Sylvanas.Furinax schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:14:
Ik heb haar gister avond kapot gespeeld en ze is echte een vette hero.
Vooral haar Q en W attack zijn erg goed.
Met W stun je gewoon een groep minions en als je de heal talent pakt kun je gewoon niet dood als er een groep in de buurt is.
En Q is gewoon een rapid fire mode zonder mana kost die zich snel herlaad, gewoon een geweldige skill.
en mocht je in de problemen zitten gebruik je E om te ontsnappen.
Alleen wel jammer dat alleen van de ult de silence arrow echt goed is.
De possesion is een beetje meh. je kan er alleen maar minions over nemen en verder niet.
Zelfs met de upgrade dan kom je niet verder dan mercenaries met de boss niet mee geteld.
en minions van andere helden kun je niet overnemen helaas.
In short ze is de moeite waard
[ Voor 4% gewijzigd door Thedark230 op 26-03-2015 15:35 ]
Ik prefereer de Unstable talent. Dan exploderen de minions als ze dood gaan wanneer ze onder invloed zijn. Hele groep wordt dan ineens een ketting reactie en weg zijn ze. Helemaal leuk als dan de heroes van de tegenpartij er tussen in staanThedark230 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:28:
[...]
Met W stun je gewoon een groep minions en als je de heal talent pakt kun je gewoon niet dood als er een groep in de buurt is.
BTW, je kan Q ingedrukt houden.
Good to know.
En ga die talent ook eens proberen.
Alleen jammer dat je zo snel dood bent met sylvanis zelfs nog sneller dan met hammer merk ik(kan aan mij liggen maar toch)
En ga die talent ook eens proberen.
Alleen jammer dat je zo snel dood bent met sylvanis zelfs nog sneller dan met hammer merk ik(kan aan mij liggen maar toch)
Verwijderd
Ik mis sowieso nog een hoop stuff waar ik voor kan grinden. Gewoon een zootje mounts/skins, verzin maar wat, waardoor je een grind doel hebt naast de fun van het spelen. Gold spul uiteraard, shop in duiken en geld uitgeven kan ik geen reward voldoening/doel noemen.Fietsbel schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:52:
Hopelijk komt er nog iets meer voor Hero's die je op level 15 en 20 zijn ipv alleen goud.
Op dit moment kan het hele heroe/team league gebeuren me gestolen worden, dus ik zie graag een hoop mogelijkheden om mijn gold aan uit te geven ipv mezelf scheel kopen aan heroes die me toch niet zo boeien zoals mijn mains enkel maar om leagues in te kunnen duiken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2015 11:53 ]
Mocht iemand nog een key over hebben dan hoor ik het graag (PM). Ik zoek er nog één voor een kameraad van me.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
@Thedark230 Belangrijkste is om je afstand te houden. Laat je aoe het werk doen. Gebruik E om de ketting reactie te triggeren of te vluchten. Op een gegeven moment krijg je ook de talent waarmee je black arrow effect ook op heroes gaat werken(niet stun, maar wel slow effect die stackt). Als je die hebt en de heroes komen aan gelopen gooi je W op de minions er voor en dan raken ze vanzelf geinfecteerd als ze door/langs het groep lopen. Geeft je weer wat extra tijd voor ze bij je in de buurt komen 
@Prot: Je kan de master skins e.d. ook met gold kopen. Kost alleen een vermogen en dan geef ik mijn zuur verdiende goud liever uit aan heroes die ik wil. Als ik diegene die ik wil uiteindelijk heb, dan zal ik beginnen met dat soort skins te kopen. Tot dan Hero koopjes afwachten. Sylvanas is de eerste die ik voor 15k heb gekocht. Tot heden geen echt geld aan het spel uit gegeven.
@Prot: Je kan de master skins e.d. ook met gold kopen. Kost alleen een vermogen en dan geef ik mijn zuur verdiende goud liever uit aan heroes die ik wil. Als ik diegene die ik wil uiteindelijk heb, dan zal ik beginnen met dat soort skins te kopen. Tot dan Hero koopjes afwachten. Sylvanas is de eerste die ik voor 15k heb gekocht. Tot heden geen echt geld aan het spel uit gegeven.
werkt de ult ook op bosses?
nothing stops this train
Verwijderd
@ TranQuiINL:
Je kan de master skin enkel met goud kopen, en prima dat het een vermogen kost imo. Meer van dat soort dure gold dingen graag.
Welke hero koopjes bedoel je? Als ik het goed heb begrepen zijn de heroes de eerste 2 weken na launch duurder om daarna eenmalig te zakken in prijs, en zijn koopjes enkel geldig in Euro's, toch?
Er zijn gewoon geen andere heroes die mij trekken atm, heb zo mijn voorkeur en dat zijn er 2 momenteel. En om ze te kopen om maar te kopen/league te mogen doen vind ik ook zoiets...
Je kan de master skin enkel met goud kopen, en prima dat het een vermogen kost imo. Meer van dat soort dure gold dingen graag.
Er zijn gewoon geen andere heroes die mij trekken atm, heb zo mijn voorkeur en dat zijn er 2 momenteel. En om ze te kopen om maar te kopen/league te mogen doen vind ik ook zoiets...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2015 12:14 ]
Thanks! Vanavond is installeren..Kol Nedra schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:24:
3 Keys:
8YVZ24-KVTZ-FKBXG6-9N24-XNMCFV - was al gebruikt
2KFMMT-ZDPG-9FN9MB-G8YD-F6BWZ9 - heb ik gebruikt
Bedankt!! Binnenkort het spel installeren en proberenKol Nedra schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:24:
3 Keys:
8YVZ24-KVTZ-FKBXG6-9N24-XNMCFV - Al gebruikt
2KFMMT-ZDPG-9FN9MB-G8YD-F6BWZ9 Al gebruikt
6WH92F-BGVJ-TEPW9H-DDCB-KR4H77 Door mij gebruikt
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
ik heb nog altijd 3 keys over dus als iemand geinteresseerd is dan hoor ik dat graag
@Mooyal Possession? Nope, helaas niet. Enkel minions en met talent upgrade op mercenaries. Boss is geen van beiden. Wel op minions van heroes Water Elemental van Jaina, dat beest van Nazeebo, etc.
@PROT: Bedoelde heroes die in prijs/goud verlaagd worden na verloop van tijd. Anub'Arak koste tot afgelopen update 10k goud, maar nu nog maar 4k. Ik hoef ze ook niet allemaal te hebben, maar vind wat meer variatie wel leuker. Heb er daarom al een aantal bij elkaar gespeeld en nog niets uit gegeven aan de skins e.d.
Overigens hoef je niet perse met de leagues mee te doen. Je kan altijd nog co-op of quick match doen. Daar hoef je niet een minimum aantal heroes voor te hebben. Bij de ranking modi willen ze wel dat je er meer hebt, maar dat is om te voorkomen dat er straks 5 man in een team geplaatst wordt die te weinig hero variatie hebben voor een gebalanceerde team.
@PROT: Bedoelde heroes die in prijs/goud verlaagd worden na verloop van tijd. Anub'Arak koste tot afgelopen update 10k goud, maar nu nog maar 4k. Ik hoef ze ook niet allemaal te hebben, maar vind wat meer variatie wel leuker. Heb er daarom al een aantal bij elkaar gespeeld en nog niets uit gegeven aan de skins e.d.
Overigens hoef je niet perse met de leagues mee te doen. Je kan altijd nog co-op of quick match doen. Daar hoef je niet een minimum aantal heroes voor te hebben. Bij de ranking modi willen ze wel dat je er meer hebt, maar dat is om te voorkomen dat er straks 5 man in een team geplaatst wordt die te weinig hero variatie hebben voor een gebalanceerde team.
Verwijderd
@Tranq: yep.
Hoop gedoe atm met hots, tutorial als je de game opstart, levelen dat opnieuw begint na een potje etc.
http://eu.battle.net/hero.../topic/13987330355?page=1
Hoop gedoe atm met hots, tutorial als je de game opstart, levelen dat opnieuw begint na een potje etc.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2015 13:48 ]
het jammere van de ranked play is dat het voor mij geen voldoening geeft. Dat deed het bij League of Legends wel, dus ik speel eigenlijk alleen Quick Match
nothing stops this train
Zat gisteren met een Kerrigan in potje, en toen spel begon was hij ineens een lvl 0 Valla, ondanks dat hij Valla op lvl 8 had.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:58:
@Tranq: yep.
10 heroes, kan nu theoretisch hero league gaan spelen. Stomme vraag, maar wat is het voordeel ervan? Dat ik geranked word volgens een systeem dat met wat googlen gezien wordt als niet werkend?
JE wordt bij qm ook geranked alleen dat zie je niet.Sissors schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:44:
10 heroes, kan nu theoretisch hero league gaan spelen. Stomme vraag, maar wat is het voordeel ervan? Dat ik geranked word volgens een systeem dat met wat googlen gezien wordt als niet werkend?
Ranking werkt altijd prima alleen vind 80% van de spelers dat ze beter dan gemiddeld zijn en dat kan natuurlijk niet
Ranking spelen over het algemeen iets serieuzer in mijn ervaring (ongeacht de game) voor de rest is het verschil vaak minimaal.
Verder is ingame het verschil dat je heroes om en om picked en dus je wat beter je hero op je team kunt afstemmen. En er zijn geen mirror heroes mogelijk (zelfde hero in beide teams) want iedere hero kan maar 1x gekozen worden.
Voor mij is het voornamelijk het tweede waarom ik ranked prefereer. Een team kiezen werkt toch wat beter dan 5 randoms bij elkaar proppen imo.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Weet je wat trouwens een leuke combo is? Ga maar eens met Sylvanas+Gazlowe in 1 lane pushen
nothing stops this train
Baal echt van deze patch tot nu toe. Word echt de hele tijd bij kansloze teammates gezet. Leuk die Sylvanas maar leer hem eerst even spelen tegen de bots ofzo. Of een Arthas die als tank lekker blijft lanen als het tribute tijd is. Novas die met snipe niks kunnen raken of een Jaina en Sonya die keer op keer in enemy team diven in midlane op die tree map. 3 potjes winst en 9 verlies ben even helemaal klaar met HoTS.
Sluit je aan bij een clan/community/guild. Heb ik ook gedaan en sindsdien niet meer van dit gedoe. Gewoon mensen met hersens wat het spelen veel en veel leuker maakt.Tr!gger schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:52:
Baal echt van deze patch tot nu toe. Word echt de hele tijd bij kansloze teammates gezet. Leuk die Sylvanas maar leer hem eerst even spelen tegen de bots ofzo. Of een Arthas die als tank lekker blijft lanen als het tribute tijd is. Novas die met snipe niks kunnen raken of een Jaina en Sonya die keer op keer in enemy team diven in midlane op die tree map. 3 potjes winst en 9 verlies ben even helemaal klaar met HoTS.
gister maar even Sylvanas en Anub'arak gekocht.
Sylvanas speelt erg fijn moet ik zeggen, mogelijkheid tot snel neer dps'en van een tegenstander, een silence, aoe, goede utility tegen minions en gebouwen. Ik ga nog veel plezier beleven hieraan.
Anub'arak moet ik nog aan wennen tegenover de andere melee warriors.
Sylvanas speelt erg fijn moet ik zeggen, mogelijkheid tot snel neer dps'en van een tegenstander, een silence, aoe, goede utility tegen minions en gebouwen. Ik ga nog veel plezier beleven hieraan.
Ik wil ze eigenlijk ook beide, maar wil wachten tot Sylvanas 10k is. Hopelijk is Anub dan nog steeds 4k...RoricNormannum schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:28:
gister maar even Sylvanas en Anub'arak gekocht.
Tja sommige mensen spelen en spel omdat het een spel is
het is niet hun leven.
Het mooie van een spel is dat je gewoon kan doen waar je zin in hebt
, ook al is het misschien dom.
Het mooie van een spel is dat je gewoon kan doen waar je zin in hebt
doe ik ook, ik wacht tot Sylvanas 10k is. Anub blijft 4kBekse schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:53:
[...]
Ik wil ze eigenlijk ook beide, maar wil wachten tot Sylvanas 10k is. Hopelijk is Anub dan nog steeds 4k...
nothing stops this train
Tr!gger schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:52:
Of je teammates denken precies hetzelfde over jou omdat jullie anderen ideeen hebben over wat op dit moment noodzakkelijk is?whiner schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:05:
Tja sommige mensen spelen en spel omdat het een spel ishet is niet hun leven.
Het mooie van een spel is dat je gewoon kan doen waar je zin in hebt, ook al is het misschien dom.
Mijn ervaring is dat mensen altijd op hun eigen niveau uitkomen. Fouten van anderen zien de meeste mensen alleen een stuk eerder dan hun eigen fouten. Het heeft ook niet zo veel zin je op te winden over je teammates je doet er toch niks meer aan. Je kan bij een guild community maar dat zijn net zulke random spelers als waarmee je anders wordt ingedeeld dus dat maakt ook niet veel uit.
En als je teammates hebt die anders spelen (of dom in jou ogen) dan is stug je eigen ding blijven doen natuurlijk ook niet de beste oplossing en ben je net zo onnzinnig bezig als die teamgenoot in jou ogen is. Ik heb zat games gewonnen door mijn team/watmensen helpen iets te doen wat in mijn ogen niet het optimale was (we konden beter iets anders doen) maar als team samenwerken is uiteindelijk het sterkste wapen wat je hebt, dus ook al vond ik het niet echt logisch omdat ik gewoon mee werkte, werkte het wel! Aanpassingsvermogen is ook een kwaliteit
Grappig, mijn winrate is belachelijk omhoog geschoten sinds ik in een guild zit.[b]
Mijn ervaring is dat mensen altijd op hun eigen niveau uitkomen. Fouten van anderen zien de meeste mensen alleen een stuk eerder dan hun eigen fouten. Het heeft ook niet zo veel zin je op te winden over je teammates je doet er toch niks meer aan. Je kan bij een guild community maar dat zijn net zulke random spelers als waarmee je anders wordt ingedeeld dus dat maakt ook niet veel uit.
Het voordeel is natuurlijk dat je samenspeelt, je waarschijnlijk een beetje heroes kiest die bij elkaar passen, je mogelijk op een TS/vent/mumble samen zit, etc. Allemaal voordelen die je hebt, maar de spelers zelf zijn niet anders.
Hier nog vier beta keys 
Meld even als je er één gebruikt hebt.
1) BCDXTB-G9TY-TFPDDP-YXNW-TXHE2V
2) 4P4J6P-JJHX-8YR4DK-229X-6MCCX8
3) CF4JPK-V78P-RBBBP6-TYNC-M4HDXG
4) CYN8TW-M79E-VPVKPP-MHT4-YPXWVE
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Ik heb er ook nog 2 over, stuur maar een DM mocht er interesse zijn.
(nog 1 nu)
(nog 1 nu)
[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 27-03-2015 15:48 ]
Jouw mening. Mensen die ene guild zoeken willen dat voor een bepaalde reden. Wat ik merk: voornamelijk op zoek naar mensen met hersens en geen WoW publiek wat in chat begint te vertellen hoe iets moet op een manier waar de tranen van in je kop schieten. Die willen dus graag een georganiseerde groep. Dat zijn naar mijn mening dus wel degelijk andere spelers.Sissors schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:51:
Het voordeel is natuurlijk dat je samenspeelt, je waarschijnlijk een beetje heroes kiest die bij elkaar passen, je mogelijk op een TS/vent/mumble samen zit, etc. Allemaal voordelen die je hebt, maar de spelers zelf zijn niet anders.
Ik speel vooral samen met 1 vriend (ook op TS), los van dat het handig is is het m.i. ook gezelliger maar goed. Zoals je ook zegt ieder zijn voorkeur.Bekse schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:45:
[...]
Jouw mening. Mensen die ene guild zoeken willen dat voor een bepaalde reden. Wat ik merk: voornamelijk op zoek naar mensen met hersens en geen WoW publiek wat in chat begint te vertellen hoe iets moet op een manier waar de tranen van in je kop schieten. Die willen dus graag een georganiseerde groep. Dat zijn naar mijn mening dus wel degelijk andere spelers.
Trouwens guilds zijn toch nog niet beschikbaar in hots? Of heb ik wat gemist?
Zijn er ook nog niet.Ikke_Niels schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:53:
[...]
Ik speel vooral samen met 1 vriend (ook op TS), los van dat het handig is is het m.i. ook gezelliger maar goed. Zoals je ook zegt ieder zijn voorkeur.
Trouwens guilds zijn toch nog niet beschikbaar in hots? Of heb ik wat gemist?
Ik denk dat hij bedoeld dat hij in een chat channel zit samen met anderen.
Je kunt namelijk je eigen channel aanmaken net zoals GoT dat is.
Ik speel samen in deze "clan": thechaosvanguard.co.ukThedark230 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:22:
[...]
Zijn er ook nog niet.
Ik denk dat hij bedoeld dat hij in een chat channel zit samen met anderen.
Je kunt namelijk je eigen channel aanmaken net zoals GoT dat is.
Nummertje 4 gebruikt thxWaywaith schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:04:
Hier nog vier beta keys
Nummer 3 gebruikt, dank!Waywaith schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:04:
Hier nog vier beta keys
Ook net 4 keys binnen gekregen:
1) KPCDHN-VJ2R-T228JZ-6WW2-P9MCWP
2) J68JBZ-DDWP-N24V4J-CJJ2-D8HHWR
3) FER848-62RK-HGTJXK-HH9Y-PY9H86
4) YK9WWR-DEW8-TEVK42-9V77-DR26TT
Succes!
1) KPCDHN-VJ2R-T228JZ-6WW2-P9MCWP
2) J68JBZ-DDWP-N24V4J-CJJ2-D8HHWR
3) FER848-62RK-HGTJXK-HH9Y-PY9H86
4) YK9WWR-DEW8-TEVK42-9V77-DR26TT
Succes!
Nu stromen de keys binnen....hadden ze dat niet eerder kunnen doen? Ik bedoel nu hebben de meer dan 100.000- 300.000 euro verdient aan mensen die een founders pack gekocht hebben
nothing stops this train
Ook ik heb vier keys gekregen. Als je er eentje gebruikt laat het even weten
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nog 4:
1) 6RMCTD-ZYEV-DBF7BE-V2G2-72VR27
2) E9BJT2-RRR4-RDKR4K-X2J2-EGXB6E
3) FP6DTE-T72K-HTWEDH-R24F-9ZMFK7
4) YXGCMP-HG8P-MBWXNC-22TG-XMWTG4
Nog 4:
1) CPFVWK-MGD8-Y4686D-PHRY-GJCZVN
2) BZTBKP-2YXG-T28F6D-2GXM-H8CDNX
3) HGV69F-R6NW-RXFDXK-8K8K-7WGHVW
4) VY7MBG-7ZKC-CFEDRG-JGN4-EBXTF2
1) CPFVWK-MGD8-Y4686D-PHRY-GJCZVN
2) BZTBKP-2YXG-T28F6D-2GXM-H8CDNX
3) HGV69F-R6NW-RXFDXK-8K8K-7WGHVW
4) VY7MBG-7ZKC-CFEDRG-JGN4-EBXTF2
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Waar halen jullie al die keys vandaan? Krijg je die van blizzard, misschien dan maar is een keer mijn spammail checkn
Ik heb ook nog 4 keys, stuur me een DM als je er 1tje wilt.
Ik heb ook nog 4 keys, stuur me een DM als je er 1tje wilt.
[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 28-03-2015 15:22 ]
Ok, als Sylvanas tegen een Zeratul spelen is niet leuk, hij kilde me mij telkens binnen 3 seconden, er was echt niets wat ik tegen hem kon doen
Is er 1 hero die sylvanas niet binnen drie seconden killed?wimdezoveelste schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:17:
Ok, als Sylvanas tegen een Zeratul spelen is niet leuk, hij kilde me mij telkens binnen 3 seconden, er was echt niets wat ik tegen hem kon doen
Ik zou geen keys zomaar plaatsen hier. Als Blizzard dat ziet (ok kleine kans dat ze meekijken) dan kunnen ze die keys blocken.
zijn er mensen die in team spelen?
heb gisteren tyrael en sonya gekocht, beiden leuke heroes, tyrael is toch wel mijn favo atm.
zoveel chase, gecombineerd met al die regen, met een beetje deftig team kan je bijna niet verliezen in teamfights
heb gisteren tyrael en sonya gekocht, beiden leuke heroes, tyrael is toch wel mijn favo atm.
zoveel chase, gecombineerd met al die regen, met een beetje deftig team kan je bijna niet verliezen in teamfights
Ik heb ook nog 3 keys over als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Na hoeveel dagen gaat zo'n nieuwe heroe van 15k gold naar 10k ?
Meestal 1 a 2 weken.Ricmaniac schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:38:
Na hoeveel dagen gaat zo'n nieuwe heroe van 15k gold naar 10k ?
Ik heb nummer 4 gebruikt.Natuli schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:11:
Nog 4:
Bedankt
Hier nog vier beta keys
1) MBVT99-6WGK-CENG6T-4JB4-Z9964N
2) M9F9YH-JFNX-CWWP8H-THHJ-TDCXRY
3) 9HNBWX-TZPN-7NKJE8-F2RG-HW47K8
4) 4R7NZY-FHYV-JZWWGY-PZVH-FT4JJE
Ik ga nog een hero van 7k kopen. Zit te twijfelen tussen Zeratul en Zerg Queen. Heb ze allebei tot 5 gespeeld toen ze f2p waren maar ik twijfel wel erg. Zagara kan onverwacht veel damage doen en goeie push hero. Zeratul is gewoon leuk om mee te spelen, lastig lastig.
Muradin schijnt ook oké te zijn.Postius schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:43:
Ik ga nog een hero van 7k kopen. Zit te twijfelen tussen Zeratul en Zerg Queen. Heb ze allebei tot 5 gespeeld toen ze f2p waren maar ik twijfel wel erg. Zagara kan onverwacht veel damage doen en goeie push hero. Zeratul is gewoon leuk om mee te spelen, lastig lastig.
Muradin is meesterlijk. Veel flexibeler als een Arthas.
Ik heb gemerkt dat hier behoorlijk wat Abathur fans zijn. Voor deze fans, lees dit topic eens door;
INCREDIBLY POWERFUL LOCUST-ABATHUR "EXPLOIT" http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/16779908518
Ik heb gemerkt dat hier behoorlijk wat Abathur fans zijn. Voor deze fans, lees dit topic eens door;
INCREDIBLY POWERFUL LOCUST-ABATHUR "EXPLOIT" http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/16779908518
Heyho, zelf ook maar even posten dan.
Speel heroes al sinds de Alpha, erg vermakelijke game tot nu toe, kan eigenlijk niet wachten om wat andere heroes en maps bij te krijgen.
Ben zelf voornamelijk een Specialist speler, met name Zagara, dat is dan ook mijn 'main' is.
Ben ook Sylvanas aan het proberen en ik moet zeggen dat ik het een leuke hero vind, zeker met een bepaalde build
Speel ook nog wel de andere roles, maar lang niet zo vaak als dat ik een specialist pak.
Wil zeker wat beter worden in met name Warrior characters, heb Anub'Arak erbij gekocht, alleen nog niet gespeeld tot zover. Wel in Hero league een game gewonnen als Diablo, ook al was die maar level 2 dus daar moet ik ook maar wat aan werken
nog even result van een laatste potje hero league met Zagara
http://i.imgur.com/HtuEzEw.jpg
33/0 is zeker niet slecht enzo
Speel heroes al sinds de Alpha, erg vermakelijke game tot nu toe, kan eigenlijk niet wachten om wat andere heroes en maps bij te krijgen.
Ben zelf voornamelijk een Specialist speler, met name Zagara, dat is dan ook mijn 'main' is.
Ben ook Sylvanas aan het proberen en ik moet zeggen dat ik het een leuke hero vind, zeker met een bepaalde build
Speel ook nog wel de andere roles, maar lang niet zo vaak als dat ik een specialist pak.
Wil zeker wat beter worden in met name Warrior characters, heb Anub'Arak erbij gekocht, alleen nog niet gespeeld tot zover. Wel in Hero league een game gewonnen als Diablo, ook al was die maar level 2 dus daar moet ik ook maar wat aan werken
nog even result van een laatste potje hero league met Zagara
http://i.imgur.com/HtuEzEw.jpg
33/0 is zeker niet slecht enzo
[ Voor 10% gewijzigd door Akaendra op 30-03-2015 11:16 ]
Thanks voor de code!yasaka schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:43:
Hier nog vier beta keys
En mijne (ik houd er eentje in reserve voor nu, zijn er straks geen beschikbaar meer en wil je er eentje kan je altijd DM'en):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb ook 4 keys, stuur maar een pm 
---
Nu nog drie
---
Nu nog drie
[ Voor 38% gewijzigd door mentalozzie op 31-03-2015 12:37 ]
Een gratis Heroes of the Storm Beta key via Paypal Deutschland:
https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/blizzard
Je krijgt de key binnen enkele uurtjes in je inbox!
https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/blizzard
Je krijgt de key binnen enkele uurtjes in je inbox!
PSN/XBL: DarkTaufu
De nieuwe free hero rotatie
Week of Tuesday, March 31, 2015:
Li Li
ETC
Diablo
Tyrande
Tychus
Gazlowe (Available after you reach player level 12)
Zeratul (Available after you reach player level 15)
Ik vind Sylvanas echt top spelen zeg
ik zie nog wel wat nerfs op haar Q komen.
weet niet hoe eigenlijk maar ik had 7 days stimpack .. dus de gold en xp komt best snel binnen nu . dus had maar gewoon 15k gold neergelegd voor die heroe
weet niet hoe eigenlijk maar ik had 7 days stimpack .. dus de gold en xp komt best snel binnen nu . dus had maar gewoon 15k gold neergelegd voor die heroe
Dat ga ik vanavond eens proberenFurinax schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:19:
Muradin is meesterlijk. Veel flexibeler als een Arthas.
ben benieuwd of het voor me werkt
Let op:
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.