Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video en fotobewerking, gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn build ziet er zo uit:
Het gene waarvan ik zeker weet dat een vaste keuze is is de Intel I7 4790K. De rest zijn ook al een tijdje de vaste keuze maar van mij mogen er adviezen komen over alle andere onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een Single GPU en wil de CPU overklokken naar 4,6 GHz sinds de Turbo Boost al tot de 4,4 GHz gaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merkkeuze maakt vrij weinig uit. Ik houd van MSI, Asus en Gigabyte maar suggesties mogen gewoon gerust komen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een redelijk stille PC die goed koelt, daarom heb ik ook de Fractal Design Define R4 genomen.
Ga je overklokken?
In principe is de CPU het enige wat ik van plan ben te overclocken.
Het idee is nu dat ik suggesties zou willen horen over andere bepaalde producten die ik beter zou kunnen gebruiken. Maar dingen zoals de RAM moeten 16GB zijn en de HDD is 3TB.
Dank u.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video en fotobewerking, gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn build ziet er zo uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 294,90 | € 294,90 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 3 | € 108,04 | € 108,04 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 274,99 | € 274,99 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 82,85 | € 82,85 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 92,85 | € 92,85 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 102,99 | € 102,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.201,42 | |
Het gene waarvan ik zeker weet dat een vaste keuze is is de Intel I7 4790K. De rest zijn ook al een tijdje de vaste keuze maar van mij mogen er adviezen komen over alle andere onderdelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een Single GPU en wil de CPU overklokken naar 4,6 GHz sinds de Turbo Boost al tot de 4,4 GHz gaat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merkkeuze maakt vrij weinig uit. Ik houd van MSI, Asus en Gigabyte maar suggesties mogen gewoon gerust komen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een redelijk stille PC die goed koelt, daarom heb ik ook de Fractal Design Define R4 genomen.
Ga je overklokken?
In principe is de CPU het enige wat ik van plan ben te overclocken.
Het idee is nu dat ik suggesties zou willen horen over andere bepaalde producten die ik beter zou kunnen gebruiken. Maar dingen zoals de RAM moeten 16GB zijn en de HDD is 3TB.
Dank u.